Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 13 14 15 16

-valvoline- ::

sandmat ::

1.6 HDi in 2.0 HDi (v peugeotih, citroenih in tudi nekje 2 leti vmes v Volvotih) sta problematična motorja. Predvsem prvi ima toliko težav, da ga je volvo kmalu nehal ponujat v svoji paleti motorjev in začel vgrajevat lastne 2.0 dizle.

IL_DIAVOLO ::

Seveda, francozi

sandmat ::

Tudi 1.6 bencinar v citroenih (ki je bojda BMWjev) ima še precej hujše probleme. Ne bi ekstrapoliral problemov le na francoze ... :)

hojnikb ::

ni bmwjov, je kr psajov motor, z nekaj bmw deli (vanos)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Bye ::

-valvoline- je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Kupujem rabljen avto do max. 5 jurjev, ti pa linkaš jajca od opla za 12 jurjev? Joke. Niti v sanjah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

Utk ::

Bmw ne potrebuje francozov za naredit zanič motor, ga zna tudi sam.

ziga1990 ::

Bye je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Kupujem rabljen avto do max. 5 jurjev, ti pa linkaš jajca od opla za 12 jurjev? Joke. Niti v sanjah.


za 5000EUR jaz nebi gledal Audi,VAG,... če hočeš zanesljiv avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

IL_DIAVOLO ::

Jaz lahko danes prodam zanesljivega nemca za 2k.

Utk ::

Pri tvojem nemcu je samo ena stvar zanesljiva...da se lahko kadarkoli ustavi.

IL_DIAVOLO ::

Tako kot vsak drug avto sherlock.

Moj tako imenovani gnojf poje 3/4 avtov, ki jih videvas na slovenskih cestah. Samo tolko za info.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Bye je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Kupujem rabljen avto do max. 5 jurjev, ti pa linkaš jajca od opla za 12 jurjev? Joke. Niti v sanjah.

Nisem vidu da se isce do 5k. 1.4t od opla so trenutno verjetno najboljsi turbincki na trgu, se tovarniski lpg je zraven. Avto je l.2015 napol cene novega.

Zgodovina sprememb…

Twixz ::

Za orng avto za 5 jurjev boš moral pa imeti srečo.
Zadnjič sem videl oglas, Audi A3, 2006 letnik, S line, prevoženih 160k... za 4500€. Neka starejša ženska, prva lastnica, v 5ih minutah avta ni bilo več gor :)

Za 5 jurjev rabljeno ne vem, morda kak passat? To so hvaljene mašine drugače pa ne vem, odvisno od uporabe, itd.

Jst bi vsake toliko časa pogledal top 100 na avto.net in morda naletiš na kaj :)

zobnik ::

he kupu avto pred pol leta, čez 3-4 mesece pa toča 3cm, se prav vidi ob lepem vremenu kot pomaranča.
še dobr da ej bil to avto za 600 evrov, hahaha

-valvoline- ::

Twixz je izjavil:

Za orng avto za 5 jurjev boš moral pa imeti srečo.
Zadnjič sem videl oglas, Audi A3, 2006 letnik, S line, prevoženih 160k... za 4500EUR. Neka starejša ženska, prva lastnica, v 5ih minutah avta ni bilo več gor :)

Za 5 jurjev rabljeno ne vem, morda kak passat? To so hvaljene mašine drugače pa ne vem, odvisno od uporabe, itd.

Jst bi vsake toliko časa pogledal top 100 na avto.net in morda naletiš na kaj :)

Tole je kvecjemu vredno max 3k, so pa ovce k kupujejo znacke in cene so taksne kot so. V IT kupis 5 vratnega a3 SPB 2.0tdi ali 2.0tfsi l.2010 za 5-6k.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Lahko samo odsvetujem "novejše" VAG-e z 1.6 TDI-jem in nasplošno SEAT.
Tašča je 1. lastnik SEAT Leon 1.6 TDI od novega, avto vožen po regionalkah na solidne razdalje (v 6-ih letih ~180kkm).
Menjati so morali turbino pred cca dvemi leti, letos sklopko, el. pomik ogledal je že zdavnaj crknil, zadnji brisalec je dobesedno odpadel med vožnjo, ključavnica prtljažnih vrat je šla adijo, zadnja stekla (niso električna) se na slabih cestah sama odpirajo, ipd ...
Stojadinac je bil boljši ...

