Forum » Na cesti » Šraufanje
Šraufanje
Pithlit ::
A je že kdo sam menjal sprednje roke (wishbone)? Je res tolk enostavno kot zgleda... al je res tolk zajebano kot mehaniki strašijo?
Pač, mam za zamenjat, pa kolkr na random berem folk pravi da je 'easy peasy'. Pol mi pa en mehanik uleti pa začne razlagat kolk je to zajebano pa zamudno pa da nimam šans sama zamenjat...
Izkušnje z avtom? Če se da razstavit se da tud sestavit. Po moje. Ni mi bil glih jaki problem zavornih kolutov menjat (ploščic pa še manj, razen zadaj ker pač nimam orodja - oz. mi ni glih jasno kako stiskat pa vrtet bat hkrati z improviziranim orodjem)... pa zadnjih fedrov, pa stabilizatorja spredaj... Jermena pa ne vem če bi si glih upala.
Pač, mam za zamenjat, pa kolkr na random berem folk pravi da je 'easy peasy'. Pol mi pa en mehanik uleti pa začne razlagat kolk je to zajebano pa zamudno pa da nimam šans sama zamenjat...
Izkušnje z avtom? Če se da razstavit se da tud sestavit. Po moje. Ni mi bil glih jaki problem zavornih kolutov menjat (ploščic pa še manj, razen zadaj ker pač nimam orodja - oz. mi ni glih jasno kako stiskat pa vrtet bat hkrati z improviziranim orodjem)... pa zadnjih fedrov, pa stabilizatorja spredaj... Jermena pa ne vem če bi si glih upala.
Life is as complicated as we make it...
ToniT ::
Te stvari prepuščam strokovnjakom. Ravnokar mi je mehanik menjal prednji B stabilizator. Menjava je sicer zelo enostavna, kljub temu pa gre za prednja kolesa, s katerimi krmilimo avto.
Ziher je ziher....
Ziher je ziher....
Aston_11 ::
Mah, saj pri teh stvareh je ta večji problem orodje ali pa kakšno dvigalo/jama, da imaš dostop do stvari. Od tam dalje je problem s kakšnimi zarjavelimi šraufi itd. Tako da na vidim problema. Jaz sem po navodilih po netu menjal zadnje amortizerje, za prednje so me ustrašili, ker da nimam orodja.
Brane22 ::
Jaz sem, parkrat.
Verjetno je odvisno od avta, vsaj meni pa ni bilo ravno neverjetno zajebano.
jeba je lahko z zarjavelimi vijaki itd, samo tudi to ni ravno brainsurgery. Vijaki so veliki, tle težko kaj odlomiš.
Lahko pa zajebeš navoj pri vijačenju ali kaj podobnega.
Verjetno je odvisno od avta, vsaj meni pa ni bilo ravno neverjetno zajebano.
jeba je lahko z zarjavelimi vijaki itd, samo tudi to ni ravno brainsurgery. Vijaki so veliki, tle težko kaj odlomiš.
Lahko pa zajebeš navoj pri vijačenju ali kaj podobnega.
chrush ::
Nekoč je nekdo imel težavo z vodovodom in ker ni znal sam odpraviti napake, je poklical vodovodarja. Ta je prišel in samo dvakrat udaril po steni in vodovod je spet normalno delal. Računal je 50€. Seveda stranka začudeno vpraša:"Samo dvakrat ste udarili po steni, pa boste računali 50€!?" vodovodar pa je mirno odgovoril:"Res je, ampak jaz sem za razliko od vas vedel, kje udariti."
Nauk: Ni vse tako preprosto, kot se vidi. Včasih nisi na kaj pozoren in kak zatič kje odlomiš in kaj potem? Ali pa odlomiš vijak. Pa tudi orodja znajo bit večkrat problem.
Nauk: Ni vse tako preprosto, kot se vidi. Včasih nisi na kaj pozoren in kak zatič kje odlomiš in kaj potem? Ali pa odlomiš vijak. Pa tudi orodja znajo bit večkrat problem.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Brane22 ::
Seveda ni vse tako prerposto, kot se zdi.
Če bi bilo, bi to počela moja pokojna babica. Ki se na fotki zdi živa, pa ni.
Kar se orodij tiče, so bila mogoče problem prej v preteklosti kot so sedaj, ko jih dobiš dirt-cheap.
