» »

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler

D3m ::

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?
|HP EliteBook|R5 6650U|

ttzavod ::

D3m je izjavil:

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?

Ne .. na električna vozila ne plačuješ cestnino pri registraciji... Je nula, ker je vezano na prostornino motorja.

jest10 je izjavil:

ttzavod je izjavil:


Itak je nabavna v TEŠu 85EUR/MWh, a na namški borzi 21 EUR/MWh (in še ta je veterna)... proizvodna cena iz DEM je pod 10EUR/MWh...Zakaj bi OVE sploh bila dražja????

Ker cena OVE(razen hidro) niti slučajno ni nizka. Ne gledati samo koliko je cena s panelov/veternic ob viških, ko je na trgu preveč energije in se posledično prodaja pod ceno. Cena ob "normalnih dnevih" ni tako nizka, zraven pa moraš prišteti še vso podporo(ki je ponavadi kar lepo v termo virih), ki mora biti pripravljena, da vskoči, ko sonca/vetra zmanjka.

A mi lahko razložiš, kak dobiš električno energijo od nekod?
Izmenična električna energija pomeni,da elektroni 50 krat na sekundo zamenjajo smer... Se pravi sploh ne pridejo, ampak so že prisotni v kablu :-). samo se začnejo premikati.

Energija, ki premika elektrone in elektroni niso isto. Ti porabljaš/plačaš energijo.

Če moj dobavitelj uvozi 100% elektrike iz recimo avstrije, ali to pomeni, da tudi dobim elektriko iz TEŠa?

Če si v centru države, je preko 50% tvoje prejete energije iz termo virov.



Plačujem OVE.. in imam na računu dobavitelja torto mojih dobaviteljev po viru.
Ko polnim zunaj je to praviloma na DC polnilnicah Dravskih elektrarn ali Elektro Maribora... V LJubljani vedno Mercator Šiška, tam res ne vem vir.
Prizadevam si, da bi vse polnilnice dobavljale samo OVE (cena je mala, a sporočilo veliko)...
https://www.facebook.com/zavodzadihaj/p...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

jest10 ::


Plačujem OVE.. in imam na računu dobavitelja torto mojih dobaviteljev po viru.
Ko polnim zunaj je to praviloma na DC polnilnicah Dravskih elektrarn ali Elektro Maribora... V LJubljani vedno Mercator Šiška, tam res ne vem vir.
Prizadevam si, da bi vse polnilnice dobavljale samo OVE (cena je mala, a sporočilo veliko)...

Polnilnica ti bo polnila iz OVE le, če bo priklopljena direktno na OVE vir. Če je priklopljena na omrežje, dobi energijo iz najbližjega vira(je še par malenkosti, a v grobem je tako)

zmaugy ::

@ttzavod: Uf, dve strani spemanja o Leafu pa še vedno nič o prostornosti in prevozu štirih odraslih oseb z ločeno prtljago za tri dni v tem fajercajgu... >:D

ttzavod ::

jest10 je izjavil:


Plačujem OVE.. in imam na računu dobavitelja torto mojih dobaviteljev po viru.
Ko polnim zunaj je to praviloma na DC polnilnicah Dravskih elektrarn ali Elektro Maribora... V LJubljani vedno Mercator Šiška, tam res ne vem vir.
Prizadevam si, da bi vse polnilnice dobavljale samo OVE (cena je mala, a sporočilo veliko)...

