» »

WEC 2017

WEC 2017

«
1
2

J.McLane ::

Počasi se bo začelo dogajat.

Tiskovka bo v živo danes popoldne:


Sicer pa na hitro malo naključnih novic za letos:
- Dali so nekaj odpustkov za nove ekipe za prvo leto v LMP1, tako da bi privabili še kakšno ekipo.
- Lotterer bo vozil za Porsche
- Manor je napovedal LMP1 program za 2018
- Rebellion se iz LMP1 umika v LMP2
- Toyota je danes potrdila tri dirkalnike za SPA in LeMans. Podrobnosti dirkalnika bomo izvedeli 31.marca pred uradnim testom (prologue) v Monzi

PrimozR ::

A je Porsche že kaj napovedal, bodo imeli 2 ali 3 avte?

Sicer pa bravo Manor, komaj migjao v F1, oni bi pa zraven imeli še LMP1... Vsaj v LMP1-L so šli :)

J.McLane ::

LMP1

Toyota Gazoo Racing - Toyota TS050 Hybrid
Toyota Gazoo Racing - Toyota TS050 Hybrid
Toyota Gazoo Racing - Toyota TS050 Hybrid
Porsche Racing - Porsche 919 Hybrid
Porsche Racing - Porsche 919 Hybrid
ByKolles Racing - ENSO CLM P1/01


LMP2

Vaillante Rebellion - Oreca 07
Vaillante Rebellion - Oreca 07
CEFC Manor TRS Racing - Oreca 07
CEFC Manor TRS Racing - Oreca 07
G-Drive Racing - Oreca 07
G-Drive Racing - Oreca 07
TDS Racing - Oreca 07
Signatech Alpine Matmut - Alpine A470
Signatech Alpine Matmut - Alpine A470
Jackie Chan DC Racing - Oreca 07
Jackie Chan DC Racing - Oreca 07
IDEC Sport Racing - LIgier JSP217
Dragonspeed - Oreca 07
Panis Barthez Competition - Ligier JSP217
SMP Racing - Dallara P217
Racing Team Nederland - Dallara P217
United Autosports - Ligier JSP217
Eurasia Motorsport - Ligier JSP217
Tockwith Motorsports - Ligier JSP217
Graff Racing - Oreca 07
Graff Racing - Oreca 07
Keating Motorsports - Riley MK30
Algarve Pro Racing - Ligier JSP217
Certilar Villorba Corse - Dallara P217
ARC Bratislava - Oreca 07


GTE PRO

AF Corse - Ferrari 488 GTE
AF Corse - Ferrari 488 GTE
Chip Ganassi Racing - Ford GT
Chip Ganassi Racing - Ford GT
Chip Ganassi Racing - Ford GT
Chip Ganassi Racing - Ford GT
Porsche GT - Porsche 911 RSR
Porsche GT - Porsche 911 RSR
Aston Martin Racing - Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin Racing - Aston Martin V8 Vantage
Corvette Racing - Chevrolet Corvette C7.R
Corvette Racing - Chevrolet Corvette C7.R
Risi Competition - Ferrari 488 GTE

GTE AM

Spirit Of Race - Ferrari 488 GTE
Spirit of Race - Ferrari 488 GTE
Clearwater Racing - Ferrari 488 GTE
Clearwater Racing - Ferrari 488 GTE
Dempsey-Proton Racing - Porsche 911 RSR
Gulf Racing - Porsche 911 RSR
Aston Martin Racing - Aston Martin V8 Vantage
Labre Competition - Chevrolet Corvette C7
Scuderia Corsa - Ferrari 488 GTE
Scuderia Corsa - Ferrari 488 GTE
DH Racing - Ferrari 488 GTE
JMW Motorsport - Ferrari 458 Italia
Proton Competition - Porsche 911 RSR
Proton Competition - Porsche 911 RSR
TF Sport - Aston Martin V8 Vantage
Beechdean AMR - Aston Martin V8 Vantage

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

pirlo ::

PrimozR je izjavil:

A je Porsche že kaj napovedal, bodo imeli 2 ali 3 avte?

Sicer pa bravo Manor, komaj migjao v F1, oni bi pa zraven imeli še LMP1... Vsaj v LMP1-L so šli :)

Saj v LMP1 ni nikogar, tu imajo edine šanse, da vidijo stopničke :) Pa še verjetno je precej ceneje kot F1.

vostok_1 ::

Dajte mi razložit, čemu ima rally take težave z gledanostjo in popularnostjo zadnja leta?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

PrimozR ::

Zaradi formata dirkanja. Tri dni, nemogoče prenašati brez ogromnih vložkov, recape pa delaš pozno zvečer oz. naslednji dan.

vostok_1 ::

Kaj bi bila boljša varjanta?

