» »

Obnašanje voznikov

Obnašanje voznikov

Temo vidijo: vsi
««
16 / 23
»»

r3dkv1c4 ::

šernk je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

http://www.delo.si/prosti-cas/rekreacij...

So ugotovili, da kolesarji nismo balast prometa.
Pri nas ne bodo nikoli.


lahko dajo zakon, lahko dajo tudi 10.000eur kazni in odvzem vozniške pa ne bo pomagalo nič če imamo 2 policaja na 100 kvadratnih kilometrov pa še od tega je en zaposlen s pisanjem papirjev v pisarni. V Italiji bo pa zakon deloval, ker je možnost da te ustavijo malce večja.

pri nas sedaj že leto dni delajo na par odsekih in je semafor. pa dam primer: pred mano gre 5 avtov skozi rdečo, jaz se ustavim in me še štirje avti prehitijo. zaenkrat vem, da je v letu dni samo en dobil kazen, dovolj bi bilo da bi samo 1x tedensko stali policaji tam podelili na začetku par 10 kazni pa bi se zadeve umirile.

Italijanov je 30x več kot nas in kolesarjev ja ravno tolikokrat več oz. je še večje razmerje, ker so italijani kolesarski narod in je res polno kolesarjev po cestah.
Ampak tam je bonton do kolesarjev že danes 5 stopenj višji od našega.

Ne gre se za kazni ampak za mentaliteto, ki si jo lepo opisal.

Dejstvo je, da za prometno varnost skrbijo udeleženci sami in statistika govori sama o obnašanju udeležencev.
Po drugi strani pa še vedno obsojam Policijo, da ne opravlja svojega dela.
Če ti policaj reče, da njihovo delo ni urejanje prometa, potem je vse jasno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Unknown_001 ::

Kaj naj rečem... kaskaderji s kamioni ki na avtocesti skačejo pred promet zato ker ne more 5km/h manj vozit so tudi svoje cene vredni.

http://www.radiokrka.com/poglej_clanek....
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dj_uro ::

čaki kaj? - a zdaj je pa kamionar kriv?
-kaj pa kekec, ki se je z previsoko hitrostjo in nepripasan zabil vanj? - revež?
Omejitev na AC je 130... kamioni po navadi vozijo okoli 90
Če bi voznik octavie vozil po predpisih do tega ne bi prišlo...
vw-klub.si

Unknown_001 ::

dj_uro je izjavil:

čaki kaj? - a zdaj je pa kamionar kriv?
-kaj pa kekec, ki se je z previsoko hitrostjo in nepripasan zabil vanj? - revež?
Omejitev na AC je 130... kamioni po navadi vozijo okoli 90
Če bi voznik octavie vozil po predpisih do tega ne bi prišlo...


Če če če, tudi če kamionar ne bi izsilil prednosti ne bi bilo nesreče. Bi pa voznik zagotovo preživel, če bi uporabljal varnostni pas.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dj_uro ::

Podoben primer kot teden dni nazaj na Zaloški... Kdo pri zdravi pameti pričakuje samomorilskega idiota?
Na AC nimaš kaj početi pri nas v SLO s takšno hitrostjo (predvidevam da je bila okoli 180+)
vw-klub.si

matic492 ::

Tudi ko voizš 130 ali malo čez se ti (nekateri) tovornjakarji rinejo pred tebe. Veliko se bunimo preko tovornjakarjev ampak dejansko mislim da statistično gledano jih je malo ki se tako rine in gre prehitevat ko je kdo zadaj. Spet stereotip, ampak romuni/bulgarci v svojih kombijih se mi zdi da največ to delajo.

Isto je pri uvozih. Kjer vsak debil, ki misli da ima dober avto gre direkt na prehitevalni pas(če je kdo bolj počasen pred njim na uvozu) in misli da lahko pospeši na mojo hitrost (130- 140) v 3 sekundah, ampak na žalost to v večini avtov ne gre.

