» »

Obnašanje voznikov

Obnašanje voznikov

Temo vidijo: vsi
««
8 / 23
»»

scipascapa ::

V zadnjem tednu koliko 4 ali 5 smrtnih? Samo, da je lepše vreme se že številke kažejo. Pa tako lepo smo imeli prve 2 mesece malo smrtnih v primerjavi z slabihm 2016.

Invictus ::

perci je izjavil:

Včeraj zvečer je na Celovški v Ljubljani ženska s kolesom napadla voznika avtomobila, ki je prevozil rdečo luč in pri tem umrla.
http://siol.net/novice/crna-kronika/v-l...

Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.

Mislim, kako si drzne pri zeleni luči peljati čez cesto?!?!?! Kolesarka namreč...

No, tu se lepo vidi kdo mora pazit na druge...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

jype je izjavil:

takole.
Zato se splača! Daš dve na balanco, pa greš! (5:35)

scipascapa ::

Invictus: me zanima koliko let bo dobil. Rdeča je hudič pri, ki se jo v 99% ne kaznuje, ker sistem ne deluje, ni policistov, ni redarjev, ki bi to sankcionirali.
Folk jo pa itaq ne jebe.

Unknown_001 ::

scipascapa je izjavil:

Invictus: me zanima koliko let bo dobil. Rdeča je hudič pri, ki se jo v 99% ne kaznuje, ker sistem ne deluje, ni policistov, ni redarjev, ki bi to sankcionirali.
Folk jo pa itaq ne jebe.


Nekoč me je neka gospa v ljubljani podučila da je treba v rumeno peljat če ne bi bil kaos... mislim da i odveč povedat da se mi je malo prej zaletala v zadnji odbijač.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

scipascapa je izjavil:

Invictus: me zanima koliko let bo dobil. Rdeča je hudič pri, ki se jo v 99% ne kaznuje, ker sistem ne deluje, ni policistov, ni redarjev, ki bi to sankcionirali.
Folk jo pa itaq ne jebe.

Glede na njegova leta in avto, bi rekel, da nič.

Bo fotr vse zrihtal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

perci> Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.

Ne. Pametno bomo ugotovili, da je umrla, ker je po neumnem upoštevala CPP, kjer piše, da smeš predvidevati, da bodo drugi udeleženci spoštovali CPP. To jo je stalo življenja.

Kolesar _NIKOLI_ ne sme upoštevati prometnih predpisov.

Aston_11> Zato se splača! Daš dve na balanco, pa greš! (5:35)

En od teh dveh je moški.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

perci> Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.

Ne. Pametno bomo ugotovili, da je umrla, ker je po neumnem upoštevala CPP, kjer piše, da smeš predvidevati, da bodo drugi udeleženci spoštovali CPP. To jo je stalo življenja.

Kolesar _NIKOLI_ ne sme upoštevati prometnih predpisov.



Tu bodo spet jemali vse izven konteksta. Ampak da bodo ostali razumeli da eno pristavim. Inštruktor me je v avtošoli učil da so vsi ostali debili ki se hočejo zabit vame. Poanta tega je bil nauk, da načelo zaupanja na cesti žal NE deluje najbolje. Zato je treba paziti nase in na druge bolj kot pa slepo slediti označbam.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

perci ::

jype je izjavil:

perci> Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.

Ne. Pametno bomo ugotovili, da je umrla, ker je po neumnem upoštevala CPP, kjer piše, da smeš predvidevati, da bodo drugi udeleženci spoštovali CPP. To jo je stalo življenja.


Kako pa gre ta tvoja ideja (o neupoštevanju predpisov) skupaj s povečano kulturo vožnje, ki jo sam ugotavljaš?

Aston_11 ::

jype je izjavil:

En od teh dveh je moški.
Ne bomo diskriminirali, sicer pa lahko gre tudi peš, če zgleda dubiozno.

Unknown_001 ::

Aston_11 je izjavil:

jype je izjavil:

En od teh dveh je moški.
Ne bomo diskriminirali, sicer pa lahko gre tudi peš, če zgleda dubiozno.