Polnilnica ti bo polnila iz OVE le, če bo priklopljena direktno na OVE vir. Če je priklopljena na omrežje, dobi energijo iz najbližjega vira(je še par malenkosti, a v grobem je tako)



Ne daš si dopovedat, da dobiš energijo tam, kjer jo plačaš. Vmes je prenosno omrežje, ki je "črna vreča".
Kak misliš potem delajo dobavitelji? Kaj prodajajo? Karkoli, kar je v omrežju (uporabjjo itak isto omrežje vsi skupaj). Jaz imam pri E3, a prvi sosed v bloku pri Energiji Plus... E3 kupuje drugje kot Energija plus...
Kak to obrazložiš?
Človek zgubi volj razlagati :-D

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: Uf, dve strani spemanja o Leafu pa še vedno nič o prostornosti in prevozu štirih odraslih oseb z ločeno prtljago za tri dni v tem fajercajgu... >:D


Povedal večkrat.
Prtlažnik izjemno velik... Praktičen. Prostora za 5 oseb (več kot v Meganu, Golfu...)..

Vabim te na testno vožnjo, pa se sam prepričaj :-)
051 460 060 , teo

PS. Pozor. Ne poznam koga, ki bi se peljal in ne rekel "to bi jaz mel".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

ttzavod ::

jest10 je izjavil:


Plačujem OVE.. in imam na računu dobavitelja torto mojih dobaviteljev po viru.
Ko polnim zunaj je to praviloma na DC polnilnicah Dravskih elektrarn ali Elektro Maribora... V LJubljani vedno Mercator Šiška, tam res ne vem vir.
Prizadevam si, da bi vse polnilnice dobavljale samo OVE (cena je mala, a sporočilo veliko)...

Polnilnica ti bo polnila iz OVE le, če bo priklopljena direktno na OVE vir. Če je priklopljena na omrežje, dobi energijo iz najbližjega vira(je še par malenkosti, a v grobem je tako)



Ali še bolj nazorno. Popolnoma mogoče je skleniti pogodbo s točno določenim proizvajalcem električne energije (čeprav na drugi strani sveta) in od njega kupiti energijo. Vmes moraš samo plačati omrežnino upraviteljem kablov (SODO, ELES in lokalni , npr ElektroMaribor).
To recimo veliki uporabniki tudi počnejo.
Samo zakonodajo je treba urediti, pa bom lahko kupoval elektriko od lastnika sončne elektrarne 2 ulici daleč. Njemu bo verjetno boljše prodat meni, ker bo več dobil, kot prodat grosistom. Vmes je isto prenosno omrežje, ki ga upravlja nekdo tretji - in ne prodajalci energije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

zmaugy ::

Izjemno velik prtljažnik, avto zelo prostoren, bolj kot golf.

haha, velikost prtljažnika se meri v litrih. Prostornost bolj kot golf - ni ravno neki benchmark, ane? A imamo prostornost kot na primer Pasat karavan? Ne? Koliko pa stane električni avto s takšno prostornostjo? Imamo morda še večjo prostornost? In koliko stane takšen električni avto?

Absolutno me ne bo na takšno testno vožnjo, ker zaradi obveznosti rabim prostoren avto in torej nimam namena zapravljati časa s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

D3m je izjavil:

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?

Ne .. na električna vozila ne plačuješ cestnino pri registraciji... Je nula, ker je vezano na prostornino motorja.

Kar se bo spremenilo, ko bodo električni avtomobili bolj uporabni in cenejši.

ttzavod ::

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

D3m je izjavil:

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?

Ne .. na električna vozila ne plačuješ cestnino pri registraciji... Je nula, ker je vezano na prostornino motorja.

Kar se bo spremenilo, ko bodo električni avtomobili bolj uporabni in cenejši.



Verjetno takrat, ko bodo v ceni bencina upoštevani vsi stroški (zdravstveni, klimatski, okoljski), ki jih ti povzročajo... TO pomeni, da bo cena bencina 3-9€.... takrat ja.
Na 1€ stroška uporabnika ICE avta družba (vsi davkoplačevalci) porabimo 9,2€... Subvencija ogromna.
Stroški zdravljenja bolezni, ki jih povzročajo ICE avti V EU 9 tisoč milijar € letno. Število umrlih 430.000 letno...

http://www.metronews.ca/views/opinion/2...

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Sory, ne poznaš zadeve.
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.