Najbolj smšeni so mi tudi primerki, ki dajo tempomat na 110 in ga ne ugasnejo. Vozi 110 vsepovsod. Jaz ga prehitim pred tunelom, potem pa čez tunel dam tempomat na 100, on pa ostane na 110 in me v tunelu prehiti. Za tunelom ga spet jaz prehitim. Potem pridema do cestninske in spet ne zabremza čisto do 60, jaz pa. Spet ga prehitim za cestninsko. Ponavadi kaki tujci, in to se dejansko konstantno dogaja. Kot da se ljudem ne da razmišljat.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Wrop ::

Vprašanje, če je bila 180+. Kletka zgleda nedeformirana. Sem skoraj prepričan, da bi preživel, če bi bil privezan.

Unknown_001 ::

matic492 je izjavil:


Najbolj smšeni so mi tudi primerki, ki dajo tempomat na 110 in ga ne ugasnejo. Vozi 110 vsepovsod. Jaz ga prehitim pred tunelom, potem pa čez tunel dam tempomat na 100, on pa ostane na 110 in me v tunelu prehiti. Za tunelom ga spet jaz prehitim. Potem pridema do cestninske in spet ne zabremza čisto do 60, jaz pa. Spet ga prehitim za cestninsko. Ponavadi kaki tujci, in to se dejansko konstantno dogaja. Kot da se ljudem ne da razmišljat.


Ne vem kako ti gredo ljudje ki vozijo konstanten tempo na živce. Meni bolj živc dvigne to da se prvo vozi 120 ga prehitiš, nato pa pospeši na 140 in te eno minuto prehiteva, se zrine predte, in en cajt vozi tempo potem pa spet odneha... Saj če te na cestnini prehiti ni nič narobe, itak ga potem prehitiš in voziš pred njim svoj tempo brez da bi te oviral.

Še bolj pa mi živc dvignejo pizde ki se ne umaknejo iz levega pasu ampak vozi trmasto 130 pa bognedaj da bi se umaknil. Tako je pred mano zadnjič en vozil vse do višnjegorskega klanca plus nekonstanten tempo 125, 130. Pa bi se lahko umaknil desno, medtem ko ni dolgo rajalo da se je za menjo pojavil đabarski psihič ki se mi je limal na rit s terencem. Vse to njuno preseravanje je trajalo dokler mu ni gasa zmanjkalo v breg in mu je hitrost popustila, jaz sem pa tudi izgubil zalet, v breg pa bolj švoh moj prevoz pospešuje. In tako smo se v breg vozili 100 namesto da bi me prej spustil skozi in bi bil prometni tok normalen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

dj_uro je izjavil:

čaki kaj? - a zdaj je pa kamionar kriv?
-kaj pa kekec, ki se je z previsoko hitrostjo in nepripasan zabil vanj? - revež?
Omejitev na AC je 130... kamioni po navadi vozijo okoli 90
Če bi voznik octavie vozil po predpisih do tega ne bi prišlo...

V Avstriji se kamioni ne smejo prehitevati med seboj.

Ena fura v Nemčiji, pa vidiš da so edini tovornjakarji, ki prehitevajo, Slovenci. Vsi ostali se lepo poeljejo v koloni.

Mislim, da hočejo nekaj takega uvesti tudi pri nas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Wrop je izjavil:

Vprašanje, če je bila 180+. Kletka zgleda nedeformirana. Sem skoraj prepričan, da bi preživel, če bi bil privezan.


Pa še nekaj je. Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti, pri trku pa se porabi za deformacijsko delo. Več dela opravljenega, večje deformacije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matic492 ::

Unknown_001 je izjavil:


Ne vem kako ti gredo ljudje ki vozijo konstanten tempo na živce. Meni bolj živc dvigne to da se prvo vozi 120 ga prehitiš, nato pa pospeši na 140 in te eno minuto prehiteva, se zrine predte, in en cajt vozi tempo potem pa spet odneha... Saj če te na cestnini prehiti ni nič narobe, itak ga potem prehitiš in voziš pred njim svoj tempo brez da bi te oviral.



