» »

Izpuljeno prednje kolo

Izpuljeno prednje kolo

«
1
2 3

PgSurfer ::

Zgodilo se mi je, kar sem bil do sedaj prpričan, da niti teoretično ni možno.
Zjutraj speljem in po parih metrih odpade kolo - celotna roka kolesa se je izpulila iz ležišča.
Ker sem domneval, da je lahko nekdo zadel v samo kolo, ki je bilo med parkiranjem obrnejno nekoliko navzven, sem uveljavljal kasko.
Zavarovalnica je ugotovila, da na avtomobilu in podvozju ni nobene poškodbe, zgolj odvit zglob iz premnika.
Uradnemu servisu je posredovala vprašanji: ali se je kaj takega na tem tipu že kdaj primerilo in ali se lahko zglob iz premnika odvije sam.
Odovora NE in DA.
Mislim halo? Zglob se lahko kar sam odvije iz premnika? In kaj bi rekli, če bi se to zgodilo pri 90 km/h in bi šel v jarek, drevo ali drugo vozilo?
Vozilo je ravno 9 mesecev iz garancijske dobe, redno servisirano zgolj na pooblaščenih servisih.
Moje vprašanje je, ker gre očitno za hudo varnostno pomanjkljivost ali bi lahko uveljavljal popravilo preko kulance?
Kako mnenje?
  • predlagala izbris: Binnied ()

krneki0001 ::

Imaš srečo, da se ti ni zgodilo pri večji hitrosti. Zaradi tega imam raje tak model, kjer je premnik vprešan in zaščiten z dodatnim vijakom.

Kolega je zaradi tega letel s ceste, med Krko in Videm Dobrepoljem, ker mu je premnik odletel.

Mare2 ::

Servis ni bil opavljen tako, kot bi moral biti. :)

IL_DIAVOLO ::

Menjaj mehanika, ce se hoces nekaj casa migat.

SambaShare ::

Čisto iz firbca, katera znamka vozila je to? Sploh še nisem videl da bi se kjerkoli dalo ta zglob odstraniti, ponavadi je zaprešan v roko.

MadMax ::

Kater avto ima to tako nevarno narejeno??
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IL_DIAVOLO ::

Nemec zagotovo ne.

Samson ::

Hmmmm, bolj kot gledam bolj mi je podobno Toyoti....Ne bom pa dal roke v ogenj.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

bambam20 ::

Pa disk mi deluje tudi za menjavo?

Tilen ::

Manj kot leto dni iz garancije in že kar kolesa odpadajo? Tudi mene zanima, katero vozilo je to. Tudi rje se mi zdi neverjetno veliko.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

bambam20 ::

Takšno zadevo mora pogledati strokovnjak in podati oceno, kaj je bilo narobe. Zagotovo je mehanik tukaj nekaj narobe privijačil? To niso heci in zaradi tega bi se lahko ti resno poškodoval. Zglob se ne more smaodejno odvit.

Tako, da se splača plačat neodvisnega strokovnjaka, ki bo podal mnenje. Če je napaka pri nestrokovnem popravilu jih tožiš.

K0l1br1 ::

In kako dokažeš, da ni recimo sam odvil ali pa nekdo 3 itd. variant?

MadMax ::

No, če je garancije 5-6 let, pa leto navrh, pa npr 150000+km..., rja in diski niso nič takega. (vseeno pa diski ne izkazujejo dobrega stanja/vzdrževanja...)
Konstrukcijsko pa je to feler ki ga niti socialistične avtofabrike pred 50 leti ne bi naredile...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bambam20 ::

MadMax je izjavil:

No, če je garancije 5-6 let, pa leto navrh, pa npr 150000+km..., rja in diski niso nič takega. (vseeno pa diski ne izkazujejo dobrega stanja/vzdrževanja...)
Konstrukcijsko pa je to feler ki ga niti socialistične avtofabrike pred 50 leti ne bi naredile...


Diski so fuč. Neonakomerno obrabljni in valoviti. Me zanima kok trese tole pri višjih hitrostih.

K0l1br1 je izjavil:

In kako dokažeš, da ni recimo sam odvil ali pa nekdo 3 itd. variant?


