» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
14 / 54
»»

XLapse ::

Blinder je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

10 let star avto za 1/3 cene novega.... hm eni imate dnar za proč metat.


Zame je nakup 10 let starega avta metanje proč denarja. 15+ let stari avti so najcenejsi, kar je mlajse je luksuz.

boš pa priznal da so malo ostareli... Novejše je dosti večji užitek vozit, nočeš pa da ti je vožnja neprijetna, more bit prijetna kar z super starimi težko dosežeš
alien technology

matobeli ::

Neprijetna je lahko samo v res slabih avtih, razen če je bivši lastnik imel smrdljivega psa, je kadil... Tole https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... je bistveno bolj udobno od zgornje Dacie. Če vržeš not plin je tudi bistveno cenejši za vozit.

Ker pa je enostavno kupit star avto ki je višjega ranga kot nov se moraš sam malo potruditi da te razlika v ceni servisov med jajčkom in družinsko limuzino ne ubije.

Treba je vedet da če delaš 12kkm letno bo avto začel prej crkovat zaradi starosti kot pa kilometrov. Konektorji, elektornika, guma, plastika, vse to se stara z leti in manj z kilometri.

aborko ::

Konektorji, elektornika, guma, plastika, vse to se stara z leti in manj z kilometri.

To je sicer res, a to so večinoma vse relativno mali stroški. Bi rekel, da glavne zadeve, ki predstavljajo ene 90% stroškov nastanejo z obrabo vozila pri vožnji - sklopka, turbo, injektorji, vztrajnik, podvozje, izpuh, zavore, poškodbe zunanjosti,... Poleg tega tisti ki malo vozimo lahko sprejmemo določene kompromise - mali servis na 2 leti, uporaba zgolj enega kompleta gum (zimske ali npr. celoletne), uporaba bolj zanesljivega vozila tudi na račun višje porabe. Btw motor v tej mazdi na zadnjem linku uporablja verigo - iz časov, ko so verige bile vzdržljive in si lahko pozabil na velike servise :)

matobeli ::

Res je, kupovat 15let starga dizla z "250.000" km je pač zadeva ki se jo ogneš če nočeš met velik vzdrževanja, ampak to spada pod "lvl1 skill". Imet zanesljiv dober star avto je bolj življenska odločitev, ki je seveda povezana z tem da lahko finance preusmeriš drugam kjer so bolj potrebne.

Za večino to seveda ni primerno ker imajo druge hobije. Lahko pa vsak kupi pocen majhno kišto, vzame dobro asistenco in fura dokler gre.

Technics111 ::

matobeli je izjavil:

Res je, kupovat 15let starga dizla z "250.000" km je pač zadeva ki se jo ogneš če nočeš met velik vzdrževanja, ampak to spada pod "lvl1 skill". Imet zanesljiv dober star avto je bolj življenska odločitev, ki je seveda povezana z tem da lahko finance preusmeriš drugam kjer so bolj potrebne.

Za večino to seveda ni primerno ker imajo druge hobije. Lahko pa vsak kupi pocen majhno kišto, vzame dobro asistenco in fura dokler gre.



Boljše je kupit starega dizla pa nekaj vložit,kot pa kupit novejše smeti(Nad 2010) letnik,na katerih itak že zgubiš vsako leto precej več kot na starem + servis in okvare so prisotne v večjem (finančnem) obsegu,kot pri starih.

Primeri npr. :

BMW- e39 2000-2003
Audi A4 1.9 2000-2004
Opel Vectra/Signum 2002-2006

Cena teh je med 1000-2000EUR, imajo odlične zanesljive dizelske motorje in če kupiš lepo ohranjenega zdržijo do miljon km brez problema . Na leto če vložiš v tak avto med 300-500EUR za pičkarije, si na ogromnem +++,glede na novejše. In kar je najbolj pomembno, čez 5 let ga še vedno lahko prodaš za jurja al pa slabega jurja :))) aja pa Ne kupuj majhnih kišt ker te so za pičke. :)) Lp

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

hojnikb je izjavil:

Na koncu dneva pač sam presodiš, kar ti najbolj ustreza. Če ti avto služi kruh in delaš po 50-100kk na leto, zelo verjetno neboš razmiljal o rabljenem.


