» »

Kupiti jeklena platisca za zimo?

Kupiti jeklena platisca za zimo?

boro10 ::

Nov avto z alu platisci 215 55 17. Zimske gume so precej drage, vsaj kvalitetne. Bi kupili posebej komplet jeklenih 16" s TPMS ventili za 400EUR? Zimske so 205 60 16. Gume so nato nekoliko cenejse, ni potrebno menjavat pnevmatik...
Lp
Pozdrav
  • spremenil: boro10 ()

Ganon ::

Jaz dam vedno glas za dvojna platišča. Zimske kupiš eno colo manjše, s takšno dimenzijo pnevmatik, da je čim bolj pogosta in so posledično pnevmatike cenejše. Izogneš se premontaži in poškodbam alu platišč, ki se pozimi rade zgodijo.

hojnikb ::

defenitivno manjso colngo na zelezu. bolje manjse in kvalitetnejse gume, kot velike in poceni
#brezpodpisa

Gr8t ::

TPMS je itak en fail, pozimi men sploh ne dela, kupil že 2 napravi za parjenje, poleti mi niso niti ko sem šel na servis zrihtali, vseeno če sam meriš.
Fora te tehnologije bi morala bit, da povsem odpravi človeški faktor, ampak očitno temu ni tako.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

tony1 ::

Ganon je izjavil:

Jaz dam vedno glas za dvojna platišča. Zimske kupiš eno colo manjše, s takšno dimenzijo pnevmatik, da je čim bolj pogosta in so posledično pnevmatike cenejše. Izogneš se premontaži in poškodbam alu platišč, ki se pozimi rade zgodijo.


Se strinjam, sam bi vzel manjše in železne. Tudi sam sem v isti dilemi, in nekaj časa sem planiral vzeti še ene feltne, TPMS senzorjev pa ne.

Dokler nisem na avtomatski pumpi za zrak (tj. takšni, ki sama ustavi pumpanje, ko naj bi bilo kolo napolnjeno na količino, ki jo prej nastaviš) takoj po tem, ko sem speljal dobil od TPMSja opozorilo, da je 1 kolo premalo napumpano za cel bar... Šel nazaj in preveril, in je držalo...

masevc ::

Ksz
Cist odvisno kake dimenzije imas homologirane.
Marsikdaj nakup novih platisc in eno colo manjsih koles ni nic cenejsi kot ista cola kot letne in premontaza. Potem pa se shramba, oziroma plac doma za kolesa. Sploh ce govoris za 18+ col.

Drugace pa pricnite gledati za all season gumami. So sicer nekaj drazja, ampak odpade vsa logistika in navlaka.
Letos so lansirali kar nekaj dobrih gum na trg. Tudi najboljsi proizvajalci, Continental recimo.
In ob teh zimah, kot so sedaj (recimo lani niti malo snega) sploh ni kaj razmisljati.

darkolord ::

Če že jeklena platišča, dajte prosim nabavit vsaj takšna s plastičnimi okrasnimi pokrovi.

Avti brez pokrovov zgledajo prav nagravžno.

Poleti:



Pozimi:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Ganon ::

Avto s plastičnimi pokrovi izgleda dobro? :)) Da ne omenjamo tega, da se za pokrovi nabira sol in ostala svinjarija, zaradi česar platišča še prej začnejo rjaveti. Enako ti bo povedal vulkanizer. Samo stran s to plastično navlako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

darkolord ::

Avto s plastičnimi pokrovi izgleda neprimerno boljše kot brez. Brez je prav klošarsko.

Večina avtomobilov ima pokrove. Avto zamenjaš precej pred platišči.

Ganon ::

Meni so klošarska kolesa s ceneno plastiko. Enako, kot so mi klošarske tablice v okvirjih. Brrrrrrrr...

IL_DIAVOLO ::

Zima je pač tak letni čas, ko se pozabi na lepoto in se da gor kar je najmanj skoda. Klosarsko je edino cunga lunga gume na novem avtu.

boro10 ::

Koliko pa plačate za menjavo gum, centriranje za 17"?
Pozdrav

weasel ::

Potem pa vidis tiste vezice na plasticnih pokrovih. res dober izgled.

smacker ::

boro10 je izjavil:

Koliko pa plačate za menjavo gum, centriranje za 17"?

