» »

Primeren kros za punco začetnico

Primeren kros za punco začetnico

«
1
2

Bonnie ::

Najprej: Upam, da se pred menoj ni že znašla kakšna s podobno "težavo" 😕 in ne odpiram nove teme po nepotrebnem.

Pa naj opišem situacijo ... 😄 Že dolgo si želim kros. Ne gre torej za željo tipa muhe enodnevnice. Naj poudarim, da ga še nikoli nisem imela (ni bilo prilike za to zadoščenje 😁) in sem popolna začetnica. Ker bi ga imela zgolj za lastno veselje in sprostitev, ne potrebujem neke močne mašine, pa tudi salt ne mislim delat z njim, ampak res zgolj za vožnjo po gozdnih poteh, makedamu ... Da se čisto malo zdivjam, ampak ne preveč 😉 Če me razumete ... Kaj mi priporočate, če mi kaj sploh? 😃 Imam pa malo čez 60 kilogramov. Kar se tiče denarja, ne bi rada dala preveč, tako da nakup iz druge roke še kako pride v poštev 😊 Upam, da nisem izpustila kakšnega relavantnega podatka 😐

Hvala!!!! vsakemu, ki mi bo karkoli predlagal.

Lp

vostok_1 ::

Torej. Zadeve niso enostavne. Rabljeni krosi, v nižjem cenovnem rangu, so vsi precej zjugani in potrebujejo pridno roko, da se ga nazaj pošraufa. Za izkušenega entuzijasta je to mala malica ob primerni količini denarja.

Če bi bil svet idealen bi ti predlagal, kakega 80ccm, ampak so hard to come by, še posebej v slo.

Vožnja po gozdnih poteh v takem stilu mislim, da je kratkomalo prepovedana v SLO. Maš pa poligone seveda in pa občasne policijske stavke, ko se nobenemu ne jebe razen če gre za umor.

Če pa res hočeš in pri tem nočeš častit ledvice, predlagam da vzami en običen rabljen 50ccm (Rieju je delal spodobne majhne in lahke) enduro in podobno. Najdi lokalnega mehanika, za odstranitev omejevalcev, če že niso in dirkalni avspuh. Taka mašina je čist spodobna za začetniške vragolije. 125ccm ali več pa ne bi priporočal začetniku ker se zlahka fentaš.
Prednost, da posežeš po endurotu, je da lahko registriraš in se zapelješ do prve piste/poti, ne pa da ga moraš na prikolico metat.
Ti pa garantiram, da tudi ta mala mašina zadovolji začentnika. Z avspuhom in drugim zobnikom kr vlečejo te zverince.

Mislim, da cenovno prideš skozi tam...1,5k EU. Govorim brez osebne opreme, torej samo motor, popravilo morebitnih delov, podkupovanje lokalnega mehanika itd. Zaščitno opremo, Razen čelade, rokavic in čevljev pa za se malo gnat po makedamu ne rabiš zaenkrat. Če pač nimaš dve levi seveda. The more the merrier, drugače.

Vedi, pa da moraš malo pazit kaj počneš. Tako iz zakonskega kot motornega vidika.

Ciganske varjante za 200eu pa so seveda stari Tomos ATXi in podobno.

Kakšen budget pa sploh imaš?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Arctander ::

Zaščitno opremo, Razen čelade, rokavic in čevljev pa za se malo gnat po makedamu ne rabiš zaenkrat.

Vsaj še želvo. Razen če ji je vseeno, če slučajno postane para/tetraplegik. Lahko že pri majhni hitrosti, če nerodno useka.

vostok_1 ::

Mah...sigurno koristi, ampak je vseeno boljše ne past sploh.
To običajno narediš tako, da en kup časa vadiš samo osnove in ne pretiravaš. Ko imaš enkrat občutek za motor in cesto pa daš mal več po gasu.

Za začetnika/co je že dovolj it 40 po ravni njivski poti.
Pač mi kot mladeniči, smo mal riskirali...tk je.

Komplet solidna oprema, rabljena, ti zagotovo doda med +500eu.

+nujno se moraš sama naučit šraufanja, ker pri takih obremenitvah bo pogosto kej za poštimat. Če ne drugega bo filter zadihtan od prahu.

