» »

cene avtomobilov ponorele?

cene avtomobilov ponorele?

1
2
3

GrX ::

Netrunner je izjavil:

GrX je izjavil:

Dejansko so Renault avtomobili jajca delana za Balkan, vzhodno Evropo ipd..


Renault 4 oz. katrca je eden legendarnih avtomobilov.


Ja v Sloveniji in na Balkanu.... V Severni Evropi je bil Renault 4 bolj redkost kot pravilo...

zobnik ::

koyotee je izjavil:

ka kdo bo kupil renoja, plastika slabša ko v katrci, gnil je pa tut že ob nakupu.


men 15 let turški renault ne rjavi tud mal ne, pikce rje nima, seat star 14 let je rjavel.

NikolormousB ::

Khm twingo, khm. In to tudi pri tistem za 16kEUR.


Za 16k se moraš sicer pošteno potruditi. Najdražji po konfiguratorju pride 16 jurjev, brez vseh popustov. Najdražji na avto.net stane 14. Ampak dobro, nima veze.

Hočeš rečt, da pri novem Twingotu armaturka škripa, pri starem je bila pa pojem kvalitete, ali kako? Imel sem 1. generacijo Twingeca, ki je bil za tiste čase zame odličen avto. ampak spomnim se, da sem precej pogosto pobiral razne plastične dele po kabini.

Naslednja generacija je bila precej boljša, tale zadnji model pa je prav tako korak naprej.

Menda nisi ti nek novinar z a avtomobilistično revijo.


Ne, nisem novinar. Avte kupujem s svojim denarjem za lastno uporabo.

koyotee ::

zobnik je izjavil:

koyotee je izjavil:

ka kdo bo kupil renoja, plastika slabša ko v katrci, gnil je pa tut že ob nakupu.


men 15 let turški renault ne rjavi tud mal ne, pikce rje nima, seat star 14 let je rjavel.


clio 2 maš? nevem če sem videl kakega, ki mu vsaj na blatnikih ne cveti vsepovprek. mogoče imaš ti kak drug pleh :) seat pa je zgodba zase glede rje, to maš pa čist prav.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Mr.B ::

Ne vem , kje vam te cene. Ampak avto, ki se ga na vsake dve leti sestavim, me še vedno pride med 32-35k€. Mogoče je problem v tem, da so se vam apetiti povečali.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

zobnik ::

thalio imam, je predelana na LPG, strošek niha od 4-5 evrov/100km.
Opreme skoraj nima, saj boljš da nima, ke rpri setau starem 14 let je pocrkalo večina senzorjev, tud klima ni delal, šipe so k sreči delale, ključavnica na vratih je bla zanič in še marsikaj ostalega...avto je šel za dele.

GrX ::

koyotee je izjavil:

zobnik je izjavil:

koyotee je izjavil:

ka kdo bo kupil renoja, plastika slabša ko v katrci, gnil je pa tut že ob nakupu.


men 15 let turški renault ne rjavi tud mal ne, pikce rje nima, seat star 14 let je rjavel.


clio 2 maš? nevem če sem videl kakega, ki mu vsaj na blatnikih ne cveti vsepovprek. mogoče imaš ti kak drug pleh :) seat pa je zgodba zase glede rje, to maš pa čist prav.


Ne rjavi mu, ker ima Clia s plastičnimi blatniki... Seveda so varnostni vidiki tukaj nepomembni, glavno da ni gnil..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GrX ()

zobnik ::

sam blatika sta plastična ostalo pleh

Unknown_001 ::

NikolormousB je izjavil:

Khm twingo, khm. In to tudi pri tistem za 16kEUR.


Za 16k se moraš sicer pošteno potruditi. Najdražji po konfiguratorju pride 16 jurjev, brez vseh popustov. Najdražji na avto.net stane 14. Ampak dobro, nima veze.

Hočeš rečt, da pri novem Twingotu armaturka škripa, pri starem je bila pa pojem kvalitete, ali kako? Imel sem 1. generacijo Twingeca, ki je bil za tiste čase zame odličen avto. ampak spomnim se, da sem precej pogosto pobiral razne plastične dele po kabini.

