» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
17 / 61
»»

facepalm ::

Tudi sam sem ze prodal par avtov in se preko telefona vec ne cenkam. Povem okvirno ceno, zadnja pa pade ob ogledu. Nerealnim ponudnikom pa vnaprej povem, da v kolikor niso pripravljeni placati dolocen minimum, naj se niti ne vozijo na ogled.
Kupec preko telefona ne more vedeti ali je avto vreden oglasevanih 4k, ali 3k ali je celo vreden vec. Prodajalec ve. V primeru, ko se je prodajalec uzalil s ponudbo 2.9k je to zame znak, da je avto dober oz je prodajalec v to preprican.
Vsekakor kot kupec se nebi uzalil, bi ga poklical iz druge stevilke in se dogovoril za ogled. Ce bi bil avto ok, bi ga vzel za 3.5k oz bi se cenkal do 3.3k, ce bi ratalo.
Da bi zaradi ega zamudil potencialno dober nakup.. no fckin way.

Bye ::

link_up je izjavil:

no ta je pa dobra...da je cenkanje odraz razvitejsih kultur...s katerega planeta si usel?

Pravo vprašanje je, od kod si ti prilezel.

Utk je izjavil:

Če se tolk voziš, da je neka razlika, si pa ne kupuj starih jajc.

Nasvet meseca. "Tolk voziš" je zelo relativen pojem. Iz tvojega komentarja bi lahko zaključil le, da vsi, ki se dosti vozijo (karkoli to že pomeni), imajo samo nov(ejš)e avte.

facepalm je izjavil:

Tudi sam sem ze prodal par avtov in se preko telefona vec ne cenkam. Povem okvirno ceno, zadnja pa pade ob ogledu. Nerealnim ponudnikom pa vnaprej povem, da v kolikor niso pripravljeni placati dolocen minimum, naj se niti ne vozijo na ogled.
Kupec preko telefona ne more vedeti ali je avto vreden oglasevanih 4k, ali 3k ali je celo vreden vec. Prodajalec ve. V primeru, ko se je prodajalec uzalil s ponudbo 2.9k je to zame znak, da je avto dober oz je prodajalec v to preprican.
Vsekakor kot kupec se nebi uzalil, bi ga poklical iz druge stevilke in se dogovoril za ogled. Ce bi bil avto ok, bi ga vzel za 3.5k oz bi se cenkal do 3.3k, ce bi ratalo.
Da bi zaradi ega zamudil potencialno dober nakup.. no fckin way.

Če se prodajalec užali, je to znak, da je avto dober :DDDD No ja, lahko se zgodi, samo iz konteksta je jasno, da se je užalil iz drugega razloga. V 99% je tako. Misli pa ne berem.
Edini ego v tej zgodbi je pokazal prodajalec, ki je izključno sam zaključil zgodbo. Ti bi ga še prosil, naj ti proda? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

jero_no1 ::

Utk je izjavil:

Japonci in dizel niso dobra kombinacija. No, že nemci in tako stari dizli niso dobra kombinacija, ampak pri japoncih pa to velja še za novejše...


Ravno v tistih letnikih je imela Honda diesel engine of the year (2.2 CDTI), tako da ta trditev ne drži povsem.

IL_DIAVOLO ::

Bye je izjavil:

Hahaha, pa dobro, svetujte potem nekaj. Nič vam ni ok.


Kaj pa poslušaš slotech "svetovalce".

aborko ::

Ne vem zakaj tako osebno jemljete to pogajanje okoli cene. Začetno ceno že postavi prodajalec, ampak če kupec ni ravno par km stran, pač prej malo pretipa teren glede cene. Nekaj normalnega, sploh pri večjih zneskih. Vsak da svojo ponudbo in če sta dokaj blizu se gre na ogled. Če prodajalec že dlje časa prodaja, potem očitno cena že ni realna. Načeloma je kupec v prednosti, pleha je danes ko dreka, tudi dobrega za relativno male pare.

Meizu ::

Bye je izjavil:

Zakaj LOL? 21.000 na leto prevoženih, to je normalna cifra.
Malo si kontriraš. Praviš, da je cena OK, potem pa da ne bi dal 4.000. Koliko bi pa dal?


Jaz se dejansko strinjam z njim. Zelo riskantno je dajat 4k evrov za Mazdo 6 (deli niso poceni!!), ki je stara 11 let in ima 240.000 km.

