Forum » Igre » Starfield
Starfield

oo7 ::

111111111111 ::
Razumem :)
Ampak bo tudi od tebe odvisno kako veliko ladjo si boš zgradil.
Moje vprašanje je samo, če lahko naredim nizki prelet planeta in pristanem kjer hočem. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

HolyFuck1 ::
111111111111 je izjavil:
Moje vprašanje je samo, če lahko naredim nizki prelet planeta in pristanem kjer hočem. :D
Ne, ne moreš. Kdor za to igro trdi nasprotno je lažnivec.

Izi ::
Nekaj za "Dead Space" ljubitelje:
Naokoli po vesolju bo moč naleteti na kar nekaj zapuščenih razbitin različnih vesoljskih ladij.
Vse so ročno izdelane in vsaka ima svojo tragično zgodbo. Če boš raziskal razbitino boš lahko odkril kaj se je zgodilo.
__________
Tisti kriminalec in narkoman, ki je ukradel kup fizičnih kopij iger in potem objavil 45 minutni video igranja, hudo slabe kvalitete, kar na svojem računu, je že po nekaj dneh končal v zaporu. Zraven so mu zaplenili tudi kar nekaj mamil.
Zanimivo pri vsem skupaj je, da je Narkič prodajal te ukradene Starfielde:
Navadne verzije je prodajal po $200, Constellation Edition pa po $650.
Ni treba posebej omeniti, da je bilo kljub visoki ceni zanimanje ogromno in bi vso zalogo prodal brez problema, če ga ne bi dobili. Ali to pomeni da so igre prepoceni?
Naokoli po vesolju bo moč naleteti na kar nekaj zapuščenih razbitin različnih vesoljskih ladij.
Vse so ročno izdelane in vsaka ima svojo tragično zgodbo. Če boš raziskal razbitino boš lahko odkril kaj se je zgodilo.
__________
Tisti kriminalec in narkoman, ki je ukradel kup fizičnih kopij iger in potem objavil 45 minutni video igranja, hudo slabe kvalitete, kar na svojem računu, je že po nekaj dneh končal v zaporu. Zraven so mu zaplenili tudi kar nekaj mamil.
Zanimivo pri vsem skupaj je, da je Narkič prodajal te ukradene Starfielde:
Navadne verzije je prodajal po $200, Constellation Edition pa po $650.
Ni treba posebej omeniti, da je bilo kljub visoki ceni zanimanje ogromno in bi vso zalogo prodal brez problema, če ga ne bi dobili. Ali to pomeni da so igre prepoceni?


oo7 ::
111111111111 je izjavil:
Razumem :)
Ampak bo tudi od tebe odvisno kako veliko ladjo si boš zgradil.
Moje vprašanje je samo, če lahko naredim nizki prelet planeta in pristanem kjer hočem. :D
Mislim,d a bo pristanek avtomatski. Boš pa verjetno lahko letel po vesolju kolikor boš hotel.

oo7 ::
Nekaj za "Dead Space" ljubitelje:
Naokoli po vesolju bo moč naleteti na kar nekaj zapuščenih razbitin različnih vesoljskih ladij.
Vse so ročno izdelane in vsaka ima svojo tragično zgodbo. Če boš raziskal razbitino boš lahko odkril kaj se je zgodilo.
![]()
To bo podobno potem kot v Fallout, ko so okostnjaki in njihove poze govorile zgodbo :)

oo7 ::
Kar se pa tiče meje na planetih je bilo v Fallout igrah enako, ko so prišel na konec mape si dobil sporočilo, da se obrni.

wolverine22 ::
Evo,vprašanje.
Kaj je sedaj s tem, da, če kupiš določene AMD CPUje ali GPUje, dobiš poleg dodan še Starfield?
Poslušam to že par tednov, in ker ravno pričakujem RX7900XTX, me zanima, če kdo ve, kako je s tem.
Ta igra mo ni prioriteta, ampak zakaj pa ne, če je slučajno kaj na tem ?
Lp
Kaj je sedaj s tem, da, če kupiš določene AMD CPUje ali GPUje, dobiš poleg dodan še Starfield?
Poslušam to že par tednov, in ker ravno pričakujem RX7900XTX, me zanima, če kdo ve, kako je s tem.
Ta igra mo ni prioriteta, ampak zakaj pa ne, če je slučajno kaj na tem ?
Lp

