Forum » Na cesti » Prvi avto/tisoč vprašanj
Prvi avto/tisoč vprašanj
r3dkv1c4 ::
Potlej pa ne ponujaj storitev. Dumbass.
Ojoj....se pravi, da ne smem ponujat storitev od prijatelja, zakaj že ne?
Dumbass te je naredil....in zato si dumbass jr.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Reaper ()
aiko ::
Dobil sem svoj prvi avto, in sicer VW Polo 2010.
Sedaj pa imam par vprašanj, in bi prosil kakšnega poznavalca za odgovore.
1.) Čipiranje? Se splača, kje, prednosti, slabosti? (Avto je 1.6 TDI, 75 konjev) Gledal sem, da se ga spravi s čipiranjem na 130.
2.) Zamenjava radio enote. In sicer, je comfortline in ima tale radio:
Na volanu pa imam tudi tipke za prostoročno telefoniranje, ampak mi je prodajalec rekel, da se da baje celoten radio vzeti in zamenjati s temlem: .
S tem naj bi pridobil prostoročno telefoniranje, navigacijo, in še več. Problem je, ker nikjer v sloveniji ne najdem da bi se kje prodajala ta radio enota, on mi je rekel, da bi prišlo okol 400€
3.) Zamenjava platišč, kje gledati in na kaj paziti? (Trenutno imam navadne 15", rad bi imel kakšne lepše kromirane)
Hvala vnaprej :)
1. čipiranje ja, ampak le v kolikor si ta avto deli vitalne dele z močnejšo izvedenko (torej turbino, dvomasni če ga ima, sklopko, šobe, pumpo, intercooler) in le na konje močnejše izvedenke..torej če ima npr. 90 konjski enake dele kot tvoj, pol ga čipneš na 90 KM in nič več, ne glede na to kaj drugi majstri pravijo če hočeš imet mir.
2. Avtoradio..menjaj ga za android enoto npr. nekaj takega: https://www.aliexpress.com/item/HD-1024...
ceneje kot original, izgled kot original, a več funkcij
3. feltne..homologirana mera, po možnosti replika ali original, obvezno enak ali kompatibilen ET. Kakšne 17" bi šle verjetno
Unknown_001 ::
Potlej pa ne ponujaj storitev. Dumbass.
Ojoj....se pravi, da ne smem ponujat storitev od prijatelja, zakaj že ne?
Potem ne piši v 1. osebi množine. In ne vem zakaj ti ponujaš nejgovo storitev. A se greš posrednika pa bi mal na črno služil? Eeeee poznamo mi take.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
next3steps ::
Motor je isti kot 1.6TDI 105km, mislim da bi znala biti celo ista turbina, prašaj na VW forumu...mislim da bi brez posledic moralo iti na okoli 135km, kolegov 1,6TDI je šel bp na 135km pri RSR-u.
Ni pomembno samo to, ostali faktorji so bolj pomembni....denimo luftmassenmesser in ostale komponente, ki počepnejo veliko prej kot turbina.
V glavnem, čipanje ni za vsakogar.
Prva stvar je pritiskanje avta, ko je hladen.....in ljudje si ne morejo pomagat, da ga že po parih km ne pohodijo in glej ga zlomka....1x se samo pokadi.
Unknown_001 je izjavil:
V glavnem, več kot 300€ je kraja denarja....pri profi ljudeh.
Nasedejo pa ti in tebi podobni.
S tem, da ga ne navijejo več kot 30%....
Jaz avta sploh čipirat ne bi dal. Mel sem pomisleke svoj cajt ampak ni vredno ker na koncu še vedno ne bi blo nč od vsega skup. Pa sem raje denar dal v žep in si privoščil dopust z mal več raskoša. Worth it.
Ah dej no dej...vse avte dizle sem imel čipane in to kar konkretno in lahko rečem, da sem samo na nafti prišparal čip v 2 letih, če ne prej.
Poraba je šla dol za liter in izračun si lahko narediš sam.
S tem, da avto veliko lepše pelje, ker ga ni potrebno priganjat in obraba materialov je ob normalni vožnji veliko manjša.
Ampak to je že druga zgodba.
Praviš, da nam proizvajalci prodajajo gimpane izdelke ?
...če ne prej...
torej ne veš.