Skoraj skoraj, bi raje priporočal naj se preizkusi v downhillu kot pa motorjih. Cenejše, manj težav s slovensko politično tiranijo itd.
Za zdivjat je mnogo načinov. Sicer je kar zabavno imet tisto moč v desni roki in čutit pospeške. Ampak žal v SLO vse kar ni klekljanje se smatra kot nevarno morilsko dejanje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Bonnie ::

Hvala obema. Vistok1, si se pa razpisal! ? Hvala! Kar se tiče zakona, ne bo problemov ? Bi moral videti, kje živim ? Ni policije spljoh ? Je bolj odročen kraj, tako da ni potrebe po prikolici. Le nanj izpred hiše in gasa ? Tudi, kar se tiče šraufanja, bi menda šlo ? Sta me pa malce ustrašila, kar se tiče nevarnosti. No, saj se sama zavedam, kaj je kros, samo ko človek prebere tako slikovit opis, se pa malce zamisli. Me vseeno ni minilo, ker 50ccm, kot mi predlagaš, pa ja ni taka reč, ali? Vem, da je odvisno to od marsičesa. Če bi pri 40 km/h naravnost v drevo "ciljala", se bi verjetno tudi to končalo klavrno.

Moj budget je bolj skop ? Do 500 evrov maksimum. Malo, vem. Utegneš dat repliko, naj raje malo počakam in ne šparam pri tem. Ampak bi res rabila bolj kot ne nekaj samo da je (če se lahko tako izrazim), pa še zmeraj varno. Upam, da to ni preveč utopično.

Malo si mi dal misliti, ko si omenil ATXa. Raje bi si omislila kros ?, ampak ker sem že malo neučakana, moram res preučiti vse možnosti.

Arctander, hvala! Želvo definitivno.

Joj, pa mi je pojedlo emotikone :8), vprašanji jih nadomeščajo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bonnie ()

loveJDM ::

AM6 SM,enduro...druga ti ne preostane

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... -ta gre za 520EUR pomoje,rečeš jutri sem tam za 500EUR pa prepis plačam pa bo rekel OK :)
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... -ni kros,je pa zabavno za vozit če nisi previsoka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

vostok_1 ::

Rade volje pomagam. Ampak pogoje kot si dala so hard to work with.

Za 500eu dobiš zgolj pnevmatiki od krosa, kaj šele ostalo. Sklopka+cilinder&bat, govorimo o +1k.

Prišparaj še malo in poskusi s čim takim

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
že out of the box brez omejevalcev bo dovolj.

poskusi še kaj na avto.net daj moto->enduro+cros+superbike-> 50ccm in išči, zna bit da se kaj najde.
Rabiš pa skoraj nujno imet znanje ali nekoga, ki ve kaj šraufat. Še vsi rabljeni motorji za tako ceno rabijo kaj za poštimat. Če je bil lastnik kolikortoliko skrben, pol tolk manj, ampak vedno je potrebno si vsaj malo umazat roke.
Glede opreme. Kot pravim...če ni keša, potem pač ti ne ostane drugega kot debele jeans hlače, oblazinjena jeans jakna, usnjene rokavice
(http://www.merkur.si/delavnica/zascitna..., pohodniške škornje in seveda...brez izjeme...celoobrazno čelado. Dobiš sicer tudi pravi ščitnik hrbta, nov, za 80-100eu.
Torej vse skupaj, rabljeno, če malo iščeš prideš z 150eu skozi.
Ampak pač to je redneck/ciganski motocross. Sam ok, če praviš, da nihče ne gleda.

Skratka, če se malo potrudiš, pljuneš v roke in greš na delo, bi znalo vse skup it skozi ca.. 700eu. Ampak kot rečeno, to je špartanska zadeva. Know your limits.
Predvsem pa če nisi še bila na motorju, začni počasi.

Sam za predstavo, o kolkih letih sploh govorimo?

loveJDM je izjavil:

AM6 SM,enduro...druga ti ne preostane

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... -ta gre za 520EUR pomoje,rečeš jutri sem tam za 500EUR pa prepis plačam pa bo rekel OK :)
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... -ni kros,je pa zabavno za vozit če nisi previsoka



My bad. Sem čist pozabu na kitajce. Sem enkrat vozu enega 250ccm...za tiste 20km kolikor je zdržal je še kar šlo. Pol pa je vse skup začelo razpadat. Just saying. Ampak ja, tud to je opcija.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

loveJDM ::

Vostok pitbike pa kitajc je razlika,pač ni isto če se spoznaš malo bolj

vostok_1 ::

Ne vem kaj ima točno skupnega poreklo izdelave z namembnostjo motorja.
Kakšnega porekla and/or kvalitete so?

Priznam, da je moje znanje že antično kar se te panoge tiče in ne vem točno kaj se ponuja po kateri ceni. Vem pa po čemu smo včasih posegali in kaj je delovalo dobro.

