Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
Unknown_001 ::
Glede celade ne vem, dosti mu pa nebi mogla pomagat, ce je vse drugo polomljeno. S 50km/h tudi jaz se nisem taknil zida. Sem pa bil udelezen v 10+ prometnih nesrecah (2x voznik, 8x+ sopotnik) in kljub relativno nizkim hitrostim je sila na telo mocna.
Za primer: predstavljaj si, da sprintas. Hitrost cca 20km/h. S to hitrostjo se z ramenom zabijes v bok kombija (kot da bi ga hotel zbiti pri rugbyju). Verjames, da bi jo odnesel brez zloma?:) Pa je hitrost in masa neprimerljivo nizja kot v nesreci kolesarja.
Najbolj kritični so vedno udarci v glavo. Mene je čelada na kolesu že rešila, ko me je neregistriran kombi zrinil v jarek. Spomnim se da prvo kar sem čutil je bil kiper direkt na glavo ob tla.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
facepalm ::
Mene se ni izucilo:) Kolesarsko celado sem dal na glavo le v osnovni soli, ko smo delali izpit za kolo.
Gaius ::
Ogromno ljudi ne zna vozit. Sploh starešji delajo same probleme. Kar je nad 65 let starosti, bi mogli it ponovno na CPP-je in enkrat letno vožnja s komisijo, da bi se ocenilo, če so še zmožni vozit.
bambam20 ::
Ogromno ljudi ne zna vozit. Sploh starešji delajo same probleme. Kar je nad 65 let starosti, bi mogli it ponovno na CPP-je in enkrat letno vožnja s komisijo, da bi se ocenilo, če so še zmožni vozit.
ne samo nad 65 let: dejansko bi lahko vsi, ki imamo izpit več kot 10 let lahko šli ponovno na CPP in vožnja pred komisijo.
Gaius ::
Ogromno ljudi ne zna vozit. Sploh starešji delajo same probleme. Kar je nad 65 let starosti, bi mogli it ponovno na CPP-je in enkrat letno vožnja s komisijo, da bi se ocenilo, če so še zmožni vozit.
ne samo nad 65 let: dejansko bi lahko vsi, ki imamo izpit več kot 10 let lahko šli ponovno na CPP in vožnja pred komisijo.
Če bi bilo brezplačno ;)
bambam20 ::
Ogromno ljudi ne zna vozit. Sploh starešji delajo same probleme. Kar je nad 65 let starosti, bi mogli it ponovno na CPP-je in enkrat letno vožnja s komisijo, da bi se ocenilo, če so še zmožni vozit.
ne samo nad 65 let: dejansko bi lahko vsi, ki imamo izpit več kot 10 let lahko šli ponovno na CPP in vožnja pred komisijo.
Če bi bilo brezplačno ;)
V sanjah
facepalm ::
Dovolj bi bilo, da je obvezno, ne brezplacno.
Ce bi bila danes ura voznje in glavna teorija obvezna na 10 let, bi nas to stalo cca 100eur. 10eur letno. Big deal. Jaz bi to opravljal z veseljem.
Ce bi bila danes ura voznje in glavna teorija obvezna na 10 let, bi nas to stalo cca 100eur. 10eur letno. Big deal. Jaz bi to opravljal z veseljem.
specing ::
30-40 eur, ker bi zadevo lahko opravljali z lastnim avtomobilom in bi bilo potrebno le plačati 2uri časa učitelja+izpitnika. Poceni, razen če ugotovijo, da osebek več ne zna vozit :D
globoko grlo ::
Sej se najde kkšna dobra ideja kle na slo-techu.
Pa obvezen psiho test.
Pa v ustavo zapisat, da vozniški izpit ni z ustavo zagotovljena pravica, ampak si ga morš zaslužiti.
Ker zdej vsak k gre delat izpit, ga tut naredi.
Aja, pa priviligirane pobijalce raznih fotrov na položajih potamanit oz. vsaj kastrirat.
Pa obvezen psiho test.
Pa v ustavo zapisat, da vozniški izpit ni z ustavo zagotovljena pravica, ampak si ga morš zaslužiti.
Ker zdej vsak k gre delat izpit, ga tut naredi.
Aja, pa priviligirane pobijalce raznih fotrov na položajih potamanit oz. vsaj kastrirat.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: globoko grlo ()
Horejšio ::
Ogromno ljudi ne zna vozit. Sploh starešji delajo same probleme. Kar je nad 65 let starosti, bi mogli it ponovno na CPP-je in enkrat letno vožnja s komisijo, da bi se ocenilo, če so še zmožni vozit.
Imam obratne probleme. Mulci, ko je treba spelat iz križišča, tolčejo na FB po telefonu. Nisem vesel...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Horejšio ()
šernk ::
http://www.zurnal24.si/nicky-hayden-pro...
evo pri nas bi avtomatsko bil kriv voznik avtomobila. Očitno so policaji drugje toliko pametni, da se zavedajo, da če nekdo grobo krši predpise, da pade krivda nanj čeprav je šibkejši člen v prometu.
Na podlagi česa tako sklepaš? Za kolesarje pri nas veljajo ista pravila, kot za motorna vozila, torej tudi STOP znaki. Avtomatsko je kvečjemu kriv tisti, ki izsili prednost, v tem primeru kolesar.
sklepam na podlagi tega, da so voznika rešilca v LJ kazensko ovadili, ker je presekal pot motoristu z 150km/h+ kjer je omejitev 50.
zame je to praktično identična stvar.