Meni avto sluzi kruh, delam po cca 40 do 45kkm letno in nimam za novega. Such is life.

hator ::

Technics111 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Res je, kupovat 15let starga dizla z "250.000" km je pač zadeva ki se jo ogneš če nočeš met velik vzdrževanja, ampak to spada pod "lvl1 skill". Imet zanesljiv dober star avto je bolj življenska odločitev, ki je seveda povezana z tem da lahko finance preusmeriš drugam kjer so bolj potrebne.

Za večino to seveda ni primerno ker imajo druge hobije. Lahko pa vsak kupi pocen majhno kišto, vzame dobro asistenco in fura dokler gre.



Boljše je kupit starega dizla pa nekaj vložit,kot pa kupit novejše smeti(Nad 2010) letnik,na katerih itak že zgubiš vsako leto precej več kot na starem + servis in okvare so prisotne v večjem (finančnem) obsegu,kot pri starih.

Primeri npr. :

BMW- e39 2000-2003
Audi A4 1.9 2000-2004
Opel Vectra/Signum 2002-2006

Cena teh je med 1000-2000EUR, imajo odlične zanesljive dizelske motorje in če kupiš lepo ohranjenega zdržijo do miljon km brez problema . Na leto če vložiš v tak avto med 300-500EUR za pičkarije, si na ogromnem +++,glede na novejše. In kar je najbolj pomembno, čez 5 let ga še vedno lahko prodaš za jurja al pa slabega jurja :))) aja pa Ne kupuj majhnih kišt ker te so za pičke. :)) Lp


Podpis.
Velikokrat se govori o varnosti starih in novih avtomobilov. Pri tem se enostavno pozabi razred avtomobila. Grem stavit, da v real life bistveno bolje odnese BMW e 39, kot pa novi Twingo.

Utk ::

Če bi bilo to enkrat na letu na servisu tistih 300 do 500 evrov, bi vse štimalo. V praksi si pa s takim avtom lahko petkrat letno na servisu, ali pa sam popravljaš, sej je vseeno, in to je zoprno. Nikdar ne veš kdaj bo spet kje počilo. Nič ni narobe, če vsake tolk časa kupiš nov avto, ki si ga lahko privoščiš, niti ne boš tolk z njim na izgubi. Če si kupiš takega, boš še zmeraj zraven varčeval, potoval in delal vse drugo. Ne sme bit avto tist strošek, ki ustavi vse drugo. Pa tudi če je to nova dacia, so what, razen te smole, da so tudi dacie postale že malo drage.

KAVINSKY ::

A110 je izjavil:

ker je staremu avtu šla turbina iščemo "nov" rabljen avto.


Ne bi tega popravil? Prodal ga boš za drobiž, pa še doložil za nekaj kar je v najslabšem primeru bolj zgonjeno od tega kar imaš.

A110 ::

Ne, ker je golf 4 1.9 tdi star 21 let in je svoje oddelal. Mi ga bo zelo zal (21 let z enim avtom pac redko dozivis) ampak bi ga slej ko prej morali zamenjati in bo pac zdaj prisel cas za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

KAVINSKY ::

http://turbine.si/

Mene je prišla obnova cca 220€. Moraš pa še obvezno mali servis delati zaradi menjave olja (60€). Potem pa nanese še par ur dela. Če je kakor toliko ohranjen ga lahko prodaš za jurja ali dva na dober dan.

hojnikb ::

to se splača še zrihtat, če ti ni naprej naredl kakšne škode. 1.9TDI je stroj in bo tistih 200-300€ kok te pride obnova dost cenej k če greš kupit nek drug shitbox za par jurčkov
#brezpodpisa