Ampak že občutek mi pravi da za 500eu, dobiš kar dobiš. 10 let stare, kvalitetne in ohranjene zadeve se začnejo nekje tam od 900eu naprej.
Kdo sploh to trži v slo, rezervni deli?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Bonnie ::

vostok1, si me pa nasmejal z redneck motocrossom :D Nekaj takega, ja :)), zdaj se pa razumeva ;) Uf, moja leta, malo sem zakasnila "prava" leta (če obstajajo) za take vragolije, tako naj rečem ;) Nisem pa tako stara. Evo, to je odgovor prave dame, ki je očitno premalo dame, če bi rada cross ;) V dvajsetih sem, no. Glede redneck motocrossa ... mogoče jemljem premalo resno, ma debele kavbojke in vse to, kar si naštel ... saj bi pazila in ne bi delala ne vem kaj. Ja, se berem :) Ma pač, (kratka) izletniška tura. Tako predstavo imam oz. to hočem.

loveJTM, tale pitbike :O pa zgleda nekaj takega, kar bi želela. Hvala! Še ena možnost, ki jo gre preverit. Hvala, fantje!

loveJDM ::

pitbike je kr...samo je "pit bike" pa pitbike...eni so ycf pa stomp ipd ko so vzdržjivi ko pravi skoraj,kitajski so pa pač tak...za svoj denar so dobri :)

vostok_1 ::

Pri teh letih sklepam, da že imaš nek občutek kje so meje. Tko da previdno. Ni tako nevarno kot se zdi. Če ne pretiravaš boš imela morda eno ali dve nesreči kjer bo potrebno kaj pogledat pri zdravniku.
Tej pitbikei predvidevam, da imajo prestave kar kratke in navor velik. Končne hitrosti pa manjše. Udobje pa prav tako. Iz tega vidika so morda celo bolj nepredvidljivi. Tisti rieju pa je namenjen za vse tipe vožnje.
Predvsem pa nabavi nekaj kar ni preveč težko in previsoko. Ker ko boš zletela v grmovje boš preklela vse po vrsti, ko bo treba se zvlečt vn.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Bonnie ::

No, zdaj imam sigurno boljšo sliko. Me pa tudi ATX, CTX varianta (zdaj po novem) malo mika. Zame bi bilo tudi to zadovoljivo. Kros omogoča malo več dinamike, ampak saj konec koncev, če sem realna, tega niti ne rabim. Moram še malo prespati, vsekakor.

vostok1, kakšen zdravnik, grm, poškodbe? :)) Kot sem že napisala med vrsticami: Ne mislim divjat.

111111111111 ::

Bonnie je izjavil:

Me vseeno ni minilo, ker 50ccm, kot mi predlagaš, pa ja ni taka reč, ali?

50 ccm je veliko, še posebej če upoštevaš nasvet in odstraniš blokade. 40 na uro po gozdnih poteh? Še nekaj časa ne. Imaš veliko željo, si vihrava počakaj še nekaj let da prideš k pameti in si potem kupi kros. Prej pa treniraj na nepredelanem ATX, da se vsaj ne ubiješ, ampak samo pošteno potolčeš, če ne boš ravno zapeljala v drevo/prepad/logarja. Bolj zmahan stroj boš kupila slabše bo. Zapelješ v eno jamo in se ti vilice takoj odlomijo, balanca ti ostane v roki itd... Pelji k spodobnemu mehaniku, ker pošraufat motor ne pomeni, da malo zategneš gume. Aja, budget je absolutno premajhen, ker lahko na dober vikend pokuriš tudi za 50-60€ bencina, še za motor nimaš potem pa ne bo za bencin. Zaenkrat odsvetujem.

Bonnie je izjavil:

Kot sem že napisala med vrsticami: Ne mislim divjat.

Misliš ne pa bo boš. :) Tako to gre. Dohtarja bo pa treba obiskat, ker brez nesreč pri tem športu ne gre. Tudi če se pelješ lagano sportski je korenina zapneš in se zvrneš, veja čudno visi te oplazi in vrže iz ravnotežja, ... Lahko se pobereš in nasmeješ, lahko se pa 5 km pelješ po zdrapani stezi in pestuješ zlomljeno roko. Meni se ni zgodilo, kolegu pa. Pa je šel samo na eno kratko turo v gozd.

Zgodovina sprememb…

Bonnie ::

No, tisto s 40 km/h sem mahnila fejst mimo, priznam. Če zdaj pomislim, je to kar wuu-huu hitrost. Ne bi šla tako hitro. Zaenkrat imam slabo predstavo o števcu in cifrah (motor, makedam, gozdne poti), ampak saj bi mi občutek že zdaj na začetku povedal, kdaj je dovolj. In to bi bilo počasi.

Chuapoiz, si mi pa res dodatno dal mislit, da bi bil ATX bolj pametna poteza.

Potemtakem krosa ne bo, ker potem bom pa že prestara in (najverjetneje) s službo, kateri tak špas ne pritiče ;) Določene so pač takšne ;) Pri moških je to seveda drugače, ne glede na to, kakšno življenjsko pot si izberejo in koliko so stari.