Schumacher je smučal počasi pa s čelado na glavi, pa vidimo kje je zaradi enega padca, tu se gre pa avto vs kolo (kar mi je znano). torej 1200kg vs recimo 80kg. kar preračunajte koliko sile deluje potem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Horejšio ::
globoko grlo je izjavil:
Sej se najde kkšna dobra ideja kle na slo-techu.
Pa obvezen psiho test.
Pa v ustavo zapisat, da vozniški izpit ni z ustavo zagotovljena pravica, ampak si ga morš zaslužiti.
Ker zdej vsak k gre delat izpit, ga tut naredi.
Aja, pa priviligirane pobijalce raznih fotrov na položajih potamanit oz. vsaj kastrirat.
Jaz bi takim prepovedal upravljanje iz motokultivaturjam za 6 let. To se mi zdi res poštena kazen
Prosim za izbris. Hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Horejšio ()
next3steps ::
http://www.miskolincek.com/ nima pojma, kako se varno vozi (sem videl napis na avtu). Gas do konca, preko črte, preko naselja 80 do 100 ali pa prehitevanje in potem bo tak učil naše otroke, ker se že to gredo kao. Istočasno pa smrt na cesti. In pri tem je zenska slabša kot tip. Vozijo pa otroke v šolo, briga jih zanje in za vse ostale. Malomarnost na vrhuncu.Podobno kot nekateri inštruktorji avtošol - ko vozijo sami, pozabijo na "ŠOLA VOŽNJE L" na strehi.
Saj ljudje menda ne vozite EDIT* SAMO */EDIT po predpisih, temveč tako da ne ogrožate sebe ali drugih. Ali pač?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
St235 ::
http://www.zurnal24.si/nicky-hayden-pro...
evo pri nas bi avtomatsko bil kriv voznik avtomobila. Očitno so policaji drugje toliko pametni, da se zavedajo, da če nekdo grobo krši predpise, da pade krivda nanj čeprav je šibkejši člen v prometu.
Še en kekec, ki ne loči med kazensko in odškodninsko odgovornostjo.
članek sam pa ni vreden elektrike, ki je bila porabljena, glede na to, da avtor ne loči med motociklom in kolesom.
Še en kekec, ki se ne zna obnašat in podpira nekaj, kar je sporno.
Daj dokaži, kako se boš počutil, ko boš s kolesom prevozil stop znak in se zapeljal pod kamion....potem pa boš tu pametoval o odškodninski odgovornosti......no ne boš.....ker te ne bo več.
Pa si lahko mirno potem odškodninsko odgovornost v rit vtakneš.
Sam bil na tem križišču 2 leti nazaj, ko smo se vračali septembra iz dirke v Misanu, ker je to cesta, ki vodi iz zadnjega dela dirkališča....in s prve roke lahko povem, da je zadeva nepregledna.
Žal je Nicky storil napako, ki pa je bila, nepopravljiva.
Žal.
Si glup al nepismen? Ker kaj naj bi po tvoje podpiral, kar je spornega? Da so kolesarji odgovorni za prometne prekrške? Al dejstvo, da kljub temu ni vsa odgovornost na njih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
http://www.zurnal24.si/nicky-hayden-pro...
evo pri nas bi avtomatsko bil kriv voznik avtomobila. Očitno so policaji drugje toliko pametni, da se zavedajo, da če nekdo grobo krši predpise, da pade krivda nanj čeprav je šibkejši člen v prometu.
Na podlagi česa tako sklepaš? Za kolesarje pri nas veljajo ista pravila, kot za motorna vozila, torej tudi STOP znaki. Avtomatsko je kvečjemu kriv tisti, ki izsili prednost, v tem primeru kolesar.
sklepam na podlagi tega, da so voznika rešilca v LJ kazensko ovadili, ker je presekal pot motoristu z 150km/h+ kjer je omejitev 50.
zame je to praktično identična stvar.
Ja, če sta zate ti dve prometni nesreči identični, potem ni čudno, da govoriš neumnosti. Obstajate dve pomembni razliki. Enkrat je bilo udeleženo kolo drugič motor. Enkrat je bil voznik avtomobila (tudi) v prekršeku, drugič ni bil. Tako, da imaš resne težave s sklepanjem. In potem vlečeš ven primere, ki nimajo popolnoma ničesar skupnega eden z drugim in vlečeš neumne zaključke.
šernk ::
Enkrat je bil voznik avtomobila (tudi) v prekršeku, drugič ni bil.
v kakšnem prekršku? če daš motor na 50km/h samo še sanjaš o prekršku....
v obeh primerih pa če daš motorista/kolesarja, da prekrška ne naredita preživita.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
r3dkv1c4 ::
How the hell, se ne ustavis na takem kriziscu?
Profi na dirkaliscu, amater na cesti?
Prav. A koliko je potem pripeljal voznik avtombila, glede, da je naselje? Sklepam, da če bi voznik peljal 50 km/h ali manj, da bi Hayden preživel?
Ne...tip se ni pripeljal prehitro ampak ga je zadel brez zaviranja, ker je tam živa meja in ga ni mogel opaziti niti desetinke sekunde predno je trčil vanj.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Gaius ::
V bistvu je to ne smiselno, na 10 let ponovno delat CPP in vožnjo, ker bo za 10-15 let že itak večina prometa avtomatiziranega.
facepalm ::
A to si videl v kristalni krogli?
