Forum » Loža » Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami
Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami
browncanoli ::
TwingoLove, prosim nujno objavi kakšno sliko tvojega avtomobila oz. napredek obnove. Želim ti veliko sreče pri projektu a vedi , da ti to res lahko pobere veliko denarja.
Kac ::
Ta cvileč zvok. Ta je verjetno od pasa alternatorja. Poizkusi ga namazat s koščkom mila. Če to ne pomaga, je verjetno nekaj z alternatorjem narobe.
GTX970 ::
GrimReaper je izjavil:
To pa moram rečt, glede na prvi post in njegova leta ima OP precej znanja. Sam nisem imel pojma niti o eni stvari katero omenja. Šele pri drugem avtu oz. po enem letu po prvem oz. pri 24-ih letih, sem znal kupit gume in ostale nujne stvari.
Ima nekaj pojma o eklektriki/el. kablovju, kakor ga jaz razumem.Vse ostalo mu je neznanka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
TwingoLove ::
Slik avta definitivno ne mislim obljavljat tu, če pa je že kak interesent kako avo napreduje pa si lahko piševa v ZS.
Skratka, danes je skoraj več kot pol problemov bilo rešenih v domači garaži z novimi deli, oljem, vse okoli 30€. Je to kak strašen strošek? NE!
In ne sama mehanika mi ni nobena neznanka, ampak se pri stvareh raje sam prepričam, zberem skupaj informacije in potem lotim zadeve.
V četrtek gre avto na generalno obnovo zavor, deli so pa že naročeni (diski, čeljusti, cevi, posoda, zadnji bobni)
In če ta večer spet potegnem črto. Mislim da sem manjša grožnja na javnih cestah ali karkoli, kot pa pijanci, ljudje na tabletah itd. V avtu imam ogromno izkušenj, vozim že od 16 leta z L tabico, prevoženih pa mam že več kot 30k km, z osebnim avtomobilom in kombijem. Avto bom pa testiral kjer bom hotel, saj zato sem plačal cestnino, če pa kje kaj nebo štimalo pa imamo zato ustrezne organe, ki me lahko oglobijo ali opozorijo.
Skratka, danes je skoraj več kot pol problemov bilo rešenih v domači garaži z novimi deli, oljem, vse okoli 30€. Je to kak strašen strošek? NE!
In ne sama mehanika mi ni nobena neznanka, ampak se pri stvareh raje sam prepričam, zberem skupaj informacije in potem lotim zadeve.
V četrtek gre avto na generalno obnovo zavor, deli so pa že naročeni (diski, čeljusti, cevi, posoda, zadnji bobni)
In če ta večer spet potegnem črto. Mislim da sem manjša grožnja na javnih cestah ali karkoli, kot pa pijanci, ljudje na tabletah itd. V avtu imam ogromno izkušenj, vozim že od 16 leta z L tabico, prevoženih pa mam že več kot 30k km, z osebnim avtomobilom in kombijem. Avto bom pa testiral kjer bom hotel, saj zato sem plačal cestnino, če pa kje kaj nebo štimalo pa imamo zato ustrezne organe, ki me lahko oglobijo ali opozorijo.
;-) ::
TwingoLove je izjavil:
Twingo je 1999 letnik in ima vso opremo razen klime. Saj bom videl če ga bom sploh prodajal, avto bom pomoje zvozil do konca če sem se že lotil obnavljat vseh stvari.
Vse opreme nima za 300 sem kupil twinga z tempomatom in klimo, torej tempomat ima klime pa ne? Ne vrjamem.
No saj nima veze. Spostujem da si avto kupil sam kakrsenkoli ze je in da ga bos popravil. Ne poslusaj bedarij o mazanju ali spricnju cesarkoli na mikro ali katerikoli drug jermen. Jermen stane 7eur vsaka masa pa vsaj pol toliko, menjas pa je. Ce neznas pravilno nasponat me klikni na zs.
Vse tezave ki jih imas ti resim v parih urah ampl zaradi sluzbe bi rabo avto vsaj dva dni in dve kisti pira.
Vse kr bo na avtu menjal bo vedel da je menjano, ce pa kupis avto za 8k eur pa samo upas da je bilo sploh kaj menjano ali pravocasno menjano...me zanima koliko avtov za tle pare ima menjno zavorno tekocino in menjalnisko olje, majhen procent.