Jasno, ni vse kot se zdi, kot kaže post zgoraj, a to ni razlog, da od teh tem bežiš.
Seveda lastni prijem terja lastno odgovornost, ampak kje je pa ne.
Če bi bilo, bi to počela moja pokojna babica. Ki se na fotki zdi živa, pa ni.
Kar se orodij tiče, so bila mogoče problem prej v preteklosti kot so sedaj, ko jih dobiš dirt-cheap.
Jasno, ni vse kot se zdi, kot kaže post zgoraj, a to ni razlog, da od teh tem bežiš.
Seveda lastni prijem terja lastno odgovornost, ampak kje je pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Brane22 ::
Še nekaj okrog materiala.
Prej je avtomehanična veja združenja pijancev dobivala material toliko ceneje po kolegijalnih vezah iz lokalnih štacun, da so se DIY-erjem lahko smejali za hrbtom.
Sedaj te rezerve ni več toliko in vsakdo lahko dobi dele zelo poceni, pogosto bolje ali vsaj znane kvalitete.
Ravno na ST je bilo nekaj tem okrog tega, če koga zanima.
Če ne drugega, kot solidna referenca, za zaznavo natega v domačih štacunah.
Prej je avtomehanična veja združenja pijancev dobivala material toliko ceneje po kolegijalnih vezah iz lokalnih štacun, da so se DIY-erjem lahko smejali za hrbtom.
Sedaj te rezerve ni več toliko in vsakdo lahko dobi dele zelo poceni, pogosto bolje ali vsaj znane kvalitete.
Ravno na ST je bilo nekaj tem okrog tega, če koga zanima.
Če ne drugega, kot solidna referenca, za zaznavo natega v domačih štacunah.
SambaShare ::
Menjal večkrat, gre samo za nekaj vijakov. Največji problem so lahko zarjaveli vijaki, odvisno kdaj je bila stvar zadnjič razstavljena. Zajebati ne moreš praktično nič. Je pa zelo priročno imeti dvigalko, da je avto stabilen.
OT sicer, se da nekako s papagajkami in mizarsko spono. Morata pa biti dva.
To je še danes. Cena +40% tiste iz tujine, ti kot fizična oseba boš dobil 5-10% popusta, kolega mehanik pa 30%. Na srečo je poštnina iz Nemčije poceni.
razen zadaj ker pač nimam orodja - oz. mi ni glih jasno kako stiskat pa vrtet bat hkrati z improviziranim orodjem)
OT sicer, se da nekako s papagajkami in mizarsko spono. Morata pa biti dva.
Prej je avtomehanična veja združenja pijancev dobivala material toliko ceneje po kolegijalnih vezah iz lokalnih štacun, da so se DIY-erjem lahko smejali za hrbtom.
To je še danes. Cena +40% tiste iz tujine, ti kot fizična oseba boš dobil 5-10% popusta, kolega mehanik pa 30%. Na srečo je poštnina iz Nemčije poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Pithlit ::
Za zaznavo natega:
91€ s poštnino iz nemčije... brand: NK autoparts.
145€ pri lokalcu... brand NK autoparts.
Pri malo bolj oddaljenem 'lokalcu'... Brand: ABS - 132€.
(ne, ni samo roka)
Nč, bom probala... če ne bo šlo narazen pač ne bo šlo narazen. Izkušnje so take da ko menjaš staro za novo... gre novo veliko lažje nazaj gor kot staro dol. Kolkor sem okol gledala rabim šraufciger, pajser pa par ključev (kolkor so že matice velike). Poleg dvigalke in podstavkov, seveda.
To mi je znano... ampak imam tolk fajn mehanika da mi pusti pomagat, pa pač z njegovim orodjem. In mi zaračuna bakšiš.
Saj bi tud tole tam nardila... pa glih remont dela in je brez delavnice.
91€ s poštnino iz nemčije... brand: NK autoparts.
145€ pri lokalcu... brand NK autoparts.
Pri malo bolj oddaljenem 'lokalcu'... Brand: ABS - 132€.
(ne, ni samo roka)
Nč, bom probala... če ne bo šlo narazen pač ne bo šlo narazen. Izkušnje so take da ko menjaš staro za novo... gre novo veliko lažje nazaj gor kot staro dol. Kolkor sem okol gledala rabim šraufciger, pajser pa par ključev (kolkor so že matice velike). Poleg dvigalke in podstavkov, seveda.
