Forum » Na cesti » "Top šajtrga" za eno študentsko plačo
"Top šajtrga" za eno študentsko plačo
facepalm ::
Jaz bi rekel, da je prednost mk.2 Cliotov v tem, da se jih je pri nas prodalo malo morje in se zato, rabljeni deli, dobijo za drobiz. Razne Elantre in Accidenti so redki.
Res, da so tile avti znani kot "neunicljivi" ampak, ce se kaksen vseeno unici (npr menjalnik, glava motorja) ali poskoduje (robnik, nesreca), se Cliota res popravi za drobiz. Moj je bil ocenjen kot (ekonomska) totalka. Dobil 2k€ od zavarovalnice, prodal razbitega za 500€. Tisti, ki ga je kupil, je vanj vlozil 400€ z barvanjem.
Res, da so tile avti znani kot "neunicljivi" ampak, ce se kaksen vseeno unici (npr menjalnik, glava motorja) ali poskoduje (robnik, nesreca), se Cliota res popravi za drobiz. Moj je bil ocenjen kot (ekonomska) totalka. Dobil 2k€ od zavarovalnice, prodal razbitega za 500€. Tisti, ki ga je kupil, je vanj vlozil 400€ z barvanjem.
matobeli ::
Cliote popravljajo za drobiž samo tisti z dostopom do kozolčarjev, pa še to v ruralnih predelih kjer je urna postavka nižja.
V ljubljani ti nič ne pomaga 2€ cenejši rezervni del ker je itak ura mehankarja deleč najdražja stvar. Tudi pri nas na gorenjskem ura dela ni ravno "drobiž".
BTW: Primer z totalko je precej nerelevanten. Oziroma zakaj hudiča ga nisi dal popravit za 400€ in bi ga zih lahko dal naprej za 1500€.
V ljubljani ti nič ne pomaga 2€ cenejši rezervni del ker je itak ura mehankarja deleč najdražja stvar. Tudi pri nas na gorenjskem ura dela ni ravno "drobiž".
BTW: Primer z totalko je precej nerelevanten. Oziroma zakaj hudiča ga nisi dal popravit za 400€ in bi ga zih lahko dal naprej za 1500€.
WizzardOfOZ ::
Fantje, dajte se navadit tak avto sami pošraufat.
Mislim, vsi ste lego kocke sestavljal. A res mislite, da je pa popravljanje avtomobila (menjava končnika, diskov, filtrov, menjava olja,....) kaj drugačna od zaporedja sestavljanj lego kock?
Avto na dvigalko, kolo stram, zavore stran, disk strn, očisti, prekrtači z drat piršno, nov disk gor, nove zavore gor in kolo nazaj. Halo, to ima vsak, ki nima dveh levih rok narejeno na parkplacu pred blokom v maksimalno eni uri.
Za končnik je pa še 4 šraufe več za odšraufat in potem nazaj prišraufat.
Dober kovček s ključi in gedorami stane okol 90€, Ryobi baterijska mašina s 400N (40kg zatega) stane tudi tam okoli 99€, dodatna baterija s 4 ali 5Ah spet toliko skupaj s polnilcem in imaš za 300€ orodje za večino zadev na avtu pošraufat brez nekega mučenja.
Ne se bat pošraufat kake stvari na avtu, ker to res ni taka stvar. Škoda plačevat po 30€ na uro, pa da ti menja 2 diska 4 ure, če jih pa lahko sam zamenjaš.
Rezervne dele se pa na autodocu vzame, kjer pridejo ob popustih lahko tudi konkretno poceni.
Pozabil sem še tole: Hidravlična dvigalka 3 tonska, stane v interdiskontu dobesedno par evrov, še en podstavek se kupi (da se avto iz dvigalke ne stakne pa ti nate ne pade), ki tudi ni več kot 20€, pa imaš vse za avto popravljat.
Mislim, vsi ste lego kocke sestavljal. A res mislite, da je pa popravljanje avtomobila (menjava končnika, diskov, filtrov, menjava olja,....) kaj drugačna od zaporedja sestavljanj lego kock?
Avto na dvigalko, kolo stram, zavore stran, disk strn, očisti, prekrtači z drat piršno, nov disk gor, nove zavore gor in kolo nazaj. Halo, to ima vsak, ki nima dveh levih rok narejeno na parkplacu pred blokom v maksimalno eni uri.
Za končnik je pa še 4 šraufe več za odšraufat in potem nazaj prišraufat.
Dober kovček s ključi in gedorami stane okol 90€, Ryobi baterijska mašina s 400N (40kg zatega) stane tudi tam okoli 99€, dodatna baterija s 4 ali 5Ah spet toliko skupaj s polnilcem in imaš za 300€ orodje za večino zadev na avtu pošraufat brez nekega mučenja.
Ne se bat pošraufat kake stvari na avtu, ker to res ni taka stvar. Škoda plačevat po 30€ na uro, pa da ti menja 2 diska 4 ure, če jih pa lahko sam zamenjaš.
Rezervne dele se pa na autodocu vzame, kjer pridejo ob popustih lahko tudi konkretno poceni.
Pozabil sem še tole: Hidravlična dvigalka 3 tonska, stane v interdiskontu dobesedno par evrov, še en podstavek se kupi (da se avto iz dvigalke ne stakne pa ti nate ne pade), ki tudi ni več kot 20€, pa imaš vse za avto popravljat.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: The Player ()
facepalm ::
Cliote popravljajo za drobiž samo tisti z dostopom do kozolčarjev, pa še to v ruralnih predelih kjer je urna postavka nižja.
V ljubljani ti nič ne pomaga 2€ cenejši rezervni del ker je itak ura mehankarja deleč najdražja stvar. Tudi pri nas na gorenjskem ura dela ni ravno "drobiž".
BTW: Primer z totalko je precej nerelevanten. Oziroma zakaj hudiča ga nisi dal popravit za 400€ in bi ga zih lahko dal naprej za 1500€.
Zelim povedati, da so drazji deli, kateri novi presegajo vrednost avta (menjalniki, karoserija itd..), dostopni po smesnih cenah.
Sam nisem sel v popravilo, ker sem nujno rabil avto in sem 2 dni po nesreci kupil drugega.
Er333 ::
ja seveda. ker je vse tako enostavno. Si sploh kdaj sam šravfal?
Nekdno z najbolj osnovnim orodjem in nič znanja bo pred blokom podrl avto, potem pa ugotovil da mu neko orodje manjka, mu poči vijak, požre glavo oz se mu zgodi katerakoli druga nepredvidena stvar in ostal bo na javnem parkirišču s podrtim avtom in brez pojma kako naprej, pa še brez prevoza.
Če se mehaniku karkoli zakomplicira ima na dosegu roke še tisoč drugih orodij, kakega pomočnika in leta izkušenj in znanja.
Igraš se lahko doma v garaži na project car-u, ne pa v mestu pred blokom z avtom ki ga rabiš takoj.
Nekdno z najbolj osnovnim orodjem in nič znanja bo pred blokom podrl avto, potem pa ugotovil da mu neko orodje manjka, mu poči vijak, požre glavo oz se mu zgodi katerakoli druga nepredvidena stvar in ostal bo na javnem parkirišču s podrtim avtom in brez pojma kako naprej, pa še brez prevoza.
Če se mehaniku karkoli zakomplicira ima na dosegu roke še tisoč drugih orodij, kakega pomočnika in leta izkušenj in znanja.