Bo pa zato nekdo, ki ni plačal OVE "dobil" več elektrike iz TEŠ-a. Če bi vsi plačali OVE, bi dobavitelji stvar občutno podražili ali ukinili, ker TEŠ-a ne bodo kar ugasnili.

ttzavod ::

zmaugy je izjavil:

Izjemno velik prtljažnik, avto zelo prostoren, bolj kot golf.

haha, velikost prtljažnika se meri v litrih. Prostornost bolj kot golf - ni ravno neki benchmark, ane? A imamo prostornost kot na primer Pasat karavan? Ne? Koliko pa stane električni avto s takšno prostornostjo? Imamo morda še večjo prostornost? In koliko stane takšen električni avto?

Absolutno me ne bo na takšno testno vožnjo, ker zaradi obveznosti rabim prostoren avto in torej nimam namena zapravljati časa s tem.


ŠE enkrat: Električni avto velikosti Megana in z enako opremo kot jo ima Megan dCi Bose, je cenejši od tega MEgana. GRe za Leaf Tekna.

IN še enkrat:
Zakaj se ne zamenja prvo 300.000 slovenskih avtov, ki so drugi v družini in niti nimajo vinjete (ni potrebe po avtonomiji) s cenejšo različico - električnim avtomobilom? LAstniki teg AXov, Cliotov, Polotov, čakajo 1000km avtonomijo ?

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Zakaj se ne zamenja prvo 300.000 slovenskih avtov, ki so drugi v družini in niti nimajo vinjete (ni potrebe po avtonomiji) s cenejšo različico - električnim avtomobilom? LAstniki teg AXov, Cliotov, Polotov, čakajo 1000km avtonomijo ?

Ne, nižjo ceno.

Aston_11 ::

ttzavod je izjavil:

Zakaj se ne zamenja prvo 300.000 slovenskih avtov, ki so drugi v družini in niti nimajo vinjete (ni potrebe po avtonomiji) s cenejšo različico - električnim avtomobilom?
Najbrž zato, ker kupiš dva nova namesto enega električnega oziroma zato, ker za ta denar lahko zemenjaš 1. in 2. za novi vozili?

zmaugy ::

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...

ttzavod ::

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Sory, ne poznaš zadeve.
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.

Bo pa zato nekdo, ki ni plačal OVE "dobil" več elektrike iz TEŠ-a. Če bi vsi plačali OVE, bi dobavitelji stvar občutno podražili ali ukinili, ker TEŠ-a ne bodo kar ugasnili.



TEŠ bodo hitreje ugasnili, kot si misliš :-)
Centralizirani proizvodnji i prenosnim omrežjem so šteti dnevi.
Cena sončnih panelov in baterij pada z veliko hitrostjo in se že vidi točka, na kateri se bo bolj splačalo namestit elektrarno in baterije za daljši čas avtonomije in bit otočno neodvisen. Bodisi si tovarna ali privat hiša. Tukaj ne govorimo o desetletjih. TEŠ tukaj nima kaj iskati, ker 85€ (pa še dela izgubo) ne bo nobeden plačeval za 1MWh.
Eden od razlogov: http://www.ecowatch.com/china-renewable...

LightBit ::

Zato, ker si ti plačal OVE, je zagotovo ne bodo.

zmaugy ::

ttzavod je izjavil:

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Sory, ne poznaš zadeve.
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.

Bo pa zato nekdo, ki ni plačal OVE "dobil" več elektrike iz TEŠ-a. Če bi vsi plačali OVE, bi dobavitelji stvar občutno podražili ali ukinili, ker TEŠ-a ne bodo kar ugasnili.



