Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
facepalm ::
Seveda dajem okvirni cas, tako kot tudi dajemo okvirno hitrost in okvirni reakcijski cas.
Katero kategorijo bi pa moral imeti, da bi "po tvoje" znal speljati? Karkoli si ze mislil s tem.
Katero kategorijo bi pa moral imeti, da bi "po tvoje" znal speljati? Karkoli si ze mislil s tem.
Aston_11 ::
Solatko ima neke ideje, kaj vse je potrebno, da lahko rešilec spelje v prometu varno čez križiče. Bistven pogoj so očala. Bo povedal ponovno, ker vidi, da z nami ni nič in ga ne razumemo dobro.
facepalm ::
Stejejo tudi soncna ocala z dioptrijo ce jih voznik potrebuje al mora imeti navadna z dioptrijo + sovoznika s soncnimi?:)
globoko grlo ::
Ne, edino KVALITETNA sončna očala so tisti minimalni pogoj za safe driving.
(na ta majhen detajl aston11 vztrajno pozablja)
Ampak v tejnaši kokoški bo šofer reševalca fasal kazen, ker, tehnično, je odvzel prednost motoristu.
(na ta majhen detajl aston11 vztrajno pozablja)
Ampak v tejnaši kokoški bo šofer reševalca fasal kazen, ker, tehnično, je odvzel prednost motoristu.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: globoko grlo ()
facepalm ::
Ce bo res fasal kazensko ovadbo, sem mnenja, da bi bilo potrebno spremeniti zakonodajo in uvesti prometne forenzike.
Namrec ne zdi se mi primerno, da voznik resilca odgovarja za to nesreco, saj fizicno ni bil sposoben prepoznati nevarnost, zdravniski pregled za B kategorijo in za poklic resevalca pa ne zahteva tako visoke fizicne sposobnosti (zato ga je omenjeni voznik tudi opravil)
Namrec ne zdi se mi primerno, da voznik resilca odgovarja za to nesreco, saj fizicno ni bil sposoben prepoznati nevarnost, zdravniski pregled za B kategorijo in za poklic resevalca pa ne zahteva tako visoke fizicne sposobnosti (zato ga je omenjeni voznik tudi opravil)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
negotiator ::
Vidim, da marsikdo nima občutka za hitrost približujočih se, kar pa v primeru, ki ga bom navedel, najbrž itak ni igralo vloge - prej kakšna droga ali pa totalno idiotski voznik.
Se peljem po regionalni cesti, pred mano daleč naprej nikogar, na nasprotnem pasu pa je bilo kar dosti prometa, a so se še vedno peljali blizu omejitve, bi rekel. Se peljem in peljem, nakar iz stranske ceste, sredi polja, pot nasproti vozečim prekriža nek starejši avto (ne spomnim se znamke, verjetno pa je bil kakšen golf 2), zavil pa je v smer, v katero sem se peljal jaz. Ne samo, da ga zaradi nasproti vozečih prej sploh nisem opazil, pač pa se je pred mano pojavil šele, ko sem bil oddaljen le še slabih 100m. Pohodim zavorni pedal in ugotovim, da se mogoče ne bo izšlo, zato nisem imel druge izbire, kot, da zavijem na polje, kar sem tudi storil. Ko sem se ves šokiran ustavil, sem zapeljal nazaj na cesto, ga dohitel, mu besno potrobil in tip se še kar vozi s 40-50km/h. Notri so bili trije potniki, avto pa je imel registrsko tablico BIH E68 M58. Skratka, ker jaz njega nisem videl, je on mene še manj, iz česar lahko sklepam, da je bedak čisto na slepo zapeljal na cesto, kjer so hitrosti že smrtne, da ne omenjam, da je izsilil tudi tiste na nasprotnem pasu, ker sem tudi iz tam zaslišal trobljenje, ko pa sem se peljal nazaj, pa sem na cesti videl tudi sledi zaviranja, se pravi, da so tudi tisti morali močno bremzat. Sicer ne vem, kaj se dogaja v glavi takih pacientov ampak upam, da koga takega ne srečam več na cesti. Če bi mi ta idiot malo kasneje zapeljal pred avto, me zdaj mogoče ne bi bilo več. Zanimivo, kako sem isti dan slišal, da se je zgodilo več nesreč, posledice ene v Črnučah sem pa celo videl in kasneje še eno manjšo nesrečo v Trzinu.