JC Denton ::
Motor je isti kot 1.6TDI 105km, mislim da bi znala biti celo ista turbina, prašaj na VW forumu...mislim da bi brez posledic moralo iti na okoli 135km, kolegov 1,6TDI je šel bp na 135km pri RSR-u.
Ni pomembno samo to, ostali faktorji so bolj pomembni....denimo luftmassenmesser in ostale komponente, ki počepnejo veliko prej kot turbina.
V glavnem, čipanje ni za vsakogar.
Prva stvar je pritiskanje avta, ko je hladen.....in ljudje si ne morejo pomagat, da ga že po parih km ne pohodijo in glej ga zlomka....1x se samo pokadi.
Unknown_001 je izjavil:
V glavnem, več kot 300€ je kraja denarja....pri profi ljudeh.
Nasedejo pa ti in tebi podobni.
S tem, da ga ne navijejo več kot 30%....
Jaz avta sploh čipirat ne bi dal. Mel sem pomisleke svoj cajt ampak ni vredno ker na koncu še vedno ne bi blo nč od vsega skup. Pa sem raje denar dal v žep in si privoščil dopust z mal več raskoša. Worth it.
Ah dej no dej...vse avte dizle sem imel čipane in to kar konkretno in lahko rečem, da sem samo na nafti prišparal čip v 2 letih, če ne prej.
Poraba je šla dol za liter in izračun si lahko narediš sam.
S tem, da avto veliko lepše pelje, ker ga ni potrebno priganjat in obraba materialov je ob normalni vožnji veliko manjša.
Ampak to je že druga zgodba.
Malo offtopic.
Kolk folka pa sploh zna v Sloveniji čipirat? Menda je bi enkrat eden tam nekje, ki se je celo spoznal na mape in parametre, ostali pa tak samo veselo kopirajo italijanske in druge mape pa fajn zaračunajo.
Tiste mape pa nimajo nič drugega kot max navor pri 1500-2000 obratih. Pač važn da potegne ko mal stisneš, aja pa DPF ti izklopijo.
Če pozna kdo kakega mojstra, ki iz NA zna narediti stage 3+ turbo zverino naj javi. Me zanima za en tak ljubiteljski drag race projekt.
NikolormousB ::
Tunerjev, ki obvladajo je kar precej. Malo poglej po forumih, kakšne stvari delajo ljudje. 500+ konjske honde, 1000 konjske audije, M3 GTR replike, ople s sick engine swapi...
Tunerji večinoma kopirajo mape za povprečne 2.0 dizle zato, ker se enostavno ne splača tunat vsakega passata in megana posebej. Tisto, kar dobijo iz tujine je večinoma dovolj dobro za cestno uporabo. To ne pomeni, da tunerji, ki znajo remapat avte iz nule ne obstajajo.
Tunerji večinoma kopirajo mape za povprečne 2.0 dizle zato, ker se enostavno ne splača tunat vsakega passata in megana posebej. Tisto, kar dobijo iz tujine je večinoma dovolj dobro za cestno uporabo. To ne pomeni, da tunerji, ki znajo remapat avte iz nule ne obstajajo.
r3dkv1c4 ::
next3steps je izjavil:
Motor je isti kot 1.6TDI 105km, mislim da bi znala biti celo ista turbina, prašaj na VW forumu...mislim da bi brez posledic moralo iti na okoli 135km, kolegov 1,6TDI je šel bp na 135km pri RSR-u.
Ni pomembno samo to, ostali faktorji so bolj pomembni....denimo luftmassenmesser in ostale komponente, ki počepnejo veliko prej kot turbina.
V glavnem, čipanje ni za vsakogar.
Prva stvar je pritiskanje avta, ko je hladen.....in ljudje si ne morejo pomagat, da ga že po parih km ne pohodijo in glej ga zlomka....1x se samo pokadi.
Unknown_001 je izjavil:
V glavnem, več kot 300€ je kraja denarja....pri profi ljudeh.
Nasedejo pa ti in tebi podobni.
S tem, da ga ne navijejo več kot 30%....
Jaz avta sploh čipirat ne bi dal. Mel sem pomisleke svoj cajt ampak ni vredno ker na koncu še vedno ne bi blo nč od vsega skup. Pa sem raje denar dal v žep in si privoščil dopust z mal več raskoša. Worth it.
