BBC - V petek je postalo jasno, da bo moral Uber v Londonu prenehati delovati. Tamkajšnji regulator taksislužb Transport for London (TfL) je namreč sporočil, da Uberjev pristop in delovanje pričata o pomanjkanju poslovne odgovornosti, zaradi česar mu licence po 30. septembru ne bodo podaljšali. Uberju očitajo nezadostno poročanje o kaznivih dejanjih, neprimerno preverjanje zdravja voznikov, pomanjkljivo preverjanje njihove zanesljivosti (kaznovanost itd.) ter uporabo Greyballa. Uber ima sicer možnost za pritožbo, ki jo mora vložiti v 21 dneh, v tem času pa lahko nadaljuje delovanje. To se bo tudi zgodilo.
London ni prvo mesto, ki je Uberju prepovedalo delovanje. S podobnimi težavami se je Uber v Evropi spopadal že v Nemčiji in Španiji, kjer so mu poslovanje ponovno dovolili šele, ko se je odločil zaposliti licencirane taksiste. Začasno je bil moral prenehati poslovati tudi v Italiji in Franciji, kjer je bil tudi oglobljen. V Londonu pa bo moral sedaj Uber biti dve bitki.
Prva bitka je spor s TfL, ki mu ne želi podaljšati licence, na kar je Uber že napovedal pritožbo. Uber je sicer takoj ubral spravljivejše tone, saj je izvršni direktor Dara Khosrowshahi na Twitterju zapisal, da imajo v Londonu 40.000 licenciranih voznikov, na katere računa 3,5 milijona Londončanov, zato TfL prosi za sodelovanje pri odpravi nesoglasij. Vodja Uberjeve sekcije v Londonu Tom Elvidge je dodal, da so pripravljeni na pogovore s TfL, a da za zdaj niso prejeli nobenih zahtev za spremembe, vedo zgolj za odvzem licence. Uber ima na svoji strani tudi stranke, saj je več kot 680.000 ljudi podpisalo spletno peticijo, naj Uber v Londonu ostane.
Drugi problem, ki ga ima Uber v Veliki Britaniji, je lanska razsodba sodišča, da Uberjevi vozniki niso samozaposleni, temveč v delovnem razmerju z Uberjem. Zaradi tega morajo dobiti primerno plačilo kakor ostali redno zaposleni v državi. Tožba, v kateri je sodelovalo 19 voznikov za Uber, predstavlja veliko finančno tveganje za Uber. Grozi namreč, da bo lahko še ostalih 40.000 voznikov iztožilo dopust in regres, bolniško, pokojninsko zavarovanje in ostale sestavine rednega delovnega razmerja.
Medtem pa se TfL otepa obtožb, da je odvzem licence Uberju politično motiviran. Izkazalo se je, da je za dve izmed štirih točk, ki jih TfL očita Uberju, odgovoren prav TfL. Zdravniški pregled in pregled zgodovine so namreč nujni, da lahko vozniki dobijo licenco za vožnjo. Licence izdaja TfL, brez licenc pa ti vozniki za Uber že sedaj ne morejo voziti. Odločitev bo, kot kaže, sprejelo sodišče, do tedaj pa bo Uber vozil.
Novice » Ostale najave » London prepovedal Uber, slednji se ne predaja
r3dkv1c4 ::
Čakajte, a ni to tisti najbolj opevani oh in sploh super duper Uber?
Kje ste sedaj tisti zagovorniki, ki ste ga še pred kratkim kovali v nebo?
Kje ste sedaj tisti zagovorniki, ki ste ga še pred kratkim kovali v nebo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
carota ::
r3dkv1c4 ::
to so pa njihovi vozniki
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
Markoff ::
Tožba, v kateri je sodelovalo 19 voznikov za Uber, predstavlja veliko finančno tveganje za Uber. Grozi namreč, da bo lahko še ostalih 40.000 voznikov iztožilo dopust in regres, bolniško, pokojninsko zavarovanje in ostale sestavine rednega delovnega razmerja.
