Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
krneki0001 ::
Ne gre za anekdote. Gre za spoštovanje nekih pravil, ki smo jih vsi privzeli. In ta pravila so tudi zato, da sam promet lepše teče in da je manj nesreč, ker naj bi se teh pravil vsi držali. Ko se nekdo ne drži več teh pravil, na cesti ni več varno.
In če zavijaš levo se postaviš na levi pas, če zavijaš desno, se postaviš na desni pas. Ne da blokiraš oba pasova s tem ko se postaviš na sredino.
In če zavijaš levo se postaviš na levi pas, če zavijaš desno, se postaviš na desni pas. Ne da blokiraš oba pasova s tem ko se postaviš na sredino.
perci ::
Ma kakšne anekdote, povem ti kakšen je moj vsakdanji filing, ker hodim vsak dan peš v službo. Pa verjem, da bi raj rekel, da smo ful kulturni. Nimam nobenga motiva, da bi lobiral v drugo stran.
Jype misli, da se kultura vožnje dvigne, če to pravijo statistični dokazi (vemo, kako je s statistiko, ane).
Ne glede na to, da je splošni občutek pešcev, da je situacija na cesti nevarnejša, kot je bila npr. 10 let nazaj.
Jype misli, da se kultura vožnje dvigne, če to pravijo statistični dokazi (vemo, kako je s statistiko, ane).
Ne glede na to, da je splošni občutek pešcev, da je situacija na cesti nevarnejša, kot je bila npr. 10 let nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
jype ::
perci> Ne glede na to, da je splošni občutek pešcev, da je situacija na cesti nevarnejša, kot je bila npr. 10 let nazaj.
Morda zgolj ne upoštevaš dejstva, da je danes na cestah približno dvakrat več vozil kot pred desetimi leti, ali pa delaš kakšno drugo logično napako.
perci> Jype misli, da se kultura vožnje dvigne, če to pravijo statistični dokazi (vemo, kako je s statistiko, ane).
Ne. Podatki kažejo, da se je kultura vožnje dvignila, če se je kultura vožnje dvignila.
Morda zgolj ne upoštevaš dejstva, da je danes na cestah približno dvakrat več vozil kot pred desetimi leti, ali pa delaš kakšno drugo logično napako.
perci> Jype misli, da se kultura vožnje dvigne, če to pravijo statistični dokazi (vemo, kako je s statistiko, ane).
Ne. Podatki kažejo, da se je kultura vožnje dvignila, če se je kultura vožnje dvignila.
Shegevara ::
Bi zelo rad kakšno rekel čez dirkače, ki te prehitevajo, ko voziš 95 pri omejitvi 90...
... Ampak da ne bo ta tema eno samo jamranje, bi rad pripomnil eno pozitivno izkušnjo, in sicer da ste slovenski vozniki do kolesarjev in pešcev veliko bolj uvidevni napram nizozemcem. V sloveniji mi naprimer na prehodih za pešce in kolesarje ni potrebno dolgo časa čakati in mi takoj nekdo ustavi, na nizozemskem pogosto niti upočasnijo ne in čakam kdaj celo minuto na prehodu, da se me nekdo "usmili" . Lahko da so pač oni bolj navajeni na kolesarje ker nas je gor več, kaj pa vem.
... Ampak da ne bo ta tema eno samo jamranje, bi rad pripomnil eno pozitivno izkušnjo, in sicer da ste slovenski vozniki do kolesarjev in pešcev veliko bolj uvidevni napram nizozemcem. V sloveniji mi naprimer na prehodih za pešce in kolesarje ni potrebno dolgo časa čakati in mi takoj nekdo ustavi, na nizozemskem pogosto niti upočasnijo ne in čakam kdaj celo minuto na prehodu, da se me nekdo "usmili" . Lahko da so pač oni bolj navajeni na kolesarje ker nas je gor več, kaj pa vem.
perci ::
Ne. Podatki kažejo, da se je kultura vožnje dvignila, če se je kultura vožnje dvignila.
Razen v primerih, ko se podatke nalašč narobe zbira in potem še interpretira narobe.
solatko ::
perci - A ti si tudi eden tistih, ki je zjutraj malo prepozen, iz službe bi bil pa rad čimprej doma. Savska cesta je tako kot Šmartinka, ob konicah polna vozil in vsem se mudi ali v službo ali iz nje. Premikajo se po nekaj metrov in to glede na dolžino Savske, kar nekaj preveč časa. Seveda je pešcem zamalo počakat 2 sekundi, da bi šlo vozilo mimo, morate skakat direkt, saj se 1,5t težko vozilo, lažje na hitro ustavi, kot pa tvoja presvetla rit.
V glavnem pa ta, zate moteča, nevarna in brezobzirna vozila, večinoma, ne pripadajo voznikom iz LJ.
