Forum » Na cesti » WEC 2016
WEC 2016
PrimozR ::
Očitno jim ni usojeno. Letos tole, 2014 tisti senzor, 98 počena guma, 94 pokvarjen prestavni mehanizem, podobnih bedarij, zaradi katerih so izgubili Le Mans, je bilo pa baje še nekaj.
J.McLane ::
Ta vikend 6hr of Mexico
Prvi free practice čez eno uro, posebnost te runde je visoka nadmorska višina, vsi dirkalniki bodo na max downforce in z dodatnimi odprtinami za hlajenje.
Prvi free practice čez eno uro, posebnost te runde je visoka nadmorska višina, vsi dirkalniki bodo na max downforce in z dodatnimi odprtinami za hlajenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
J.McLane ::
J.McLane ::
Vmes se je zgodila COTA, tule je recap, če koga zanima:
Mark Weber je naznanil svojo upokojitev:
http://www.fiawec.com/en/news/mark-webb...
Govorice da bo Audi zapustil WEC po 2017:
http://www.auto-motor-und-sport.de/moto...
BMW, je naznanil svoj vstop v WEC z 2018, najprej kot GT, kateri model bo osnova še znano, najbližje bi bil i8, verjetno pa bodo naredili nov model, ki ni nujno da se že prodaja pa lahko vseeno tekmujejo (podobna zgodba kot Ford GT)
http://www.fiawec.com/en/news/bmw-to-en...
Ta vikend pa je na sporedu Fuji, nastavite budilke na Nedeljo ob 4h zjutraj
Mark Weber je naznanil svojo upokojitev:
http://www.fiawec.com/en/news/mark-webb...
Govorice da bo Audi zapustil WEC po 2017:
http://www.auto-motor-und-sport.de/moto...
BMW, je naznanil svoj vstop v WEC z 2018, najprej kot GT, kateri model bo osnova še znano, najbližje bi bil i8, verjetno pa bodo naredili nov model, ki ni nujno da se že prodaja pa lahko vseeno tekmujejo (podobna zgodba kot Ford GT)
http://www.fiawec.com/en/news/bmw-to-en...
Ta vikend pa je na sporedu Fuji, nastavite budilke na Nedeljo ob 4h zjutraj
J.McLane ::
Ni nihče gledal? Zgodovinska dirka, po 6h urah je Audi zaostajal 1.439s za Toyota, še en krog pa bi jih prehitel, ker je bila Toyota na starih gumah. Neusmiljen boj do zadnjega se je prav tako odvijal v LMP2.
Porsche daje občutek, da so v zatonu, po odhodu tehničnega direktorja (Alex Hitzinger) so še vedno brez, Mark Weber se je odločil za upokojitev, kao zato ker so na vrhu, za naslednjo sezono ni nič slišati o kakšnih izboljšavah. Ali so res tako skrivnosti ali pa se dejansko nimajo s čim za pohvalit.
Audi zavrača očitke, da bodo tu samo še naslednjo sezono, je pa s tem zadevami tako, da te odrežejo naenkrat zaradi političnih razlogov, podobno se je pred leti poslovil Peugeot. Samo če poslušamo kako se VAG obrača proti EV in stran od dizlov, pa glede na to da je Audi poleg Porscheja zgolj in samo zato ker tekmujejo na drugi tehnologiji, ni za pričakovat, da bi Audi lahko šel na bencinski motor.
Toyota je pa v polnem zagonu, že prvotni plan je bil da nov koncept izpilijo do konca v dveh letih, tako za drugo leto napovedujejo velike spremembe glede motorja, menjalnika in aerodinamike. Hibridni sistem bo bolj kot ne ostal enak.
Večje spremembe pravil (10 MJ class) se bodo zgodile leta 2018, takrat je mogoče, da se bo vključil še kakšen proizvajalec (Peugeot?).
Porsche daje občutek, da so v zatonu, po odhodu tehničnega direktorja (Alex Hitzinger) so še vedno brez, Mark Weber se je odločil za upokojitev, kao zato ker so na vrhu, za naslednjo sezono ni nič slišati o kakšnih izboljšavah. Ali so res tako skrivnosti ali pa se dejansko nimajo s čim za pohvalit.