Ne ne, samo smešno mi je :D Če vozi 20 kmh pod omejtivijo, potem pa v tunelu 10 čez. Pač ne vem zakaj je potem celi cajt se trudil vozit pod omejitvijo (verjetno zaradi bencina) da potem lahko dobi kazen tam kjer je dejansko večja možnost da ga bojo dobili.

Sem dejansko peljal že 145 ali malo manj mimo policajev na avtocesti (4 dni nazaj, nedelja), ki so sporočali providi na naslednjem odesku. Dokler prehitevaš na normalni razdalji in če ne voziš res 180 te pustijo na miru. Da lovijo pa tiste, ki se mi nalima na rit ko že itak jaz prehitevam z 140-145 to pa kar naj.

EDIT: To drugače mislim 140 na števcu, kar je v resnici hitrost 130.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Unknown_001 ::

matic492 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Ne vem kako ti gredo ljudje ki vozijo konstanten tempo na živce. Meni bolj živc dvigne to da se prvo vozi 120 ga prehitiš, nato pa pospeši na 140 in te eno minuto prehiteva, se zrine predte, in en cajt vozi tempo potem pa spet odneha... Saj če te na cestnini prehiti ni nič narobe, itak ga potem prehitiš in voziš pred njim svoj tempo brez da bi te oviral.



Ne ne, samo smešno mi je :D Če vozi 20 kmh pod omejtivijo, potem pa v tunelu 10 čez. Pač ne vem zakaj je potem celi cajt se trudil vozit pod omejitvijo (verjetno zaradi bencina) da potem lahko dobi kazen tam kjer je dejansko večja možnost da ga bojo dobili.

Sem dejansko peljal že 145 ali malo manj mimo policajev na avtocesti (4 dni nazaj, nedelja), ki so sporočali providi na naslednjem odesku. Dokler prehitevaš na normalni razdalji in če ne voziš res 180 te pustijo na miru. Da lovijo pa tiste, ki se mi nalima na rit ko že itak jaz prehitevam z 140-145 to pa kar naj.


Provida na AC se s tabo spod 150km/h sploh ne bo ubadala zaradi hitrosti. Za kako izsiljevanje, limanje za zadek in kaskaderske podvige mimo cpp ... bo pa scenarij plavega orkestra in veliki naslov na tabli "bitte folgen"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

matic492 je izjavil:

Ne ne, samo smešno mi je :D Če vozi 20 kmh pod omejtivijo, potem pa v tunelu 10 čez.



Italjani po krasu. 70 izven naselja, 70 v naselju :D
#TeamFelix

Aston_11 ::

Zanimivo, da gre, v primerjavi z našimi, za kulturne voznike.

s1m0n ::

Invictus je izjavil:


V Avstriji se kamioni ne smejo prehitevati med seboj.

Ena fura v Nemčiji, pa vidiš da so edini tovornjakarji, ki prehitevajo, Slovenci. Vsi ostali se lepo poeljejo v koloni.

Mislim, da hočejo nekaj takega uvesti tudi pri nas...


Sanjaj!
V Avstriji jim je prepovedana vožnja po tretjem in četrtem pasu po drugem se še vedno lahko prehitevajo tam kjer jim to striktno ni prepovedano.
V Nemčiji se tovornjaki prehitevajo tam kjer je dovoljeno (pa tudi tam kjer ni) ni važno ali je Slovenec ali Nemec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Invictus ::

s1m0n je izjavil:


Sanjaj!
V Avstriji jim je prepovedana vožnja po tretjem in četrtem pasu po drugem se še vedno lahko prehitevajo tam kjer jim to striktno ni prepovedano.
V Nemčiji se tovornjaki prehitevajo tam kjer je dovoljeno (pa tudi tam kjer ni) ni važno ali je Slovenec ali Nemec.

Niso vse avtoceste 3 ali 4 pasovnice...

Od Nuerberga do Frankfurta je kar lepo 2 pasovnica. Enkrat bo 3...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

s1m0n ::

Govora je bila, da se ne smejo prehitevat kar ne drži.
Je par res, da se ne sme prehitevat po levem pasu nad 7.5t, če sta le dva pasova.