Bonnie ::

Pa še to, da me kot tipično predstavnico žensk ne boste počasi začeli hecat, kakšna bjonda da sem ... :| ker zdaj vidim, ste še tolerantni. Hvala ;) Ko sem omenila 40 km/h, sem imela v mislih določeno pot (moja napaka) brez korenik, lepa, utečena, skoraj kot glavna. Poljska pač. Vi mi seveda ne morete slik v glavi "brati". Je šlo pa tudi za pretiravanje. V glavnem, 40 v sanjah ;)

Hvala vam, fantje.

vostok_1 ::

Problem v tomosih je, zdaj vidim, da kr močno držijo ceno...hmal bodo smatrani kot oldtimerji. 15 let nazaj si jih dobil za 10-30k SIT od soseda.
500eu za normalen motor ni veliko, pravzaprav je minimum. Če te to res zanima, boš kvečjemu s službo na kaj resnejšega prešla.
Mogoče kitajska varjanta bi bila najprimernejša. Pozanimaj se kateri model je najbolj pogost in če jih je možno uspešno servisirat.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

joze67 ::

vostok_1 je izjavil:


Vožnja po gozdnih poteh v takem stilu mislim, da je kratkomalo prepovedana v SLO. Maš pa poligone seveda in pa občasne policijske stavke

Tole je za v top 100 Slo-techa 8-)

LeQuack ::

Kako te prdulje sprejemajo lokalci, ki se tam sprehajajo, rekreirajo, sprehajajo pse itd., ko jim tile motorji razrijejo vse poti?
Quack !

Machete ::

Ti motorji ne 'razrijejo vseh poti', edino kar je res je da so glasni. In to je eden od glavnih razlogov, da ga ne kupim in sekam čez hosto. Leta nazaj mi je bilo dokaj vseeno, sedaj res ne želim vznemirjati ljudi in živali. Je pa res, da 15 let nazaj ni bilo pol toliko ljudi v naravi in tudi 'krosovsko pobalinstvo' je bilo precej bolj tolerirano.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

theBill ::

Eno vprašanje, tega še nisem zasledil - sploh znaš voziti motor s prestavami?

Gor so fantje večinoma že vse povedal, za kros je tale budget absolutno premajhen, poleg tega kros ni samo nakup ampak je precej stroškov z vzdrževanjem, tudi ob hobi uporabi po gozdu. Neke 20 let stare zmahane zadeve si pa ne želiš imet, tisto je jama brez dna.

Oprema obvezno, zdej če bo ATX (bolje CTX) je v redu rabljena integralna čelada, eni orenk gojzarji, kakšna usnjena/delovna zaščitna jakna, usnjene ali kros rokavice, pa kavbojke. Se pa te mopedi ne dajo primerjat s krosko, samo izgledajo podobno, to je pa bolj ali manj vse. Čim bo pa kaj bolj divjega, pa obvezno motokros čelada, želva, komolčniki, kolenčniki (še bolje body armor na mrežici) in pravi motokros škornji.

Ne seri ga z leti no, svak je mi je pridružil in letos kupil prvi motor in začel s podobno "gozdno vožnjo" pri 36 letih. Sicer pa z gozdnim endurom večina začne pozno, ker je to drag hec in si brez dohodkov tega enostavno ne moreš privoščit, razen če si sine bogatih staršev in je očka sponzor.

Edit: razni LeQuacki in podobni, če nimate kaj konstruktivnega dodat v osnovno temo (to je predlogi za nakup motorja) začepite in si odprite svojo temo, in tam mirno razpravljajte o razritih poteh in gozdnem vandalizmu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

neverjetni99 ::

Rajsi se malo nasparaj poleg, ker 50ccm je sigurno premalo sploh pa kaksen ATX, ki je ubistvo navaden moped, samo zgleda kot enduro. Al bos nasparala se poleg al pa kaksnega kitajca vzami, sem se dosti prevozo z njim acces motor 250ccm, resda malo hecno zgleda samo za zacetnika je cist dosti saj ma nekje 25km, medtem ko ima ATX le zgolj 3 ali 4 in zvok ma isti kot cross 450ccm in malo tudi koplje:)) popeg tega ima tudi elektricen start

Zgodovina sprememb…

KuntaKinte ::

40km na uro je ravno na meji,da te gravitacija ne spravi na bok,kupi raje štirikolesnik

theBill ::

KuntaKinte je izjavil:

40km na uro je ravno na meji,da te gravitacija ne spravi na bok,kupi raje štirikolesnik

Nič se ne zvrneš, terenska vožnja ni enaka cestnemu motorizmu kjer se nagibaš v ovinek, po kros progi se pa tudi ne misli voziti in bande polagat.