HolyFuck1 ::
wolverine22 je izjavil:
Evo,vprašanje.
Kaj je sedaj s tem, da, če kupiš določene AMD CPUje ali GPUje, dobiš poleg dodan še Starfield?
Samo določeni retailerji v Sloveniji.
https://www.amd.com/en/promotions/starf...
https://www.pcplus.si/q3_amd_komplet_or...

oo7 ::
Planets have a different number of landing points (a planet May have 3 landing points, another has 5)
Planets have terrain limits
These are main landing spots with POIs and also another number of landing spot where you can land anywhere due terrain limitation
You can't run all the way around a planet
You may not run to other landing spots
This is likely to avoid stressing computers/consoles
Planets have terrain limits
These are main landing spots with POIs and also another number of landing spot where you can land anywhere due terrain limitation
You can't run all the way around a planet
You may not run to other landing spots
This is likely to avoid stressing computers/consoles

Zmajc ::
Je znano če so vsa območja kjer pristaneš eno velika?
V enem izmed leakanih posnetkov je tip štopal kako dolgo od mesta pristanka rabi peški, da doseže rob mape. Trajalo je cca 9 minut hoje v ravni črti brez ustavljanja.
Meni se to zdi več kot dovolj, še posebej če gre samo za en izmed večih točk kjer lahko priostaneš na planetu in če bodo na mapah prisotne kake unikatne lokacije.
Ne vem kaj so ljudje pričakovali NMS 2.0 z lepšo grafiko?
V enem izmed leakanih posnetkov je tip štopal kako dolgo od mesta pristanka rabi peški, da doseže rob mape. Trajalo je cca 9 minut hoje v ravni črti brez ustavljanja.
Meni se to zdi več kot dovolj, še posebej če gre samo za en izmed večih točk kjer lahko priostaneš na planetu in če bodo na mapah prisotne kake unikatne lokacije.
Ne vem kaj so ljudje pričakovali NMS 2.0 z lepšo grafiko?

Mato989 ::
Predvsem pričakuješ v takem špilu čimmanj restrikcije... Planet bi naj bil ogromna zadeva, in če ga lahko prehodiš v 9 min potem je pač malo izgubljen immersion ne?
Ni fajn met občutka kot da je planet samo nek mali 9 min hoje okolje in konec.
Ni fajn met občutka kot da je planet samo nek mali 9 min hoje okolje in konec.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

oo7 ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.

Mato989 ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Ne ni, raje bi imel 3 planete z 1000 ur raziskovanja in hoje gor in dol kot pa 1.000 planetov ki so ponavljajoči, v tem je fora... ni bistvena kvantiteta planetov ampak kvaliteta... za immersion mi je pomembno to ali ko pridem na planet imam občutek neskončnosti in dejstva da ko odidem da me še skoz nekaj grize češ da nsiem vse raziskal... omejena področja ta immersion ubijejo, sploh če so prehitro.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zmajc ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Ne ni, raje bi imel 3 planete z 1000 ur raziskovanja in hoje gor in dol kot pa 1.000 planetov ki so ponavljajoči, v tem je fora... ni bistvena kvantiteta planetov ampak kvaliteta... za immersion mi je pomembno to ali ko pridem na planet imam občutek neskončnosti in dejstva da ko odidem da me še skoz nekaj grize češ da nsiem vse raziskal... omejena področja ta immersion ubijejo, sploh če so prehitro.
Potem to nebi bil "Starfield" a ne. Če se delajo igro o raziskovanju lokalnega clustra naše galaksije, potem se ne moreš omejiti na en sončni sistem z 3 planeti.