Naslednja generacija je bila precej boljša, tale zadnji model pa je prav tako korak naprej.

Menda nisi ti nek novinar z a avtomobilistično revijo.


Ne, nisem novinar. Avte kupujem s svojim denarjem za lastno uporabo.


Hah, prejšnja generacija Twingota je čisto druga pesem. Nova generacija je šla naprej samo v smislu "estetike" in zasnove, ki pa je daleč od tega kar je twingo bil. Dobil si popolnoma nepraktičen avtomobil brez prostora, ki je celo zrastel v zunanje mere. O plastičnih delih se pa ne bi pogovarjal.

Vozil sem oba, pa se raje odločim za prejšnjo generacijo. Realno pa bom ob nakupu razmišljal o večjem avtomobilu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

Heavy je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Takoj ko želiš malce normalne opreme, kot je tempomat, samodjena klimatska naprava, normalen motor in ne 1.0 jebeni mlinček, led luči ali ap ksenom, parkirne senzorje ipd.. je tak avto tako zelo drag.



Se dobi: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......

Sicer je 1.4 atmosferc, poraba par deci več od 3-cilinder turbotov. Plastika je ok, na izgled poceni, na dotik pa solidna. Brez čričkov.

Za 11 jurjev ne boš dobil boljšega.

dodas malo zram pa mas turbo varjanto, k je muchos bolsa ta atmosferc.
#brezpodpisa

Glugy ::

Sej ne rabš daljšega avta; mislim razen če nimaš kakšnih posebnih opravkov kjer točno to rabiš. Večini zadostuje majhen avto. Vsaj po učinkovitosti. Po egu je pa druga zgodba.

shintaro ::

ta novi twingo je dobesedno sramota da ga voziš. pa kakšen je to avto? mislim zakaj bi kupu to spakico od avta?

erunno ::

RejZoR je izjavil:

Najbolj so šle gor cene srednjemu razredu, torej avtomobili nad 10k EUR. Praktično vsi so zdej 13 jurjev in navzgor. Včasih so bile tud razliek večje, recimo Korejce si dobil zelo ugodno. Dandanes je tisto kar si včasih dal za npr i30 lahko dobiš samo i20. Res da je dobil mal opreme in postal za odtenek večji ampak vseeno. Zdej sem na večjem, v prihodnosti bo kar čudno it nazaj na manjšega iz stališča cene.


"Nad 10k" je še vedno nižji razred - tam imaš med enim Fiat Punto in novi fičko. Pa to je veljalo že vsaj pred 7mimi leti, ko sem menjal Fiat Pando.

Korejci so se pa podražili, ker njihova blagovna znamka ni več popolnoma neznana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: erunno ()

GrX ::

erunno je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Najbolj so šle gor cene srednjemu razredu, torej avtomobili nad 10k €. Praktično vsi so zdej 13 jurjev in navzgor. Včasih so bile tud razliek večje, recimo Korejce si dobil zelo ugodno. Dandanes je tisto kar si včasih dal za npr i30 lahko dobiš samo i20. Res da je dobil mal opreme in postal za odtenek večji ampak vseeno. Zdej sem na večjem, v prihodnosti bo kar čudno it nazaj na manjšega iz stališča cene.


"Nad 10k" je še vedno nižji razred - tam imaš med enim Fiat Punto in novi fičko.

Korejci so se pa podražili, ker njihova blagovna znamka ni več popolnoma neznana.


Kako podražili? Novega Hyundaia i10 dobiš že za 8k €, i20 dobiš pa za 10k €.. Kaj bi radi avtomobile za 5k €?

erunno ::

Po pravici povadeno sem odgovarjal na en post, tako da nevem sploh o kakem časovnem obdobju govori. Podražili so se - če pogledaš v dovolj velikem časovnem obdobji, da inflacija naredi opazen vpliv. Recimo nekje od kar je Hyundai, bilo pri nas popolnoma neznano podjetje in so izdali svojega legendarnega Hyundai Pony :P

Za 16k dobiš celo že srednji razred japonskih in korejskih avtov in to celo solidno opremljene. Ali pa najbolj osnoven nemški Golf.