Se peljem po regionalni cesti, pred mano daleč naprej nikogar, na nasprotnem pasu pa je bilo kar dosti prometa, a so se še vedno peljali blizu omejitve, bi rekel. Se peljem in peljem, nakar iz stranske ceste, sredi polja, pot nasproti vozečim prekriža nek starejši avto (ne spomnim se znamke, verjetno pa je bil kakšen golf 2), zavil pa je v smer, v katero sem se peljal jaz. Ne samo, da ga zaradi nasproti vozečih prej sploh nisem opazil, pač pa se je pred mano pojavil šele, ko sem bil oddaljen le še slabih 100m. Pohodim zavorni pedal in ugotovim, da se mogoče ne bo izšlo, zato nisem imel druge izbire, kot, da zavijem na polje, kar sem tudi storil. Ko sem se ves šokiran ustavil, sem zapeljal nazaj na cesto, ga dohitel, mu besno potrobil in tip se še kar vozi s 40-50km/h. Notri so bili trije potniki, avto pa je imel registrsko tablico BIH E68 M58. Skratka, ker jaz njega nisem videl, je on mene še manj, iz česar lahko sklepam, da je bedak čisto na slepo zapeljal na cesto, kjer so hitrosti že smrtne, da ne omenjam, da je izsilil tudi tiste na nasprotnem pasu, ker sem tudi iz tam zaslišal trobljenje, ko pa sem se peljal nazaj, pa sem na cesti videl tudi sledi zaviranja, se pravi, da so tudi tisti morali močno bremzat. Sicer ne vem, kaj se dogaja v glavi takih pacientov ampak upam, da koga takega ne srečam več na cesti. Če bi mi ta idiot malo kasneje zapeljal pred avto, me zdaj mogoče ne bi bilo več. Zanimivo, kako sem isti dan slišal, da se je zgodilo več nesreč, posledice ene v Črnučah sem pa celo videl in kasneje še eno manjšo nesrečo v Trzinu.
All easy problems have already been solved.
Spajky ::
Ker je videl duplo, je mislil da pelje samo 62 ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
jype ::
globoko grlo> Ampak v tejnaši kokoški bo šofer reševalca fasal kazen, ker, tehnično, je odvzel prednost motoristu.
Kudos za pravilno uporabo vejic.
Kudos za pravilno uporabo vejic.
šernk ::
šernk - Spremljat moraš prometno situacijo ves čas in ne samo luknjo, ki si si jo izbral, da boš zapeljal levo. Zato, ker vozniki ne znate ocenjevat prometnih situacij pa je toliko odvzemov prednosti v prometu in posledično, zelo veliko število prometnih nesreč.
napisal sem samo kako vozi povprečen voznik na povprečen dan. 0.0000001% voznikov, ki je s svojimi sončnimi očali klase predatorja sposobna zaznat motorista 2km stran temu motoristu ne pomaga popolnoma nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
D3m ::
Sonce ga ni moglo zmotiti ob 14 uri.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
GrimReaper ::
negotiator je izjavil:
Vidim, da marsikdo nima občutka za hitrost približujočih se, kar pa v primeru, ki ga bom navedel, najbrž itak ni igralo vloge - prej kakšna droga ali pa totalno idiotski voznik.
Meni so bolniki vsi, ki pridejo kot projektili iz stranske ceste. Pa tudi, kdor ne zna pogledat levo, desno in še enkrat levo, nima kaj niti peš hodit, kaj šele upravljat avto, pa takih je po mojih opažanjih 10-20%.
Drugače mi pa zadnji čas delajo nenormalno veliko problemov vozniki avtobusov. Prvič, sploh ne vem zakaj se uporablja tako veliko prevozno sredstvo za prevoz enega ali dveh ljudi, to je meni resno bolano, ker to bi jih lahko z avtom okol fural, tukaj ima pa 50 sedežev samo za vsak slučaj, če pač pride na postajo eden več kot ponavadi. Oz. če smo realni bi bil lahko kombi ali minibus.
In kaj je sploh problem, vsi po vrsti vozijo po sredini vedno na enakih mestih, tako da že vem kje ne bom mogel mimo, edino tam kjer je naselje, gredo normalno, tako da jih nikjer ne moreš prehitet.
Razen seveda če potrobiš. Nisem ravno ponosen na to, ampak sam ne vem za drug indikator, da bi opozoril avtobusarja, da ga imam namen prehiteti.
Levi smernik ne pomaga, ker ga dam tudi 100m prej, pa očitno ne gleda tolk pogosto ogledal.
Tako da mislim da je najboljša rešitev vklopljen levi smernik in pred prehitevanjem kratek pritisk na trobljo.
Saj kakšen mesec ali dva nazaj je bil en voznik izjema, sem dal že med ovinki levi smernik, da je vedel da bom prehitel takoj ko bo priložnost, ko sva prišla na ravnino, je dal takoj desnega in zmanjšal hitrost (niti ni bilo potrebe, ker imam dovolj moči). Ampak ne vem kje se je potem izgubil ta voznik. Enkrat kasneje sem enemu potrobil, ker je vozil po sredini in me ni hotel spustit naprej, mogoče je bil to ravno ta, in sem se mu potem zameril.
