» »

Obnašanje voznikov

Obnašanje voznikov

Temo vidijo: vsi
««
22 / 23
»»

donvito ::

V torek sem se po primorki vozil z motorjem, hitrost med 140-160, pa so padali mimo mene, kot, da bi bil peš, krepko preko 200 in to po tri, štiri vozila, z medsebojno "varnostno" razdaljo med 2 in 5m.

Kakšne ti strelaš, pa to ni res. :))

bambam20 ::

Han je izjavil:

Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov), si skoraj prisiljen vozit po prehitevalnem. Tipičen primer sta starejša trojanska predora...


Niso ves čas tovornjaki na desnem pasu. V tem primeru se lahko umakneš tudi med tovornjake, ni to nobena sramota. jaz se večkrat umaknem med tovornjake, če vidim, da se mi približuje hitreje vozeče vozilo.

Narobe je to, da si kar veliko voznikov zaradi varčevanja nafte vozijo nespremenjeno 120 km/h in za sabo naredijo kolono.

Avtošole premalo poudarka dajejo na vožnji po AC-ju in ne bi bilo nič narobe, če bi kandidati opravili 4-5 ur vožnje. Ravno tako bi morala izpitna vožnja vsebovati vožnjo po AC-ju. Potem so še tukaj fobije, ko imamo voznike, ki se pri višjih hitrostih počutijo nelagodno. Iz vstopnega pasu pa se premnogi vključujejo na AC s hitrosjo 50 km/h. LOl.

Predore ne moreš šteti zraven, ker je tam omejitev 100 km/h.

donvito je izjavil:

V torek sem se po primorki vozil z motorjem, hitrost med 140-160, pa so padali mimo mene, kot, da bi bil peš, krepko preko 200 in to po tri, štiri vozila, z medsebojno "varnostno" razdaljo med 2 in 5m.

Kakšne ti strelaš, pa to ni res. :))



Vsak spodoben nemški avto gre najmanj 200 km/h, večina pa krepko čez in bila bi škoda, da pri takšnem vozilu ne izkoristiš potencijala, ki ga nudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Han ::

Računat moraš tudi s tem, da je povprečen (potrošen) avto relativno slabo zvočno izoliran, zato je vožnja v njem pri hitrostih nad 100-120 km/h neudobna oziroma precej hrupna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Invictus ::

Han je izjavil:

Računat moraš tudi s tem, da je povprečen (potrošen) avto relativno slabo zvočno izoliran, zato je vožnja v njem pri hitrostih nad 100-120 km/h neudobna oziroma precej hrupna.

To že dolgo ni res...

Razen če res voziš krip prve klase...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Han ::

Potem trdiš, da so avtomobili, ki stanejo med 10 in 20k eur, odlično zvočno izolirani, da nad 120 km/h v njih ni pretiranega hrupa ceste, okolice, vetra in motorja?

negotiator ::

Zadnjič, ko sem se peljal po regionalni, je eden pred mano šel prehitevat drugega, ki je vozil počasi, nato je ta drugi začel pospeševat in seveda je šlo v škarjice. Potem pa se peljem za prehitevanim in kdo je bil v avtu? Dva smrkavca, ki sta verjetno komaj dobila izpit (če sploh). Lepo jih to vzgajajo...
All easy problems have already been solved.

r3dkv1c4 ::

Han je izjavil:

Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov), si skoraj prisiljen vozit po prehitevalnem. Tipičen primer sta starejša trojanska predora...

Tole je izmišljotina, ki si jo potegnil iz riti.
Poglejva, da ne boš vedno krivil tovornega prometa, naredi izlet po Italiji, kjer se vozijo 100 in več tonski tovornjaki, pa ceste zdržijo 30 let.

Če živiš v jami in nimaš pojma o cestah, bodi rajši tiho in se skrij nazaj v jamo.

negotiator je izjavil:

Zadnjič, ko sem se peljal po regionalni, je eden pred mano šel prehitevat drugega, ki je vozil počasi, nato je ta drugi začel pospeševat in seveda je šlo v škarjice. Potem pa se peljem za prehitevanim in kdo je bil v avtu? Dva smrkavca, ki sta verjetno komaj dobila izpit (če sploh). Lepo jih to vzgajajo...