Mato989 ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Ne ni, raje bi imel 3 planete z 1000 ur raziskovanja in hoje gor in dol kot pa 1.000 planetov ki so ponavljajoči, v tem je fora... ni bistvena kvantiteta planetov ampak kvaliteta... za immersion mi je pomembno to ali ko pridem na planet imam občutek neskončnosti in dejstva da ko odidem da me še skoz nekaj grize češ da nsiem vse raziskal... omejena področja ta immersion ubijejo, sploh če so prehitro.
Potem to nebi bil "Starfield" a ne. Če se delajo igro o raziskovanju lokalnega clustra naše galaksije, potem se ne moreš omejiti na en sončni sistem z 3 planeti.
Seveda... samo če pa je 1.000 planetov in se jih večina zdi kot da je velikost na voljo manjša kot če bi raziskoval lokalno s kolesom naslednje uro potem je pa tudi malo fail za immersion kajne =)
Saj pravim občutek mora bit tak da ko raziskuješ da ko greš te grize češ da si 90% neraziskanega pustil... če maš občutek da si videl VSE na večini planetov po 10-60 min na njem je slabo designiran planet po moje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

JanBrezov ::
Torej Starfield je bolj podoben The Outer Worlds kot pa No Mans Sky? Meni je to čisto ok, ker The Outer Worlds je odličen špil, preigral trikrat, eno za drugim, tudi na najtežji, ko si lahko shraniš samo, ko si na svoji ladji.

Zmajc ::
Seveda... samo če pa je 1.000 planetov in se jih večina zdi kot da je velikost na voljo manjša kot če bi raziskoval lokalno s kolesom naslednje uro potem je pa tudi malo fail za immersion kajne =)
Saj pravim občutek mora bit tak da ko raziskuješ da ko greš te grize češ da si 90% neraziskanega pustil... če maš občutek da si videl VSE na večini planetov po 10-60 min na njem je slabo designiran planet po moje.
Saj so ti že drugi napisali da ima vsak planet 3-5 takih map, ki jih lahko raziskuješ. Če boš naletel na kak dober unikaten planet lahko tam po moje porabiš ure da vse končaš.

oo7 ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Ne ni, raje bi imel 3 planete z 1000 ur raziskovanja in hoje gor in dol kot pa 1.000 planetov ki so ponavljajoči, v tem je fora... ni bistvena kvantiteta planetov ampak kvaliteta... za immersion mi je pomembno to ali ko pridem na planet imam občutek neskončnosti in dejstva da ko odidem da me še skoz nekaj grize češ da nsiem vse raziskal... omejena področja ta immersion ubijejo, sploh če so prehitro.
Potem pa Starfield ni igra zate. To kar bi rad boš našel v No man sky ali verjetno v Star citizen.

oo7 ::
Torej Starfield je bolj podoben The Outer Worlds kot pa No Mans Sky? Meni je to čisto ok, ker The Outer Worlds je odličen špil, preigral trikrat, eno za drugim, tudi na najtežji, ko si lahko shraniš samo, ko si na svoji ladji.
Starfield bo podoben obema pomalem. Starfield bo imel zgodbo kot Outher worlds če se ne motim No man sky nima kakšne hude zgodbe in STarfield bo popolnoma odprt svet kot No man sky (lahko boš pel kamor boš hotel) medtem, ko Outher worlds nima popolnoma odprtega sveta.

oo7 ::
Sicer pa je Starfield space exploration igra in to ne bi bila če bi bilo na voljo samo trije planeti. Pač 1000 planetov in raziskovanje ali je prazen ali ne...
Drugače pa bodo v igri 4 velika mesta eno izmed njih bo največje kar jih je ustvarila Bethesda in še veliko več manjših mest. Do zdaj najvčje meste je po mojem bil Boston v Fallout 4 ?
Drugače pa bodo v igri 4 velika mesta eno izmed njih bo največje kar jih je ustvarila Bethesda in še veliko več manjših mest. Do zdaj najvčje meste je po mojem bil Boston v Fallout 4 ?