-valvoline- ::

RedDrake je izjavil:

Lahko samo odsvetujem "novejše" VAG-e z 1.6 TDI-jem in nasplošno SEAT.
Tašča je 1. lastnik SEAT Leon 1.6 TDI od novega, avto vožen po regionalkah na solidne razdalje (v 6-ih letih ~180kkm).
Menjati so morali turbino pred cca dvemi leti, letos sklopko, el. pomik ogledal je že zdavnaj crknil, zadnji brisalec je dobesedno odpadel med vožnjo, ključavnica prtljažnih vrat je šla adijo, zadnja stekla (niso električna) se na slabih cestah sama odpirajo, ipd ...
Stojadinac je bil boljši ...

Seat ni vw, to pa vam je mnda ze zdavnaj jasno. Ce ze vwjev klon, potem pa definitivno skoda, k so razred visje po kakovosti in vdrzljivosti napram seate.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

zobnik je izjavil:

he kupu avto pred pol leta, čez 3-4 mesece pa toča 3cm, se prav vidi ob lepem vremenu kot pomaranča.
še dobr da ej bil to avto za 600 evrov, hahaha


Ce bi kupil nemca, bi poskodbe z lupo iskal.

RedDrake ::

-valvoline- je izjavil:


Seat ni vw, to pa vam je mnda ze zdavnaj jasno. Ce ze vwjev klon, potem pa definitivno skoda, k so razred visje po kakovosti in vdrzljivosti napram seate.

VAG deli so enaki. Cel pogonski sklop več ali manj paše v Golfa, Leona, Octavijo in A3. Ne vidim pametnega razloga, zakaj bi enaka sklopka držala več v Golfu kot v Leonu.
To je isti šmorn, kot ga imam jaz z mojimi Saabi - razen karoserije in notranjosti iščem GM dele, večinoma za Ople in Chevye. Paše vse direkt brez modifikacij. Saj zato pa je kvaliteta takšna kot je.

-valvoline- ::

RedDrake je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Seat ni vw, to pa vam je mnda ze zdavnaj jasno. Ce ze vwjev klon, potem pa definitivno skoda, k so razred visje po kakovosti in vdrzljivosti napram seate.

VAG deli so enaki. Cel pogonski sklop več ali manj paše v Golfa, Leona, Octavijo in A3. Ne vidim pametnega razloga, zakaj bi enaka sklopka držala več v Golfu kot v Leonu.
To je isti šmorn, kot ga imam jaz z mojimi Saabi - razen karoserije in notranjosti iščem GM dele, večinoma za Ople in Chevye. Paše vse direkt brez modifikacij. Saj zato pa je kvaliteta takšna kot je.

Ne niso. To te svabi spretno poskusajo prepricat da je ampak je resnica dalec od tega.

zobnik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

zobnik je izjavil:

he kupu avto pred pol leta, čez 3-4 mesece pa toča 3cm, se prav vidi ob lepem vremenu kot pomaranča.
še dobr da ej bil to avto za 600 evrov, hahaha


Ce bi kupil nemca, bi poskodbe z lupo iskal.


na audiju se vidta ene 2-3 pikce, je pa dal brat za njega 8000 evrov.
men je sprednji smernik an blatniku dol vrglo pa zadnjo tretjo zavorno luč odkrušlo, havba, streha pa kot pomaranča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

Twixz ::

Lahko samo odsvetujem "novejše" VAG-e z 1.6 TDI-jem in nasplošno SEAT.
Tašča je 1. lastnik SEAT Leon 1.6 TDI od novega, avto vožen po regionalkah na solidne razdalje (v 6-ih letih ~180kkm).
Menjati so morali turbino pred cca dvemi leti, letos sklopko, el. pomik ogledal je že zdavnaj crknil, zadnji brisalec je dobesedno odpadel med vožnjo, ključavnica prtljažnih vrat je šla adijo, zadnja stekla (niso električna) se na slabih cestah sama odpirajo, ipd ...
Stojadinac je bil boljši ...