Pokličeš policijo, prijaviš mladca za ogrožanje varnosti cestnega prometa in oviranje pri prehitevanju in je zadeva rešena.

Ga bo hitro spametovalo.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

šernk ::

Pokličeš policijo, prijaviš mladca za ogrožanje varnosti cestnega prometa in oviranje pri prehitevanju in je zadeva rešena.


pri odzivnosti naših policajev...smo enkrat klicali jih, ker je nekdo želel naredit samomor (ležal za ovinkom sredi ceste). Policijska postaja je 20min normalne vožnje stran, oni so rabili za prihod z lučmi 40min. Torej kako bodo kogarkoli dobili? Kot drugo kaj mu bodo naredili? tvoje pričanje proti njegovemu? Policaj itak zadeve ni videl na lastne oči, torej ne more nič.

drugače se strinjam s tabo, ampak odzivnost policije pri nas je na prenizkem nivoju.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

joze67 ::

bambam20 je izjavil:

Vsak spodoben nemški avto gre najmanj 200 km/h, večina pa krepko čez in bila bi škoda, da pri takšnem vozilu ne izkoristiš potencijala, ki ga nudi.

Spodoben nemški avto naj potecijal kaže na nemških AC, Grobniku, Vranskem... ne pa kjer se nadebudnežu zahoče.

Invictus ::

Han je izjavil:

Potem trdiš, da so avtomobili, ki stanejo med 10 in 20k eur, odlično zvočno izolirani, da nad 120 km/h v njih ni pretiranega hrupa ceste, okolice, vetra in motorja?

Saj to so krntije ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

r3dkv1c4 ::

šernk je izjavil:

Pokličeš policijo, prijaviš mladca za ogrožanje varnosti cestnega prometa in oviranje pri prehitevanju in je zadeva rešena.


pri odzivnosti naših policajev...smo enkrat klicali jih, ker je nekdo želel naredit samomor (ležal za ovinkom sredi ceste). Policijska postaja je 20min normalne vožnje stran, oni so rabili za prihod z lučmi 40min. Torej kako bodo kogarkoli dobili? Kot drugo kaj mu bodo naredili? tvoje pričanje proti njegovemu? Policaj itak zadeve ni videl na lastne oči, torej ne more nič.

drugače se strinjam s tabo, ampak odzivnost policije pri nas je na prenizkem nivoju.

moje izkušnje so drugačne...ne bom rekel perfektne ampak na slovenskem AC križu so patrulje stalno na cesti(absolutno jih je premalo in ne sankcionirajo prepotrebnih prekrškov ampak to je drugo poglavje) in s klicem imam največkrat srečo, da me v parih minutah kličejo nazaj in še 1x vprašajo za potrditev pričanja v postopku.
Če privoliš, gre zadeva naprej in ponavadi normalno dokažejo krivdo.
Dobro je, da si zapišeš še kakšno tablico od kakega avta pred ali pa za seboj.....ampak ponavadi ni potrebe.

Take kazni niso nizke, ker je tu še cel proces, ki stane.

joze67 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Vsak spodoben nemški avto gre najmanj 200 km/h, večina pa krepko čez in bila bi škoda, da pri takšnem vozilu ne izkoristiš potencijala, ki ga nudi.

Spodoben nemški avto naj potecijal kaže na nemških AC, Grobniku, Vranskem... ne pa kjer se nadebudnežu zahoče.

Ljudje ne ločijo prestižnih vozil od normalnih, sploh pa ne razumejo, da znamka, moč , hitrost niso ključnega pomena.