Nisem sicer nek huge fan, ampak i it's kinda sad, da tako tone.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

PrimozR ::

Za gledat al za popularizirat?

vostok_1 ::

A ne gre to iz roke v roko?

Malo bolj amerikanizirat bi se pomojem moralo. Malo več akcije. Ampak that's IMO.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BorutK-73 ::

Mislite da nima nič s tem da je stalno eden in isti prvak?

pirlo ::

Mislim, da ne. Rally ima isti problem kot WEC... proizvajalcev športnih avtomobilov ni, s tem pa tudi ni pravega naboja. Ko eno serijo zmaguje Audi al pa Toyota, drugo pa VW pol veš kje si.

PrimozR ::

To seveda ni res. Volkswagen je sicer res stisnil rep med noge (kar je bedarija, 2017 avta za WEC in WRC sta bila se mi zdi oba že popolnoma pripravljena), ampak v WRC-ju imaš tovarniške ekipe Forda (s povsem novo Fiesto. Okej, ta možno da je na pol tovarniška, avte že dolgo pripravlja M-Sport, vem da je bil vmes problem z uradno tovarniško podporo), Hyundaia (z novo i20ko), Citroena (z novim C3) in Toyote (z novim Yarisom). Obenem so za letos avtomobili močnejši (do ~450 konjev namesto ~300), precej širši in aerodinamično bistveno bolj agresivni. Posnetki iz Monte Carla so hudi.

Kar se tiče WEC-a, Toyota je zmagala en WEC pokal, Le Mansa nikoli. Zadnje čase pa zmaguje bolj Porsche kot kdo drug. Pa, kot rečeno, VW in Audi sta out, kar je, tudi kot že rečeno, škoda.

EDIT: zakaj v WEC temi govorimo o WRC?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

J.McLane ::

Zgleda da bo letos bolj turobna sezona, vsaj po komentarjih in novicah sodeč, ki jih praktično ni.

Uradni test bo kar blizu nas v Monzi 1. in 2. aprila, vstopnine ni, bi bil zanimiv vikend izlet.


Toyota in Porsche sta imela neuradni test na istem dirkališču end vikend hkrati, ker je Porsche moral prestavit zaradi megle, ampak komentarjev razen tega da so kljub spremembi pravil spet pridobili sekunde in bodo časi tudi letos primerljivi z lanskimi. Porsche je naredil 7.200 testnih km, Toyota bolj kot ne molči.
http://www.autosport.com/news/report.ph...

Presenečenje je da bo Nicolas Lapierre v tretji Toyoti, po tem ko so ga leta 2014 "odpustili" zaradi napake na LeMansu. Očitno se je več kot izkazal v LMP2, da je dobil sedež nazaj:
http://www.endurance-info.com/fr/nico-l...

J.McLane ::

Prve fotke Porscheja:






Tole so pa konkretni reflekotrji spredaj, kot kaže integrirni ogledalčki v blatnikih, pa nekaj detajlov je opaziti od lanskega Audija.

PrimozR ::

Splošno prepričanje je, da gre za LM spec zaradi velikosti luči.

J.McLane ::

Končna podoba Porscha:


Na Twiterju so objavili, da so prvič testirali končno verzijo motorja (Paul Ricard) na 30 urnem testu, brez okvar ali drugih posebnosti.

Toyota verjetno nima tako izpiljenega dirkalnika, ker so naredili več sprememb, upam pa da imajo hitrost. Toyota bo verjetno predstavila dirkalnik jutri dopoldne ko prispejo v Monzo.

J.McLane ::

Po testu v Monzi lahko zaključimo, da bo med Toyoto in Porschejem zanimiv boj, nobeden ne izstopa. Najhitrejši krog je sicer uspel Toyoti, ampak ni bilo videti, da bi Porsche poskušal "Qualy simulation", vseeno gre za test in ne kazanje mišic.

Silverston je pred vrati, žal pa je Porsche naznanil, da bodo HD paket pripravili šele po LeMansu, tako da ne vem ravno kaj bodo lahko pokazali v Silverstonu. No vsekakor rezultat tam ne bo pravi pokazatelj kaj se bo dogajalo v LeMansu.