Kolega ima 2.0 TDI FR ST Leona, samo servisi, tankanje, tehnični, zavarovanej in gume zadnje 3 leta odkar ga ima.
Več ljudi poznam ki uporabljajo Seate (nad 2015 letnik) in ni komplikacij.
Zato tudi sam gledam. Opreme ima dost, zgleda lep, pa glede na vse kar dobiš za 12 jurjev je pomoje super :)

K0l1br1 ::

RedDrake je izjavil:

Ne vidim pametnega razloga, zakaj bi enaka sklopka držala več v Golfu kot v Leonu.
Jaz tudi ne. Verjetno bo kar uporabnik tisti, ki dela lepo s sklopko.

zobnik je izjavil:

men je sprednji smernik an blatniku dol vrglo pa zadnjo tretjo zavorno luč odkrušlo, havba, streha pa kot pomaranča.
Dobro, vendar njegov je za ljudi, tvoj pa namest traktorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

tony1 ::

hojnikb je izjavil:

to je loterija in vaške čenče. Realnost je pa taka, da stvar zavisi od avta do avta. Če je bil japonc zanič servisiran, zbita kilometrina pa nasploh slabo ravnan, bodo glih tako težave.

Dejansko kupiš to, kar potrebuješ in gledaš, da je avto primerno ohranjen in servisiran. Če ima kakšne tovarniške defekte, da jih vkalkuliraš oz. preveriš, da so bli odpravljeni in je to to. Znamka je pa na koncu dneva manjvrednega pomena oz. staviš bolj na zunanji imidž (dizajn, postavljanje pred kolegi itd...)

tony1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

lej, japončki niso več to, kar so bli 15-20 let nazaj. Zato preplačat par let starega japonca in stavit na to, da naslednjih 5-10 let nebo izrednih popravil, je neumnost. Potrošne stvari crknejo glih tako kot pri nemcu.


Tudi švabi niso več to kar so bili toliko let nazaj. Pri japoncih je stanje vseeno ostalo boljše. Pa še eno lepo lastnost imajo (čeprav so pri tem še slabši avti od nemcev): japonci so še vedno narejeni tako, da je vsaj osnovno vzdrževanje zelo enostavno.

Tudi pri nemcih to načeloma ni problem. Na mojem bavarcu je menjava olja breeze (flap za šrauf olja in oljni filter zgoraj mašine v ohišju namesto železne pakunge, kot je to običaj)...


a) ne piši nekaj v tri krasne. Nobene pametne statistike ne moremo delati, če gremo upoštevati še avte, ki so zgonjeni, ukradeni, neservisirani in prevrteni.

Je pa dejstvo, da bo vsaj pogonski sklop današnjega *povprečnega* japonskega avta to dlje časa prenašal kot današnji *povprečni* nemški.

b) Bemfle sem vozil 15 let in nato nad njimi naredil križ.

Kar pišeš drži, do neke mere, saj ima RWD avto več placa pod havbo, ker je diferencial zadaj (zato je menjava sklopke precej enostavnejša), poleg tega pa so vsi načrtovani za (vsaj) vrstne 6 valjne motorje (ki so zelo dolgi), zato je pod havbo vedno ogromno placa, še posebej, če je v njej 4-valjni mlinček.

So pa bemfli z leti postali za šravfanje prava nadloga: ves hladilni sistem je plastičen in ga je treba vsega zamenjati pri 10-12 letih (česar seveda ne počne nihče, zato je menjava kakšne cevi, ki poči nekje v drobovju pod sesalnim kolektorjem prava veselica). In za vsako novejšo generacijo se najde kup stvari, ki crknejo v življenjski dobi 20 let, prej so bile pa za večno. Tipični primer je ketna od Shimana, česar niso odpravili in ne bojo. Pa gre 20 ur dela mehanika iz tvojega tošla.

Sicer pa, ja, drugi švabi so le še slabši.

-valvoline- ::

Ce primerjas recimo leona in golfa podobnega letnika npr z 300kkm je leon skor vedno prakticno v razpadanju, golf je lahko se vedno kot nov. Skode so tudi zelo vzdrzljive in trpezne. Seati so najslabsi vwjev klon, v vseh razredih.

Zgodovina sprememb…

Bye ::

Cjah, rabljeni avti od nežlahte bodo zmerom loterija. Lani sem kupil od 1. lastnika staro bemflo 3 (l.00), kao vzdrževano, pa mi je motor zaribal pred par dnevi na cesti, tak da so ga samo na odpad odšlepali.

Miha 333 ::

tony1 je izjavil:


So pa bemfli z leti postali za šravfanje prava nadloga: ves hladilni sistem je plastičen in ga je treba vsega zamenjati pri 10-12 letih (česar seveda ne počne nihče, zato je menjava kakšne cevi, ki poči nekje v drobovju pod sesalnim kolektorjem prava veselica). In za vsako novejšo generacijo se najde kup stvari, ki crknejo v življenjski dobi 20 let, prej so bile pa za večno. Tipični primer je ketna od Shimana, česar niso odpravili in ne bojo. Pa gre 20 ur dela mehanika iz tvojega tošla.