Piše zgoraj, da je bilo vozilo sprejeto na servis, kjer se je popravljal zglob?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

MadMax ::

Citroen/pežo?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Dr_M ::

Tale avto zgleda tko, kot da se ze 5 let ni premaknil.
V tako slabem stanju se moj 15 let star peugeot ni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Kurzweil ::

Glede na to koliko je star avto je v katastrofalnem stanju, vsaj to kar se vidi tu. Zanima pa tudi mene, kateri avto je to. Najbolj pomembno pa je, da se ti ni nič zgodilo oz. da si imel zelo veliko srečo, da se ti je to zgodilo praktično v "idealnem času". Za takšne stvari mora nekdo odgovarjat, tole ni hec in ogroženo je lahko mimogrede vsaj eno življenje zaradi takšnega šalabajzerstva oz. slabe kvalitete.

MadMax ::

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

darkolord ::

Bolj kot konstrukcijska napaka to izgleda kot šalabajzerija nekoga, ki je to stvar slabo nazaj zašraufal.

Pri Citroenu/Pežoju je na primer moment privitja tega zgloba 230 Nm! Tega na roke ne moreš privijačit brez metrskega momentnega ključa. Če nekdo tega momenta ne ve, brez težav privije precej precej premalo.



Tudi če bi zglob kompletno zaribal, bi se še vedno vrtel spodnji del, kjer je matica privijačena s precej manjšim momentom. Slednja bi se potem odšraufala kvečjemu do varovalke, tako da bi vse skupaj še vedno nekako stalo skupaj.

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

darkolord je izjavil:

... Tudi če bi zglob kompletno zaribal, bi se še vedno vrtel spodnji del, kjer je matica privijačena s precej manjšim momentom. Slednja bi se potem odšraufala kvečjemu do varovalke, tako da bi vse skupaj še vedno nekako stalo skupaj.

Spodnji del je konus. Ne glede na matico z manjšim momentom privitja, zagrabi kot hudič...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

darkolord je izjavil:

Bolj kot konstrukcijska napaka to izgleda kot šalabajzerija nekoga, ki je to stvar slabo nazaj zašraufal.

Pri Citroenu/Pežoju je na primer moment privitja tega zgloba 230 Nm! Tega na roke ne moreš privijačit brez metrskega momentnega ključa. Če nekdo tega momenta ne ve, brez težav privije precej precej premalo.



Tudi če bi zglob kompletno zaribal, bi se še vedno vrtel spodnji del, kjer je matica privijačena s precej manjšim momentom. Slednja bi se potem odšraufala kvečjemu do varovalke, tako da bi vse skupaj še vedno nekako stalo skupaj.



230Nm je 23kg. To za šalo priviješ s tako močjo in še čez.

stara mama ::

Tole je moralo že pred odpovedjo nekaj časa pokat po avtu.
Samo lastnik je zgleda ignoriral nenavadne zvoke izpod avta.
Ali ga pa na servisu niso jebali 5% in so rekli vredu je.

Je pa tole primer najslabšega možnega konstruiranja.
Zglob, ki se privijači direkt v pesto? Resno???
Normalni avti imajo vprešano v bumerang, ali pa v šapo.

Res me zanima firma tega voza, po rji sodeč sklepam da nekje iz azije.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Primer dobre rešitve:
Ekologija™ in Trajnost™

Scorpia ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nemec zagotovo ne.


Ene par let nazaj je enemu, ki je imel ravno pol leta star audi a3 mu isto odpadlo kolo, oziroma kar celo desno podvozje... sreca da je bilo par sto metrov od uradnega servisa...
Mislim da noben avto ni imun na podobne napake, ce po avtu sari povrsni mehanik ali pa student, kjer niso dobro kontrolirali, ce je prav dokoncal delo.
////

mojca ::

Kaj pa opcija, da je ponoči kdo to odvil na parkingu?

facepalm ::

^ bi se poznale sledi orodja

darkolord ::

krneki0001 je izjavil:

230Nm je 23kg. To za šalo priviješ s tako močjo in še čez.
23 kg z ročico enega metra, ja. Ampak metrski ni ravno ključ, po katerem najprej posežeš.

Ne vem če se še kaj drugega privije s tako velikim momentom. Nosilci motorja, kolesa ipd so precej manj.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

S tem momentom in večjim, se privije dosti stvari na avtu. Polosovine pritegneš z več.

Drugače pa kolesa:
Alu platišča 110Nm, jeklena 220Nm.

darkolord ::

Moj point je v tem, da tistega zgloba ne boš zategnil s takim momentom, če ne veš, da je to potrebno.