Kitaji so poceni, ampak jih po izkušnjah kolegov odsvetujem, razen če znaš precej sama pošraufati - kolegu je dobesedno odpadla mašina, ker se je odlomil nosilec, pa se je vozil po potkah za Savo, torej nobenega resnega terena. Stalno neki šraufi pokajo in nikoli nisi 100% prepričan v ta jajca, da te bo motor sploh pripeljal domov. To je narejeno za (lep) makadam in cesto, ne pa za na teren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

111111111111 ::

Kitajci niso problem, če takoj vse šraufe zamenjaš. :) Greš v prvo trgovino in vse nosilne šraufe kupiš na novo in jih zavrtaš noter.

Drugače OP, leta niso nikoli ovira. Kolegica ima 2 otroka, pa še vedno najde čas da se s svojim 6 letnim sinom vozita po polju, jaz pa z njenim možem pijem na verandi, ker sva kao prestara za te štose. :)

Machete ::

Čisto mimogrede, zakaj na avtonetu, niti bolhi ni praktično enga pametnega 2taktnega 125 krosa? Kitajcev ne štejem.
Nad 2010 letnik ga praktično ni. Dobesedno par komadov okoli 1999-2005.
What gives?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

111111111111 ::

Vzdržljive mašine, pa večinoma se proda med kolegi. :)

vostok_1 ::

Kolikor sem jaz slišal, so glavni proizvajalci vzpostavli proizvodnjo za 4t. 2t žal zamirajo, kljub temu da so bistveno primernejši za krose.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

OmegaM ::

Pozdravljena.

Midva z punco sva motorista.
Punca, za asfalt uporablja Yamaho xt660x, si je pa znala privoscit bratovega Ktm-a exc525.
Sama sicer prizna, da ji je to premocna zadeva, je pa adrenalinska. Motor nudi ogromno in super razmerje med tezo in mocjo
S tem, da je potrebno servise delat na delovne ure.
Sama bi imela sibkejsega.
Jaz na tvojem mestu ne bi gledal pod 250ccm.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

loveJDM ::

Sej tako kot je rekel omega,125cc 2t 2504t je to to kar ti hočeš samo denarja nimaš dovolj...to kar zgoraj pišejo kako je nevarno pa zdravniki pa to,jbg to je pač slotech,in 40km/h po gozdu ni nič,sej nimaš tempomata da se konstantno pelješ 40km/h...ko se 3-4 krat pelješ že točno veš na katerih predelih lahko stisneš gas do konca tudi na 450ki,in tam tudi če te vrže ti nič ne bo,sej ne stisneš gas do konca po koreninah,je pa ogrmno lepi traktorskih poti in si lahko privoščiš še dosti več kot 40!Želva-čelada pa ŠKORNJI(teh jaz nikoli nisem mel pa sem se ogromno tak prevozil,ampak so must have-poglej na yt kak ti lahko nogo zagrabi,al pa padeš pod motor pa ti zareča krivulja od izpuha genau na nogo pritisneee assss).

Preden kupiš probaj max kar si lahko privoščiš,ker če zdaj kupiš ATX-a pa pol vidiš po dveh dneh da ne gre dovolj je prepozno...raje sprve vzameš stroj pa počasi voziš pa verjemi da moči ni nikoli dovolj...

Vedno lahko pelješ počasi z močnem motorjem,nikoli pa hitro z slabo mašino zapomni si...če maš službo kupiš pitbike ki je 4x močnejši od atxa pa vsekakor manj nevaren,do pomladi pa šparaš denar in potem ubaviš dobro 125ko/zaribano 250 4t pa maš pol stroj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

OmegaM ::

Kot je napisal loveJDM, raje se posedi na nekaj mocnejsega, honda recimo, super zadevice in kaj podobnega.
Nevarno bo vedno nekaj, še pri ribičiji zna bit nevarno.
Če se ti lušta, vzami. Padla boš itak :)
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

vostok_1 ::

Point je da, ima hudo omejen budget. "pod 250 itd" sploh ne pride v poštev, ker za 500eu dobiš minimum od minimuma.
Pa poleg tega ni še nikoli sedla na motor, če prav razumem. Taki osebi pa težko svetujem 125 2t kros.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

chort ::

Po prebranem ne rabiš krosa, ampak enduro. Po makadamih in gozdnih poteh (če si rahlo utrgan tudi po vlakah) gre z dobrimi gumami (recimo Michelin T-63) odlično. Recimo, Yamaha XT 600 okrog letnika 1995 - bulletproof motor, nizka poraba, deli poceni, moči dovolj ampak ne preveč. Ker ne rabiš papirjev (če se voziš po gozdu) lahko vzameš tudi kake uvožene iz italije ki se prodajajo za male pare, ker se jih pri nas ne da registrirat.