Sedaj si pa ti nestrpen do njegove hetero-usmerjenosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

perci> Kako pa gre ta tvoja ideja (o neupoštevanju predpisov) skupaj s povečano kulturo vožnje, ki jo sam ugotavljaš?

Vedno več voznikov motornih vozil se obnaša vljudno.

Aston_11> Ne bomo diskriminirali, sicer pa lahko gre tudi peš, če zgleda dubiozno.

Ja, saj jaz ne bi diskriminiral, samo pravim, da ni vse zlato, kar je blond.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

D3m ::

jype je izjavil:

GupeM> Verjetno je bil Jype.

Po čem to sklepaš?

Jype po regionalki vozi takole.


Kakšno cigansko naselje je pa to?
|HP EliteBook|R5 6650U|

perci ::

Vedno več voznikov motornih vozil se obnaša vljudno.

Te variante še nisi dokazal. Torej zaenkrat rečmo, da nimaš prav.

Aston_11 ::

Unknown_001 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

jype je izjavil:

En od teh dveh je moški.
Ne bomo diskriminirali, sicer pa lahko gre tudi peš, če zgleda dubiozno.


Sedaj si pa ti nestrpen do njegove hetero-usmerjenosti.
Ne, ponavadi so težji in gre težje v klanec, pa interes, interes je tudi važen...

next3steps ::

kuvanasarma je izjavil:


Če bi pešec bil doma v banji z mrzlo vodo in se z kladivom tolku po korenu k***a potem nebi bil tam, in ga voznik nebi zbil, kar pomeni da je pešec odgovoren...

Pešec je lahko kriv, ne more pa biti odgovoren (v kolikor tega ne naredi nalašč).

perci je izjavil:

Vedno več voznikov motornih vozil se obnaša vljudno.

Te variante še nisi dokazal. Torej zaenkrat rečmo, da nimaš prav.

Zaenkrat lahko rečemo samo to, da z neko verjetnostjo nima prav.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Zaenkrat lahko rečemo, da naj vsak lepo sam dokaže svoje trditve.

Če jst rečem, da človek še ni stopil na luno, se pričakuje, da dam dokaze za to, ne pa da rečemo, da z neko verjetnostjo nimam prav.

jype ::

perci> Te variante še nisi dokazal.

Tega ne morem dokazati jaz - dokazuje pa policijska statistika.

globoko grlo ::

lol, plavčkom ne zaupamo uporabo tejzerjev, njhovi statistki pa je za verjet???
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

jype ::

globoko grlo> lol, plavčkom ne zaupamo uporabo tejzerjev, njhovi statistki pa je za verjet???

Morskemu psu ne bi dal roke v gobec, jedel bi ga pa?

globoko grlo ::

A še kj bl brezveznega se pa ne moreš spomnit?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

perci ::

jype> Tega ne morem dokazati jaz - dokazuje pa policijska statistika.

Ne, tega tista statistika, ki si jo citiral, ne dokazuje.

jype ::

perci> Ne, tega tista statistika, ki si jo citiral, ne dokazuje.

O, ja, dokazuje.

scipascapa ::

perci ::

perci> Ne, tega tista statistika, ki si jo citiral, ne dokazuje.


https://www.avp-rs.si/preventiva/svetov...

V zadnjih 6 letih, je leto 2016 najslabše, kar se tiče umrlih pešcev. Iz leta 2016 na 2015 se je število smrti pešcev povečalo za 38%.

Torej, podatke na plano ali pa bodi raje tiho.

jype ::

perci> Torej, podatke na plano ali pa bodi raje tiho.

Saj gledam iste podatke, ampak če je nekdo matematično nepismen, to ni moj problem.

Unknown_001 ::

perci je izjavil:

perci> Ne, tega tista statistika, ki si jo citiral, ne dokazuje.


https://www.avp-rs.si/preventiva/svetov...

V zadnjih 6 letih, je leto 2016 najslabše, kar se tiče umrlih pešcev. Iz leta 2016 na 2015 se je število smrti pešcev povečalo za 38%.

Torej, podatke na plano ali pa bodi raje tiho.


Ti gledaš samo za obdobje 2015 / 2016 . Poglej širše pa povej kakšen je trend. Kam kaže. Aproksimiraj linearno funkcijo, pa bo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

jype je izjavil:

perci> Torej, podatke na plano ali pa bodi raje tiho.