St235 ::

Unknown_001 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

čaki kaj? - a zdaj je pa kamionar kriv?
-kaj pa kekec, ki se je z previsoko hitrostjo in nepripasan zabil vanj? - revež?
Omejitev na AC je 130... kamioni po navadi vozijo okoli 90
Če bi voznik octavie vozil po predpisih do tega ne bi prišlo...


Če če če, tudi če kamionar ne bi izsilil prednosti ne bi bilo nesreče. Bi pa voznik zagotovo preživel, če bi uporabljal varnostni pas.


Od kje si pa potegnil ta neumen zaključek? Po novici sodeč ni nihče nikogar izsilil ampak se je voznik avtomobila nabil v kamijon, ki je povsem pravilno prehiteval.

s1m0n ::

Pa kdo se vozi ne pripet na AC ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Spxy ::

s1m0n je izjavil:

Pa kdo se vozi ne pripet?


Fixed that for you :)

perci ::

še slovnično popravi, če že

primoz4p ::

Unknown_001 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Vprašanje, če je bila 180+. Kletka zgleda nedeformirana. Sem skoraj prepričan, da bi preživel, če bi bil privezan.


Pa še nekaj je. Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti, pri trku pa se porabi za deformacijsko delo. Več dela opravljenega, večje deformacije.


"Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0."
S tem se strinjam, če gre samo za zaviranje (brez trka).

"Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti"
Se strinjam.

", pri trku pa se porabi za deformacijsko delo."
Samo deloma se strinjam.
Osnovna enačba za računanje trka je "izrek o ohranitvi gibalne količine". Realni trk se izvede med čistim elasičnim trkom (nobene plastične deformacije) in čistim plastični trkom.
Pri platičnim trkom se telesi "zlepita" (plastično deformirata) in nadaljujeta pot z neko hitrostjo. Energija za opravljeno plastično delo pa je razlika vsote kinetičnih energij obeh teles pred trkom in po njem. Ne gledamo samo eno telo ampak obe telesi.

Unknown_001 ::

primoz4p je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Vprašanje, če je bila 180+. Kletka zgleda nedeformirana. Sem skoraj prepričan, da bi preživel, če bi bil privezan.


Pa še nekaj je. Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti, pri trku pa se porabi za deformacijsko delo. Več dela opravljenega, večje deformacije.


"Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0."
S tem se strinjam, če gre samo za zaviranje (brez trka).

"Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti"
Se strinjam.

", pri trku pa se porabi za deformacijsko delo."
Samo deloma se strinjam.
Osnovna enačba za računanje trka je "izrek o ohranitvi gibalne količine". Realni trk se izvede med čistim elasičnim trkom (nobene plastične deformacije) in čistim plastični trkom.
Pri platičnim trkom se telesi "zlepita" (plastično deformirata) in nadaljujeta pot z neko hitrostjo. Energija za opravljeno plastično delo pa je razlika vsote kinetičnih energij obeh teles pred trkom in po njem. Ne gledamo samo eno telo ampak obe telesi.


V tem primeru je šlo bolj za plastični trk. Teorija gibalne količine, absolutno nezanemarljiva a ne bi kompliciral. Poleg tega je tovorno vozilo zelo togo narejeno in je večino škode pokasiral avtomobil. Ne bi šel v detajle ker nisem sodni izvedenec za prometne nesreče, zato pišem posplošeno. Namen zapisa je predstaviti tezo da pri trku nastane več škode če se ta v relativno "podobnem dogodku (trk in razlika hitrosti 50km/h -> relativno gibanje med vozilo1 vozilo2) zgodi pri višji absolutni hitrosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

primoz4p ::

Unknown_001 je izjavil:

primoz4p je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Vprašanje, če je bila 180+. Kletka zgleda nedeformirana. Sem skoraj prepričan, da bi preživel, če bi bil privezan.


Pa še nekaj je. Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti, pri trku pa se porabi za deformacijsko delo. Več dela opravljenega, večje deformacije.


"Bistveno drugačna zgodba je ustavljanje iz 140 na 90 kot iz 50 na 0."
S tem se strinjam, če gre samo za zaviranje (brez trka).

"Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti"
Se strinjam.

", pri trku pa se porabi za deformacijsko delo."
Samo deloma se strinjam.
Osnovna enačba za računanje trka je "izrek o ohranitvi gibalne količine". Realni trk se izvede med čistim elasičnim trkom (nobene plastične deformacije) in čistim plastični trkom.
Pri platičnim trkom se telesi "zlepita" (plastično deformirata) in nadaljujeta pot z neko hitrostjo. Energija za opravljeno plastično delo pa je razlika vsote kinetičnih energij obeh teles pred trkom in po njem. Ne gledamo samo eno telo ampak obe telesi.


V tem primeru je šlo bolj za plastični trk. Teorija gibalne količine, absolutno nezanemarljiva a ne bi kompliciral. Poleg tega je tovorno vozilo zelo togo narejeno in je večino škode pokasiral avtomobil. Ne bi šel v detajle ker nisem sodni izvedenec za prometne nesreče, zato pišem posplošeno. Namen zapisa je predstaviti tezo da pri trku nastane več škode če se ta v relativno "podobnem dogodku (trk in razlika hitrosti 50km/h -> relativno gibanje med vozilo1 vozilo2) zgodi pri višji absolutni hitrosti.


Kakorkoli ne da se mi pametovati okoli teh enostavnih enacb.
Pa vendar.
Vzemimo dva primera in v obeh primerih telesi z enakima masama ter plasicen trk.
1. primer:
- enaki vendar nasprotni hitrosti (v1=v; v2=-v).
2. primer:
- eno telo stoji, drugo ima dvojno hitrost (v1=0; v2=2*v).

Iz izreka o ohranitvi gibalne kolicine izpeljemo koncno hitrost:
vk = (m*v1 + m*v2) / (2*m)
Torej;
1. primer:
vk = 0
2. primer:
vk = v

Energija za opravljeno plastično delo:
1. primer:
- pred trkom
wkA = m*v*v/2 + m*v*v/2
- po trku
wkB = 0 + 0
- razlika
w1 = m*v*v

2. primer:
- pred trkom
wkA = 0 + 2*m*v*v
- po trku
wkB = m*v*v/2 + m*v*v/2
- razlika
w2 = m*v*v

Kot vidiš je porabljena energija za plastično delo enako.
Izračun z različnima masama pa lahko izvedeš sam in mi dokožeš, da se motim.

ps.
pri tem seveda nisem upošteval realen primer, pri katerem se morata obe telesi v drugem primeru ustaviti (in poškodbe pri tem), ampak sem upošteval samo sam trenutek trka.

Unknown_001 ::

...

Oprosti ampak to sta popolnoma mimo primera, kar mi ti kažeš. Logično je v teh dveh primerih da se Wk lahko sešteje oz upošteva za faktor x2.

Prosim nastavi da se oba gibljeta v isti smeri. Ni variante da bi dobil enake cifre.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Šrafirano območje naj te ne zmede, gre samo za to da boš videl kateri del grafa obravnavam. Menda je jasno da dobimo kvadratno parabolo. Gledamo pa razliko med Wk_1 in Wk_2



Spodaj imaš tudi izračunano razmerje, za kolikokrat večja je razlika v kinetični energiji med pazovanima voziloma z isto maso v primeru da relativno gibanje prvega vozila na drugo ostane enako, s to razliko da sta absolutni hitrosti večji.

Btw, to so trivialne stvari.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

MH0 ::

A slučajno kdo trdi, da ga bosta leva in desna klofuta različno boleli, če stojiva prečno na premikajočem se vlaku? :-)

Unknown_001 ::

MH0 je izjavil:

A slučajno kdo trdi, da ga bosta leva in desna klofuta različno boleli, če stojiva prečno na premikajočem se vlaku? :-)


Zelo odvisno od tega koliko časa bo trajal sunek sile in površine udarca.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Razlika je zarad Coriolisa.

primoz4p ::

Unknown_001 je izjavil:

Šrafirano območje naj te ne zmede, gre samo za to da boš videl kateri del grafa obravnavam. Menda je jasno da dobimo kvadratno parabolo. Gledamo pa razliko med Wk_1 in Wk_2



Spodaj imaš tudi izračunano razmerje, za kolikokrat večja je razlika v kinetični energiji med pazovanima voziloma z isto maso v primeru da relativno gibanje prvega vozila na drugo ostane enako, s to razliko da sta absolutni hitrosti večji.