Igraš se lahko doma v garaži na project car-u, ne pa v mestu pred blokom z avtom ki ga rabiš takoj.
facepalm ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Fantje, dajte se navadit tak avto sami pošraufat.
Mislim, vsi ste lego kocke sestavljal. A res mislite, da je pa popravljanje avtomobila (menjava končnika, diskov, filtrov, menjava olja,....) kaj drugačna od zaporedja sestavljanj lego kock?
Avto na dvigalko, kolo stram, zavore stran, disk strn, očisti, prekrtači z drat piršno, nov disk gor, nove zavore gor in kolo nazaj. Halo, to ima vsak, ki nima dveh levih rok narejeno na parkplacu pred blokom v maksimalno eni uri.
Za končnik je pa še 4 šraufe več za odšraufat in potem nazaj prišraufat.
Dober kovček s ključi in gedorami stane okol 90€, Ryobi baterijska mašina s 400N (40kg zatega) stane tudi tam okoli 99€, dodatna baterija s 4 ali 5Ah spet toliko skupaj s polnilcem in imaš za 300€ orodje za večino zadev na avtu pošraufat brez nekega mučenja.
Ne se bat pošraufat kake stvari na avtu, ker to res ni taka stvar. Škoda plačevat po 30€ na uro, pa da ti menja 2 diska 4 ure, če jih pa lahko sam zamenjaš.
Rezervne dele se pa na autodocu vzame, kjer pridejo ob popustih lahko tudi konkretno poceni.
Pozabil sem še tole: Hidravlična dvigalka 3 tonska, stane v interdiskontu dobesedno par evrov, še en podstavek se kupi (da se avto iz dvigalke ne stakne pa ti nate ne pade), ki tudi ni več kot 20€, pa imaš vse za avto popravljat.
Pri meni je problem prostor. Raje placam 15€ za zamenjavo zavornih ploscic, kot pa da to delam sredi parkirisca. Mehanik nima 15min dela. Jaz, na javni povrsini, z amaterskim orodjem pa cca 2h.
WizzardOfOZ ::
ja seveda. ker je vse tako enostavno. Si sploh kdaj sam šravfal?
Nekdno z najbolj osnovnim orodjem in nič znanja bo pred blokom podrl avto, potem pa ugotovil da mu neko orodje manjka, mu poči vijak, požre glavo oz se mu zgodi katerakoli druga nepredvidena stvar in ostal bo na javnem parkirišču s podrtim avtom in brez pojma kako naprej, pa še brez prevoza.
Če se mehaniku karkoli zakomplicira ima na dosegu roke še tisoč drugih orodij, kakega pomočnika in leta izkušenj in znanja.
Igraš se lahko doma v garaži na project car-u, ne pa v mestu pred blokom z avtom ki ga rabiš takoj.
Za mnejavo dveh diskov in ploščič boš vijake lomil? Katere? To lahko narediš tudi pred blokom na parkplacu.
Drugače pa NEe, jaz pa še nikoli nisem šravfal. Kako pa to zgleda?
Razen tega da sedaj obnavljam že četrtega oldtimerja in da jih na teden toliko pošraufam, kot jih ti še vozil nisi. Sicer sedaj pred svojo bajto, svoj čas smo pa tudi že generalke na motorju delal kar na parkplacu pred blokom. Mašino ven, na šotorko, jo razdret, zamnejat ležaje,...
IL_DIAVOLO je izjavil:
Lol orodja za 500 evrov, ki ga bos rabil ravno 2x na leto.
Rabil ga boš večkrat. Sej rabiš tut doma kaj popravit, kako stikalo zamenjat, kak kos pohištva zašraufat,... Ampak namesto da bi študent šel vsak dan na pivo ali dva, kar znese ene 5 evrov na dan, naj da tist denar v škatlo, pa si bo orodje lahko kupil po treh mesecih brez tistega enega ali dveh pirov na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
The Player ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Fantje, dajte se navadit tak avto sami pošraufat.
Pardon, nisem hotel predlagati izbrisa...
Recimo, da imaš sredstva in voljo za učenje šraufanja avtov?
Kje začeti?
Nihče se ni rodil pameten in nekdo, ki je neizkušen, lahko naredi še več škode, kot jo je že na pokvarjenem vozilu.
Pravtako industrija dela na temu, da bi bil potrošnik čedalje manj neodvisen od drugih in bi popravljali le strokovnjaki (so primeri, ko je vojska morala nek kos opreme poslati proizvajalcu, ker je bila tovarniško tako narejena, da se je ne da popravit). Tako, da novega avta ne boš popravljal zaradi tega razloga (in tudi tega, ker ga ne želiš še bolj uničiti), medtem, ko stara vozila so pa že pretežka za popravit za nekega začetnika, ker tam ne bo treba samo olja zamenjati, ampak še kaj drugega. Na koncu daš potem raje popraviti nekemu strokovnjaku, je bolj zihr.
Potem je treba tudi vedeti, kaj in kdaj je kaj za popraviti/zamenjati. Nič ti ne nuca, da veš kako "šraufat" avto, če bi moral ob x intervalu tudi nekaj še dodatno preventivno zamenjati, pa tega recimo, da ne veš.
Se pravi, kako se sploh tega lotiti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
-valvoline- ::
Danes neko diy popravilo/sravfanje sploh ni nek bav bav. Kliknes youtube in mas tono videoposnetkov ter navodila za vsak mehanski poseg na avtih.
nsa_ag3nt ::
Dvigalo pa pade iz tovornjaka ?
Orodje tudi ni poceni, sami neki eksotični torksi, zvezde in podobno.
In again, op ne misli postati avtomehanik.
Orodje tudi ni poceni, sami neki eksotični torksi, zvezde in podobno.
In again, op ne misli postati avtomehanik.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
-valvoline- ::
Jaz bi rekel, da je prednost mk.2 Cliotov v tem, da se jih je pri nas prodalo malo morje in se zato, rabljeni deli, dobijo za drobiz. Razne Elantre in Accidenti so redki.
Res, da so tile avti znani kot "neunicljivi" ampak, ce se kaksen vseeno unici (npr menjalnik, glava motorja) ali poskoduje (robnik, nesreca), se Cliota res popravi za drobiz. Moj je bil ocenjen kot (ekonomska) totalka. Dobil 2k€ od zavarovalnice, prodal razbitega za 500€. Tisti, ki ga je kupil, je vanj vlozil 400€ z barvanjem.
Z razlogom so accenti/elantre znani kot neunicivi. Sploh pa modeli 2003-2006. Ker dejansko je res tako. Pa ti sploh niso grdi tako kot pravite, to bmvam gre podsvesno ker so pac korejci. Sploh pa recimo 5 vratna elantra je meni zelo vsec, prava komotna ladja z ogromnim prtljaznikom najvecji v razredu. Elantro nisem predlagal ker je pac malo bolj zejna ter manj odporna rjavenju kot accent.
WizzardOfOZ ::
The Player je izjavil:
Recimo, da imaš sredstva in voljo za učenje šraufanja avtov? Kje začeti?
Youtube, iskanje tvojega avta, kako se popravi in stran https://www.howstuffworks.com/
matobeli ::
Eksotični Torxi in zvezde niso tako zelo eksotični da jih ne bi prodajali v vsaki štacuni z orodjem.
