Forum » Loža » Zapečeni končniki na vozilu??
Zapečeni končniki na vozilu??
guest #44 ::
Kupu sem starejši avto, sem pa opazu napako šele po nakupu. Avto zavija v desno, zato sem šou čekirat optiko. Tam so mi pogledal in trgovec mi je reku "da so končniki zapečeni...zarjaveli" ter da rabim jih najprej poštimat pol šele optiko.
Takoj zatem sem šou mehaniku, ki je dvignu avto in pred mano ga pogledal. Desni zglob je res precej obdelan in je potrebna menjava, in še menjava tiste nosilne ročice pod njim. O neki zarjavelosti mi ni nič pripomnu, pač da treba menjat te dva kosa.
Kaj je sploh mišljeno kot končnik v tem primeru..tista ročica, ki služi le za vertikalen premik kolesa al kej drugega? Ali je so mi pri optiki govorili o čem drugem, ker mehanik mi ni nič govoru o rji, le da je pač zluftano in treba menjat?
Jz mislim, da je tisti "optičar" mal falu...govoru mi je med drugim, da bi blo dost dela ker bi bilo npr potrebno rezat in zavarit nov kos gor. Meni ni jasno nič...za menjat tisto ročico (če je res to to) potem je to borih 50EU popravila. Če je mislu kak drugi kos...pa nevem.
Se komu sanja o kerem kosu se gre?
Takoj zatem sem šou mehaniku, ki je dvignu avto in pred mano ga pogledal. Desni zglob je res precej obdelan in je potrebna menjava, in še menjava tiste nosilne ročice pod njim. O neki zarjavelosti mi ni nič pripomnu, pač da treba menjat te dva kosa.
Kaj je sploh mišljeno kot končnik v tem primeru..tista ročica, ki služi le za vertikalen premik kolesa al kej drugega? Ali je so mi pri optiki govorili o čem drugem, ker mehanik mi ni nič govoru o rji, le da je pač zluftano in treba menjat?
Jz mislim, da je tisti "optičar" mal falu...govoru mi je med drugim, da bi blo dost dela ker bi bilo npr potrebno rezat in zavarit nov kos gor. Meni ni jasno nič...za menjat tisto ročico (če je res to to) potem je to borih 50EU popravila. Če je mislu kak drugi kos...pa nevem.
Se komu sanja o kerem kosu se gre?
- spremenilo: guest #44 ()
krucymucy ::
Končnik je tisti del ja ki sluzi za premikanje kolesa.
Najbrz ga na optiki ni mogel odvit ker je tako oksidiran in zato te je poslal menjat najprej to, da bo lahko nato nastavil stek.
Najbrz ga na optiki ni mogel odvit ker je tako oksidiran in zato te je poslal menjat najprej to, da bo lahko nato nastavil stek.
guest #44 ::
Aha torej tista ročica gi niha gor pa dol. Ja, tisto mi je reku mehanik da treba menjat. Upam, da res to to, ker pol ni take panike. Jz sem razmišljal da bo treba res kej z fleksarco rezat po fušti.
Tnx
Lih, da ne odpiram nove teme. A obstaja kaka efektivna rešitev za kamufliranje prask na barvi?
Tnx
Lih, da ne odpiram nove teme. A obstaja kaka efektivna rešitev za kamufliranje prask na barvi?
krucymucy ::
Gor pa dol s kolesom niha pa roka na kateri je tudi končnik, ampak tistega itak nima kaj nastavljat.
dukenukem ::
končnik je samo ta zglob na drogu , da se lahko zadeva premika ,dobi luft in je treba zamenjat ,posledično pa še optiko nardit
#000000 ::
Verjetno ni zanič ampak je optik len in se mu ne da zezat da bi ga odšravfal, ker s tem se štela optika.