TEŠ bodo hitreje ugasnili, kot si misliš :-)
Centralizirani proizvodnji i prenosnim omrežjem so šteti dnevi.
Cena sončnih panelov in baterij pada z veliko hitrostjo in se že vidi točka, na kateri se bo bolj splačalo namestit elektrarno in baterije za daljši čas avtonomije in bit otočno neodvisen. Bodisi si tovarna ali privat hiša. Tukaj ne govorimo o desetletjih. TEŠ tukaj nima kaj iskati, ker 85€ (pa še dela izgubo) ne bo nobeden plačeval za 1MWh.
Eden od razlogov: http://www.ecowatch.com/china-renewable...


In potem ti bo država nabila trošarino in bo konec veselice. Pa glih ko boš končal sončni elektrarno, damn it! >:D

Aston_11 ::

OVE ima kar krepak delež na položnici. Kar fajn plačujemo to neumnost, poleg ostalih, na katere smo se že navadili.

ttzavod ::

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...


No, kak velik prtlažnik in kolko prostora imajo najbolj prodajani avtomobili. Kak je %
Zakaj ne bi teh (najbolj prodajanih) zamenjali... ? NEeee, čakali bomo, da se zadnji nišni benciner nadomesti in potem vse zamenjat... Tudi 15 let stare Cliote? :-)

Imam 3 otroka, nas je 5... In se peljemo z Leafom..
Pred nekaj leti sem imel Espace, ker sem mislil, da drugače ne morem. :-)

Brezveze.

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?

zmaugy ::

Če boš hotel vplivati na kupce "najbolj prodajanih avtomobilov" potem tukaj izgubljaš čas. 24 kur je pravi naslov.

ttzavod ::

Aston_11 je izjavil:

OVE ima kar krepak delež na položnici. Kar fajn plačujemo to neumnost, poleg ostalih, na katere smo se že navadili.


Se popolnoma strinjam.
POsredniki so veliko služili z napinjenimi cenami solarnih elektrarn, ker je bila subvencija.
Na svetovnem trgu je BREZ SUBVENCIJE cena iz sončnih elektrar pod 6 centov za kWh - bistveno ceneje kot TEŠ.
VEterna je še cenejša...
V Nemčiji 60% sončnih ima baterije -kar pomeni, da spuščajo v omrežje, ko ni sonca in ko je cena dražja. Pomagajo držati omrežje stavbilno. V nekaj letih bo to globalno (cena baterij grdo pada).

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

D3m je izjavil:

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?

Ne .. na električna vozila ne plačuješ cestnino pri registraciji... Je nula, ker je vezano na prostornino motorja.

Kar se bo spremenilo, ko bodo električni avtomobili bolj uporabni in cenejši.



Verjetno takrat, ko bodo v ceni bencina upoštevani vsi stroški (zdravstveni, klimatski, okoljski), ki jih ti povzročajo... TO pomeni, da bo cena bencina 3-9€.... takrat ja.
Na 1€ stroška uporabnika ICE avta družba (vsi davkoplačevalci) porabimo 9,2€... Subvencija ogromna.
Stroški zdravljenja bolezni, ki jih povzročajo ICE avti V EU 9 tisoč milijar € letno. Število umrlih 430.000 letno...

http://www.metronews.ca/views/opinion/2...

Bencin bo takrat začel izgubljati vrednost.
Z tako računico boš kmalu ugotovil, da je najbolje da vzameš dekco in se uležeš na pokopališču. Z delom namreč onesnažujemo in smo pod stresom, zato zbolimo in to stane.
Sicer pa avti niso nič v primerjavi z tistimi, ki se pozimi grejejo na razne smeti.

ttzavod ::

TEŠ 8,5 centov na 1 kWh... omrežnina 4,5 centa... nekaj trošarine in potem gor DDV... skoraj 20 centov.
ČE si doma iz sonca narediš za 6 centov.... je razlika 14 centov na kWh... Lahko je izračunati kdaj se splača investicija - brez subvencij. Tudi za baterije. In cene padajo.

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

D3m je izjavil:

Čakaj? Z Leafom nimaš cestnine?

Ne .. na električna vozila ne plačuješ cestnino pri registraciji... Je nula, ker je vezano na prostornino motorja.