Btw, to so trivialne stvari.


Aha sedaj razumem tvoj poglet. Pa to ne pomeni, da se z njim strinjam, saj ne upoštevaš prvi zakon termodinamike, ki pravi "Pŕvi zákon termodinámike ali zakon o ohranitvi energije določa, da je sprememba polne energije sistema enaka razliki dovedene ali oddane toplote in dovedenega ali oddanega dela. Polna energija je vsota kinetične, potencialne, notranje in drugih oblik energije" (citirano iz wikipedije)

Pa poglejva tvoj drugi primer:
- sistem je sestavljen iz dveh teles (1 in 2)
- enaki masi (m)
- hitrosti prvega (v1 = v) in drugega (v2 = 2*v)
- energija telesa pred trkom (samo kinetična; enaka temperatura, ni pospeševanja, ...)
WkA = m*v*v/2 + m*(2*v)*(2*v)/2 = 5/2*m*v*v
- iz izreka o ohranitvi gibalne količine izračunamo hitrost po trku
vt = (m*v + m*2*v)/(m + m) = 3/2*v
- kinetična energija po trku pa je
WkB = (m+m)*vt*vt/2 = 9/4*m*v*v
- iz prvega zakona termodinamike sledi, da je energija, ki se spremenila (iz kinetične) pri trku
Wt = WkA - WkB = m*v*v/4
To pa je enako mojima zgornjima primeroma (kjer sem sicer upošteval 2x razliko v hitrosti)

Unknown_001 ::

Saj se ti ni treba. Teoretično imaš prav, da. Se posipljem s pepelom za rahlo falš hipotezo.
Sem si še sam naprej preračunal. Bilanca drži.

No pa je uradno: tudi jaz se kdaj zmotim :) Upam, da mi je oproščeno.

Ampak! Če za tovornjak predpostavimo da ga zaradi vplivov zunanjosti avto ne pospeši bistveno, je moja hipoteza še vedno in the game :) V realnih okoliščinah so vseskozi pristone izgube, ki bistveno vplivajo na rezultat. Bi bila zanimiva tematika za eksperimentirat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

Kaj je deal s temi vozniki, ki, ko hočejo prehiteti, kar "butnejo" na nasprotni pas, brez, da bi se prej sploh prepričali, če je varno? Danes zjutraj sem bremzal zaradi enega takega, sem pa se tudi že vozil za enim, ki se je lotil prehitevanja kamiona na tak način - ko je "butnil" na nasprotni pas, je moral isti trenutek hitro odviti, saj bi se skoraj zaletel v nasproti vozečega...
All easy problems have already been solved.

jype ::

negotiator> Kaj je deal s temi vozniki, ki, ko hočejo prehiteti, kar "butnejo" na nasprotni pas, brez, da bi se prej sploh prepričali, če je varno?

Fi 60 debelostenski bulbar. Nebivedu je enkrat razložil vse o tem.

Aston_11 ::

http://www.zurnal24.si/prometna-nesreca...

Spet eden od forumskih vozniških talentov in ultrasposobnih voznikov - naslov članka je sicer zavajujoč, v resnici je iskal tarčo na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

negotiator> Kaj je deal s temi vozniki, ki, ko hočejo prehiteti, kar "butnejo" na nasprotni pas, brez, da bi se prej sploh prepričali, če je varno?

Fi 60 debelostenski bulbar. Nebivedu je enkrat razložil vse o tem.


No, in kam bi vi gospodje to namontirali? Večina sodobnih avtomobilov že dolgo več nima šasije ki bi nudila togi support za vse kar si zamisliš ampak imajo samonosno karoserijo, ki pa je sestavljana kombinirano, da nudi varno kletko za voznika in zadosten support za ostalo šaro.