Zgodovina sprememb…

shmandi ::

Če ne veš, da je potreben tak moment, nimaš kaj šraufat.

ginekk ::

krneki0001 je izjavil:

S tem momentom in večjim, se privije dosti stvari na avtu. Polosovine pritegneš z več.

Drugače pa kolesa:
Alu platišča 110Nm, jeklena 220Nm.


Ne pretiravaj, morda v tvojem svetu terencov in tovornjakov, na navadnem avtu ne.

Cel avto sem imel razdrt vključno z motorjem na vse dele, pa je bilo več kot 200NM samo na polosovini, ohišju filtra za oljni vložek in na koncu glavne gredi, skratka tam kjer je premer navoja večji od cca 20mm. No, menjalnika nisem podiral, tam bi znal bi še kakšen.
230Nm je ogromno, težko z navadno ragljo toliko priviješ.

krneki0001 ::

Če ti ne moreš 23kilogramov privit, si švoh, ampak res švoh. A kišto pira lahko neseš z eno roko?

facepalm ::

..ce je kista prazna in pivo ze izloceno.. :D

krneki0001 ::

Kva to noben nima 60kg s postlo vred, al kaj?

abyssus ::

Že vemo, katera znamka avtomobila je to?

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Ja, 23kg na meterski ročici ni problem, kaj pa isti moment na 25cm ročice? to je že 92 kil, kar ni več ravno malo. Marikdo nima dovolj žive teže, da bi z lastno težo zategoval, da toliko potegneš, pa se morš že nekje dobro upreti. Če vse skupaj delaš v kakšni čudni legi, potem to ni več šala mala...

Pač malo glasnega razmišljanja....

LP

Jože

krneki0001 ::

Ne vem zakaj bi 230Nm zategoval s 25 cm dolgo ročico. V bistvu še nisem videl tako kratkega moment ključa.

Jaz imam baterijsko mašino, ki zateguje in odteguje do 400Nm. Pa recimo ne odtegne matice na polosovini. Je treba ponavadi vzeti 2m dolgo štango, da lahko odtegneš tisto matico. Zategnem jo pa potem na roke nazaj nekje na 500Nm.

kingsix ::

Scorpia je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nemec zagotovo ne.


Ene par let nazaj je enemu, ki je imel ravno pol leta star audi a3 mu isto odpadlo kolo, oziroma kar celo desno podvozje... sreca da je bilo par sto metrov od uradnega servisa...
Mislim da noben avto ni imun na podobne napake, ce po avtu sari povrsni mehanik ali pa student, kjer niso dobro kontrolirali, ce je prav dokoncal delo.


+1 , poznam isti primer na Audi A6. Seveda pa je miselnost na balkanu pač takšna kot je..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

stara mama ::

To, da takšni deli odletijo (sploh na nemcu) ni čisto nič drugega kot šalabajzerstvo (tako pooblaščeni kot nepooblaščeni servis).
Poznam primer, ko je zaradi enega utrganega volanskega končnika šla preiskava celo verigo nazaj do razvoja. Gre se za BMW in sem imel možnost vpogleda. Tako da ja, odpovedi materialov firme vzamejo resno, ker tu so tožbe in ugled/denar.
Ne moreš pa mujotu prepovedat, naj ne šari po avtu.
Ekologija™ in Trajnost™

Dr_M ::

Nemcem se pa to ziher ne dogaja, ker oni pa delajo oh in sploh hude avte.
No, nekaj podobnega se je zgodilo kolegu na seat ibizi, cca 8 let stara, ne zelo veliko vozena.
Aja, to ni nemc.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Nebivedu, gre samo za ilustracijo, kaj navor pomeni in da pri kratkih ročicah sile niso več tako nedolžne. Kar se momentnega ključa tiče imam jaz pol metra dolgega, ne vpršaj pa me, za kateri obseg momentov, ker sem pozabil, pa še nikoli ga nisem uporabil. Sem pa v mladih letih v eni drugi državi iz dveh fičakovih motorjev sestavil enega pa se potem s tem še nekaj časa vozil. Momentnega ključa nisem imel pa sem malo improviziral. Momente in vrstni red pritegnitve sem dobil od žlahtnika, ki je mehanik, momentni ključ sem pa nadomestil z ročko od gedor, na katero sem nataknil meterski colski ror, silo sem pa meril kar z vago za tehtanje papirja (ona, ki ima na eni strani kavelj, na drugi pa uho - o natančnosti vage ne upam niti pomisliti). Oba motorja sem razstavil na prafaktorje in potem iz delov sestavil enega. Res pa je, da je fičakov motor dokaj enostaven in nima ravno veliko sestavnih delov. Ko sem motor potisnil v fičaka ter ga pritrdil in je vžgal po samo dveh "verglanjih" je bilo veselje nepopisno. Sem se takrat rekel, da tak šalabajzer, da bom z vago za papir avto šravfal, pa že ne bom in sem potem pri poljakih en primeren momentni ključ staklnil.... in ga nikoli uporabil, nikoli več nisem šravfal avta v take obsegu, kot tistega fičaka....