GrX ::

Kaj vem meni se ne zdi, da so se blazno podražili, ampak smo se ljudje navadili, da mora avto vse ali pa nič.. Se še dobro spomnim časov, ko je bila klima skoraj da edini luksuz v avtomobilu... Sicer pa danes dobiš družinski avto že za 8k € in sicer Dacio, ki pač zgleda kakor zgleda.. :)

Heavy ::

Kje stane i10 8000€? Na avto.net je najcenejši malo čez 9 jurjev. Za tako ceno pa že up/citigo dobiš.
#TeamFelix

sirotka ::

GrX je izjavil:



Ne rjavi mu, ker ima Clia s plastičnimi blatniki... Seveda so varnostni vidiki tukaj nepomembni, glavno da ni gnil..

haha, blatnik blazno pripomore k varnosti :D Daj ne bluzi in pojdi en krog s svojim "malo boljšim" avtom, ti pa priporočam, da si potegneš glavo ven iz riti prej, da bo vsaj videl kje se voziš...

krucymucy ::

kingsix je izjavil:

Avti so poceni.
Z tam letno plačo si lahko kupiš npr novega Mondea/Passata etc.

Ah kaj da ne.
Mediana je 800€, letna placa + bozicnica + regres = 10.500€

Passat je 35k.
Monde kakega jurja cenejsi.

Mr.B ::

Osnovni UP, je cca 900EUR dražji. Za 900EUR do biš kar nekaj opreme.

UP _ https://cc.porscheinformatik.com/cc-si/...
i10 : http://www.hyundai.si/media/uploads/pub...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

kingsix ::

krucymucy je izjavil:

kingsix je izjavil:

Avti so poceni.
Z tam letno plačo si lahko kupiš npr novega Mondea/Passata etc.

Ah kaj da ne.
Mediana je 800€, letna placa + bozicnica + regres = 10.500€

Passat je 35k.
Monde kakega jurja cenejsi.


Mondea dobiš za slabih 19k €.
"Ford Mondeo Trend 1.0 EcoBoost s 92 kW (125 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom bo vaš po izjemni ceni 18.360 €*"

Če pogledaš temo glede plač na slo-tech ima malokdo pod 1,5k neto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Utk ::

Če pogledaš temo glede plač na slo-tech ima malokdo pod 1,5k neto.

Če pogledaš kakšno drugo temo, ima tudi malokdo krajšega od 30 centi...

kingsix ::

Saj na to tudi namigujem =)

Mr.B ::

Da moram imeti, pa pa če tudi bom jedel travo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

kingsix ::

Kar jaz delam glede avtov:
1. Razišči kateri so zanesljivi NA bencinarji... filtriraj tam do 7k €
2. Preveri kateri od teh dovoljujejo vgradnjo LPG
3. Razišči pogoste napake na najdenih avtih
4. Preveri cene rezervnih delov
5. Kupi avto, dodaj tam 1k€ za kak generalen servis in vgradi LPG, če še nima
6. Furaj 2-4 leta in prodaj

Jaz sicer prestavljam en LPG sistem iz avta v avto..za mali €€ mi lpg mojster to prestavi. Pri prejšnjem avtu sem po 3 letih na njem izgubil 2,7k €..to vključuje tudi dele ki sem jih kupil etc. Pri trenutnem računam na izgubo cca 2,5k po 3 letih.
izguba = nabavna cena + cena generalnega prvega servisa + stroški prestavljanja LPG - prodajna cena

jero_no1 ::

krucymucy je izjavil:


Passat je 35k.
Monde kakega jurja cenejsi.