Na splošno pa opažam, da se je dejansko kultura voznikov precej izboljšala, v nesramnostih pa prednjačijo, začuda, mlada dekleta. Poleg tega, da jim prometni predpisi delajo težave, je obvezen pripomoček pri vožnji - telefon, vse ostalo jih več ali manj ne zanima, ob opozorilu, pa dobiš obvezen finger.
V glavnem pa ta, zate moteča, nevarna in brezobzirna vozila, večinoma, ne pripadajo voznikom iz LJ.
Na splošno pa opažam, da se je dejansko kultura voznikov precej izboljšala, v nesramnostih pa prednjačijo, začuda, mlada dekleta. Poleg tega, da jim prometni predpisi delajo težave, je obvezen pripomoček pri vožnji - telefon, vse ostalo jih več ali manj ne zanima, ob opozorilu, pa dobiš obvezen finger.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
MisterR ::
Ne pozabi na slušalke! Tega pa je v LJ polno (napram MB, MS,KP)! Prav nisem mogel verjet, da vsi poslušajo glasbo na kolesu, skirojih in v avtomobilih.
[D]emon ::
Slusalke v usesih so kuga voznikov/kolesarjev. To tudi jaz vedno bolj opazam.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Unknown_001 ::
V glavnem pa ta, zate moteča, nevarna in brezobzirna vozila, večinoma, ne pripadajo voznikom iz LJ.
Na splošno pa opažam, da se je dejansko kultura voznikov precej izboljšala, v nesramnostih pa prednjačijo, začuda, mlada dekleta. Poleg tega, da jim prometni predpisi delajo težave, je obvezen pripomoček pri vožnji - telefon, vse ostalo jih več ali manj ne zanima, ob opozorilu, pa dobiš obvezen finger.
Največ ljudi ki visijo na telefonu med vožnjo sem videl v Lj. To ne moreš verjet. 3/4 časa pogled usmerjen v telefon. Kukture pa itak nobene. Vsi se rinejo izsiljujejo pa...
Btw. Ko smo pri mačkah... kaj se čudiš. Svet se spreminja. Zdaj so emancipirane. Ne bo njim en dec pamet solil... tak to je zdaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Raptor F16> Vsi se rinejo izsiljujejo pa...
V resnici je v Ljubljani že nekaj časa implicitno pričakovanje, da se vsakogar ki čaka spusti naprej ob prvi zakoniti priložnosti.
V resnici je v Ljubljani že nekaj časa implicitno pričakovanje, da se vsakogar ki čaka spusti naprej ob prvi zakoniti priložnosti.
perci ::
perci - A ti si tudi eden tistih, ki je zjutraj malo prepozen, iz službe bi bil pa rad čimprej doma. Savska cesta je tako kot Šmartinka, ob konicah polna vozil in vsem se mudi ali v službo ali iz nje. Premikajo se po nekaj metrov in to glede na dolžino Savske, kar nekaj preveč časa. Seveda je pešcem zamalo počakat 2 sekundi, da bi šlo vozilo mimo, morate skakat direkt, saj se 1,5t težko vozilo, lažje na hitro ustavi, kot pa tvoja presvetla rit.
V glavnem pa ta, zate moteča, nevarna in brezobzirna vozila, večinoma, ne pripadajo voznikom iz LJ.
Na splošno pa opažam, da se je dejansko kultura voznikov precej izboljšala, v nesramnostih pa prednjačijo, začuda, mlada dekleta. Poleg tega, da jim prometni predpisi delajo težave, je obvezen pripomoček pri vožnji - telefon, vse ostalo jih več ali manj ne zanima, ob opozorilu, pa dobiš obvezen finger.
Ne vem solatko, očitno bo treba izpit ponovno delat. Ko sem jaz za volanom in vidim pešca, ki stoji pred prehodom za pešce, vedno ustavim. Čudak, kakršen sem, pričakujem enako tudi od ostalih voznikov, ko sem jaz pešec.
Pa da vrnem žogico: A si ti eden tistih voznikov, ki je zjutraj malo prepozen in bi rad prinesel ta čas notri na račun pešcev, ki stojijo pred prehodom? Sej pravim, pejt ponovno naštudirat CPP, ker si očitno nevaren voznik.
solatko ::
perci - S tem ni nič narobe, če bi bili pešci zbrani, kot pri semaforju, tako pa kapljate en za drugim in bi lahko po tvoje, prvi voznik ob 6.30 čakal do zadnjega pešca, ki bi pritekel malo pred 9-to uro.
Ko si v vlogi pešca, si najšibkejši člen v prometu, lahko sicer uveljavljaš svojo prednost, vendar ti to ne bo nič pomenilo, ko boš ležal v bolnici ali v mrtvašnici.