Bodo tudi motoristi avtomatizirani?
Bodo tudi motoristi avtomatizirani?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Gaius ::
facepalm ::
Vir?
Cez 10-15 let bodo na cesti vecinoma vozila izdelana danes (ce gre tak trend naprej seveda).
Cez 10-15 let bodo na cesti vecinoma vozila izdelana danes (ce gre tak trend naprej seveda).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
matic492 ::
Težko, ker so manj vzdržljive nove zadeve :D. Sploh pa električni avti ipd., baterije noben ne zna napovedat kolk dolgo bojo zdržale. Jaz imam 1 leto in pol star telefon srednje klase(400EUR je bil) pa sem že menjal zaslon/touch (serijska napaka toucha) in baterijo prejšnji teden.
Drugače pa vseeno ja, 10 let je dokaj optimistična napoved da bo že vse avtomatsko. Ne zaradi tehnologije same ampak zaradi ekonomije oz. kupne moči. Zadeve kot so ABS, radarski aktivni tempomat, airbagi, ESP itd. so bili recimo v višjih klasah ala BMW ipd. že 20+ let nazaj, v nižjih pa šele par let nazaj. Tako da če se zdaj v BMWje vgrajujejo razni lane assisti ipd., bo to večina ljudi imela šele čez 10-20 let.
Saj imamo ja hitrostno omejitev na avtocestah še iz cajtov fičkota :D
Drugače pa vseeno ja, 10 let je dokaj optimistična napoved da bo že vse avtomatsko. Ne zaradi tehnologije same ampak zaradi ekonomije oz. kupne moči. Zadeve kot so ABS, radarski aktivni tempomat, airbagi, ESP itd. so bili recimo v višjih klasah ala BMW ipd. že 20+ let nazaj, v nižjih pa šele par let nazaj. Tako da če se zdaj v BMWje vgrajujejo razni lane assisti ipd., bo to večina ljudi imela šele čez 10-20 let.
Saj imamo ja hitrostno omejitev na avtocestah še iz cajtov fičkota :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
r3dkv1c4 ::
Saj imamo ja hitrostno omejitev na avtocestah še iz cajtov fičkota
Obnašanje voznikov ravno tako.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Mene se ni izucilo:) Kolesarsko celado sem dal na glavo le v osnovni soli, ko smo delali izpit za kolo.
Se ne boš imel možnosti izučit.....ker bo once and only.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
matic492 ::
No ajde, saj jaz si tudi ne dam čelade gor če grem do trgovine ali pa kam bližje, po centru, kjer se itak probam cestam izgonat, samo če greš z trekking kolesom na turo, pa upam da daš čelado gor.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
solatko ::
Jaz sem v neki temi o problemih v prometu že predlagal, da bi morali, če bi država res hotela delat na varnosti v cestnem prometu, spremeniti zakonodajo pridobivanja in uporabe vozniškega dovoljenja, ravno tako pri tehnični brezhibnosti vozil:
1. Zdravstveno sposobnost bi moral ocenjevati osebni zdravnik (ta je seznanjen z vsemi zdravstvenimi težavami in pomanjkljivostmi pacienta)
2. Vozniški izpit bi se moral opravljati v treh delih:
a) mestna vožnja
b) vožnja po lokalnih cestah
c) vožnja po AC
Na vseh treh delih bi moral voznik doseči zahtevane kriterije (vožnja po omejitvah, doseganje in obvladanje vozila pri najvišji dovoljeni hitrosti, razvrščanje, speljevanje pri semaforjih, obnašanje v krožnih križiščih,....), če enega od njih nebi naredil, bi ponavljal samo tega, če bi padel na dveh, bi moral delat celoten izpit še enkrat, saj je to znak, da ne obvlada vozila v zahtevani meri.
3. Brezplačno, obvezno preverjanje vozniških sposobnosti na 10 let, strošek pa naj bi pokrivale zavarovalnice, saj bi na ta način usposobljeni vozniki, nedvomno, povzročili manj prometnih nesreč in s tem, krepko znižali stroške, ki jih imajo zavarovalnice iz obveznega zavarovanja.
4. Za tehnično brezhibnost vozila, bi morali skrbeti pooblaščeni serviserji, ki bi tako nosili tudi odgovornost za vzdrževanje vozila. Obisk na servisu bi se pač določal tako kot sedaj, terminsko ali glede na prevožene km.
5. Prometna vzgoja bi morala bit uvedena kot predmet od 4.-ga razreda osnovne šole naprej, vsaj do konca srednje ali poklicne šole (lahko bi preko tega predmeta omogočili, tudi opravljanja vozniškega izpita).
Taka sprememba zakonodaje, bi prinesla statistično vidne rezultate v nekaj letih, brez kakšnih posebnih dodatnih stroškov. Na cesti bi se nahajali večinoma mentalno zdravi vozniki, saj bi kroniki, narkomani, psihično nestabilni vozniki,.... morali svoje vozniško dovoljenje deponirati pri lečečem zdravniku ali na UO, do izboljšanja telesnega ali duševnega zdravja.
Moj osebni zdravnik mi je v pogovoru dejal, da ima vsaj 20%-ov pacientov, ki niti pod slučajno nebi smeli sedeti za volanom, pa se na pregled pripeljejo z lastnim vozilom.
Kar se tiče varnostne opreme - varnostni pas, čelada, kombinezon,....... bi jaz to prepustil zavarovalnicam, ki bi razne zahtevke po odškodnini zavrnile, če si bil poškodovan in nisi uporabljal vseh zahtevanih pripomočkov.