Ah dej no dej...vse avte dizle sem imel čipane in to kar konkretno in lahko rečem, da sem samo na nafti prišparal čip v 2 letih, če ne prej.
Poraba je šla dol za liter in izračun si lahko narediš sam.
S tem, da avto veliko lepše pelje, ker ga ni potrebno priganjat in obraba materialov je ob normalni vožnji veliko manjša.
Ampak to je že druga zgodba.
Praviš, da nam proizvajalci prodajajo gimpane izdelke ?
...če ne prej...
torej ne veš.
Prosim?
Ti si tut 1 brihta tipa Raptor.
Oba sta mojstra cipanja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Unknown_001 ::
NikolormousB je izjavil:
Tunerjev, ki obvladajo je kar precej. Malo poglej po forumih, kakšne stvari delajo ljudje. 500+ konjske honde, 1000 konjske audije, M3 GTR replike, ople s sick engine swapi...
Tunerji večinoma kopirajo mape za povprečne 2.0 dizle zato, ker se enostavno ne splača tunat vsakega passata in megana posebej. Tisto, kar dobijo iz tujine je večinoma dovolj dobro za cestno uporabo. To ne pomeni, da tunerji, ki znajo remapat avte iz nule ne obstajajo.
Prffft a daj no 1000 konjski audi pa 500 plus vtec s predelano original mašino? Hahah pa ne me jebat da to verjameš. 1000konjev ja če si pol avta zamenjal sam to ma z audijem skupnga samo še pleh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
NikolormousB ::
Si spet vso pamet sveta pojedu?
1000 konjskega Audija je imel že cca 10 let nazaj (če ne več) Edi Grubelič. Avto je bil daily driver s komplet notranjostjo in originalnim pogonskim sklopom. Zamenjani internalsi seveda pa ogromna turbina obešena gor, ampak še vedno Audijev 2.2 literski 5zyl turbo.
To je ta avto, imaš ogromno napisanega o njem po slovenskih forumih, sigurno kje obstaja tudi build thread.
1000 konjskega Audija je imel že cca 10 let nazaj (če ne več) Edi Grubelič. Avto je bil daily driver s komplet notranjostjo in originalnim pogonskim sklopom. Zamenjani internalsi seveda pa ogromna turbina obešena gor, ampak še vedno Audijev 2.2 literski 5zyl turbo.
To je ta avto, imaš ogromno napisanega o njem po slovenskih forumih, sigurno kje obstaja tudi build thread.
Unknown_001 ::
Tole je tako "original" kot tvoja šala.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
NikolormousB je izjavil:
Kakšen original, o čem ti govoriš? Pogovarjamo se o tunanih avtih.
Ti si začel !
Kot sem rekel, če vsaj pol avta ne zamenjaš je to pravljica za lahko noč ki jo lahko praviš svojim frocom. In ta audi ima z originalom skupen samo pleh. I mean, po tvoji logiki če volka oblečem v ovčji kožuh volk ni več volk ampak janc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
NikolormousB ::
Ne bluzi no. O teh stvareh več kot očitno nimaš pojma pa vseeno rineš z glavo skozi zid.
Unknown_001 ::
NikolormousB je izjavil:
Ne bluzi no. O teh stvareh več kot očitno nimaš pojma pa vseeno rineš z glavo skozi zid.
Ne zanima me tvoja online avtoriteta.
Kakšne so tvoje reference?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
NikolormousB ::
Link so 1000hp audija, ki so ga naredili slovenski tunerji bi moral zadoščati. Nekaj, kar naj po tvoje ne bi obstajalo.
bambam20 ::
next3steps je izjavil:
Več kot dovolj. Prehitevam s slabšim avtom jajcarje kot si ti za šalo.
Moj tip voznika boš ti težko prehitel, ker imaš slabši avto od mojega. pa ne pametuj.
Unknown_001 ::
NikolormousB je izjavil:
Link so 1000hp audija, ki so ga naredili slovenski tunerji bi moral zadoščati. Nekaj, kar naj po tvoje ne bi obstajalo.
