» »

Obnašanje voznikov

Obnašanje voznikov

Temo vidijo: vsi
««
9 / 23
»»

perci ::

Ja, ja, seveda. Razumete, seveda. Ko jih je treba pojasnit, pa rep med noge.

jype ::

Če bi si resnično želel, da ti reč pojasnim, potem se ne bi obnašal kot tri leta star otrok, ko mu vzamejo liziko.

r3dkv1c4 ::

Markus386 je izjavil:

Pa čas je, da se kolesarji naučijo paziti na šibkejše v prometu.

Aha....se pravi, po tvoje lahko skačejo pešči kot teleta okoli in ob tem jim pojemo hvalospeve, ker so najšibkejši člen.


clap clap
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

jype ::

r3dkv1c4> Aha....se pravi, po tvoje lahko skačejo pešči kot teleta okoli in ob tem jim pojemo hvalospeve, ker so najšibkejši člen.

Ker tega ne veš, naj ti razložim: To je res. Vsak kolesar, ki ne pazi na pešce, je kreten (vključno z mano, kadar se zaletim v pešca).

facepalm ::

Jaz bi Jypeta popravil: vsak udelezenec v prometu, ki ne pazi na vse ostale udelezence v prometu + pesce, je kreten:)

jype ::

epecar> Jaz bi Jypeta popravil: vsak udelezenec v prometu, ki ne pazi na vse ostale udelezence v prometu + pesce, je kreten:)

Ja, s tem se strinjam. Ni razloga, da ne paziš na nekoga samo zato, ker se ti zdi močnejši.

perci ::

jype je izjavil:

Če bi si resnično želel, da ti reč pojasnim, potem se ne bi obnašal kot tri leta star otrok, ko mu vzamejo liziko.

V bistvu si ne želim tega, imaš prav. Jst ne rabim pojasnila, ker prepoznam enostavno stvar, ko jo vidim.

Za druge se gre, ki berejo tole in so se ti morda (nekateri) pustili zavesti.

jype ::

perci> ker prepoznam enostavno stvar, ko jo vidim.

Me veseli, da se ti zdi reč, ki je tako kompleksna kot prometna varnost, enostavna.

perci ::

Mene pa ne veseli, da mi podtikaš izjave.

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

r3dkv1c4> Aha....se pravi, po tvoje lahko skačejo pešči kot teleta okoli in ob tem jim pojemo hvalospeve, ker so najšibkejši člen.

Ker tega ne veš, naj ti razložim: To je res. Vsak kolesar, ki ne pazi na pešce, je kreten (vključno z mano, kadar se zaletim v pešca).

Ni vsak jure in ni vsak kreten.
Pešci pa še vedno ostajajo teleta.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

jype ::

r3dkv1c4> Ni vsak jure in ni vsak kreten.
r3dkv1c4> Pešci pa še vedno ostajajo teleta.

Pešci so edini, ki imajo pravico do uporabe ceste. Vsi ostali morajo počakati, da je cesta prosta.

perci ::

Še mal super podatkov za jypeta:
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Se lepo vidi, kako se je v 2015 in 2016 število smrti in hudih telesnih poškodb povečalo tudi na splošno, ne samo na področju varnosti pešcev.

jype ::

perci> Se lepo vidi, kako se je v 2015 in 2016 število smrti in hudih telesnih poškodb povečalo tudi na splošno, ne samo na področju varnosti pešcev.

Lepo se vidi tudi to, da se kultura izboljšuje.

perci ::

Če imaš s kulturo v mislih branje leposlovja ali gledanje filmov med vožnjo, imaš najbrž celo prav.

next3steps ::

Markus386 je izjavil:

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).


S pravimi slušalkami slišiš okolico tako, kot če jih ne bi imel.

GupeM ::

Sicer se mi zdi nesmiselno to prepiranje, ki ga imate z jype-om, pa vendar en komentar. Če upoštevaš samo število smrti, se je vozniška kultura res poslabšala. Če pa gledaš število prometnih nesreč na splošno, pa se je kultura izboljšala. Če zraven upoštevamo še to, da je vsako leto več prometa, pa sploh.