Ne vem pa kako se ne morejo zmenit za bolj ločene barve dirkalnikov, ker sta si Porsche in Toyota podobna kot jajce jajcu:

J.McLane ::

Še nekaj detajlov glede Toyote, glede na intervju hisatake murata (general manager of power unit development)
- naredili so štiri 30 urne teste, skupno so stestirali 30.000 km
- od prvega 6.000 km testa je motor deloval brez resnih okvar
- cylinder head, crank and block of the engine have all been completely renewed
- na novo razvit turbo, za večjo učinkovitost in boljši občutek pri vožnji (transient response)
- nove baterije (na nivoju celice)

Še nekaj očitnih razlik v primerjavi z lani:




Porsche tudi ni spal, kot je razloženo v tem članku:
- For the 2017 season, 60 to 70 per cent of the vehicle is newly developed
Neel Jani se boji da na prvih dveh dirkah Porsche ne bo konkurenčen, ker bodo HD paket začeli uporabljati šele po LeMansu:
https://www.motorsport.com/wec/news/jan...

V Spa bo Toyota imela tretji avto v LD paketu, tako da vsaj tam bo neka bolj točna primerjava za LeMans

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

onitam ::

WEC Silverstone 6h

http://cricfree.sc/watch/live/fia-world...
kliknite na BT SPORT ESPN pa prenašajo z McNishem za mikrofonom :))
bleh

J.McLane ::

Zanimiva dirka do konca, tisti ki ste zamudili se splača pogledat highlitse iz uradnega Youtube kanala:
https://www.youtube.com/user/FIAWEC/vid...

Porsche ni razočaral kot se je pričakovalo zaradi LD paketa, tako da kot kaže ima Toyota še nekaj dela do LeMansa.

J.McLane ::

Porscheju je na LeMans testnem dnevu šlo bolj slabo, niso imeli hitrosti, poleg tega so imeli še okvaro in so menjali motor. Toyota je kljub zaostrenim pravilom, ki naj bi upočasnili dirkalnike presegla lanski čas.

https://www.motorsport.com/lemans/news/...

Porsche ima bolj malo časa, da analizirajo kaj je šlo narobe in izpilijo svoj dirkalnik, ker drugače bo to bolj slaba dirka, če bomo gledali boj za tretje mesto.

BT52 ::

Toyota pa LeMans... Pocrkalo vse od Mguk, počena guma, vrata, menjalnik, sklopka... Kaj Japonci naj naredijo (razen očitnega).

Škoda za ByKolles posatko, komičen odstop. Če bi slednji imeli tako vdržljivost kot lani, bi še lahko zmagali. Tako bi privoščil privatnikom, da poberejo smetano. Sicer je bil v Lmp1 L Rebelion vedno boljši. Letos so imeli priložnost.

Tako pa v primeru nenadne težave #1 v zadnjih 7h še lahko zmaga Lmp2. Neverjetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Rebelion v 2018 baje pride nazaj v LMP1-L z Ginetto.

BT52 ::

Torej 2018 pa Toyota zmaga. :D

pirlo ::

Japonci pa vrhunski motošport ne gre skupaj. Ne v formuli, ne tu. Ogromno denarja in nič rezultata.

BT52 ::

No lahko je tole reči. Samo ko po gledaš potrebni inženiring so dosežki Audija zavidanja vredni. Pravzaprav skoraj neponovljivi.

pirlo ::

No, to z Audijem se ne bi strinjal. Res je bilo ogromno inženiringa, ampak nobene omembe vredne konkurence niso imeli v tej seriji. Vsak ki je prišel pa jim je bil s prve zelo konkurenčen, če jih ni celo premagoval.

PrimozR ::

#1 v problemih?! Na ravnino Mulsanne s ~50 km/h.

"No oil pressure" "Engine off".

LMP2 absolutni zmagovalec?

pirlo je izjavil:

No, to z Audijem se ne bi strinjal. Res je bilo ogromno inženiringa, ampak nobene omembe vredne konkurence niso imeli v tej seriji. Vsak ki je prišel pa jim je bil s prve zelo konkurenčen, če jih ni celo premagoval.

Peugeot je dirkal 4 leta, zmagal enkrat. Toyota je z Audijem dirkala 5 let, nikoli zmagal (enkrat je sicer zmagal Porsche).

Audi je praktično vsako leto, predvsem pa 2005 v že zelo zastarelem Audi R8 (eno leto pred uvedbo R10 TDI-ja), dokazali, da hitrost (po tvoje konkuriranje) ni vse, ker, če hočeš zmagati Le Mans, moraš voziti 24 ur. Kar, več kot očitno, ni tako preprosto.