Saj gledam iste podatke, ampak če je nekdo matematično nepismen, to ni moj problem.

Izgleda te bomo res morali poslati po tisto diplomo, ker po mojem boš težko pojasnil, kako je lahko 21 (v 2012) več kot 22 (v 2016).

Ti gledaš samo za obdobje 2015 / 2016 . Poglej širše pa povej kakšen je trend. Kam kaže. Aproksimiraj linearno funkcijo, pa bo.

Gledam zadnjih 6 let. Ja?

Unknown_001 ::

Ni videti. Trend je, ko potegneš črto, še vedno padajoč. Zakaj si se pa omejil samo na 6 let?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Samo število je zavajajoče. Upoštevati bi morali populacijo (skupaj stabilna, vozil vedno več, kolesarji in motoristi?), prevožene (+) in prehojene (-) kilometre... mislim, da za pešce ni tako zelo ugodno. Ko bo ostal eden, in ga bodo zbili, bo samo ena nesreča v statistiki.

Invictus ::

perci je izjavil:

perci> Ne, tega tista statistika, ki si jo citiral, ne dokazuje.


https://www.avp-rs.si/preventiva/svetov...

V zadnjih 6 letih, je leto 2016 najslabše, kar se tiče umrlih pešcev. Iz leta 2016 na 2015 se je število smrti pešcev povečalo za 38%.

Torej, podatke na plano ali pa bodi raje tiho.

Krivi so vozniki avtov. Kaj so jih pa povozili...

Najbrž se pešec ni sam povozil?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Dejstva so sledeča:
- v 2015 je bilo 14% več mrtvih pešcev kot v 2014
- v 2016 je bilo 38% več mrtvih pešcev kot v 2015
- v 2016 je bilo 4% več mrtvih pešcev kot v 2011 (torej 5 let prej)
- v 2017 cepajo kot muhe (če ne bo na koncu več kot 22, sem bicikl)

Moja trditev je bila, da se vozniška kultura poslabšuje. Za podpreti to trditev zadostujeta tudi samo 2 ali 3 leta. Za vsak slučaj sem dal dvakrat več.

Over.

P.S.
Zanimivo je pa to, da je na tej spletni strani agencije 7 alinej o tem, kako naj za varnost pešcev poskrbijo pešci in ena sama alineja za voznike. Izgleda, da se pešci res sami povozijo, kot pravi Invictus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

perci ::

joze67 je izjavil:

Samo število je zavajajoče. Upoštevati bi morali populacijo (skupaj stabilna, vozil vedno več, kolesarji in motoristi?), prevožene (+) in prehojene (-) kilometre... mislim, da za pešce ni tako zelo ugodno. Ko bo ostal eden, in ga bodo zbili, bo samo ena nesreča v statistiki.

Se strinjam. Včasih se je vseeno dobro zanesti na "gostilniške občutke". Običajno ne, včasih pa. Tale statistika, ki jo jype lepi, je namreč nepopolna in ne more odgovoriti na ta vprašanja, ki si jih izpostavil. Pa še na kup drugih ne (npr. varnost vozil, izboljšanje infrastrukture,...). Pa tudi, če bi vzeli zdravo za gotovo, da je varnost pešcev večja (PA NI), to še vedno ne pomeni, da je varnost boljša zaradi izboljšanja prometne kulture.

jype ::

perci> Včasih se je vseeno dobro zanesti na "gostilniške občutke".

Motiš se.

Markus386 ::

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).

Avto je še vedno precej glasna in osvetljena stvar, ki se jo na daleč sliši in vidi, če bi ljudje gledali kaj več na svoje življenje kot na "saj imam prednost", bi bilo mrtvih precej manj.

Vozniki avtomobilov se pa tudi srečujejo vsak dan z raznimi situacijami, in imaš cel spekter dogodkov, od tega da zapelje na pločnik in povozi pešca, ki ni mogel storiti nič, pa do tega da se jim pešci dobesedno mečejo pod avto (ali kolesarji kamikaza-stil zapeljejo z visoko hitrostjo iz neosvetljene stranske ceste, zakrite z živo mejo, čez prehod za pešce, saj 'imajo prednost'), in to mora voznik predvideti, pa tudi če, morajo biti še fizikalni pogoji zadoščeni, da se lahko zaustavi oz. reši situacijo.