SambaShare je izjavil:
OT sicer, se da nekako s papagajkami in mizarsko spono. Morata pa biti dva.
To mi je znano... ampak imam tolk fajn mehanika da mi pusti pomagat, pa pač z njegovim orodjem. In mi zaračuna bakšiš.
Saj bi tud tole tam nardila... pa glih remont dela in je brez delavnice.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
69charger ::
Krown sprej obvezno :) Našpricaš ene parkrat na dan šrauf, drug dan bo popustil. Če ne gre takoj, se ga malo udari ali pogreje z brenarjem, ker če odlomiš šrauf so potem sami problemi. Pa kakšen zelo dolg ključ pomaga (oz. cev na kluč ali gedoro).
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Unknown_001 ::
Da ne bi res ker kekec probaval z brenerjem neki segrevat na blef!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
noraguta ::
Sama menjava v smuslu šravanja ni bav bav. Je pa treba naredit potem optiko podvozja. Al pa molit alahu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
GeForce ::
Res ni to neka vesoljska tehnika, ampak ima pa vsak tip avtomobila svoje trike. Naprimer VAG grupa ima ravno za roke (in še marsikaj na avtu) neke "raztegljive vijake/stretch bolts", ki so nekoliko zelenkaste barve in naj se jih nebi ponovno uporabljalo, ampak naj bi jih zmeraj zamenjal in zategnil na pravilni moment. Vrjamem da se kaj podobnega dobi tudi pri ostalih znamkah vozil.
sočan ::
Optika ne škoduje ,ni pa čisto nujna pri menjavi spodnje roke ,kugle... Nujno potrebna je bolj pri posegih na volanskem drogu ,določenih avtomobilih ob menjavi amortizejev...
Je pa tako da lahko že vsak močnejši udarec ,v recimo udarno jamo ,robnik ...spremeni oz. pokvari nastavitev optike.
lp
Je pa tako da lahko že vsak močnejši udarec ,v recimo udarno jamo ,robnik ...spremeni oz. pokvari nastavitev optike.
lp
Pithlit ::
OK. Projekt propadel zaradi pomanjkanja časa in manjka viličastega ključa 21 (sej gre z gedore ma je treba zdret hmal pol avta). Tko da so bli zamenjani 'samo' zavorni diski. Izveden je bil taktični umik. Sledi ponovno planiranje z dodatnimi informacijami.
Menjava sama ne bi smel bit problem. Pač, na slepo sem šla not pa upala da se bo poklapalo... in se ni.
Za optiko pa ni vem zakaj bi blo treba... geometrije se s to menjavo načeloma ne spreminja (jo bom pa nardila... ker jo že 2 leti nisem).
Mimogrede... zarustani zavorni diski so jeba. Se pa lepo da en močnejši (in daljši) vijak pa matico ponucat za ga ven dobit.
@tikitoki: Meni je fajn stvari razkopavat. Ne vedno, ne vseh... ampak načeloma... mi skoz firbec matrako kako kaj dela, da mi pa rata še nazaj skup dat je pa zmaga (priznam, ne rata vedno).
Menjava sama ne bi smel bit problem. Pač, na slepo sem šla not pa upala da se bo poklapalo... in se ni.
Za optiko pa ni vem zakaj bi blo treba... geometrije se s to menjavo načeloma ne spreminja (jo bom pa nardila... ker jo že 2 leti nisem).
Mimogrede... zarustani zavorni diski so jeba. Se pa lepo da en močnejši (in daljši) vijak pa matico ponucat za ga ven dobit.
@tikitoki: Meni je fajn stvari razkopavat. Ne vedno, ne vseh... ampak načeloma... mi skoz firbec matrako kako kaj dela, da mi pa rata še nazaj skup dat je pa zmaga (priznam, ne rata vedno).
Life is as complicated as we make it...
sočan ::
OK. Projekt propadel zaradi pomanjkanja časa in manjka viličastega ključa 21 (sej gre z gedore ma je treba zdret hmal pol avta). Tko da so bli zamenjani 'samo' zavorni diski. Izveden je bil taktični umik. Sledi ponovno planiranje z dodatnimi informacijami.