Sicer pa, ja, drugi švabi so le še slabši.

Da ne omenjamo plastičnih sesalnih kolektorjev...

edi45 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda, francozi


Se en vaski modrec. Kaj pa manjka francozom? Razen tega da si vas 3/4 tu ne more privoscit francoza v pomenu besede in poznate samo stare cliote. Vozite pa zjahane 20 let stare golfe in passate, ki so se bolj vprasljivi kot clio

hojnikb ::

Bye je izjavil:

Cjah, rabljeni avti od nežlahte bodo zmerom loterija. Lani sem kupil od 1. lastnika staro bemflo 3 (l.00), kao vzdrževano, pa mi je motor zaribal pred par dnevi na cesti, tak da so ga samo na odpad odšlepali.


motor tudi kr tako ne zariba, sploh ce si ga dalj casa mel. sploh pri starih avtih je zelo smiselno redno pogledat pod havbo, ce se dogaja kaj sumljivega.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

IL_DIAVOLO ::

edi45 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda, francozi


Se en vaski modrec. Kaj pa manjka francozom? Razen tega da si vas 3/4 tu ne more privoscit francoza v pomenu besede in poznate samo stare cliote. Vozite pa zjahane 20 let stare golfe in passate, ki so se bolj vprasljivi kot clio


Kaj jim manjka? Robustnost materialov, tako pa pokajo fedre pri 80k, razpadajo odbijaci ob manjsem trku, lak odpada(da ne govorim o toci).

Vsak avto je dober, dokler ne pride do pizdarij. Takrat pa pride do izraza nemska kvaliteta materialov.

matobeli ::

Sej motor sam ima redko resne težave pred 250kkm. Plastika in elektrika sta tisti ki naredita pekel iz življenja lastnikov starejših avtov.

In japonci imajo zgodovino kvalitetne elektronike.

Ljudje pa lažje živimo z rjavim blatnikom zunaj kot pa diskoteko v kabini.

tony1 ::

Miha 333 je izjavil:

tony1 je izjavil:


So pa bemfli z leti postali za šravfanje prava nadloga: ves hladilni sistem je plastičen in ga je treba vsega zamenjati pri 10-12 letih (česar seveda ne počne nihče, zato je menjava kakšne cevi, ki poči nekje v drobovju pod sesalnim kolektorjem prava veselica). In za vsako novejšo generacijo se najde kup stvari, ki crknejo v življenjski dobi 20 let, prej so bile pa za večno. Tipični primer je ketna od Shimana, česar niso odpravili in ne bojo. Pa gre 20 ur dela mehanika iz tvojega tošla.

Sicer pa, ja, drugi švabi so le še slabši.

Da ne omenjamo plastičnih sesalnih kolektorjev...


Veš kaj je še huje? Da so jih 30 let nazaj (ko so jih uvedli na šestvajnih motorjih) znali delati tako, da sploh nismo vedeli, da jih imamo, čeprav so bili iz plastike. Še plastičen pokrov ventilov (na eno generacijo kasnejšem modelu) ni delal težav.

No, potem pa je bilo treba prišparati še par centov več, pa je šlo vse v franže,

Aja, si me pa spomnil še na plastično ohišje termostatov, ki je pa pokora odkar so jih izumili. Menjaš na 7 let, ko termostat neha dobro zapirati...

Bye je izjavil:

Cjah, rabljeni avti od nežlahte bodo zmerom loterija. Lani sem kupil od 1. lastnika staro bemflo 3 (l.00), kao vzdrževano, pa mi je motor zaribal pred par dnevi na cesti, tak da so ga samo na odpad odšlepali.


Nič posebej pretresljivega, žal. Koliko je spil olja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Bye ::

hojnikb je izjavil:

Bye je izjavil:

Cjah, rabljeni avti od nežlahte bodo zmerom loterija. Lani sem kupil od 1. lastnika staro bemflo 3 (l.00), kao vzdrževano, pa mi je motor zaribal pred par dnevi na cesti, tak da so ga samo na odpad odšlepali.


motor tudi kr tako ne zariba, sploh ce si ga dalj casa mel. sploh pri starih avtih je zelo smiselno redno pogledat pod havbo, ce se dogaja kaj sumljivega.