So what? In čemu ti zdaj protestiraš? Ker sem rekel da je blo treba pol delov zamenjat da zadeva med obrafovanjem lahko sploh skupaj stoji? Bati so bili fix menjani, kurvela tudi pa še marsikaj. Ampak ne. Ti imaš živc rečt da to je pa še zmer isto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
onitam ::
Imamo doma 1.9 TDI mašino z originalnimi 105 konji, ki je bila čipana na 140 že skoraj od začetka. Zdaj je 7 let in 110k prevoženih km. Poraba ne vem koliko je tovarniško, vendar zdaj je pri normalni vožji 3/4 regionalke + 1/4 mesto 5,5 litra / 100km. Turbo luknja do nekje 2000 obratov, vendar se pri nešportni vožnji sploh ne opazi. Če ne paziš, si že tako ali tako prehitro preko 90 km/h. Dejal bi, da je več kot 105 konjev lahko koristno le na avtocesti, ko hočeš koga res hitro prehiteti.
Seveda trpi pogonski sklop. Večino je dimenzionirano na 250k km povprečnega voznika plus nekaj rezerve. Seveda je tu pa tam kaj malo predimenzionirano, vendar z leti čedalje manj in manj rezerv(optimizacija in take stvari). Lahko ugibam, npr. zdaj bi tvoj pogonski sklop zdržal 350k km brez težav, po čipiranju pa le 200k km. Ne pozabi, da večinoma čipiranje pomeni dlje trajajoči vbrizg, slabše izgorevanje, večje temperature in VELIKO več emisij. Mogoče nekaj prihraniš na gorivu, vendar za ceno več izpuhanega sranja v okolje in večje obremenitve komponent. Seveda lahko pri neprimerni vožnji ubiješ turbopuhalo tudi brez čipiranja.
Kot so že predlagali, če že hočeš čip, ne pretiravat. Relativno poceni in najboljša investicija za avto so pa vedno dobre pnevmatike (ne za hitrejšo vožnjo, vendar za večjo varnost)!
Edit: Menim, da je 0-100 v 10s povsem nekaj normalnega in zadovoljivega.
Seveda trpi pogonski sklop. Večino je dimenzionirano na 250k km povprečnega voznika plus nekaj rezerve. Seveda je tu pa tam kaj malo predimenzionirano, vendar z leti čedalje manj in manj rezerv(optimizacija in take stvari). Lahko ugibam, npr. zdaj bi tvoj pogonski sklop zdržal 350k km brez težav, po čipiranju pa le 200k km. Ne pozabi, da večinoma čipiranje pomeni dlje trajajoči vbrizg, slabše izgorevanje, večje temperature in VELIKO več emisij. Mogoče nekaj prihraniš na gorivu, vendar za ceno več izpuhanega sranja v okolje in večje obremenitve komponent. Seveda lahko pri neprimerni vožnji ubiješ turbopuhalo tudi brez čipiranja.
Kot so že predlagali, če že hočeš čip, ne pretiravat. Relativno poceni in najboljša investicija za avto so pa vedno dobre pnevmatike (ne za hitrejšo vožnjo, vendar za večjo varnost)!
Edit: Menim, da je 0-100 v 10s povsem nekaj normalnega in zadovoljivega.
bleh
Zgodovina sprememb…
- spremenil: onitam ()
NikolormousB ::
Unknown_001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Link so 1000hp audija, ki so ga naredili slovenski tunerji bi moral zadoščati. Nekaj, kar naj po tvoje ne bi obstajalo.
So what? In čemu ti zdaj protestiraš? Ker sem rekel da je blo treba pol delov zamenjat da zadeva med obrafovanjem lahko sploh skupaj stoji? Bati so bili fix menjani, kurvela tudi pa še marsikaj. Ampak ne. Ti imaš živc rečt da to je pa še zmer isto.
Joj človek. Ne piši neumnosti no. Ker daš v blok druge bate audi naenkrat ni več audi al kaj?
onitam ::
Offtopic: kako se zbriše post, ko ponesreči odgovoriš?
bleh
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GrimReaper ()
Unknown_001 ::
NikolormousB je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Link so 1000hp audija, ki so ga naredili slovenski tunerji bi moral zadoščati. Nekaj, kar naj po tvoje ne bi obstajalo.