Menjava sama ne bi smel bit problem. Pač, na slepo sem šla not pa upala da se bo poklapalo... in se ni.
Za optiko pa ni vem zakaj bi blo treba... geometrije se s to menjavo načeloma ne spreminja (jo bom pa nardila... ker jo že 2 leti nisem).
Mimogrede... zarustani zavorni diski so jeba. Se pa lepo da en močnejši (in daljši) vijak pa matico ponucat za ga ven dobit.
@tikitoki: Meni je fajn stvari razkopavat. Ne vedno, ne vseh... ampak načeloma... mi skoz firbec matrako kako kaj dela, da mi pa rata še nazaj skup dat je pa zmaga (priznam, ne rata vedno).
Menjava diskov je pa vsaj ponavadi najmanjši zalogaj...Parkrat s kladivom apa apa...
vostok_1 ::
Razen če ni vse porjavelo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
SambaShare ::
Skratka, po menjavi na optiko.
Ah optiki. Če je podvozje precej zarjavelo moraš prej obvezno zlosati vse vijake. Obvezno za volanska končnika. Sicer bo optik:
a) tiho ampak naredil nič, ker se mu ne da ukvarjati 1h z vijakom
b) rekel, pri tem modelu se ne da narediti nič...
Pa v obeh primerih seveda normalno izstavil račun. Tako FYI, da me bo preveč slepega zaupanja v "strokovnjake". BTW tudi doma se lahko preveri in nastavi optiko, iščite na YT wheel alignment.
69charger ::
Unknown_001 je izjavil:
Da ne bi res ker kekec probaval z brenerjem neki segrevat na blef!
LOL zgleda še noben ni videl, kako se odšraufa roko pri 20 let starem avtomobilu, ki je bil vsako zimo na cesti. Osnovna fizika, segreješ in ohladiš - raztezaš in krčiš in šrauf popusti. Vsak mehanik ti bo povedal, da je to najbolj osnoven trik.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Da ne bi res ker kekec probaval z brenerjem neki segrevat na blef!
LOL zgleda še noben ni videl, kako se odšraufa roko pri 20 let starem avtomobilu, ki je bil vsako zimo na cesti. Osnovna fizika, segreješ in ohladiš - raztezaš in krčiš in šrauf popusti. Vsak mehanik ti bo povedal, da je to najbolj osnoven trik.
Vsak jebeni fušar ki nima pojma o metalurgiji, ne pa mehanik. Sej lepo da nisi sedel na vühah pri fiziki sam ne zdaj tega prodajat naprej kot znanost. Z brenerjem boš pregrel material in po možnosti, kokr eni delajo vse preko oka brez občutka konkretno zjebal.
Za TTT diagrame zelo verjetno še nisi slišal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
69charger ::
Ker je toliko drugih metod za reševanje problema... aja saj res, jih ni, razen da odžagaš. Pa važno da ne zjebeš šraufa ker zarjavet šrauf se itak uturi nazaj not lololo. O fiziki pa ne bomo, ker Slovenski šolski sistem še ni tako daleč.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Unknown_001 ::
Ker je toliko drugih metod za reševanje problema... aja saj res, jih ni, razen da odžagaš. Pa važno da ne zjebeš šraufa ker zarjavet šrauf se itak uturi nazaj not lololo. O fiziki pa ne bomo, ker Slovenski šolski sistem še ni tako daleč.
Ti bebo bi šrauf segreval, da se bo še bolj razširil v luknji ? Daj misl mal. Problem je v nosilcu oz v "mesu" ki drži problematičen šraf. In če si ekstra brihtn z brenarjem se ti zna zgodit da ustvariš nepotrebne napetosti v materialu če segrevaš le lokalno kjer je malo "mesa", bohnedaj da se ti kaj zvije
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Brane22 ::
U bistvu z brenerjem rešujejo veliko tovrstnih problemov.
Maš na netu precej tega. Tip pogreje z brenerjem področje, nato pa s curkom pogonskega plina v piksni za komprimiran zrak ( obrnjeni na glavo) sunkovito shladi in tudi zakali vijak.
Mimogrede tudi vmes popoka plast rje, ki lepi vijak na matico in nato gre lahko zadeva toliko lažje dol.
Seveda je precej odvisno tudi od tega ali to matico in vijak rabiš pozneje, mesta kjer to počneš itd.