Passat TDI Comfortline z neko srednjo opremo je 25k, za 35k dobiš Highline s precej dodatki, močnejšim motorjem, DSG in/ali 4x4.

koyotee ::

kingsix je izjavil:

krucymucy je izjavil:

kingsix je izjavil:

Avti so poceni.
Z tam letno plačo si lahko kupiš npr novega Mondea/Passata etc.

Ah kaj da ne.
Mediana je 800€, letna placa + bozicnica + regres = 10.500€

Passat je 35k.
Monde kakega jurja cenejsi.


Mondea dobiš za slabih 19k €.
"Ford Mondeo Trend 1.0 EcoBoost s 92 kW (125 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom bo vaš po izjemni ceni 18.360 €*"

Če pogledaš temo glede plač na slo-tech ima malokdo pod 1,5k neto.


Ma je*** te 1.0 mondeo, isto kot ce kupis golf 1.4 atmosferc, samo zato, da mas golfa.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Blazz ::

korenje3 je izjavil:

Se še komu zdi da so cene avtov šle kar nekaj gor? predvsem mislim te nižjega cenovnega ranga - recimo opel corsa, reno clio vse v rangu 20k€? a niso bili ti avti ranga 10 do 13k€ pred 5-10 leti?


pred dnevi smo kupili opel corso color edition (oprema več kot enjoy) za manj kot 11k. Novo...

...:TOMI:... ::

Ne samo, da so mali avti dražji. Tudi niso več mali avti. Clio je bil včasih mali avto, ravn otako corsa, danes so pa veliki, napihnjeni... Skratka niso več mali. Izgleda, da rastejo, kot otroci.
Tomi

Machete ::

Niso več majhni? Itak da so, zamenjaj očala :)
Celo manjši.

1997: https://www.autoevolution.com/cars/opel...
3739 mm x 1610 mm x 1420 mm

2017: http://f4fastcar.com/opel-corsa-2017/
3622-3,956 mm x 1532-1541 mm x 1360-1366 mm
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

MacGyver141 ::

Tole so pa mal čudne dimenzije za novo opel corso. Glede na opel.si ima corsa dimenzije 4021 x 1745 x 1481.

Machete ::

Res je. Očitno sem uporabil ravno link z čudnimi merami oz. napačnimi.

4021 x 1745 mm x 1481 mm

Se posipam s pepelom za zavajanje. Ampak roko na srce ni dramatično večja.
Po širini za eno dlan, po višini za tri prste. Glede na to, da so se povečali tudi vsi ostali iz večjih kategorij, je razmerje ostalo. Majhni avtki so še vedno majhni :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shadeX ::

Ampak zgledajo pa ne :). Poglej prvega cliota in pa sedaj zadnjega. Prvi zgleda kot truga na kolesih tale zadnji pa že da nek občutek "pravega" avtomobila.

Utk ::

Tudi prvi je takrat zgledal kot pravi avto. Malokdo je pomislil, da je nekam majhen.

facepalm ::

Clio je dejansko zrasel za cca 40cm v dolzino in cca 10 v sirino.

gruntfürmich ::

30 cm v dolžino ni mala povečava. to je konkretno večji avto.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

sennheiser ::

Ravno segment malih avtomobilov je najbolj precenjen. Usaka znamka ima nekaj ugodnega.... dobr primer je Škoda... osnovni modeli so poceni. Potem pa takoj ko nekaj minimalnega dodaš si po možnosti obsojen na spremembo opreme in ogromn skok v ceni.
Ko se ravno o Cliotu pogovarjate... Twingo je 500€ cenejši za isto zadevo kot Clio. Ni šanse da Twingota kupi kdor ima 5% v glavi. Ampak takoj ko dodatno opremo gledaš spet cena poskoči. In je majhna razlika če greš korak naprej na rang megana... ampak potem pa spet megan z opremo je takoj v rangu večjega talismana itd. To je začaran krog.

VW je najbolj precenjena znamka. Golf 5 je nekaj solidnega glede opreme in pogona bil cca 17k € ob prihodu na trg. Najnovejši Golf ponovno neko srednjo opremo pa dostojen motor je že proti 22k€. Hja Passat s podobno opremo pa recmo že 26k€. Ampak Passat ali Golf? To sploh ni debata kako pa kaj. Še slabše je pa pri rabljenih.