Kje začet? Najlažje je da pri menjavi olja, menjavi filtra olja, menjavi filtra zraka in menjavi filtra kabine, načeloma rabiš res minimalno orodja, račno z pravim nastavkom in eno posodo za ujet olje.
Nadaljuješ z svečkami, kabli ter razdelilno kapo. Za vse obstajajo yutubi.
Kje začet? Najlažje je da pri menjavi olja, menjavi filtra olja, menjavi filtra zraka in menjavi filtra kabine, načeloma rabiš res minimalno orodja, račno z pravim nastavkom in eno posodo za ujet olje.
Nadaljuješ z svečkami, kabli ter razdelilno kapo. Za vse obstajajo yutubi.
nsa_ag3nt ::
-valvoline- je izjavil:
Jaz bi rekel, da je prednost mk.2 Cliotov v tem, da se jih je pri nas prodalo malo morje in se zato, rabljeni deli, dobijo za drobiz. Razne Elantre in Accidenti so redki.
Res, da so tile avti znani kot "neunicljivi" ampak, ce se kaksen vseeno unici (npr menjalnik, glava motorja) ali poskoduje (robnik, nesreca), se Cliota res popravi za drobiz. Moj je bil ocenjen kot (ekonomska) totalka. Dobil 2kEUR od zavarovalnice, prodal razbitega za 500EUR. Tisti, ki ga je kupil, je vanj vlozil 400EUR z barvanjem.
Z razlogom so accenti/elantre znani kot neunicivi. Sploh pa modeli 2003-2006. Ker dejansko je res tako. Pa ti sploh niso grdi tako kot pravite, to bmvam gre podsvesno ker so pac korejci. Sploh pa recimo 5 vratna elantra je meni zelo vsec, prava komotna ladja z ogromnim prtljaznikom najvecji v razredu. Elantro nisem predlagal ker je pac malo bolj zejna ter manj odporna rjavenju kot accent.
Mantra o neuničljivosti še kar traja ??
menjava zadnjih komplet zavor (glej slike)
menjava sprednjih komplet zavor
menjava sprednjih rok, kugle, (komplet mehanika za kolesa razen amortizerjev), cevi za hidravlični volan, štarter, polnjenje klime, menjava motornega in zavornega olja
- potrebna nastavitev ročne zavore
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
-valvoline- ::
nsa_ag3nt ::
Dvigalko in avto dvigalo je malo razlike...
Dvigalko (vinto, reno znak) imaš za gumo zamenjati, ne za popravljati menjalnik.
Dvigalko (vinto, reno znak) imaš za gumo zamenjati, ne za popravljati menjalnik.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
WizzardOfOZ ::
Dvigalo pa pade iz tovornjaka ?
Orodje tudi ni poceni, sami neki eksotični torksi, zvezde in podobno.
In again, op ne misli postati avtomehanik.
Ne rabiš dvigala!!! Za drobne stvari - diski, ploščice, olje, filtri,... rabiš avtodvigalko, ki jo imaš v avtu, lahko pa jo nadomestiš s hidravlično 3 tonsko, ki stane okol 10 evrov v interdiskontu. Rabiš pa še nekaj za podstavit, če hidravlika slučajno spusti, da avto ravno nate ne pade.
Seveda ne boš šel za prvič izpuha dol dajat, pa ga šel sam švasat, če tega ne znaš, to ti naredi v delavnici nekdo v parih minutah, ti boš pa dva dni rabil. Ampak za en disk zamenjat, za zračni filter zamnejat, za kabinski filter zamenjat, za kak disk, ploščice,... pa komot sam narediš.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Jaz bi rekel, da je prednost mk.2 Cliotov v tem, da se jih je pri nas prodalo malo morje in se zato, rabljeni deli, dobijo za drobiz. Razne Elantre in Accidenti so redki.
Res, da so tile avti znani kot "neunicljivi" ampak, ce se kaksen vseeno unici (npr menjalnik, glava motorja) ali poskoduje (robnik, nesreca), se Cliota res popravi za drobiz. Moj je bil ocenjen kot (ekonomska) totalka. Dobil 2kEUR od zavarovalnice, prodal razbitega za 500EUR. Tisti, ki ga je kupil, je vanj vlozil 400EUR z barvanjem.
Z razlogom so accenti/elantre znani kot neunicivi. Sploh pa modeli 2003-2006. Ker dejansko je res tako. Pa ti sploh niso grdi tako kot pravite, to bmvam gre podsvesno ker so pac korejci. Sploh pa recimo 5 vratna elantra je meni zelo vsec, prava komotna ladja z ogromnim prtljaznikom najvecji v razredu. Elantro nisem predlagal ker je pac malo bolj zejna ter manj odporna rjavenju kot accent.
Mantra o neuničljivosti še kar traja ??
menjava zadnjih komplet zavor (glej slike)
menjava sprednjih komplet zavor
menjava sprednjih rok, kugle, (komplet mehanika za kolesa razen amortizerjev), cevi za hidravlični volan, štarter, polnjenje klime, menjava motornega in zavornega olja
- potrebna nastavitev ročne zavore
Accent dizel se ne kupuje, tisto kar si omenil je itak vse potrosni materijal, tega je treba sproti servisirat in redno menjavat po potrebi.
nsa_ag3nt ::
-valvoline-
Tisto, kar je bilo menjano nima veze, če je bencinar, dizel ali kaj tretjega.
Je isti jajc kot reno clio.
Tisto, kar je bilo menjano nima veze, če je bencinar, dizel ali kaj tretjega.
Je isti jajc kot reno clio.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
-valvoline- ::
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
@Nebivedu
Ti rabis to kot celoletni trening, da lahko pol na križarjenju sraufas
Lej, ko si z lastnim avtom nekje 100 ali več kilometrov od civilizacije (prve vasice, ki ima mehanika), si prepuščen samemu sebi. Zato imam na telefonu in na prenosnem računalniku kompleten workshop manual od mojega avta (par GB datotek), s sabo peljem tudi nekaj orodja in nekaj rezervnih delov, kak liter olja za menjalnik, motor, diferenciale, zavore,.... Pač ko začneš enkrat do dvakrat na leto hodit po svetu s svojim avtom in odkrivat neokrnjeno naravo, rabiš to znanje.
Samo bom tako rekel; Pa lahko kdorkoli trdi drugače, ampak več znaš, več veljaš.
m0LN4r ::
Tudi pri menjavi zavor se lahko zavlece, ce je kaj mocno zrjavelo ali nimas pri roki pravega kljuca. A zdej pa mora met vsak blokar doma kovcek orodja, dvigalko, garazo itn.? Casa pa imajo vsi na pretek?
Prvo kot prvo, rabis prostor. Fajn je ce imas npr. garazo, dvomim da bi bili vsi glasni, ko bi pred blokom zraven ceste na dvignjenem avtu pri 0 stopinjah nekaj sraufal.
Drugo fajn je ce imas osvetlitev ali luc na tem prostoru. Dvomim da zdaj ko so dnevi kratki imas se kdo danes tolko casa, da pri svetlobi zunaj nekaj posraufa.
Potem rabis orodje ja. Ja jaz ko sem zivel v mestu v bloku, nisem rabil nic od orodja. Od kod vam ideja, da ga ima vsak na tone doma? A kr v spalnici in kopalnici bos mel en kovcek orodja?