Cena je lahko ok s stalisca vrednosti vozila, ni pa to prakticna cena, ker se za ta denar lahko dobi druge variante. Npr. kaksno KIA Ceed SW, ki bo za ta denar lahko precej novejsa, prostora ima precej dovolj (sem jo imel sam), ima japonsko masino noter, edina stvar, ki jo je treba dodobra precekirat je rja, vendar se lahko za razliko v denarju odpeljes h kleparju, ki naj jo posteno pregleda in sanira vse mozne napake na plehu in imas masino za nadaljnih nekaj let. Kar je IMHO optimalen nakup.

Ce se prav spomnem, sem dal leta 2012 za KIA Ceed SW 1.6 CRDI 116KM letnik 2009 s cca. 80.000km slabih 8.000€. S polno opremo, zatemnjenimi stekli, pomagalom za speljevanje v klanec, komplet bluetooth radijska oprema, sport pack, faceliftana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

matobeli ::

Mazda ima drage dele samo na uradnem servisu.

Ves potrošni material dobiš aftermarket in je malenkost dražji od golfa, oziroma tam nekje kot za pasata, ker sta oba večja avta in rabiš več kil rezervnih delov.

Pri 10let starem avtu se moraš malo sam pobrigat za vzdrževanje.

Sem imel dve 6ke in edina zadeva ki je kritična je rja. Ker imamo pa v sloveniji zelo različno podnebje je precej odvisno kje se je avto vozil. Če je v novi gorici je lahko 30let star japonc pa bo pleh še vedno super.

Na gorenjskem imajo pa vsi težave, ko sem mojega nesel zaščiti v škofjo loko je majster rekel da so škode še najbolš, začnejo šele po 10 letih gnit.

Utk ::

Nasvet meseca. "Tolk voziš" je zelo relativen pojem. Iz tvojega komentarja bi lahko zaključil le, da vsi, ki se dosti vozijo (karkoli to že pomeni), imajo samo nov(ejš)e avte.

Ja lej, avto je nek strošek. Ali boš plačal gorivo, nakup novega ali pa servise in jebanje z okvarami. Če se dobi za 3 jurje zanesljivega velikega dizla za 30,000 km letno, ki porabi 5 litrov, ga pokaži še meni, kupim 3. Če se voziš malo, je vseeno kolk porabi in tudi kolk se kvari. Če se voziš veliko, boš kupil enga, ki porabi malo manj, ampak potem tudi nočeš, da vsake 3 mesce kaj crkne. In potem mora bit pač malo novejši.

Bye ::

Takole na pamet imam 75% mestnih in obmestnih voženj, ostalo izleti oz. avtocesta. Eno leto sem imel bencinarja in sem tankal vsak teden, kar je zelo moteče in nepraktično, da ne govorim stroškovno. 6 litrov z dizlom al pa 10,11 z bencinarjem je konkretna razlika.

Utk je izjavil:

Kupi japonskega bencinarja, če že gledaš tako poceni avte. Tistih par 10 evrov za gorivo na mesec boš že požrl.


Takole na pamet imam 75% mestnih in obmestnih voženj, ostalo izleti oz. avtocesta. Eno leto sem imel bencinarja in sem tankal vsak teden, kar je zelo moteče in nepraktično, da ne govorim stroškovno. 6 litrov z dizlom al pa 10,11 z bencinarjem je konkretna razlika, ni glih par 10 evrov na mesec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

IL_DIAVOLO ::

Pretežko nogo maš.

Bye ::

Hahaha, ni res. Vozil sem čisto normalno, umirjeno in tekoče.

Utk ::

No, če si kupil starega zgonjenega bencinarja, je vse možno. Jaz bi vseeno stavil na to, da s tvojo vožnjo nekaj ni vredu.

hojnikb ::

10-11l pr starem bencinarjov maš takoj, če se voziš velik po mestu. Stop and go traffic, velik kratkih voženj pa pomožnosti še starejši, izrabljen motor večje kubature....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

hojnikb je izjavil:

10-11l pr starem bencinarjov maš takoj, če se voziš velik po mestu. Stop and go traffic, velik kratkih voženj pa pomožnosti še starejši, izrabljen motor večje kubature....

True that.
Moj star Volvo 1.8 je pil 12l mestne. Relacijsko pa "samo" 7.5l.

Utk ::

Lej, to je res, ampak če narediš 500km na teden (en tank) po mestu, potem delaš nekaj narobe.
Jaz sem tudi imel avto, ki je kuril 12 po mestu, in vozil sem se cel teden po lj, ampal povprečje čez tank je bilo 7,5. Ne moreš se tolk vozit po mestu. Še jaz sem se preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

Starega bencinarja itak predelaš na plin in se voziš za isti denar kot pri dizlu.
Odpade pa skrb da bi lahko bilo kaj narobe z turbino, vztrajnikom... ker dobit dobrega dizla z realnimi 170kkm bo loterija.