Pri Audiju na nivoju ni bil samo inženiring avta, ampak vse ostalo, priprava ekipe, trening mehanikov (ki so trenirali menjavo vsega živega), itd.

#1 out.

Hm, mogoče ne, Loterrer gre nazaj v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

Aha, porinili ga bodo za ograjo, ampak se lahko vrne, če bo oživil avto.

Pomojem je game over. Je pa tole umikanje ugodno za Porsche, ker se bo tako ukinilo slow zone, ki hodi narobe #2. Po mojih hitrih izračunih glede na zadnje kroge (~3:30 za LMP2, ~3:20 za LMP1, 3 kroge zaostanka), bi #2 potreboval 220 minut, da ujame najhitrejši LMP2. Ko je bilo v dirki še 220 minut (3h 40). LMP2 sicer potrebujejo več postankov.

Tole zna biti še divje za overall.

Scaramouche ::

Če hočejo uspeh bi bilo dobro da začnejo dirkat na 2h, enkrat na leto imeti 24 ur dirko.

BT52 ::

Wow. Hud konec. Bolano. Glede pritožb nekaterih, kako se naj Japonci spokajo. Se nikakor ne strinjam. Konkurenca je še kako močna in so bili prisiljeni v kompromise in napake.

Glede Audijeve perfekcije. So bili edini, ki so resno, ter predvsem metodično trenirali zamenjavo delov. Drugi pa so se jim smejali...

Toyota pač nima ne sreče in malce znanja ali jajc. Predvsem pa jim ne moremo zamerit, ko razumeš kako težak inženiring je v ozadju. Si presenečen da ob toliko počasnih conah po 2/3 dirke cca 3000 km mučenja odpove tehnika... Čudno da niso opazili anomalije na #8 Mgukju, ko se je Buemi že par krogov drl, da nekaj vibrira, tuli, zatika... Verjetno (100% v f1 majo) imajo filtre za sound detekcijo (driver radio), pa bi mogli pobrat tole. Kakorkoli upam, da jih tole ojača, ker Lmp1 rabi vsaj duel.

Bi pa bilo lepo v primeru odpada Toyote, če bi lahko kateri privatnik kupil Audijeve načrte dirkalnika za tole leto. Čeprav ne verjamem v odhod slednje.

PrimozR ::

Joest je spraševal, če lahko tekmuje z 2016 Audijem, pa je potrebna tvarniška podpora. Ni bilo možno.

Načrti torej niso uporabni.

J.McLane ::

Porsche se poslavlja iz WEC že konec te sezone: :'(
http://www.faz.net/aktuell/sport/formel...
https://de.motorsport.com/wec/news/wec-...

Verjetno nima smisla, da ostane samo Toyota, bo treba zgleda čakat do 2020 na nova "plug-in" pravila, če bo do takrat kaj več interesa.

pikabu ::

To bi moral biti rdeči alarm. Najboljše da ukinejo LMP1 do leta 2020 ali pa pravila spremenijo prej.

Dr_M ::

O skoda, akrapovic bo ostal brez enga biznisa :)):))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

onitam ::

A to pomeni F1? >:D
bleh

PrimozR ::

A to je uradno al je samo 'uradno'?

J.McLane ::

Ni še uradno, to je baje "leak" od Porscheja.

PrimozR ::

Mja, sem videl potem na Mulsanne's corner FB-ju, kao da bo danes uradno.

pikabu ::

Porsche gre v formulo e.

Dr_M ::

Pricakovano. Imam obcutek, da bo vedno vec takih, ki bodo zapuscal druge kategorije, da bodo vstopili v formulo e.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

pirlo ::

LMP1 je v teoriji zanimiv, v realnosti pa beden. Sorry, ne vem kak drugače povedat. Morali bi se z raznimi proizvajalci pogodit, da bi vstopli in naredili atraktivnejšo serijo, ne pa da sta samo dva proizvajalca, ki se borita med sabo. To se niti hvalit ne moreš, da si zmagal :). Tak princip je naredila Formule E in posledično je vedno večje zanimanje, ker so v štartu že pripeljali kar nekaj ekip, ki se borijo med sabo, čeprav so te dirke totalna komedija. Pa v WEC-u bi morali zmanjšat število različnih serij naenkrat na stezi, ker je negledljivo... pojma nimaš kje je kdo. To govorim s stališča človeka, ki spremlja F1, ostali motoršport pa bolj tak. Sem parkrat gledal LeMans in se totalno zgubil. Če bi vsaj live timing izboljšali bi blo bolj zanimivo.