Če vidiš, da voznik nima namena ustavit, imaš na voljo dve možnosti - stopiš na prehod in testiraš njegove reflekse ali počakaš, da gre mimo, saj naslednji bo verjetno ustavil.
Osebno nisem bil nikoli v življenju prepozen, se pa tudi kot pešec obnašam samozaščitniško, od svojega 6-tega leta dalje in do sedaj (62 let), niti enkrat nisem bil v nevarnosti, da bi me ob prečkanju ceste, povozil voznik, niti na kolesu me, kadar voziš, ne boš mogel zadeti, razen, če bi me namerno lovil po cesti.
Eno od pravil v prometu je tudi to, da se trudiš po svojih močeh, omiliti napake drugih udeležencev, torej, da ne uveljavljaš vedno, po vsej sili, svojo prednost.
jype - Veš, nekateri prihajajo v Ljubljano iz krajev, kjer promet ni tako gost, potem pa se jim zdi čisto naravno, da je glavna cesta zakon, s stranskih pa naj počakajo, da se sprazni. Če promet opazuješ z očmi podeželana, potem res izgleda, da vsi nekaj izsiljujejo, se rinejo, so nestrpni in nekulturni, vendar promet kljub tem njihovim vizuelnim občutkom, poteka dokaj normalno (vedno bolj) in tudi, dokaj varno, se pa najde včasih kak neprilagojenec, ki ne ve, kako se je potrebno v premetu sploh vest.
Ko si v vlogi pešca, si najšibkejši člen v prometu, lahko sicer uveljavljaš svojo prednost, vendar ti to ne bo nič pomenilo, ko boš ležal v bolnici ali v mrtvašnici.
Če vidiš, da voznik nima namena ustavit, imaš na voljo dve možnosti - stopiš na prehod in testiraš njegove reflekse ali počakaš, da gre mimo, saj naslednji bo verjetno ustavil.
Osebno nisem bil nikoli v življenju prepozen, se pa tudi kot pešec obnašam samozaščitniško, od svojega 6-tega leta dalje in do sedaj (62 let), niti enkrat nisem bil v nevarnosti, da bi me ob prečkanju ceste, povozil voznik, niti na kolesu me, kadar voziš, ne boš mogel zadeti, razen, če bi me namerno lovil po cesti.
Eno od pravil v prometu je tudi to, da se trudiš po svojih močeh, omiliti napake drugih udeležencev, torej, da ne uveljavljaš vedno, po vsej sili, svojo prednost.
jype - Veš, nekateri prihajajo v Ljubljano iz krajev, kjer promet ni tako gost, potem pa se jim zdi čisto naravno, da je glavna cesta zakon, s stranskih pa naj počakajo, da se sprazni. Če promet opazuješ z očmi podeželana, potem res izgleda, da vsi nekaj izsiljujejo, se rinejo, so nestrpni in nekulturni, vendar promet kljub tem njihovim vizuelnim občutkom, poteka dokaj normalno (vedno bolj) in tudi, dokaj varno, se pa najde včasih kak neprilagojenec, ki ne ve, kako se je potrebno v premetu sploh vest.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
GupeM ::
perci - S tem ni nič narobe, če bi bili pešci zbrani, kot pri semaforju, tako pa kapljate en za drugim in bi lahko po tvoje, prvi voznik ob 6.30 čakal do zadnjega pešca, ki bi pritekel malo pred 9-to uro.
Odlično napisano. Seveda imajo pešci prednost in tudi sam ustavim, če vidim, da čakajo. Bi pa na prehodih, kjer je velika frekvenca pešcev morali namestiti semaforje, ki so samo za pešce. To kapljanje čez cesto je res nadležno. Ravno ko misliš, da se bo pa sedaj spraznilo, in se že pripraviš na speljevanje, pa nekdo priteče, da bo pa še on šel čez preden spelješ. Očitno tudi pešci hodite prepozno od doma, pa se vam potem mudi čez prehod.
Ko si v vlogi pešca, si najšibkejši člen v prometu, lahko sicer uveljavljaš svojo prednost, vendar ti to ne bo nič pomenilo, ko boš ležal v bolnici ali v mrtvašnici.
Če vidiš, da voznik nima namena ustavit, imaš na voljo dve možnosti - stopiš na prehod in testiraš njegove reflekse ali počakaš, da gre mimo, saj naslednji bo verjetno ustavil.
...
Eno od pravil v prometu je tudi to, da se trudiš po svojih močeh, omiliti napake drugih udeležencev, torej, da ne uveljavljaš vedno, po vsej sili, svojo prednost.