Kako grozno. Ubogi kapitalist bo moral spoštovati pravice delavcev, celo tako kot ostali konkurentje! Such a cruel and unusual punishment...
Kje ste sedaj tisti zagovorniki, ki ste ga še pred kratkim kovali v nebo?
Tukaj so: "...imajo v Londonu 40.000 licenciranih voznikov...", "Uber ima na svoji strani tudi stranke, saj je več kot 680.000 ljudi...".
Strankam je pomembna dobra storitev in nizka cena. Boli njih patak, v kakšnem delovnem razmerju so taksisti z Uberjem. Seveda, dokler ne bi njihov lasten delodajalec pričel z njimi tako ravnati, ampak potem...
...there was no one left to speak out when they came for me.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
carota ::
Tožba, v kateri je sodelovalo 19 voznikov za Uber, predstavlja veliko finančno tveganje za Uber. Grozi namreč, da bo lahko še ostalih 40.000 voznikov iztožilo dopust in regres, bolniško, pokojninsko zavarovanje in ostale sestavine rednega delovnega razmerja.
Kako grozno. Ubogi kapitalist bo moral spoštovati pravice delavcev, celo tako kot ostali konkurentje! Such a cruel and unusual punishment...
Kje ste sedaj tisti zagovorniki, ki ste ga še pred kratkim kovali v nebo?
Tukaj so: "...imajo v Londonu 40.000 licenciranih voznikov...", "Uber ima na svoji strani tudi stranke, saj je več kot 680.000 ljudi...".
Strankam je pomembna dobra storitev in nizka cena. Boli njih patak, v kakšnem delovnem razmerju so taksisti z Uberjem. Seveda, dokler ne bi njihov lasten delodajalec pričel z njimi tako ravnati, ampak potem...
...there was no one left to speak out when they came for me.
Prav imaš, strankam je pomembna dobra storitev za primerno ceno. A velja tudi obratno, taksistom pa je pomembna dobra cena za njihovo storitev. Očitno dobijo Uber driverji boljše plačilo kot Tfl, kako bi sicer zbrali 40.000 voznikov?!? Tfl je tukaj bad guy, zbirokratizirana organizacija, kjer kup ljudi živi na račun taksistov. In zdaj so se ustrašli za svoje (pisarniške) stolčke.
nejcek74 ::
Ne, uber omogoča nelojalno konkurenco, ki je zaradi nespoštovanja predpisov cenejša. Tudi greznico ti ceneje sprazni kmet, ki potem drek spusti v bližnji potok kot pa Snaga, ki jo odpelje v čistilno napravo. Uberjev edini doprinos k biznisu je maksimalen obvod predpisov.
Glugy ::
Dejansko gre tle za spopad me multinacionalko Uber in med mafijskemu lobiju taksistov.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Poštenih taksistov je razmeroma malo. Čim vidijo da lahk koga nategnejo ( predvsem starejše; neubogljene in turiste ) ga v 90% bodo.
Če bi bil Uber postranska stvar ; kot so recimo v kmetijstvu dopolnilne dejavnosti to ne bi bil problem, ker bi bi prispevke plačevali preko osnovne dejavnosti (torej običajne službe); če bi pa potem še 2 uri vozil Uber za nekaj dodatnega cvenka pa to ne bi smel bit prepovedan.
Kot da se ni že pred Uberjem dajal denarja pod mizo kakšnemu znancu al pa prijatelju da te je kam zapeljal? Zarad Uberja se je vsaj neki davka plačal s tem. Ker pač gre za aplikacijo ki je bolj pripročna od fehtanja pač daš tist DDV državi.
Uber naj omejijo na 5 voženj dnevno; pa pogoj mora bit da si zaposlen v bilokeri službi in da to prijaviš kot dopolnilno dejavnost.
