» »

Sanacija rje na pragovih avtomobila

Sanacija rje na pragovih avtomobila

menjalnik ::

Pragove imam čedalje bolj rjaste in se širi z veliko hitrostjo! Večino rje je še površinske na srečo.

Kako bi to najlažje popravil? Da bi samo pobrusil in prebarval bo spet zacvetelo sigurno. Se dobi kake namenske spreje? Rad bi, da drži vsaj par let.

korenje3 ::

če boš dobro pobarval, ne bo spet zacvetelo :p

verjetno se moraš znebiti prvo vode v rji, tako da rjo zbrusiš. potem malo pokitaš in pobarvaš. lohka barvaš s čopičem, sam mora bit barva dobra.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Assass1n ::

Probaj. Fajn pobrusi, premaži z ferosanom, temelno, pokitaj če je treba in pobarvaj. Če je samo površinska rja bo ok, ampak pobrusi do pleha. Če je pa čez pa izreži ter navari nov pleh pa bo za par let ziher.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

šernk ::

zbursi konkretno, če je površinska se da še kaj rešit, takoj ko pride skozi moraš pa poškodovan del odrezat drugače bo šlo naprej.

sem imel sam pred letom dni cca 0,5cm veliko luknjo skozi pa sem rekel ah sej bo mal zbrusu in gremo...no letos sem imel luknjo 2x5cm veliko in sem seveda moram bolj konkretno naredit sedaj mal več odrezat tudi zdravega dela in nato nov kos privarit gor.

ko zbrusim rjo pa prebarvam najprej še z wurth rust conventerjem, da preostanek rje pretvori v zaščito. ne vem pa kolk pomaga.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

#000000 ::

dej sliki da se vid kako resno je, če je samo malo barvo dvignlo, to ni tak problem, če pa je že materijal nažrt konkretno pol pa najboljš menjat pragove.

Arctander ::

Assass1n je izjavil:

premaži z ferosanom,


Ferosan pomaga glih en tolk kot žegnana voda. Uporabi Wurth Rust Converter - ena redkih stvari, ki dejansko ustavi rjo.

Unknown_001 ::

Speskat daj, pocinkat, pa poštrihat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Miha 333 ::

Več kot leto-dve nobena rešitev ne bo zdržala. Tudi če boš menjal pragove, bo začelo rjaveti na zvaru. Počasi razmišljaj o menjavi avtomobila.

Unknown_001 ::

Miha 333 je izjavil:

Več kot leto-dve nobena rešitev ne bo zdržala. Tudi če boš menjal pragove, bo začelo rjaveti na zvaru. Počasi razmišljaj o menjavi avtomobila.


Če ima avto zgodovinsko vrednost... (OP, mogoče govorimo o oldtimerju?) bi se splačalo celega speskat pa na novo zaščitit in prebarvat.

Vkolikor so to ene gare ki so sam tok za vozit na šiht pa malo okol pa bo zgornji odgovor kar pravi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

menjalnik ::

Nene ni oldtimer. Avto ima zame neprecenjivo vrednost in ga mislim vozit magar dokler ne razpade v dele:))

Potem, če ne bo nobena rešitev zadržala rjo je vseeno, če vse skupaj zbrusim in prebarvam in sem pozoren na to, da se pozimi redno odstranjuje sol.

Unknown_001 ::

Ker voz ti pa je tok pri srcu?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

AndrejS ::

Jaz sem mislil najprej sanirat pragove. Ko sem začel sem ugotovil da so preveč rjavi in sem jih raje zamenjal

jalovec09 ::

Sam žagat ven al pa na hitro propen notri, mal kita in barve, boljš kot luknja.
Tist neki na čez farbat je brezveze, vseeno če misliš avto imet, raje daj ornk zrihtat, ker tisto pacanje bo zdržal pol leta pol bo spet vse cvetel.

menjalnik ::

jalovec09 ::

Pust to, raje kupi za vrtalno mašino brusni nastavek (tist z jeklenimi žicami) in zbrus pa pokitaj in poštrihaj.

m0LN4r ::

Jst se pridružujem ostalim, brus, pleh, kit, ferosan, barva, lak. Boljše kot bo pobrušeno in barvano, dlje bo zdržalo, ko pa zmanjka pleha pa menjaš cel prag, blatnik.