So what? In čemu ti zdaj protestiraš? Ker sem rekel da je blo treba pol delov zamenjat da zadeva med obrafovanjem lahko sploh skupaj stoji? Bati so bili fix menjani, kurvela tudi pa še marsikaj. Ampak ne. Ti imaš živc rečt da to je pa še zmer isto.
Joj človek. Ne piši neumnosti no. Ker daš v blok druge bate audi naenkrat ni več audi al kaj?
Ja pol pa naj bo audi da boš lažje spal dete božje. Saj se ne gre zato. Na koncu je to navadn zmejšanc od avta. Malo od tu malo od tam. Še zdaj mi ni jasno kaj se name pizdiš? Pa lahko noč.
Offtopic: kako se zbriše post, ko ponesreči odgovoriš?
Urediš/spremeniš tako da napišeš eno fejst velko neprimerno bedarijo, počakaš da te opazi triger happy maoderator in bum. Prispevek zbrisan. Easy stuff.
Ps. Priporočljiva tematika je vse v zvezi s politiko
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
cekr ::
Še vedno pa nisem slišal, kaj si mislijo o čipiranju državni organi. Ne govorim samo o prispevkih.
Kje imate a-teste?
Bremze narejene za 75konj, nikakor niso primerne za 130 konj.
O tem seveda ne mislite. Samo, da leti. Pa čeprav v drevo ali se huje v nič krivega drugega voznika.
Kaj si mislijo o tem zavarovalnice?
Koliko od vas herojev plačate zavarovalnino za čipirano moč?
Kako pridete skozi na tehničnem? Pa ne, da škatlico začasno odstranite?
Moje stališče: upam, da vam policija takoj zapleni tehnično neizpraven avto.
Ne bi se rad znajdel kot tarča nekoga, ki mu je zaradi igranja z netovarniskimi nastavitvami odpovedala kakšna komponenta.
Kje imate a-teste?
Bremze narejene za 75konj, nikakor niso primerne za 130 konj.
O tem seveda ne mislite. Samo, da leti. Pa čeprav v drevo ali se huje v nič krivega drugega voznika.
Kaj si mislijo o tem zavarovalnice?
Koliko od vas herojev plačate zavarovalnino za čipirano moč?
Kako pridete skozi na tehničnem? Pa ne, da škatlico začasno odstranite?
Moje stališče: upam, da vam policija takoj zapleni tehnično neizpraven avto.
Ne bi se rad znajdel kot tarča nekoga, ki mu je zaradi igranja z netovarniskimi nastavitvami odpovedala kakšna komponenta.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
NikolormousB ::
Pri čipanju ni nobene škatlice. Na tehničnem ne preverjajo moči motorja.
Glede zavor se pogosto pretirava. Večkrat imajo avtomobili povsem enake zavore skozi celo motorno paleto. Zakaj točno bi rabil boljše zavore? Končna hitrost se pri čipanju redko bistveno poveča.
Glede zavor se pogosto pretirava. Večkrat imajo avtomobili povsem enake zavore skozi celo motorno paleto. Zakaj točno bi rabil boljše zavore? Končna hitrost se pri čipanju redko bistveno poveča.
cekr ::
NikolormousB je izjavil:
Pri čipanju ni nobene škatlice. Na tehničnem ne preverjajo moči motorja.
Glede zavor se pogosto pretirava. Večkrat imajo avtomobili povsem enake zavore skozi celo motorno paleto. Zakaj točno bi rabil boljše zavore? Končna hitrost se pri čipanju redko bistveno poveča.
Moč zanima zavarovalnico.
Ne se sprenevedat. Takšna vozila so tehnično neizpravna.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
NikolormousB ::
Teoretično je tehnično neizpraven tudi avto, ki mu menjaš navadne ventilčke na kolesih za kromirane. Vsako predelavo je treba homologirati.
bambam20 ::
NikolormousB je izjavil:
Pri čipanju ni nobene škatlice. Na tehničnem ne preverjajo moči motorja.
Glede zavor se pogosto pretirava. Večkrat imajo avtomobili povsem enake zavore skozi celo motorno paleto. Zakaj točno bi rabil boljše zavore? Končna hitrost se pri čipanju redko bistveno poveča.