Taksisti bi se pa tud lahk prilagodil 21. stoletju pa imel svojo aplikacijo z svojimi takstisti kjer bi lahko izbiral glede na ceno katerega najet in katerega ne. Ampak to je problem; oni se bojijo konkurence; ne želijo da se primerja njihove cene; ne želijo črno na belem kdo je najcenejši in kdo ne. Živijo v 20 stoletju in tam želijo na vse kriplje tud ostat.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Poštenih taksistov je razmeroma malo. Čim vidijo da lahk koga nategnejo ( predvsem starejše; neubogljene in turiste ) ga v 90% bodo.
Če bi bil Uber postranska stvar ; kot so recimo v kmetijstvu dopolnilne dejavnosti to ne bi bil problem, ker bi bi prispevke plačevali preko osnovne dejavnosti (torej običajne službe); če bi pa potem še 2 uri vozil Uber za nekaj dodatnega cvenka pa to ne bi smel bit prepovedan.
Kot da se ni že pred Uberjem dajal denarja pod mizo kakšnemu znancu al pa prijatelju da te je kam zapeljal? Zarad Uberja se je vsaj neki davka plačal s tem. Ker pač gre za aplikacijo ki je bolj pripročna od fehtanja pač daš tist DDV državi.
Uber naj omejijo na 5 voženj dnevno; pa pogoj mora bit da si zaposlen v bilokeri službi in da to prijaviš kot dopolnilno dejavnost.
Taksisti bi se pa tud lahk prilagodil 21. stoletju pa imel svojo aplikacijo z svojimi takstisti kjer bi lahko izbiral glede na ceno katerega najet in katerega ne. Ampak to je problem; oni se bojijo konkurence; ne želijo da se primerja njihove cene; ne želijo črno na belem kdo je najcenejši in kdo ne. Živijo v 20 stoletju in tam želijo na vse kriplje tud ostat.
schlomo ::
A ni problem Uberja v Londonu, ker je veliko posilstev?
Uber drivers accused of 32 rapes and sex attacks on London passengers over the past year
Uber drivers accused of 32 rapes and sex attacks on London passengers over the past year
Markoff ::
Prav imaš, strankam je pomembna dobra storitev za primerno ceno. A velja tudi obratno, taksistom pa je pomembna dobra cena za njihovo storitev. Očitno dobijo Uber driverji boljše plačilo kot Tfl, kako bi sicer zbrali 40.000 voznikov?!? Tfl je tukaj bad guy, zbirokratizirana organizacija, kjer kup ljudi živi na račun taksistov. In zdaj so se ustrašli za svoje (pisarniške) stolčke.
Kako pa veš, kdo so ti vozniki? Kaj če so "popoldanski s.p."-ji, ki bi radi malo zaslužili zraven ali pa ki morajo služiti dodatno, ker jim prva služba ne zagotavlja normalnega življenja? Kaj če so eni reveži, ki se ne morejo pririniti med obstoječe taksi službe (še posebej, če se te obnašajo kartelno) in vzamejo kakršnokoli službo?
Sicer pa, saj tudi v Sloveniji Bosanci in Albanci v gradbeništvu delajo za minimalca minus nastanitev in prehrana. Hej, očitno je kup ljudi, ki hočejo delati za pest riža, kajne? Njihov problem, boli nas papirnate tigerje djoko, gremo dalje.
Sicer pa - če Uber taksistom ni potrebno plačevati licenc, taks in drugih haračev, je manjše fiksne stroške precej lažje pokriti z manj prihodki.
Dejansko gre tle za spopad me multinacionalko Uber in med mafijskemu lobiju taksistov.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Saj zato pa nekateri ne pozdravljamo prihod Uberja, kot ne pozdravljamo niti prihoda kitajske, tajske, ruske, čečenske ali nigerijske mafije v Ljubljano, kjer so že srbska, albanska, črnogorska in slovenska.
Včasih več konkurence ni dobra stvar za prebivalce.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Glugy ::
A ni problem Uberja v Londonu, ker je veliko posilstev?