Dve leti nazaj, sem videl eno rjavo bulico na vogalu desnega blatnika pri vratih. Ko sem malo bolj opral tisti del avta, sem videl da tist jašek/luknja kjer naj bi odtekala voda med tisto plastiko in blatnikom je bila komplet zaštopana in zarjavela.
To je bilo na desni strani avta. Leva je ko nova. Pa sem šel brusit z to žicato krtačo in čez cirka 5 minut mi je bormašina odletela skozi pleh in iz bulice je nastala najmanj 5x5cm luknja. Pol pa več ni blo druge, kot flex v roke. Odrezal sem vse, kar je bilo rjasto in majavo ene 10x15cm potem še brusil dokler se ni svetilo. Potem en pol cm debel kos pleha gor zvaril, ga dobrusil, kital, barval.
Očitno sm nekje zajebal, ker zdaj po dveh letih je spet rjavo malo pri zvaru. Opazil sem pa spet, da je tist predel za odtekanje vode spet zaštopan. Kamenčki, sol, rja, umazanija itd. Verjetno bom naslednič zvrtal namest tiste orginal pol cm lukne eno 1,5cm lukno od spodaj, da se ta nesnaga ne bo tam nabirala notr, predvsem pozimi. Za lažjo predstavo, to je tist spodnji del, kjer je plastika blatnika prišraufana na pleh in vbočeno zvita.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

noraguta ::

Ferosana se izogibaj, na začetk zgleda kul, je pa sam po seb koroziven. Spuca se mehansko.če ga pa pereš dol ga boš pa spravil v profile. Iz dežja pod kap varjanta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

menjalnik ::

Saj jaz sem mislil zbrusit rjo, čez iti z bitumnom čez celoten prag in ga fino posušiti in potem še z barvo čez.

trololo2 ::

menjalnik je izjavil:

kaj naj kupim bitumen ali kavčuk?

http://www.merkur.si/gradnja/barve-in-p...

ali

http://www.merkur.si/gradnja/barve-in-p...


Nič od tega, to je namenjeno zaščiti "zdrave" pločevine, tebi se bo pa spodaj še bolj nabirala vlaga in bo še bolj rjavelo. Drugače pa če se rja ne vidi namaži z mastjo in očisti/namaži na vsake par mesecev. Najbolj sigurna rešitev.

Spajky ::

Jest sem za železni radiator v dnevni nabavil v Me*kurju eno drago tekočino 1/2L na vodni osnovi (ni ferosan!=2x dražje), ki se jo po brušenju rje stran kolikor se da, nanese pol s čopičem. Nevtralizira preostalo rjo (se vpije v rji do kovine). Ko se posuši, lahko barvaš čez takoj. Ne vem sicer, kako bi se obnesla ta zadeva pri avtu ... 8-O
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

menjalnik ::

Pri Wurth rust converterju je treba prej zbrusit kolikor gre in nato namazat ali se lahko takoj maže na rjo?

Arctander ::

Najprej odstraniš (zbrusiš) rjo, da prideš do zdravega pleha. Čim več, tem bolje. Potem premažeš in pred nadaljno obdelavo počakaš 5 ur.

;-) ::

jalovec09 je izjavil:

Pust to, raje kupi za vrtalno mašino brusni nastavek (tist z jeklenimi žicami) in zbrus pa pokitaj in poštrihaj.



takih ne poslušat pa bo. Odrezat vso pločevino ki ima raka (rjo), navarit novo, nato pa temeljna, kit in vse ostalo.

Kit na pleh je bedarija da ji ni para. Vse kar boš delal drugače kot na novo pošvasal zdrav material gor je še večja jama kot je bila.

m0LN4r ::

Kit je po varjenju zaradi estetike večinoma
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

;-) ::

direkt na kovino nikoli ni dobro. direkt na kovino se samo cini, to je kvalitetno, ampak to ne dela vsak ličar na vsakem ovinku, seljaki pa še slišali niso za to.

jalovec09 ::

;-) je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Pust to, raje kupi za vrtalno mašino brusni nastavek (tist z jeklenimi žicami) in zbrus pa pokitaj in poštrihaj.



takih ne poslušat pa bo. Odrezat vso pločevino ki ima raka (rjo), navarit novo, nato pa temeljna, kit in vse ostalo.

Kit na pleh je bedarija da ji ni para. Vse kar boš delal drugače kot na novo pošvasal zdrav material gor je še večja jama kot je bila.



neumnost, veš kolk avtov je pokitanih na polno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

sam bom popravil rjaveč blatnik

Oddelek: Na cesti
267809 (6502) cresh
»

Protivlomna vrata...zatikanje

Oddelek: Loža
369832 (5727) mat xxl
»

Čistilo za vetrobransko steklo brez vonja

Oddelek: Na cesti
142876 (2332) Highlag
»

Pleskanje sobe

Oddelek: Loža
323802 (2184) FTad
»

Spoliral sem luči, kaj sedaj?

Oddelek: Na cesti
103517 (3157) SeMiNeSanja

Več podobnih tem