Forum » Na cesti » Znizanje podvozja avta
Znizanje podvozja avta
Sami ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nova corsa je veliko bolj varna od 18let starega golfa.
Kompaktni avti so dalec od varnega.
Smo razumeli, zaljubljen si v Golfa IV...sej bo :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
m0LN4r ::
Kakorkoli, znizat se splaca vse avte.
Stare in nove avte.
Stare in nove avte.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
korenje3 ::
itak... je že čas da začnejo glancat ležeče policaje, tko da bom lahko s svojim mercedesom amg mirno pelal po cestah
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
m0LN4r ::
Aja sem cist pozabil da imamo v sloveniji lezece policaje... lol
No z AMGjem prides se komot z normalno hitrostjo prek.
No z AMGjem prides se komot z normalno hitrostjo prek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sami ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Moj golf je 2001 z ojacanim plehom.
Si kaj kaj prišvasal na avto??? hahhaha
Imel sem 2001 model in ni nič drugačen od 1998 :D
Koliko si star?
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Sami ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne zajebavam...eni golfi nimajo dvojnega pleha v vratih.
Si pogledal EURO ncap test?
Pri golfu IV se je deformirala kabina....kaj ti ni jasno?
Novejši avto je delan po novejših varnostnih standardih.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
pa tudi euro ncap 20 let nazaj ni enak temu kar je danes; case in point je punto, ki je ze od 2005 na enaki platformi. 2005 je dobil 5 zvezdic, danes 0
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sami ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne zajebavam...eni golfi nimajo dvojnega pleha v vratih.
Golf IV (1998): https://www.euroncap.com/en/ratings-rew...
Corsa D (2006): https://www.euroncap.com/en/ratings-rew...
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Utk ::
S tem avtom naceloma ni nic narobe, ampak 18 let star avto je izziv in drago drzat v dobrem stanju, ne pa da se ukvarjas se s pimpanjem, to je brez veze.
IL_DIAVOLO ::
next3steps ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako je
Zdravo fantje :)
Si je morda kdo v kratkem nizal podvozje avta in ce ni skrivnost kje. Zanimajo me samo profesionalci, ki znajo tudi nastaviti trdoto in podobno. In ce je mozno, na Stajerskem koncu.
Hvala.
GTFO
loveJDM ::
Glede dvojnega pleha...morda ima 4ka to foro kot nekateri da jr v faceliftanem modelu dobila se kak ojacitveni drog cez vrata pa morda misli to;
star tdi je super ne pa govorit o varnosti v primerjavi z novimi avtomobili pa o daljsi haubi.
star tdi je super ne pa govorit o varnosti v primerjavi z novimi avtomobili pa o daljsi haubi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
korenje3 ::
vsak bo hvalil svoja jajca... sam jajca so še zmeri jajca.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
ziga1990 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Moj golf je 2001 z ojacanim plehom.
to je se slabše ga voznik bolj nasrka ker avto vpije maj sil pri trku.
Daj se malo zresni neglede koliko otročjih modifikacij narediš bo še vedno golf 4 1.9tdi ki bo manj vreden od normalnega Golf 4 1.9tdi pa še bolj počasen bo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Unknown_001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Moj golf je 2001 z ojacanim plehom.
to je se slabše ga voznik bolj nasrka ker avto vpije maj sil pri trku.
Ni nujno res. Dokler pločevina med trkom zagotavlja karseda zvezen pojemek vozila, ki ga telo lahko prenese odlično opravlja svojo nalogo. Večja masa vozila, večja je kinetična energija med gibanjem, več dela (deformacija pločevine) je potrebno opraviti da lahko stvar zaustaviš. Se pravi bolj je ojačano, večja je togost a s tem je tudi opravljeno delo na razdalji trka večje. Če moraš zaustaviti veliko maso je to popolnoma korektno, da ne zmečka prostora v katerem se nahajajo voznik in potniki.
Noben čelni trk nad 70 na uro ni kaj dosti prizanesljiv do voznika. Ali je za v trugo ali pa v najboljšem primeru za na invalidski voziček, izvzemam izjemne primerke.
Pri bočnem trku so ojačana vrata definitivno zaželjena.
vsak bo hvalil svoja jajca... sam jajca so še zmeri jajca.
Sad, but true.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
ziga1990 ::
^^ to je res.
Še vedno pa buče prodaja o ojačani pločevini
Še vedno pa buče prodaja o ojačani pločevini
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Isotropic ::
energija za def. pločevine je nikakva, zakaj pa misliš, da so blatniki itd. iz plastike?
Unknown_001 ::
energija za def. pločevine je nikakva, zakaj pa misliš, da so blatniki itd. iz plastike?