Za po mestu itak ne rabiš velikega starega bencinarja, komot vzameš nekaj z 1.4/90KM.

Gambino ::

matobeli je izjavil:

Starega bencinarja itak predelaš na plin in se voziš za isti denar kot pri dizlu.
Odpade pa skrb da bi lahko bilo kaj narobe z turbino, vztrajnikom... ker dobit dobrega dizla z realnimi 170kkm bo loterija.

Za po mestu itak ne rabiš velikega starega bencinarja, komot vzameš nekaj z 1.4/90KM.


Da seveda, po mestu ne rabiš nekega ornk bencinarja še manj pa dizla!

Bye ::

Utk je izjavil:

No, če si kupil starega zgonjenega bencinarja, je vse možno. Jaz bi vseeno stavil na to, da s tvojo vožnjo nekaj ni vredu.

Lahko staviš in izgubiš.

Gambino je izjavil:

matobeli je izjavil:

Starega bencinarja itak predelaš na plin in se voziš za isti denar kot pri dizlu.
Odpade pa skrb da bi lahko bilo kaj narobe z turbino, vztrajnikom... ker dobit dobrega dizla z realnimi 170kkm bo loterija.

Za po mestu itak ne rabiš velikega starega bencinarja, komot vzameš nekaj z 1.4/90KM.


Da seveda, po mestu ne rabiš nekega ornk bencinarja še manj pa dizla!

Razen če ni novejši (turbo)bencinar, bo trošil vsaj enako, če ne več kot dizel, pri čemer ga je zaradi manka navora treba goniti v visoke vrtljaje, pa smo spet pri porabi. Zato kupujem dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

matobeli ::

Zato ga pa predelaš na plin. Jajček tipa clio bo imel max cca 9l porabe plina po mestu kar je ekvivalent 4l porabe v dizlu, če dodamo še precej zaloge za mrzle štarte z bencinom in rečemo 5l dizla je to še vedno manj od dizel cliotov.

Po mestu ima praktično vsak avto dovolj moči in navora da opravi svoje delo.

Hoden ::

Kako pa je z nakupom avta v nemciji? Nekateri zagovarjajo tezo, da se tam ne vrtijo kilometri in da so prodajalci postenjaki. Koliko je tukaj resnice? Obstaja kaksna stran kot je pri nas avtolog?

zobnik ::

Pol leta nazaj sem prodal renoja l.2002 na plin za 240 evrov.
Nič opreme, ampak avto mehansko brezhiben in tud rjast ni bil.
Ceno sem spustil na tako raven kot so ponujal drugi.
Rešil se kup železja, serva pa ni blo tam.

matobeli ::

Če maš solidno plinsko napravo se splač in je precej malo dela da jo odmontiraš in kasneje daš vgradit v drug avto.

Tudi če ni solidna je zasnovana modularno in večino delov lahko izmenjuješ.

Meizu ::

Hoden je izjavil:

Kako pa je z nakupom avta v nemciji? Nekateri zagovarjajo tezo, da se tam ne vrtijo kilometri in da so prodajalci postenjaki. Koliko je tukaj resnice? Obstaja kaksna stran kot je pri nas avtolog?


Vsi vrtijo kilometre, z nemci vred. Se nemska vlada je to uradno priznala nedavno tega.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Nasvet meseca. "Tolk voziš" je zelo relativen pojem. Iz tvojega komentarja bi lahko zaključil le, da vsi, ki se dosti vozijo (karkoli to že pomeni), imajo samo nov(ejš)e avte.

Ja lej, avto je nek strošek. Ali boš plačal gorivo, nakup novega ali pa servise in jebanje z okvarami. Če se dobi za 3 jurje zanesljivega velikega dizla za 30,000 km letno, ki porabi 5 litrov, ga pokaži še meni, kupim 3. Če se voziš malo, je vseeno kolk porabi in tudi kolk se kvari. Če se voziš veliko, boš kupil enga, ki porabi malo manj, ampak potem tudi nočeš, da vsake 3 mesce kaj crkne. In potem mora bit pač malo novejši.