A110 ::

Mah menjano in popravljeno je ze bilo prakticno vse razen motorja in nikoli ne ves kaj se bo kdaj crknilo (kar se zadnje case dokaj pogosto dogaja). Ima 400000 km, amortizerji so zanic,... bi ga se imeli dokler bi sel ampak zdaj se pa nesplaca vec popravljati. Imeli smo ga namen menjati drugo leto ali morda cez 2 ampak ob takem strosku za popravilo okoli 500e se vec nesplaca.

hojnikb ::

Za takšen budget, ki si si ga zastavo nebo nič pretirano pametnega in boš zelo verjetno mogu ob nakupu vložit še vsaj tolk, kot bi sicer dal v trenutnega golfa, da bi bil tipitopi.

Za takšen budget ali zrihtaš trenutnega, ostalo daš na stran za kakšen dražji avto ali pa kupiš kakšen nizji rang in starejši letnik avta, ki je res u nulo zrihtan (na pamet mi pride kakšen clio mk2, getz itd...).

recimo kej takega ali takega ali takega
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Wrop ::

Je pa clio mk3 precej boljši. Sploh, če gre iz golf 4.

hojnikb ::

Je boljši, ampak bo pa tut dražji, če hočeš met poštimanga. Dejansko lahko za malo več, kot ima OP budgeta, najdeš tudi že kakšen MK4.
#brezpodpisa

A110 ::

Avto je lahko nizjega razreda kot golf, oz je zazeljeno da je. Ta golf je bil prej prvi avto pri hisi ko smo kupili nov avto pa je postal drugi in je prevelik in premocan za drugi avto (zavarovanje, registracija,... drazje).

DOOM_er ::

Jaz bi pa vprašal za kakšno mnenje o avtohiši Štajerski avto dom v Mariboru in pa Auto-Land v Ljubljani.
Gre se za ta dva oglasa
Renault Master
Peguot Boxer
Robots will steal your job. But that's OK

anketar ::

a ni kilometrina nekam mejhna?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

poglej mal kaj nemci ponujajo in dobiš za ta dnar

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

DOOM_er ::

je ja, sem imel namen pogledat ter priklopit na tester, pri nemcih ni ravno izbire prav tako je potrebno plačati v povprečju 18% DMV-ja pri uvozu. Te dva sta v Sloveniji ugodna, ostali ne. Mora pa imeti vsaj zastekljena zadnja vrata.
Robots will steal your job. But that's OK

Gambino ::

hojnikb je izjavil:

to se splača še zrihtat, če ti ni naprej naredl kakšne škode. 1.9TDI je stroj in bo tistih 200-300€ kok te pride obnova dost cenej k če greš kupit nek drug shitbox za par jurčkov


Ma kakšen stroj. Stroj je 3.0 dizel od mercedeza, ne pa ta jajc od VW!

KAVINSKY ::

3.0 je malo boljša garja, ampak še vedno garja. Prava stvar so Cummins/Pekings mašine.

hojnikb ::

Gambino je izjavil:

hojnikb je izjavil:

to se splača še zrihtat, če ti ni naprej naredl kakšne škode. 1.9TDI je stroj in bo tistih 200-300€ kok te pride obnova dost cenej k če greš kupit nek drug shitbox za par jurčkov


Ma kakšen stroj. Stroj je 3.0 dizel od mercedeza, ne pa ta jajc od VW!

Če bi bil takšen jajc, potem nebi blo primerkov čez miljon brez generalne obnove motorja!
#brezpodpisa

nsa_ag3nt ::

Stalna vožnja po AC (1) je nekaj drugega kot mestno jajcanje oz. rally štarti od semaforja do semaforja.
Tam (1) še zloglasni reno 1.5 dci ne more crknit (preslabi ojnični ležaji).