Po občutku bi rekel, da se je prometna kultura res izboljšala in tukaj se moram strinjati z Juretom. Pred leti ljudje niso niti približno toliko ustavljali pred prehodi za pešce, smernike v krožiščih vidim vse pogosteje, raznih nevarnih prehitevanj je vse manj, vozniki na glavnih cestah spustijo koga s stranske ceste predse, tudi tistih pravih norcev čez naselja (80+ km/h) je vse manj ... Mislim, da so vozniki nekoliko bolj strpni. Oz. so v to prisiljeni, sploh ker ima že skoraj vsaka ulica svojega redarja z mobilnim radarjem. Moje trditve sicer niso dejstva in me občutek lahko vara tudi zaradi tega, ker sem zamenjal okolje. Prej Ljubljana in okolica, sedaj Kranj in okolica.

Bi pa tudi sam rad slišal od Jureta, kako brati statistiko, da se iz nje točno vidi, zakaj se je prometna kultura izboljšala.

perci ::

GupeM,

recimo, moj občutek (ki sicer temelji, kot pravi jype, na anekdotnih dokazih) je, da se je v zadnjih npr. 5 letih poslabšalo. Za primerjavo 20 let nazaj, pa ne rečem - se tudi meni zdi, da je boljše.

Nasploh je tako, da se ljudje hitro navadimo na boljše stanje, na slabše pa malo težje. Zato morda (če moja teza, da je kultura slabša, drži), tako težje prenašamo to poslabšanje, ki se dogaja zadnja leta.

jype ::

GupeM> Bi pa tudi sam rad slišal od Jureta, kako brati statistiko, da se iz nje točno vidi, zakaj se je prometna kultura izboljšala.

Saj ti si prav prebral - prometnih nesreč je vedno manj, upoštevati pa je treba tudi standardni odklon, ker izjemni dogodki zelo močno vplivajo na percepcijo, statistično gledano so pa razmeroma nepomembni.

Unknown_001 ::

Teorija kaosa :P
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

Bedarija.

Prometnih nesreč je v policijski statistiki evidentiranih manj zato, ker če ni poškodb, ni treba klicati policije in vsi raje sami izpolnijo evropsko poročilo, kot da bi klicali policijo, da jim še kazen napiše. Včasih se je pa za te stvari klicalo policijo (tako so zavarovalnice sugerirale) ampak so nas policisti s kaznimi sčasoma odvadili.


In seveda, te nesreče niso dokumentirane v nobeni statistiki, razen zavarovalniški, do katere pa nimaš dostopa. Fender benderjev IMO ni nič manj, po drugi strani pa fender benderji ne povejo nič o prometni varnosti. Ti maš lahko milijon nesreč pa nobene poškodbe in nobene smrti - kaj to pomeni? Pomojem pomeni, da je prometna varnost dobra. No, v našem primeru je situacija obratna, ampak eni bodo težko priznali, da kvasijo neumnosti.

St235 ::

Bedarija.
Prometnih nesreč je v policijski statistiki evidentiranih manj zato, ker če ni poškodb, ni treba klicati policije in vsi raje sami izpolnijo evropsko poročilo, kot da bi klicali policijo, da jim še kazen napiše. Včasih se je pa za te stvari klicalo policijo (tako so zavarovalnice sugerirale) ampak so nas policisti s kaznimi sčasoma odvadili.

No tole pa je bedarija da glava peče. Predvsem pa nima nikakršne realne osnove za to sklepanje. Enako bi lahko trdil, da so ljudje danes prijavljajo več fender benderjev, ker se pogosteje tožimo kot pred 10 ali 20 leti. Predvsem pa je zadnja sprememba zakonodaje na tem področju (pa še to govorimo o minornih spremembah) stara več kot 10 let. Pravtako povsem zanemariš povečanje števila vozil.

Ti maš lahko milijon nesreč pa nobene poškodbe in nobene smrti - kaj to pomeni? Pomojem pomeni, da je prometna varnost dobra.