Dokler ni začel šklepetati, je bilo vse ok. Šklepetanje je sčasoma postajalo vse glasnejše. Neposredno pred zaribanjem je avto kljub gasu začel izgubljati hitrost, odpovedal je volan in zavore. Uspelo mi ga je samo še enkrat vžgati, začel je razbijati in avto se je cel tresel. Po tem ni več vžgal. Predhodno je mehanik rekel, da je bilo v motorju toliko usedlin, kot da olje ni bilo menjano 50.000km. Sum na cilindre je zavrgel, povedal pa je, da ventili ne delujejo sinhronizirano. Tako da razen slednjega so lahko edino še smeti razbile motor.

tony1 je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

tony1 je izjavil:


So pa bemfli z leti postali za šravfanje prava nadloga: ves hladilni sistem je plastičen in ga je treba vsega zamenjati pri 10-12 letih (česar seveda ne počne nihče, zato je menjava kakšne cevi, ki poči nekje v drobovju pod sesalnim kolektorjem prava veselica). In za vsako novejšo generacijo se najde kup stvari, ki crknejo v življenjski dobi 20 let, prej so bile pa za večno. Tipični primer je ketna od Shimana, česar niso odpravili in ne bojo. Pa gre 20 ur dela mehanika iz tvojega tošla.

Sicer pa, ja, drugi švabi so le še slabši.

Da ne omenjamo plastičnih sesalnih kolektorjev...


Veš kaj je še huje? Da so jih 30 let nazaj (ko so jih uvedli na šestvajnih motorjih) znali delati tako, da sploh nismo vedeli, da jih imamo, čeprav so bili iz plastike. Še plastičen pokrov ventilov (na eno generacijo kasnejšem modelu) ni delal težav.

No, potem pa je bilo treba prišparati še par centov več, pa je šlo vse v franže,

Aja, si me pa spomnil še na plastično ohišje termostatov, ki je pa pokora odkar so jih izumili. Menjaš na 7 let, ko termostat neha dobro zapirati...

Bye je izjavil:

Cjah, rabljeni avti od nežlahte bodo zmerom loterija. Lani sem kupil od 1. lastnika staro bemflo 3 (l.00), kao vzdrževano, pa mi je motor zaribal pred par dnevi na cesti, tak da so ga samo na odpad odšlepali.


Nič posebej pretresljivega, žal. Koliko je spil olja?

Olja ni pil. Puščala pa je hladilna tekočina vse do konca, čeprav sem zamenjal tudi termostat in cevi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

tony1 ::

Koliko je pil vode? Več kot recimo liter na leto? Če ja, je bil vsaj enkrat pregret, že od tam naprej je z bemflovim motorjem konec, pa tudi če traja še 10 let. da gre k vragu...

Nabiranje masti v motorju je le še dodan bonus pretirano dolgih servisnih intervalov (ali pa res pomanjkljivega servisiranja).

Kaj češ, upam, da ni bil grozno drag...

Bye ::

Ja, vodo sem dolival redno vsak teden po pol litra. Jurja sem dal zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

edi45 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

edi45 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda, francozi


Se en vaski modrec. Kaj pa manjka francozom? Razen tega da si vas 3/4 tu ne more privoscit francoza v pomenu besede in poznate samo stare cliote. Vozite pa zjahane 20 let stare golfe in passate, ki so se bolj vprasljivi kot clio


Kaj jim manjka? Robustnost materialov, tako pa pokajo fedre pri 80k, razpadajo odbijaci ob manjsem trku, lak odpada(da ne govorim o toci).

Vsak avto je dober, dokler ne pride do pizdarij. Takrat pa pride do izraza nemska kvaliteta materialov.


lari fari. imamo 2 citroena pri hiši, enega smo novega kupli pred 5 leti 1.6hdi, avto ima že skoraj 150k in ima še prve fedre, drugi je star 13 let z 285k 2.0 hdi 170hp z hidravličnem podvozjem. Vse kar smo vložli v njega, poleg rednih servisov na 30k km, je bila pri 240k sklopka z vstrajnikom, en celinder na hidravliki in egr ventil. Noben nima razpadajočih odbijačev s tem da sta oba že bila butjena v prometni nesreči, 2x srna itd niti lak se ne lušči. Tako da ne nekaj na pamet, po princpu baba čula baba rekla in ker pozna nekdo nekoga, ki ima 20 let starega cliota, ker clio ni isti avto, niti pleh ni isti in materiali kot recimo, renault safrane, citroen c5, c6, peugeot 508, 607, ki so konkretno dražji in višji razredi. Že pri naših dveh, en je bil nov 14k, drug pa 36k je razlika več kot očitna, v samem plehu, notranjih materialih, zvočna izolacija, oprema itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