Klik do teme na avtomobilizmu
Klik do teme na avtomobilizmu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
Valvoline ::
Vzami eno brizgalko in mal debelejso iglo ter mal finega olja 10-40. Pol pa preluknaj gumice z iglo in nafilaj vsako gumico okrog koncnika z oljem,ce so zapecene bodo takoj spustile. Na vsako stran je spodnji in zgornji koncnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Btw če avta vlece levo ali desno to niso zapečeni končniki,al je treba optiko delat,al so gume hin,al pa je biv avto karamboliran in slabo skp spravljen. Posledica zapecenih končnikov je težje obračanje volana levo desno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
guest #44 ::
Ker mi ni še čisto jasno kaj je kaj, bom priložil sliko delov (renault twingo prejšnja generacija):
Ker se ne spoznam pretirano na kaj je kaj, bom ugibal.
1. nihajka/ročica, ki omogoča gor gibanje gor dol
2. zglob?
3. členek amortizerja
4. končnik ?
Mehanik je reku tako. Zglob je treba obvezno menjat, ker guma je mela lufta skoraj 2 cm. Mislim da je rekel tud za del (1.), ker je dal tam šlaufenciger in ga proval zamajat pa je tud melo lufta če se ne motim.
Za del (4.) pa mislim, da ni nič omenu.
Če pa prav razumem je ravno (4.) kritični del?
In ja valvoline...meni se zdi, čeprav avto nima servota, pretrd za obračat na mestu. Med vožnjo gre kolkr tolko mehko. Sem pa mel AXa tud brez servota, kjer se ne spomnem da bi bil tolk trd.
"Optičar", kot sem že omenu, je reku da so zapečeni končniki in da bi blo treba ali stolč dol ali rezat pa varit in da je precej dela... hmm
I've got a bad feeling.
Aja...avto je reku prodajalec, da ni karamboliran. Sicer pa mislim, da je imel redna srečanja z mestnimi robniki.
Ker se ne spoznam pretirano na kaj je kaj, bom ugibal.
1. nihajka/ročica, ki omogoča gor gibanje gor dol
2. zglob?
3. členek amortizerja
4. končnik ?
Mehanik je reku tako. Zglob je treba obvezno menjat, ker guma je mela lufta skoraj 2 cm. Mislim da je rekel tud za del (1.), ker je dal tam šlaufenciger in ga proval zamajat pa je tud melo lufta če se ne motim.
Za del (4.) pa mislim, da ni nič omenu.
Če pa prav razumem je ravno (4.) kritični del?
In ja valvoline...meni se zdi, čeprav avto nima servota, pretrd za obračat na mestu. Med vožnjo gre kolkr tolko mehko. Sem pa mel AXa tud brez servota, kjer se ne spomnem da bi bil tolk trd.
"Optičar", kot sem že omenu, je reku da so zapečeni končniki in da bi blo treba ali stolč dol ali rezat pa varit in da je precej dela... hmm
I've got a bad feeling.
Aja...avto je reku prodajalec, da ni karamboliran. Sicer pa mislim, da je imel redna srečanja z mestnimi robniki.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Valvoline ::
Ah ja,mehankar je hotu povedat da je težko končnike dul pobrat,nič nouga,včasih pa res ni druge k da ju morš odrezat. Verjetno kšn končnik ma luft,preventivno se menjajo oba,pol itak morš optiko delat. če so pa spodnji končniki hin(tisti k držijo skupaj pesto z spodnjo vilco) ponavad ni treba optike delat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Na uni fotki št.4 je zgornji končnik,št.31 je pesta skupaj z spodnjo vilco,tam je spodaj vmes še en končnik,oz št3 je pesta,št1 je vilca,št2 je kopletna os z kinetičnim zglobom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
guest #44 ::
Prej si omenu, da je posledica zapečenih končnikov težje obračanje volana. Kire končnike si mislu...zgornje (4.) ali tistega tam pri vilici/pesti?
Rad bi vedel, da posebej opozorim mehanika naj mi še prečekira te končnike oz. če je res volan trši zarad tega. Sej mu zaupam, ampak i want to be 100% sure.