Po kaki bizarni logiki?

Predvsem pa mešaš dva zelo različna pojma. Eno je prometna varnost, nekaj drugega pa je prometna kultura. In prav število fender benderjev je zelo dober pokazatelj prometne kulture. Namreč višiji kot je nivo prometne kulture manj je kritičnih situacij v katerih sploh lahko pride do trčenja, ne glede na to kakšne so posledice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

perci ::

No tole pa je bedarija da glava peče. Predvsem pa nima nikakršne realne osnove za to sklepanje. Enako bi lahko trdil, da so ljudje danes prijavljajo več fender benderjev, ker se pogosteje tožimo kot pred 10 ali 20 leti. Predvsem pa je zadnja sprememba zakonodaje na tem področju (pa še to govorimo o minornih spremembah) stara več kot 10 let. Pravtako povsem zanemariš povečanje števila vozil.


Trdim, da za prometno varnost (ne pa nujno tudi za kulturo) ni važno število nesreč ampak število poškodb in smrti. In te so se povečale. Črno na belem.
Po kaki bizarni logiki?


Število nesreč ti samo zase ne pove nič, ker jih je lahko večina takih brez poškodb. Če greš gledat statistiko, boš videl, da se je število nesreč res zmanjšalo, hkrati pa se je povečalo število smrti in poškodb.
Predvsem pa mešaš dva zelo različna pojma. Eno je prometna varnost, nekaj drugega pa je prometna kultura.

Nič ne mešam, ti narobe bereš - tam, kjer jaz operiram s podatki, govorim o prometni varnosti. Je pa res, da je jype dokazoval višjo kulturo s taistimi podatki, zato sem mu pač moral pokazati, da jih je narobe prebral oz. da jih sploh ni prebral.

Sicer pa je korelacija med prometno kulturo in prometno varnostjo visoka.

In prav število fender benderjev je zelo dober pokazatelj prometne kulture. Namreč višiji kot je nivo prometne kulture manj je kritičnih situacij v katerih sploh lahko pride do trčenja, ne glede na to kakšne so posledice.

To je tvoj sklep (ki si ga povlekel iz riti), s katerim se ne strinjam. Prometna kultura se kaže tako v nenevarnih kot v nevarnih situacijah (da še jaz potegnem nekaj iz riti).

St235 ::

Trdim, da za prometno varnost (ne pa nujno tudi za kulturo) ni važno število nesreč ampak število poškodb in smrti. In te so se povečale. Črno na belem.


Kar se ob upoštevanju dejstva, da Jype (s čemer se je debata začela) govori o prometni kulturi pove praktično nič. In tudi operirat s številkami samo petih leth je precej trapasto, če se pogovarjamo o trendih.

Nič ne mešam, ti narobe bereš - tam, kjer jaz operiram s podatki, govorim o prometni varnosti. Je pa res, da je jype dokazoval višjo kulturo s taistimi podatki, zato sem mu pač moral pokazati, da jih je narobe prebral oz. da jih sploh ni prebral.

Sicer pa je korelacija med prometno kulturo in prometno varnostjo visoka.

Zakaj potem ignoriraš dejstvo, da se številno prometnih nesreč na splošno znižuje? Ker to je jasen pokazatelj prometne kulture.

To je tvoj sklep (ki si ga povlekel iz riti), s katerim se ne strinjam. Prometna kultura se kaže tako v nenevarnih kot v nevarnih situacijah (da še jaz potegnem nekaj iz riti).

Povsem enako kot tvoji sklepi o neprijavljanju nesreč, kjer sem ti za razliko od tvojega brezveznega ranta, da se ne strinjaš z mano, dejansko podal alternativno razlago.

Za konkretno izjavo pa stoji logika, ki govori o tem, da visoka prometna kultura pomeni to, da se ljudje ne znajdejo (oziroma bistveno redkeje) v nevarnih situacijah, ker dosledno upoštevajo 4. člen ZPrCP.

perci ::

Kar se ob upoštevanju dejstva, da Jype (s čemer se je debata začela) govori o prometni kulturi pove praktično nič. In tudi operirat s številkami samo petih leth je precej trapasto, če se pogovarjamo o trendih.