Maš na netu precej tega. Tip pogreje z brenerjem področje, nato pa s curkom pogonskega plina v piksni za komprimiran zrak ( obrnjeni na glavo) sunkovito shladi in tudi zakali vijak.
Mimogrede tudi vmes popoka plast rje, ki lepi vijak na matico in nato gre lahko zadeva toliko lažje dol.
Seveda je precej odvisno tudi od tega ali to matico in vijak rabiš pozneje, mesta kjer to počneš itd.
Unknown_001 ::
Ko sem jst nazadnje videl pr sosedu kako on to čara... Raj sploh ne pomislim da bi komu drugemu brenar zaupal da bi čaral po podvozju. Če nimaš pojma kaj delaš raj pust pr mir. Pri vsakem visokotemperaturnem postopku obdelave kovin je treba bit pozoren. Ne mora to kar vsak delat. sorry
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
tony1 ::
OK. Projekt propadel zaradi pomanjkanja časa in manjka viličastega ključa 21 (sej gre z gedore ma je treba zdret hmal pol avta). Tko da so bli zamenjani 'samo' zavorni diski. Izveden je bil taktični umik. Sledi ponovno planiranje z dodatnimi informacijami.
Menjava sama ne bi smel bit problem. Pač, na slepo sem šla not pa upala da se bo poklapalo... in se ni.
Za optiko pa ni vem zakaj bi blo treba... geometrije se s to menjavo načeloma ne spreminja (jo bom pa nardila... ker jo že 2 leti nisem).
Mimogrede... zarustani zavorni diski so jeba. Se pa lepo da en močnejši (in daljši) vijak pa matico ponucat za ga ven dobit.
@tikitoki: Meni je fajn stvari razkopavat. Ne vedno, ne vseh... ampak načeloma... mi skoz firbec matrako kako kaj dela, da mi pa rata še nazaj skup dat je pa zmaga (priznam, ne rata vedno).
Na dobro narejenih avtih optike ni treba delati tudi po desetletje in več. Če pri popravilu podvozja res pustiš pri miru elemente, ki so pomembni za geometrijo (moraš vedeti kaj delaš, ker imajo različni avti podvozje različno narejeno - z mehaniki imam tukaj mešane izkušnje, enkrat en menja amortizerje in dela optike (vse kul), drugič pa drug menja špurštango in ne dela optike (ni kul, avto gre naravnost, ko je volan obrnjen v levo), optika ni potrebna.
Glede del na podvozju: dobro bi bilo poiskati kakšen service manual (tovarniški ali od Haynesa) točno za tvoj model avta. Pogosto se na spletu najde tudi navdušence, ki takšne posege opišejo in dajo zraven fotke.
Invictus ::
Tu v tej temi je popovica pussyjev, ki ne upajo nobene matice odšraufat... Pač uporabiš brener. Biug deal. Ravno tako ti lahko mehanik zajebe avto kot ti...
Pač probaš, in če ne, jebi ga, preplačaš mehanika . Pa to zadnje niti ni nujno.
Če bi imel sam garažo z jamo, bi tudi sam marsikaj pošraufal na avtu.
Sam je kriza, ker imam res fajn in poceni mehanika, pa se mi niti ne splača...
Kar se tiče optike, pa dostikrat pomagajo enakomerno napumpane gume. To za začetek dela čudeze .
Pač probaš, in če ne, jebi ga, preplačaš mehanika . Pa to zadnje niti ni nujno.
Če bi imel sam garažo z jamo, bi tudi sam marsikaj pošraufal na avtu.
Sam je kriza, ker imam res fajn in poceni mehanika, pa se mi niti ne splača...
Kar se tiče optike, pa dostikrat pomagajo enakomerno napumpane gume. To za začetek dela čudeze .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
noraguta ::
Sej ni sam stvar v krmiljenju ampak tudi kolotekih. Če ne preveriš in tud nastaviš lahko menjaš gume že po par 1kkm. In pri montaži roke se tolarance hitro poznajo.
Seveda pa lahko zaupaš, da se stvari niso spremenile ampak to je bolj dobra vera kot pa spodobno opravljena menjava.
Seveda pa lahko zaupaš, da se stvari niso spremenile ampak to je bolj dobra vera kot pa spodobno opravljena menjava.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
Tu v tej temi je popovica pussyjev, ki ne upajo nobene matice odšraufat... Pač uporabiš brener. Biug deal. Ravno tako ti lahko mehanik zajebe avto kot ti...