Če zapovh ne ugašaš isto sekundo motorja ko se ustaviš (da se turbina ustavi in hkrati maže) in redno menjaš olje, potem težko crkne.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

nsa_ag3nt ::

btw, na teh novih jajcih so motorji z ročnim menjalnikom še najmanjši problem, prej crkne vse drugo oz zarjavi.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Gambino ::

hojnikb je izjavil:

Gambino je izjavil:

hojnikb je izjavil:

to se splača še zrihtat, če ti ni naprej naredl kakšne škode. 1.9TDI je stroj in bo tistih 200-300€ kok te pride obnova dost cenej k če greš kupit nek drug shitbox za par jurčkov


Ma kakšen stroj. Stroj je 3.0 dizel od mercedeza, ne pa ta jajc od VW!

Če bi bil takšen jajc, potem nebi blo primerkov čez miljon brez generalne obnove motorja!



Točno tako.

KAVINSKY je izjavil:

3.0 je malo boljša garja, ampak še vedno garja. Prava stvar so Cummins/Pekings mašine.


Pojma nimaš, dobesedno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

jero_no1 ::

KAVINSKY je izjavil:

Prava stvar so Cummins/Pekings mašine.


Verjetno si mislu Perkins :D
Ali pač ne????

ziga1990 ::

fantje ali je možno dobiti popust in koliko na 3 leta star rabljen testni avto?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Kje pa, plačaš po ceniku kot za novega.

ziga1990 ::

cena je 12000€ nižja od novga podobno opremljena in ko sem primerjal isti letnik,podobno št. kilometrov in podobna oprema na mobile.de je cena vredu ne previsoka ne prenizka samo me zanima ali se še da kaj popusta ker je testni avto itd?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ma dej nehajte že s temi popusti. Avto stane tolk, kaj te klinca briga kolk je popusta? Pokaži avto pa ti bo kdo povedal, če je vreden tolk, kaj ti naj zdej nekdo reče, da ti naj dajo še "10% popusta"?

KAVINSKY ::

jero_no1 je izjavil:

Ali pač ne????


Tastatura hebe :D

jero_no1 ::

ziga1990 je izjavil:

cena je 12000€ nižja od novga podobno opremljena in ko sem primerjal isti letnik,podobno št. kilometrov in podobna oprema na mobile.de je cena vredu ne previsoka ne prenizka samo me zanima ali se še da kaj popusta ker je testni avto itd?


Če je nov 15 jurjev, potem samo go for it, če je nov 100 jurjev, potem vzami novega za manj denarja :D

Enkrat sem kupil testni avto (in tudi zadnjič) pa mi tudi 1. servisa niso hotl dat za povrhu (je bil ravno malo pred 15k km), so rekli da bodo raje počakal na naslednjega kupca.

Meizu ::

jero_no1 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

cena je 12000€ nižja od novga podobno opremljena in ko sem primerjal isti letnik,podobno št. kilometrov in podobna oprema na mobile.de je cena vredu ne previsoka ne prenizka samo me zanima ali se še da kaj popusta ker je testni avto itd?


Če je nov 15 jurjev, potem samo go for it, če je nov 100 jurjev, potem vzami novega za manj denarja :D

Enkrat sem kupil testni avto (in tudi zadnjič) pa mi tudi 1. servisa niso hotl dat za povrhu (je bil ravno malo pred 15k km), so rekli da bodo raje počakal na naslednjega kupca.


Pa naj cakajo.

hojnikb ::

jero_no1 je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Prava stvar so Cummins/Pekings mašine.


Verjetno si mislu Perkins :D
Ali pač ne????

Mogoče je to china kopija :)
#brezpodpisa

jero_no1 ::

Meizu je izjavil:

jero_no1 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

cena je 12000€ nižja od novga podobno opremljena in ko sem primerjal isti letnik,podobno št. kilometrov in podobna oprema na mobile.de je cena vredu ne previsoka ne prenizka samo me zanima ali se še da kaj popusta ker je testni avto itd?