Zmajc ::
NMS planeti čerprav lahko dinamično pristajaš in vzetaš ter so narejeni v "celoti" tudi niso bog ve kaj. 95% maš gor samo resurse, kak random generiran biom ter tu pa tam kako NPC bazo ali outpost. Ko vidiš okolico 5 min hoje okoli prvega landing spota si videl cel planet. Gor ni čisto nič "konkretnega" contenta.
Verjamem da bodo Starfield planeti nudili več, čeprav bo površine, ki jo lahko prehodiš manj.
Je pa tudi res da bo verjetno ogromno lifeless mars like planetov, kjer ni gor nič konkretnega.
Outer Worlds po drugi strani pa samo dajejo iluzijo kakršnega koli potovanja po vesolju in se sprehajaš po hand crafted mapah, tipičnih za FRPje z animacijo, ki ti daje občutek da si letel po vesolju.
Verjamem da bodo Starfield planeti nudili več, čeprav bo površine, ki jo lahko prehodiš manj.
Je pa tudi res da bo verjetno ogromno lifeless mars like planetov, kjer ni gor nič konkretnega.
Outer Worlds po drugi strani pa samo dajejo iluzijo kakršnega koli potovanja po vesolju in se sprehajaš po hand crafted mapah, tipičnih za FRPje z animacijo, ki ti daje občutek da si letel po vesolju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

111111111111 ::
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Osebno se tukaj strinjam z Matojem, da je kroženje okoli planeta zakon, se pa zavedam stresnosti in velikosti nalaganja mape. Vsekakor je zame to minus, ampak daleč od tega da ne bom kupil igre, ko bo primerna cena. :) Zaenkrat moram še raziskati TOTK, potem pa bomo videli kaj se bo prej pocenilo. :)
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

BorutO ::
meni je pa res vseeno kako veliki ali majhni bodo planeti ... Glede na to, da jih bo 1000, pričakujem, da boš na enem planetu lahko grindal par surovin ali pa samo eno, za ostalo boš pa mogel iti na drugi planet. To bi bilo top, če ne nima smisla raziskovati 1000 planetov. Meni je važno samo, da si bom lahko baze postavljal pa si tam nekje naredil svojo main bazo, ki bo 100% nekje, kjer ne bo žive duše okoli. :)

111111111111 ::
He, he, he...
Komaj čakam vaše prve feedbacke. :)
Komaj čakam vaše prve feedbacke. :)
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

oo7 ::
Protogonist v igri Starfield se pravi lik katerega bomo mi igrali bo popolnoma tih. Bethesda pravi, da govoreči protogonist v Fallout 4 ni bil najbolje sprejet zato so šli nazaj na tihega.

BigWhale ::
111111111111 je izjavil:
9 minut v katero koli stran od ladje in 1000 planetov je več kot dovolj. Bolj važno je, da so planeti čim bolj različni in zabavni za raziskovanje. No nekateri bodo samo kamen taki so verjento še najbolj realistični.
Osebno se tukaj strinjam z Matojem, da je kroženje okoli planeta zakon, se pa zavedam stresnosti in velikosti nalaganja mape. Vsekakor je zame to minus, ampak daleč od tega da ne bom kupil igre, ko bo primerna cena. :) Zaenkrat moram še raziskati TOTK, potem pa bomo videli kaj se bo prej pocenilo. :)
Elite omogoca to vse od kar so naredili pristajanje na planetih. Lahko obletis cel planet ce zelis. Traja precej dolgo ampak lahko ga. Lahko obletis tudi celo zvezdo, samo ne preblizu. :> Lahko tudi z roverjem obvozis cel planet, ce zelis.
Nekaj casa je stvar ful zanimiva in immersion je res fantasticen, dobis obcutek kako gromozansko je vesolje in kako dalec so stvari ampak se hitro navelicas brezciljne voznje po planetih.
Mi je bilo pa vsec raziskovanje in mapiranje solarnih sistemov.
Protogonist v igri Starfield se pravi lik katerega bomo mi igrali bo popolnoma tih. Bethesda pravi, da govoreči protogonist v Fallout 4 ni bil najbolje sprejet zato so šli nazaj na tihega.
Eh, to je bullshit. Govorec lik je povsem ok, ce ima v redu in zanimive dialoge. Naj enkrat igrajo Mass Effect. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

oo7 ::
Eh, to je bullshit. Govorec lik je povsem ok, ce ima v redu in zanimive dialoge. Naj enkrat igrajo Mass Effect. :>
Revealing that originally Starfield had a talking protag and that ultimately cutting the main character's voice helped the game grow in size.
https://finance.yahoo.com/news/starfiel...