Uporabo raznih pripomočkov - telefon, računalnik, DVD predvajalniki in podobne moteče zadeve v vozilu, bi kazni dvignil za najmanj 3x in še dodal kazenske točke, vsaj 3.
1. Zdravstveno sposobnost bi moral ocenjevati osebni zdravnik (ta je seznanjen z vsemi zdravstvenimi težavami in pomanjkljivostmi pacienta)
2. Vozniški izpit bi se moral opravljati v treh delih:
a) mestna vožnja
b) vožnja po lokalnih cestah
c) vožnja po AC
Na vseh treh delih bi moral voznik doseči zahtevane kriterije (vožnja po omejitvah, doseganje in obvladanje vozila pri najvišji dovoljeni hitrosti, razvrščanje, speljevanje pri semaforjih, obnašanje v krožnih križiščih,....), če enega od njih nebi naredil, bi ponavljal samo tega, če bi padel na dveh, bi moral delat celoten izpit še enkrat, saj je to znak, da ne obvlada vozila v zahtevani meri.
3. Brezplačno, obvezno preverjanje vozniških sposobnosti na 10 let, strošek pa naj bi pokrivale zavarovalnice, saj bi na ta način usposobljeni vozniki, nedvomno, povzročili manj prometnih nesreč in s tem, krepko znižali stroške, ki jih imajo zavarovalnice iz obveznega zavarovanja.
4. Za tehnično brezhibnost vozila, bi morali skrbeti pooblaščeni serviserji, ki bi tako nosili tudi odgovornost za vzdrževanje vozila. Obisk na servisu bi se pač določal tako kot sedaj, terminsko ali glede na prevožene km.
5. Prometna vzgoja bi morala bit uvedena kot predmet od 4.-ga razreda osnovne šole naprej, vsaj do konca srednje ali poklicne šole (lahko bi preko tega predmeta omogočili, tudi opravljanja vozniškega izpita).
Taka sprememba zakonodaje, bi prinesla statistično vidne rezultate v nekaj letih, brez kakšnih posebnih dodatnih stroškov. Na cesti bi se nahajali večinoma mentalno zdravi vozniki, saj bi kroniki, narkomani, psihično nestabilni vozniki,.... morali svoje vozniško dovoljenje deponirati pri lečečem zdravniku ali na UO, do izboljšanja telesnega ali duševnega zdravja.
Moj osebni zdravnik mi je v pogovoru dejal, da ima vsaj 20%-ov pacientov, ki niti pod slučajno nebi smeli sedeti za volanom, pa se na pregled pripeljejo z lastnim vozilom.
Kar se tiče varnostne opreme - varnostni pas, čelada, kombinezon,....... bi jaz to prepustil zavarovalnicam, ki bi razne zahtevke po odškodnini zavrnile, če si bil poškodovan in nisi uporabljal vseh zahtevanih pripomočkov.
Uporabo raznih pripomočkov - telefon, računalnik, DVD predvajalniki in podobne moteče zadeve v vozilu, bi kazni dvignil za najmanj 3x in še dodal kazenske točke, vsaj 3.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
facepalm ::
No ajde, saj jaz si tudi ne dam čelade gor če grem do trgovine ali pa kam bližje, po centru, kjer se itak probam cestam izgonat, samo če greš z trekking kolesom na turo, pa upam da daš čelado gor.
Jaz grem na ture z gorcem:)) celade ne dam na glavo ne na turah, ne na kratkih voznjah. Si je pac ne lastim.:) Sem pa navajen spremljat promet za mano. Ni mi izpod casti, se tu pa tam umaknit na travo ob cesti, da gre kolona vozil mimo.
Na turah tudi vedno poslusam glasbo (ena slusalka v desnem usesu) in sproti poslusam, ce se mi priblizuje vozilo.
Pac vsakemu svoje. Vseeno mi uspe voziti varno in kulturno.
Magic1 ::
Danes je bul folk čist nor na cesti, full retard kamikaze mode cel dan... V rdečo sem videl ene 4 folka peljat v 2x20 minutni vožnji (vmes še kolesar čez Tržasko, da ga je folk moral čakat).
Magic
Invictus ::
Danes je mlaj. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
1. Zdravstveno sposobnost bi moral ocenjevati osebni zdravnik (ta je seznanjen z vsemi zdravstvenimi težavami in pomanjkljivostmi pacienta)
2. Vozniški izpit bi se moral opravljati v treh delih:
a) mestna vožnja
b) vožnja po lokalnih cestah
c) vožnja po AC
Na vseh treh delih bi moral voznik doseči zahtevane kriterije (vožnja po omejitvah, doseganje in obvladanje vozila pri najvišji dovoljeni hitrosti, razvrščanje, speljevanje pri semaforjih, obnašanje v krožnih križiščih,....), če enega od njih nebi naredil, bi ponavljal samo tega, če bi padel na dveh, bi moral delat celoten izpit še enkrat, saj je to znak, da ne obvlada vozila v zahtevani meri.
3. Brezplačno, obvezno preverjanje vozniških sposobnosti na 10 let, strošek pa naj bi pokrivale zavarovalnice, saj bi na ta način usposobljeni vozniki, nedvomno, povzročili manj prometnih nesreč in s tem, krepko znižali stroške, ki jih imajo zavarovalnice iz obveznega zavarovanja.