Uber drivers accused of 32 rapes and sex attacks on London passengers over the past year
To je problem policije, vzgoje in družbene neenakosti. Večja kot je družbena neenakost več je kriminalnih nagnjenj . Manj ko je učinkovitih policistov na tisoč prebivalcev večja je težnja po kriminalnih dejanjih. Manj ko imaš za zgubit več tvegaš. Nekateri od teh potem iščejo dodano vrednost v prepovedanem in grozljivem. Problem so tud sodišča če niso učinkovita ali pa jih ni dovolj.
Pa vzgoja; ne morš imet v razredu po 30 učencev pa pričakovat da bodo gradil na družbenem namesto na sebično - individualističnem duhu. Pa ne morš imet staršev ki po cele dneve delajo po dolge ure; ko domov pridejo morajo pa še šefa po telefonu / mailu poslušat / po možnosti še na hitr nazaj v službo skočt ; domov pridejo izmučeni, ne morš potem od teh istih staršev pričakovat da bodo dobri starši in imel dost časa ki ga bodo lahko posvetil svojim otrokom da bi jih pravilno vzgojil pa sploh vedl zadost kaj se dogaja v njihovem življenju da bi se na to lahko pravilno odzval.
Uber je orodje ravno tako kot je Facebook orodje; ravno tako kot je email orodje. Kaj z njim počneš ni odgovornost tega orodja; je tvoja lastna odgovornost. Če se gremo napadat orodja glede na to kaj kriminalci z temi orodji počno potem bo zelo malo ostalo od orodij in interneta na splošno.
Pa s tem ne pravim da je Uber super al pa krkol. Izogibajo se prispevkom ( v primerov voznikov katerih glavni del zaslužka je Uber) kar na koncu škoduje vsem državljanom ; sami pa kot multinacionalka služijo. Narobe svet.
Sem za Uber kot registrirano dopolnilno dejavnost ob glavni dejavnosti (službi); pri čimer ta ne sme predstavljat več kot x% mesečnega dohodka in x število voženj na dan in od katere se pač plačujejo smiselni davki.
schlomo ::
AndrejO ::
Dejansko gre tle za spopad me multinacionalko Uber in med mafijskemu lobiju taksistov.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Poštenih taksistov je razmeroma malo. Čim vidijo da lahk koga nategnejo ( predvsem starejše; neubogljene in turiste ) ga v 90% bodo.
Zagotovo to velja marsikje, ampak London in London Black Cab se jemljejo tako prekleto resno, da se moraš resno potruditi, da najdeš gnilo jabolko.
Edino, kar niso, niso poceni.
Taksisti bi se pa tud lahk prilagodil 21. stoletju pa imel svojo aplikacijo z svojimi takstisti kjer bi lahko izbiral glede na ceno katerega najet in katerega ne. Ampak to je problem; oni se bojijo konkurence; ne želijo da se primerja njihove cene; ne želijo črno na belem kdo je najcenejši in kdo ne. Živijo v 20 stoletju in tam želijo na vse kriplje tud ostat.
To že imajo (myTaxi, nekdanji Hailo in še cela vrsta drugih, tudi specifičnih za London in UK) in edina "konkurenca" so dejansko tisti, ki delujejo mimo sistema, ki zahteva, da podjetje z licenco med drugim:
- Obvešča policijo o zaznanih kaznivih dejanjih (ker poročanje TfL upočasnjuje proces in potencialno ovira preiskavo).
- Redno preverja, da vozniki izpolnjujejo medicinske pogoje za voznika taksija. V UK namreč velja sistem, da voznik sam odgovarja za ugotavljanje sposobnosti za vožnjo (srčne hibe, epilepsija, vid, ...) in se prostovoljno odpove vozniškem dovoljenju, če ugotovi, da več ni sposoben za vožnjo. Izjema so poklicni vozniki in, kdor prevaža za denar, se šteje za "poklicnega".
- Zagotavlja, da vozniki nimajo zgodovine kaznivih dejanj, ki bi jih diskvalificirala za delo z otroki, mladostniki in ranljivimi odraslimi (Duh!).
- Ne onemogoča ali poskuša onemogočati nadzor, ki ga nad delom podjetja izvaja nadzorni organ (Duh! #2).
