» »

Kako začeti "modelirati"/3d design?

Kako začeti "modelirati"/3d design?

sarma832 ::

Rad bi izdelal bolj ali manj preproste 3d modele, ki bi jih lahko potem tudi 3d sprintal, pa se mi niti sanja ne, kje začeti in kako zahtevno je to?

Torej - z katerim programom začeti, in pa morda kakšne tutoriale ali karkoli bi priporočali?

Unknown_001 ::

Onshape bo kul. Oblačna sotritev, je zastonj, pokriva ti vse osnovne funkcije za neko srednje zahtevno modeliranje. Zelo podoben kot Solidworks. Torej enostaven parametrični modelirnik s katerim se da nekaj uporabnega narest. Potrebuješ samo računalnik z brskalnikom in dostopom do interneta.

Je pa ena caka. Če uporabljaš free varianto lahko le 5 datotek v oblaku gostiš na svojem privat računu ostali modeli bodo objavljeni javno. Lahko pa si jih shranjuješ na namizje.

Imajo tudi svoje tutoriale da te seznanijo z osnovami in UI. Potem ko to osvojiš lahko gledaš tutoriale tudi od Solidworksa na Youtube ker je logika risanja večalimanj enaka dokler ne preideš na res zahtevne geometrije.

Pa še pomembna reč. Kose za tisk shranjuj va STL. Formatu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Pro_moted ::

Ali pa Autodesk Fusion 360. Je zastonj, tudi za mala podjetja. Kar zmogljiv in uporabniško prijazen.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

I__I ::

Odvisno kaj misliš delati. Če ni skrivnost, lahko daš kakšno skico.
Solidworks, Onshape, Fusion360 so bolj za "strojniško" modeliranje, torej popolnoma natančne mere in popolnoma natančne oblike,... Onshape je dober, ker dela preko brskalnika in ne rabiš dobrega računalnika. Ampak po novem imaš zastonj lahko samo, če javno objavljaš ves svoje modele. Fusion 360 je potrebno inštalirati in na kakšnih starejših računalnikih vprašanje če dela. Pa mislim da rabiš 64bit windowse. Je pa boljši, ker ima vključeno tudi modeliranje s prostimi površinami, če misliš delati bolj organske oblike.
Potem je tu še Blender (zastonj), za organske oblike in delno tudi za sculpting (virtualno kiparjenje?). Za sculpting je še boljši Zbrush. Lahko pa tudi zastonj verzija Sculptris.
Na primer: Če hočeš narediti novo pločevinko za pivo (idealne oblike: vse je vzpredno, okroglo,...) potem uporabiš Onshape, Solidworks, Fusion360. Če hočeš narediti staro, zmečkano pločevinko, potem uporabiš Fusion360 ali Blender. Če pa bi rad delal ljudi, živali, drevesa,... (res v detajle: luske, dlaka, gube, razpoke), potem pa Blender, Zbrush ali Sculptris.
Na youtubu imaš za vse te programe veliko tutorialov.

radiergummi ::

Načeloma bi ti priporočal Blender (https://www.blender.org/).

Če znaš programirati lahko uporabiš OpenSCAD (http://www.openscad.org/), kjer modele ustvarjaš s programsko kodo.

Če so ti všeč voxli (kocke) pa poskusi MagicaVoxel (https://ephtracy.github.io/), primer lahko najdeš na spodnjem posnetku.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589183351 (23616) Machete
»

Autodesk 123D

Oddelek: Programska oprema
141961 (1230) BivšiUser2
»

3D modeliranje

Oddelek: Programska oprema
112104 (961) BivšiUser2
»

Program .dxf v g-kodo, brezplačni

Oddelek: Programska oprema
5919 (742) toplakd
»

Program za CAD 3D modeliranje

Oddelek: Programska oprema
143429 (3060) Pro_moted

Več podobnih tem