Tud moj tvingo zjutraj "cvili" pa modus tud. Pa je star 4 leta. Z nekaterimi zvoki pri minus 10 se bos moral sprijazniti,...ali pa kupi hondo :) za 500eur sem dobil accorda l200 serijsko navi gretje sedezev, usnje, tempomat,el sedezi,el ogledala,el sipe,el. Sibedah, climtronic, pranje zarometov in gates jermene, ina vodno, itd komplet velik servis....ne kupujem avtov z stemplem, posten prodajalec ce nabavi da servis zram da pa ga je kdo naredo mesec pred prodajo kot vsi na aneru pravijo pa malo morgen
Kac ::
Ne poslusaj bedarij o mazanju ali spricnju cesarkoli na mikro ali katerikoli drug jermen. Jermen stane 7eur vsaka masa pa vsaj pol toliko, menjas pa je. Ce neznas pravilno nasponat me klikni na zs.
Košček mila ne stane veliko. Je pa to le test jermena. Če ne cvili več po mazanju, je sigurno jermen.
m0LN4r ::
Mogoče z gradbišča, kjer so z marsičem mazali jermene na mešalcih :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zvezdica27 ::
jermen lahko mažeš s čimerhočeš, doker ga ne zašponaš nis naredil nič.
Dejsnko pa se jermene tud šprica da primejo, ker pod pritiskom ni vsaka stvar mazilo. Včasih je ravno konra, za milo ne vem.
zz
Dejsnko pa se jermene tud šprica da primejo, ker pod pritiskom ni vsaka stvar mazilo. Včasih je ravno konra, za milo ne vem.
zz
MrStein ::
A je kdo od vas že dejansko odprl "haubo"?
Če bi, bi vedeli, da je z milom konkretna razlika.
Ne le za cviljenje, ampak tudi za konkretno ropotanje.
Če bi, bi vedeli, da je z milom konkretna razlika.
Ne le za cviljenje, ampak tudi za konkretno ropotanje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
SkIDiver ::
Če bi kdo odprl havbo in dejansko kaj vedel bi mu bilo jasno, da cvili ležaj alternatorja ne jermen
Zvezdica27 ::
prava pot je napeti jermen in čao. Če cvili ležaj menjaj, doker še ni treba kaj drejati...
avto je poln potrošnih delov, ki se pač zamenjajo in gremo dalje...
zz
avto je poln potrošnih delov, ki se pač zamenjajo in gremo dalje...
zz
;-) ::
Ce je jermen ali lezaj se cuje ze od dalec. Ce je jermen menjaj strosek je 8eur danes sem menjaval na twingu pa to ne kr nek ampak continental. Starega dol jermenice spucat z cen hlapecim napriner breake cleaner ker je mogoce ze kak prejnji lastnik kaj mazal gor gkede na to kaksne bedarije lahko preberemo ze samo tukaj. Ko das drugega gor ga zategnes toliko da ga lahko z prsti se vedno obrnes za 90 stopinj z ne prevec truda. Ce je lezaj ne hodi v avtotrgovino ker ti prodajo "tipski lezaj in lahko stane tud 20eur zadeva pa je samo prepakirana ali pa sploh ne. Izmeris dimenzije z pomicnim merikom ali pa starega neses zraven v trgovino z lezaji strosek okoli 3-6eur.
Ko bos rihtal zavore kupi diske in ploscce ter okoli 7dl olja kako se ti najbolj splaca glede na pakiranje. Diski nimajo veze kaksni so zvijejo se 1. zaradi ploscic ker jih pri dolgih zaviranjih pregrevajo. Ogibaj se trw in delphi, ferodo premiere je cisto kul za preganjanje twingota. 2. Diske zvijejo vozniki ki po daljsih zaviranjih na kriziscu stojijo na zavori. Ce so diski vroci stpoi z bremzebdol.
ce menjas zavore se splaca odstranit protiprasne gumice na vodilih, jih ocistis ter na novo namazes z namensko mastjo. Z tem odpravis morebitno nepravilno/neenakomerno obrabo ploscic, slabo dovajanje ploscic od diska ter posledicno pregrevanje in vecjo obrabo materiala. Ko imas avto v zraku in je vse zgoraj nasteto storjeno ga das v ler in z roko zasukas kolo. Ploscoce so vedno na nekem delu diska v stiku in ko kolo zavrtis se mora to slisati a neovirano vrteti se par vrtljajev (3-5 odvisno koliko mocno pozenes kolo). Ce se slabo vrti je nekaj narobe.
ko gres na testno ne pozabi napumpati zavor (veckraten pritisk na zavorni pedal prvi pritiski naj ne bodo pregloboki. Ce bos menjaval zavorno tekocino imas dobre how to je na youtubu. Ce bos sel po sistemu dveh oseb(en odzracuje sistem drug pritiska pedal) naj tisti ki pritiska ne pritiska prefloboko do skrajnega podna ker lahko to pripelje do unicenja tesnila v glavnem zavornem cilindru. Ce si totalni noob za vsak slucaj kupibdeci olja vec in na odzracevalnem ventilu namesti cevko in jo skozi ceramonijo imej potopljeno v 1dl zavorne tekocine s tem bos preprecil uhajanje zraka nazaj v sistem in posledicno se nebos vrtel v zacaranem krogu "ajnliftanja zavor".