Furbo ::
Posneti toliko govora je pain in the ass, strošek in upočasni vse skupaj.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Tribal ::
Zaradi mene če noben ne govori v igri, važno da jamrajo ko umrejo, pa da živali zvoke spuščajo, predvsem kake RAWRG!

oo7 ::
Za primerjavo
Fallout 3 40 000 lines of dialogue
skyrim 60 000 lines of dialogue
GTA IV 80,000 lines of dialogue
Fallout 4 ima 110 000 lines of dialogue
Starfield 252,953 lines of dialogue
Red dead redemption 2 500 000 lines of dialogue
In kot zanimivost najdaljši cut scene v igrah Metal Gear Solid IV 71 minut
Fallout 3 40 000 lines of dialogue
skyrim 60 000 lines of dialogue
GTA IV 80,000 lines of dialogue
Fallout 4 ima 110 000 lines of dialogue
Starfield 252,953 lines of dialogue
Red dead redemption 2 500 000 lines of dialogue
In kot zanimivost najdaljši cut scene v igrah Metal Gear Solid IV 71 minut


BigWhale ::
Eh, to je bullshit. Govorec lik je povsem ok, ce ima v redu in zanimive dialoge. Naj enkrat igrajo Mass Effect. :>
Revealing that originally Starfield had a talking protag and that ultimately cutting the main character's voice helped the game grow in size.
To je nekaj povsem drugega kot "ne bo govorecega protagonista ker ga folk v Fallout 4 ni maral". V Fallout 4 so bli zanic dialogi. Jaz rajs vidim, da so vsi karakterji tiho, kot pa da imajo shitty acting in shitty dialoge. To velja tudi za glavnega protagonista.

111111111111 ::
Za primerjavo
Fallout 3 40 000 lines of dialogue
skyrim 60 000 lines of dialogue
GTA IV 80,000 lines of dialogue
Fallout 4 ima 110 000 lines of dialogue
Starfield 252,953 lines of dialogue
Red dead redemption 2 500 000 lines of dialogue
In kot zanimivost najdaljši cut scene v igrah Metal Gear Solid IV 71 minut![]()
Imaš mogoče podatek za baldurs gate 3?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

oo7 ::
111111111111 je izjavil:
Za primerjavo
Fallout 3 40 000 lines of dialogue
skyrim 60 000 lines of dialogue
GTA IV 80,000 lines of dialogue
Fallout 4 ima 110 000 lines of dialogue
Starfield 252,953 lines of dialogue
Red dead redemption 2 500 000 lines of dialogue
In kot zanimivost najdaljši cut scene v igrah Metal Gear Solid IV 71 minut![]()
Imaš mogoče podatek za baldurs gate 3?
BG3 je imel v early access
Number of combat scenarios: 80 (22 in D:OSII EA)
Lines of dialog: 45,980 (17,600 in D:OSII EA)
Number of characters: 596 (142 in D:OSII EA)
Number of spells/actions: 146 (69 in D:OSII EA)
Koliko pa v končni verziji pa ne vem.