IL_DIAVOLO ::

edi45 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

edi45 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda, francozi


Se en vaski modrec. Kaj pa manjka francozom? Razen tega da si vas 3/4 tu ne more privoscit francoza v pomenu besede in poznate samo stare cliote. Vozite pa zjahane 20 let stare golfe in passate, ki so se bolj vprasljivi kot clio


Kaj jim manjka? Robustnost materialov, tako pa pokajo fedre pri 80k, razpadajo odbijaci ob manjsem trku, lak odpada(da ne govorim o toci).

Vsak avto je dober, dokler ne pride do pizdarij. Takrat pa pride do izraza nemska kvaliteta materialov.


lari fari. imamo 2 citroena pri hiši, enega smo novega kupli pred 5 leti 1.6hdi, avto ima že skoraj 150k in ima še prve fedre, drugi je star 13 let z 285k 2.0 hdi 170hp z hidravličnem podvozjem. Vse kar smo vložli v njega, poleg rednih servisov na 30k km, je bila pri 240k sklopka z vstrajnikom, en celinder na hidravliki in egr ventil. Noben nima razpadajočih odbijačev s tem da sta oba že bila butjena v prometni nesreči, 2x srna itd niti lak se ne lušči. Tako da ne nekaj na pamet, po princpu baba čula baba rekla in ker pozna nekdo nekoga, ki ima 20 let starega cliota, ker clio ni isti avto, niti pleh ni isti in materiali kot recimo, renault safrane, citroen c5, c6, peugeot 508, 607, ki so konkretno dražji in višji razredi. Že pri naših dveh, en je bil nov 14k, drug pa 36k je razlika več kot očitna, v samem plehu, notranjih materialih, zvočna izolacija, oprema itd.


Vidis, potem so pa citroeni bolj kvalitetni. Renaulti niso.

K0l1br1 ::

Pravijo, da je pri zadnjem meganu na 40 ali 60 jurjev treba menjati amortizerje, fabriško predpisano. Pa se delajo norce z nemcu.

hojnikb ::

Bye je izjavil:

Ja, vodo sem dolival redno vsak teden po pol litra. Jurja sem dal zanj.

da ti to ni bil rdeč alarm (sploh če vode ni blo nikjer videt v motornem prostoru ->potencialno mešanje z oljem) in seveda klopotanje, pa res ni čudn da je bil zarib.

Če bi odpravo pravočasno puščanje vode (hladilni sistme nasploh je rakrana E46 serije),pozamenjal olje in spravil ventile v fazo (če niso bli, je bla verjetno raztegnjena ketna ali je kaj preskočlo) bi verjetno še danes laufal. K
In potem je vedno znamka kriva, da avto gre v k.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tony1 ::

Vsi motorji na e46 imajo hidravlične dročnike, zanje pa je skorajda normalno, da začnejo ropotati po 20 letih. Ti motorji nimajo nastavljivih ventilov, ketne pa so večne in ti motorji ne skačejo iz faze.

Motor je imel gotovo prebito glavo, ker se je že preteklosti zanemarilo hladilni sistem, sedaj pa novi lastnik ni več mogel veliko. Za naslednji nakup: stanje glave motorja se da to tudi preveriti: na amazonu (morda tudi pri nas, če niso vse avto štacune 100 let za kačami) se da kupiti flašo z reagentom za nekaj desetakov. Vanjo načrpaš pol dcl hladilne tekočine, in če je glava motorja prebita, zadeva spremeni barvo... Ampak zdaj je kar je...

Znamka je kriva, da danes tako kvalitetnih avtov ne dela več (pa je imel e46 kup hib, ki jih npr. e39 ni imel). Ketne recimo niso več dvoredne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Moj tako imenovani gnojf poje 3/4 avtov, ki jih videvas na slovenskih cestah. Samo tolko za info.

Nihče ne zaostane za tabo, ker je počasnejši, ampak ker smrdiš. Samo tolko za info.