Zdaj pa kot bi se še vsi med sabo zmenili, še na čistih ravninah ni prostora niti za Fiata 500, da bi prehitel. Sem že hotel pisat dons na Alpetour kaj se to gredo.
Sicer sam, ker sem drugače tud bedak, sem šel danes kar na blef, ko sem že videl, da ni dovolj prostora, in sem kar mislil, da se bo on vmes, ko bom sam pospešil, umaknil desno. Potem ko sem bil par cm za njegovo ritjo (meni ni jasno kako mi nikoli ne uspe niti opraskat avta glede na stvari, ki jih delam na cesti), mi pa vseeno neki klikne, da bom moral zavirat na polno (lahko bi šel tudi po bankini, ampak tega pa res nisem izvedel še niti enkrat, ker se mi sploh zdi škoda avta), in samo na srečo da imam Brembo zavore (pri enem od prejšnjih avtov se pri zaviranjih v sili na suhem še ABS ni sprožil), se je vse dobro izšlo, ker to avto kar zagrabi v asfalt, noter sem moral met vsaj 80, pa se je še dal rešit (res pa da tudi on ni stal in je šel nekih 50).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
scipascapa ::
A imamo mi preslabe avto šole, premalo strogo komisijo za opravljanje izpita? Je sploh kakšen psiho-fizični test? V Nemčiji te baje snemajo?
facepalm ::
@grimreaper glede na to, da vozijo po sredini vedno na istih mestih, ti ni kapnilo v glavo, da imajo verjetno konkreten razlog za to? Ves ti, da imamo tudi take ceste, kjer potrebuje avtobus oba pasa, da lahko sploh zvozi ovinek (ce nasprotni ni prost, se enostavno ustavi sredi vozisca in pocaka).
Res najdes tu pa tam neprevidne voznike (tudi nesposobne), vendar ce opazas iste manevre na istih mestih (zelo verjetno tudi razlicni vozniki), verjemi da imajo razlog. Lahko se kdaj ustavis na avtobusni za njim, pa ga vprasas. Ti bo znal povedat.
Res najdes tu pa tam neprevidne voznike (tudi nesposobne), vendar ce opazas iste manevre na istih mestih (zelo verjetno tudi razlicni vozniki), verjemi da imajo razlog. Lahko se kdaj ustavis na avtobusni za njim, pa ga vprasas. Ti bo znal povedat.
GrimReaper ::
Ma nobenega razloga ni, avtobus vozi 50-70 (tudi to ne vem zakaj ne zna mal bol poterat), v prvem primeru, ki ga imam v mislih sploh ni ovinkov, ampak samo ravnina iz naselja. Sicer če se vozi sam, mogoče zastopim, da noče vozit 20cm od roba, ampak če vidi da se kdo za njim nabere, bo pa ja vozil tako. Če sam lahko z avtom veliko ovinkov zvozim 5cm od roba ceste, pomoje tudi iz avtobusa ni težko zadet tistih 20cm koliko je potrebno, da gre avto normalno mimo, tukaj pa vozijo nekje 50cm od roba.
V drugem primeru so pa res blažji ovinki, ampak spet ne vidim razloga zakaj bi pa on moral sekat, vsekakor se da lepše speljat tudi če bi bil še 10m daljši.
Ne vem kaj sploh mislijo, da bom vozil 50 za njim, kdo mu daje to pravico, da si lahko cesto vzame kot svojo.
Tovornjakarji pa niso nič boljši, ti so sposobni narest celo kolono za sabo in jih bk.
V drugem primeru so pa res blažji ovinki, ampak spet ne vidim razloga zakaj bi pa on moral sekat, vsekakor se da lepše speljat tudi če bi bil še 10m daljši.
Ne vem kaj sploh mislijo, da bom vozil 50 za njim, kdo mu daje to pravico, da si lahko cesto vzame kot svojo.
Tovornjakarji pa niso nič boljši, ti so sposobni narest celo kolono za sabo in jih bk.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krepki ::
Tu ne gre samo za voznike avtobusov tudi osebni avtomobili vozijo čez ločilno črto sekajo ovinke itd,sem bil glih predvčeraj na sprehodu in opazoval voznike,lokalna cesta od 15stih avtomobilov niti eden ni peljal po svojem pasu vsi so prevozili črto najmanj za 10 cm.asvalt je nov niti ene luknje,kar bi lahko bil razlog.
Drugi primer ko se vozim iz službe domov imam en ovinek 90 stopinjski in skoraj vsak dan moram obstat,da spustim vozilo mimo ki seka ovinek na drugi strani dva metra prostora za normalno vožnjo.