Ko pa nebos dobil kak srauf dol, ja se mi je zgodilo sem po celi soseski iskal nekoga ki je imel vsaj 2 metersko vec, da sem odvil vijak.
Pri menjavi kocnika, pa smo ze morali delati z plinom in malo segrevati sraufe in rezati.
In ja, bremzo menjat ni edina stvar na 15 let starem avtu, ki jo bos sraufal, ce nimas srece. In tudi bremzo menjat ni vcasih 15 minut. Kaj bo pa pol?
Lager menjat? Semering menjat? Vzmet menjat? Cev zavorne tekocine menjat? Ko se zatakne bat, bos ga pobozal in bo na 15 let starem avtu kr od samega sebe se vse razdrlo? Mislim fak no. Kaj sele, da te nekaj pri motorju zacne zajebavat?
Ko imas doma garazo, dva polna regala orodja, po moznosti rezervni avto, ce je treba skocit po se nekaj. Ce ze teh osnovnih pogojev nimas, kaj se bos sploh spravljal zravn.
Lepo je ko eni pisete iz samo enega, ponavadi idealnega zornega kota. Tudi vi "mehaniki" niste neki, ko takoj veste kaj je narobe. En kup svetovanja, ampak v bistvu sloganje.
Sem imel problem z vzigom cilinrov napaka nevem kaj, kaj bom doma? V celi ulici nima noben OBDja. Kaj mi bo ODB? Se zapeljem do najblizje delavnice kolko pa se je zacelo:
- Ja napako smo nasli, nepravilen vzig cilindrov. Super to sem jaz vedel ze brez OBDja. Mi zbrise napako, rece zdaj bo ok. Jebela cesta pridem cez 5 minut nazaj isti drek.
- Na pol mi zacne mehanik razlagat, ja to bi trebalo menjat, to bi trebalo menjat, mogoce je lahko to, pa to, pa to. Sem si samo mislil super, kot pri vedezevalki.
Na sreco sem jo na koncu odnesel za 25 evrov, se dobro da sem se odpeljal enga mehanika naprej. In ce se ne spoznas, si ne prides gor na take zadeve pa se lahko na trepalnice postavis.
Sraufanje za hobby za tistega, ki se to lahko gre casovno in prostorno, pod predpostavko da tocno ves kaj rabis in kaj je narobe.
PS:
Vidim da zamenjujete vzdrzevanje in popravljanje.
Prvo kot prvo, rabis prostor. Fajn je ce imas npr. garazo, dvomim da bi bili vsi glasni, ko bi pred blokom zraven ceste na dvignjenem avtu pri 0 stopinjah nekaj sraufal.
Drugo fajn je ce imas osvetlitev ali luc na tem prostoru. Dvomim da zdaj ko so dnevi kratki imas se kdo danes tolko casa, da pri svetlobi zunaj nekaj posraufa.
Potem rabis orodje ja. Ja jaz ko sem zivel v mestu v bloku, nisem rabil nic od orodja. Od kod vam ideja, da ga ima vsak na tone doma? A kr v spalnici in kopalnici bos mel en kovcek orodja?
Ko pa nebos dobil kak srauf dol, ja se mi je zgodilo sem po celi soseski iskal nekoga ki je imel vsaj 2 metersko vec, da sem odvil vijak.
Pri menjavi kocnika, pa smo ze morali delati z plinom in malo segrevati sraufe in rezati.
In ja, bremzo menjat ni edina stvar na 15 let starem avtu, ki jo bos sraufal, ce nimas srece. In tudi bremzo menjat ni vcasih 15 minut. Kaj bo pa pol?
Lager menjat? Semering menjat? Vzmet menjat? Cev zavorne tekocine menjat? Ko se zatakne bat, bos ga pobozal in bo na 15 let starem avtu kr od samega sebe se vse razdrlo? Mislim fak no. Kaj sele, da te nekaj pri motorju zacne zajebavat?
Ko imas doma garazo, dva polna regala orodja, po moznosti rezervni avto, ce je treba skocit po se nekaj. Ce ze teh osnovnih pogojev nimas, kaj se bos sploh spravljal zravn.
Lepo je ko eni pisete iz samo enega, ponavadi idealnega zornega kota. Tudi vi "mehaniki" niste neki, ko takoj veste kaj je narobe. En kup svetovanja, ampak v bistvu sloganje.
Sem imel problem z vzigom cilinrov napaka nevem kaj, kaj bom doma? V celi ulici nima noben OBDja. Kaj mi bo ODB? Se zapeljem do najblizje delavnice kolko pa se je zacelo:
- Ja napako smo nasli, nepravilen vzig cilindrov. Super to sem jaz vedel ze brez OBDja. Mi zbrise napako, rece zdaj bo ok. Jebela cesta pridem cez 5 minut nazaj isti drek.
- Na pol mi zacne mehanik razlagat, ja to bi trebalo menjat, to bi trebalo menjat, mogoce je lahko to, pa to, pa to. Sem si samo mislil super, kot pri vedezevalki.
Na sreco sem jo na koncu odnesel za 25 evrov, se dobro da sem se odpeljal enga mehanika naprej. In ce se ne spoznas, si ne prides gor na take zadeve pa se lahko na trepalnice postavis.
Sraufanje za hobby za tistega, ki se to lahko gre casovno in prostorno, pod predpostavko da tocno ves kaj rabis in kaj je narobe.
PS:
Vidim da zamenjujete vzdrzevanje in popravljanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej se enkrat, dvigalke v mestu nima skor nihce, ravnotako nima glih prostora za take stvari. A naj kr sred mesta v kanalizacijo spustim olje?Dvigalo pa pade iz tovornjaka ?
Orodje tudi ni poceni, sami neki eksotični torksi, zvezde in podobno.
In again, op ne misli postati avtomehanik.
Ne rabiš dvigala!!! Za drobne stvari - diski, ploščice, olje, filtri,... rabiš avtodvigalko, ki jo imaš v avtu, lahko pa jo nadomestiš s hidravlično 3 tonsko, ki stane okol 10 evrov v interdiskontu. Rabiš pa še nekaj za podstavit, če hidravlika slučajno spusti, da avto ravno nate ne pade.
Seveda ne boš šel za prvič izpuha dol dajat, pa ga šel sam švasat, če tega ne znaš, to ti naredi v delavnici nekdo v parih minutah, ti boš pa dva dni rabil. Ampak za en disk zamenjat, za zračni filter zamnejat, za kabinski filter zamenjat, za kak disk, ploščice,... pa komot sam narediš.
Drugic, to je vzdrzevanje, na 15+ let starem avtu je to samo ena izmed 1000 preglavic, ki jo lahko imas, ce se je avto redno uporavljal.
WizzardOfOZ je izjavil:
Jaz pa imam Asistenco, Mobilitätsgarantie in telefon, vec ne rabim.IL_DIAVOLO je izjavil:
@Nebivedu
Ti rabis to kot celoletni trening, da lahko pol na križarjenju sraufas
Lej, ko si z lastnim avtom nekje 100 ali več kilometrov od civilizacije (prve vasice, ki ima mehanika), si prepuščen samemu sebi. Zato imam na telefonu in na prenosnem računalniku kompleten workshop manual od mojega avta (par GB datotek), s sabo peljem tudi nekaj orodja in nekaj rezervnih delov, kak liter olja za menjalnik, motor, diferenciale, zavore,.... Pač ko začneš enkrat do dvakrat na leto hodit po svetu s svojim avtom in odkrivat neokrnjeno naravo, rabiš to znanje.
