Forum » Pomoč in nasveti » Nakup Računalnika
Nakup Računalnika
JanezGorenc ::
Pozdravljeni,
Pred kratkim sem kupil računalnik (desktop) preko interneta.
Garancijsko nalepko sem raztrgal saj sem v računalnik dodal ventilatorje.
Matična plošča povzroča BSOD (blue screen of death) - po dolgotrajnem testiranju sem ugotovil da je matična plošča kriva.
Vem, da garancije za računalnik kot komplet ni več toda, zanima me, če garancija na individualne komponente računalnika še vedno ostaja?
Lep pozdrav!
Pred kratkim sem kupil računalnik (desktop) preko interneta.
Garancijsko nalepko sem raztrgal saj sem v računalnik dodal ventilatorje.
Matična plošča povzroča BSOD (blue screen of death) - po dolgotrajnem testiranju sem ugotovil da je matična plošča kriva.
Vem, da garancije za računalnik kot komplet ni več toda, zanima me, če garancija na individualne komponente računalnika še vedno ostaja?
Lep pozdrav!
Isotropic ::
zalavfaj še memtest, da ni slučajno RAM. ker so se meni random bsodi pojavljali zaradi tega.
pa malo povej, če boš imel kaj težav z uveljavljanjem.
pa malo povej, če boš imel kaj težav z uveljavljanjem.
JanezGorenc ::
Probal sem vse in se posvetoval z več windows BSOD analisti (ki so analizirali moje kernel dump datoteke). Probal sem memtest86 (pustil da naredi 10 passes), več krat testiral ssd in hdd. vse driverje pregledal ter tudi system datoteke (če katera manjka ali je corrupted), ubistvu sem probal skoraj use kar se da probat. Vsako komponento sem posebej zamenjau z delujočo iz mojega drugega računalnika, zato sem skoraj 100% da ni ram, temveč matična plošča.
Upam da ne bo težav z uveljavljanjem, sedaj pišem email prodajalcu.
Upam da ne bo težav z uveljavljanjem, sedaj pišem email prodajalcu.
MIHAc27 ::
Ok, naročil si cel računalnik. Ampak na računu je bilo našteto po komponentah? Ali je to pač računalnik od kake firme (Dell, HP, Lenovo?).
Ker če je po komponentah, bi ti morala garancija še vedno veljati, kljub uničeni nalepki.
Tudi je ni custom računalnik temveč od kake priznane firme, velja tovarniška garancija.
Torej recimo, da je ta računalnik HP. Zaradi uničene nalepke firma ki ti ga je prodala res ni dolžna uveljavljati garancije. Vseeno ti pa velja HP garancija. pač neseš tak PC na uradni servis.
Če je bil prodan po komponentah... zopet firma se lahko sklicuje na to, da si odpiral PC. Ampak vseeno velja tovarniška garancija. Če je plošča Asus neseš/pošlješ na Asusov servis.
Malo je sedaj odvisno, koliko bodo komplicirali. Če jim je stranka kaj vredna, bodo sami uveljavljali in zamenjali komponento.
Ker če je po komponentah, bi ti morala garancija še vedno veljati, kljub uničeni nalepki.
Tudi je ni custom računalnik temveč od kake priznane firme, velja tovarniška garancija.
Torej recimo, da je ta računalnik HP. Zaradi uničene nalepke firma ki ti ga je prodala res ni dolžna uveljavljati garancije. Vseeno ti pa velja HP garancija. pač neseš tak PC na uradni servis.
Če je bil prodan po komponentah... zopet firma se lahko sklicuje na to, da si odpiral PC. Ampak vseeno velja tovarniška garancija. Če je plošča Asus neseš/pošlješ na Asusov servis.
Malo je sedaj odvisno, koliko bodo komplicirali. Če jim je stranka kaj vredna, bodo sami uveljavljali in zamenjali komponento.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Velik računalniški problemOddelek: Pomoč in nasveti | 3026 (2122) | doki6 |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9097 (5601) | St235 |
» | Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 7548 (5086) | winpirate |
» | Garancijska nalepka (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9202 (6428) | Invictus |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8388 (6869) | Mr.B |