J.McLane ::

Vsako dirkanje je pač neka reklama in danes bi vsi radi pokazalo kako obvladajo električna vozila, samo na cesto jih nihče ne bi dal.

Hibridi so pa zadnjih 20 let v domeni Toyote in nič ne kaže, da bi kakšen drug proizvajalec imel neke resne ambicije promovirat hibride, vsi jih omenjajo kot nek prehod do EV, kot neko nujno zlo, če bomo hoteli zadovoljiti okoljske norme.

Audi je v WEC bolj promoviral Quattro in TDI, Porsche tudi nikjer nima napisov Hybrid, kot da je edino Toyota je ponosna na svoje hibride.

J.McLane ::

J.McLane ::

Pobeg tovarniških ekip iz LMP1 bodo kot kaže izkoristili za preureditev WEC. Sedaj bo 2018/2019 nek prehod v drugačno koledarsko obdobje, kjer bo LeMans v juniju zadnja dirka v WEC, torej sezona ne bo koledarsko leto ampak "šolsko" leto.

- V sezoni 2018/19 bosta dvakrat 24h LeMans
- Marca 2019 bo na sporedu novost za WEC - 12 Hours of Sebring
- Ukinjenih kar nekaj prizorišč, kar naj bi pocenilo prevoze.
- Faktorje za iznečitev moči bodo imeli med vsemi mogočimi motorji tudi med turbo in NA, tako da bodo izenečaveli vse LMP1 dirkalnike, hibridi naj bi imeli bolj kot ne samo prednost v avtonomiji.
- V 2020 bodo predstavili večje spremembe glede na tisto, kar so že napovedali (takrat je bil Porsche še zraven)

Več podrobnosti:
http://www.lemans.org/en/News/the-24-ho...

Drugače pa ravno poteka 6 hours of Mexico, Porsche očitno resno misli zaključit na vseh možnih stopničkah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

Privatne ekipe so zgleda pograbile priložnost za zmago v LeMansu, ACO je tudi naznanil, da bodo izenačili performance med tovarniškimi hibridi in privatnimi ne hibridi.

- ByKoles testira v Hungaroringu
- Ginetta je objavila da je prodala tri šasije
- opažena SMP Dallara na testiranju
- Peugeot je zaenkrat izbral Rallycross

Mogoče pa le ne bo tako dolgočasno, ampak vprašanje je če s tem ne bodo zjebali Toyote in bodo še oni zapustili WEC.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

Alonso je šel v TMG pomerit sedež:
http://www.dailysportscar.com/2017/11/0...

Naslednje leto bo izvrstna priložnost za zmago v LeMansu, Alonso zna vseeno malo popestrit tole dolgočasno naslednjo sezono, kjer ostaja samo Toyota.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PrimozR ::

Alonso je sedež šel pomeriti zaradi testa, ne zaradi Le Mansa. Pes moli taco, ampak je pa še daleč od potrjenega.

Kar se pa zmage tiče, verjemi, da bo BoP v LMP1 narejen tako, da bo borba. Torej mora biti Toyota predvsem zanesljiva. To jim očitno predstavlja problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

J.McLane ::

http://www.dailysportscar.com/2017/11/1...

Sicer še vedno veliko vprašajev, ampak mislim da je zadeva že kar odločena. Toyota pa za drugo sezono ne bo naredila novega dirkalnika ampak bo ostal kar tak kot je, določene aero dodatke so imeli že na zadnji dirki, tako da zanesljivost upam da ne bo problem. Je pa vprašanje kako bodo zbalansirali EoT, ker vseeno ne morejo točno vedeti koliko hitrosti bodo ven stisnile privatne ekipe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PrimozR ::

EoT se itak balansira naknadno glede na karte, ki jih pokažejo igralci. Je pa itak vednov igri sandbagging pred Le Mansom, nekaj takšnega je naredil Ford se mi zdi.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Project Cars (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
27144775 (6977) oo7
»

LeMans in WEC super season 2018/19

Oddelek: Na cesti
281932 (957) J.McLane
»

WEC 2016 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
584827 (2541) J.McLane
»

WEC 2015 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615387 (10438) PrimozR
»

WEC 2014 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15930825 (21209) BT52

Več podobnih tem