Pa sem ti res hvaležen za pojasnila, ker prej se mi ni sanjalo kaj je kaj in nisem mel pojma kaj mi optičar/mehanik govorita.
Rad bi vedel, da posebej opozorim mehanika naj mi še prečekira te končnike oz. če je res volan trši zarad tega. Sej mu zaupam, ampak i want to be 100% sure.
Pa sem ti res hvaležen za pojasnila, ker prej se mi ni sanjalo kaj je kaj in nisem mel pojma kaj mi optičar/mehanik govorita.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
guest #44 ::
Danes sem jih na hitrco prečekiral (4.ko) torej tisti del, služi za premikanje kolesa, pa se mi zdijo brez problema, malo blata je gor, drgač pa nisem vidu da bi kej razpadal. Zvita os tud se mi ni zdela, al kej drkana.
Mogoče pa res sploh ni to.
Boo, naslednji teden bom reku mehaniku, naj še pogleda ostalo v podvozju.
Mogoče pa res sploh ni to.
Boo, naslednji teden bom reku mehaniku, naj še pogleda ostalo v podvozju.
jl ::
Ce ti ato le vlece v eno stran, v tvojem primeru desno, potem je potrebno narediti le optiko. Drugo bi bilo, ce bi cutil tresenje v volanu v primeru zavijanja (v tem primeru je lahko tezava v koncnikih, ki se jih menja). Jaz sem imel isti problem, ko so bili koncniki malo zarjaveli, ampak mi je optik zadevo segrel z brenerjem ter nato nasprisal (nekaj podobnega kot wd40). Drugace, naj ti jih pa mehanik dol vzame, malo zdrgne navoje s krtaco ter namaze z mastjo. Ce ti pa finance omogocajo, pa jih magar preventivno menjaj (cena koncnika je cca 30eur).
guest #44 ::
Reku mehanik da bo mejal. Za twingota mislim da je reku okol 15EU.
Sicer volan ne trese pri zavijanju. Le nosi ga v desno in, v levo stran je trše zavijat.
Sicer volan ne trese pri zavijanju. Le nosi ga v desno in, v levo stran je trše zavijat.
Valvoline ::
Reku mehanik da bo mejal. Za twingota mislim da je reku okol 15EU.
Sicer volan ne trese pri zavijanju. Le nosi ga v desno in, v levo stran je trše zavijat.
Poskusno zamenjaj sprednje gume levo daš na desno stran in obratno. Če ti bo avto vleku pol v nasprotno smer so gume hin. Če ti na eno stran volan bolj trdo zavija,to pomen ponavad da ke volanska letev noter zvita in poškodovana od udarca(uni polž čez katerega drsi-se suče zobčenik ki premika volansko letev levo desno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
guest #44 ::
No to da vleče v eno stran je zglob/končnik in nepoštelana optika. To se bo rešlo so mi zagotovili.
Zakaj pa v eno stran je težje zavijat pa nevem. Jaz sklepam, da je zaradi pač iste težave kot zgoraj. Da bi bila volanska letev fuč...boo. Bom tud to omenu mehaniku. Pa avto naj nebi bil karamboliran, fušta zgleda cela in vse se lepo zapira ter ne najdem nobenih znakov varjenja ali ravnanja, ampak glede na to da je avto vozla ženska in to po mestu pol je za sklepat, da je bil vsak drugi robnik pobrušen.
To sklepam po tem ker so pokrovi od felten podrsani, pločevina ob njih pa ne...mislim da je to tipično če avto furaš po/ob/v pločnikih.
Moral bi provat volan ko je bil dvignjen na dvigalu. Tam pomojem bi se takoj čutlo če je z letvo kej narobe al je to posledica pač zgloba/končinka. (namreč na mestu se ne čuti, ker ni servo in je v obe strani trd).