Drugi primer ko se vozim iz službe domov imam en ovinek 90 stopinjski in skoraj vsak dan moram obstat,da spustim vozilo mimo ki seka ovinek na drugi strani dva metra prostora za normalno vožnjo.
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
nenormalno veliko problemov vozniki avtobusov.Vozijo približno kot ti, s tem,da imajo ogromno škatlo, ki je čez celo cesto in jim ne nese, da po vaških cestah se tega ne vozi tako, da se tišči gas do konca. Potem vsi, ki jih srečajo naspoti, rabijo ene tri minute, da k sebi v realnost pridejo. Se gredo (greste) neke virtualne igrce po cesti za svoje užitke. Kaj je prav, itak že dolgo nihče ne ve.
Tasvalt je nov niti ene luknje,kar bi lahko bil razlog.Slabi avtomobili in še slabši šoferji. Malomarnost at its best. Jokat pa znajo vsi, ko ga vserjejo.
negotiator je izjavil:
Vidim, da marsikdo nima občutkaTole me zanima: kako da imaš ravno ti toliko čudnih izletov po cesti? Imaš zgolj nesrečo ali pa si ti ravno en tak pacient. Enkrat na pločnik, enkrat na njivo... tole mi je še posebno zanimivo, kako si se potem lotil forenzike, vozil gori doli, ene lovil itd. POLICIJO si poklical? Nisi, pa ne bi škodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
joze67 ::
GrimReaper je izjavil:
Prvič, sploh ne vem zakaj se uporablja tako veliko prevozno sredstvo za prevoz enega ali dveh ljudi, to je meni resno bolano, ker to bi jih lahko z avtom okol fural, tukaj ima pa 50 sedežev samo za vsak slučaj, če pač pride na postajo eden več kot ponavadi. Oz. če smo realni bi bil lahko kombi ali minibus.
In potem bodo začeli voziti s taksiji in se bo enkrat 6. človek (ali n+1, če vzame večji avto - ampak zakaj večji avto, če sta dva ali trije?) znašel brez prevoza in bo polno sporočil (tudi na S-T) da ni čudno, da se vsak vozi sam, ko je javni prevoz tako nezanesljiv.
Sicer pa je tako, da prevoznik mora vzdrževati linijo, in jo vzdržuje z voznim parkom, ki ga ima. In mu je logistično ceneje, da ima 10 enakih vozil, kot pa da mu 8 majhnih stoji praznih, on je pa še vedno brez, ker potrebuje 3 velike, ima pa dva.
scipascapa je izjavil:
Kako že pravijo tisto, da je zakonsko pravilno pričakovati, da bodo ostali upoštevali CPP?
Ti bodo prav na tem forumu hitro povedal, da če bi voznik rešilca (namesto da se zanaša na ta načela) bolje pogledal, bi imeli dva mlada človeka živa. In da se ne moreš zanašati na to, da bodo soudeleženci res delali vse po pravilih.
(Še bolj pa to velja za voznike, ki so veliko na cesti.)
okoli 14-te.
Nizko sonce torej. Direkt preko ceste v uč.
Ob 14:00 CEST je ob 13:00 CET - sonce je skorajda v zenitu.
Poleg tega je Zaloška najbolj V-Z ulica v Lj in sonce je bilo vozniku reševalnega vozila na levi (J), motorist pa naravnost (Z). Če ga je motilo sonce, je moralo biti še kaj drugega posredi (bedno vetrobransko steklo, svetleče mape na armaturi, karkoli).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: joze67 ()
joze67 ::
Ce bo res fasal kazensko ovadbo, sem mnenja, da bi bilo potrebno spremeniti zakonodajo in uvesti prometne forenzike.
In kje boš uporabil te prometne forenzike, če ne pred sodščem? Dejstvo je, da sta motorist in sopotnica umrla zaradi trka v to vozilo. Kdo drug, če ne sodišče, pa bo presojal, ali je voznik kombija ravnal primerno skrbno? Forenzik? Policaj? Taksist? Slo-tech?