Jype govori o prometni kulturi in operira s temi številkami. In jih pri tem narobe bere. 5 let premalo za trend? Koliko je pa dovolj, po tvojem?

Zakaj potem ignoriraš dejstvo, da se številno prometnih nesreč na splošno znižuje? Ker to je jasen pokazatelj prometne kulture.

Ne, ni. Ta podatek sam zase, pove precej malo. Sploh, ker ne veš nič o metodologiji zajema podatkov.

Povsem enako kot tvoji sklepi o neprijavljanju nesreč, kjer sem ti za razliko od tvojega brezveznega ranta, da se ne strinjaš z mano, dejansko podal alternativno razlago.

Jst brezvezno rantam, pri tebi se pa temu reče "alternativna razlaga"? A bejš, no.

Za konkretno izjavo pa stoji logika, ki govori o tem, da visoka prometna kultura pomeni to, da se ljudje ne znajdejo (oziroma bistveno redkeje) v nevarnih situacijah, ker dosledno upoštevajo 4. člen ZPrCP.

Prometna kultura se torej kaže samo v nesrečah? V nevarnih situacijah pa ne? V dejstvu, da pešec stoji več minut pred prehodom za pešce in mu nihče ne ustavi?

St235 ::

5 let premalo za trend? Koliko je pa dovolj, po tvojem?

Za karšnekoli resne primerjave treba gledat 10 ali še raje 20 let. V nasprotnem primeru enkratne anomalije bistveno preveč vplivajo na rezultate.

Ne, ni. Ta podatek sam zase, pove precej malo. Sploh, ker ne veš nič o metodologiji zajema podatkov.

Zanimivo, ko pa ti iz njega vlečeš svoje zaključke, pa seveda obvladaš vse od metodologije zajema podatkov naprej.

Jst brezvezno rantam, pri tebi se pa temu reče "alternativna razlaga"? A bejš, no.


Tvoja utemeljitev, da se ne strinjaš z mano je bila, da sem si jo potegnil iz riti. To je brezvezen rant.

Za tvojo izjavo s katero se nisem strinjal sem podal alternativno razlago.

Funkcionalno pismeni med tema primeroma vidijo bistveno razliko.

Prometna kultura se torej kaže samo v nesrečah? V nevarnih situacijah pa ne? V dejstvu, da pešec stoji več minut pred prehodom za pešce in mu nihče ne ustavi?

Sam te resno daje funkcionalna pismenost. Prometna kultura (kot se že napisal) se izraža v doslednem spoštovanju 4 člena ZPrCP, dosledno spoštovanje tega člena minimizira nevarne situacije in posledično tudi nesreče. Ti pa si tisti, ki bi rad celotno debato zreduciral na število mrtvih in poškodovanih v petih letih.

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

r3dkv1c4> Ni vsak jure in ni vsak kreten.
r3dkv1c4> Pešci pa še vedno ostajajo teleta.

Pešci so edini, ki imajo pravico do uporabe ceste. Vsi ostali morajo počakati, da je cesta prosta.

Pešči imajo pločnik jure, si že slišal zanj?

Nehaj blodit in si poglej kak "norci" video.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

next3steps ::

perci je izjavil:

GupeM,

recimo, moj občutek (ki sicer temelji, kot pravi jype, na anekdotnih dokazih) je, da se je v zadnjih npr. 5 letih poslabšalo. Za primerjavo 20 let nazaj, pa ne rečem - se tudi meni zdi, da je boljše.

Nasploh je tako, da se ljudje hitro navadimo na boljše stanje, na slabše pa malo težje. Zato morda (če moja teza, da je kultura slabša, drži), tako težje prenašamo to poslabšanje, ki se dogaja zadnja leta.

Anekdota pravi, da na račun krožišč.

r3dkv1c4 je izjavil:

jype je izjavil:

r3dkv1c4> Ni vsak jure in ni vsak kreten.
r3dkv1c4> Pešci pa še vedno ostajajo teleta.