4. Za tehnično brezhibnost vozila, bi morali skrbeti pooblaščeni serviserji, ki bi tako nosili tudi odgovornost za vzdrževanje vozila. Obisk na servisu bi se pač določal tako kot sedaj, terminsko ali glede na prevožene km.
5. Prometna vzgoja bi morala bit uvedena kot predmet od 4.-ga razreda osnovne šole naprej, vsaj do konca srednje ali poklicne šole (lahko bi preko tega predmeta omogočili, tudi opravljanja vozniškega izpita).
1. komot, samo zaposli še 30% več zdravnikov. Ker jaz že zdaj težko pridem do njega, pa polovica njegovih "pacientov" ne gre k njemu po par let (vključno z mano).
2. to je že. Inštruktor te mora peljat na AC (čeprav mene in še marsikoga ni), sama tista ura izpita pa ni spet tako pomembna. Inštruktor že prej ve ali si za izpit ali ne.
3. Težko je nekaj obvezno in brezplačno, pa da to plača neka firma. Komot bi bilo pa cenejše zavarovanje za take primerke.
4. Odgovornost nosiš sam, in tako je čisto v redu. Ne more me privat firma izsiljevat za neka popravila, ki lahko so nujna lahko pa ne. Tehnični, ki je, se pa naj zaostri zarad mene.
5. Ja, pa še 10 takih predmetov se lahko spomnem (finance, gradbeništvo, mizarstvo,...), samo kdaj se bojo potem učili matematiko, biologijo, slovenščino...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
r3dkv1c4 ::
Moj osebni zdravnik mi je v pogovoru dejal, da ima vsaj 20%-ov pacientov, ki niti pod slučajno nebi smeli sedeti za volanom, pa se na pregled pripeljejo z lastnim vozilom.
Se strinjam in 99% teh je starejših od 60 let in pol od tega je prikritih alkoholikov.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Spajky ::
Danes je mlaj. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.Pazite tudi na tekačice na štafeti z vibratorjem v roki ... danes je Dan Mladosti
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
energetik ::
Danes je mlaj. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.Očitno res. In pacienti, ki buljijo z nasprotnega pasu, so naredili zastoj še na drugi strani...
http://www.rtvslo.si/slovenija/zaradi-n...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Spajky ::
.. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.Evo, na primorski avtocesti proti LJ - pravkar verižno trčenje, kolona tudi zaradi zaradi firbcev v obratni smeri. Promet baje praktično stoji (vsaj proti LJ, kolona 10km) ... Prekleta Luna ...
Ups, ste me prehiteli z info ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
Heavy ::
Danes je mlaj. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.Očitno res.
http://www.rtvslo.si/slovenija/zaradi-n...
Zjutraj šel mimo. Iznenada je pri cestninski nastal fantomski zastoj, stali smo na mestu. Čez minuto se sprosti pa se peljem naprej okoli 100km/h, kot da ni bilo nič pred nami. Verjetno so se takrat eni nabili zadaj.
#TeamFelix
energetik ::
Le da Luna nima niti najmanjše veze pri tem. Le neupoštevanje CPP, neumnost, egoizem, neznanje in potalani izpiti!.. Pazite na cestah, se folku utrga v teh časih.Evo, na primorski avtocesti proti LJ - pravkar verižno trčenje, kolona tudi zaradi zaradi firbcev v obratni smeri. Promet baje praktično stoji (vsaj proti LJ, kolona 10km) ... Prekleta Luna ...
energetik ::
In zakaj vse skupaj nastane iz niča:
http://www.traffic-simulation.de/index....
http://www.traffic-simulation.de/index....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
solatko ::
r3dkv1c4 - Zanimivo razmišljanje, vendar popolnoma nepravilno. Največji problem so kronični bolniki, okrevanje po srčnih infarktih, zlomi okončin, zdravila za ublažitev stresa in drugih psihičnih težav, hudi sladkorni bolniki,..... vse to pa najdeš od 20 navzgor. Zdrav 65.letnik je verjetno veliko manj nevaren, kot 20 letni zapohanec, brez vozniških izkušenj ob standardni uporabi mobitela.
Utk -
1. Čemu bi bilo potrebno zaposlit nove zdravnike, saj ne grejo vsi pacienti naenkrat na pregled za vozniški izpit, če ne hodiš okoli zdravnikov, že to pove, da si sorazmerno zdrav in sposoben za vožnjo, ko pa se ti zdravstveno stanje poslabša, pa lečeči zdravnik ve ali si za vožnjo še sposoben ali ne in bi te ob pregledu opozoril na to, da toliko časa ne smeš opravljati tega posla, ker za to nisi sposoben.
Sedaj te medicina dela vidi enkrat in razen v posameznih primerih, do pozne starosti nič več pa v tem času lahko postaneš živi mrlič, kateri še peš nebi smel hodit, pa taki upravljajo T+ težke stroje.
2. Pri delu na regionalnih cestah, bi komisija videla ali obvladaš vozilo toliko, da ne predstavljaš ovire na cesti, v mestni vožnji bi opazili tvojo okretnost in zmožnost opazovanja tekočega prometa, pri delu na AC pa tvoje splošno obvladanje vozila pri višjih hitrostih. Vsak del bi trajal eno uro, v tem času pa izkušeno oko komisije, že lahko ugotovi ali zadovoljivo obvladaš posel, ki ga boš opravljal, občasno, skoraj do smrti, v rokah pa boš imel T+ težak stroj.