Audi zavrača očitke, da bodo tu samo še naslednjo sezono, je pa s tem zadevami tako, da te odrežejo naenkrat zaradi političnih razlogov, podobno se je pred leti poslovil Peugeot. Samo če poslušamo kako se VAG obrača proti EV in stran od dizlov, pa glede na to da je Audi poleg Porscheja zgolj in samo zato ker tekmujejo na drugi tehnologiji, ni za pričakovat, da bi Audi lahko šel na bencinski motor.
Toyota je pa v polnem zagonu, že prvotni plan je bil da nov koncept izpilijo do konca v dveh letih, tako za drugo leto napovedujejo velike spremembe glede motorja, menjalnika in aerodinamike. Hibridni sistem bo bolj kot ne ostal enak.
Večje spremembe pravil (10 MJ class) se bodo zgodile leta 2018, takrat je mogoče, da se bo vključil še kakšen proizvajalec (Peugeot?).
PrimozR ::
Audi na govorice, da odhajajo, odgovarja z 'nismo se še odločili'. Datum zaključka programa je 100 % že zacahnan.
Peugeot se je poslovil zaradi slabega stanja firme po krizi v 2008, enostavno je vodstvo zavezalo pas. Stroški sezone bi bili ob razvitem avtu minimalni, smiselno bi bilo, da dirkajo, a bi lahko mnogi s prstom kazali na 'nepotrebne stroške', čeprav se da razglabljati, kaj je večji strošek, še nekaj milijonov za sezono, ali pa ne dirkati z nekaj 10 milijonov vrednim, razvitim avtom.
2018 se vrača BMW, sicer sprva v GT klasi (mislim da še niso povedali s katero šasijo), ampak že DOLGO se govori, da ciljajo tudi na LMP. S svojim i brandom bi bilo to nadvse smiselno. Je pa mislim da že tam nekje 2013 ali mpa še prej Michael Fuller opažal veliko število obiskovalcev Mulsanne's cornerja z Münchenskimi IP-ji ;)
Peugeot se je poslovil zaradi slabega stanja firme po krizi v 2008, enostavno je vodstvo zavezalo pas. Stroški sezone bi bili ob razvitem avtu minimalni, smiselno bi bilo, da dirkajo, a bi lahko mnogi s prstom kazali na 'nepotrebne stroške', čeprav se da razglabljati, kaj je večji strošek, še nekaj milijonov za sezono, ali pa ne dirkati z nekaj 10 milijonov vrednim, razvitim avtom.
2018 se vrača BMW, sicer sprva v GT klasi (mislim da še niso povedali s katero šasijo), ampak že DOLGO se govori, da ciljajo tudi na LMP. S svojim i brandom bi bilo to nadvse smiselno. Je pa mislim da že tam nekje 2013 ali mpa še prej Michael Fuller opažal veliko število obiskovalcev Mulsanne's cornerja z Münchenskimi IP-ji ;)
J.McLane ::
Audi tudi uradno ven iz WEC, že po letošnji sezoni:
https://www.audi-mediacenter.com/en/pre...
Res škoda, vsaj LeMans bi še spacali skupaj, ampak očitno se pri VAG bojijo, da bi bil na naslovnicah TDI, ker to pač ni več njihova vizija.
https://www.audi-mediacenter.com/en/pre...
Res škoda, vsaj LeMans bi še spacali skupaj, ampak očitno se pri VAG bojijo, da bi bil na naslovnicah TDI, ker to pač ni več njihova vizija.
J.McLane ::
Jutri se nam kot kaže obeta še en tesen boj vseh treh tovarniških ekip, po kvalifikacijah so razlike minimalne:
1. #1 Porsche 1:44.462
2. #5 Toyota 1:44.522
3. #8 Audi 1:44.610
Dirka jutri zjutraj od 4h - 10h
1. #1 Porsche 1:44.462
2. #5 Toyota 1:44.522
3. #8 Audi 1:44.610
Dirka jutri zjutraj od 4h - 10h
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | LeMans in WEC super season 2018/19Oddelek: Na cesti | 1937 (962) | J.McLane |
» | WEC 2017 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 4550 (2902) | J.McLane |
» | WEC 2015 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15450 (10501) | PrimozR |
» | WEC 2014 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30902 (21286) | BT52 |
» | [Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11541 (10003) | Stepni Volk |