Zakaj pa v eno stran je težje zavijat pa nevem. Jaz sklepam, da je zaradi pač iste težave kot zgoraj. Da bi bila volanska letev fuč...boo. Bom tud to omenu mehaniku. Pa avto naj nebi bil karamboliran, fušta zgleda cela in vse se lepo zapira ter ne najdem nobenih znakov varjenja ali ravnanja, ampak glede na to da je avto vozla ženska in to po mestu pol je za sklepat, da je bil vsak drugi robnik pobrušen.
To sklepam po tem ker so pokrovi od felten podrsani, pločevina ob njih pa ne...mislim da je to tipično če avto furaš po/ob/v pločnikih.
Moral bi provat volan ko je bil dvignjen na dvigalu. Tam pomojem bi se takoj čutlo če je z letvo kej narobe al je to posledica pač zgloba/končinka. (namreč na mestu se ne čuti, ker ni servo in je v obe strani trd).
Valvoline ::
Evo ti volansko letev. Sm da je tota z volanom na desno stran.
Dej ti najprej zamenjaj gume kot sem ti povedal,da si vsaj ziher. Ti povem da je več možnosti da ti vleče zarad samih gum kot pa optika.Še posebej velja za zimske gume.
Dej ti najprej zamenjaj gume kot sem ti povedal,da si vsaj ziher. Ti povem da je več možnosti da ti vleče zarad samih gum kot pa optika.Še posebej velja za zimske gume.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
guest #44 ::
Ne ne glede zavijanja, mi je tud mehanik povedal, da je to kriv zglob in končnik. Ko ga je dvignu, mi je pokazal da ima desno podvozje/kolo skoraj 2 cm lufta. Se je šou tudi vozit in mi je takoj povedal, kaj je narobe. Glede tega pomojem ni neke dileme.
Glede tega polža pa nevem. A čem zdej dvignit sprednji del avta z dvemi dvigalkami in preiskusit obračanje, kaj meniš?
Glede tega polža pa nevem. A čem zdej dvignit sprednji del avta z dvemi dvigalkami in preiskusit obračanje, kaj meniš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Valvoline ::
Če zadeve ne zastopiš te rajš pust mehaniku :) Sicer pa si lahka optiko tut sam narediš,če veš kako(no glih natačno ne k stroj ampak še vedno dovolj dobro). Če je polž zvit se ga da poravnat z kladivom al na prešo.Ampak to je spet dost dela in znanja,morš letev dul pobrat.
Heh,lahk sprobaš z dvemi dvigalkami,sn poglej če spodaj ni fajna zarjavet prej :)
Heh,lahk sprobaš z dvemi dvigalkami,sn poglej če spodaj ni fajna zarjavet prej :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
guest #44 ::
ne sej jaz nebi nič tikal. Hotu bi le dvignit sprednji del tolk da so kolesa v zraku in poizkusit obračat. Trše zavijanje opazim le pri počasnih ovinkih, tipo speljevanje iz križišča...ampak glede na to da je v vožnji je možno, da je to posledica tistega zgloba/končnika.
Sklepam, da če je res pol pol bi se morlo pokazat? Ker dokler je avto na tleh se ne da zaznat, če pa bi bil v zraku bi bil volan zlo mehen in bi se čutlo razliko, če kaj ruži/zatika v polžu?
Sej v končni fazi bi lahk pač preustil naj mehanik preizkusi, ker itak zna miljonkrat več od mene, ampak dvignit avto pa ni ravno rocket science, pa še do četrtka morem čakat, ker sem šele takrat naročen.
Sklepam, da če je res pol pol bi se morlo pokazat? Ker dokler je avto na tleh se ne da zaznat, če pa bi bil v zraku bi bil volan zlo mehen in bi se čutlo razliko, če kaj ruži/zatika v polžu?
Sej v končni fazi bi lahk pač preustil naj mehanik preizkusi, ker itak zna miljonkrat več od mene, ampak dvignit avto pa ni ravno rocket science, pa še do četrtka morem čakat, ker sem šele takrat naročen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Valvoline ::
ne sej jaz nebi nič tikal. Hotu bi le dvignit sprednji del tolk da so kolesa v zraku in poizkusit obračat. Trše zavijanje opazim le pri počasnih ovinkih, tipo speljevanje iz križišča...ampak glede na to da je v vožnji je možno, da je to posledica tistega zgloba/končnika.