Pešci so edini, ki imajo pravico do uporabe ceste. Vsi ostali morajo počakati, da je cesta prosta.

Pešči imajo pločnik jure, si že slišal zanj?

Nehaj blodit in si poglej kak "norci" video.

Imajo. Kar pa ne pomeni, da v kolikor kateri hodi po cesti, da ga moraš zgaziti. Tudi če je on kriv, nosiš odgovornost ti kot voznik.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

perci - Da ne bomo samo o kulturi voznikov, katera se nedvoumno izbolšuje, povejmo še to, da se kultura pešcev in kolesarjev iz dneva v dan slabša. Zadnje čase sem precej na kolesu in vidim tudi stvari in dogodke, ki so mi prej, ko sem bil dnevno 10ur in več za volanom, enostavno ušli.

Včeraj okoli 14 ure, križišče Zaloške in Njegoševe, čakam na zeleno luč za kolesarje, proti centru, ko se ravno v trenutku, ko je posvetila zelena, iz Zaloške pripelje reševalno vozilo na nujni vožnji. Kolesarji smo lepo počakali, dve dekleti, okoli 20-25 let pa sta kljub močni sireni in svetilom, mirno stopili na prehod in zaprli pot vozilu na nujni vožnji. Ko je reševalno vozilo ustavilo, pa je ena pokazala finger, druga pa na zeleno luč za pešce. Na srečo je voznik reševalnega vozila reagiral pravilno, sicer bi danes brali še o dveh peškah, povoženih na prehodu za pešce.

yupe-tu dam sicer delno prav, ko trdi, da predpisi za kolesarje pomenijo nevarnost, vendar se sam poleg predpisov, držim tudi tega, da je možnost vozniških napak in spregledov, zaradi tempa življenja vedno večji in pač sam pazim na napake drugih in me za enkrat, tudi spoštovanje pravil, ni spravilo v nevarnost.
Delo krepa človeka

dj_uro ::

Zakaj pa ju nisi skloftal, razvajeni deklici?
vw-klub.si

perci ::

Zato, ker se izmišljenih oseb ob izmišljenih urah na izmišljenih krajih ne da kloftat.

globoko grlo ::

lol, da se jih, sam dokazat ti ne morjo
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

dj_uro ::

Hahaha... dobra...
vw-klub.si

joze67 ::

Markus386 je izjavil:

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).

Oprosti, ampak tole je bedarija. Po tej logiki je edini smiseln način prehoda ceste za pešce in kolesarje ... no dva sta. Prvi, da ima zeleno luč IN kamor seže oko ni nikogar in drugi, da ima zeleno luč IN na vsakem voznem pasu čaka vsaj eno vozilo. Vse ostalo pade pod kategorijo "giblje se, torej me bo ubil, torej čakam".

jype ::

joze67> Oprosti, ampak tole je bedarija.

Povoženi pešci, ki so pravilno prečkali cesto pri zeleni luči za svojo smer prehoda, se ne strinjajo.

joze67 ::

Koliko imajo za povedat šele tisti, ki so jih sneli na pločniku, mar ne?

jype ::

joze67> Koliko imajo za povedat šele tisti, ki so jih sneli na pločniku, mar ne?

Ja, tudi. Vozniki motornih vozil so, kakršni so. Edini način, da se jih nauči kozjih molitvic je, da se jih strpa v dolgo enosmerno slepo ulico.

perci ::

Kaj pa fojbe?

globoko grlo ::

V fojbe bojo pa pokemon hunterji padal.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

jype ::

perci> Kaj pa fojbe?

Vanje je prepovedano odlagati nevarne odpadke.

Heavy ::

joze67 je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Če bi se vsi držali zgoraj napisanega pravila, da glej na promet, kot gručo ljudi, ki te hočejo ubit (ali ti skočit pod avto), bi morda tudi kolesarka preživela, če bi pogledala levo in desno, in ne le v semafor (in morda telefon, pa še kake slušalke gor, kar je zadnje čase spet precej popularno med kolesarji). Ja, kriv je avtomobilist, ampak njej to ne pomaga nič (več).