Pač probaš, in če ne, jebi ga, preplačaš mehanika . Pa to zadnje niti ni nujno.
Če bi imel sam garažo z jamo, bi tudi sam marsikaj pošraufal na avtu.
Sam je kriza, ker imam res fajn in poceni mehanika, pa se mi niti ne splača...
Kar se tiče optike, pa dostikrat pomagajo enakomerno napumpane gume. To za začetek dela čudeze .
Prfff kdo se oglaša. Tebi če bi mehankar rekel da bremze našpricaj z WD-jem bi tud to naredu kokr si brihtn. Itak tipično po balkansko. Probat neki šušmarit, zjebat, pol pa na servis it pol pa ko izpuše račun jokat kako vas je nategnu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
noraguta ::
Če bi imel sam garažo z jamo, bi tudi sam marsikaj pošraufal na avtu.
???? križana gora. Stemi izkušnjami le kaj bi šlo narobe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
69charger ::
Raptor očitno ni še v živlenju nič delal na avtomobilu, zato mu bom oprostil neumnosti. Kot prvo kot sem že rekel, brener je eden boljših načinov za reševanje zarjavetih šraufov, če misliš da "profi" mehaniki tega trika ne uporablajo se pač motiš. Kot drugo, šrauf ponavadi na podvozju zarjavi v kakšni puši ker je pač železo na železo (tam ni navoja btw) in tam maš opcijo ga rešit z brenarjem ali pa ko že cel šrauf uničiš ker pač neupaš uporabljat brenerja ker si brihten računalničar se gre potem to vrtat ven in zraven uničiš pušo. Na drugi strani pa navoj šraufa ponavadi drži matica, ki se jo preprosto odžaga. Škoda? Minimalna, en šrauf pa ena matica, ki se pa itak menja če je že toliko zarjavet.
Aja pa ko smo že pri temu, upam da nas "ta pametni" razsvetlite, kako se reši šrauf v težko dostopnih predelih na podvozju avtomobila brez brenerja. LP
Aja pa ko smo že pri temu, upam da nas "ta pametni" razsvetlite, kako se reši šrauf v težko dostopnih predelih na podvozju avtomobila brez brenerja. LP
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
noraguta ::
Raptor očitno ni še v živlenju nič delal na avtomobilu, zato mu bom oprostil neumnosti. Kot prvo kot sem že rekel, brener je eden boljših načinov za reševanje zarjavetih šraufov, če misliš da "profi" mehaniki tega trika ne uporablajo se pač motiš. Kot drugo, šrauf ponavadi na podvozju zarjavi v kakšni puši ker je pač železo na železo (tam ni navoja btw) in tam maš opcijo ga rešit z brenarjem ali pa ko že cel šrauf uničiš ker pač neupaš uporabljat brenerja ker si brihten računalničar se gre potem to vrtat ven in zraven uničiš pušo. Na drugi strani pa navoj šraufa ponavadi drži matica, ki se jo preprosto odžaga. Škoda? Minimalna, en šrauf pa ena matica, ki se pa itak menja če je že toliko zarjavet.
Aja pa ko smo že pri temu, upam da nas "ta pametni" razsvetlite, kako se reši šrauf v težko dostopnih predelih na podvozju avtomobila brez brenerja. LP
Puše itak menjaš. Če se že lotiš. Prej ostanejo končniki pregreti končniki pa ni neke pene zarad tega. Jebpa zaporedje nekje ključ, udarna, ogenj + udarna.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
Raptor očitno ni še v živlenju nič delal na avtomobilu, zato mu bom oprostil neumnosti. Kot prvo kot sem že rekel, brener je eden boljših načinov za reševanje zarjavetih šraufov, če misliš da "profi" mehaniki tega trika ne uporablajo se pač motiš. Kot drugo, šrauf ponavadi na podvozju zarjavi v kakšni puši ker je pač železo na železo (tam ni navoja btw) in tam maš opcijo ga rešit z brenarjem ali pa ko že cel šrauf uničiš ker pač neupaš uporabljat brenerja ker si brihten računalničar se gre potem to vrtat ven in zraven uničiš pušo. Na drugi strani pa navoj šraufa ponavadi drži matica, ki se jo preprosto odžaga. Škoda? Minimalna, en šrauf pa ena matica, ki se pa itak menja če je že toliko zarjavet.