Tudi s tem se več ali manj strinjam
jype - Veš, nekateri prihajajo v Ljubljano iz krajev, kjer promet ni tako gost, potem pa se jim zdi čisto naravno, da je glavna cesta zakon, s stranskih pa naj počakajo, da se sprazni. Če promet opazuješ z očmi podeželana, potem res izgleda, da vsi nekaj izsiljujejo, se rinejo, so nestrpni in nekulturni, vendar promet kljub tem njihovim vizuelnim občutkom, poteka dokaj normalno (vedno bolj) in tudi, dokaj varno, se pa najde včasih kak neprilagojenec, ki ne ve, kako se je potrebno v premetu sploh vest.
Tudi to je mogoče res. Sam sem sicer iz podeželja in sem včasih veliko vozil po prestolnici, tako da sem se navadil tudi na to, da včasih koga spustim predse, čeprav je na stranski ulici. Je pa ta debata že bila v eni drugi temi, ki je bila namenjena točno temu. Mislim, da ji je naslov Pravilo zadrge v križiščih.
sift ::
jaz nevem kaj je ta moda da folk vozi na tvoji strani ceste? sploh ne spoštujejo črte več... še posebej poleti te turisti prokleti k hodijo na uno smrdljivo hrvaško...
En dan bom lepo Tank nabavu pa bom rešu svet teh kretenov fuknenih v glavo k nevejo osnove se držat na svoji strani ceste in da je črta tam z razlogom. Se moram umikat kretenom ??? Bolano
En dan bom lepo Tank nabavu pa bom rešu svet teh kretenov fuknenih v glavo k nevejo osnove se držat na svoji strani ceste in da je črta tam z razlogom. Se moram umikat kretenom ??? Bolano
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: [D]emon ()
krneki0001 ::
To je zato, ker se umikaš. Če se nebi, bi vsak odvil nazaj na svoj pas. Preverjeno iz prve roke. Sam imam meter in pol havbe pred sabo, pa dost masiven avto in raje vsak nazaj na svoj pas zapelje.
Furbo ::
jaz nevem kaj je ta moda da folk vozi na tvoji strani ceste? sploh ne spoštujejo črte več... še posebej poleti te turisti prokleti k hodijo na uno smrdljivo hrvaško...
Jaz čisto vsakemu takemu potrobim. Počasi jim bo že pripeljalo, da ne gre kar sekati ovinkov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Furbo ::
Mene osebno zelo pomirja. :)
Pa zdi se mi, da veliko šoferjev pri nas jemlje vse zelo osebno.
Od tega da ga prehitiš (pospeši), mu požmigaš (razmišlja o radarju, a bi bil užaljen, a mi luči svetijo, a me pozna tale), potrobiš (WTF).. še cel preostanek dneva se sprašuje zakaj.
Tako da uspeh ne bo izostal po mojem. ;)
Pa zdi se mi, da veliko šoferjev pri nas jemlje vse zelo osebno.
Od tega da ga prehitiš (pospeši), mu požmigaš (razmišlja o radarju, a bi bil užaljen, a mi luči svetijo, a me pozna tale), potrobiš (WTF).. še cel preostanek dneva se sprašuje zakaj.
Tako da uspeh ne bo izostal po mojem. ;)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Markus386 ::
V ljubljani je ene par takih "črnih točk", kjer je največ zastojev in gužve.
Ena je recimo ko greš po masarykovi proti šmartinki, imaš tam najprej voznike, ki, namesto da bi šli po njegoševi do konca, in zavili desno na semaforju, raje zavijejo na začetek šmartinke, uničujejo podvozje na tlakovcih, in potem izsiljujejo voznike ki vozijo po prednostni. Ja, razumem, če je gužva, pa greš po prednostni, spustiš enega s stranske, in greš naprej, in tisti za tabo isto. Potem se pa dogaja, da te ta iz stranske izsili tudi če ni gužve (10 zvečer, trije avti v koloni po prednostni, takoj za prvim se uštuli iz stranske vmes, da morata druga dva bremzat), ali pa, če spustiš enega, se mu drugi tako zalima na rit, da moraš še njega spustit, in ti "izsilit", da ne bo še tretji probal it skozi, in vsi za njim. 100m naprej je pa še križišče s topniško in vilharjevo, kjer je pa sploh kaos, sploh z šmartinske protti masarykovi, kjer, ko je križišče zabasano, vsi kulturno čakajo za črto, ko se pa prižge rumena luč (v smeri proti rdeči), pa hitro hitro še trije v križišče, da ne bojo ostali zadaj (in zaprejo vse ostale). Z druge strani je pa njegoševa, kjer bi res moral stati en semafor za pešce tam pri hoferju, ker samo čakam, da bo dva mlada teleta gledala v telefon (voznik in pešec), in bo počilo