Meni se to zdijo čisto razumne zahteve. Če se komu ne zdijo razumne, me resnično zanima zakaj ne in kako se z vztrajanjem na teh zahtevah omejuje konkurenco.
carota ::
Prav imaš, strankam je pomembna dobra storitev za primerno ceno. A velja tudi obratno, taksistom pa je pomembna dobra cena za njihovo storitev. Očitno dobijo Uber driverji boljše plačilo kot Tfl, kako bi sicer zbrali 40.000 voznikov?!? Tfl je tukaj bad guy, zbirokratizirana organizacija, kjer kup ljudi živi na račun taksistov. In zdaj so se ustrašli za svoje (pisarniške) stolčke.
Kako pa veš, kdo so ti vozniki? Kaj če so "popoldanski s.p."-ji, ki bi radi malo zaslužili zraven ali pa ki morajo služiti dodatno, ker jim prva služba ne zagotavlja normalnega življenja? Kaj če so eni reveži, ki se ne morejo pririniti med obstoječe taksi službe (še posebej, če se te obnašajo kartelno) in vzamejo kakršnokoli službo?
Sicer pa, saj tudi v Sloveniji Bosanci in Albanci v gradbeništvu delajo za minimalca minus nastanitev in prehrana. Hej, očitno je kup ljudi, ki hočejo delati za pest riža, kajne? Njihov problem, boli nas papirnate tigerje djoko, gremo dalje.
Sicer pa - če Uber taksistom ni potrebno plačevati licenc, taks in drugih haračev, je manjše fiksne stroške precej lažje pokriti z manj prihodki.
Dejansko gre tle za spopad me multinacionalko Uber in med mafijskemu lobiju taksistov.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Saj zato pa nekateri ne pozdravljamo prihod Uberja, kot ne pozdravljamo niti prihoda kitajske, tajske, ruske, čečenske ali nigerijske mafije v Ljubljano, kjer so že srbska, albanska, črnogorska in slovenska.
Včasih več konkurence ni dobra stvar za prebivalce.
Preberi še enkrat svoje zgornje argumente proti, meni se zdijo kot vsi argumenti za Uber. Uber jih reši, če ko jih druga služba prikrajša. Niso sužnji, sami so se po svoji volji in vesti prijavili.
Glede delavcev, ki delajo za minimalca - predlagaš, da se jim prepove delat in naj umrejo od lakote? Naj gredo nazaj od koder so prišli, da tam umrejo od lakote. Ta minimalec jim omogoča preživetje, prvi korak da se postavijo na noge. Ti bi jim pa še to bilko upanja vzel? Brezsrščež!
Ponavljam, ljudje, ki vozijo za Uber niso sužnji, ki so jih na silo privlekli, sami so se odločili, ker je to njihova najboljša opcija (če bi bila katerakoli druga, bi to drugo izbrali). Stranke, ki izbirajo Uber pa ga izbirajo, ker jim največ ponudi za njihov denar. Win-win.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: carota ()
win64 ::
Glede delavcev, ki delajo za minimalca - predlagaš, da se jim prepove delat in naj umrejo od lakote? Naj gredo nazaj od koder so prišli, da tam umrejo od lakote. Ta minimalec jim omogoča preživetje, prvi korak da se postavijo na noge. Ti bi jim pa še to bilko upanja vzel? Brezsrščež!
Ponavljam, ljudje, ki vozijo za Uber niso sužnji, ki so jih na silo privlekli, sami so se odločili, ker je to njihova najboljša opcija (če bi bila katerakoli druga, bi to drugo izbrali). Stranke, ki izbirajo Uber pa ga izbirajo, ker jim največ ponudi za njihov denar. Win-win.
Nižanje delavskih pravic(pod kar spada tudi dostojno plačilo, ustrezno zavarovanje..) vpliva na celotno prebivalstvo. Danes oni jutri ti.
leiito ::
Dejansko gre tle za spopad me multinacionalko Uber in med mafijskemu lobiju taksistov.