Glavno je, da se vsa vozila premikajo v prometu v okviru pravil cestnega prometa.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

solatko ::

donvito - Jaz samo podajam, kar opazim na naših cestah. Praviloma se zadaj hitro pojavi več vozil, s hitrostjo kot jo omenjam in brez kakršne koli varnostne razdalje. Za tak način vožnje, mora iti samo enkrat nekaj narobe in imaš vozila razmetana na odseku nekaj 100m po celi AC. Debilčki, ki jim to uspeva ponavljati skoraj vsak dan, se včasih tudi zahebejo, če gre kaj narobe in potem imaš primer z Zaloške,.....

rupsi31 - Sploh ni problem hitrost, problem je prekratka varnostna razdalja med njimi. Že večina korejskih avtomobilov, zlahka dosega hitrosti okoli 200, ne samo nemški, italjanski,....
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

r3dkv1c4 ::

solatko je izjavil:

donvito - Jaz samo podajam, kar opazim na naših cestah. Praviloma se zadaj hitro pojavi več vozil, s hitrostjo kot jo omenjam in brez kakršne koli varnostne razdalje. Za tak način vožnje, mora iti samo enkrat nekaj narobe in imaš vozila razmetana na odseku nekaj 100m po celi AC. Debilčki, ki jim to uspeva ponavljati skoraj vsak dan, se včasih tudi zahebejo, če gre kaj narobe in potem imaš primer z Zaloške,.....

rupsi31 - Sploh ni problem hitrost, problem je prekratka varnostna razdalja med njimi. Že večina korejskih avtomobilov, zlahka dosega hitrosti okoli 200, ne samo nemški, italjanski,....

To je le posledica problema.....problem je v glavah voznikov, ki s terminov dinamična vožnja zakrijejo svoje divjanje.
Z divjanjem in pritiskanjem samega sebe v povečano koncentracijo pomeni, da so ljudje bolj nervozni za volanom. Rezultat je viden na cestah.
Ker vozijo za ritjo in hitro so stalno pod pritiskom, ker ne gre po njihovem planu so stalno na riti.....tak začaran krog.
1x poizkusite tempomat našaltat na 120 in spremljajte promet in povem vam, da ne boste verjeli kako lepa vožnja je...brez nepotrebnega zaviranja, brez živčnosti, brez prekratke varnostne razdalje......udobno skratka.
Če ne bi bilo lukenj po cesti, bi človek še zaspal......ker kar naenkrat postane promet tekoč.

Za probat je.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

solatko ::

r3dkv1c4 - Če bi bili vsi ljudje enaki, bi bilo dovolj, če bi proizvajali samo en model avtomobila in en model motornega kolesa, morda malo več modelov biciklov.
Ti ne zastopiš tega, da nekateri ljubijo hitrost in, če so za to usposobljeni, niti ne počnejo bedarij na cesti, razen tega, da občasno vozijo malo hitreje, če lahko. Vse drugo je nakladanje.
Problem je v tem, da vozijo velikokrat hitro tudi taki, ki tega niti slučajno ne obvladajo in v tem, da jih veliko ne obvlada upravljanje vozila tudi pri nizkih hitrostih, kar se vidi v vsakodnevnem dogajanju v prometu. V večini prometnih nesreč je kriva neprilagojena hitrost (ki ni nujno nad omejitvijo), prekratka varnostna razdalja (pomanjkanje izkušenj) in nepravilna smer vožnje. Potem pa dodamo še odvzem prednosti in smo večino dejavnikov pokrili. Sama prekoračitev hitrosti ni nikoli vzrok za prometno nesrečo, kar dokazujejo vozniki, ki to opravljajo po službeni dolžnosti.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

Ti ne zastopiš tega, da nekateri ljubijo hitrost


Razloži mi tole, ker zdaj tebe ne zastopim.....

Misliš, da jaz ne ljubim hitrosti.......pa tudi obvladam avto......ampak ne divjam po cesti.

Ne razumem kaj mi želiš povedat, če ima nekdo prestižni avto in je za vožnjo z njim celo usposobljen, da lahko divja po cestah?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

solatko ::

Zame hitrejša vožnja ni divjanje, divjanje je vožnja, pri kateri voznik ne obvlada vozila v popolnosti, torej vozi več kot 100%-ov, glede na sposobnosti. Dobri vozniki vozijo nekje na 70-80%-ov zmogljivosti (ne vozila, temveč voznika).
Tako imajo vedno rezervo, če pride vmes kaj nepredvidljivega in problem praviloma razrešijo brez posledic zase in za druge udeležence v prometu. Praviloma vsak voznik čuti, kje so njegovi limiti, vendar adrenalin dela svoje in veliko jih te lastne limite prekorači (velikokrat pri nižjih hitrostih, kot so dovoljene).
Voznik, ki ne pozna svojih limitov, ni za na cesto.
In mimogrede, hitrost ni privilegij prestižnih avtomobilov, včasih smo precej visoka povprečja dosegali s fički, tudi ta voziček je zlahka prekoračil dovoljene hitrosti regionalnih cest, AC pa se je pojavila šele proti koncu prodaje, tega ljudskega vozilca.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

r3dkv1c4 ::

Zame hitrejša vožnja ni divjanje


s tem podpiraš vožnjo v prekršku?
A nisi ti nek podpornik upoštevanja cpp?