Ena je recimo ko greš po masarykovi proti šmartinki, imaš tam najprej voznike, ki, namesto da bi šli po njegoševi do konca, in zavili desno na semaforju, raje zavijejo na začetek šmartinke, uničujejo podvozje na tlakovcih, in potem izsiljujejo voznike ki vozijo po prednostni. Ja, razumem, če je gužva, pa greš po prednostni, spustiš enega s stranske, in greš naprej, in tisti za tabo isto. Potem se pa dogaja, da te ta iz stranske izsili tudi če ni gužve (10 zvečer, trije avti v koloni po prednostni, takoj za prvim se uštuli iz stranske vmes, da morata druga dva bremzat), ali pa, če spustiš enega, se mu drugi tako zalima na rit, da moraš še njega spustit, in ti "izsilit", da ne bo še tretji probal it skozi, in vsi za njim. 100m naprej je pa še križišče s topniško in vilharjevo, kjer je pa sploh kaos, sploh z šmartinske protti masarykovi, kjer, ko je križišče zabasano, vsi kulturno čakajo za črto, ko se pa prižge rumena luč (v smeri proti rdeči), pa hitro hitro še trije v križišče, da ne bojo ostali zadaj (in zaprejo vse ostale). Z druge strani je pa njegoševa, kjer bi res moral stati en semafor za pešce tam pri hoferju, ker samo čakam, da bo dva mlada teleta gledala v telefon (voznik in pešec), in bo počilo
[D]emon ::
Tisti konec bi bilo treba porusiti in prometno popolnoma preurediti.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Heavy ::
Med Bleiweisovo in Tivolsko cesto. Vsak dan dobiš sončke ob 16:00, kateri izsiljujejo na Celovško. Luč je že davno rdeča (in pri tebi zelena), oni pa še kar vozijo skozi. Sem že doživel, da sta samo 2 avtomobila (tista, ki sta zapeljala v križišče) upala prepeljati skozi zaradi izsiljevalcev prednosti, preden se je luč menjala.
Med Dunajsko in Tržaško je pa še ena taka točka z prehodom za pešce. Gledaš čez ramo v desno, da kakšen kolesar ne pripelje pred avto (dajati z roko znak kam boš zavil je že znanost), takrat ti pa iz desne skoči pešec pred avto. Me čudi, da je tam tako malo nesreč.
Med Dunajsko in Tržaško je pa še ena taka točka z prehodom za pešce. Gledaš čez ramo v desno, da kakšen kolesar ne pripelje pred avto (dajati z roko znak kam boš zavil je že znanost), takrat ti pa iz desne skoči pešec pred avto. Me čudi, da je tam tako malo nesreč.
#TeamFelix
[D]emon ::
@Heavy: Emm, Dunajska in Trzaska sta kar dalec narazen ?!
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Heavy ::
@Heavy: Emm, Dunajska in Trzaska sta kar dalec narazen ?!
Tivolska* pišem hitreje kot mi GPS locira satelite.
#TeamFelix
[D]emon ::
Ja, tisti del krizisca je katastrofa. Kolesarji pa itak kot vedno mislijo, da so glavni na cesti.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
gozdar1 ::
Evo enim so spet pešci krivi, po mojih izkušnjah, kot pešec je ustavljanje ored prehodi bolj izjema kot pravilo najde se celo kakšna kamikaza ki rine tudi na prehod poln pešcev. Izgovori da je težko, da potm jebi nikamor orišli,. So samo to če meni, kot vozniku to je predstavlja težave, dvomim da boste ostali zarad8 tega pol ure zamudili, debata spominja na ustavljanje pred rumeno lučjo, ki nekatere vedno preseneti.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
bambam20 ::
Invictus ::
Glede na to, da sem bil že sam skoraj povožen pri zeleni za pešce in kolesarje na prehodih, bi rekel da so pešci in kolesarji še najmanjši problem prometa...
Pa ni to samo moja izkušnja. Imam par kolegov, ki so jih tudi povozili na prehodih. Tudi precej polomljeni potem.
Kar se mene tiče, bi morali nesrečo avta s pešcem/kolesarjem obravnavati kot naklepni umor.
Pa ni to samo moja izkušnja. Imam par kolegov, ki so jih tudi povozili na prehodih. Tudi precej polomljeni potem.
Kar se mene tiče, bi morali nesrečo avta s pešcem/kolesarjem obravnavati kot naklepni umor.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
rupsi31> A zato smo imeli v letu 2016 največ smrtnih žrtev v prometnih nesečrah po letu 2012? Res. Samo zmoliš lahko, gleda na vedno slabšo kulturo voznikov, da te kdo ne bo zbil.