Taksisti krčevito branijo svoje ozemlje in svoje zasoljene cene. Uber pa krčevito želi pocen do dobička.
Bistvo je seveda da se obema gre za denar.
Poštenih taksistov je razmeroma malo. Čim vidijo da lahk koga nategnejo ( predvsem starejše; neubogljene in turiste ) ga v 90% bodo.
Če bi bil Uber postranska stvar ; kot so recimo v kmetijstvu dopolnilne dejavnosti to ne bi bil problem, ker bi bi prispevke plačevali preko osnovne dejavnosti (torej običajne službe); če bi pa potem še 2 uri vozil Uber za nekaj dodatnega cvenka pa to ne bi smel bit prepovedan.
Kot da se ni že pred Uberjem dajal denarja pod mizo kakšnemu znancu al pa prijatelju da te je kam zapeljal? Zarad Uberja se je vsaj neki davka plačal s tem. Ker pač gre za aplikacijo ki je bolj pripročna od fehtanja pač daš tist DDV državi.
Uber naj omejijo na 5 voženj dnevno; pa pogoj mora bit da si zaposlen v bilokeri službi in da to prijaviš kot dopolnilno dejavnost.
Taksisti bi se pa tud lahk prilagodil 21. stoletju pa imel svojo aplikacijo z svojimi takstisti kjer bi lahko izbiral glede na ceno katerega najet in katerega ne. Ampak to je problem; oni se bojijo konkurence; ne želijo da se primerja njihove cene; ne želijo črno na belem kdo je najcenejši in kdo ne. Živijo v 20 stoletju in tam želijo na vse kriplje tud ostat.
To je urbana legenda, da 90% taksistov nateguje turiste ipd. Par let sem jih po različnih evropskih mestih občasno čekiral z google maps, da grejo res po najkrajši poti, nikoli nisem nikogar ujel, da bi goljufal in vedno vprašajo, če se strinjaš, da gre po poti, ki je sicer daljša, ampak hitrejša. Ne splača se jim, taxi se zdi morda poceni, ker je pri nas skoraj zastonj. Uber v Slovenijo tudi zato ne pride, ker cenejši od teh tarif že ne morejo biti, pri čemer je poslovni model, vsaj v Ljubljani, točno tak, ki je Uber stal izgubljene tožbe v Angliji, skoraj sami s.p.ji s svojim avtom. Imajo sicer nek app, ampak je nikakkav.
Über je v Madridu npr. pol cenejši od taksija in za razliko od taksistov govorijo angleško in pridejo z boljšim avtom, valjda da bo vsak šel raje z Uberjem. Ni pa to ekonomija delitve, kot se pozicionira Uber, ne grejo vozniki itak že tja, kamor ti in potem vzamejo še tebe, ampak opravi vožnjo izključno zaradi tebe.
bambam20 ::
Ne splača se jim, taxi se zdi morda poceni, ker je pri nas skoraj zastonj.
Za tebe je 90 centov (Metro Ljubljana ) zastonj. Lol. Intertours ima sicer 0.77 € km a pri njih vozijo primitivic. V obeh primerih je predrago.
Zato grem raje 2-3 km peš.
Pa biti voznik taksija ne pomeni, da lahko to delo opravlja vsak, ki ima izpit.
Še manj pa reveži, ki potrebujejo še eno službo.
Kot prvo mora biti urejen, vljuden, komunikativen, avto mora biti prijetno ohlajen in ne da so stekla priprta, ker pa njemu klima poleti škodi, voziti mora lepo in ne po domače.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
leiito ::
Ne zastonj, vsekakor zelo poceni v primerjavi z mestnim prometom in zlasti glede na cene taksija v drugih državah, tudi Litva in Latvija npr.
Avto mora biti ohlajen, ne gre za stvar osebne izbire voznika, to terjajo predpisi. Morda jih res kdo kdaj krši, če je rad moker od potu, v takem primeru ga pač spomniš na odlok.
