Forum » Na cesti » Izpuljeno prednje kolo
Izpuljeno prednje kolo
MadMax ::
krneki0001 je izjavil:
Po možnosti kak fiat ali suzuki, ker oni imajo na tak način rešeno s končniki.Fiat ne dela takih oslarij, francozi jih.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
ginekk ::
krneki0001 je izjavil:
Če ti ne moreš 23kilogramov privit, si švoh, ampak res švoh. A kišto pira lahko neseš z eno roko?
Prej boš nazaj težil kot priznal da na navadnem avtu ni kaj dosti vijačnih zvez kjer bi bilo več kot 200NM potrebnih. Večina je do 120Nm.
Saj sem jih, samo z navadno ragljo ne gre, tudi ti ne moreš.
Za odvit polosovino rabim še dodatno cev na momentni ključ dat, da je dolgo več kot meter. Da ne omenjam položajev, dostopnosti da to vsaj meter dolgo ročico potem lahko premakneš...na polosovini še gre.
IL_DIAVOLO ::
Se enkrat na dobro vzdrzevanem avtu stvari ne odpadajo.
Pa pustimo nemce ob strani, na nobenem avtu se to ne bi smelo dogajati. Jaz vsakodnevno peljem 100 km/h po grbinah, da avto posteno zaniha, pa nic ne odpade. Tako kot clovesko telo, tudi avto daje neke simptome, da nekaj ni dobro in bo treba zamenjati.
Ce pa ignoriras indice, pa zacnejo stvari odpadat. To je samo malomarnost uporabnik in/ali nestrokovnost mehanika.
Pa pustimo nemce ob strani, na nobenem avtu se to ne bi smelo dogajati. Jaz vsakodnevno peljem 100 km/h po grbinah, da avto posteno zaniha, pa nic ne odpade. Tako kot clovesko telo, tudi avto daje neke simptome, da nekaj ni dobro in bo treba zamenjati.
Ce pa ignoriras indice, pa zacnejo stvari odpadat. To je samo malomarnost uporabnik in/ali nestrokovnost mehanika.
dexterboy ::
Bolj me čudi, da se do sedaj še ni oglasil avtor teme.
Drugače je pa tako, da so danšanji avti za rajo več ali manj vsi po vrsti... žalost, nad katero se lahko samo zjokaš.
Včasih se vprašam, kaj korenitega se je zgodilo z avti v zadnjih 20 letih. Samostojno parkiranje? Sistem opozarjanja pred naletom?
Številka trenutne prestave na armaturki? Vse skupaj bullshit in larifari. Prodajajo nam meglo, za vsem pa stoji DOBIČEK.
In le ta ne sme biti manjši od leta poprej...
Drugače je pa tako, da so danšanji avti za rajo več ali manj vsi po vrsti... žalost, nad katero se lahko samo zjokaš.
Včasih se vprašam, kaj korenitega se je zgodilo z avti v zadnjih 20 letih. Samostojno parkiranje? Sistem opozarjanja pred naletom?
Številka trenutne prestave na armaturki? Vse skupaj bullshit in larifari. Prodajajo nam meglo, za vsem pa stoji DOBIČEK.
In le ta ne sme biti manjši od leta poprej...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
shintaro ::
Wwaaaaa, varen sem, namreč na mojem Reaultu , zglob ni posebej kos, ampak je skupaj z polosovino.. Hell yea
Mene izredno moti da ni napisal modela/znamke in zdej lahko samo ugibamo
Bolj me čudi, da se do sedaj še ni oglasil avtor teme.
Mene izredno moti da ni napisal modela/znamke in zdej lahko samo ugibamo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Če ti ne moreš 23kilogramov privit, si švoh, ampak res švoh. A kišto pira lahko neseš z eno roko?
Prej boš nazaj težil kot priznal da na navadnem avtu ni kaj dosti vijačnih zvez kjer bi bilo več kot 200NM potrebnih. Večina je do 120Nm.
Saj sem jih, samo z navadno ragljo ne gre, tudi ti ne moreš.
Za odvit polosovino rabim še dodatno cev na momentni ključ dat, da je dolgo več kot meter. Da ne omenjam položajev, dostopnosti da to vsaj meter dolgo ročico potem lahko premakneš...na polosovini še gre.
Nekaj jih je, večina je pa res tam med 100 in 120Nm.