Samo bom tako rekel; Pa lahko kdorkoli trdi drugače, ampak več znaš, več veljaš.
V luknjah kjer ni signala in zivih ljudi v blizini se pa ne vozim, resno kdo to dela, razen ce se rad igras Robinsona.
ko si z lastnim avtom nekje 100 ali več kilometrov od civilizacijeSej se pa ne vozimo po mongoliji vsak dan. Tja gres z letalom in turisticno agencijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Tudi pri menjavi zavor se lahko zavlece, ....
Saj te razumem, ampak če ni pogojev, jih pač ni.
Pa poglejva z druge strani. Tam nekje od letnika 2003 ali 2005 naprej imajo skoraj vsi boljši namesto prešanega ležaja, kar cel pesto skupaj z ležajem. Res je cena malo višja, dela za 10x manj. Jaz tak ležaj na avtu zamenjam v 25 minutah. Pa je avto 4x4, torej ima vsak še polosovino skozi in pazit moraš še na ABS senzor.
Če boš šel sam šraufat, potem pogledaš za takim avtom. Se strinjaš?
To je tak ležaj (slikano prejšnji teden, ker mi je autodoc poslal napačen del - levi je napačen, sredinski je nov, desni je iz mojega avta):
mr_chai ::
Da se vrnemo mal na temo.
- Honda Jazz do 2004 letnik, neuničljiv avto
- Toyota Yaris, zelo kvaliteten avto
Za Jazzico boš dal kakšnih par sto evrov nad jurja, ampak se splača, če hočeš imet poceni in zanesljiv avto.
Jaz avte tudi šraufam sam. Učil sem se preko youtuba, iz knjige Automotive Engines od Tim Gillesa in iz tega portala https://www.howacarworks.com/, toplo priporočam.
- Honda Jazz do 2004 letnik, neuničljiv avto
- Toyota Yaris, zelo kvaliteten avto
Za Jazzico boš dal kakšnih par sto evrov nad jurja, ampak se splača, če hočeš imet poceni in zanesljiv avto.
Jaz avte tudi šraufam sam. Učil sem se preko youtuba, iz knjige Automotive Engines od Tim Gillesa in iz tega portala https://www.howacarworks.com/, toplo priporočam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
-valvoline- ::
Ma za takle rabljene avte k mas po delih kolk ces po oglasih in odpadih res ni panike. Sel sprednji lezaj? Zamenjas za drobiz komplet rabljeno pesto z lezajem (lahko skupaj z amortizerjem odvisno model avta), sel zadnji? spet nabavis za drobiz rabljen boben z lezajem al pa zadnji nosilec z lezajem. Zamenjava zav oblog, koncnikov, kugel, vilic, sveck, olje, filtrov itn... vse je zelo enostavno. To so zelo preprosti posegi in popravila, najvec je tega za porihtat. Za bolj resna popravila ce ne ves/zmores pa h mehaniku.
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ja meni je to jasno, ce imas se en avto na razpolago se komot in se enkrat; ce se spoznas. Jaz bi pa rabil eno uro + cas nabave + kot reces cas za "reklamacijo" + pa veliko hitreje bi koncal, ce se mi nebi zlomil sraufal, klical kolega da mi je vrezal v ta srauf nov obratni navoj, da smo ga potem ven dobil.Tudi pri menjavi zavor se lahko zavlece, ....
Saj te razumem, ampak če ni pogojev, jih pač ni.
Pa poglejva z druge strani. Tam nekje od letnika 2003 ali 2005 naprej imajo skoraj vsi boljši namesto prešanega ležaja, kar cel pesto skupaj z ležajem. Res je cena malo višja, dela za 10x manj. Jaz tak ležaj na avtu zamenjam v 25 minutah. Pa je avto 4x4, torej ima vsak še polosovino skozi in pazit moraš še na ABS senzor.
Če boš šel sam šraufat, potem pogledaš za takim avtom. Se strinjaš?
To je tak ležaj (slikano prejšnji teden, ker mi je autodoc poslal napačen del - levi je napačen, sredinski je nov, desni je iz mojega avta):
Lahko se zajebes ali te zajebejo pri tem, da ti posljejo napacni del in avto stoji, dokler ne dobis pravega. To je tudi cas, ki ga ne steje nihce.
Dostikrat samo vsi pisete cas, ko je vse idealno. Torej si ze v nizkem startu, avto mas ze dvignjen, orodje mas ze vse pripravljeno pri avtu in seveda pravi rezervni del. Ja potem mogoce 25 minut.
Jaz pa gledam na to takole, 5 minut gor do 3. nadstropja na internet iskat del 10 minut, poiskati poceni ponudnika, narociti 5 minut. It dol v klet po orodje, ga odnest na parkplac 15 minut. Cakati na del po posti 2-3 dni, ce je na zalogi. 5 minut da dvignem avto, 5 minut da vzamem dol kolo.... itn.
Realno ni 25 minut pickin dim. Teh netto 25 minut je lahko brutto 3 dni.
-valvoline- je izjavil:
Ma za takle rabljene avte k mas po delih kolk ces po oglasih in odpadih res ni panike. Sel sprednji lezaj? Zamenjas za drobiz komplet rabljeno pesto z lezajem (lahko skupaj z amortizerjem odvisno model avta), sel zadnji? spet nabavis za drobiz rabljen boben z lezajem al pa zadnji nosilec z lezajem. Zamenjava zav oblog, koncnikov, kugel, vilic, sveck, olje, filtrov itn... vse je zelo enostavno. To so zelo preprosti posegi in popravila, najvec je tega za porihtat. Za bolj resna popravila ce ne ves/zmores pa h mehaniku.Zacnimo tu, zivis v centru mesta, v bloku nekje med 40-60m2 v tretjem stuku, avto si parkiral eno ulico nizje ob cesti. Edino orodje, ki ga imas je tisti set orodja iz lidla za 20 evrov in imbus st. 6 za sestavljanje pohistva. Zunaj dezuje, 5 stopinj. Pa zacnimo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Če so pravi pogoji boš šel šraufat, če je dež tudi jaz ne grem, pa imam nadstrešek.
Pa prej si napisal Mongolija. Dost je že romunija ali Ukrajina. Meni je v veselje se tja odpeljati, se tam vozit in kaj videt v lastni režiji. Avioni in agencije mi nikoli niso bile všeč.
Pa prej si napisal Mongolija. Dost je že romunija ali Ukrajina. Meni je v veselje se tja odpeljati, se tam vozit in kaj videt v lastni režiji. Avioni in agencije mi nikoli niso bile všeč.
-valvoline- ::
Haha, izgovori. Tudi ce bos mev svojo garazo z vsem orodjem kar ga je se vedno ne bos zavihal rokave :v Pussy.
Mors met predvsem veselje do tega. Jaz mogoce vem vec od nekega povprecnega profi mehanika, ampak poklicno se z tem ne bi ukvarjal. Sraufam samo zase in druzino, obcasno pomagam tudi zlahti in kakemu prjatlu. Bolj zarad druzenja in sprostitev.