Generalen občutek kakovosti v avtih je iz generacije v generacijo bolši. Tehnologija z razvojem to omogoča. Ampak problem je elektronika. V fermi imamo službene Passate, vsi imajo do 10k km. S tem da je 1 z ogromno težavami ravno na elektroniki. In ravno zato potem ljudje po nepotrebnem sekajo čez znamko... pa naj bo Dacia ali pa BMW. Tako slab nov avto da bi dejansko prvo moral zadevo pošraufati ne obstaja. V bivši jugi si lahko bil vesel da je prišlo pa da je delalo. Pa smo imeli v familiji fičote, yugote... pa je bilo tudi treba iz salon po 100km direktno na servis pelat pa avto skoraj na novo sestavit.

Definitivno pa so bolane cene. Ampak pozor delno tudi na račun naše butaste države, ki cuza na vseh korakih. Namesto da bi raje dali vspodbudo pa znižat davke in pojačat prodajo. Na koncu bi država v roku 10ih let imela enako količino pobranih sredstev, ampak življenjski standard in splošno zadovoljstvo pa bi bilo bolše.

solatjek ::

Generalno gledano so se avtomobili res podražili, imajo pa tudi mali avtomobili dandanes veliko opreme že serijsko, ki je pred nekaj leti ni bilo, od samodejne klime, potovalnega računalnika, tempomata in omejevalnika hitrosti, lita platišča, diski zadaj, avdio sistem s 6 zvočniki, touch ekranček, vžig na kartico... vsega tega serijsko nekaj let nazaj ni bilo, zato tudi cena višja, nekaj naredi še inflacija.

Me pa bolj presenečajo cene rabljenih avtov. Včasih si iskal nek rabljen avto, za 3 leta starega si dal malo več kot polovico cene novega. Sedaj pa dobiš 3 leta star avto (nižjega ali srednjega razreda), kateri nov stane npr. 15k€, rabljen se pa prodaja za 12 do 13k€. Osebno grem raje po nov avto in nekako stisnem tiste 2 do 3k€ razlike, imam celotno garancijo in zgodovino vozila v mojih rokah. Seveda avte zvozim, dokler motor ne crkne...

Machete ::

Se prodaja, je pomemben povdarek. Tvoja računica še vedno velja. 2 leti star je med 50-60% novega. Zame je najboljši buy, leto star ali pa testni oz. salonski. Dobiš skoraj za pol cene nov avto. (Minus vse floskule kako so mrzlega tiščali itd..)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

FTad ::

Machete je izjavil:

Se prodaja, je pomemben povdarek. Tvoja računica še vedno velja. 2 leti star je med 50-60% novega. Zame je najboljši buy, leto star ali pa testni oz. salonski. Dobiš skoraj za pol cene nov avto. (Minus vse floskule kako so mrzlega tiščali itd..)


Si na podlagi tega vseeno pripravljen kupit tak avto?

damjan1980 ::

Pri izgubljanju vrednosti se ni kaj dosti zgodilo v zadnjih letih. Mali izgubljajo malo na vrednosti, veliki veliko.
Če pa se gleda clio, pa je treba vedet da je zdajšnji twingo približno enako velik kot Clio II. Torej če vzamemo prodajno ceno Clio 2 od takrat, primerjamo z današnjim twingom (brez vse elektronske navlake), dodamo inflacijo in cena nebi smela kaj dosti odstopati.

Machete ::

FTad je izjavil:

Machete je izjavil:

Se prodaja, je pomemben povdarek. Tvoja računica še vedno velja. 2 leti star je med 50-60% novega. Zame je najboljši buy, leto star ali pa testni oz. salonski. Dobiš skoraj za pol cene nov avto. (Minus vse floskule kako so mrzlega tiščali itd..)


Si na podlagi tega vseeno pripravljen kupit tak avto?