Ne gre to da boš pod odbijač nekaj na fuš našraufal ali pa na nosilce. Lahko je vaš bullbar še tako togo narejen, iz avtomobila bo nastala totalka v vsakem primeru, samo silo ste prenesli drugam. Mogoče ob dobri montažipomaga, če kako divjad zbiješ da ti haube ne zbuta to je pa to.

Na kratko z bullbarom je doprinos varnosti enak null.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Raptor F16> No, in kam bi vi gospodje to namontirali?

Jaz nikamor, jaz preprosto upoštevam 4. člen ZPrCp in spokam s ceste, ko se avtomobilisti odločijo zaletavat.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Raptor F16> No, in kam bi vi gospodje to namontirali?

Jaz nikamor, jaz preprosto upoštevam 4. člen ZPrCp in spokam s ceste, ko se avtomobilisti odločijo zaletavat.


Pametno Polde
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

http://siol.net/avtomoto/novice/policij...

jype, res nisem matematično izobražen, ampak če je nekaj "podvojeno", to verjetno pomeni, da je nečesa 2 × X?

Če smo to razčistili, sledi ključno vprašanje: Ali iz dejstva, da je število prekoračitev hitrosti napram lani podvojeno, lahko sklepamo, da je vozniška kultura boljša/slabša?

jype ::

perci> Če smo to razčistili, sledi ključno vprašanje: Ali iz dejstva, da je število prekoračitev hitrosti napram lani podvojeno, lahko sklepamo, da je vozniška kultura boljša/slabša?

Ko govorimo o kulturi, ne govorimo o tednih.

perci ::

jype je izjavil:

perci> Če smo to razčistili, sledi ključno vprašanje: Ali iz dejstva, da je število prekoračitev hitrosti napram lani podvojeno, lahko sklepamo, da je vozniška kultura boljša/slabša?

Ko govorimo o kulturi, ne govorimo o tednih.

Aha, verjetno je bila polna luna in so vozniki samo včeraj prehitro vozili. Teden pred tem in teden po tem so pa prešaltali nazaj na normalno umirjeno vožnjo. Štekam.

V bistvu bi bilo za napizdit policiste, ker so šli merit na popolnoma neprimeren dan in zdaj rezultati niso primerni za statistično obravnavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Mare2 ::

Hehe, kake mata. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

perci> Aha, verjetno je bila polna luna in so vozniki samo včeraj prehitro vozili. Teden pred tem in teden po tem so pa prešaltali nazaj na normalno umirjeno vožnjo. Štekam.

Leta 1996 jih je več vozilo prehitro kot letos. Kultura se izboljšuje.

perci> V bistvu bi bilo za napizdit policiste, ker so šli merit na popolnoma neprimeren dan in zdaj rezultati niso primerni za statistično obravnavo.

Verjetno si le matematično nepismen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

Še vedno pa se večina prometnih nesreč zgodi v območju omejitve, torej gre večinoma za neprilagojeno hitrost, glede na okoliščine in sposobnosti upravljanja vozil.
Delo krepa človeka

perci ::

Mare2 je izjavil:

Hehe, kake mata. :)

Se trudiva dvigovat branost ST-ja.

To je vse fejkano.

Mare2 ::

perci je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Hehe, kake mata. :)

Se trudiva dvigovat branost ST-ja.

To je vse fejkano.


Ja seveda. Meni pokaže, da je tu novo sporočilo, kliknem in vidim, hehe. Bomo že kako. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

rosomah ::


#Najbolj smšeni so mi tudi primerki, ki dajo tempomat na 110 in ga ne ugasnejo#.....

