» »

BMW rjavo podvozje

BMW rjavo podvozje

hator ::

Res eno butasto vprašanje.:( Na našem BMW je do konca rjav samo en del podvozja. In sicer tisti del, ki se nahaja na skrajnem levem in desnem boku vozila. Na ta del se da dvigalka, da dvigne vozilo. Kako se uradno imenuje ta del? Mislim, da je to prag, ampak kateri? Ali je slučajno to tisti del? http://www.rezervniavtodeli24.si/716793...

fikus_ ::

To je zgornji vidni del, ti pa verjetno iščeš spodnji del.

69charger ::

Zunanji vidni del je prag, verjetno iščeš to (tipično mesto rjavenja BMW). Če je pa težava v samem delu na podvozju, kjer odziguješ z dvigalko potem pa bo moral porihtat kakšen klepar na novo.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

hator ::

Hvala za odgovore. Imel sem v mislih ta del.
http://www.slikomat.com/slika/6056622.h...

Je sploh ga možno kupit po zmerni ceni. Gre pa za BMW 318 i, 113 KS. Takoj na začetku podvozja je.

aiko ::

Najdi kleparja, ki ti je pripravljen prag menjat. Naj ti pove kje odrezat prag dol od darovalca iz kakega odpada (recimo 50EUR na stran). Temu prištej še cca 200EUR za barvanje in zaščito (100EUR na stran) in 100EUR za varjenje drugega praga gor. Mislim, da nisem dosti falil okoli stroška popravila, če sta oba praga taka po celi dolžini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

69charger ::

Za take "malenkosti" ne rabiš novega praga, bo vsak malo sposoben klepar naredil nov pleh iz nule.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Assass1n ::

Tole bo treba tud notr nosilce porihtat, ne kupuj nič sam ampak malo povprašaj prijatelje in znance kater klepar je ok in ni zlatar v vašem koncu pa mu peljite pokazat. Vrjetno gre za e36 318, tukaj bi se jaz vprašal če se sploh splača popravljat, ker vrjetno gnije še kje drugje, vsaj moj je cvetel po celem podnu in ga nisem rihtal ampak prodal za dele na žalost.
Če je pa ostalo vredu in da avto nima 400k km pa porihtajte pleh pa bo dober še za 10 let.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

chucki ::

Bolj je problem, ko zacnes enkrat razkopavat pa vidis, da ni samo tukaj rja, ampak se drugje.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

aiko ::

69charger je izjavil:

Za take "malenkosti" ne rabiš novega praga, bo vsak malo sposoben klepar naredil nov pleh iz nule.


Verjemi, najceneje je odrezat in privarit zdrav, tudi če rabljen prag gor. Pri mojem smo tudi "sanirali" prag 1x. Ko so se začeli pojavljat mehurčki okoli popravljenega dela čez 6 mesecev sem samo vprašal.."kje se reže?" Odgovor je bil .."se ne splača". Nato sem ponovil vprašanje še 1x in mi je rekel, če že, odreži tako in tako. In glej, 10 let kasneje..ni rje. Če je pa še kje na notranji strani rja pač reskiraš tistih 20€ za Wurth rust converter in vse lepo premažeš z njim, nato povoskaš in je mir.

69charger ::

Ja lej če ti je začelo rjavet nazaj takoj pol ni blo zrihtan tko k je treba. Ko enkrat pleh zašvasaš bo na zvaru itak večja možnost, da tam začne ponovno rjavet in je potrebno zaščitit. Na prejšnjem avtomobilu mi je klepar obrobe naredil sam pa je držalo super. Fora pragov je, da je ponavadi od znotraj gnil pa je treba odstranit vsako piko rje, zaščita, ornk priprava za barvanje itd. Problem pri kupovanju celega praga je da cenovno ugodni/smiselni izdelki ponavadi ne pašejo v nulo in bo klepar klel zraven, original jih pa ni ali pa je dražje kot cel avto. Sem nabavil na Siluxu kopije zadnjih bokov/obrob za avto pa so bili 2cm predolgi. Dobit rabljen zdrav kos pleha na območju obrobe/pragi je pa itak težko ker je recimo pri BMWjih pri vseh isto.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

hator ::

Hvala za odgovore. Zadnjič se mi je spet zelo pokvaril Kangoo 4X4. Nekaj v pogonu je spet zaropotalo. Trenutno Kangoo stoji. Menjalnik ni več najboljši, motor ima zelo slab zvok. V glavnem sem razočaran po celi črti. Trenutno se pa vozimo z avtomobilom kateri ima napis Made in W- Germany. BMW je sicer rjav, ampak drugače zelo malo crkuje. Zadnjič mi je crknil termostat hladilnega sredstva. Cena novega samo 10 eur. Tako, da verjetno bom moral sanirat rjavo podvozje. Seveda cesta je zelo slaba. Pozimi slabo plužena, ne posuta in zelo strma. Pozimi BMW brez verig ne bo šel nikamor. Ironija vsega je pa je, da moramo vsi na tem hribu plačevat dajatev za vzdrževanje gozdnih cest.Ta se pa giblje od 50 pa do 150 eur na leto;((. Občina je enostavno prekategorozirala cesto v gozdno. Peska že več let nismo videli. Zadnjič so plačali gredarja. Večinoma samo prst pluži. Na enemu klancu pa mu je uspelo iztrgat ogromno skalo iz ceste. Luknja je globoka ca. 30 cm8-O. Dejansko moram tako peljati, da luknja pod avtomobilom. Na trenutke so na cesti velike korenine. Zadnjič pa mi je 50m od hiše začela izvirati voda na sredini ceste.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611699 (8241) WizzardOfOZ
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8112289 (9422) bambam20
»

Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34856428 (42208) D3m
»

Sanacija rje na pragovih avtomobila

Oddelek: Na cesti
2513605 (11957) jalovec09
»

Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11418624 (16282) ;-)

Več podobnih tem