Sem pa gor napisal, za polosovino odvit imam 2m dolgo cev, na koncu pa našvasan nastavek 32 za gedoro. To je najlažje.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se enkrat na dobro vzdrzevanem avtu stvari ne odpadajo.
Pa pustimo nemce ob strani, na nobenem avtu se to ne bi smelo dogajati. Jaz vsakodnevno peljem 100 km/h po grbinah, da avto posteno zaniha, pa nic ne odpade. Tako kot clovesko telo, tudi avto daje neke simptome, da nekaj ni dobro in bo treba zamenjati.
Ce pa ignoriras indice, pa zacnejo stvari odpadat. To je samo malomarnost uporabnik in/ali nestrokovnost mehanika.
Kaj je prva stvar, ko začne kaj tolči?
Vsak gre pogledat amortizer in šalčke al pa stabilizator. Noben ne gre gledat končnika na koncu rok. To vsak predvideva, da je premočno, da bi crknilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Tilen ::
krneki0001 je izjavil:
Kaj je prva stvar, ko začne kaj tolči?
Pregled avtomobila na pooblaščenem servisu?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Saj ob morebitni nesreči je potem jasno, kdo je kriv, ali še vedno ne? Se pravi avto odpeljem od pooblaščenca in v prvem ovinku mi izpade kolo. V tem primeru ne morejo reči, da so predali izpravno vozilo. Vozila enostavno niso dovlj temeljito preverili in morajo storške prevzeti nase.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
krneki0001 ::
So zavarovani kot kočevski medvedje. Jim boš moral dokazat, da so oni kaj narobe naredili.
Tilen ::
Ogoljufali bi me vsaj za ceno pregleda, katerega niso dovolj dobro naredili. Goljufija se kazensko preganja.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
krneki0001 ::
Tilen ::
Ne vem, če je to tako enostavno. Razen, če bi jaz želel avtomobil odpeljati po svoji volji in ne bi njim pustil, da dokončajo delo.
Si ne predstavljam, da nekdo izda dokument o izpravnem vozilu za neizpravno vozilo in ne odgovarja v primeru nezgode.
Si ne predstavljam, da nekdo izda dokument o izpravnem vozilu za neizpravno vozilo in ne odgovarja v primeru nezgode.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
krneki0001 ::
Kakšen dokument boš pa dobil na uradnem servisu?
Da je vse, kar so oni pregledali, v mejah normale? In ko tebi kolo odleti, pač rečejo, da so to preverili in je bilo takrat, ko so oni gledali v mejah normale in da si ti nekam moral udariti.
Da je vse, kar so oni pregledali, v mejah normale? In ko tebi kolo odleti, pač rečejo, da so to preverili in je bilo takrat, ko so oni gledali v mejah normale in da si ti nekam moral udariti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hator ::
Zaradi take traparije se lahko ubiješ. Jaz bi na tvojem mestu dal preverit tudi ostale nosilne strukture avtomobila (npr. zadnji most). Sprednji zavorni disk je že videl boljše čase.
Slovenske "super duper" ceste tudi ne vplivajo blagodejno.
Slovenske "super duper" ceste tudi ne vplivajo blagodejno.
darkolord ::
+Ajde, I'll bite:
Drugače je pa tako, da so danšanji avti za rajo več ali manj vsi po vrsti... žalost, nad katero se lahko samo zjokaš.
Včasih se vprašam, kaj korenitega se je zgodilo z avti v zadnjih 20 letih. Samostojno parkiranje? Sistem opozarjanja pred naletom?
Številka trenutne prestave na armaturki? Vse skupaj bullshit in larifari. Prodajajo nam meglo, za vsem pa stoji DOBIČEK.
In le ta ne sme biti manjši od leta poprej...
- bolj energijsko učinkoviti in ekološki motorji
- večja aktivna varnost (ESP/ESC, ASR, EBA, aktivni tempomat, opozorilnik za mrtvi kot, opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu, HUD ...)
- večja pasivna varnost (boljša konstrukcija, več in boljše zračne blazine, boljša varnost pešcev, samodejni klic v sili ob nesreči ...)
- večje udobje
Če nočeš kupovati "megle", lahko kupiš Dacio Sandero, pa boš dobil vse, kar je imel recimo Passat pred 15 leti, in še več.
PgSurfer ::
Vidim, da se je od včeraj nabralo kar nekaj odgovorov, pa bolj malo meni uporabnih.