Kazenska ovadba je ovadba, ne obsodba.
facepalm ::
@joze67 imas prav. Nisem se pravilno izrazil. Mislil sem, v primeru ce ga obsodijo. My bad:)
@grimreaper avtobus je visji od avta in mora paziti na veje dreves in se mora posledicno umikat na drugi pas. Glede hitrosti je tako, da ima bus omejitev 80kmh izven naselja. V primeru, ko v avtobusu vsaj 1 potnik stoji pa pade ta omejitev na 60kmh. Vozil pa bo le toliko hitro, kolikor oceni da je varno. Zavedaj se, da v primeru izsiljevanja prednosti, avtobus lahko blokira le v skrajnem primeru. Ni to kamion, ki blokira brez problema. Avtobus vozi potnike in ce mu nekdo izsili prednost, da mora bus blokirat in se potnik poskoduje, se smatra kot prometna nesreca, tudi ce ne pride do trcenja. Avtobus ni avto. Pojdi delat izpit pa si bos zelel, da bi lahko pobrisal svoje poste:)
@grimreaper avtobus je visji od avta in mora paziti na veje dreves in se mora posledicno umikat na drugi pas. Glede hitrosti je tako, da ima bus omejitev 80kmh izven naselja. V primeru, ko v avtobusu vsaj 1 potnik stoji pa pade ta omejitev na 60kmh. Vozil pa bo le toliko hitro, kolikor oceni da je varno. Zavedaj se, da v primeru izsiljevanja prednosti, avtobus lahko blokira le v skrajnem primeru. Ni to kamion, ki blokira brez problema. Avtobus vozi potnike in ce mu nekdo izsili prednost, da mora bus blokirat in se potnik poskoduje, se smatra kot prometna nesreca, tudi ce ne pride do trcenja. Avtobus ni avto. Pojdi delat izpit pa si bos zelel, da bi lahko pobrisal svoje poste:)
r3dkv1c4 ::
?? What are you on and how can i get some?
Come to me and I will give U some to taste it.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
če bi voznik rešilca (namesto da se zanaša na ta načela) bolje pogledal, bi imeli dva mlada človeka živa.
to izjavo si potegnil iz riti al si to pretuhtal z Lakotnikam in s solatno pomočjo?
Jaz sem za, da naredimo rekonstrukcijo nesreče in tebe posadimo v kombi.....na motor damo Solatarja(ker je pač popolni in bo nedvomno rešil situacijo v primeru, da ga ti spregledaš)
na zadnji sedež pa nabijemo Lakotnika, ker pač on mora imeti nekoga, ki je kos tem nalogam in solatar je prava rešitev za to.
Si za?
Aja pa v tem primeru sem pozabil omenit, da iz svojega žepa plačam očala zate, ki pa jih bo izbral Solatko, da ti slučajno sonce ne zamegli pogleda.
Bi šlo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Unknown_001 ::
Danes smo se naučili da se solata in redkvice ne marajo med sabo. Zato jih bom drugič posadil na dva različna konca vrta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
globoko grlo ::
Jaz sem za, da naredimo rekonstrukcijo nesreče in tebe posadimo v kombi.....na motor damo Solatarja(ker je pač popolni in bo nedvomno rešil situacijo v primeru, da ga ti spregledaš)
na zadnji sedež pa nabijemo Lakotnika, ker pač on mora imeti nekoga, ki je kos tem nalogam in solatar je prava rešitev za to.
hahahahaha, si me nasmejal
prispevam za očala :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
next3steps ::
@Lakotnik29 poklicni vozniki gledajo(mo) drugace na promet/prometne situacije. S(m)o navajeni voziti previdneje, opazovati okolico, spremljati promet tudi 2 krizisca naprej itd.
Pa sem mislis, da so to pogoji, da lahko sploh vsedeš za volan.
Potemtakem je večina voznikov avtomobilov idiotov, ki vozniškega izpita niti videti ne bi smeli.
Nekdo je omenjal reakcijski čas? Ne vem, nimam problemov z njim. Sem se že večkrat rešil iz zagate, a nisem profesionalni voznik. Če ne premorete malo zdrave pameti, raje prepustite obvladovanje takih vozil nam, ki to premoremo.
facepalm ::
Pogoj da se usedes za volan je pac izpit B kategorije, katerega dandanes res ni tezko opraviti. In ja, glede na to kar videvam vsak dan po nasih cestah, je res vecina voznikov idiotov (tudi sam sem vcasih, s privat vozilom).
Point je v tem, da ko das skozi poklicno izobrazevanje, gledas na promet iz drugega zornega kota. Ne pricakujem da razumes, ne pa pametovat o stvareh, o katerih ocitno nimas pojma.
Reakcijski cas pa je odvisen od posameznika neglede na kategorijo. S treningom, se ga da izboljsati.
Point je v tem, da ko das skozi poklicno izobrazevanje, gledas na promet iz drugega zornega kota. Ne pricakujem da razumes, ne pa pametovat o stvareh, o katerih ocitno nimas pojma.
Reakcijski cas pa je odvisen od posameznika neglede na kategorijo. S treningom, se ga da izboljsati.
Unknown_001 ::
A je kdo šel probat merit reakcijski čas na simulatorju zdaj ko je bil avtosalon v Lj ?