Če je nov 15 jurjev, potem samo go for it, če je nov 100 jurjev, potem vzami novega za manj denarja :D

Enkrat sem kupil testni avto (in tudi zadnjič) pa mi tudi 1. servisa niso hotl dat za povrhu (je bil ravno malo pred 15k km), so rekli da bodo raje počakal na naslednjega kupca.


Pa naj cakajo.


Mi je bila zadeva tolk fajn, da sem hotu met tisti avto :D, tudi ker za to ceno ne bi dobil primerljivega novega avta (niti druge znamke ne).
Saj nisem mel nekih težav z njim, ampak ga je testnim voznikom uspelo kar dobro zgonit za tisti slabih 15k km.

KAVINSKY ::

Zgoniti v kakšnem smislu?

BTW; Škoda Octavia, ali kaj si že omenjal?

jero_no1 ::

KAVINSKY je izjavil:

Zgoniti v kakšnem smislu?

BTW; Škoda Octavia, ali kaj si že omenjal?


Gume so bile že napol znucane (jaz sem jih potem fural še ene 40k km, se pravi sem mel skoraj 3x manjšo obrabo), tudi končniki so bili že zamenjani, pa ena napaka se je kmal pojavila in je niso znal odpravit, sem mogu it k enmu 'pod kozolec', da je s pomočjo pooblaščenca nato zrihtal zadevo.
Trgovec je zagotavljal, da se ni nobena mularija izživljala nad avtom, ampak sem po nekaj mesecih ugotovu, da temu ni bilo tako.
To je bila Ibiza.

Bye ::

Kateri avtomobil bi vzeli; s predpostavko 1. lastnika in rednega vzdrževanja? Poudarek na zanesljivosti, varčnosti oz. neproblematičnosti v splošnem.

01. Citroen C3 1.4 HDi 50 kW (2015)
02. Citroen C3 1.6 HDi 55 kW (2015)
03. Citroen C3 1.4 HDi 50 kW (2013)
04. Citroen C3 1.6 e-HDi 68 kW (2012)
05. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2012)
06. Ford Focus 1.6 TDCi 85 kW (2011)
07. Volvo V50 D2 1.6 84 kW (2011)
08. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2011)
09. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2011)
10. Citroen C4 Picasso 1.6 HDi 82 kW (2011)
11. Citroen C4 1.6 HDi 68 kW (2011)
12. Citroen C4 1.6 HDi 82 Kw (2011)
13. Ford Focus 1.6 TDCi 70 kW (2011)
14. Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80 kW (2010)
15. Citroen C5 2.0 HDi 103 kW (2010)
16. Škoda Superb 1.9 TDI 77 kW (2010)
17. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2010)
18. Ford Focus 2.0 TDCi 85 kW (2010)
19. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2010)
20. Volvo V50 1.6D 80 kW (2010)
21. Citroen C4 Picasso 1.6 e-HDi 81 kW (2010)
22. Seat Leon 1.6 TDI DSG 77 kW (2010)
23. Ford Focus 2.0 TDCi 100 kW (2009)
24. Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW (2009)
25. Volvo V50 2.0D 100 kW (2009)
26. Volvo V50 1.6D DRIVe 80 kW (2009)
27. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2009)
28. Citroen C4 1.6 HDi 66 kW (2009)
29. Ford Focus 1.6 TDCi X-Road 66 kW (2009)
30. Peugeot 407 2.0 HDi 100 kW (2008)
31. Ford Mondeo 2.0 TDCi 103 kW (2008)
32. Škoda Octavia 2.0 TDI DSG 103 kW (2008)
33. Peugeot 407 2.2 HDi 120 kW (2007)
34. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2007)
35. Citroen C4 Picasso 2.0 HDi 100 kW (2007)
36. Citroen C4 1.6 HDi 80 kW (2007)
37. Peugeot 407 1.6 HDi 80 kW (2006)
38. Ford Mondeo 2.0 TDCi 96 kW (2006)
39. Audi A3 2.0 TDI 103 kW (2006)
40. Audi A3 1.9 TDI 77 kW (2006)
41. Volvo S60 2.4D 96 kW (2004)

ziga1990 ::