Izi ::
111111111111 je izjavil:
Imaš mogoče podatek za baldurs gate 3?
Točnega podatka o številu govorjenih vrstic za BG3 ni. Edini podatek s katerim bi lahko primerjal je da celoten BG3 scenarij vsebuje 2 milijona besed. Že samo to je bistveno manj kot je samega govora v Starfiledu, poleg tega v scenariju niso samo dialogi ampak tudi opis vseh dogodkov.
Drugi podatek, je da je vseh pogovorov, ki v BG3 potekajo kot animacije, za 174 ur.
Kakorkoli obračano, BG3 ima bistveno manj govorjenja kot Starfield. Morda podobno ali celo manj kot Fallout 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

oo7 ::
Starfieldova zgodba govori o veri, bogu in spraševanju o naravi vesolja.
Delving into the question of the meaning of the universe could sound "pretty heady," Pagliarulo said, but that's what Starfield is going for. "We kind of go there a little bit, we get into some pretty existential stuff in the main story," he said.
Pagliarulo went on to say that Starfield might be similar to Christopher Nolan's sci-fi movie Interstellar in this way. It's a movie about space travel, but it's a lot more than that, too.
"There's the atheist view, there's the more agnostic, religious view, but we don't answer that question for the player. We don't say what's out there or what's causing their thing--it's open to interpretation," Pagliarulo said. "
https://www.gamespot.com/articles/starf...
Delving into the question of the meaning of the universe could sound "pretty heady," Pagliarulo said, but that's what Starfield is going for. "We kind of go there a little bit, we get into some pretty existential stuff in the main story," he said.
Pagliarulo went on to say that Starfield might be similar to Christopher Nolan's sci-fi movie Interstellar in this way. It's a movie about space travel, but it's a lot more than that, too.
"There's the atheist view, there's the more agnostic, religious view, but we don't answer that question for the player. We don't say what's out there or what's causing their thing--it's open to interpretation," Pagliarulo said. "
https://www.gamespot.com/articles/starf...

BorutO ::
hehe ... nekdo je že objavil igralni posnetek ... je tudi video na hop.si .. ampak ga ne mislim gledati, ker mi bo pokvarilo veselje. :)

oo7 ::
Starfield bo imel prvi dan patch v velikosti 13 GB
Starfield Day-1 Patch Release Notes
Performance and Stability
Improved stability related to suspending and resuming the game. (Xbox Series X/S)
Fixed rare crash that could occur when viewing the credits after completing the game.
Fixed crash that could appear when repeatedly loading some saves inside of ships.
Various stability and performance improvements.
Visual
Fixed an issue where sometimes hair would not appear on characters.
Improved distant object appearance when transitioning to the surface of a planet.
Addressed an issue that sometimes caused face animations to move abruptly.
Fixed an issue where rarely in certain views white flashing boxes could appear in the Handscanner.
Fixed an issue that would cause an undesirable texture blend near the coastline.
Also fixed an issue that would cause textures to degrade unnecessarily. (Xbox Series S)
Gameplay
Fixed a rare issue that could cause Companions to float in the air.
Fixed an issue that could cause some ship modules to become misaligned.
Also fixed some issues that would prevent touch-down points from turning red in Ship Builder.
Fixed an issue that could cause the player to appear incorrectly when equipping items.
Addressed an issue that could prevent the Isolation skill from behaving as intended.
Adjusted the distance the player is able to access and store cargo in their ship.
Fixed an issue that could sometimes cause a long delay on the Press any button screen.
Quest
Fixed rare issue that could cause ship patrols not to appear for "First to Fight, First to Die."
Addressed a rare issue where the Contraband scan would not occur potentially preventing landing at New Atlantis.
Fixed an unlikely issue that could prevent landing at New Atlantis during "Deep Cover."
Fixed an issue that could prevent Heat Leeches from counting as killed after completing "A Legacy Forged."
Also fixed how a location would appear near a hidden Earth landmark.
Fixed a rare issue that could potentially trap the player in The Facility.
Addressed an infrequent issue where a Spacer Ship didn't correctly appear for a radiant quest.
Fixed an unlikely issue that could appear during "Revelation" depending on how the player interacted with the Emissary.
Addressed an issue with the Deimos Slim bottom ship module that is used on the Razorleaf.
Fixed rare issue that could prevent companions from accompanying the player after "No Sudden Moves".
Addressed a rare issue that could impact "Power from Beyond."
Starfield Day-1 Patch Release Notes
Performance and Stability
Improved stability related to suspending and resuming the game. (Xbox Series X/S)
Fixed rare crash that could occur when viewing the credits after completing the game.
Fixed crash that could appear when repeatedly loading some saves inside of ships.
Various stability and performance improvements.
Visual
Fixed an issue where sometimes hair would not appear on characters.
Improved distant object appearance when transitioning to the surface of a planet.
Addressed an issue that sometimes caused face animations to move abruptly.
Fixed an issue where rarely in certain views white flashing boxes could appear in the Handscanner.
Fixed an issue that would cause an undesirable texture blend near the coastline.
Also fixed an issue that would cause textures to degrade unnecessarily. (Xbox Series S)
Gameplay
Fixed a rare issue that could cause Companions to float in the air.
Fixed an issue that could cause some ship modules to become misaligned.
Also fixed some issues that would prevent touch-down points from turning red in Ship Builder.
Fixed an issue that could cause the player to appear incorrectly when equipping items.
Addressed an issue that could prevent the Isolation skill from behaving as intended.
Adjusted the distance the player is able to access and store cargo in their ship.
Fixed an issue that could sometimes cause a long delay on the Press any button screen.
Quest
Fixed rare issue that could cause ship patrols not to appear for "First to Fight, First to Die."
Addressed a rare issue where the Contraband scan would not occur potentially preventing landing at New Atlantis.
Fixed an unlikely issue that could prevent landing at New Atlantis during "Deep Cover."
Fixed an issue that could prevent Heat Leeches from counting as killed after completing "A Legacy Forged."
Also fixed how a location would appear near a hidden Earth landmark.
Fixed a rare issue that could potentially trap the player in The Facility.
Addressed an infrequent issue where a Spacer Ship didn't correctly appear for a radiant quest.
Fixed an unlikely issue that could appear during "Revelation" depending on how the player interacted with the Emissary.
Addressed an issue with the Deimos Slim bottom ship module that is used on the Razorleaf.
Fixed rare issue that could prevent companions from accompanying the player after "No Sudden Moves".
Addressed a rare issue that could impact "Power from Beyond."