Sklepam, da če je res pol pol bi se morlo pokazat? Ker dokler je avto na tleh se ne da zaznat, če pa bi bil v zraku bi bil volan zlo mehen in bi se čutlo razliko, če kaj ruži/zatika v polžu?
Če je zglob res bogi in suhi je tut možno da zarad tega gre težko zavijat. Glede polža pa je možno da je treba volansko letev le namazat oz nafilat z litijevo mast.
p.s:
Včasih so mehankarji pravi goljufi,pa ti zamenja xx zadev k sploh ni potrebno zamenjat,da ti lepo pokasira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
guest #44 ::
Ne spoznam se kolk je bil zglob zjeban, ampak glede po odzivu mehanika se mi zid kar precej. Mi je celo pripomnu, da še dobro da me ni zapeljal v ograjo, čeprav mislim, da je to bolj humorno povedal. (i hope) 1 cm definitivno se je guma v prazno premikala, leva pa je bla fiksna, tko da...
No pol bom raje jz kr počakal do četrtka, pa mu še povedal če lahk prečekira letev.
Jao ej, luknje in pločniki so ko magnet za ženske voznice, pa še kakega tipa. Jz sem v 7 letih, mogoče 2x zabil v pločnik.
No pol bom raje jz kr počakal do četrtka, pa mu še povedal če lahk prečekira letev.
Jao ej, luknje in pločniki so ko magnet za ženske voznice, pa še kakega tipa. Jz sem v 7 letih, mogoče 2x zabil v pločnik.
Pyr0Beast ::
Hehe. Ma pločnik podrajsaš vsake kvatre, nič hudega, samo nekatere ženske res ne vedo kako se avto umešča v prostor - do kje seže njena rit.
Take voznice so blazno nevarne, ker naokoli sploh ne gledajo, samo po gasu.
Take voznice so blazno nevarne, ker naokoli sploh ne gledajo, samo po gasu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
Točno to je problem, ker enostavno ne zaznavajo okolice. Gas in piči, pa če je luknja ali minsko polje pred njo...
Da ne govorimo kake podeželske poti, kjer se rob ceste izpira in podira. Tam srečaš koga in moreš zaplejat z čez rob. Jaz vsaj zapeljem dol takoj ko vidim kak lep prehod in gor podobno, ampak z večino ljudi ki se vozim oni gredo čez oster rob dol in prav tako nazaj gor. Če upoštevaš, da so tam hitrosti 30-50kmh podvozje mora prenašat tako silo. Sploh se nebi čudu če je zluftan...in to prav desni zglob, torej tisti ki dobi največ batin pri takem bojnem pilotiranju avta.
Da ne govorimo kake podeželske poti, kjer se rob ceste izpira in podira. Tam srečaš koga in moreš zaplejat z čez rob. Jaz vsaj zapeljem dol takoj ko vidim kak lep prehod in gor podobno, ampak z večino ljudi ki se vozim oni gredo čez oster rob dol in prav tako nazaj gor. Če upoštevaš, da so tam hitrosti 30-50kmh podvozje mora prenašat tako silo. Sploh se nebi čudu če je zluftan...in to prav desni zglob, torej tisti ki dobi največ batin pri takem bojnem pilotiranju avta.
Pyr0Beast ::
Jep.
Zdi se mi da je bil tale avto kar pošteno zmatran. To da ima 1cm lufta ni nič dobrega.
Koliko kilometrov ima ta zadeva ?
Zdi se mi da je bil tale avto kar pošteno zmatran. To da ima 1cm lufta ni nič dobrega.