Kar se bo spremenilo, ko bodo električni avtomobili bolj uporabni in cenejši.



Verjetno takrat, ko bodo v ceni bencina upoštevani vsi stroški (zdravstveni, klimatski, okoljski), ki jih ti povzročajo... TO pomeni, da bo cena bencina 3-9€.... takrat ja.
Na 1€ stroška uporabnika ICE avta družba (vsi davkoplačevalci) porabimo 9,2€... Subvencija ogromna.
Stroški zdravljenja bolezni, ki jih povzročajo ICE avti V EU 9 tisoč milijar € letno. Število umrlih 430.000 letno...

http://www.metronews.ca/views/opinion/2...

Bencin bo takrat začel izgubljati vrednost.
Z tako računico boš kmalu ugotovil, da je najbolje da vzameš dekco in se uležeš na pokopališču. Z delom namreč onesnažujemo in smo pod stresom, zato zbolimo in to stane.
Sicer pa avti niso nič v primerjavi z tistimi, ki se pozimi grejejo na razne smeti.



Bencin je lahko brezplačen. Boš pa plačal posledice - torej 3-9€ po litri.... Itak je vrednot litre nafte 10 centov ali tu nekje... Razlika so stavbe v Dubaju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

zmaugy ::

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...


No, kak velik prtlažnik in kolko prostora imajo najbolj prodajani avtomobili. Kak je %
Zakaj ne bi teh (najbolj prodajanih) zamenjali... ? NEeee, čakali bomo, da se zadnji nišni benciner nadomesti in potem vse zamenjat... Tudi 15 let stare Cliote? :-)

Imam 3 otroka, nas je 5... In se peljemo z Leafom..
Pred nekaj leti sem imel Espace, ker sem mislil, da drugače ne morem. :-)

Brezveze.

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?


Ko bom dobil avto z velikostjo in all the bells and whistles kot ga imam zdaj za podobno ceno, sem takoj za elektriko (no, pa trenutnega moram še amortizirati). Do takrat se pa ne bom tlačil v avto, ki mi nikakor ne ustreza samo zato, da bi bil cool in fancy.
Drugi avto bo pa ostal še vedno isti, ker za stat na parkplacu večino časa je vsak dober. :P

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?

Obstajajo tudi manjši bencinski/dizelski avtomobili.

ttzavod ::

zmaugy je izjavil:

Če boš hotel vplivati na kupce "najbolj prodajanih avtomobilov" potem tukaj izgubljaš čas. 24 kur je pravi naslov.



Hahahah, vem....
V medije ne moreš, ker ti novinar (prijatelj) reče:
Vse je to OK, ampak, veš, mi imamo reklame od VW... pa Petrola... pa .....
In naslednji mesec moramo plače izplačati...
Ne bi se rad komu zamerili....

Smo pa direktno odgovorni za cca 100 "čistih" vozil v zadnjih nekaj letih v SLO...
Vsak električni avto je 2 toni CO2 manj letno (to je kocka 16 x 16 x 16 metrov CO2) in posledično prašnih delcev NOx-ov, ozona, benzena... stroškov uporabnikov....

NI veliko, nekaj pa je :-)

D3m ::

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...


No, kak velik prtlažnik in kolko prostora imajo najbolj prodajani avtomobili. Kak je %
Zakaj ne bi teh (najbolj prodajanih) zamenjali... ? NEeee, čakali bomo, da se zadnji nišni benciner nadomesti in potem vse zamenjat... Tudi 15 let stare Cliote? :-)

Imam 3 otroka, nas je 5... In se peljemo z Leafom..
Pred nekaj leti sem imel Espace, ker sem mislil, da drugače ne morem. :-)

Brezveze.

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?


Leaf je torej družinski kombi?
|HP EliteBook|R5 6650U|

ttzavod ::

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?

Obstajajo tudi manjši bencinski/dizelski avtomobili.