Aja pa ko smo že pri temu, upam da nas "ta pametni" razsvetlite, kako se reši šrauf v težko dostopnih predelih na podvozju avtomobila brez brenerja. LP
Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota), kamione sem pa že od malega pomagal štimat. Ne rečem da je brener povsem neumna zadeva ampak nekdo ki nima pojma kaj počne naj se tega niti pod razno ne loti, kar sem že povedal. Isto pri švasanju sam dobro tam gre za veliko višje temperature kjer dobiš lito strukturo pa malo hujšo toplotno prizadetost materiala. Posledice prizadetosti strukture si pa boste menda znali sami tolmačit. Če nimaš pojma kaj delaš TAKOJ PRENEHAJ in se vsaj pozanimaj pri nekom ki je to že kdaj počel da ti pokaže kako se stvari streže in te opozori na potencialne nevarnosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
69charger ::
Na rokah podvozja ni ene stvari, ki bi jo lahko uničil z gretjem šraufa, razen samega šraufa. Sem pa vprašal že marsikaterega mehanika (ne, niso bili "vaški" mehaniki) in so vsi istega mnenja - če ne gre z Krown+udarno potem pač ogenj.
Si me pa vsaj nasmejal "Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota)".
Si me pa vsaj nasmejal "Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota)".
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
noraguta ::
Pa glih pr težki mehanizaciji se največkrat pregreva materjal.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
Si me pa vsaj nasmejal "Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota)".
Kaj bi pa ti kekec na novem avtu šraufal?
15+ let zgonjena kanta pa je šrot. Na žalost.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
noraguta ::
Unknown_001 je izjavil:
Si me pa vsaj nasmejal "Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota)".
Kaj bi pa ti kekec na novem avtu šraufal?
15+ let zgonjena kanta pa je šrot. Na žalost.
Šrot je nova kanta če jo morš popravljat. 15 let ni neka doba. Ampak tud po 15 letih ni nekega šraufanja. Pol se šele začne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Si me pa vsaj nasmejal "Avta res ne ker ni bilo treba (ne vozim šrota)".
Kaj bi pa ti kekec na novem avtu šraufal?
15+ let zgonjena kanta pa je šrot. Na žalost.
Šrot je nova kanta če jo morš popravljat. 15 let ni neka doba. Ampak tud po 15 letih ni nekega šraufanja. Pol se šele začne.
Potem ne vem kaj je tu smešno če izjavim da ne vozim šrota?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mihec87 ::
Da ne bomo na konc prišli da mate 20let stare avte brez enga popravila... Če se avti nebi kvarli nebi laufale trgovine z deli, serviserji(za čist vse znamke) in tam so tudi vidni avti vseh sort znamk in starosti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Matevz96 ::
Če ne gre drugače si prisiljen pogreti, še prej pa priporočam WD40 in podobne zadeve.
Off topic, si slučajno letos naredil Gradiva 1? Imam občutek da sva sošolca
Unknown_001 je izjavil:
...
Za TTT diagrame zelo verjetno še nisi slišal.
Off topic, si slučajno letos naredil Gradiva 1? Imam občutek da sva sošolca
#hooldthedoor
Unknown_001 ::
Off topic, si slučajno letos naredil Gradiva 1? Imam občutek da sva sošolca
Itak da. Zdaj si lahko dovolim mal po forumih pamet solit ;)
Priimek se tebi verjetno začne na M. Mislim da se celo poznamo potemtakem. Mimgrede raje ostanimo spletni neznanci. Če ne ni fore, pač forum izgubi svoj čar ;) pa preveč osebno vse skup postane. Če razumeš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
sočan ::
Kar se tiče gretja , brenerja ,...je največji problem res problem pregrevanja materiala okoli. Vendar brez gretja ,žal velikokrat ni variante.
So pa na razpolago že boljše variante tega gretja , namreč z indukcijo in zelo točkovno točno na mestu kjer želiš pogreti in seveda brez vsakega plamena.
lp
So pa na razpolago že boljše variante tega gretja , namreč z indukcijo in zelo točkovno točno na mestu kjer želiš pogreti in seveda brez vsakega plamena.
lp
krneki0001 ::
Kok imate eni problemov s takimi zadevami. Zamenjat roke je še najmanjši problem. Ponavadi sta samo 2 vijaka in končnik. Ko daš nove gor, greš pa na optiko, da ti v piko vse nastavi in imaš mir.