Kot opažam tukaj v temi, in drugje v podobnih temah je pa vse več egotripanja raznih kolesarjev in pešcev, ki vedno vlečejo svoj prav... od tega da kolo ni nevarna stvar (100kg+ pri 30kmh v pešca ni ravno zabavna stvar, in če je kdo gledal naprimer jypove posnetke, vidi da ogroža tako pešce kot rampe), pa do tega da se samo v supergah ne da narediti škoda (ni se treba ravno močno zaleteti v kakega penzionista, pa je že dovolj za padec, in kak zlom, kar se pri višji starosti kaj hitro konča s smrtjo (saj veste kako je, ko kdo ne more več hodit in ostane v postelji pri teh letih)).

jype ::

Markus386> od tega da kolo ni nevarna stvar

Število peščcev, ki jih je v zadnjih 10 letih v Sloveniji ubil kolesar: 0.

Invictus ::

Markus386 je izjavil:

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).

Spoštovanje prometnih predpisov jo je pripeljalo v smrt...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markus386 ::

jype je izjavil:

Markus386> od tega da kolo ni nevarna stvar

Število peščcev, ki jih je v zadnjih 10 letih v Sloveniji ubil kolesar: 0.


Lažeš

http://svet24.si/clanek/novice/crna-kro...

jype ::

O, pa res, končno. Je že čas, da se pešci naučijo, da ne bodo kot kure skakali na cesto!

Markus386 ::

Pa čas je, da se kolesarji naučijo paziti na šibkejše v prometu.

Invictus ::

Markus386 je izjavil:


Avto je še vedno precej glasna in osvetljena stvar, ki se jo na daleč sliši in vidi, če bi ljudje gledali kaj več na svoje življenje kot na "saj imam prednost", bi bilo mrtvih precej manj.

Če pelje avto več kot 50 km/h, prepelje v sekundi vsaj 15m/s. če nisi opazil, že zadnjih 20let dajejo v avte dušilce zvoka zaradi zvočnega onesnaževanja. In ni avto baš neka hudo osveljena zadeva. Sploh ne pod javno razsvetljavo.

Ko bi avtomobilisti ustavljali pri rdeči, in ne ustavljali na prehodih za pešce in kolesarje, bi bilo tudi bolje.

In ja, kolesar in pešec imata pri zeleni luči prednost. Ne boš verjel...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Markus386> Pa čas je, da se kolesarji naučijo paziti na šibkejše v prometu.

Jah, na dolenjskem itak tudi pešci nezavestne brcajo v glavo, tako da je videti, da je tam to neka posebna šega.

Invictus ::

Markus386 je izjavil:


Kot opažam tukaj v temi, in drugje v podobnih temah je pa vse več egotripanja raznih kolesarjev in pešcev, ki vedno vlečejo svoj prav... od tega da kolo ni nevarna stvar (100kg+ pri 30kmh v pešca ni ravno zabavna stvar, in če je kdo gledal naprimer jypove posnetke, vidi da ogroža tako pešce kot rampe), pa do tega da se samo v supergah ne da narediti škoda (ni se treba ravno močno zaleteti v kakega penzionista, pa je že dovolj za padec, in kak zlom, kar se pri višji starosti kaj hitro konča s smrtjo (saj veste kako je, ko kdo ne more več hodit in ostane v postelji pri teh letih)).

Opažam, da je tukaj cel kup šoferskih kretenov, ki se jim zdi normalno, da vsake toliko časa povozijo kakega kolesarja in pešca do smrti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markus386 ::

Invictus je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).

Spoštovanje prometnih predpisov jo je pripeljalo v smrt...


Rekel sem samo, da bi jo dodatna pazljivost morda rešila pred smrtjo, neglede na to, da ji predpisi dajejo prednost.

perci ::

jype je izjavil:

perci> Včasih se je vseeno dobro zanesti na "gostilniške občutke".