Da. Sem ravno že drugega. Prvi zdržal 8 let BP. Samo redni servis in žarnice. Trenutni ne vem. Pri 35k mu kaže vse dobro ;)
Prišparal sem ca 25-30k na avto.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

solatjek ::

Machete je izjavil:

Tvoja računica še vedno velja. 2 leti star je med 50-60% novega.

Kakšen konkreten link - seveda z identičnim motorjem in opremo kot nov?
Veliko sem pregledal avto.net in opazim 20 do max 30 % manjšo ceno za 2 do 3 leta star ato, ali pa res gledam samo takšne avtomobile, kjer je to prisotno. Gledam pa avtomobile, ki stanejo novi do 18k€.

Da pa kakemu pasatu pade cena iz 35k€ na 20k€ po 3 letih pa vem da drži (ko ima že 150.000km za seboj). V teh razredih avtomobilov se pa ne sučem, ker če si novega ne morem privoščiti, pomeni, da mi bo vzdrževanje takega rabljenega avtomobila prav tako predstavljajo velik problem. In 20k€ dati za avto s 150.000 prevoženimi - ni šans, da to kupim!

Machete ::

Vzdrževanje pasata ali kake trojke ni nič dražje od citroena C3 ali B-maxa, razmišljaš pa vseeno pravilno.
Glej raje nemške oglasnike. So malo bolj 'realne' cene. Jaz sem ga šel osebno gor iskat, ker je bila razlika slo cene vs de prevelika. Ogromen delež se jih prodaja z ca. 20-30k km, to je stari ca. eno leto. Zakaj, mi je neznanka.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

FTad ::

Machete je izjavil:

FTad je izjavil:

Machete je izjavil:

Se prodaja, je pomemben povdarek. Tvoja računica še vedno velja. 2 leti star je med 50-60% novega. Zame je najboljši buy, leto star ali pa testni oz. salonski. Dobiš skoraj za pol cene nov avto. (Minus vse floskule kako so mrzlega tiščali itd..)


Si na podlagi tega vseeno pripravljen kupit tak avto?


Da. Sem ravno že drugega. Prvi zdržal 8 let BP. Samo redni servis in žarnice. Trenutni ne vem. Pri 35k mu kaže vse dobro ;)
Prišparal sem ca 25-30k na avto.


Ja, torej to pomeni, da jih testerji vseeno niso gonili v maloro, ce nisi z obema imel problemov, ali?


Machete je izjavil:

Vzdrževanje pasata ali kake trojke ni nič dražje od citroena C3 ali B-maxa, razmišljaš pa vseeno pravilno.
Glej raje nemške oglasnike. So malo bolj 'realne' cene. Jaz sem ga šel osebno gor iskat, ker je bila razlika slo cene vs de prevelika. Ogromen delež se jih prodaja z ca. 20-30k km, to je stari ca. eno leto. Zakaj, mi je neznanka.


Lizingi, ki jih morda niso mogli vec odplacevat? Ce so bili sluzbeni avtomobili morda, pa so jih po enem letu menjali? - res pa, da bi potem pricakoval, da imajo tile sluzbeni cca 60kkm po enem letu...

solatjek je izjavil:


Da pa kakemu pasatu pade cena iz 35k€ na 20k€ po 3 letih pa vem da drži (ko ima že 150.000km za seboj). V teh razredih avtomobilov se pa ne sučem, ker če si novega ne morem privoščiti, pomeni, da mi bo vzdrževanje takega rabljenega avtomobila prav tako predstavljajo velik problem. In 20k€ dati za avto s 150.000 prevoženimi - ni šans, da to kupim!