tudi jaz ga imam (naštiman'ga na 115/117 =~ 110)...in ga ne "ugasnem". vendar - spremljam promet po ogledalih....prehitevam s 130km/h - če je treba tud več. čez tunele 100 oz. 80 km/h. trudim se ne delati prevelike "gužve" mimo delavnih zapor-popravil na cesti....
zakaj 110?... v bistvu ne vem...zaradi ropota, piša vetra okol' avta..... nekdo je nekje omenil "če ne moreš po AC vozit' 130 - nimaš tam kaj iskati"
potem prehitevalnega SKORAJ ne rabimo? neuradno: se včasih pelam tud 150+..... - ko ni (preveč) prometa.
čez naselje pa z omejevalnikom na 53 =~ 50.
da vidim reakcije(?) ;)

next3steps ::

perci je izjavil:

jype je izjavil:

perci> Če smo to razčistili, sledi ključno vprašanje: Ali iz dejstva, da je število prekoračitev hitrosti napram lani podvojeno, lahko sklepamo, da je vozniška kultura boljša/slabša?

Ko govorimo o kulturi, ne govorimo o tednih.

Aha, verjetno je bila polna luna in so vozniki samo včeraj prehitro vozili. Teden pred tem in teden po tem so pa prešaltali nazaj na normalno umirjeno vožnjo. Štekam.

V bistvu bi bilo za napizdit policiste, ker so šli merit na popolnoma neprimeren dan in zdaj rezultati niso primerni za statistično obravnavo.

O lejga, spet perci. Saj bi ti postregel s podatki, a ne pomaga, če jih ne znaš brati.

Sam se furam 140 po avtocesti. Kakšni dedki, ki se vozijo po prehitevalnem me morda spustijo na 110, pa kakšni tovornjakarčki, ki prehitevajo, me vržejo na kakih 85+-3km/h
potem prehitevalnega SKORAJ ne rabimo?

Tudi, če bi se večina vozila 69km/h, bi potrebovali prehitevalnega.

Zgodovina sprememb…

Horejšio ::

Invictus je izjavil:

dj_uro je izjavil:

čaki kaj? - a zdaj je pa kamionar kriv?
-kaj pa kekec, ki se je z previsoko hitrostjo in nepripasan zabil vanj? - revež?
Omejitev na AC je 130... kamioni po navadi vozijo okoli 90
Če bi voznik octavie vozil po predpisih do tega ne bi prišlo...

V Avstriji se kamioni ne smejo prehitevati med seboj.

Ena fura v Nemčiji, pa vidiš da so edini tovornjakarji, ki prehitevajo, Slovenci. Vsi ostali se lepo poeljejo v koloni.

Mislim, da hočejo nekaj takega uvesti tudi pri nas...



Dejansko te mojstri naredijo zastoje vsak dan na LJ obvoznici. Veselo zapeljejo na prehitevalni pas z 20 km/h in naredijo kolono 2 km. Kje je tukaj policija? Pa da se večini zdi, da je levi prehitevalani pas namenjen telefoniranju in fb in ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Horejšio ()

scipascapa ::

scipascapa ::

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/po-tr...

Ogled nesreče in preiskava
Kraj nesreče si je ogledal dežurni preiskovalni sodnik mariborskega okrožnega sodišča v spremstvu državne tožilke in mariborskih policistov. Sodnik je odredil izdelavo več izvedenskih mnenj.

Policisti so v postopku ugotovili, da je imel 39-letni voznik, ki je peljal pravilno, 0,52 miligrama alkohola na liter izdihanega zraka. Izdali so mu plačilni nalog.

18-letni sopotnik prvega vozila pa je imel 0,37 miligrama alkohola na liter izdihanega zraka.

Domnevni povzročitelj prometne nesreče zaradi poškodb ni mogel opraviti preizkusa alkoholiziranosti. Policisti ga bodo kazensko ovadili.

Med nudenjem prve pomoči so pri enem od udeležencev našli posušene delce rastline rjavo-zelene barve, domnevno prepovedano konopljo. Mariborski policisti so za vse tri preživele odredili strokovni pregled za alkohol, prepovedana mamila ali psihoaktivna zdravila.

Cesta med Šentiljem in Sladkim Vrhom je bila zaradi ogleda kraja dogodka več ur zaprta.

Sami pijanci. Kdaj bo avtomatski zapor za pijance? Kdaj? Sami drogeraši.
««
16 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740711 (35582) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23340042 (36101) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50961591 (54781) jype

Več podobnih tem