Zarad Lublančanov, ki jim je neki normalnga drsat po drugih avtih ko sbojo invalidno rit motajo mimo. Plehnati odbijači bi vsi zgnili če bi bli tko obdrajsani. Plastiko je ceneje zamenjat. Važni so plahnati nosilci in samonosna karoserija. Odbijač na novih avtomobilih je kozmetika, ki je mimgrede mičken bolj prijazna do pešca kot plehnat bullbar.
korenje3 ::
energija za def. pločevine je nikakva, zakaj pa misliš, da so blatniki itd. iz plastike?
plastika je za majhne zalete. za večje zalete se uporablja nosilce iz twip jekla TWIP steel @ Wikipedia. Ti povzočijo ustrezno plastično deformacijo ki absorbira trk in zmanjša pojemek. Bolj kot se avto deformira enakomerno, manjši je pojemek.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
D3m ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Hvala molner appreciate it
Sicer nisem prisel po potrditev, ce se splaca ali ne. Ampak kljub temu cenim folk s taksnim karakterjem, ki poizkusa v prvi vrsti pomagat in ne samo skakat v luft kot laski petelin
In da se razumemo, avto je bil v lasti pokojnega oceta, zato je tudi poleg malo custev
Potlej pa ne pozabiti na koncu na jeklenko Nitra.
|HP EliteBook|R5 6650U|
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zdravo fantje :)
Si je morda kdo v kratkem nizal podvozje avta in ce ni skrivnost kje. Zanimajo me samo profesionalci, ki znajo tudi nastaviti trdoto in podobno. In ce je mozno, na Stajerskem koncu.
Hvala.
Kupiš nižje vzmeti za tvoj avto (okoli 150 do 200€), daš zmontirat na servis, da imaš potrdilo in greš homologirat.
Ker pa ti nimaš že sedaj športnega podvozja, moraš zamenjat še amortizerje, da bodo ti fedri pasali na tvoj avto. Če pa že skoraj vse menjaš, se pa splača tudi šalčke, omejilnike in protiprašno zaščito vzeti.
Tako da te bo vse skupaj prišlo okoli 700€ z montažo, potem pa še 92€, če nimaš homologacijskega kartončka, če ga pa imaš, pa samo 32 evrov za vpis v homologacijski kartonček.
Tukaj pa dobiš vse komponente:
https://www.rezervniavtodeli24.si
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Blatniki golfa so iz plocevine.
ne, so iz plastike.
Golf 4 nima plastičnih blatnikov.
IL_DIAVOLO ::
krneki0001 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zdravo fantje :)
Si je morda kdo v kratkem nizal podvozje avta in ce ni skrivnost kje. Zanimajo me samo profesionalci, ki znajo tudi nastaviti trdoto in podobno. In ce je mozno, na Stajerskem koncu.
Hvala.
Kupiš nižje vzmeti za tvoj avto (okoli 150 do 200€), daš zmontirat na servis, da imaš potrdilo in greš homologirat.
Ker pa ti nimaš že sedaj športnega podvozja, moraš zamenjat še amortizerje, da bodo ti fedri pasali na tvoj avto. Če pa že skoraj vse menjaš, se pa splača tudi šalčke, omejilnike in protiprašno zaščito vzeti.
Tako da te bo vse skupaj prišlo okoli 700€ z montažo, potem pa še 92€, če nimaš homologacijskega kartončka, če ga pa imaš, pa samo 32 evrov za vpis v homologacijski kartonček.
Tukaj pa dobiš vse komponente:
https://www.rezervniavtodeli24.si
Hvala za izcrpni odgovor, ampak ce bom menjaval, potem bom samo fedre. Amortizerji so dobri...se lepo povrne v svojo lego.
ziga1990 ::
^^ tu ni ali so amortizerji dobri ali ne trenutni bojo napačni za nove vzmeti.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Hvala za izcrpni odgovor, ampak ce bom menjaval, potem bom samo fedre. Amortizerji so dobri...se lepo povrne v svojo lego.
V svojo lego jih povrnejo fedri. Fedri so še dobri, amortizerji verjetno že dolgo niso več, če še niso bili menjani nikoli.
IL_DIAVOLO ::
Ni res, fedre so za drzanje visine, amortizerji povrnejo avto v prvotno lego. Amortizerji ao bili menjani pred kratkim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
stara mama ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora imeti cimdaljso havbo v primeru crasha, ta corsa ofc pa tocno tega nima. Se slabsi ko clio.
to je pa najvecja bucka, kar si jo lahko natipkal...
Ni vse taka bučka kot nekateri dokazujejo z limanjem youtoube videov.
Smart Fortwo, rollcage in fajne ojačitve - ob trku v betonsko steno ostane avto cel, da lahko odpreš še vrata. Sam G-sile so tiste, ki te ubijejo.
Želiš si čimmanjših in čimvečjo disipacijo energije. Če se kabina zvije - naj se, če le ti ostaneš v njej cel
V vsakem primeru je večji avto boljši od manjšega
Amortizerje pa je po nižanju priporočeno menjat, ker jim spremeniš območje delovanja.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni res, fedre so za drzanje visine, amortizerji povrnejo avto v prvotno lego. Amortizerji ao bili menjani pred kratkim.
Ne, fedri so zato da povrnejo avto v prvotno lego in za držanje višine. Amortizerji so za blaženje premikov fedra (zato se jim tudi reče blažilci).