Še pomnite, tovariši, si ne morem pomegati :))

LP

Jože

steev ::

Pol metra dolgi momentni ključi so ponavadi do nekje 200Nm.
:|

m0LN4r ::

Dr_M je izjavil:

Nemcem se pa to ziher ne dogaja, ker oni pa delajo oh in sploh hude avte.
No, nekaj podobnega se je zgodilo kolegu na seat ibizi, cca 8 let stara, ne zelo veliko vozena.
Aja, to ni nemc.

afaik ibize in polote sraufajo skup spanci

OP, model in letnik avta bi rad prosim,
Pa zelo ra bi videl sliko drugega zgloba na drugi strani

Se zgodi, tudi BMW je imel ne tako dolgo nazaj zastoj tekocega traka, ker sta dva pijana in zadeta poljaka sraufala na njem.
Dosti srece tistim, ki naletijo na te avte iz take smene.
Tudi ko poslusam, kako nasi iz revoza delajo gori, nocna smena pijancevanje xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

steev je izjavil:

Pol metra dolgi momentni ključi so ponavadi do nekje 200Nm.


Če ne še manj. Jaz imam 75cm in 1m, pa je 75cm do 250Nm, 1m pa do 400Nm.

fikus_ ::

Op naj poslika še drugo stran. Verjetno je bila napaka pri montaži. Rob zgloba bi se moral ukriviti v utor premnika (glej sliko premnika in 4 utore po obodu) in s tem varovati proti odvitju.

Utk ::

afaik ibize in polote sraufajo skup spanci

VW-je šraufajo samo Nemci, ki lahko dokažejo svoj arijski izvor za najmanj 7 generacij nazaj.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

afaik ibize in polote sraufajo skup spanci

VW-je šraufajo samo Nemci, ki lahko dokažejo svoj arijski izvor za najmanj 7 generacij nazaj.


Ne vem če sploh še kak arijec dela med tistimi turki in balkanci v tovarnah v nemčiji. Sicer je pa večina nemških avtomobilov itak s kitajske in vzhodne Evrope.

zmaugy ::

Znamke pa verjetno ne bomo izvedeli...

krneki0001 ::

Po možnosti kak fiat ali suzuki, ker oni imajo na tak način rešeno s končniki.

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

afaik ibize in polote sraufajo skup spanci

VW-je šraufajo samo Nemci, ki lahko dokažejo svoj arijski izvor za najmanj 7 generacij nazaj.


Ne vem če sploh še kak arijec dela med tistimi turki in balkanci v tovarnah v nemčiji. Sicer je pa večina nemških avtomobilov itak s kitajske in vzhodne Evrope.

Delavci so itak vsi romuni, poljaki, madzari, nasi, srbi, hrvati itd. Tudi vodje oddelkov so tu pa tam kaki stari macki iz balkana. Nemci samo se papirje prelagajo iz enga kupa na drugega.
En tak je vodja sosedove ekipe v tovarni, zna samo "nein" "ja" pa "was?" po nemsko, vodja ekipe je ker je najstarejsi xD
Pac pridni a susmarsko orientirani auslenderji so krivi za padec kvalitete v zadnjih letih.

Kaj ti bo kontrola, ce je za "qualitätskontrolle" zadolzena externa romunska firma. Mu sosed rece, da tale tepih treba na novo rezat, romun pa "gut, gut, weiter"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Top šajtrga" za eno študentsko plačo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11711990 (8745) WizzardOfOZ
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328729 (23956) Heavy
»

menjava dveh gum

Oddelek: Na cesti
296248 (5190) ;-)
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9320903 (17477) krneki0001
»

Zapečeni končniki na vozilu??

Oddelek: Loža
328238 (7606) guest #44

Več podobnih tem