Pri močnejšem avtu res ne. Samo pomisli, da temu polotu, ki je težek nekje 1200 kg dodaš 60 konjev in 100 navora. Avto gre takoj brez problema 200 km/H.
cekr ::
NikolormousB je izjavil:
Teoretično je tehnično neizpraven tudi avto, ki mu menjaš navadne ventilčke na kolesih za kromirane. Vsako predelavo je treba homologirati.
Ne delat takšnih primerjav, ki nimajo prav nobene veze z varnostjo.
Očitno si še zelo zelen, da ne pomisliš na posledice.
Bremze so samo ena od stvari. Je še mnogo drugih komponent, ki niso primerne.
Najlažje se je tolažit, saj so itak za vse moči iste komponente.
Če bi bilo vse tako preprosto, bi če proizvajalec nastavil takšno moč/navor.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
NikolormousB ::
Je še mnogo drugih komponent, ki niso primerne.
Naprimer?
Če bi bilo vse tako preprosto, bi če proizvajalec nastavil takšno moč/navor.
V nekaterih primerih proizvajalci delajo točno to. Izdelajo dva identična avtomobila, samo sprogramirajo jih tako, da imata različno moč.
V drugih primerih pa kar proizvajalci direktno ponudijo povečanje moči (npr. BMWjev performance power kit). Seveda brez upgrada zavor.
hojnikb ::
itk, tale 75HP polo obstaja samo zato, da zadovolji zavarovalniške razrede. Dvomim, da ima VW posebi trak za te švohnejše polote..
#brezpodpisa
GrimReaper ::
Zadnja dva posta sta povedala že vse.
Zavore imajo pa spredaj vsi 256mm, zadaj pa 90 in 105KM 230mm diske namesto 200mm bobnov, ampak to ne verjamem da se kaj dosti pozna pri 100-0.
http://www.autoweek.nl/auto/57415/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53252/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53268/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53278/volks...
Ma jest bi šel takoj jutri čipat, res zanimiv motor, 1.6 TDI in samo 75HP, to kar kriči po čipanju. 135HP in 300Nm, to boš glavni na vasi.
Sicer pa nisem vedel, da obstaja avto, ki samo s čipanjem pridobi 80% moči.
Drugi tak zanimiv je še 2.0 TDI 110, saj tega so dal tut za primer na CSS:
http://www.css-tuning.com/kateri-avto-k...
Zavore imajo pa spredaj vsi 256mm, zadaj pa 90 in 105KM 230mm diske namesto 200mm bobnov, ampak to ne verjamem da se kaj dosti pozna pri 100-0.
http://www.autoweek.nl/auto/57415/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53252/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53268/volks...
http://www.autoweek.nl/auto/53278/volks...
Ma jest bi šel takoj jutri čipat, res zanimiv motor, 1.6 TDI in samo 75HP, to kar kriči po čipanju. 135HP in 300Nm, to boš glavni na vasi.
Sicer pa nisem vedel, da obstaja avto, ki samo s čipanjem pridobi 80% moči.
Drugi tak zanimiv je še 2.0 TDI 110, saj tega so dal tut za primer na CSS:
http://www.css-tuning.com/kateri-avto-k...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krucymucy ::
Unknown_001 je izjavil:
Kaj ga strasite sedaj da je 130KM prevec?
Jaz sem imel prvi avto hondo civic vti, pa sem se vedno tukaj.
Rižotar
Saj sem potem kupil dve alfi, katerih velik ljubitelj sem se danes.
ziga1990 ::
No imam še jaz eno vprašanje:
na voljo imam kupiti avto od sorodnice ki se je zelo malo vozila torej 15 let star avto z manj kot 40 tišoč kilometri edino kar vem glede vzdrževanja da je bilo olje večkrat menjano.
Sedaj me pa zanima, če jaz tak avto kupim ali lahko pričakujem kakšne okvare glede, da avto ni bil vožen gre se pa za toyot-o?
na voljo imam kupiti avto od sorodnice ki se je zelo malo vozila torej 15 let star avto z manj kot 40 tišoč kilometri edino kar vem glede vzdrževanja da je bilo olje večkrat menjano.
Sedaj me pa zanima, če jaz tak avto kupim ali lahko pričakujem kakšne okvare glede, da avto ni bil vožen gre se pa za toyot-o?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
jest10 ::
NikolormousB je izjavil:
Pri čipanju ni nobene škatlice. Na tehničnem ne preverjajo moči motorja.