Tole ne pije vode
:D

Tako imajo vedno rezervo


Od kje vlečeš te zaključke, iz rokava?

A nesreče Popoviča se spomniš?
Dirkač z malo rezerve....pa ni šlo.

Nehaj klobasat neumnosti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

facepalm ::

Lahko imas rezerve kolikor hoces, ko ti pa v nepreglednem ovinku nasproti vozeci avtomobil zapelje na tvoj pas, ker se mu ne ljubi malo bolj zasukat volan. Ti pa ker vozis 100 namesto 90, ti zaradi tistih 10% zmanjka 1%, da bi se izognil nesreci. Jaz sem pred parimi tedni vozil 50 na omejitvi 90 in kljub temu zbil srno s cca 5km/h in malo zvil tablico. Pa na tistem delu se obicajno vozim vsaj 80km/h brez matranja.

IL_DIAVOLO ::

Najboljse da prodas avto in se vozis z balonom

Gaius ::

-Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov), si skoraj prisiljen vozit po prehitevalnem. Tipičen primer sta starejša trojanska predora...-

Tole je izmišljotina, ki si jo potegnil iz riti.
Poglejva, da ne boš vedno krivil tovornega prometa, naredi izlet po Italiji, kjer se vozijo 100 in več tonski tovornjaki, pa ceste zdržijo 30 let.

Če živiš v jami in nimaš pojma o cestah, bodi rajši tiho in se skrij nazaj v jamo.


Očitno živiš ti v luknji. Če bi namreč kdaj šel v Italijo po Vipavski hitri cesti H4, bi videl kaj pomeni lunkjast vozni pas. Po tej hitri cesti se namreč vozim večkrat na dan, in sem stalno na prehitevalnem pasu, ker vožnja po voznem (razen, če nočeš imeti brezplačnega rolercoasterja) ni mogoča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

r3dkv1c4 ::

Gaius je izjavil:

-Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov), si skoraj prisiljen vozit po prehitevalnem. Tipičen primer sta starejša trojanska predora...-

Tole je izmišljotina, ki si jo potegnil iz riti.
Poglejva, da ne boš vedno krivil tovornega prometa, naredi izlet po Italiji, kjer se vozijo 100 in več tonski tovornjaki, pa ceste zdržijo 30 let.

Če živiš v jami in nimaš pojma o cestah, bodi rajši tiho in se skrij nazaj v jamo.


Očitno živiš ti v luknji. Če bi namreč kdaj šel v Italijo po Vipavski hitri cesti H4, bi videl kaj pomeni lunkjast vozni pas. Po tej hitri cesti se namreč vozim večkrat na dan, in sem stalno na prehitevalnem pasu, ker vožnja po voznem (razen, če nočeš imeti brezplačnega rolercoasterja) ni mogoča.

Daj jamar, preberi kaj sem napisal.

A je H4 v Italiji ali v Sloveniji?
2x - 4x tedensko se vozim po vipavski hitri cesti in mi ne rabiš razlagat o stanju cestišča.

A so tovornjaki krivi za njeno stanje? Niso.

Kriv je projektant in izvajalec, ker so naredili nekvalitetno cesto.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Gaius ::

Očitno nisva na isti valovni dolžini.