Mors met predvsem veselje do tega. Jaz mogoce vem vec od nekega povprecnega profi mehanika, ampak poklicno se z tem ne bi ukvarjal. Sraufam samo zase in druzino, obcasno pomagam tudi zlahti in kakemu prjatlu. Bolj zarad druzenja in sprostitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
PS:
Jaz imam tudi vedno v zepu zravn kljucev instalacijski usb kljuc z vsemi verzijami windowsa in bootable linux z parted magic, bootable antivirus. Mi sploh ni problem nekomu v 15 minutah sistem nalozit in ga resit vseh muk.
A si ti upas laufat brez takega kljuca naokoli?
Nisem pa tak, da bi mu ocital zakaj pa nimas tega ti, saj pa je samo 15 minut. Potegni si instalacijo, naredi si jo bootable, FN+F2, vklopi boot menu, izklopi secure boot, F12 pa pici misko. 15 minut dela.
Imam tudi rezervno graficno, rezervni napajalnik, rezervno mrezno kartico, rezervni wlan usb, rezervni router, rezervni disk in za vsak slucaj kako palcko rama. Za vse ostalo pa ebay.
Pa na zadnje, ko sem gledal youtube video kako se nekaj naredi je ura tekla naprej. Ta cas mi placa kdo? Imam pomembnejse stvari, kot sraufanje avta zunaj.
Jaz nardim v mojem primeru tako. Dokler ti menjavas lager, jaz Taksistu Toniju nardim na dveh PCjih upgrade na W10, fresh instal z novim SSDjom. Pokasiram 2x50eur za vsak PC posebej in tebi dam 1x 50eur za tistih 25 minut dela in 5 minut pavze, ko pa sem fraj pa se ukvarjam rajsi z zeno ali delam nekaj zabavnega in potrosim tistih viska 50eur.
Jaz imam tudi vedno v zepu zravn kljucev instalacijski usb kljuc z vsemi verzijami windowsa in bootable linux z parted magic, bootable antivirus. Mi sploh ni problem nekomu v 15 minutah sistem nalozit in ga resit vseh muk.
A si ti upas laufat brez takega kljuca naokoli?
Nisem pa tak, da bi mu ocital zakaj pa nimas tega ti, saj pa je samo 15 minut. Potegni si instalacijo, naredi si jo bootable, FN+F2, vklopi boot menu, izklopi secure boot, F12 pa pici misko. 15 minut dela.
Imam tudi rezervno graficno, rezervni napajalnik, rezervno mrezno kartico, rezervni wlan usb, rezervni router, rezervni disk in za vsak slucaj kako palcko rama. Za vse ostalo pa ebay.
Pa na zadnje, ko sem gledal youtube video kako se nekaj naredi je ura tekla naprej. Ta cas mi placa kdo? Imam pomembnejse stvari, kot sraufanje avta zunaj.
Jaz nardim v mojem primeru tako. Dokler ti menjavas lager, jaz Taksistu Toniju nardim na dveh PCjih upgrade na W10, fresh instal z novim SSDjom. Pokasiram 2x50eur za vsak PC posebej in tebi dam 1x 50eur za tistih 25 minut dela in 5 minut pavze, ko pa sem fraj pa se ukvarjam rajsi z zeno ali delam nekaj zabavnega in potrosim tistih viska 50eur.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
Jaz prjatlom tudi pc sw in hw zrihtam za kavico i 6 pack. Nikoli centa nobenemu nisem racunal za instalacijo winsev. Oni pa meni nekaj zrihtajo in pomagajo k jih jaz rabim. Ni vse v denarju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Er333 ::
peljem avto k mehaniku, vmes pa lahko na šihtu nabijam nadure. Ne samo da z naduram zaslužim da plačam mehanika, še šef je bolj zadovoljen z mano, čez teden imam potem manj gužve, delo poteka bolj sproščeno, ker vem da ne bom v zaostanku. Ko rabim dopust ga dobim brez vprašanj, ker se šef spomni na tiste moje nadure. Ko pomislim na vse te bonuse, mi na kraj pameti ne pride da bi klečal pred avtom in si mazal roke.
WizzardOfOZ ::
PS:
Jaz imam tudi vedno v zepu zravn kljucev instalacijski usb kljuc z vsemi verzijami windowsa in bootable linux z parted magic, bootable antivirus. Mi sploh ni problem nekomu v 15 minutah sistem nalozit in ga resit vseh muk.
A si ti upas laufat brez takega kljuca naokoli?
Nisem pa tak, da bi mu ocital zakaj pa nimas tega ti, saj pa je samo 15 minut. Potegni si instalacijo, naredi si jo bootable, FN+F2, vklopi boot menu, izklopi secure boot, F12 pa pici misko. 15 minut dela.
Imam tudi rezervno graficno, rezervni napajalnik, rezervno mrezno kartico, rezervni wlan usb, rezervni router, rezervni disk in za vsak slucaj kako palcko rama. Za vse ostalo pa ebay.
Pa na zadnje, ko sem gledal youtube video kako se nekaj naredi je ura tekla naprej. Ta cas mi placa kdo? Imam pomembnejse stvari, kot sraufanje avta zunaj.
Jaz nardim v mojem primeru tako. Dokler ti menjavas lager, jaz Taksistu Toniju nardim na dveh PCjih upgrade na W10, fresh instal z novim SSDjom. Pokasiram 2x50eur za vsak PC posebej in tebi dam 1x 50eur za tistih 25 minut dela in 5 minut pavze, ko pa sem fraj pa se ukvarjam rajsi z zeno ali delam nekaj zabavnega in potrosim tistih viska 50eur.
Tak usb ključ imam tudi jaz, poleg certificiranega windows to go usb ključa in prenosnika, ki je vedno z mano. Pa šraufam tudi. Your point?
Meni je šraufanje ODMIK od šraufanja računalnikov in programiranja. 23 let že programiram, 30 let se ukvarjam na splošno z računalniki (od ZX81 naprej). In mi je šraufanje avtomobilov tisti hobi, da se umaknem od računalnika. Pa še pri potovanjih mi prav pride, ko se mi ni treba ozirat, kje bo prvi mehanik, ampak če se le da zadevo sam popravim.
-valvoline- ::
peljem avto k mehaniku, vmes pa lahko na šihtu nabijam nadure. Ne samo da z naduram zaslužim da plačam mehanika, še šef je bolj zadovoljen z mano, čez teden imam potem manj gužve, delo poteka bolj sproščeno, ker vem da ne bom v zaostanku. Ko rabim dopust ga dobim brez vprašanj, ker se šef spomni na tiste moje nadure. Ko pomislim na vse te bonuse, mi na kraj pameti ne pride da bi klečal pred avtom in si mazal roke.
Ne gre se o tem da ti mas ali nimas za servis, vsak si lahko placa. Fora je v zadovoljstvu, ko si avto sam popravis. Try it.
m0LN4r ::
Travo na dvoriscu lahk tut sam pokosis, lahk pa das sosedovemu mulcu 5 eur in cocacolo pa gres ta cas igrat klavir. Pac nekaj za nekaj, zakaj bi se jebal ce se ti ni treba.
Ravnotako sem vesel, da imam prakticno prazno garazo in nisem niti centa zapravil za orodje v zvezi z avtom. Sem ta denar porabil drugje, bolje in se mi je ze Xkrat povrnilo.
Pa kot sem ze zgoraj napisal ni tako enostavno, kot to prikazujete. V vasem primeru ja, mogoce. V vecini primerov pa se ze zatakne pri dejavnikih, kot so prostor.