Avto mora biti ohlajen, ne gre za stvar osebne izbire voznika, to terjajo predpisi. Morda jih res kdo kdaj krši, če je rad moker od potu, v takem primeru ga pač spomniš na odlok.
St235 ::
Pa biti voznik taksija ne pomeni, da lahko to delo opravlja vsak, ki ima izpit.
Še manj pa reveži, ki potrebujejo še eno službo.
Kot prvo mora biti urejen, vljuden, komunikativen, avto mora biti prijetno ohlajen in ne da so stekla priprta, ker pa njemu klima poleti škodi, voziti mora lepo in ne po domače.
Ravnokar si praktično povedal, da moramo prepovedat klasične taksi službe in delat na spodbujanju platform kot je uber, v veliki večini mest.
bambam20 ::
bambam20 ::
MrStein ::
Ne, uber omogoča nelojalno konkurenco, ki je zaradi nespoštovanja predpisov cenejša.
Katere predpise kršijo?
Zakaj jih ne prijaviš?
Spet zgolj še ena tema kjer folk jamra o zadevah, ki se ga ne tičejo, niti jih ne pozna dovolj.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
bambam20 ::
Ne, uber omogoča nelojalno konkurenco, ki je zaradi nespoštovanja predpisov cenejša.
Katere predpise kršijo?
Zakaj jih ne prijaviš?
Spet zgolj še ena tema kjer folk jamra o zadevah, ki se ga ne tičejo, niti jih ne pozna dovolj.
Ker vozniki vozijo na črno? Uber jim ne plačuje prispevkov. Mogoče tele?
MrStein ::
Uberju očitajo nezadostno poročanje o kaznivih dejanjih, neprimerno preverjanje zdravja voznikov, pomanjkljivo preverjanje njihove zanesljivosti (kaznovanost itd.) ter uporabo Greyballa.
Nič ne piše o delu na črno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
AndrejO ::
Pa biti voznik taksija ne pomeni, da lahko to delo opravlja vsak, ki ima izpit.
Še manj pa reveži, ki potrebujejo še eno službo.
Kot prvo mora biti urejen, vljuden, komunikativen, avto mora biti prijetno ohlajen in ne da so stekla priprta, ker pa njemu klima poleti škodi, voziti mora lepo in ne po domače.
Ravnokar si praktično povedal, da moramo prepovedat klasične taksi službe in delat na spodbujanju platform kot je uber, v veliki večini mest.
Hailo oz. sedaj mytaxi to naredita z mnogo manj zapletov z lokalno zakonodajo. V Londonu priporočam Gett, ker ponujajo tudi fiksne cene, ne glede na končno število kilometrov (zelo pomaga v konicah).
Zagotovo obstaja še več podobnih, ampak s temi imam osebne izkušnje in do sedaj so bile vse pozitivne. Običajen taksi voznik, po izbiri plačilo preko aplikacije ali gotovinsko, nobenih problemov z računi (in posledično uveljavljanjem potnih stroškov), možnost dajanja napitnin in seveda, kar nekako sledi iz tvojega komentarja, ocenjevanje kvalitete vožnje.
Zakaj točno bi torej razmišljal o Uber-ju, ker cene skačejo, da glava boli, kjer nikoli ne vem, če sedim s človekom, ki je za volanom šele 1 ali že 18 ur, če ne vem ali me bo človek pripeljal na cilj po najhitrejši poti ali bo obtičal v prometnem zamašku o katerem navigacija še ne ve ničesar (sploh v Londonu), ipd ... ?
bambam20 ::
Uberju očitajo nezadostno poročanje o kaznivih dejanjih, neprimerno preverjanje zdravja voznikov, pomanjkljivo preverjanje njihove zanesljivosti (kaznovanost itd.) ter uporabo Greyballa.
Nič ne piše o delu na črno.
Zato,ker v tem članku ne piše. Jih je bilo cel kup, kjer je tudi napisano, da Uber deluje na črno.