Podatki kažejo, da se je kultura izboljšala. To, da je več smrtnih žrtev, je posledica tega, da je več avtomobilov, ter slovenske folklore, ki zagotavlja, da je alkohol neškodljiv, ker je legalen.
Invictus> Kar se mene tiče, bi morali nesrečo avta s pešcem/kolesarjem obravnavati kot naklepni umor.
Saj v resnih jurisdikcijah tudi je. Kdor se odloči, da bo upravljal s tono ali več pleha, sprejme tudi odgovornost za vse posledice te odločitve.
Podatki kažejo, da se je kultura izboljšala. To, da je več smrtnih žrtev, je posledica tega, da je več avtomobilov, ter slovenske folklore, ki zagotavlja, da je alkohol neškodljiv, ker je legalen.
Invictus> Kar se mene tiče, bi morali nesrečo avta s pešcem/kolesarjem obravnavati kot naklepni umor.
Saj v resnih jurisdikcijah tudi je. Kdor se odloči, da bo upravljal s tono ali več pleha, sprejme tudi odgovornost za vse posledice te odločitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
perci ::
Podatki kažejo, da se je kultura izboljšala.
Kje to piše? In kako se objektivno meri ta "kultura"? KPI-je prosim.
jype ::
perci> Kje to piše? In kako se objektivno meri ta "kultura"? KPI-je prosim.
Manj poškodovanih in pobitih na količino poti in prebivalstva.
Manj poškodovanih in pobitih na količino poti in prebivalstva.
bambam20 ::
rupsi31> A zato smo imeli v letu 2016 največ smrtnih žrtev v prometnih nesečrah po letu 2012? Res. Samo zmoliš lahko, gleda na vedno slabšo kulturo voznikov, da te kdo ne bo zbil.
Podatki kažejo, da se je kultura izboljšala. To, da je več smrtnih žrtev, je posledica tega, da je več avtomobilov,.
Nič kaj več avtomobilov ni na cestah v zadnjih 6-ih letih. Tako, da ta tvoja trditev ne drži. Kultura voznik ne more biti boljša, če se vedno manj uporabljajo smrniki za nazazovanje spremembe smeri, množična uporaba mobilnih teleofnov med vožnjo in brskanje po njih.
Dokler se bodo te stvari stopnjevale ni govora o povišanju vozniške kulture. Spet nekaj po svoje trmoglaviš.
jype ::
rupsi31> se vedno manj uporabljajo smrniki za nazazovanje spremembe smeri,
Se ne. To je tvoj subjektiven občutek.
Se ne. To je tvoj subjektiven občutek.
krneki0001 ::
rupsi31> A zato smo imeli v letu 2016 največ smrtnih žrtev v prometnih nesečrah po letu 2012? Res. Samo zmoliš lahko, gleda na vedno slabšo kulturo voznikov, da te kdo ne bo zbil.
Podatki kažejo, da se je kultura izboljšala. To, da je več smrtnih žrtev, je posledica tega, da je več avtomobilov, ter slovenske folklore, ki zagotavlja, da je alkohol neškodljiv, ker je legalen.
V Sloveniji je zaradi pijanih voznikov v letu 2016 umrlo 38 oseb, 170 pa je bilo huje poškodovanih. Skupno je umrlo na naših cestah 129 ljudi(en manj kot sem napovedal že nekje junija 2016).
Drugače pa je v sloveniji vsake pol ure ena nesreča z avtom.
In ja, kultura voznikov se je definitivno poslabšala. In iz dneva v dan je slabše. Zdej ko bo topleje bodo pa še motoristi, mopedisti in biciklisti prišli na ceste. Letos bo po mojih ocenah blizu 140 mrtvih na naših cestah (če ne še več glede na kulturo voznikov).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
perci ::
Manj poškodovanih in pobitih na količino poti in prebivalstva.
To ne pove nič o kulturi. Razlogi so lahko v boljši aktivni/pasivni varnosti vozil, boljšem delu policije,...
jype ::
perci> To ne pove nič o kulturi. Razlogi so lahko v boljši aktivni/pasivni varnosti vozil, boljšem delu policije,...
Delo policije se ni spremenilo, varnost vozil se bo pa šele v naslednjih letih.
Delo policije se ni spremenilo, varnost vozil se bo pa šele v naslednjih letih.
perci ::
Sto razlogov je, zakaj je lahko prometna varnost boljša. Da brez merljivih podatkov delaš korelacijo prometne varnosti s kulturo vožnje, je pa precej neumno.
Ali si recimo preveril, koliko je bilo zbitih ljudi na prehodih za pešce, primerjalno po obdobjih?
Pa še to: zakaj praviš, da aktivna in pasivna varnost vozil, ne prispeva k večji varnosti? Kakšne neumnosti so to? Airbagi, crash testi, ESP, ABS,....