Bye je izjavil:

Kateri avtomobil bi vzeli; s predpostavko 1. lastnika in rednega vzdrževanja? Poudarek na zanesljivosti, varčnosti oz. neproblematičnosti v splošnem.

01. Citroen C3 1.4 HDi 50 kW (2015)
02. Citroen C3 1.6 HDi 55 kW (2015)
03. Citroen C3 1.4 HDi 50 kW (2013)
04. Citroen C3 1.6 e-HDi 68 kW (2012)
05. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2012)
06. Ford Focus 1.6 TDCi 85 kW (2011)
07. Volvo V50 D2 1.6 84 kW (2011)
08. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2011)
09. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2011)
10. Citroen C4 Picasso 1.6 HDi 82 kW (2011)
11. Citroen C4 1.6 HDi 68 kW (2011)
12. Citroen C4 1.6 HDi 82 Kw (2011)
13. Ford Focus 1.6 TDCi 70 kW (2011)
14. Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80 kW (2010)
15. Citroen C5 2.0 HDi 103 kW (2010)
16. Škoda Superb 1.9 TDI 77 kW (2010)
17. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2010)
18. Ford Focus 2.0 TDCi 85 kW (2010)
19. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2010)
20. Volvo V50 1.6D 80 kW (2010)
21. Citroen C4 Picasso 1.6 e-HDi 81 kW (2010)
22. Seat Leon 1.6 TDI DSG 77 kW (2010)
23. Ford Focus 2.0 TDCi 100 kW (2009)
24. Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW (2009)
25. Volvo V50 2.0D 100 kW (2009)
26. Volvo V50 1.6D DRIVe 80 kW (2009)
27. Ford Focus 1.6 TDCi 66 kW (2009)
28. Citroen C4 1.6 HDi 66 kW (2009)
29. Ford Focus 1.6 TDCi X-Road 66 kW (2009)
30. Peugeot 407 2.0 HDi 100 kW (2008)
31. Ford Mondeo 2.0 TDCi 103 kW (2008)
32. Škoda Octavia 2.0 TDI DSG 103 kW (2008)
33. Peugeot 407 2.2 HDi 120 kW (2007)
34. Ford Focus 1.6 TDCi 80 kW (2007)
35. Citroen C4 Picasso 2.0 HDi 100 kW (2007)
36. Citroen C4 1.6 HDi 80 kW (2007)
37. Peugeot 407 1.6 HDi 80 kW (2006)
38. Ford Mondeo 2.0 TDCi 96 kW (2006)
39. Audi A3 2.0 TDI 103 kW (2006)
40. Audi A3 1.9 TDI 77 kW (2006)
41. Volvo S60 2.4D 96 kW (2004)


nobenga od teh če hočeš zanesljivost, varčnost oz. neproblematičnost poglej za kako Toyoto ali Hondo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

KAVINSKY ::

Bye je izjavil:


16. Škoda Superb 1.9 TDI 77 kW (2010)
18. Ford Focus 2.0 TDCi 85 kW (2010)
23. Ford Focus 2.0 TDCi 100 kW (2009)
31. Ford Mondeo 2.0 TDCi 103 kW (2008)
35. Citroen C4 Picasso 2.0 HDi 100 kW (2007)
38. Ford Mondeo 2.0 TDCi 96 kW (2006)
40. Audi A3 1.9 TDI 77 kW (2006)


Nekakoma tako. Ker so vsi turbodizli, računaj na kakšno obnovo turbine in dvomasni vztrajnik. Za Volvote ne znam komentirati, vem le, da so eni imeli iste motorje kot Ford.