Ce ne isces ravno nekega luksuza:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Eden redkih ce ne edini dizl avto l.2007 in naprej z navadnim vztrajnikom. Ima boschov sistem vbrizga, tj boschovih sob. Prakticno neunicivo z motorjem na ketno, le na plocevino je treba pazit pri nakupu, klasika pri korejcih.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

matobeli je izjavil:

Če maš solidno plinsko napravo se splač in je precej malo dela da jo odmontiraš in kasneje daš vgradit v drug avto.

Tudi če ni solidna je zasnovana modularno in večino delov lahko izmenjuješ.



300 evrov je sam montaža, v Bosni je vgradnja 200-300 evrov pa je plinski identični.

-valvoline- ::

V slo se ne splaca predelava rabljenega avta na lpg. V nobenem primeru. Prodas avto in si prpeljes enga predelanega iz it. Itak so vsi avti ze v startu pol cenejsi kot v slo vseeno lpg,benz ali dizl se vsekakor splaca. Ker nic ne bo z cng omrezjem v nasem bananistanu v kratkem se bom verjetno spet odpravil v it po enega plinovcka. Astra 1.3cdti mi se vedno dela kot urca ne vozim se dost tako kot vcasih zato odlasam z nakupom. Kupil bi a3 sportback ali bmw 116 na lpg. Vseeno ce isces dizl ali lpg v it so pol cenejsi kot sem prej omenil.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

saj to voziš dizla a plina nimaš več

plin je zdej po 54 centov, na AC 58 centov, bencin je pa 1.3 evre, če na hit zračunam se na plin realno vozi -50%

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

matobeli ::

zobnik je izjavil:

matobeli je izjavil:

Če maš solidno plinsko napravo se splač in je precej malo dela da jo odmontiraš in kasneje daš vgradit v drug avto.

Tudi če ni solidna je zasnovana modularno in večino delov lahko izmenjuješ.



300 evrov je sam montaža, v Bosni je vgradnja 200-300 evrov pa je plinski identični.


Ok, bosna je res ugodnejša od slo, ampak če moraš na bencin tja in pri vstopu nazaj v slo zadevo honologiraš in plačaš ddv je vseeno nekaj razlike.
Tud v bosno ne dobijo delov pol cenej kot pa jih sam lahko naročiš iz poljske.

Bi pa rad videl ponudbo za vgradnjo enega dobrega sistema z npr "zenit pro obd" (ki je na poljskem skor 200eur) za 300eur.

zobnik ::

Pri nas pride predelava 1000 evrov z vsemi dokumenti, dol ti vgradijo za 250 evrov sistem, poleg dajo vse papirje, tu plačaš še par 10 evrov in hojla gasa. Bosna ni daleč iz Ljubljane. Plinski mojstri so Bosanci, obvladajo, naši nimajo ravno zanesljivega znanja. Delal bo, nastavitve pa lahko tudi v Sloveniji narediš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Bye ::

matobeli je izjavil:

Zato ga pa predelaš na plin. Jajček tipa clio bo imel max cca 9l porabe plina po mestu kar je ekvivalent 4l porabe v dizlu, če dodamo še precej zaloge za mrzle štarte z bencinom in rečemo 5l dizla je to še vedno manj od dizel cliotov.

Po mestu ima praktično vsak avto dovolj moči in navora da opravi svoje delo.

Super, razen če se inštalacija ne pokvari. Pri tako poceni avtu se itak ne splača vgrajevati plina, da potem vozim stroškovno na nivoju dizla. Že v štartu kupim dizel.

-valvoline- ::

Na plin mas vsaj cist izpuh. Dizle bo treba pospravit, direkt na preso.

zobnik ::

Kaj pa lahko crkne na plinu, dela 200.000km sam plin če vzdržuješ redno. Moj ma na plin narejenih 160.000km.
Uparjalnik, ki je glavni je 100 evrov, injektorji še cenejš, če znaš brskat po tujih oglasih ti pošljejo v Slovenijo in sam menjaš.

-valvoline- ::

Lanosa na lpg k sem ga prpelu iz it z njim naredo 100kkm poj podaril teti k se vedno z njim vozi ima ze 350kkm. Plin u nulo od dneva k sem gs kupu v it, nic ni blo menjano popravljano, nikoli servisirano tudi lpg filter ne.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Za penzionisticno voznjo so dobri ja.

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Za penzionisticno voznjo so dobri ja.

Lanos kot lanos, zelo hvalezen avto, prakticno neuniciva makina z zelo kakovostno plocevino odporno proti rjavenju. Bolj trpeznega avta k tole cudo od korejca nisem vidu, podobno golfu mk2.