Če je kaj verjet testu 0.55 s najboljši drgač pa 0.67 s
Če je kaj verjet testu 0.55 s najboljši drgač pa 0.67 s
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
r3dkv1c4 ::
Unknown_001 je izjavil:
Danes smo se naučili da se solata in redkvice ne marajo med sabo. Zato jih bom drugič posadil na dva različna konca vrta.
Wrong.
Najina ljubezen je neizmerna....občudujem njegove sposobnosti in njegova svetovanja.
Nekoč si želim, da bi lahko z njim odšel na daljšo pot, pa naj bo to s kamionom, avtom, motorjem ali space shuttlom.
Vzel bom seboj kaj za pod zob, da ne bom zaspal v neizmerno prijetnji vožnji, brez kančka pomisleka na nevarnost.
Čudovita bi bila ta izkušnja.
Pogoj da se usedes za volan je pac izpit B kategorije, katerega dandanes res ni tezko opraviti. In ja, glede na to kar videvam vsak dan po nasih cestah, je res vecina voznikov idiotov (tudi sam sem vcasih, s privat vozilom).
Point je v tem, da ko das skozi poklicno izobrazevanje, gledas na promet iz drugega zornega kota. Ne pricakujem da razumes, ne pa pametovat o stvareh, o katerih ocitno nimas pojma.
Reakcijski cas pa je odvisen od posameznika neglede na kategorijo. S treningom, se ga da izboljsati.
Nekaj si pozabil.
Danes je pogoj za opravitev izpita B tudi pisanje tekstovnih sporočil in slikanje selfiev med opravljanjem le tega.
Če kandidat ni sposoben multi taskinga potem žal ni pravi za voznika B kategorije.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
facepalm ::
Uff.. bo treba kupit par ur v avtosoli, da se tega navadim. Joj koliko novosti v prometu:/
matic492 ::
Nekaj si pozabil.
Danes je pogoj za opravitev izpita B tudi pisanje tekstovnih sporočil in slikanje selfiev med opravljanjem le tega.
Če kandidat ni sposoben multi taskinga potem žal ni pravi za voznika B kategorije.
Selfiji med vožnjo so #2014.
Zdaj samo za snap slikaš kako moraš cijazit za nekom 60 na regoinalki in napišeš "Za popizdit."
//Sarcasm off
Dejansko dobim tak snap od ene praktično vsak teden ko se domov vozi :D
Aja ali pa snemaš kako ganjaš svojega 1.2 Cliota 170 po avtocesti, tak da se ti ubogi motor zasmili, ker je glih pred tem da bo počil. (Tudi to sem že videl, pa ne enkrat)
Jaz se spomnem da še kako leto za tem ko sem dobil izpit sem si glih komaj upal radijsko postajo zamenjat :D
Enkrat sem pa videl eno mlajšo žensko sredi maribora, se je ustavila na avtobusni in pisala SMS-e oz. facebook :D Hodil sem peš mimo in je bila vsaj 5 minut tam lol. Well, I guess da je še vedno boljše to kot pa da bi isto delala med vožnjo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Unknown_001 ::
Dejansko dobim tak snap od ene praktično vsak teden ko se domov vozi :D
A mava midva slučajno isto kolegico? Jaz sem ji ene parkrat zatežil glede tega da je neodgovorno, ona pa "ka si pizda dosadan". Ni druge kot orng facepalm .
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
IL_DIAVOLO ::
če bi voznik rešilca (namesto da se zanaša na ta načela) bolje pogledal, bi imeli dva mlada človeka živa.
to izjavo si potegnil iz riti al si to pretuhtal z Lakotnikam in s solatno pomočjo?
Jaz sem za, da naredimo rekonstrukcijo nesreče in tebe posadimo v kombi.....na motor damo Solatarja(ker je pač popolni in bo nedvomno rešil situacijo v primeru, da ga ti spregledaš)
na zadnji sedež pa nabijemo Lakotnika, ker pač on mora imeti nekoga, ki je kos tem nalogam in solatar je prava rešitev za to.
Si za?
Aja pa v tem primeru sem pozabil omenit, da iz svojega žepa plačam očala zate, ki pa jih bo izbral Solatko, da ti slučajno sonce ne zamegli pogleda.
Bi šlo?
Haha
matic492 ::
Unknown_001 je izjavil:
Dejansko dobim tak snap od ene praktično vsak teden ko se domov vozi :D
A mava midva slučajno isto kolegico? Jaz sem ji ene parkrat zatežil glede tega da je neodgovorno, ona pa "ka si pizda dosadan". Ni druge kot orng facepalm .
Ka pa vem :D Jaz ji vedno težim. Pa reče "Jaz sem ženska, multipraktik pač."