Torej zanima me kako zastopnika/prodajalca/servis prepričati, da zaradi hude varnostne pomanjkljivosti, privoli v kulanco.
Da ponovno osvetlim, avto je bil redno servisiran na pooblaščenih servisih. Težav ni imel. Izrednih dogodkov (pred tem kajpak :) ) ni bilo. Posegov v podvozje ni bilo.
Med vožnjo ni dajal nobenih opozorilnih znakov. Tresenja volana ni bilo, zvokov ni spuščal, krmiljenje je delovalo b.p. Zadnji servis pred enim letom.
Torej zanima me kako zastopnika/prodajalca/servis prepričati, da zaradi hude varnostne pomanjkljivosti, privoli v kulanco.
Da ponovno osvetlim, avto je bil redno servisiran na pooblaščenih servisih. Težav ni imel. Izrednih dogodkov (pred tem kajpak :) ) ni bilo. Posegov v podvozje ni bilo.
Med vožnjo ni dajal nobenih opozorilnih znakov. Tresenja volana ni bilo, zvokov ni spuščal, krmiljenje je delovalo b.p. Zadnji servis pred enim letom.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: marvin42 ()
MadMax ::
Očitno ga je sram povedat...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Dr_M ::
Ponavadi italjanski tkole razpadajo.
Ampak pustmo se presenetit, ce bo sploh povedal.
Ampak pustmo se presenetit, ce bo sploh povedal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
dexterboy ::
Na prvi sliki levo spodaj je del še enega vozila, luči in blatnik.
Mogoče kdo ve, katera znamka je tisti bel avto?
Mogoče kdo ve, katera znamka je tisti bel avto?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
koyotee ::
Če ti nebi odletelo bo pa itak slej ko prej zgnilo. Pelji na odpad.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Dimnik ::
facepalm ::
gorazdkop ::
Ni mi jasno, kaj pametujete o katastrofalnem stanju na podvozju. Nič takega, kar nimate na svojih avtih, ki so stari 5 let in gor. Drugače pa slike napopajte. mogoče imate edino srećo, da so določeni deli iz aluminija.
Kar vidim je površinska rja na železnih delih. Vijaki so vsi videti ok. Disk pa zarjavi v petih minutah po ustavitvi avta. Dobesedno.
Avtor po mojem špekulira z ugodnostmi, pa noče podati konkretnih podatkov. Če mene kdo vpraša, to ni bilo nikoli privito do konca.
Kar vidim je površinska rja na železnih delih. Vijaki so vsi videti ok. Disk pa zarjavi v petih minutah po ustavitvi avta. Dobesedno.
Avtor po mojem špekulira z ugodnostmi, pa noče podati konkretnih podatkov. Če mene kdo vpraša, to ni bilo nikoli privito do konca.
krneki0001 ::
Lahko da je bilo, ampak bi sam rekel, da se lastnik vozi zelo veliko čez robnike in z vsakim udarcem v robnik se zadeva malo losa. Potem pa še luknje na cesti, ki še dodatno pomagajo.
Lahko pa je bil samo en hud udarec, ki je losal navoj toliko, da se potem od tresljajev in obračanja koles počasi odvija navoj.
Lahko pa je bil samo en hud udarec, ki je losal navoj toliko, da se potem od tresljajev in obračanja koles počasi odvija navoj.
MadMax ::
V enem mesecu ne moreš toliko robnikov pojahat kot predrmaš podvozje v 15km povprečno zluknjane lokalne ceste.
Razen če imaš fetiš na skakanje prek robnikov in delaš izključno to.
Razen če imaš fetiš na skakanje prek robnikov in delaš izključno to.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
fikus_ ::
Mislim, da nekaj pri tej zadevi ne diši, OP je dal podatke, ki jih je hotel. Zadeva je privijačena s finim navojem (ta se ne odvije kar tako) in avto je verjetno star 3 do 5 let (rja na podvozju in disku).
Vse skupaj je ugibanje!
Vse skupaj je ugibanje!
krneki0001 ::
MadMax ::
krneki0001 je izjavil:
Nisi zastopil... Ako rabiš raztegnjeno na eno leto pa naj bo 15x12=180km luknjaste ceste.V enem mesecu ne moreš toliko robnikov pojahat kot predrmaš podvozje v 15km povprečno zluknjane lokalne ceste.
Razen če imaš fetiš na skakanje prek robnikov in delaš izključno to.