36eur

gost987 ::

Maš ena platišča po možnosti orginalna, pa narediš 2x letno premontažo, tiste železne feltne res niso za nikamor.
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]

fikus_ ::

Če ti navadna jeklena platišča niso všeč pa navadiš:

https://www.google.com/search?q=chrome+...

Sparkxl ::

Če že dvojne felne, potem vsaj alu. Dobiš online lepe za male pare, sploh če gledaš 1 colo manj. Ket meni vsak, ki se pozimi vozi s črnimi felnami izgleda siromak, ki si ne more privoščit alu

jakan123 ::

boro10 je izjavil:

Koliko pa plačate za menjavo gum, centriranje za 17"?

18" centriranje, menjava in skladiščenje - 23€

MadMax ::

tony1 je izjavil:

Dokler nisem na avtomatski pumpi za zrak (tj. takšni, ki sama ustavi pumpanje, ko naj bi bilo kolo napolnjeno na količino, ki jo prej nastaviš) takoj po tem, ko sem speljal dobil od TPMSja opozorilo, da je 1 kolo premalo napumpano za cel bar... Šel nazaj in preveril, in je držalo...
Sodelavcu je taka sodobna pumpa zjebala 2 senzorja, druga 2 sta k sreči preživela.
Namesto 2.5bar je nadrukalo skoraj 4...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

anketar ::

ker faking COPE nekaterih, plastični pokrovi so za seljačine, al maš dvojne alu če hočeš bit šmeker al maš pa alu za polet pa črne pozim

zmaugy ::

Pozimi se da gor jeklena platišča brez kmetavzarskih plastičnih pokrovov. Črno je videt precej lepše kot tisti cenen srebrn plastik-fantastik.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Invictus ::

Sam čefurji še čvekajo o tem kako feltne so lepše...

Ostalim je vseeno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

buttcrack ::

+1

cvalsr ::

Invictus, se strinjam. Bolje je biti "siromak, ki si ne more privoščiti alu", kot "intelektualec" / možganski siromak, ki so mu "lite feltne" smisel življenja. Po možnosti vsaj 20-colske, seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cvalsr ()

lonewolf_ ::

Nočem odpirati nove teme za eno vprašanja, če kdo ve.

Torej homologirane imam:

205/55R16 91V na 6.5Jx16 ET41
in
205/55R16 91H na 7Jx16 ET41

"V" sem si razjasnil, da je hitrostni razred do 240km/h, ampak ali je lahko kritično, če dam 91H na 6.5Jx16 feltne?

195/65R15 pa ne vem, se splača sploh gledati? 205/55 so veliko lažje za dobiti. Letne 17" so sicer 91V, ampak avto ima omejeno hitrost pri 205km/h... več res ne gre :D Na AC pa ne pretiravam, tam do 150km/h mi je čisto prav, hitreje nikoli ne vozim.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

tony1 ::

Slovenski pravilnik pravi, da so zimske gume lahko takšne, ki so do 3 hitrostne razrede nižje od letnih, tako da z razredom H ni nič narobe.

Leta kasneje je bilo menda sprejeto, da ta določba zahteva še, da če bi bila konstrukcijska hitrost vozila (včasih je bila zapisana v homolomo kartončku, kdo ve če je še) višja od hitrosti zimskih gum na vozilu, da moraš imeti v avtu v vidnem polju (npr. v števcih) pildek z napisom, npr.: V(m+s)< 210 km/h. Če je konstr. hitrost za tvoj avto pod 210 km/h tudi tega ne rabiš.

Vsekakor pa ne smeš kar tako zmontirati gum čisto drugih dimenzij (ne sicer misliti, da se avto zaradi tega ne bo peljal, te pa znajo realno kaj šravfati na tehničnem, policaji pa to pravico tudi imajo, ampak se običajno v neistopajoče gume ne vtikajo za brez veze...)

jero_no1 ::

tony1 je izjavil:

Vsekakor pa ne smeš kar tako zmontirati gum čisto drugih dimenzij (ne sicer misliti, da se avto zaradi tega ne bo peljal, te pa znajo realno kaj šravfati na tehničnem, policaji pa to pravico tudi imajo, ampak se običajno v neistopajoče gume ne vtikajo za brez veze...)