Trdim, da se hipotetično (tega ne trdim, kot to počneš ti) lahko kultura vožnje poslabša, kljub temu, da se je overall prometna varnost povečala.
Ali si recimo preveril, koliko je bilo zbitih ljudi na prehodih za pešce, primerjalno po obdobjih?
Pa še to: zakaj praviš, da aktivna in pasivna varnost vozil, ne prispeva k večji varnosti? Kakšne neumnosti so to? Airbagi, crash testi, ESP, ABS,....
Trdim, da se hipotetično (tega ne trdim, kot to počneš ti) lahko kultura vožnje poslabša, kljub temu, da se je overall prometna varnost povečala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
solatko ::
perci - Morda bi bilo manj povoženih pešcev, če bi pešci pogledali ali jih voznik vidi ali ne in ali ima namen ustavit ali ne. Tudi med vozniki boljši popravljajo napake slabih in začetnikov, pa tudi tistih, ki niso zbrani, zakaj pešci ne morete storit tega?
Brezglavo upoštevanje prednosti, ki ni sporna, se vedno slabo konča za pešca ali kolesarja, pa tudi motoristi niso izjeme.
Brezglavo upoštevanje prednosti, ki ni sporna, se vedno slabo konča za pešca ali kolesarja, pa tudi motoristi niso izjeme.
Delo krepa človeka
FTad ::
perci - Morda bi bilo manj povoženih pešcev, če bi pešci pogledali ali jih voznik vidi ali ne in ali ima namen ustavit ali ne. Tudi med vozniki boljši popravljajo napake slabih in začetnikov, pa tudi tistih, ki niso zbrani, zakaj pešci ne morete storit tega?
Brezglavo upoštevanje prednosti, ki ni sporna, se vedno slabo konča za pešca ali kolesarja, pa tudi motoristi niso izjeme.
Se strinjam. Namrec veckrat vidim tudi pesce, ki niti ne pogledajo levo in desno, preden stopijo cez prehod in samo masirajo preko. To opazam zlasti v Avstriji, kjer (sicer) vozniki res ze skoraj "religiozno" ustavljajo pescem, s cimer so ti postali izjemno pogumni oz, jim je samoumevno, da jim bo voznik ustavil. Ce bi se tako "arogantno" obnasal pesec v Sloveniji, bi bil ze zdavnaj v bolnici ali pa mrtvasnici.
perci ::
perci - Morda bi bilo manj povoženih pešcev, če bi pešci pogledali ali jih voznik vidi ali ne in ali ima namen ustavit ali ne. Tudi med vozniki boljši popravljajo napake slabih in začetnikov, pa tudi tistih, ki niso zbrani, zakaj pešci ne morete storit tega?
Brezglavo upoštevanje prednosti, ki ni sporna, se vedno slabo konča za pešca ali kolesarja, pa tudi motoristi niso izjeme.
Morda bi bilo manj povoženih, če bi vozniki avtomobilov vozili v skladu s predpisi in ne povozili pešca, ki v skladu s predpisi stopi na prehod za pešce.
Tvoje opravičevanje voznikov oz. prelaganje odgovornosti na pešce, je neokusno.
Se strinjam. Namrec veckrat vidim tudi pesce, ki niti ne pogledajo levo in desno, preden stopijo cez prehod in samo masirajo preko. To opazam zlasti v Avstriji, kjer (sicer) vozniki res ze skoraj "religiozno" ustavljajo pescem, s cimer so ti postali izjemno pogumni oz, jim je samoumevno, da jim bo voznik ustavil. Ce bi se tako "arogantno" obnasal pesec v Sloveniji, bi bil ze zdavnaj v bolnici ali pa mrtvasnici.
Temu se reče visoka prometna kultura, ne pa arogantnost pešcev. Ampak nekateri tega še niste vzeli. Kar je še en dokaz, da jypetove izjave ne držijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
FTad ::
Se strinjam. Namrec veckrat vidim tudi pesce, ki niti ne pogledajo levo in desno, preden stopijo cez prehod in samo masirajo preko. To opazam zlasti v Avstriji, kjer (sicer) vozniki res ze skoraj "religiozno" ustavljajo pescem, s cimer so ti postali izjemno pogumni oz, jim je samoumevno, da jim bo voznik ustavil. Ce bi se tako "arogantno" obnasal pesec v Sloveniji, bi bil ze zdavnaj v bolnici ali pa mrtvasnici.
Temu se reče visoka prometna kultura, ne pa arogantnost pešcev. Ampak nekateri tega še niste vzeli. Kar je še en dokaz, da jypetove izjave ne držijo.