Po kmečko, če nebi imel blažilcev, bi se avto guncal nekaj časa do normalnega stanja, ker pa imaš blažilce, se zagunca enkrat ali dvakrat, potem je pa že v prvotnem stanju.
69charger ::
Vglavnem da dobiš en pameten odgovor preden spet uletijo "stari fotri ki se derejo na prokleto mularijo", ko nižaš avto je potem amortizer vedno "napol stisnjen" in po luknjah batnica zabija do konca in seveda enkrat crkne. Zato je fajn met še amortizerje namenjene nižanju avta, ki ma krajšo batnico in po želji še stršan. Najlažje je pa nabavt kar "gewinde", dobiš v kompletu nastavljive vzmeti in stršane amortizerje, nastaviš kakor ti paše in je to to, pa še za VAG je teh gewind kar jih češ.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
CleanPower ::
Js sm dal na 16 let staro škodico ejbache, pa mi ni žal. Avto je nižji precej, cca 4cm. Avto se manj nagiba in pa na ležečih policajih ga manj meče naprej nazaj. Pri bremzanju se tudi manj potopi. Je pa občutek malo drugačen. Ne morem reči da je sedaj manj udoben. Ampak je filing na grbinah itd. drugačen. Mogoče malo pogrešam filing original fedrov. Ampak izboljšana vozna dinamika in varnost odtehtata zamenjavo. Moral bi samo dati gor kake 17 feltne in široko gumo, ker sedaj mam železne 15, ker mi je škoda keša.
Glede na to da ma avto 200konj, je bila ustrezna zamenjava..
Glede na to da ma avto 200konj, je bila ustrezna zamenjava..
Utk ::
Na 16 let staro skodo bi lahko dal karkoli pa bi bil obcutek boljsi. Ampak z nizanjem je morda res cenejse kot z menjavo vsega, da bi bilo tako kot mora bit na novem.
Klemzz ::
Za 300e dobiš od vogtlanda (technoracing kranj) komplet (amortizerji+fedri). Sam sem imel na golfu 4 variant 2006 letnik in sem bil zadovoljen, res pa je, da sem šel 50/35.
matejS ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora imeti cimdaljso havbo v primeru crasha, ta corsa ofc pa tocno tega nima. Se slabsi ko clio.
to je pa najvecja bucka, kar si jo lahko natipkal...
Ni bučka. V primeru crasha v zid, je to edino kar šteje. V primeru crasha v drugo vozilo, pa je dodatni parameter masa. Vsekakor pa je treba upoštevati tudi izdelavo karoserije (današnji avti so le varnejši - pri isti velikosti/masi avta).
Dajem link na "članek" o tem na IIHS, da ne bo kdo rekel, da je to še ena bučka:
New crash tests demonstrate the influence of vehicle size and weight on safety in crashes
hojnikb ::
>V primeru crasha v zid, je to edino kar šteje
>. Vsekakor pa je treba upoštevati tudi izdelavo karoserije
probi se ne kontradiktat
ni res
poglej si extermni primer vw sanate in kakšen test današnji malćkov ki so pol manjši
pa še en primer
more is not always better
>. Vsekakor pa je treba upoštevati tudi izdelavo karoserije
probi se ne kontradiktat
stara mama je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Avto mora imeti cimdaljso havbo v primeru crasha, ta corsa ofc pa tocno tega nima. Se slabsi ko clio.
to je pa najvecja bucka, kar si jo lahko natipkal...
Ni vse taka bučka kot nekateri dokazujejo z limanjem youtoube videov.
Smart Fortwo, rollcage in fajne ojačitve - ob trku v betonsko steno ostane avto cel, da lahko odpreš še vrata. Sam G-sile so tiste, ki te ubijejo.
Želiš si čimmanjših in čimvečjo disipacijo energije. Če se kabina zvije - naj se, če le ti ostaneš v njej cel
V vsakem primeru je večji avto boljši od manjšega
Amortizerje pa je po nižanju priporočeno menjat, ker jim spremeniš območje delovanja.
ni res
poglej si extermni primer vw sanate in kakšen test današnji malćkov ki so pol manjši
pa še en primer
more is not always better
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Morda je ze res 2017 avto bolj varen od tistega iz 2000. Ampak ce pa ga bos primerjal s katerimkoli novejsim avtom, ki ima dolgo havbo, pa taki mlincek nima sans.
Saj to je samoumevno ze z vidika fizike.
Saj to je samoumevno ze z vidika fizike.
hojnikb ::
seveda. Ampak trdit, da je dolžina havbe edino merilo (ali velikost avtomobila kot celote for that matter) je pač bedarija in stari avtomobili to dokazujejo.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Privosci si te fedre pa je to to. Cenejse alternative itak ni, za tako udobno voznjo s tako lego.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13789 (10331) | WizzardOfOZ |
» | zamenjati ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8384 (6108) | WizzardOfOZ |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29236 (25038) | krneki0001 |
» | Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24082 (21065) | rajc123 |