Se strinjam. Kolikor spremljam oglase in gledam letnike Passatov od 2015 in mlajse, cena pri tistih do 5kkm ni skoraj nic manjsa od novega. Razlika pa je ze, ko (ce) imajo 100kkm+ prevozenih. Je pa tako, da ce je bil lepo vzdrzevan in so bili to AC kilometri, ne vidim razloga, zakaj ga ne bi kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

facepalm ::

Nakup rabljenega nemca v Sloveniji je slaba ideja saj njihova vrednost pada toliko kot pri nepremmicninah:)
Nasploh so rabljeni avti pri nas drazji zaradi slabe kupne moci. Ker si novega ne moremo privosciti, kupujemo rabljena vozila. Zato je povprasevanje visoko in cena temu primerna.
Primer: 12 let star clio2 storia (75hp) z realnimi 9.000 km, garaziran, se je v ITA prodal za 1500eur (prodajalec zadovoljen). pri nas bi na avtonetu iskali 5000eur zanj. prodal pa bi se za vsaj 3000eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Nakup rabljenega nemca v Sloveniji je slaba ideja saj njihova vrednost pada toliko kot pri nepremmicninah:)
Nasploh so rabljeni avti pri nas drazji zaradi slabe kupne moci. Ker si novega ne moremo privosciti, kupujemo rabljena vozila. Zato je povprasevanje visoko in cena temu primerna.
Primer: 12 let star clio2 storia (75hp) z realnimi 9.000 km, garaziran, se je v ITA prodal za 1500eur (prodajalec zadovoljen). pri nas bi na avtonetu iskali 5000eur zanj. prodal pa bi se za vsaj 3000eur.


Postajamo druga Bosna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

69charger ::

Se je kdo že vozil z tanovim Cliotom/ga je vsaj pogledal? Kakšna žalost od avta, namesto sedežev bolš dat noter en pisalni stol, bo bolj udoben (nula stranske opore, spodnji del popolnoma raven????), števci so preprosto neumno izdelani, mal me je blo strah kej prtisnt v notranjosti da ne bi razpadl ker že na prvi pogled deluje tako, se mal opreš na eno plastiko pa so že čudni zvoki. V primerjavi so npr. zadnji modeli Škode (Fabia, Superb) mnogo boljši že iz strani notranjosti. Pri Cliotu se jim pa še na vrata od prtljažnika ni dal enega kosa plastike gor vržt da se vidjo spoji pleha ala Clio 2.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

facepalm ::

Ce gledas, da pri izdelave Cliota gledajo (dobesedno) na vsak cent, je se dober.
Skoraj nebi rekel da spada v isti rang vozila kot prejsnji. Primarna funkcija tega avta je biti cim dostopnejsi masi ljudi.
V druzini imamo enega 0.9tce. Imam 3 pripombe.
Nepreglednost zadaj, cricki (po le 60kkm) in neudobno sedenje na dolgih relacijah. Vseeno neprimerljivo boljsi od starejsih modelov.

blackbfm ::

69charger je izjavil:

Se je kdo že vozil z tanovim Cliotom/ga je vsaj pogledal? Kakšna žalost od avta, namesto sedežev bolš dat noter en pisalni stol, bo bolj udoben (nula stranske opore, spodnji del popolnoma raven????), števci so preprosto neumno izdelani, mal me je blo strah kej prtisnt v notranjosti da ne bi razpadl ker že na prvi pogled deluje tako, se mal opreš na eno plastiko pa so že čudni zvoki. V primerjavi so npr. zadnji modeli Škode (Fabia, Superb) mnogo boljši že iz strani notranjosti. Pri Cliotu se jim pa še na vrata od prtljažnika ni dal enega kosa plastike gor vržt da se vidjo spoji pleha ala Clio 2.


"tanov" clio je že 5 let stara zadeva.. plastika ima cenen look&feel, sedezi res niso nek luksuz res ni za 300 kilometerske ture, AMPAK drugace je ok, s števci nevem kaj bi blo narobe, zvokov jz ne opazam nobenih, vozi se presenetljivo dobro.. boljse kot katerkoli starejsi avto istega ranga pa mogoce se kaksnega visjega.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6311914 (9592) mat xxl
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122432 (17228) Assassub
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32685294 (50838) lucky13
»

Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14326838 (20494) hojnikb

Več podobnih tem