Motiš se.

Sem s podatki dokazal, da se motiš.

jype ::

perci> Sem s podatki dokazal, da se motiš.

Ne, podatki zelo jasno kažejo, da se kultura izboljšuje, tvoji napačni interpretaciji podatkov navkljub.

Markus386 ::

Invictus je izjavil:

Markus386 je izjavil:


Kot opažam tukaj v temi, in drugje v podobnih temah je pa vse več egotripanja raznih kolesarjev in pešcev, ki vedno vlečejo svoj prav... od tega da kolo ni nevarna stvar (100kg+ pri 30kmh v pešca ni ravno zabavna stvar, in če je kdo gledal naprimer jypove posnetke, vidi da ogroža tako pešce kot rampe), pa do tega da se samo v supergah ne da narediti škoda (ni se treba ravno močno zaleteti v kakega penzionista, pa je že dovolj za padec, in kak zlom, kar se pri višji starosti kaj hitro konča s smrtjo (saj veste kako je, ko kdo ne more več hodit in ostane v postelji pri teh letih)).

Opažam, da je tukaj cel kup šoferskih kretenov, ki se jim zdi normalno, da vsake toliko časa povozijo kakega kolesarja in pešca do smrti...


Seveda je normalno. Ni prav, je pa normalno. Statistično bo letos *n* ljudi umrlo na cestah iz takšnih in drugačnih razlogov.

Saj tudi vsako leto na svetu nekaj ljudi umre, ker padejo v odprte kanaizacijske/tk/... jaške. A so oni krivi? Ne. A sme biti odprt jašek brez zaščite okoli (ograje, ipd)? Ne. A bi bili živi, če bi gledali pod noge? Verjetno ja.

mirator ::

Markus386 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Markus386 je izjavil:


Kot opažam tukaj v temi, in drugje v podobnih temah je pa vse več egotripanja raznih kolesarjev in pešcev, ki vedno vlečejo svoj prav... od tega da kolo ni nevarna stvar (100kg+ pri 30kmh v pešca ni ravno zabavna stvar, in če je kdo gledal naprimer jypove posnetke, vidi da ogroža tako pešce kot rampe), pa do tega da se samo v supergah ne da narediti škoda (ni se treba ravno močno zaleteti v kakega penzionista, pa je že dovolj za padec, in kak zlom, kar se pri višji starosti kaj hitro konča s smrtjo (saj veste kako je, ko kdo ne more več hodit in ostane v postelji pri teh letih)).

Opažam, da je tukaj cel kup šoferskih kretenov, ki se jim zdi normalno, da vsake toliko časa povozijo kakega kolesarja in pešca do smrti...


Seveda je normalno. Ni prav, je pa normalno. Statistično bo letos *n* ljudi umrlo na cestah iz takšnih in drugačnih razlogov.

Saj tudi vsako leto na svetu nekaj ljudi umre, ker padejo v odprte kanaizacijske/tk/... jaške. A so oni krivi? Ne. A sme biti odprt jašek brez zaščite okoli (ograje, ipd)? Ne. A bi bili živi, če bi gledali pod noge? Verjetno ja.

Mislim, da nimaš povsem razčiščenih pojmov med normalno in statistično verjetnostjo, da se nek dogodek zgodi. Niti slučajno ni normalno, da nekdo nekoga povozi, čeprav stistika kaže, da se to dogaja.

perci ::

jype je izjavil:

perci> Sem s podatki dokazal, da se motiš.

Ne, podatki zelo jasno kažejo, da se kultura izboljšuje, tvoji napačni interpretaciji podatkov navkljub.


Kako že, če se že dve leti zaporedoma število smrti pešcev povečuje? V zadnjem letu skokovito. Smo morda v kaki drugi dimenziji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

jype ::

perci> Kako že, če se že dve leti zaporedoma število smrti pešcev povečuje? V zadnjem letu skokovito. Smo morda v kaki drugi dimenziji?

Ne, le nekateri znamo dovolj statistike, da razumemo, kaj številke pomenijo, česa pa ne.
««
8 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741237 (36108) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23340508 (36567) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962579 (55769) jype

Več podobnih tem