IL_DIAVOLO je izjavil:

zobnik je izjavil:

he kupu avto pred pol leta, čez 3-4 mesece pa toča 3cm, se prav vidi ob lepem vremenu kot pomaranča.
še dobr da ej bil to avto za 600 evrov, hahaha


Ce bi kupil nemca, bi poskodbe z lupo iskal.

Kreten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

:))

Hater :D

Utk ::

Hater kretenov? Seveda.

facepalm ::

K0l1br1 je izjavil:

Pravijo, da je pri zadnjem meganu na 40 ali 60 jurjev treba menjati amortizerje, fabriško predpisano. Pa se delajo norce z nemcu.


Ni fabrisko predpisano, je le priporocilo. V isti razpredelnici pise na koliko let se menja akumulator itd.. Sem imel enako na Twingu. Mislim, da je pisalo med 60k in 80k km.
Niso ja nori, da bodo tistemu, ki kupi avto s podaljsanim jamstvom in zastonj servisi do 100k km, senkali se set novih amortizerjev.

Je pa res, da so pri taki kilometrini, amortizerji ze dalec od novih (tudi pri Nemcih), le lastniki tega ne opazijo, ker se privadijo mikro spremembam lege na cesti.

Kar se pa tice trollanja francozov s strani IL-DIAVOL-a, je samo to. Trollanje. Po postih sodec, si trenutno lasti svoj prvi avto, katerega je dobil rabljenega in pametuje o stvareh, ki jih bodisi prebere od drugih uporabnikov ali jih slisi "v gostilni".

Twixz ::

Mah čisto odvisno je, enmu lahk avto dela super 15 let, potem pa drugemu ostane vse za zamenjat kljub rednim servisom avtomobila. :D
Poznam primer, 3 jurje v avto. Kupu od sorodnika avto, 2001 letnik, nemc, za zelo male denarje.
V fazi nakupa je šel menjalnik, da ne bi blo slabe volje ga je prvi lastnik popravil, na lastne stroške.
Novi lastnik v enem letu fasal popravilo tesnila na glavi, turbine, volanske letve, podvozja skoraj komplet (zadaj zavore, spredaj zavore, stabilizatorji, etc.), da o elektroniki ki je začela zabavat (šajbe zatrokirajo vsake toliko časa), izklapljanju turbine (rezervni program) in nedelujoči klimi ne začnem :D.
Avto lepo gre, ko gre ampak redkokdaj gre kot mora it. :D

facepalm ::

Ce zelis brezhiben avto 15+ let, bo potrebno kaj vec kot le redni servisi. Potrebna bi bila se preventivna vzdrzevalna dela in menjava delov, ki so se "dobri".
To pa dela malo ljudi, saj se ekonomsko ne izplaca, ker lahko vrednost izrednega vzdrzevanja preseze ceno nakupa avta. Torej je bolje imeti denar v sparovcku in ko se zacnejo problemi se s tem kupi nov avto:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Meizu ::

Nov avto se ne splaca kupovat. 15 let starega tudi ne. Najbolje je kupovat 1 leto, max 2 leti stare rabljene avtomobile, ki imajo teoreticno najmanjso moznost prevrtenih kilometrov (oz. ce ze so, niso drasticne cifre, da je pa nekdo z leto starim avtom naredil 200kkm mora bit pa galakticni popotnik).

Spotoma te starost avtomobila prisili v nakup avtomobilov, ki so dejansko v tvoji denarni zmoznosti (ce imas 15k€ na voljo potem kaj vec kot Megane/Rapid/Polo/Golf/Astra/itd. nimas kaj mozgat). In potem vse stima, financno in kar se zanesljivosti tice.

IL_DIAVOLO ::

Razen če kupuješ nemca.

Meizu ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Razen če kupuješ nemca.


Kaj bi bilo pri nemcu drugace? Isto sranje, drugo pakovanje.

Ubistvu so nekateri kosi pri nemcih celo cenejsi. Surova havba od BMW3 serije je npr. (vsaj nazadnje ko sem gledal) celo cenejsa od moje Astre karavan, kar je sicer smesno, je pa res.

IL_DIAVOLO ::

Novi so predragi, po x letih, če so lepo vzdrževani, pa se splača. Nemc je pač nemc no :)
strani: 1 ... 13 14 15 16


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
611946 (354) Aljaž P

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
62437730 (17045) gddr85
»

Kateri avto kupiti do 8000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538638 (6656) Unknown_001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743108362 (73375) Spajky
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14635187 (32068) Matwic

Več podobnih tem