Oprosti, ampak tole je bedarija. Po tej logiki je edini smiseln način prehoda ceste za pešce in kolesarje ... no dva sta. Prvi, da ima zeleno luč IN kamor seže oko ni nikogar in drugi, da ima zeleno luč IN na vsakem voznem pasu čaka vsaj eno vozilo. Vse ostalo pade pod kategorijo "giblje se, torej me bo ubil, torej čakam".



Ne mu polagat besed v usta. Ne rabiš bit genijalc, da pogledaš levo in desno preden stopiš na cesto (in na pol prehoda ponoviš vajo). Na tak način že vidiš, če kdo prihaja proti tebi in lahko od reagiraš, če vidiš da ne upočasnjuje. Na 50 metrov že vidiš v kabino avta če voznik gleda bilo kam drugam kot pa na cesto. To je tudi poanta gledanja v obe smeri.
#TeamFelix

jype ::

Heavy> Ne rabiš bit genijalc, da pogledaš levo in desno preden stopiš na cesto

Otroci, upokojenci, slabovidni, gluhi in drugi invalidi očitno niso genijalci, zato moramo sprejeti dejstvo, da bodo v prometu pogosteje žrtve, ker od voznikov motornih vozil ne moremo pričakovati, da bodo skrbeli za varno uporabo naprave, ki jo v prometu uporabljajo.

Markus386 ::

Heavy> Ne mu polagat besed v usta. Ne rabiš bit genijalc, da pogledaš levo in desno preden stopiš na cesto (in na pol prehoda ponoviš vajo). Na tak način že vidiš, če kdo prihaja proti tebi in lahko od reagiraš, če vidiš da ne upočasnjuje. Na 50 metrov že vidiš v kabino avta če voznik gleda bilo kam drugam kot pa na cesto. To je tudi poanta gledanja v obe smeri.

^ točno to

Še enkrat ponavljam, ne opravičujem voznika, samo vem, da bi sam bil že nekajkrat mrtev (ali vsaj invalid), če ne bi pogledal levo-desno kljub prednosti/zeleni luči/... Seveda bi bil tudi takrat kriv voznik.

Jype> Otroci, upokojenci, slabovidni, gluhi in drugi invalidi očitno niso genijalci, zato moramo sprejeti dejstvo, da bodo v prometu pogosteje žrtve, ker od voznikov motornih vozil ne moremo pričakovati, da bodo skrbeli za varno uporabo naprave, ki jo v prometu uporabljajo.

Ja bodo. Prav tako so otroci posto žrtve nenamernih zastrupitev (ker spijejo in dajo vse živo v usta), pa vsi vemo da so starši odgovorni, da strupene zadeve shranjujejo izven dosega otrok. Žal. Slep človek se lahko tudi spotakne čez robnik, pade, in z glavo udari v asfalt, pa nekako od ne-slepega pričakujemo, da bo gledal pod noge... pa četudi tam ne bi smelo biti robnika, ali pa je le-ta previsok.

Torej, kot sem že rekel, statistika pravi, da bo danes *n* ljudi v prometu >zajebalo< (tako pešcev, kot kolesarjev kot avtomobilistov), in če opazuješ okolico, lahko marsikatero situacijo predvidiš, in z defenzivnim vedenjem rešiš. Tako kot pri kolesarski vožnji proti avtobusni postaji pogledaš, če je tam avtobus, in če je, lahko predvidevaš da bo precej ljudi izstopilo, po možnosti še na kolesarsko stezo, lahko pogledaš tudi pri prečkanju ceste, in če vidiš avtomobil, ki ne zavira in drvi proti prehodu, pač počakaš,.. za vsak slučaj.. mogoče je pa otroški slaboviden gluh invalidski upokojenec, pa te pač ne vidi. Mogoče ima pa epileptični napad... ali pa le očkotovega audija.