V enem letu. Saj je napisal, da je bil servis opravljen eno leto nazaj.
----------
Skakanje prek robnikov ne odvija končnikov.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Stari maček ::
+Ajde, I'll bite:
Drugače je pa tako, da so danšanji avti za rajo več ali manj vsi po vrsti... žalost, nad katero se lahko samo zjokaš.
Včasih se vprašam, kaj korenitega se je zgodilo z avti v zadnjih 20 letih. Samostojno parkiranje? Sistem opozarjanja pred naletom?
Številka trenutne prestave na armaturki? Vse skupaj bullshit in larifari. Prodajajo nam meglo, za vsem pa stoji DOBIČEK.
In le ta ne sme biti manjši od leta poprej...
- bolj energijsko učinkoviti in ekološki motorji
- večja aktivna varnost (ESP/ESC, ASR, EBA, aktivni tempomat, opozorilnik za mrtvi kot, opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu, HUD ...)
- večja pasivna varnost (boljša konstrukcija, več in boljše zračne blazine, boljša varnost pešcev, samodejni klic v sili ob nesreči ...)
- večje udobje
Če nočeš kupovati "megle", lahko kupiš Dacio Sandero, pa boš dobil vse, kar je imel recimo Passat pred 15 leti, in še več.
Gretje sedežev moj 15 let stari Passat ima...
K0l1br1 ::
sarc on Ah dej no, to je bilo za doplačilo, pri dacii vsi vemo, da vse dobiš v osnovni opremi, celo kljuke s ključavnico, dvig sedežev, vse možne nastavitve volana, ni da ni sarc of in da ni imel že star golf III....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
RedDrake ::
Na prvi sliki levo spodaj je del še enega vozila, luči in blatnik.
Mogoče kdo ve, katera znamka je tisti bel avto?
Tisto je verjetno Kia Rio ali Cee'd.
Tudi avto od OP-a je zelo verjetno Kia Cee'd.
EDIT: Tudi izpuh je na desni - spet Kia Cee'd
Druge znamke imajo po 2-3 leta garancije, pri Kii pa je garancije dovolj, da tudi rja že pokaže svoje zobe .
Obstaja pa tudi možnost, da gre za Hyundai i30, ki ima enako zasnovo.
Se sploh ne bi čudil, če ima kak KMAG prste zraven ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
MadMax ::
Ahm, kia...
Koliko imajo pa citroen in pežo garancije?
Koliko imajo pa citroen in pežo garancije?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Dr_M ::
Kia je mehansko se vedno bolj zanesljiva, kot katerkoli svaba.
Kar se pa rjavenja tice, so pa citroeni in peugeoti zmagovalni. Medtem ko ima 20 let stara xsara kaksno rjavo piko na sprednji havbi, v toliko starega VW hodijo macki ponoc spat.
Kar se pa rjavenja tice, so pa citroeni in peugeoti zmagovalni. Medtem ko ima 20 let stara xsara kaksno rjavo piko na sprednji havbi, v toliko starega VW hodijo macki ponoc spat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
m0LN4r ::
Kaj pa tehnicni pregled? Kdaj je bil opravljen?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmaugy ::
Kia je mehansko se vedno bolj zanesljiva, kot katerkoli svaba.
Kar se pa rjavenja tice, so pa citroeni in peugeoti zmagovalni. Medtem ko ima 20 let stara xsara kaksno rjavo piko na sprednji havbi, v toliko starega VW hodijo macki ponoc spat.
Razen da po trditvah nekaterih, ki so v tem primeru prepoznali Kia avto, kolesa dol letijo sama od sebe.
d4vid ::
Kar pa spet ni kriterij, da so kie slabe, lahko je samo vzdrzevanje krivo. Kdo je nazadne kaj saril okrog koles?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
DamijanD ::
Ampak na rednem servisu imho ne preverijo vseh vijakov na podvozju - razen, če s testno vožnjo (ali kako drugače) ugotovijo, da nekaj ni ok.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Top šajtrga" za eno študentsko plačo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13950 (10705) | WizzardOfOZ |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31371 (26598) | Heavy |
» | menjava dveh gumOddelek: Na cesti | 6863 (5805) | ;-) |
» | Poceni terenc (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21941 (18515) | krneki0001 |
» | Zapečeni končniki na vozilu??Oddelek: Loža | 8566 (7934) | guest #44 |