ČE pa je Leaf (klasa MEgana) premali - prej si povedal)

D3m je izjavil:

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...


No, kak velik prtlažnik in kolko prostora imajo najbolj prodajani avtomobili. Kak je %
Zakaj ne bi teh (najbolj prodajanih) zamenjali... ? NEeee, čakali bomo, da se zadnji nišni benciner nadomesti in potem vse zamenjat... Tudi 15 let stare Cliote? :-)

Imam 3 otroka, nas je 5... In se peljemo z Leafom..
Pred nekaj leti sem imel Espace, ker sem mislil, da drugače ne morem. :-)

Brezveze.

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?


Leaf je torej družinski kombi?



To pomeni, da ne rabiš kombija. če enkrat letno pelješ omaro. Niti ne rabim velik avto, če par krat letno gremo vsi skupaj kam s prtljago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Bencin je lahko brezplačen. Boš pa plačal posledice - torej 3-9€ po litri.... Itak je vrednot litre nafte 10 centov ali tu nekje... Razlika so stavbe v Dubaju.

Če noben ne bo pripravljen toliko plačat pač ne bo novih stavb v Dubaju.
Kdo bo pa plačal posledice dragega bencina?

D3m ::

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Če boš hotel vplivati na kupce "najbolj prodajanih avtomobilov" potem tukaj izgubljaš čas. 24 kur je pravi naslov.



Hahahah, vem....
V medije ne moreš, ker ti novinar (prijatelj) reče:
Vse je to OK, ampak, veš, mi imamo reklame od VW... pa Petrola... pa .....
In naslednji mesec moramo plače izplačati...
Ne bi se rad komu zamerili....

Smo pa direktno odgovorni za cca 100 "čistih" vozil v zadnjih nekaj letih v SLO...
Vsak električni avto je 2 toni CO2 manj letno (to je kocka 16 x 16 x 16 metrov CO2) in posledično prašnih delcev NOx-ov, ozona, benzena... stroškov uporabnikov....

NI veliko, nekaj pa je :-)


Suuuuuuure. Na Kitajce pa noben ne pomisli važno, da so tvoji otroci "safe".
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

Saj to je pa povedal v enem predhodnem postu se mi zdi.

D3m ::

Saj ni važno kako naredijo EV važno, da ima kao nizek impact na okolje.

Naivneži.

https://www.washingtonpost.com/graphics...

https://www.bloomberg.com/news/articles...

http://dailycaller.com/2016/10/04/new-r...
|HP EliteBook|R5 6650U|

ttzavod ::

D3m je izjavil:

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Če boš hotel vplivati na kupce "najbolj prodajanih avtomobilov" potem tukaj izgubljaš čas. 24 kur je pravi naslov.



Hahahah, vem....
V medije ne moreš, ker ti novinar (prijatelj) reče:
Vse je to OK, ampak, veš, mi imamo reklame od VW... pa Petrola... pa .....
In naslednji mesec moramo plače izplačati...
Ne bi se rad komu zamerili....

Smo pa direktno odgovorni za cca 100 "čistih" vozil v zadnjih nekaj letih v SLO...
Vsak električni avto je 2 toni CO2 manj letno (to je kocka 16 x 16 x 16 metrov CO2) in posledično prašnih delcev NOx-ov, ozona, benzena... stroškov uporabnikov....

NI veliko, nekaj pa je :-)


Suuuuuuure. Na Kitajce pa noben ne pomisli važno, da so tvoji otroci "safe".



Hahaha...
Kitajci so tukaj daleč od Evrope. Prodajo več električnih avtomobilov kot ves ostali svet. Večina svetovne obnovljive energije je na Kitajskem (34% veterne, 34% vodne in 40% sončne)....
Kitajci ne rabijo NVO, da skrbi za zrak. tam je direktiva od 2018 mora bit 20% prodanih elektrilnih. Amen. PAč se drugi ne bodo prodajali.
Kitajci se ne zajebavajo :)
http://diepresse.com/home/wirtschaft/ec...

https://electrek.co/2017/01/08/solar-pa...