Arogantnost je, ker kljub temu, da vozniki ustavljajo (kar je seveda prav), da pesci ne pogledajo preventivno vseeno levo in desno, s prepostavko, saj je voznik vedno 100% skoncentriran, mi bo ze ustavil.
jype ::
perci> Pa še to: zakaj praviš, da aktivna in pasivna varnost vozil, ne prispeva k večji varnosti?
Ne pravim tega. Pravim, da je delež vozil, ki zagotavljajo tako varnost, trenutno še vedno statistično zanemarljiv.
solatko> zakaj pešci ne morete storit tega?
Ker jim ni treba in ker to ni njihova naloga. Zakaj ne bi preprosto prepovedali upravljanja smrtonosnih naprav tistim, ki tega očitno ne zmorejo?
Ne pravim tega. Pravim, da je delež vozil, ki zagotavljajo tako varnost, trenutno še vedno statistično zanemarljiv.
solatko> zakaj pešci ne morete storit tega?
Ker jim ni treba in ker to ni njihova naloga. Zakaj ne bi preprosto prepovedali upravljanja smrtonosnih naprav tistim, ki tega očitno ne zmorejo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Spxy ::
Torej morajo biti vozniki vedno 100% skoncentrirani, medtem ko lahko pešec skoči na cesto ker ima prednost? Sam sem dnevno udeležnec v prometu kot pešec in voznik, pa mi kot pešcu na kraj pameti ne pade da bi poskušal izsiliti prednost. Kar naj ga ima oseba v avtu, v primeru nesreče bo bolelo mene. Seveda pa kot voznik vestno ustavljam pešcem in pazim da kamikaze po najbolših močeh, ker v primeru da nekoga do smrti povoziš te bo to spremljalo do konca življenja.
buttcrack ::
Spxy ::
jype ::
Spxy> Torej morajo biti vozniki vedno 100% skoncentrirani, medtem ko lahko pešec skoči na cesto ker ima prednost?
Tako je. Vozniki se morajo zavedati, da je njihova odločitev za uporabo smrtonosne naprave tista, ki povzroča nevarnost. Pešci niso nevarni, če ne volijo desnih strank.
Tako je. Vozniki se morajo zavedati, da je njihova odločitev za uporabo smrtonosne naprave tista, ki povzroča nevarnost. Pešci niso nevarni, če ne volijo desnih strank.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Spxy ::
Spxy> Torej morajo biti vozniki vedno 100% skoncentrirani, medtem ko lahko pešec skoči na cesto ker ima prednost?
Tako je. Vozniki se morajo zavedati, da je njihova odločitev za uporabo smrtonosne naprave tista, ki povzroča nevarnost. Pešci niso nevarni, če ne volijo desnih strank.
Se strinjam, z izjemo uporabe besede smrtonosna naprava. Se moraš pa tudi kot pešec zavedati teh "smrtonosnih naprav" na cesti in da se jih je treba pazit.
solatko ::
jype - Ampak to povoženemu ne koristi kaj dosti, je pa priročno za materialno stanje sorodnikov.
Delo krepa človeka
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
V Sloveniji je Skupno je umrlo na naših cestah 129 ljudi(en manj kot sem napovedal že nekje junija 2016).
In ja, kultura voznikov se je definitivno poslabšala. In iz dneva v dan je slabše. Zdej ko bo topleje bodo pa še motoristi, mopedisti in biciklisti prišli na ceste. Letos bo po mojih ocenah blizu 140 mrtvih na naših cestah (če ne še več glede na kulturo voznikov).
Umrli v prometnih nesrečah na od leta 2001 do 2015 na Slovenskih cestah.
Točno se vidi, da so kazni prenizke.
2001 278 mrtvih
2002 269 mrtvih
2003 242 mrtvih
2004 274 mrtvih
2005 258 mrtvih
2006 263 mrtvih
2007 293 mrtvih
2008 214 mrtvih
Tukaj nekje sprejmejo močno zvišane kazni, kar se tudi pozna na reakciji voznikov pri vožnji.
2009 171 mrtvih
2010 138 mrtvih
2011 141 mrtvih
2012 129 mrtvih
2013 125 mrtvih
2014 108 mrtvih
2015 120 mrtvih
Bo treba še mal kazni povišat, saj je divjakov enostavno preveč na cestah.
perci ::
Niso kazni prenizke, previsoke so. Problem je, da se jih ne izreka dosledno, ker slo tehnika tega še ne omogoča.
Če bi za vsako prehitro vožnjo dobil nizko kazen (npr. 50 EUR) in bi se ti na dan nabrale ene 2,3, bi hitro začel voziti po omejitvah.
Če bi za vsako prehitro vožnjo dobil nizko kazen (npr. 50 EUR) in bi se ti na dan nabrale ene 2,3, bi hitro začel voziti po omejitvah.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41089 (35960) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40320 (36379) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62280 (55470) | jype |