Zgodovina sprememb…

Twixz ::

Kaj bi vi kupil v kategoriji karavan? Pa nekako sem čez leta, skozi katera vozim 1.9 turbodizla ugotovil da morda pa za tistih dobrih 600 kilometrov ko jih delam na šiht na mesec + vsak vikend do ljubljane pa nazaj ni vredno 2.0/1.9 dizl mašine. Morda 1.6? :D

Seat Leon? 1.4 TSI, FR oprema, 15 jurjev. Edini minus ki ga vidim pri tem avtu je plastika notri.
VW Passat? Lep zunaj, notri, fajn opremljen. Cenovno približno isti rang kot Leon.
VW Golf Karavan? Pomoje najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Škoda Octavia? Dost zanimiv primer, ki pa mi ne paše kar se opreme tiče.
Audi A4? Men, kot nekemu hardcore fanu Audija se zdi ta avto super, samo se verjetno motim :D

Pol so pa tu še toyote, ki so neuničljivi avti. Pa kaka kia se še najde, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

ziga1990 ::

^Toyota Corolla TS
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

Za 15 čukov kupiš novo Skalo.
#brezpodpisa

Linko ::

Tisti ki ste kupili rabljene avte in ste šli z vin št. na uradni servis, se da na podlagi te št vse videt? servisi, večja popravilila po prometni?
Ali na uradnih servisih kaj komplicirajo, če jim pod nos porineš št in zagnjaviš da ti preverijo?

D3m ::

Odvisno od tvojega pristopa.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Mnenje koliko bi dali za Hyundai i20 konc 2015 motor je 1.4 74W/101km brez turbota.

Opticno stanje po ogledu:
- gume so se vedno prve gori iz 2015, komaj znucane, enako za zavore
- na ogledu je imel avto pajcevino na brisalcih
- imel je 40.000km oz. je verjetno prejsnji lastnik delal znjim 8-9kkm letno, pa glede na obrabo gum verjetno zelo zelo lagano.
- trije uradni servisi so bli narjeni v razmaku do 13kkm, stempel, zig, datum, kilometri, podpis od hyundai servisne delavnice
- vzgal je instantno, pod standgasom zelo tih, nobenih cudnih zvokov ali karkoli, tudi ko je bil hladen
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

Pod 7k.

6k bi bil dober deal.

m0LN4r ::

Tezka bo, na mobile.de so s tako kilometrino od 9k naprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

pri nas so okol 7.5k pri dilerju, res da jih je z 1.4 bolj malo, ampak za 8k dobiš pa 2016 z dizlam.

gume so pa itak fuč po tolk letih ne glede na profil.

m0LN4r ::

Tisto so 3 cilindrski turbaki al? za zelo kratke proge sem mnenja da bo oldschool 4 cilindrc brez turba boljsa opcija, pa celo od dizla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

-valvoline- ::

m0LN4r je izjavil:

Mnenje koliko bi dali za Hyundai i20 konc 2015 motor je 1.4 74W/101km brez turbota.

Opticno stanje po ogledu:
- gume so se vedno prve gori iz 2015, komaj znucane, enako za zavore
- na ogledu je imel avto pajcevino na brisalcih
- imel je 40.000km oz. je verjetno prejsnji lastnik delal znjim 8-9kkm letno, pa glede na obrabo gum verjetno zelo zelo lagano.
- trije uradni servisi so bli narjeni v razmaku do 13kkm, stempel, zig, datum, kilometri, podpis od hyundai servisne delavnice
- vzgal je instantno, pod standgasom zelo tih, nobenih cudnih zvokov ali karkoli, tudi ko je bil hladen

Tist so odlicni motorji z cvvt, starim buletproof 1.4 so namontiral cvvt odmik/glavo. Se pa lastiki pritozujejo da so kar zejni, vsaj prva serija teh 1.4 cvvt k so jih vgrajevali v i30.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Tezka bo, na mobile.de so s tako kilometrino od 9k naprej.

Mater vola no, sej nov je bil pa 11 do 12.
Nov nov je 13, s turbino in ziher več opreme.

-valvoline- ::

V slo so rabljeni korejci cenejsi kot v DE.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Twixz ::

Kaj golfu podobnega bi kupili, da ima klimo, pa je kolker tolk varno za otroka? Pa da ne požre preveč, avtocesta, dopust in 15 kilometrov v eno smer na šiht in domov. Bencin ali dizl - vseen :)

D3m ::

Benz.
|HP EliteBook|R5 6650U|
««
17 / 61
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22125479 (2983) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17418901 (13678) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10018276 (15130) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15824016 (18441) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15329565 (24792) Heavy

Več podobnih tem