3. Tudi nekateri drugi poklici zahtevajo licence, ki se obnavljajo na vsake toliko časa in veliko jih je zastonj, če prav so obvezne. Glede na prihranek, saj bi imel veliko manj neveščih, nevarnih voznikov, bi se drugi stroški države, krepko znižali, pa če začnemo z zavarovalnicami, zdravstvom,..... Ja preverjanje bi moralo biti obvezno in zastonj, ponavljanje pa plačljivo.
4. Vsi vozniki niso mehaniki, vsi pa vozijo vozila v popravilo k mehanikom in vsak kolikor toliko izkušen mehanik ve ali je stroj, ki ga popravlja, še normalno vozen v prometu ali se gremo loto. Verjetno v tem primeru ne bo dal štemplja v prometno, če bo nosil odgovornost za ustreznost vozila.
Verjamem, da so profesionalci in ne bodo voila šraufal, če to ni potrebno, sigurno pa ne bodo na cesto pustili vozila s pokvarjenim krmilnim mehanizmom, slabimi zavorami in zlizanimi gumami, zanič amortizerji, brez svetlobne opreme,.....
Tako imajo poštimano v Švici.
5. Meni se zdi, da je promet tako pomemben v življenju slehernika, da si spoznavanje pasti in učenje obnašanja v prometu zasluži nekaj ur na leto precej bolj, kot spoznavanje glasbe, likovni pouk in še kaj.
Ko opazuješ tekoči promet in obnašanje ljudi v tem prometnem kaosu, opaziš, da se velika večina udeležencev, ne zna obnašat, kot, da se nebi zavedali in vedeli, kakšne nevarnosti prežijo v prometu. Torej je učenje tega slabo ali pa ga sploh ni in smo več ali manj, samouki.
Utk -
1. Čemu bi bilo potrebno zaposlit nove zdravnike, saj ne grejo vsi pacienti naenkrat na pregled za vozniški izpit, če ne hodiš okoli zdravnikov, že to pove, da si sorazmerno zdrav in sposoben za vožnjo, ko pa se ti zdravstveno stanje poslabša, pa lečeči zdravnik ve ali si za vožnjo še sposoben ali ne in bi te ob pregledu opozoril na to, da toliko časa ne smeš opravljati tega posla, ker za to nisi sposoben.
Sedaj te medicina dela vidi enkrat in razen v posameznih primerih, do pozne starosti nič več pa v tem času lahko postaneš živi mrlič, kateri še peš nebi smel hodit, pa taki upravljajo T+ težke stroje.
2. Pri delu na regionalnih cestah, bi komisija videla ali obvladaš vozilo toliko, da ne predstavljaš ovire na cesti, v mestni vožnji bi opazili tvojo okretnost in zmožnost opazovanja tekočega prometa, pri delu na AC pa tvoje splošno obvladanje vozila pri višjih hitrostih. Vsak del bi trajal eno uro, v tem času pa izkušeno oko komisije, že lahko ugotovi ali zadovoljivo obvladaš posel, ki ga boš opravljal, občasno, skoraj do smrti, v rokah pa boš imel T+ težak stroj.
3. Tudi nekateri drugi poklici zahtevajo licence, ki se obnavljajo na vsake toliko časa in veliko jih je zastonj, če prav so obvezne. Glede na prihranek, saj bi imel veliko manj neveščih, nevarnih voznikov, bi se drugi stroški države, krepko znižali, pa če začnemo z zavarovalnicami, zdravstvom,..... Ja preverjanje bi moralo biti obvezno in zastonj, ponavljanje pa plačljivo.
4. Vsi vozniki niso mehaniki, vsi pa vozijo vozila v popravilo k mehanikom in vsak kolikor toliko izkušen mehanik ve ali je stroj, ki ga popravlja, še normalno vozen v prometu ali se gremo loto. Verjetno v tem primeru ne bo dal štemplja v prometno, če bo nosil odgovornost za ustreznost vozila.
Verjamem, da so profesionalci in ne bodo voila šraufal, če to ni potrebno, sigurno pa ne bodo na cesto pustili vozila s pokvarjenim krmilnim mehanizmom, slabimi zavorami in zlizanimi gumami, zanič amortizerji, brez svetlobne opreme,.....
Tako imajo poštimano v Švici.
5. Meni se zdi, da je promet tako pomemben v življenju slehernika, da si spoznavanje pasti in učenje obnašanja v prometu zasluži nekaj ur na leto precej bolj, kot spoznavanje glasbe, likovni pouk in še kaj.
Ko opazuješ tekoči promet in obnašanje ljudi v tem prometnem kaosu, opaziš, da se velika večina udeležencev, ne zna obnašat, kot, da se nebi zavedali in vedeli, kakšne nevarnosti prežijo v prometu. Torej je učenje tega slabo ali pa ga sploh ni in smo več ali manj, samouki.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
In zakaj panika, če je malo kolone po cesti?
Tipično balkansko......če je potrebno malo počakat, že vsi telefone ven iz žepa in slikat med vožnjo in filat net zaradi živčnih voznikov.
Po tujini so non stop kolone....pa noben ne skače do stropa....ker niso balkanci.
Tipično balkansko......če je potrebno malo počakat, že vsi telefone ven iz žepa in slikat med vožnjo in filat net zaradi živčnih voznikov.