Utk ::

Glej glej, dizel fahreri se sekirajo za kitajske otroke. Skoda da za svoje pa nocejo dat en drobiz na leto, da se bi furali na plin ali pa vsaj na bencin. Pateticno.

jest10 ::

ttzavod je izjavil:


Ne daš si dopovedat, da dobiš energijo tam, kjer jo plačaš.

Energijo dobiš iz najbližjega vira. Kje jo plačaš je popolnoma druga stvar.

Ali še bolj nazorno. Popolnoma mogoče je skleniti pogodbo s točno določenim proizvajalcem električne energije (čeprav na drugi strani sveta) in od njega kupiti energijo. Vmes moraš samo plačati omrežnino upraviteljem kablov (SODO, ELES in lokalni , npr ElektroMaribor).
To recimo veliki uporabniki tudi počnejo.

Seveda. Lahko skleneš pogodbo s proizvajalcem z druge strani planeta, mu plačaš porabljeno energijo, ter omrežnino za prenos te energije.
Ampak energijo boš še vedno dobil iz najbližjega vira>:D

LightBit ::

D3m je izjavil:

Saj ni važno kako naredijo EV važno, da ima kao nizek impact na okolje.

Naivneži.

https://www.washingtonpost.com/graphics...

https://www.bloomberg.com/news/articles...

http://dailycaller.com/2016/10/04/new-r...

/sarcasm Ne, to je lažna propaganda naftne industrije.

D3m ::

Enter Utk.

Pišemo o pridobitvi materiala za okolju prijazne EV.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

Brez tistih manjših hudičev, ki so še bolj opasni.>:D

Aston_11 ::

D3m je izjavil:

Enter Utk.
Bo takoj diezel rant, vw rant, še nekaj rant, bencin za inhaliranje uber alles, boste videli. Človek, ki bi dal svojim otrokom inhalirati bencin, za katerega trdi, kako zdrav da je. Praktično zdravilen.

zmaugy ::

ttzavod je izjavil:

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?

Obstajajo tudi manjši bencinski/dizelski avtomobili.



ČE pa je Leaf (klasa MEgana) premali - prej si povedal)

D3m je izjavil:

ttzavod je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@ttzavod: evo, našel namesto tebe: velikost prtljažnika je 355-370 L, če so zadnji sedeži normalno. Neuporabno za družine in resnejše poslovne namene.
Na zadnjih sedežih pa se mi tudi zdi kot ena stiskalnica. Pelji ti dva odrasla človeka na zadnjih sedežih 500 km daleč v tem. Mislim lahko, če si malce hudomušen... :)) Pa če si prtljago z DHL pošljeta v hotel >:D

PS: Pa kaj si navalil na golfa in megana ko una na masnu pitu...?:O V nobenem od teh dveh jajčk ne moreš peljati tega, kar sem napisal, na vsaj malo udoben način...


No, kak velik prtlažnik in kolko prostora imajo najbolj prodajani avtomobili. Kak je %
Zakaj ne bi teh (najbolj prodajanih) zamenjali... ? NEeee, čakali bomo, da se zadnji nišni benciner nadomesti in potem vse zamenjat... Tudi 15 let stare Cliote? :-)

Imam 3 otroka, nas je 5... In se peljemo z Leafom..
Pred nekaj leti sem imel Espace, ker sem mislil, da drugače ne morem. :-)

Brezveze.

Folk se velčinoma vozi sam... z 2 toni pločevine. 1,2 potnika v povprečnem avtu.

Ti imaš vsak dan kombi, ker enkrat letno pelješ omaro?


Leaf je torej družinski kombi?



To pomeni, da ne rabiš kombija. če enkrat letno pelješ omaro. Niti ne rabim velik avto, če par krat letno gremo vsi skupaj kam s prtljago.