Vijake, ki so "prijeli" se vedno segreva, ker ponavadi krown ne pomaga, še posebaj, če so prijeli v pušah.
Problem je samo če si nevešč dela z brenerjem, da pogrekeš še kake plasične ali gumijaste zadeve (kako manšeto ali plastične puše stabilizatorja, pa moraš potem še to menjat. Druge škode pa ne boš naredil.
Se pa splača vijake prej malo potolčt s kladivom, pa probat z dodatno palico, za večji moment.
Vijake, ki so "prijeli" se vedno segreva, ker ponavadi krown ne pomaga, še posebaj, če so prijeli v pušah.
Problem je samo če si nevešč dela z brenerjem, da pogrekeš še kake plasične ali gumijaste zadeve (kako manšeto ali plastične puše stabilizatorja, pa moraš potem še to menjat. Druge škode pa ne boš naredil.
Se pa splača vijake prej malo potolčt s kladivom, pa probat z dodatno palico, za večji moment.
69charger ::
Ja ampak eni so imel fiziko ocenjeno prav dobro v srednji šoli in bodo že bolj vedeli, jebeš prakso :)
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Assass1n ::
Če imaš orodje za končnike snemat še gret ne rabiš :) tist kos orodja je res zakon!
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
krneki0001 ::
Za končnike ponavadi ne rabiš nič gret, oziroma se to sploh ne dela, ker boš stopil plastiko notri v končniku. Segreva se navoje pri volanskem končniku, na palici, kjer nima nič plastike zraven.
Ponavadi niti nekega specialnega orodja ne rabiš. Odviješ matico, če se jo da, za par navojev, da ne gleda več vijak ven iz matice (da ne uničiš navojev) in udariš s kladivom po matici, da končnik pade ven, ker ga drži samo še konus.
Če se pa zavrti v konusu, pa vzameš pištolo in pajser, pajser zatakneš med vilice in roko, da držiš narazen končnik, ko pritisk iz pištole naredi svoje in odviješ matico brez problemov.
Je z orodjem lažje, vendar zakaj bi kupoval specialno orodje, ki ga boš uporabil enkrat ali dvakrat v življenju (če sam šraufaš samo svoj avto, če bi jih več šraufal, bi pa že kupil, ker ti olajša delo).
Podobno kot preša. Je dobro, če jo imaš, drugače pa tudi velik "šraufštok" in dolga palica pomagata, da lahko lešaj "izprešaš" in "vprešaš" novega. Samo pazit moraš, da ga enakomerno narivaš, ko daš novega, da ne uničiš pesta.
Ponavadi niti nekega specialnega orodja ne rabiš. Odviješ matico, če se jo da, za par navojev, da ne gleda več vijak ven iz matice (da ne uničiš navojev) in udariš s kladivom po matici, da končnik pade ven, ker ga drži samo še konus.
Če se pa zavrti v konusu, pa vzameš pištolo in pajser, pajser zatakneš med vilice in roko, da držiš narazen končnik, ko pritisk iz pištole naredi svoje in odviješ matico brez problemov.
Je z orodjem lažje, vendar zakaj bi kupoval specialno orodje, ki ga boš uporabil enkrat ali dvakrat v življenju (če sam šraufaš samo svoj avto, če bi jih več šraufal, bi pa že kupil, ker ti olajša delo).
Podobno kot preša. Je dobro, če jo imaš, drugače pa tudi velik "šraufštok" in dolga palica pomagata, da lahko lešaj "izprešaš" in "vprešaš" novega. Samo pazit moraš, da ga enakomerno narivaš, ko daš novega, da ne uničiš pesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Top šajtrga" za eno študentsko plačo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13924 (10679) | WizzardOfOZ |
» | Hyundai i30 podvozjeOddelek: Na cesti | 8194 (6253) | Isotropic |
» | Izpuljeno prednje kolo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 16879 (11151) | zmaugy |
» | Nalet v pločnikOddelek: Na cesti | 7348 (5498) | SplitCookie |
» | Zapečeni končniki na vozilu??Oddelek: Loža | 8566 (7934) | guest #44 |