Han ::

Jamar r3dkv1c4: kako pogosto v IT obnavljajo AC? Pri nas namreč traja več kot 20 let, da preplastijo ali zamenjajo že povsem luknjast asfalt. Seveda takšna obnova traaaaaaajaaaaaaaa v nedogled, namesto da bi bila končana v največ dveh mesecih, kvaliteta izvedbe pa je, kot ponavadi, precej slaba, saj se že po 2-5 letih začnejo pojavljat nove luknje. Me prav zanima, kdaj bosta prišla na vrsto trojanska predora. Vozni pas v Jasovniku je že nekaj zadnjih let precej valovit, in to na betonski podlagi...

r3dkv1c4 ::

Han je izjavil:

Jamar r3dkv1c4: kako pogosto v IT obnavljajo AC? Pri nas namreč traja več kot 20 let, da preplastijo ali zamenjajo že povsem luknjast asfalt. Seveda takšna obnova traaaaaaajaaaaaaaa v nedogled, namesto da bi bila končana v največ dveh mesecih, kvaliteta izvedbe pa je, kot ponavadi, precej slaba, saj se že po 2-5 letih začnejo pojavljat nove luknje. Me prav zanima, kdaj bosta prišla na vrsto trojanska predora. Vozni pas v Jasovniku je že nekaj zadnjih let precej valovit, in to na betonski podlagi...

To je vse res ampak to so le posledice problema.

Prva gradnja cestnega odseka je najbolj pomembna.
Ker ni narejeno za tako obremenitev cestišča.....se potem pojavi zgoraj našteti problemi in posledično neskončno zavlačevanje pri obnovah.

Ampak za to niso krivi tovornjaki.
Dejstvo je, da ceste niso kvalitetne.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

r3dkv1c4 ::

Gaius je izjavil:

Očitno nisva na isti valovni dolžini.

Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov)

Mene je zmotilo tole splošno nabijanje, ki ga je izpostavil Han.....vendar je to samo izgovor za iskanje krivcev za slabe ceste.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Gaius ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Gaius je izjavil:

Očitno nisva na isti valovni dolžini.

Ko postane potovalni pas ena sama jama (zaradi 50 tonskih tovornjakov)

Mene je zmotilo tole splošno nabijanje, ki ga je izpostavil Han.....vendar je to samo izgovor za iskanje krivcev za slabe ceste.


No to se strinjam. Problem je seveda v slabi izgradnji ne v tovornjakih.

Invictus ::

Gaius je izjavil:


No to se strinjam. Problem je seveda v slabi izgradnji ne v tovornjakih.

Seveda je tudi problem v tovornjakih. Če ne bi vozili, ne bi uničevali cest.

Ampak to kaže predvsem na nesposobno vlado, ki ni predvidela dvotirne železnice po novi trasi preko celotne Slovenije. Do Avstrije in Madžarske. Bi bilo na dolgi rok bistveno ceneje kot avtoceste, pa še Luka Koper bi dobila več biznisa... Kar seveda potem lokalcem ne bi bilo pogodu zaradi več pomolov. Mogoče bi si pa lahko privoščili kupiti luko v Trstu. pa bi Primorci lahko rekli, Trst je naš ;).

kot sem rekel, nesposobnost dolgoročnega načrtovanja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

Gaius je izjavil:


No to se strinjam. Problem je seveda v slabi izgradnji ne v tovornjakih.

Seveda je tudi problem v tovornjakih. Če ne bi vozili, ne bi uničevali cest.

Ampak to kaže predvsem na nesposobno vlado, ki ni predvidela dvotirne železnice po novi trasi preko celotne Slovenije. Do Avstrije in Madžarske. Bi bilo na dolgi rok bistveno ceneje kot avtoceste, pa še Luka Koper bi dobila več biznisa... Kar seveda potem lokalcem ne bi bilo pogodu zaradi več pomolov. Mogoče bi si pa lahko privoščili kupiti luko v Trstu. pa bi Primorci lahko rekli, Trst je naš ;).

kot sem rekel, nesposobnost dolgoročnega načrtovanja...

Če tebe ne bi bilo, tudi ne bi brali takih idiotizmov.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

bambam20 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Gaius je izjavil:


No to se strinjam. Problem je seveda v slabi izgradnji ne v tovornjakih.

Seveda je tudi problem v tovornjakih. Če ne bi vozili, ne bi uničevali cest.