Plusi napram krosi:
- poceni
- BISTVENO manj vzdrževanja
- vzdržljivejši
- bolj linearno podajanje moči
- večji navor pri nizkih obratih

Minusi napram krosi:
- ni tiste brce v tazadnjo ko daš po gasu (ampak tega začetnik res ne rabi)
- par 10kg težja
- cool factor (ampak to je itak stvar osebnega pogleda)

loveJDM ::

Tudi dober predlog s strani chort-a...Na tebi pa je da se odločiš..pitbike/star xt.

Druge ni,razen če čakaš na kakega 50cc AM6 pod 500€.

chort ::

Aja, še eno stvar sem pozabil... električni zaganjač! nujno. 60kg punca večine krosk ne prižge brez trajnih poškodb ;)

loveJDM ::

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

tole je super stvar dokler dela...res gre fino,sem mel tako doma pa tudi z dvema po gozdu np,samo ko kaj crkne je pa jeba ker so deli dražji kot za pravega kroserja.

Bat pri motorjetu v MB je mislim da malo manj kot 120€,če se prav spomnim...

Blazz ::

s 500 eur budgeta pozabi... treba je kupt dobro opremo za svojo varnost. Čelada pa želva pa še par stvari pa boš hitro pol budgeta zapravila pa še motorja ne bo... za take hece moraš met 500 eur budgeta na sezono sam za servise, gume , benz itd... ti pa nimaš ne opreme ne motorja...

Machete ::

Tole bi bilo za prvega krosa idealno, samo žal z opremo blizu 2k
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

mogoče celo 65
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

OmegaM ::

Bađet sem spregledal.
Ja XT660x je fina zadevica, ni pa za nikakor za cross!
Enostavno je ta yamaha pretezka pa se ful visoka. Z praznim tankom ima okrog 180kg z polnim nekje 200, kar za cross ni sprejemljivo!

Moja punca ima skoraj 180cm, sam imam 186 in je za naju fajn.
Ce si visoka okrog 170 pa naj kar pozabi.

Ce gledas cross, se kar ozri vsaj za zacetek in okviru cenovne zmoznosti, kot je prilimal Machete, ker nekih pametnih izbir nimas.
Gledas do 1000€, ostalo zbijes.
Ker kaksno 80 bi se tudi naslo za tak denar.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

chort ::

XT 600 letnik '95 ima 160kg suhe teže ker je še zračno hlajena, pa tudi malo nižja je (in se jo da še dodatno znižat za par cm na sprednjih vilicah in zadnjemu amortizerju).
Sosed ima 165 cm in se lahko relativno komot vozi na moji bivši XTZ 660 Tenere (200kg suha in višja od XT600). Kroserji so običajno še precej višji zaradi ožje konstrukcije.

NightHawk ::

Se mi zdi, da bi tebi bolj ustrezal hard enduro kot pa cross.

KTM freeride bi bil verjetno perfect, če si ga lahko privoščiš. Potem so pa še KTM EXC mašine, ki so po teži in okretnosti enako crossom. Ampak je cena in vzdrževanje dražje...tako kot je za cross-a.. Freeride bi bil tisti sweet spot vmes. Dobiš pa 250 ali 350 ccm verzije.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Bonnie ::

Da se malo javim ... Zadnja dva dni gledam krose 125, štiritaktne. V oko mi je še posebej padla Hondina kopija. Nov kros oz. letnik 2013. Prodaja se za 400 evrov na bolhi. Kaj pravite? Upam, da ne gre za kakšno manjšo verzijo. Mini ni, zna biti pa manjši kot običajna izvedba za odrasle.

Že kar vidim vaše nič kaj pozitivne komentarje ... ;) Ja, jaz pa medtem še vedno ne odstopam od budgeta ... Saj pravim, rada bi ga imela, ampak res samo bolj kot ne nekaj samo da je. Varčujem za nov avto in tole (kros) bi bilo samo nekaj malega "za zraven", kak vikend/dan malo tako za lagani izlet po polju, do gozda. Mislim, da zato pa res ne rabim kaj dragega, če lahko opišem kros za 1000 evrov sploh kot nekaj, kar je nadstandardno drago ;) No, mislim da me vseeno razumete.