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
AndrejO ::
Point je v tem, da ko das skozi poklicno izobrazevanje, gledas na promet iz drugega zornega kota. Ne pricakujem da razumes, ne pa pametovat o stvareh, o katerih ocitno nimas pojma.
Point je v tem, da odkar je sekcija avtoprevoznikov (torej stanovsko združenje poklicnih voznikov) naredila takšno sceno okoli odvzemov vozniškega dovoljenja za vse kategorije, v mojih očeh kakršen koli argument "poklicnega voznika" več ne vzdrži. Vem, da je to krivično, ampak ko se krega stanovsko združenje v imenu vseh voznikov, potem je zame edini možen zaključek, da je večina članov združenja neprimernih za kakršno koli argumentiranje "varne vožnje" ali česarkoli podobnega.
Mehmed ::
Kdor ima izpit gleda zviska na tiste brez njega.
Kdor ima izpit za poklicnega gleda zviska na tiste z izpitom.
Vmes so verjetno piloti pa astronavti, na vrhu pa solatko, ki gleda zviska na vse.
Kdor ima izpit za poklicnega gleda zviska na tiste z izpitom.
Vmes so verjetno piloti pa astronavti, na vrhu pa solatko, ki gleda zviska na vse.
facepalm ::
@AndrejO
Kaj delajo in zagovarjajo razna privat zdruzenja nima 10% veze z dejanskimi vozniki. To je nekako tako kot sindikati, ki izustjo neke neumne predloge, kateri koristijo le pescici.
Sploh pa ne morejo govoriti v imenu vseh poklicnih voznikov. Nismo vsi clani kravatarskih klubov.
Kaj delajo in zagovarjajo razna privat zdruzenja nima 10% veze z dejanskimi vozniki. To je nekako tako kot sindikati, ki izustjo neke neumne predloge, kateri koristijo le pescici.
Sploh pa ne morejo govoriti v imenu vseh poklicnih voznikov. Nismo vsi clani kravatarskih klubov.
AndrejO ::
@AndrejO
Kaj delajo in zagovarjajo razna privat zdruzenja nima 10% veze z dejanskimi vozniki. To je nekako tako kot sindikati, ki izustjo neke neumne predloge, kateri koristijo le pescici.
Sploh pa ne morejo govoriti v imenu vseh poklicnih voznikov. Nismo vsi clani kravatarskih klubov.
Kaj si ti mislis je nerelevantno. Ker je to cisto doloceno zdruzenje, ki je pod vodstvom cisto dolocenega g. Klobase dokazalo, da lahko prakticno ohromi cestni promet v Sloveniji, se ga na vladi in v DZ jemlje kot reprezentativnega.
Ce menis, da ne zastopa interesov vecine poklicnih voznikov ... tough ... ker njihovo mnenje ima tezo, mnenje neclanov in preostalih klubov pa pac ne.
joze67 ::
če bi voznik rešilca (namesto da se zanaša na ta načela) bolje pogledal, bi imeli dva mlada človeka živa.
to izjavo si potegnil iz riti al si to pretuhtal z Lakotnikam in s solatno pomočjo?
V resnici sem samo vzel stališče nekega udeleženca točno te téme:
Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).
Če velja za kolesarje, velja tudi za kobije in motoriste.
r3dkv1c4 ::
Ko so ga policisti ustavili, se jim je "pohvalil", da je vozil tudi do 260 kilometrov na uro. Na motorju ni bil sam, s seboj je imel še sopotnico.
Zihr je bil brat od unega fužinca.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
VelkBla ::
Folk z glavo ni pri zadevi, raztresen (nekako razumem), zivcen, ignoranca na visku v smislu, samo da je on prvi, precenjevanja samega sebe in dane situacije, polno izsiljevanj na kriziscih. Da ne omenim, da nekateri ze tako cudno manevrirajo z avtomobilom, potem pa se s telefonom ali hrano v roki.
scipascapa ::
Zato bi moral sistem bolje delovati s kamerami in več kontrole.
Malo manj krvavo kot zelo krvavo lansko leto
V prejšnjem tednu je na naših cestah umrlo pet oseb, do vključno nedelje pa skupaj kar 26. Lani je bilo smrtnih žrtev še več, kar 30, a je bilo izjemno krvavo leto. Leta 2015 je bilo do vključno 3. aprila le 22 smrtnih žrtev.
V preteklem tednu so se na slovenskih cestah zgodile štiri smrtne prometne nesreče, v katerih je umrlo pet oseb.Letos so slovenske ceste terjale 26 smrtnih žrtev, v enakem obdobju preteklega leta pa 30 smrtnih žrtev.