Heavy ::

Nisem še videl 5 letnika, ki bi se sam šetal naokoli. Malo starejši otroci pa so bolje naučeni prečkati cesto kot marsikateri odrasel. Invalidi in upokojenci pa vprašajo za pomoč druge pešce ali pa se ravnajo z njimi. Dolžnost drugih pešcev je, da takemu sočloveku pomagajo.


Povrhu, nihče od voznikov ne zanalašč zapelje v pešca. Lahko pa pride do nesreče kot posledica nepazljivosti. Recimo - v enem mesecu, ko se ne voziš po tisti ulici postavijo novi prehod za pešce, ali pa tista zapornica, ki je po navadi odprta je naenkrat zaprta.
#TeamFelix

Invictus ::

Heavy je izjavil:


Povrhu, nihče od voznikov ne zanalašč zapelje v pešca.

Vau, to pa je ugotovitev. Ampak daj link, da je to res...

Heavy je izjavil:

Lahko pa pride do nesreče kot posledica nepazljivosti. Recimo - v enem mesecu, ko se ne voziš po tisti ulici postavijo novi prehod za pešce, ali pa tista zapornica, ki je po navadi odprta je naenkrat zaprta.

Za volanom nimaš kaj biti nepazljiv, sploh ne v mestu. Če ne opaziš novega prehoda za pešce, ali ostalih sprememb v okolju, vrni izpit.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Invictus je izjavil:

Heavy je izjavil:


Povrhu, nihče od voznikov ne zanalašč zapelje v pešca.

Vau, to pa je ugotovitev. Ampak daj link, da je to res...

Heavy je izjavil:

Lahko pa pride do nesreče kot posledica nepazljivosti. Recimo - v enem mesecu, ko se ne voziš po tisti ulici postavijo novi prehod za pešce, ali pa tista zapornica, ki je po navadi odprta je naenkrat zaprta.

Za volanom nimaš kaj biti nepazljiv, sploh ne v mestu. Če ne opaziš novega prehoda za pešce, ali ostalih sprememb v okolju, vrni izpit.

Gospod Popolni, se moram strinjati z vami. Saj drugega proti nekomu popolnemu niti ne gre pričakovati.

r3dkv1c4 ::

Gospod Popolni, se moram strinjati z vami. Saj drugega proti nekomu popolnemu niti ne gre pričakovati.


Ta trditev je napačna.
Popolni je lahko samo en in ta naziv ima Solatko......sorry.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Markus386 ::

GupeM je izjavil:

Invictus je izjavil:

Heavy je izjavil:


Povrhu, nihče od voznikov ne zanalašč zapelje v pešca.

Vau, to pa je ugotovitev. Ampak daj link, da je to res...

Heavy je izjavil:

Lahko pa pride do nesreče kot posledica nepazljivosti. Recimo - v enem mesecu, ko se ne voziš po tisti ulici postavijo novi prehod za pešce, ali pa tista zapornica, ki je po navadi odprta je naenkrat zaprta.

Za volanom nimaš kaj biti nepazljiv, sploh ne v mestu. Če ne opaziš novega prehoda za pešce, ali ostalih sprememb v okolju, vrni izpit.

Gospod Popolni, se moram strinjati z vami. Saj drugega proti nekomu popolnemu niti ne gre pričakovati.



Vsi popolni. Tudi popolni Jype je v kar nekaj temah hvalil svoje popolne sposobnosti, potem pa nalepil video, kako se je z biciklom zaletel v živobarvno rampo. Pa ni vrnil kolesarskega izpita. Podobno velja za vse ostale tukaj.

perci ::

Razen tebe? Ali pač?

r3dkv1c4 ::

Pa ni vrnil kolesarskega izpita.


Zakaj bi vračal nekaj, česar nimaš.:D
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Markus386 ::

perci je izjavil:

Razen tebe? Ali pač?


Ne, seveda ne, statistika ne laže. Samo pa upam, da bo tudi tisti drugi pozoren, da me bo rešil iz situacije, kjer bom jaz zaje*al.
««
9 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738616 (33487) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337808 (33867) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957780 (50970) jype

Več podobnih tem