V to se baje vedno bolj 'vtaknejo' zavarovalnice ob prometnih nesrečah.

lonewolf_ ::

Saj dimenzija ostaja, kot je predpisana... Skrbi me samo, ker piše za širino platišča 6.5", da bi naj imela 91V; pri 7" širokem platišču pa 91H. To je vseeno razred manj in še vedno nad max. hitrostjo avta. Potemtakem bi bil problem, če bi dal gor 91T, kar je pod max. možno hitrostjo avta.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

tony1 ::

Ne, to ni problem, ker naša zakonodaja to dovoljuje:
"(3) Zimske pnevmatike so lahko tudi nižjega hitrostnega razreda (največ za dva hitrostna razreda), kot je najnižji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. "

https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

Smešno je sicer, da v pravilniku ni tabele hitrostnih razredov, ampak kaj čmo.

smacker ::

Za zimske ni problem, bo pa problem za letne. Mi pa zgleda to kot napaka v homologaciji. Lahko poskusiš reklamirat, jaz sem uspel za počitniško prikolico spravit iz 210 na 130 (max speed = 100), res pa da samo par mesecev po uvozu oz. izdaji homologacije. Če ne uspeš z reklamacijo, ti preostane še da plačaš spremembo homologacije.

tony1 ::

Različna hitrostna razreda nista napaka (na mojem avtu sta npr. za različno veliki gumi navedeni različni nosilnosti!), proizvajalec je to pač tako homologiral. Verjetno zato, ker je z drugačnim hitrostnim razredom na trgu več pnevmatik in je tak hitrostni razred in velikost gume za lastnika nekoliko cenejša.

Pred 20imi leti se na to ni nihče oziral (in so bili hitrostni in nosilni indeksi za vse enaki), kar je bilo včasih drago. Tako sem moral na jajčku tipa polo z malo večjimi feltnami plačevati nesorazmerno drage gume.

smacker ::

Hitrostni in nosilni indeks lahko vedno kupiš višji kot je zapisan v homologaciji. Tam bi moral bit minimum, ki dopušča varno vožnjo z danim avtom. In homologacije ne dela proizvajalec, ampak človek na tehničnih pregledih, ko avte pripeljejo v SLO, preden grejo v salone. Vsak človek je zmotljiv, tako da prihaja do napak.

tony1 ::

Možno, ampak ker homolomo kartončke poznamo že 20 let, je to čisto rutinska zadeva in običajno vedo kaj delajo. (Še večja zmeda je pri uvoženih avtih, kjer pa lahko iz COC dokumenta res prepišejo kar malo po svoje, npr. samo eno dimenzijo ipd.)

Če je res prišlo do tipkarske napake pa lahko enostavno preveriš npr. tukaj, kjer za moj avto navajajo identične podatke kot so v homolomo kartončku (tako da ti podatki vsaj za novejše avte kar držijo):
https://www.gume-direkt.com/cw/car-sele...

FTad ::

Bom si kar to temo sposodil.

Torej kupujem alu feltne. Uradna dimezija za gume in feltne je 215/60R16 99H 6.5Jx16 ET42

Zanima me, ce kupim feltne, ki imajo zelo drugacen ET (ali pa samo npr ET41 ali ET44 - ne poznam standardnih dimenzij), bi bil to velik problem? Ali niti guma tiste dimenzije ne bi sla gor, ali je se kak drug problem?

fikus_ ::

ET je mere od sredine platišča (tekalne površine gume) do površine, kjer platišče nalega na pesto. Pri odstopanjih nekaj mm mehansko ne bo problemov.

tony1 ::

Z nekaj malega sreče bo šlo, bi pa sam vseeno vzel originalne feltne. Če že neoriginal naj bodo ZELO kvalitetne, kot so npr. BBS.

Zakaj? Tipične neoriginalne feltne, ki jih folk kupi so npr. Dezent, ki so navaden šrot in jih je kdaj že nove težko scentrirati. Nato pa folk pizdi, ker tresejo, vulaknizer pa po nekaj letih nalima gor po 20 uteži.

Po drugi strani z originalnimi ni nobenih težav (niti ni potrebe delati centriranja vsako leto, če ne menjaš gum na feltnah) in to je po moje več vredno kot nekaj prišparanih $$$.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

alu platišča za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
639745 (6212) šernk
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8814527 (11891) nekoman
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516509 (12312) ...:TOMI:...
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623876 (19730) Domobrancek
»

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120462 (16726) GrimReaper

Več podobnih tem