Po tujini so non stop kolone....pa noben ne skače do stropa....ker niso balkanci.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
r3dkv1c4 - To ni čisto nič drugega, kot zvedavost in seveda material za FB in podobno. Kar se pa tiče živčnost ljudi v kolonah, pač nismo Kitajci ali Japonci, ki celo na vlak ali v avtobus stopajo eden za drugim ostali pa lepo čakajo v vrsti.
Vsi mislimo, da bomo izgubili rdečo nit, če bomo morali malo čakati v koloni ali v vrsti pred blagajno. To je pač način življenja, ki nam ga je prinesla potrošniška družba. Enostavno si vsak zada določen program, ki ga mora dnevno opravit in ne vkalkulira občasno čakanje ali zastoje. Vsi bi radi vse takoj, na druge se pa v Evropi in večini sveta ne misli več.
Ni to samo balkanski sindrom, je povsod več ali manj enako. Tudi v Nemčiji, nihče ne čaka rad v kakršni koli vrsti ali koloni, so pa zato, ker imajo tega neprimerno več, že rahlo sprijaznjeni s temi situacijami.
Pa tudi to so se že naučili, da si za določene poti, vračunajo določene zastoje in se na to pripravijo. Niso pa zaradi tega srečni in verjemi, da iščejo načine in destinacije, kjer je tega čim manj pa tudi čas odhoda poizkušajo planirat tako, da se vsaj v okolici, ki jo poznajo, izognejo tem rečem.
In verjemi, tudi tam pizdijo, če kolono dela nesposoben posameznik, ki ni toliko kulturen, da bi se vsake toliko časa umaknil.
Vsi mislimo, da bomo izgubili rdečo nit, če bomo morali malo čakati v koloni ali v vrsti pred blagajno. To je pač način življenja, ki nam ga je prinesla potrošniška družba. Enostavno si vsak zada določen program, ki ga mora dnevno opravit in ne vkalkulira občasno čakanje ali zastoje. Vsi bi radi vse takoj, na druge se pa v Evropi in večini sveta ne misli več.
Ni to samo balkanski sindrom, je povsod več ali manj enako. Tudi v Nemčiji, nihče ne čaka rad v kakršni koli vrsti ali koloni, so pa zato, ker imajo tega neprimerno več, že rahlo sprijaznjeni s temi situacijami.
Pa tudi to so se že naučili, da si za določene poti, vračunajo določene zastoje in se na to pripravijo. Niso pa zaradi tega srečni in verjemi, da iščejo načine in destinacije, kjer je tega čim manj pa tudi čas odhoda poizkušajo planirat tako, da se vsaj v okolici, ki jo poznajo, izognejo tem rečem.
In verjemi, tudi tam pizdijo, če kolono dela nesposoben posameznik, ki ni toliko kulturen, da bi se vsake toliko časa umaknil.
Delo krepa človeka
solatko ::
r3dkv1c4 - To ni čisto nič drugega, kot zvedavost in seveda material za FB in podobno. Kar se pa tiče živčnost ljudi v kolonah, pač nismo Kitajci ali Japonci, ki celo na vlak ali v avtobus stopajo eden za drugim ostali pa lepo čakajo v vrsti.
Vsi mislimo, da bomo izgubili rdečo nit, če bomo morali malo čakati v koloni ali v vrsti pred blagajno. To je pač način življenja, ki nam ga je prinesla potrošniška družba. Enostavno si vsak zada določen program, ki ga mora dnevno opravit in ne vkalkulira občasno čakanje ali zastoje. Vsi bi radi vse takoj, na druge se pa v Evropi in večini sveta ne misli več.
Ni to samo balkanski sindrom, je povsod več ali manj enako. Tudi v Nemčiji, nihče ne čaka rad v kakršni koli vrsti ali koloni, so pa zato, ker imajo tega neprimerno več, že rahlo sprijaznjeni s temi situacijami.
Pa tudi to so se že naučili, da si za določene poti, vračunajo določene zastoje in se na to pripravijo. Niso pa zaradi tega srečni in verjemi, da iščejo načine in destinacije, kjer je tega čim manj pa tudi čas odhoda poizkušajo planirat tako, da se vsaj v okolici, ki jo poznajo, izognejo tem rečem.
In verjemi, tudi tam pizdijo, če kolono dela nesposoben posameznik, ki ni toliko kulturen, da bi se vsake toliko časa umaknil.
Vsi mislimo, da bomo izgubili rdečo nit, če bomo morali malo čakati v koloni ali v vrsti pred blagajno. To je pač način življenja, ki nam ga je prinesla potrošniška družba. Enostavno si vsak zada določen program, ki ga mora dnevno opravit in ne vkalkulira občasno čakanje ali zastoje. Vsi bi radi vse takoj, na druge se pa v Evropi in večini sveta ne misli več.
Ni to samo balkanski sindrom, je povsod več ali manj enako. Tudi v Nemčiji, nihče ne čaka rad v kakršni koli vrsti ali koloni, so pa zato, ker imajo tega neprimerno več, že rahlo sprijaznjeni s temi situacijami.
Pa tudi to so se že naučili, da si za določene poti, vračunajo določene zastoje in se na to pripravijo. Niso pa zaradi tega srečni in verjemi, da iščejo načine in destinacije, kjer je tega čim manj pa tudi čas odhoda poizkušajo planirat tako, da se vsaj v okolici, ki jo poznajo, izognejo tem rečem.
In verjemi, tudi tam pizdijo, če kolono dela nesposoben posameznik, ki ni toliko kulturen, da bi se vsake toliko časa umaknil.