Glede zavor se pogosto pretirava. Večkrat imajo avtomobili povsem enake zavore skozi celo motorno paleto. Zakaj točno bi rabil boljše zavore? Končna hitrost se pri čipanju redko bistveno poveča.
Pri močnejšem avtu res ne. Samo pomisli, da temu polotu, ki je težek nekje 1200 kg dodaš 60 konjev in 100 navora. Avto gre takoj brez problema 200 km/H.
Se mu ob tem čudežno spremenijo tudi prestavna razmerja?
D3m ::
No imam še jaz eno vprašanje:
na voljo imam kupiti avto od sorodnice ki se je zelo malo vozila torej 15 let star avto z manj kot 40 tišoč kilometri edino kar vem glede vzdrževanja da je bilo olje večkrat menjano.
Sedaj me pa zanima, če jaz tak avto kupim ali lahko pričakujem kakšne okvare glede, da avto ni bil vožen gre se pa za toyot-o?
Lahko.
|HP EliteBook|R5 6650U|
ziga1990 ::
^^ kaj pa lahko gre poleg kakih starih tesnil?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Unknown_001 ::
^^ kaj pa lahko gre poleg kakih starih tesnil?
Vse kar je na avtu. Dafaq you askin dat? Po načelu ZKP vse slej ali prej rikne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
ziga1990 ::
^^to že samo mene zanima kaj mi bo šlo kmalu ker se bo z avtom veliko vozilo in ne bo bil uporabljen občasno kot je bil 15 let.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
^^ ok ali ni veliki servis tam 200-500€ ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
D3m ::
^^ kaj pa lahko gre poleg kakih starih tesnil?
Največ pri tej starosti, kar je narejeno iz gumi mase.
Mogoče tudi nekatera črpalka.
Sicer boš pa videl, ker avto se je šparal sedaj bo pa vsak dan v pogonu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
krucymucy ::
Odvisno od motorja. Ce je veriga je ceneje pri teh kilometrih, ceprav tudi veriga ni vecna kot je zmotno prepricanje.
Naceloma se menja vse filtre, zracni, oljni, klima, gorivo.
Zobati jermen, fiksni lezaj jermena in lezaj z natezovalcem jermena, vodna crpalka.
mikro jermen za periferne zadeve kot so kompresor klime, alternator, servo crpalka, tu so zopet lezaji in natezovalec (odvisno od izvedbe sicer)
Svecke, ce je dizel se samo preveri grelne svecke in ce so delujoce ne vidim razloga za menjavo.
Akumulator se lahko testira na tok, ki ga je se sposoben dati od sebe ...
Pri tako starem avtu in malo vozenem bi preveril se zavore in menjal zavorno olje
in pa seveda gume, 10 let stare gume niso za na cesto.
Naceloma se menja vse filtre, zracni, oljni, klima, gorivo.
Zobati jermen, fiksni lezaj jermena in lezaj z natezovalcem jermena, vodna crpalka.
mikro jermen za periferne zadeve kot so kompresor klime, alternator, servo crpalka, tu so zopet lezaji in natezovalec (odvisno od izvedbe sicer)
Svecke, ce je dizel se samo preveri grelne svecke in ce so delujoce ne vidim razloga za menjavo.
Akumulator se lahko testira na tok, ki ga je se sposoben dati od sebe ...
Pri tako starem avtu in malo vozenem bi preveril se zavore in menjal zavorno olje
in pa seveda gume, 10 let stare gume niso za na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
krucymucy ::
Sicer ni napisal koliko so stare, ampak se zna zgoditi da so precej, ce so jih na pol dobe menjali so za reciklazo.
ziga1990 ::
^^ gume so gume to bom itak menjal samo mene bolj druge stvari(motor, podvozje,...) skrbijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
D3m ::
To daš na pregled.
Koliko ti pa ponujajo za avto?
Koliko ti pa ponujajo za avto?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
ziga1990 ::
^^ cena še ni rečena verjamem pa da bo od 1000 pa do 2000€
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31903 (16933) | OChack |
» | Čipiranje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18008 (14550) | m0LN4r |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34020 (26948) | Gambino |
» | Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDIOddelek: Na cesti | 5521 (4840) | bambam20 |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20434 (17585) | Unknown_001 |