oo7 ::
Starfield reportedly runs with 45-60fps at 1440p/High Settings on NVIDIA RTX 2080Ti/AMD Ryzen 3800X

JanBrezov ::

oo7 ::

Izi ::
Ta Patch, ki mu pravijo "Day One patch" je prišel že včeraj.
za konzole je bil 15,48 GB
za PC pa 13,4 GB
Steam, ki preaload začne jutri bo tudi že vseboval ta patch.
Verzije igre je trenutno 1.7.23.0
Tako šibajo s popravki, da bomo že na verziji 2.0 preden bo igra sploh uradno zunaj
za konzole je bil 15,48 GB
za PC pa 13,4 GB
Steam, ki preaload začne jutri bo tudi že vseboval ta patch.
Verzije igre je trenutno 1.7.23.0
Tako šibajo s popravki, da bomo že na verziji 2.0 preden bo igra sploh uradno zunaj


BorutO ::
Lahko smo tudi na verziji 5.0 pred uradnim izidom ... ampak važno je, da ne bo tak polom, kot je bil cyberpunk. :) To zagotovo ne bo, ampak tako ... vsak popravek pomeni en bug manj v igri ...

BorutO ::
Zanimivo ... kaže mi, da je igra velika 116 gb, prenaša mi pa "samo" 86gb ... Bo imela igra kakšen svoj launcher?

JanBrezov ::

chucki ::
Upam da bo day1 crack

AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: ahac ()

BigWhale ::

Polda ::
Upam da bo day1 crack![]()
Kaj je socialc iz Metelkove ni bilo socialne treba piratizirat ?
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: ahac ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 29882 (1095) | oo7 |
» | Fallout New Vegas 2Oddelek: Igre | 3691 (225) | matobeli |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7885 (1067) | TucoX |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 84302 (9059) | todman74 |