AndrejO ::
Uberju očitajo nezadostno poročanje o kaznivih dejanjih, neprimerno preverjanje zdravja voznikov, pomanjkljivo preverjanje njihove zanesljivosti (kaznovanost itd.) ter uporabo Greyballa.
Nič ne piše o delu na črno.
TfL se v delo na črno ne vtika, ker ni pristojen za delovno zakonodajo. So pa t.i. "sharing economy" prostopi na udaru, ker marsikje ugotavljajo, da bi morda lahko bilo govora o prikritem delovnem razmerju. Tako, kot je to v Sloveniji z siljenjem ljudi, da odpirajo s.p.-je (ja, nekateri jih tudi nočejo odpirati, pa so v to prisiljeni), je tudi v UK ta praksa trenutno pod drobnogledom sodišča, potem ko jo je lani delavski tribunal označil za nezakonito.
Pa, da si ne bo kdo mislil, da je to super-duper-silicijskodolinska ignoranca. GoOpti je čisto lokalen primer. Velehvaljeno in nagrajeno podjetje pri kateri inšpektorji ugotavljajo, da nekateri vozniki delajo z elementi delovnega razmerja. Se bere znano? Jep. Ker s tem nikakor ne more biti nič narobe.
Ampak če je za te prevoznike v Sloveniji še predviden tovrsten nadzor, pa ga nad "priložnostnimi" vozniki v UK ni in v Sloveniji ga tudi verjetno ne bo, če bo besedilo nove zakonodaje narekoval Uber.
leiito ::
Uberju očitajo nezadostno poročanje o kaznivih dejanjih, neprimerno preverjanje zdravja voznikov, pomanjkljivo preverjanje njihove zanesljivosti (kaznovanost itd.) ter uporabo Greyballa.
Nič ne piše o delu na črno.
TfL se v delo na črno ne vtika, ker ni pristojen za delovno zakonodajo. So pa t.i. "sharing economy" prostopi na udaru, ker marsikje ugotavljajo, da bi morda lahko bilo govora o prikritem delovnem razmerju. Tako, kot je to v Sloveniji z siljenjem ljudi, da odpirajo s.p.-je (ja, nekateri jih tudi nočejo odpirati, pa so v to prisiljeni), je tudi v UK ta praksa trenutno pod drobnogledom sodišča, potem ko jo je lani delavski tribunal označil za nezakonito.
OK, delavski tribunal je najbrž nekoliko pristranski, vsaj po imenu sodeč, podobno kot pri nas delovno in socialno sodišče. Ne bom trdil za UK, pri nas je del problema tudi delovna zakonodaja, ki očitno ne prepoznava, da so v nekaterih sektorjih potrebe po delovni sili sporadične in nepredvidljive. GoOpti in drugi rabijo možnost enostavnega in hitrega odpuščanja delavcev, da si jih bojo upali zaposlovati. Tako kot je zdaj me koristi niti delavcem.
Pa, da si ne bo kdo mislil, da je to super-duper-silicijskodolinska ignoranca. GoOpti je čisto lokalen primer. Velehvaljeno in nagrajeno podjetje pri kateri inšpektorji ugotavljajo, da nekateri vozniki delajo z elementi delovnega razmerja. Se bere znano? Jep. Ker s tem nikakor ne more biti nič narobe.
Ampak če je za te prevoznike v Sloveniji še predviden tovrsten nadzor, pa ga nad "priložnostnimi" vozniki v UK ni in v Sloveniji ga tudi verjetno ne bo, če bo besedilo nove zakonodaje narekoval Uber.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uber vnovič izgubil licenco za prevoze v LondonuOddelek: Novice / NWO | 7619 (5815) | Meizu |
» | London prepovedal Uber, slednji se ne predajaOddelek: Novice / Ostale najave | 17096 (15522) | leiito |
» | Preveč regulative: Uber se po treh letih umika iz Danske (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 22108 (19876) | kotanyi |
» | Kako Uber zbira in obdeluje osebne podatke za izmikanje organom pregona (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 27643 (24080) | Unknown_001 |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58857 (48205) | Glugy |