Delo krepa človeka
Utk ::
Ne vem zakaj bi ti mehanikom zaupal bolj kot ljudem. Mehanik te lahko, in te bo, opozoril, če je z avtom kaj narobe. Ne more pa on odločat če si za na cesto ali ne. Naj pa kliče policijo in te naj dajo na tehnični.
energetik ::
Saj ni res pa je, ampak nova nesreča proti LJ za CP Log
Oziroma - nič čudnega. Folk od dolgega čakanja očitno vozi še bolj idiotsko kot prej.
Oziroma - nič čudnega. Folk od dolgega čakanja očitno vozi še bolj idiotsko kot prej.
solatko ::
Najprej drugi tir in tiste, ki niso za na cesto, spravit na vlake, bo veliko manj sranja na cestah.
Utk - Morda nisi bral, ko so pred nekaj leti naredili štih probo, je bilo cca 20%-ov vozil, ki so zapuščali tehnični pregled, tehnično pomanjkljivih, pa so bili vseeno na novo registrirani, bili so pa tudi primeri, ko je šlo na tehnični pregled, samo prometno dovoljenje, avto je bil pa doma.
Če bo mehanik odgovarjal za svoje delo, ne bo nobeno vozilo, popravljeno na pol, kar se dogaja danes pri raznih mojstrih, pod kozlci.
Prometne nesreče so normalna posledica pomanjklivega znanja voznikov. Vzrok je vedno neprilagojena hitrost, glede na sposobnosti voznika. Na primorki je ogromno nevarnih dogodkov, ko nekaj prestižnih limuzin vozi po levem pasu občutno nad omejitvijo in vsi s prekratko varnostno razdaljo. Glede na situacije, kakršnim sem bil večkrat priča na tej cesti, je prometnih nesreč, še sorazmerno malo, saj se take reči dogajajo pri hitrostih okoli 200 ali več.
Se mi zdi, da so promet najbolj uredili na štajerski AC, saj je bila kar nekaj časa na tapeti prometnikov, kot najbolj nevaren odsek avtocestnega križa, poleg gorenjskega dela. Sedaj se promet odvija, kolikor toliko normalno, ni veliko extremov, tja do 150-160 še vidiš posameznike, višje je pa že prava redkost. Tudi umikajo se vozniki hitrejšim kar lepo, česar nekaj let nazaj, ni bilo pravilo, posebej okoli celjskega konca.
V torek sem se po primorki vozil z motorjem, hitrost med 140-160, pa so padali mimo mene, kot, da bi bil peš, krepko preko 200 in to po tri, štiri vozila, z medsebojno "varnostno" razdaljo med 2 in 5m.
Utk - Morda nisi bral, ko so pred nekaj leti naredili štih probo, je bilo cca 20%-ov vozil, ki so zapuščali tehnični pregled, tehnično pomanjkljivih, pa so bili vseeno na novo registrirani, bili so pa tudi primeri, ko je šlo na tehnični pregled, samo prometno dovoljenje, avto je bil pa doma.
Če bo mehanik odgovarjal za svoje delo, ne bo nobeno vozilo, popravljeno na pol, kar se dogaja danes pri raznih mojstrih, pod kozlci.
Prometne nesreče so normalna posledica pomanjklivega znanja voznikov. Vzrok je vedno neprilagojena hitrost, glede na sposobnosti voznika. Na primorki je ogromno nevarnih dogodkov, ko nekaj prestižnih limuzin vozi po levem pasu občutno nad omejitvijo in vsi s prekratko varnostno razdaljo. Glede na situacije, kakršnim sem bil večkrat priča na tej cesti, je prometnih nesreč, še sorazmerno malo, saj se take reči dogajajo pri hitrostih okoli 200 ali več.
Se mi zdi, da so promet najbolj uredili na štajerski AC, saj je bila kar nekaj časa na tapeti prometnikov, kot najbolj nevaren odsek avtocestnega križa, poleg gorenjskega dela. Sedaj se promet odvija, kolikor toliko normalno, ni veliko extremov, tja do 150-160 še vidiš posameznike, višje je pa že prava redkost. Tudi umikajo se vozniki hitrejšim kar lepo, česar nekaj let nazaj, ni bilo pravilo, posebej okoli celjskega konca.
V torek sem se po primorki vozil z motorjem, hitrost med 140-160, pa so padali mimo mene, kot, da bi bil peš, krepko preko 200 in to po tri, štiri vozila, z medsebojno "varnostno" razdaljo med 2 in 5m.
Delo krepa človeka
bambam20 ::
Se mi zdi, da so promet najbolj uredili na štajerski AC, Tudi umikajo se vozniki hitrejšim kar lepo, česar nekaj let nazaj, ni bilo pravilo, posebej okoli celjskega konca.
Samo zdi se ti. še vedno je problem voznikom zapeljati na desni pas in še večji problem je opazovanje prometa za sabo v notranjem ogledalu, ki je tam tudi s tem namenom, da opazuješ dogajanje za sabo. Veliko ljudi sploh ne opazuje dogajanje , kaj se dogaja za njihovo ritjo na AC-ju.
Takšnim bi pomagala samo lepa kazen, da bi mogoče razzumeli, da je levi pas prehitevalni in ne potovalni.
Han ::
Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov), si skoraj prisiljen vozit po prehitevalnem. Tipičen primer sta starejša trojanska predora...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40709 (35580) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40039 (36098) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61586 (54776) | jype |