111111111111 ::

Razumemo, razumemo. Ampak kros je pač drag šport, tako kot vsi hobiji. 250 je pač premalo. Ne se po polju vozit. :) Ndražje te bo prišlo če boš šparala. Vedno je tako.

qwertyy ::

- ne študiraj o ATXih, ker so 100x bolj štorasti kot kros motorji. Malo grdo prideš v ovinek in se že na stranskih 2 kolesih. Malo več hitrosti in si na tleh. S krosko prideš kamor hočeš, v vsak klanc, je veliko bolj obvladljiva itd.
- Na tvojem mestu bi najprej sprobal motorje različnih ccm, če imaš to možnost. Štartaj s 50 in nato nadaljuj. Tudi 250ccm se da normalno vozit in ni noben bau bau.
- Če boš izbrala 50 ali 80 kubičen motor, ti bo verjetno kmalu postal premalo, ker ne ponujajo istega užitka kot npr. 125ccm.
- Stestiraj ali ti je bolj všeč 2 takten ali 4 takten motor. Za začetek priporočam 2 taktnega, ker ima na začetku manj moči, občutek, ko ga naviješ je pa neopisen. 4 takten ima pa ravno na začetku ogromno moči, tako, da te hitro vrže na tazadno.
- Našparaj tam nekje 1300€ in si kupi nek 125 kubičen 2 takten motor. Za ta denar boš dobila kakšno Yamaho, Suzukija itd. Ta motor ti bo zadostoval za celo življenje, vlekel bo kamor hočeš, voziš ga lahko 10 na uro ali pa kot Tim Gajser na tekmi. Ko boš motor kupovala, zraven nujno vzemi nekoga, ki se malo spozna.
- Kros motorji so požrešni. 5 litrov bencina komot skuriš v 2 urah normalne vožnje.
- Za nič na svetu ne kupi kitajca! Raje sploh ne razmišljaj o tem. Preberi malo po ostalih forumih zakaj.. Na koncu te bo stal ravno toliko, kot neka Yamaha, saj boš vsak teden nekaj popravljala, da negovorim o tem, da je nek kitajček kot zobotrebec napram ostalim "pravim" kros motorjem.

- Kros motorji povzročajo ravno toliko hrupa, kot motorke. S tem, da moj "krog" traja tam nekje pol ure, motorka pa cel dan žaga na enem in istem mestu. Po njivah se ne vozim. Traktorji, ki vlečejo hlode naredijo tako štalo, da se še s krosko ne morem peljati po takih poteh.

qwertyy ::

Bonnie je izjavil:

Da se malo javim ... Zadnja dva dni gledam krose 125, štiritaktne. V oko mi je še posebej padla Hondina kopija. Nov kros oz. letnik 2013. Prodaja se za 400 evrov na bolhi. Kaj pravite? Upam, da ne gre za kakšno manjšo verzijo. Mini ni, zna biti pa manjši kot običajna izvedba za odrasle.

Že kar vidim vaše nič kaj pozitivne komentarje ... ;) Ja, jaz pa medtem še vedno ne odstopam od budgeta ... Saj pravim, rada bi ga imela, ampak res samo bolj kot ne nekaj samo da je. Varčujem za nov avto in tole (kros) bi bilo samo nekaj malega "za zraven", kak vikend/dan malo tako za lagani izlet po polju, do gozda. Mislim, da zato pa res ne rabim kaj dragega, če lahko opišem kros za 1000 evrov sploh kot nekaj, kar je nadstandardno drago ;) No, mislim da me vseeno razumete.

Prosim, samo ne kitajca. Žal ti bo, verjemi. Lahko kar začneš šparati za vsa popravila.
Svetujem ti, da si kupiš 80ccm motor, dvotakten. Po moči približno enak kot štiritakten 125ccm. Za kakšnih 700, 800e bi dobila že kar lep motor. Tak motor imaš lahko za celo živeljenje. Če ga boš kasneje hotela prodati, bo imel še zmeraj vrednost kakšnih 500€, ker taki motorji ne zgubljajo vrednosti.

mihec87 ::

Bonnie je izjavil:

Da se malo javim ... Zadnja dva dni gledam krose 125, štiritaktne. V oko mi je še posebej padla Hondina kopija. Nov kros oz. letnik 2013. Prodaja se za 400 evrov na bolhi. Kaj pravite? Upam, da ne gre za kakšno manjšo verzijo. Mini ni, zna biti pa manjši kot običajna izvedba za odrasle.

Že kar vidim vaše nič kaj pozitivne komentarje ... ;) Ja, jaz pa medtem še vedno ne odstopam od budgeta ... Saj pravim, rada bi ga imela, ampak res samo bolj kot ne nekaj samo da je. Varčujem za nov avto in tole (kros) bi bilo samo nekaj malega "za zraven", kak vikend/dan malo tako za lagani izlet po polju, do gozda. Mislim, da zato pa res ne rabim kaj dragega, če lahko opišem kros za 1000 evrov sploh kot nekaj, kar je nadstandardno drago ;) No, mislim da me vseeno razumete.