Ampak to kaže predvsem na nesposobno vlado, ki ni predvidela dvotirne železnice po novi trasi preko celotne Slovenije. Do Avstrije in Madžarske. Bi bilo na dolgi rok bistveno ceneje kot avtoceste, pa še Luka Koper bi dobila več biznisa... Kar seveda potem lokalcem ne bi bilo pogodu zaradi več pomolov. Mogoče bi si pa lahko privoščili kupiti luko v Trstu. pa bi Primorci lahko rekli, Trst je naš ;).

kot sem rekel, nesposobnost dolgoročnega načrtovanja...

Če tebe ne bi bilo, tudi ne bi brali takih idiotizmov.



Kaj ja napisal tako napačno? To, da se ne načrtuje dolgoročno?

2 tir bi moral biti zgrajen najmanj 10 let nazaj. Zdaj se avtocesta dobesedno duši od tovornjakov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

r3dkv1c4 ::

Kaj ja napisal tako napačno?


tole:
Seveda je tudi problem v tovornjakih. Če ne bi vozili, ne bi uničevali cest.


2 tir bi moral biti zgrajen najmanj 10 let nazaj. Zdaj se avtocesta dobesedno duši od tovornjakov.


Živiš v iluzijskem balončku, ker 2. tir ne bo rešil problema preobremenjenosti cestnega križa zaradi tranzita tovornega prometa.

Rešitev je v 3. pasu od Lendave do Kopra.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Han ::

Prava rešitev je v omejitvi tovornega prometa na ustrezen način. Npr. prepoved vožnje za vozila, težja od 30 ton, in 300% dvig cestnin za tovorni promet.

K0l1br1 ::

Tovorni promet ne drka kurca, ko vozi, temveč dostavlja vse dobrine, da si ti lahko drkaš kurec. Ko ubiješ tovorni promet, boš jedel travo in pil slabo vodo.

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

Han je izjavil:

Prava rešitev je v omejitvi tovornega prometa na ustrezen način. Npr. prepoved vožnje za vozila, težja od 30 ton, in 300% dvig cestnin za tovorni promet.

Prava rešitev je, da se tovorni promet ustavi za 5 dni, da ti spoznaš, da ne boš imel možnosti kupit rozine, kaj šele kruh, vodo, gorivo, ......

Ko boš to doživel, boš drugače razmišljal.
Dejstvo je, da nimaš pojma o logistiki in ne samo o logistiki, nimaš pojma niti o cestnem prometu, niti o cestah samih.
Tu lahko rečem, da se ti niti ne sanja, da skupna masa tovornih vozil nima veze z obremenitvijo ceste ampak je ključna osna obremenitev.

Kaj pa če bi omejili osebni promet......kaj pa če bi kar ukinili osebni promet.....


Zdaj pa bi te prosil, da se ugasneš, da se še bolj ne osmešiš s takimi izjavami.

K0l1br1 je izjavil:

Tovorni promet ne drka kurca, ko vozi, temveč dostavlja vse dobrine, da si ti lahko drkaš kurec. Ko ubiješ tovorni promet, boš jedel travo in pil slabo vodo.

Me veseli, da je vsaj eden tu, ki se zaveda pomembnosti tovornega prometa.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

HotBurek ::

Tovorni promet bi lahko omejili med 7-9 zjutraj in 15-17 popoldan. Vikende pa odprli.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Han ::

@r3dkv1c4: prosim, da nadaljuješ s takšnimi blodnjami, da nas še naprej spravljaš v smeh in dobro voljo. :P

Očitno si že pozabil, da je bilo pred 10, 20, 30+ leti bistveno manj tovornega prometa, pa je bilo vseeno dovolj hrane! Da si povsem odvisen od uvoza, je logistično in strateško nekaj zelo narobe...

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Han je izjavil:

Prava rešitev je v omejitvi tovornega prometa na ustrezen način. Npr. prepoved vožnje za vozila, težja od 30 ton, in 300% dvig cestnin za tovorni promet.

Prava rešitev je, da se tovorni promet ustavi za 5 dni, da ti spoznaš, da ne boš imel možnosti kupit rozine, kaj šele kruh, vodo, gorivo, ......
Ja, ker ves ta tovorni promet prevaža silne količine hrane in predvsem vode za Slovence. :))

Ali pač kitajske "igračke" v zahodno EU?