Student v studentskem domu si naj sraufa avto kje? Npr. za tomijem na blatnem soder parkplacu? Orodje pa ma ziher cimer v svoji 4x6metrski sobi.
Se vedno isti point, da zaradi tega, ker imam doma jaz en kup rezervnih delov in mi je nekaj 15 minut, ne govorim drugim, da naj oni imajo in delajo isto.
Ravnotako sem vesel, da imam prakticno prazno garazo in nisem niti centa zapravil za orodje v zvezi z avtom. Sem ta denar porabil drugje, bolje in se mi je ze Xkrat povrnilo.
Pa kot sem ze zgoraj napisal ni tako enostavno, kot to prikazujete. V vasem primeru ja, mogoce. V vecini primerov pa se ze zatakne pri dejavnikih, kot so prostor.
Student v studentskem domu si naj sraufa avto kje? Npr. za tomijem na blatnem soder parkplacu? Orodje pa ma ziher cimer v svoji 4x6metrski sobi.
WizzardOfOZ je izjavil:
My point? Da ne posplosujem in pricakujem, da to imajo in delajo vsi mimoidoci.PS:
Jaz imam tudi vedno v zepu zravn kljucev instalacijski usb kljuc z vsemi verzijami windowsa in bootable linux z parted magic, bootable antivirus. Mi sploh ni problem nekomu v 15 minutah sistem nalozit in ga resit vseh muk.
A si ti upas laufat brez takega kljuca naokoli?
Nisem pa tak, da bi mu ocital zakaj pa nimas tega ti, saj pa je samo 15 minut. Potegni si instalacijo, naredi si jo bootable, FN+F2, vklopi boot menu, izklopi secure boot, F12 pa pici misko. 15 minut dela.
Imam tudi rezervno graficno, rezervni napajalnik, rezervno mrezno kartico, rezervni wlan usb, rezervni router, rezervni disk in za vsak slucaj kako palcko rama. Za vse ostalo pa ebay.
Pa na zadnje, ko sem gledal youtube video kako se nekaj naredi je ura tekla naprej. Ta cas mi placa kdo? Imam pomembnejse stvari, kot sraufanje avta zunaj.
Jaz nardim v mojem primeru tako. Dokler ti menjavas lager, jaz Taksistu Toniju nardim na dveh PCjih upgrade na W10, fresh instal z novim SSDjom. Pokasiram 2x50eur za vsak PC posebej in tebi dam 1x 50eur za tistih 25 minut dela in 5 minut pavze, ko pa sem fraj pa se ukvarjam rajsi z zeno ali delam nekaj zabavnega in potrosim tistih viska 50eur.
Tak usb ključ imam tudi jaz, poleg certificiranega windows to go usb ključa in prenosnika, ki je vedno z mano. Pa šraufam tudi. Your point?
Meni je šraufanje ODMIK od šraufanja računalnikov in programiranja. 23 let že programiram, 30 let se ukvarjam na splošno z računalniki (od ZX81 naprej). In mi je šraufanje avtomobilov tisti hobi, da se umaknem od računalnika. Pa še pri potovanjih mi prav pride, ko se mi ni treba ozirat, kje bo prvi mehanik, ampak če se le da zadevo sam popravim.
-valvoline- je izjavil:
Zadovoljstvo ni vecje od tega, ko sam zamenjas zarnico ali pa baterije v daljincu.peljem avto k mehaniku, vmes pa lahko na šihtu nabijam nadure. Ne samo da z naduram zaslužim da plačam mehanika, še šef je bolj zadovoljen z mano, čez teden imam potem manj gužve, delo poteka bolj sproščeno, ker vem da ne bom v zaostanku. Ko rabim dopust ga dobim brez vprašanj, ker se šef spomni na tiste moje nadure. Ko pomislim na vse te bonuse, mi na kraj pameti ne pride da bi klečal pred avtom in si mazal roke.
Ne gre se o tem da ti mas ali nimas za servis, vsak si lahko placa. Fora je v zadovoljstvu, ko si avto sam popravis. Try it.
WizzardOfOZ je izjavil:
Meni je odmik narava, sport, glasbeni instrument in sex, drugs, rockandroll. Za sraufanje avta tu ni mesta, niti denarja. Pac.PS:
Jaz imam tudi vedno v zepu zravn kljucev instalacijski usb kljuc z vsemi verzijami windowsa in bootable linux z parted magic, bootable antivirus. Mi sploh ni problem nekomu v 15 minutah sistem nalozit in ga resit vseh muk.
A si ti upas laufat brez takega kljuca naokoli?
Nisem pa tak, da bi mu ocital zakaj pa nimas tega ti, saj pa je samo 15 minut. Potegni si instalacijo, naredi si jo bootable, FN+F2, vklopi boot menu, izklopi secure boot, F12 pa pici misko. 15 minut dela.
Imam tudi rezervno graficno, rezervni napajalnik, rezervno mrezno kartico, rezervni wlan usb, rezervni router, rezervni disk in za vsak slucaj kako palcko rama. Za vse ostalo pa ebay.
Pa na zadnje, ko sem gledal youtube video kako se nekaj naredi je ura tekla naprej. Ta cas mi placa kdo? Imam pomembnejse stvari, kot sraufanje avta zunaj.
Jaz nardim v mojem primeru tako. Dokler ti menjavas lager, jaz Taksistu Toniju nardim na dveh PCjih upgrade na W10, fresh instal z novim SSDjom. Pokasiram 2x50eur za vsak PC posebej in tebi dam 1x 50eur za tistih 25 minut dela in 5 minut pavze, ko pa sem fraj pa se ukvarjam rajsi z zeno ali delam nekaj zabavnega in potrosim tistih viska 50eur.
Tak usb ključ imam tudi jaz, poleg certificiranega windows to go usb ključa in prenosnika, ki je vedno z mano. Pa šraufam tudi. Your point?
Meni je šraufanje ODMIK od šraufanja računalnikov in programiranja. 23 let že programiram, 30 let se ukvarjam na splošno z računalniki (od ZX81 naprej). In mi je šraufanje avtomobilov tisti hobi, da se umaknem od računalnika. Pa še pri potovanjih mi prav pride, ko se mi ni treba ozirat, kje bo prvi mehanik, ampak če se le da zadevo sam popravim.
Se vedno isti point, da zaradi tega, ker imam doma jaz en kup rezervnih delov in mi je nekaj 15 minut, ne govorim drugim, da naj oni imajo in delajo isto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-valvoline- ::
Ce iskreno in po pravici povem, men so vsi moski k jih ne zanima avto in obcasno sravfanje mal 'sumivi' if you know what i mean
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WizzardOfOZ ::
Se vedno isti point, da zaradi tega, ker imam doma jaz en kup rezervnih delov in mi je nekaj 15 minut, ne govorim drugim, da naj oni imajo in delajo isto.
Saj tudi jaz ne govorim za kake hude posege v avto, recimo da boš šel menjalnik razdirat na dvorišču ali pa generalko na motorju delat pred blokom (čeprav smo kot mulci tudi to naredili), ampak da zamenjaš ploščice, zamenjaš filtre, zamenjaš olje, očistiš maf senzor, menjaš lambdo,... To vse so stvari, ki ne vzamejo veliko časa (niti skupaj o ogledom youtube, kako se to zamenja), na servisu je pa takoj od 30 evrov naprej.