Težava pri "samo da je, nima veze kak je saj rabim samo za vikend" je v tem da ko tak motor potegneš v soboto iz garaže in ne vžge, pa rabi neko šraufanje itd.. ga boš samo porinala nazaj v garažo in bo stal v kotu(ponavadi taki obstanejo tam za večno)...Že tako bo veselja z speljevanjem in šaltanjem..

konspirator ::

- Stestiraj ali ti je bolj všeč 2 takten ali 4 takten motor. Za začetek priporočam 2 taktnega, ker ima na začetku manj moči, občutek, ko ga naviješ je pa neopisen. 4 takten ima pa ravno na začetku ogromno moči, tako, da te hitro vrže na tazadno.

2T ima dve področji delovanja, nizki obrati, kjer ne gre nikamor in visoki, ko pride v resonanco in si lahko hitro na hrbtu.Prehod med obema področjema je zelo ozek.
4T ima dosti bolj zvezno podajanje moči.

Če kdo je kdo že pozabil naj se spomni na motogp (izpred 2002) s 500 ccm3 2T motorji (Doohan, Biagi, Roberts Jr, Criville, Rossi...).



Na atx in podobna jajca pozabi, to ni material za(kros) teren.

Zgodovina sprememb…

qwertyy ::

mihec87 je izjavil:

Bonnie je izjavil:

Da se malo javim ... Zadnja dva dni gledam krose 125, štiritaktne. V oko mi je še posebej padla Hondina kopija. Nov kros oz. letnik 2013. Prodaja se za 400 evrov na bolhi. Kaj pravite? Upam, da ne gre za kakšno manjšo verzijo. Mini ni, zna biti pa manjši kot običajna izvedba za odrasle.

Že kar vidim vaše nič kaj pozitivne komentarje ... ;) Ja, jaz pa medtem še vedno ne odstopam od budgeta ... Saj pravim, rada bi ga imela, ampak res samo bolj kot ne nekaj samo da je. Varčujem za nov avto in tole (kros) bi bilo samo nekaj malega "za zraven", kak vikend/dan malo tako za lagani izlet po polju, do gozda. Mislim, da zato pa res ne rabim kaj dragega, če lahko opišem kros za 1000 evrov sploh kot nekaj, kar je nadstandardno drago ;) No, mislim da me vseeno razumete.


Težava pri "samo da je, nima veze kak je saj rabim samo za vikend" je v tem da ko tak motor potegneš v soboto iz garaže in ne vžge, pa rabi neko šraufanje itd.. ga boš samo porinala nazaj v garažo in bo stal v kotu(ponavadi taki obstanejo tam za večno)...Že tako bo veselja z speljevanjem in šaltanjem..

Točno to. Pa ko bo crnnil nekje sredi poti in ga bo rinila nazaj domov. Čez kakšno leto bo tako ali tako zapravila isto, kot če bi sedaj kupila nek "branded" motor. Morda temu sedaj ne verjame, ampak še vedno je bilo tako s temi kitajci. Razlika je med neko Hondo, katere nov model stane tam 5 jurjev in med kitajčkom za 400e. Samo bat za to Hondo stane kot cel kitajc. Najbolje je v živo videti oba in takoj vidiš zakaj razlika v ceni. Tu se gre tudi za tvojo varnost..

jype ::

No, če je to predrago, obstaja še en drug šport, ki je precej cenejši, ampak šibaš samo na dol.

qwertyy ::

konspirator je izjavil:

- Stestiraj ali ti je bolj všeč 2 takten ali 4 takten motor. Za začetek priporočam 2 taktnega, ker ima na začetku manj moči, občutek, ko ga naviješ je pa neopisen. 4 takten ima pa ravno na začetku ogromno moči, tako, da te hitro vrže na tazadno.

2T ima dve področji delovanja, nizki obrati, kjer ne gre nikamor in visoki, ko pride v resonanco in si lahko hitro na hrbtu.Prehod med obema področjema je zelo ozek.
4T ima dosti bolj zvezno podajanje moči.

Ravno to sem mislil. 2T lažje pelješ normalno, v nizkih obratih se lahko vozi kot nek moped. Ravno ta meja med nizkimi in visokimi obrati je najboljši del. 4T motor nikoli nemore ponuditi tega občutka. Zame so 2T veliko bolj zabavni. Večkrat sem že probal 250 4T ampak je nekako preveč močen na začetku in ga nemoreš "normalno" vozit. Seveda odvisno od okusa :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kros motorji

Oddelek: Na cesti
3719277 (5755) Ray ban
»

Predelava tomos racing

Oddelek: Na cesti
406237 (3379) greeenmaster
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6310304 (7982) mat xxl
»

KTM 450 SX

Oddelek: Na cesti
161080 (795) loveJDM
»

nakup scooterja

Oddelek: Na cesti
161593 (1199) msjr

Več podobnih tem