Ko sem malo gledal, je bil edini normalno cenoven im približno dovolj velik plug-in hibrid Mitsubishijev SUV. Ampak to je plug-in hibrid, mislim da je avtonomija enih 20 kilometrov, na avtocesti pa piči na bencin. Ni teorije.
Potem so pa Tesle in Lexus SUV krave.

D3m ::

Utk verjetno misli, da je aluminij blok od dizla zelo nevaren za zdravje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DamijanD ::

Gre to v Leafa? Pač meni zgleda manjši kot megane...

Za servis sem pa mislil predvsem to - kaj če crkne battery pack - kolk časa bi trajalo, da se to uredi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

ttzavod ::

https://www.linkedin.com/pulse/environm...

Nič okoljski obremenjejočega v primerjavi s proizvodnjo ICE avtomobilov.

Preberi pazljivo. Ne verjet dezinformacijam avto in naftne industrije kar tako.
Andrej PEčjak na vsakem predavanju poje nekaj kosov baterije iz avta, da demistificira "strupenost" litijskih baterij.

Utk ::

D3m je izjavil:

Enter Utk.

Pišemo o pridobitvi materiala za okolju prijazne EV.

Za kitajske otroke se naj sekirajo kitajci, ti se daj pa za svoje. Tako svet pac funkcionira. Vse se da tudi dost cisto naredit, samo cena je vprasanje. Jaz sem pripravljen placat ceno. Vi in vw skupaj z ostalimi evropskimi dizel fanatiki papac ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jest10 ::

Ok a ni dosti sranja mimo teme...

V primernem oddelku je tema o elektro vozilih. Dejmo tole debato spokati tja!

D3m ::

Utk je izjavil:

D3m je izjavil:

Enter Utk.

Pišemo o pridobitvi materiala za okolju prijazne EV.

Za kitajske otroke se naj sekirajo kitajci, ti se daj pa za svoje. Tako sv3t pac funkcionira.


Tipično. Nicht mein problem dokler se ne dogaja tukaj ampak tam doli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

D3m je izjavil:

Utk verjetno misli, da je aluminij blok od dizla zelo nevaren za zdravje.

Pa ko je moj foter laufal dizla, je on ali njegovi somišljeniki laufal bencinarja s svinčevim tetraetilom. NOx se razgradijo in kemijsko spremenijo in porabijo, medtem ko "Diamonds (svinec) are forever" >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

D3m ::

Bom zjutraj namesto whiskyja en štamprle neosvinčenega 95 spil za zdravje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Kar dej, tam kamor to najbolj vdari tebi veliko skode ne more naredit.

Aston_11 ::

zmaugy je izjavil:

njegovi somišljeniki laufal bencinarja s svinčevim tetraetilom. NOx se razgradijo in kemijsko spremenijo in porabijo, medtem ko "Diamonds (svinec) are forever" >:D
Evo vidiš, UTK bo svoje otroke, če jih bo imel, navadil na svinec, ker je bencin, po njegovo, bolj zdravilen od dizla. Verjetno svinec res pomaga (verjetno blokira kaj na možganih, da se ljudje začno čudno izražati, trositi čudne ideje...). Bo poročal. Otroka pred spanjem namesto na dudo 10 minut za auspuh. Ta zdravilen jasno, od dizla brez dpf lahko utk rata črn.

Evo, UTK dereilal dobro zastavljeno temo. Bravo UTK!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo palček Xerox uspešno prevzel velikana HP inc.?

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
499161 (6588) MrStein
»

Googlov samovozeči avtomobil bo Chryslerjev enoprostorec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
279989 (7717) Shegevara
»

Audi, BMW in Daimler kupujejo Nokia HERE

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3716663 (10235) Ghost7
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777188 (63410) stara mama
»

Fiat Chrysler v hitrem odzivu vpoklical 1,4 milijona vozil

Oddelek: Novice / Varnost
3214462 (10979) MrStein

Več podobnih tem