Mare2 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

kaj šele kruh, vodo, gorivo, ......


Vodo mi dostavijo kar po vodovodnih ceveh. K sreči podtalnica v Ljubljani še ni onesnažena. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

facepalm ::

Tovorni promet krvavo potrebujemo tako za dobrine, kot za financni dohodek. Ce temu nebi bilo tako, bi ze zdavnaj zaprli luko in ukinili vsa vozila nad 3.5t.
Kar je potrebno narediti je posodobitev infrastrukture. Zelezniske ali cestne. Najboljse da oboje.
Sedaj smo v letu 2017 in je promet temu primeren. Se vedno pa nimamo 3 pasovnih avtocest, nimamo normalne zelezniske proge, nimamo dovolj povrsin primernih za kolesarje, skoraj nimamo ceste brez lukenj. Seveda pljuvamo eden cez drugega, cez tovornjake, cez kolesarje, cez avtommobiliste.. Vsi pa imamo isti problem. Zastarela infrastruktura.

Krivi pa smo si sami, ker placujemo le 22% ddv, kupimo le eno vinjeto letno (spodbujam vsakega, da jih kupi vsaj 3 na vozilo), nikoli nam ni prav, ko se gorivo podraza.. da ne omenjam tiste ki vozite avtomobile s prostornino motorja pod 1.4l in placate premalo cestne takse. Vsi kupit 4.0l mrcine :)
in potem se pritozujemo, ker se ne posodablja infrastrukture :))) /s off

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

kupimo le eno vinjeto letno (spodbujam vsakega, da jih kupi


KO bo letna vinjeta maximalno 70€ jo bom z veseljem kupil.

Gaius ::

Kar se vinjet tiče, bi lahko ponudili kakšen popust za družinske člane. Recimo, če ena družina kupi 4 vinjete, pride to kar drag špas.

Invictus ::

K0l1br1 je izjavil:

Tovorni promet ne drka kurca, ko vozi, temveč dostavlja vse dobrine, da si ti lahko drkaš kurec. Ko ubiješ tovorni promet, boš jedel travo in pil slabo vodo.

Tranzitni promet gre komot na železnice...

Gaius je izjavil:

Kar se vinjet tiče, bi lahko ponudili kakšen popust za družinske člane. Recimo, če ena družina kupi 4 vinjete, pride to kar drag špas.

Če imajo denar za 4 avte, bi pa šparali pri vinjeti?!?!?! Kdo je tu nor ?!?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

bambam20 ::

Gaius je izjavil:

Kar se vinjet tiče, bi lahko ponudili kakšen popust za družinske člane. Recimo, če ena družina kupi 4 vinjete, pride to kar drag špas.


Če ima družina denar za 4-i avte potem niso reveži.

K0l1br1 ::

Seveda so reveži. Če bi imeli 4+ bicikle, ne bi bili.

solatko ::

In kaj ima to veze z obnašanjem voznikov in temo?
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:

In kaj ima to veze z obnašanjem voznikov in temo?



V tem stilu verjetno, da so denar zapravili za avte, zdaj pa nimajo za vinjete. Če bi si kupili 4 kolesa bi jim ostalo za vinjete . :))

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

K0l1br1 ::

Pojem revščine se preskromno pojmuje...

bambam20 ::

K0l1br1 je izjavil:

Pojem revščine se preskromno pojmuje...


lej. Če si sposoben imeti v lastništvu 4-i vozila nisi revež in konec.

K0l1br1 ::

Ponavljam: pojem revščine se preskromno pojmuje. Gledaš zelo ozko.

bambam20 ::

K0l1br1 je izjavil:

Ponavljam: pojem revščine se preskromno pojmuje. Gledaš zelo ozko.



Če imaš smart fone, računalnik, avto, nisi revež.

Revež je nekdo, ki si ničesar ne more privoščit.

Mare2 ::

Kar se revežev tiče. Tudi klatežice (ki prosjačijo), morajo imeti avto. Kako naj bi se sicer pripeljala na delovo mesto :)

Poglej video. :)

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()
««
22 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738596 (33467) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337777 (33836) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957702 (50892) jype

Več podobnih tem