ziga1990 ::

^^ pa pazi ponavadi imajo lahko dizli malo več kilometrov kot pa piše na števcu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

nobenga od teh če hočeš zanesljivost, varčnost oz. neproblematičnost poglej za kako Toyoto ali Hondo

pa rjo.

ziga1990 je izjavil:

^^ pa pazi ponavadi imajo lahko dizli malo več kilometrov kot pa piše na števcu

to bo potencialni problem vsakega avta, ne samo dizlov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ziga1990 ::

^^ že samo dizli imajo radi malo več kilometrov kot pa piše na števcu.Moja 17 let stara Toyota nima rje pa je ravno ne perem veliko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

lej, japončki niso več to, kar so bli 15-20 let nazaj. Zato preplačat par let starega japonca in stavit na to, da naslednjih 5-10 let nebo izrednih popravil, je neumnost. Potrošne stvari crknejo glih tako kot pri nemcu.
#brezpodpisa

ziga1990 ::

^^Še vedno je več verjetnosti da nebo izrednih popravil pri Japoncih kot pa pri nemcih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

tony1 ::

hojnikb je izjavil:

lej, japončki niso več to, kar so bli 15-20 let nazaj. Zato preplačat par let starega japonca in stavit na to, da naslednjih 5-10 let nebo izrednih popravil, je neumnost. Potrošne stvari crknejo glih tako kot pri nemcu.


Tudi švabi niso več to kar so bili toliko let nazaj. Pri japoncih je stanje vseeno ostalo boljše. Pa še eno lepo lastnost imajo (čeprav so pri tem še slabši avti od nemcev): japonci so še vedno narejeni tako, da je vsaj osnovno vzdrževanje zelo enostavno.

hojnikb ::

to je loterija in vaške čenče. Realnost je pa taka, da stvar zavisi od avta do avta. Če je bil japonc zanič servisiran, zbita kilometrina pa nasploh slabo ravnan, bodo glih tako težave.

Dejansko kupiš to, kar potrebuješ in gledaš, da je avto primerno ohranjen in servisiran. Če ima kakšne tovarniške defekte, da jih vkalkuliraš oz. preveriš, da so bli odpravljeni in je to to. Znamka je pa na koncu dneva manjvrednega pomena oz. staviš bolj na zunanji imidž (dizajn, postavljanje pred kolegi itd...)

tony1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

lej, japončki niso več to, kar so bli 15-20 let nazaj. Zato preplačat par let starega japonca in stavit na to, da naslednjih 5-10 let nebo izrednih popravil, je neumnost. Potrošne stvari crknejo glih tako kot pri nemcu.


Tudi švabi niso več to kar so bili toliko let nazaj. Pri japoncih je stanje vseeno ostalo boljše. Pa še eno lepo lastnost imajo (čeprav so pri tem še slabši avti od nemcev): japonci so še vedno narejeni tako, da je vsaj osnovno vzdrževanje zelo enostavno.

Tudi pri nemcih to načeloma ni problem. Na mojem bavarcu je menjava olja breeze (flap za šrauf olja in oljni filter zgoraj mašine v ohišju namesto železne pakunge, kot je to običaj)...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Določeni avti imajo serijske napake, je dobro prej preverit, če so ble odpravljene ali ne.
Imaš recimo audija ko jim je šla glava motorja, imaš recimo pego 206 ko so jim krepale zadnje preme itd.

Na tvoje mestu bi vzel novejši avto, tisti audiji stari 13 let imajo lahko po 300-500.000km, te bodo fajn ante/*nil s ponarajenos ervisno in računi.

Bye ::

Hvala vsem za mnenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()
««
14 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22122799 (303) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17417236 (12013) zobnik
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521236 (16739) matobeli
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017080 (13934) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328095 (23322) Heavy

Več podobnih tem