Če si študent brez denarja in si komaj za avto in registracijo skupaj nabral, si težko privoščiš mehanika. Za dele zbereš, ker ti malo starši posodijo, orodje si sposodiš pri fotru ali kolegu in kot študent imaš čas, da lahko tiste manjše zadeve sam zamenjaš. S tem si prišparal pri denarju, ki ga že tako nimaš kot študent, si pa zapravil nekaj svojega prostega časa, ki je pa v tem primeru zastonj.
IL_DIAVOLO ::
Sraufanje avta sprostitev? Lol
Meni ze menjava gum predstavlja muko in tega ne bi pocel, ce ne bi bilo potrebno. No ja, lahko bi peljal k mehaniku, ampak pri večih avtih je to nepotreben strosek.
Meni ze menjava gum predstavlja muko in tega ne bi pocel, ce ne bi bilo potrebno. No ja, lahko bi peljal k mehaniku, ampak pri večih avtih je to nepotreben strosek.
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Sraufanje avta sprostitev? Lol
Meni ze menjava gum predstavlja muko in tega ne bi pocel, ce ne bi bilo potrebno. No ja, lahko bi peljal k mehaniku, ampak pri večih avtih je to nepotreben strosek.
Meni je npr Jay Leno car. Vsakih tolk casa si najbogatejsi komedijant zaviha rokave in se loti servisiranja/popravljanja kaksnega avta iz svoje kolekcije 150+. Kapo dol. For the love of the cars.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Sraufanje avta sprostitev? Lol
Meni ze menjava gum predstavlja muko in tega ne bi pocel, ce ne bi bilo potrebno. No ja, lahko bi peljal k mehaniku, ampak pri večih avtih je to nepotreben strosek.
Ampak počneš, ker prišparaš. In če študent nima denarja, je primoran to narest, da bo prišparal. Zato pa spodbujam take, da si sami kaj pošraufajo. Sej če ne vedo kako, jim lahko tudi pomagam al pa jim pokažem. Še vedno sem mnenja, da več ko znaš,...
Ja sprostitev je to. Delat samo na računalniku in sedet za mizo 8 in več ur je muka. Pri šraufanju se pa celo telo malo pretegne. (ja eni na fitnes, pa prah jest, drugi pa avto šraufat, pa pol z njim na čevape)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
IL_DIAVOLO ::
Ko se spravim gume menjat, tisti dan naceloma ne treniram, ti fajn stopi v noge in kriz, se strinjam
zobnik ::
Vrjamem da so clioti jajca, ampak zrihtaš pocen in voziš dalje.
Jaz bi vseeno predlagal ibizo 2003-2005, avto je 3x bolj udoben od cliota.
Dejansko ni res. To pišeš zato, ker imaš na svojem zjebane blažilnike.
Govorim o zvočni izolaciji o udobnosti sedeževe ne pa to kako se obnaša avto na cesti.
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko se spravim gume menjat, tisti dan naceloma ne treniram, ti fajn stopi v noge in kriz, se strinjam
Zdej si pa zamisli, kok mišice trpijo, ko s 400Nm mašino probaš odvijačit 30 let star vijak na oldtimerju, pa upaš, da se ne bo zlomil. Po ene dveh zamenjanih 5AH baterijah in ene dvournem nabijanju v prazno, te roke konkretno bolijo (pa ima mašina samo 40kg navora). Ampak je pa potem tolk večje veselje, ko vijak popusti in gre zadeva narazen.
Smo že odšraufal vse vijake na kolesu, pa smo z macolo odbijal kolo dol s pesta, ker je bilo 12 let gor in se je vse skupaj zapeklo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TheBlueOne ::
Jaz zacetnikom ne bi priporocal, da sami menjajo zavore, posebej na starem avtu. Je hitro veckratnik stroska. Kaj takega lahko predlaga samo nekdo, ki nikoli ni sravfal "studentskih" avtov. :) Jaz sem jih, ker je foter od bivse imel delavnico in govorim iz izkusenj.
Torej menjava diskov, ploscic.
Problem st. ena je, da lahko polomis kaksn sravf, ker so praviloma ultimo zarustano oz. je celotna zadeva skoraj nek monolit. Tudi, ce ti uspe zadeve razdreti, kar dvomim, da uspe 95% studentov, tudi, ce imas dvigalko, pride problem, kako zadeve ocistit. Ce imas res potrpljenje in x ur casa zicna krtaca. Ce polomis vijak te morda caka vleka do mehanika, kar na koncu hitro stane 10h+ kompetentnega mehanike. Kjer niti ni garancije, da bo slo brez novega dela.
Potem pride problem s tem, kako nazaj stisniti cilindre, posebej, ce je zraven rocna. To se kar hitr poskoduje. Ce poskodujes ta mehanizem te lahko caka se dosti bolj zajeten racun.
Problem tri je, kako presodit kaj je se OK, ce si popoln zacetnik?
In problem stiri, dvigalke niso narejene za popravila pod avtom!!!! Ce nimas finega dostopa in se ti avto morda spusti imas morda sreco, da glave ravno nisi imel pod blatnikom, kar jo bos, ce menjas zavore. Ce imas nekoliko manj srece, si si spestal roko, ce se malo manj, si bil ravno sredi akcije in morda ne prezivis.
Kar se tice idealnega studentskega avta, glasujem za Fiat Pando, ker je vse zelo lepo dostopno in marsikdo zadeve rad sravfa in deli so poceni. Idealna za vijuganje po Lubljani, zimske razmere niso problem.
Torej menjava diskov, ploscic.
Problem st. ena je, da lahko polomis kaksn sravf, ker so praviloma ultimo zarustano oz. je celotna zadeva skoraj nek monolit. Tudi, ce ti uspe zadeve razdreti, kar dvomim, da uspe 95% studentov, tudi, ce imas dvigalko, pride problem, kako zadeve ocistit. Ce imas res potrpljenje in x ur casa zicna krtaca. Ce polomis vijak te morda caka vleka do mehanika, kar na koncu hitro stane 10h+ kompetentnega mehanike. Kjer niti ni garancije, da bo slo brez novega dela.
Potem pride problem s tem, kako nazaj stisniti cilindre, posebej, ce je zraven rocna. To se kar hitr poskoduje. Ce poskodujes ta mehanizem te lahko caka se dosti bolj zajeten racun.
Problem tri je, kako presodit kaj je se OK, ce si popoln zacetnik?
In problem stiri, dvigalke niso narejene za popravila pod avtom!!!! Ce nimas finega dostopa in se ti avto morda spusti imas morda sreco, da glave ravno nisi imel pod blatnikom, kar jo bos, ce menjas zavore. Ce imas nekoliko manj srece, si si spestal roko, ce se malo manj, si bil ravno sredi akcije in morda ne prezivis.
Kar se tice idealnega studentskega avta, glasujem za Fiat Pando, ker je vse zelo lepo dostopno in marsikdo zadeve rad sravfa in deli so poceni. Idealna za vijuganje po Lubljani, zimske razmere niso problem.
KAVINSKY ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ampak je pa potem tolk večje veselje, ko vijak popusti in gre zadeva narazen.
Še večje veselje je, ko moraš iti po to garnituro
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25141 (20644) | matobeli |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19552 (16406) | zobnik |
» | Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8212 (5647) | hojnikb |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31082 (26309) | Heavy |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16149 (12697) | krneki0001 |