Koliko kilometrov ima ta zadeva ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
guest #44 ::
89000km. Ma zjahanost...osebno se mi zdi, da mašina lafua brezhibno. Vpali lepo, zvok ima lep in tih, nič ne škljoca, trka, ko dam gas je odziven, dobro potegne. Mašina ni bla prana ko sem jo kupoval, olje ne zgleda da pušča, ker je dokaj suha. Malo sicer je umazana v spodnji polovici, ampak je zlo tanka plast prahu, masti in blata. Moj AX ki mu je puščalo je bil mnogo bolj umazan. Bencina pije po omjih grobih ocenah zlo mal. Naredu sem 65km in mi je spilo eno pikico od 11tih od 40 literskega tanka. Torej pomojem groba ocena je 5.5l/100km mešane vožnje. Z naslednjim polnim tankom bom preveru točno porabo.
Mehanik mi jo je tud mal pogledal, pa se ni pritoževal.
Notranja oprema, ke kolkr tolko intaktna, nič ni neki zlomljeno, preparelo,...
No podvozje je vrjetno vidlo boljše dni ja. Je prvi lastnik, kolkr tolko redno servisiran, slkopka je sicer mal znucana, ampak nič dramatičnega.
Mehanik mi jo je tud mal pogledal, pa se ni pritoževal.
Notranja oprema, ke kolkr tolko intaktna, nič ni neki zlomljeno, preparelo,...
No podvozje je vrjetno vidlo boljše dni ja. Je prvi lastnik, kolkr tolko redno servisiran, slkopka je sicer mal znucana, ampak nič dramatičnega.
Pyr0Beast ::
Ok, na hitro ni bil poklepan, samo 90kkm s takim stanjem je nekako premalo, ali pa je zadeva stalno rinila po makedamu.
To koliko ti kaže merilnik količine goriva je nezanesljivo. Tankaj do fula in štej kilometre do novega tankanja.
To koliko ti kaže merilnik količine goriva je nezanesljivo. Tankaj do fula in štej kilometre do novega tankanja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
JohanP ::
Končnik bo popustil, če ga boš na mestu, kjer je vijačen na palico volanske letve, pogrel z brenarjem (propan-butan). Sama menjava ni nič posebnega, po menjavi pa v vsakem primeru pelji na optiko. V kakšnem stanju so pa ležaji?
amigo_no1 ::
Koliko je star twingo in v katerem koncu si ga kupil (če je tam veliko makadamskih cest, ker če jih ni, potem je števec zeloverjetno po stari navadi zavrten nazaj) ?
guest #44 ::
Lastnica živi par vasi od mene in naše ceste niso ravno najlepše. Zaledje kopra.
Avto star 13 let. Zadnja menjava olja je bla pri 78000 km, jermen piše na listku, da je potrebno menjat pr 130000 km. Imam servisno knjigo, ampak ta mislim da se konča pri 53000 km. Takrat je bil tudi menjan jermen in sicer 2005. Torej v 5 letih je naredil še 36000km. Mislim, da se cifre po občutku skladajo. V 8 letih 53000km, in nato v 5 letih 36000 km.
Enkrat je v povprečju naredila 6600 km na leto, drugič 7200 km na leto. Dokaj podobno.
Avto star 13 let. Zadnja menjava olja je bla pri 78000 km, jermen piše na listku, da je potrebno menjat pr 130000 km. Imam servisno knjigo, ampak ta mislim da se konča pri 53000 km. Takrat je bil tudi menjan jermen in sicer 2005. Torej v 5 letih je naredil še 36000km. Mislim, da se cifre po občutku skladajo. V 8 letih 53000km, in nato v 5 letih 36000 km.
Enkrat je v povprečju naredila 6600 km na leto, drugič 7200 km na leto. Dokaj podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17632 (12706) | Wonailabs |
» | Optika avtomobilaOddelek: Na cesti | 9845 (4457) | miko22 |
» | Menjava končnika volanaOddelek: Na cesti | 7752 (6600) | Spajky |
» | Nalet v pločnikOddelek: Na cesti | 7310 (5460) | SplitCookie |
» | Naj pomaga vsak, ki se spozna na popravljanje avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17100 (15698) | SkIDiver |