Malo manj krvavo kot zelo krvavo lansko leto
V prejšnjem tednu je na naših cestah umrlo pet oseb, do vključno nedelje pa skupaj kar 26. Lani je bilo smrtnih žrtev še več, kar 30, a je bilo izjemno krvavo leto. Leta 2015 je bilo do vključno 3. aprila le 22 smrtnih žrtev.
V preteklem tednu so se na slovenskih cestah zgodile štiri smrtne prometne nesreče, v katerih je umrlo pet oseb.Letos so slovenske ceste terjale 26 smrtnih žrtev, v enakem obdobju preteklega leta pa 30 smrtnih žrtev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
energetik ::
next3steps je izjavil:
Potemtakem je večina voznikov avtomobilov idiotov, ki vozniškega izpita niti videti ne bi smeli.S tem se vsekakor strinjam.
Da malo pojamram - danes me je v coni 30 na ozki cesti prehitelo vsaj 6-7 pacientov, eden takoj po začetku cone pred vrtcem . Pot so nadaljevali vsaj s 50-60km/h. S tem, da sem jih potem videl na naslednjem križišču 3km naprej..."prihranili" so točno...27,3 sekunde...
Praktično vsako jutro me tam prehitita vsaj 1-2. S tem da že jaz vozim ~35 po GPS.
Folk je enostavno bolan, za tiste 2min prihranka bo raje fasal 1000EUR+ in morda še odvzem izpita, poleg tega se na cesti komaj srečata 2 avta, dovozi do bajt vsakih 5m, vrtec, lekarna itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Aston_11 ::
Tukaj označi, napiši, kaj delajo vozniki, pa poročaj, če bo kaj od tega, omeni vrtec. Morda bo.
http://www.policija.si/apps/predlogi_ob...
http://www.policija.si/apps/predlogi_ob...
r3dkv1c4 ::
http://www.delo.si/prosti-cas/rekreacij...
So ugotovili, da kolesarji nismo balast prometa.
Pri nas ne bodo nikoli.
So ugotovili, da kolesarji nismo balast prometa.
Pri nas ne bodo nikoli.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Invictus ::
O takem zakonu lahko pri nas samo sanjamo...
Pri nas bodo sprejeli zakon, da če slučajno kolesar pri prehitevanju avta zaradi bližine le tega opraska, sledi kazen 1000 EUR. Za kolesarja...
Pri nas bodo sprejeli zakon, da če slučajno kolesar pri prehitevanju avta zaradi bližine le tega opraska, sledi kazen 1000 EUR. Za kolesarja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Siddh ::
Včearj zjutraj so v mariboru okrog sedme ure zjutraj semafori v križišču ulice pariške komune, linhartove in titove ceste odpovedali. Bil sem na Titovi na desnem pasu, ko sem opazil, da na semaforju ni luči sem ustavil, folk pa kar mimo mene s polno hitrostjo medtem ko so se pred njimi z leve iz pariške komune vsipali drugi vozniki. Instant kaos, ljudje pa še kar slepo v križišče, čeprav so videli, da je polno. Kako tam ni bilo nesreče, ne vem. :D
Aston_11 ::
Sem isto danes videl na vstopu na AC Postojna - KOper. Dars je nekaj reguliral za križiščem, folk seveda v križišče in zavijal levo (recimo neka Corsa s KP registracijo (z obale vidijo itak samo sebe in svojo rit), seveda so s tem s tem zaprli pot tistim iz Pivke proti Postojni. In so tam čakali... potem so tisti iz Pivke pritisnili in jih poskusili obvoziti, seveda po nasprotnem pasu za tiste iz Postojne.....
šernk ::
http://www.delo.si/prosti-cas/rekreacij...
So ugotovili, da kolesarji nismo balast prometa.
Pri nas ne bodo nikoli.
lahko dajo zakon, lahko dajo tudi 10.000eur kazni in odvzem vozniške pa ne bo pomagalo nič če imamo 2 policaja na 100 kvadratnih kilometrov pa še od tega je en zaposlen s pisanjem papirjev v pisarni. V Italiji bo pa zakon deloval, ker je možnost da te ustavijo malce večja.
pri nas sedaj že leto dni delajo na par odsekih in je semafor. pa dam primer: pred mano gre 5 avtov skozi rdečo, jaz se ustavim in me še štirje avti prehitijo. zaenkrat vem, da je v letu dni samo en dobil kazen, dovolj bi bilo da bi samo 1x tedensko stali policaji tam podelili na začetku par 10 kazni pa bi se zadeve umirile.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
scipascapa ::
sej to je fora, verjetnosti, da te dobijo in kaznujejo, preprosto ni....folku se jebe za cpp.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40711 (35582) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40042 (36101) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61593 (54783) | jype |