Se en nasvet. Ko ugotavljas kaj piska/ropoce po motorju najprej lociraj stvar na zgornji in spodnjibdel motorja. Ce se slisi bolj intenzivno pri odprtem pokrovu motorja ali ce pocepnes pri voznikovih vratih. Nato lociraj levo desno in ko dolocis ozje obmocje vzami namenske slusalke oz ce jih nimas kar dolg izvijac z plasticnim rocajem, kovinski del z spico prisloni na del ali blizino dela kjer sumis napako na plasticen del pa prisloni uho.
dobro je tudi da dodajas plin in locis napako na to ali je odvisna od obratov motorja ali ne, ali le delno in je je odvisna od obratov med voznjo ali tudi na mestu, ali je prisotna tudi med voznjo v leru ali stisnjeno sklopko itd. Tako najlazje postavis diagnozo in izlocas stvari ki niso hin
Ko bos rihtal zavore kupi diske in ploscce ter okoli 7dl olja kako se ti najbolj splaca glede na pakiranje. Diski nimajo veze kaksni so zvijejo se 1. zaradi ploscic ker jih pri dolgih zaviranjih pregrevajo. Ogibaj se trw in delphi, ferodo premiere je cisto kul za preganjanje twingota. 2. Diske zvijejo vozniki ki po daljsih zaviranjih na kriziscu stojijo na zavori. Ce so diski vroci stpoi z bremzebdol.
ce menjas zavore se splaca odstranit protiprasne gumice na vodilih, jih ocistis ter na novo namazes z namensko mastjo. Z tem odpravis morebitno nepravilno/neenakomerno obrabo ploscic, slabo dovajanje ploscic od diska ter posledicno pregrevanje in vecjo obrabo materiala. Ko imas avto v zraku in je vse zgoraj nasteto storjeno ga das v ler in z roko zasukas kolo. Ploscoce so vedno na nekem delu diska v stiku in ko kolo zavrtis se mora to slisati a neovirano vrteti se par vrtljajev (3-5 odvisno koliko mocno pozenes kolo). Ce se slabo vrti je nekaj narobe.
ko gres na testno ne pozabi napumpati zavor (veckraten pritisk na zavorni pedal prvi pritiski naj ne bodo pregloboki. Ce bos menjaval zavorno tekocino imas dobre how to je na youtubu. Ce bos sel po sistemu dveh oseb(en odzracuje sistem drug pritiska pedal) naj tisti ki pritiska ne pritiska prefloboko do skrajnega podna ker lahko to pripelje do unicenja tesnila v glavnem zavornem cilindru. Ce si totalni noob za vsak slucaj kupibdeci olja vec in na odzracevalnem ventilu namesti cevko in jo skozi ceramonijo imej potopljeno v 1dl zavorne tekocine s tem bos preprecil uhajanje zraka nazaj v sistem in posledicno se nebos vrtel v zacaranem krogu "ajnliftanja zavor".
Se en nasvet. Ko ugotavljas kaj piska/ropoce po motorju najprej lociraj stvar na zgornji in spodnjibdel motorja. Ce se slisi bolj intenzivno pri odprtem pokrovu motorja ali ce pocepnes pri voznikovih vratih. Nato lociraj levo desno in ko dolocis ozje obmocje vzami namenske slusalke oz ce jih nimas kar dolg izvijac z plasticnim rocajem, kovinski del z spico prisloni na del ali blizino dela kjer sumis napako na plasticen del pa prisloni uho.
dobro je tudi da dodajas plin in locis napako na to ali je odvisna od obratov motorja ali ne, ali le delno in je je odvisna od obratov med voznjo ali tudi na mestu, ali je prisotna tudi med voznjo v leru ali stisnjeno sklopko itd. Tako najlazje postavis diagnozo in izlocas stvari ki niso hin
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13512 (10054) | WizzardOfOZ |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33649 (17833) | kajetan |
» | 15let+ star rabljen avtoOddelek: Na cesti | 3703 (2546) | zobnik |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50815 (27118) | krneki0001 |