Forum » Na cesti » Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?
Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?
Temo vidijo: vsi
next3steps ::
Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.
Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.
In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.
Meni je s stotimi konji in tono 300 kg problem prehitevati v peti ter za eno vozilo uporabiti 3 kilometre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
negotiator ::
Poleg tega pa se mi ne zdi nek big deal iti skozi tisto prestavo ali dve - še zabavno je, če le tisti, ki ga prehitevaš ne pospešuje, nasproti pa se že nekdo bliža.
Pozabil sem omenit še en primer, ko sem prehiteval en avto, ki je začel pospeševat ravno, ko sem bil skoraj že pred njim, nasproti pa že leti en drug. Šlo je za par metrov, revež nasproti pa bi skoraj na njivo zapeljal, le zaradi starejšega para, ki sta bila v tistem avtu, ki je pospešil. Da bi se pa nazaj umaknil je bilo pa tudi že prepozno. Nekateri res ne vedo, kakšno grožnjo povzročajo s tem.
Pozabil sem omenit še en primer, ko sem prehiteval en avto, ki je začel pospeševat ravno, ko sem bil skoraj že pred njim, nasproti pa že leti en drug. Šlo je za par metrov, revež nasproti pa bi skoraj na njivo zapeljal, le zaradi starejšega para, ki sta bila v tistem avtu, ki je pospešil. Da bi se pa nazaj umaknil je bilo pa tudi že prepozno. Nekateri res ne vedo, kakšno grožnjo povzročajo s tem.
All easy problems have already been solved.
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.
Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.
In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.
Me zanima, kaj bi naredil, če bi prehiteval še močnejši avto od tvojega in te on ne bi spustil? Vedno bo še nekdo hitrejši od tebe, pa ti ne bo govoril, zakaj imaš tako švohoten avto. Nekateri si močnejšega ne morejo privoščit, ali pa ga preprosto ne potrebujejo. Za neko običajno prehitevanje ne rabiš formule.
Takšnih primerov, kjer me ni spustil naprej in je nalašč pritisnil po gasu je bil zgolj eden leta 2011 in bil je v Audiju. Naj si zaradi enega takšnega primera žile režem. Mimo vseh ostalih počasnejših voznikov sem šel brez problema.
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.
Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.
In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.
Me zanima, kaj bi naredil, če bi prehiteval še močnejši avto od tvojega in te on ne bi spustil? Vedno bo še nekdo hitrejši od tebe, pa ti ne bo govoril, zakaj imaš tako švohoten avto. Nekateri si močnejšega ne morejo privoščit, ali pa ga preprosto ne potrebujejo. Za neko običajno prehitevanje ne rabiš formule.
Takšnih primerov, kjer me ni spustil naprej in je nalašč pritisnil po gasu je bil zgolj eden leta 2011 in bil je v Audiju. Naj si zaradi enega takšnega primera žile režem. Mimo vseh ostalih počasnejših voznikov sem šel brez problema.
No vidiš, naj si mi režemo žile, ker nimamo avta s 300 konji?
All easy problems have already been solved.
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
Pozabil sem omenit še en primer, ko sem prehiteval en avto, ki je začel pospeševat ravno, ko sem bil skoraj že pred njim, nasproti pa že leti en drug. Šlo je za par metrov, revež nasproti pa bi skoraj na njivo zapeljal, le zaradi starejšega para, ki sta bila v tistem avtu, ki je pospešil. Da bi se pa nazaj umaknil je bilo pa tudi že prepozno. Nekateri res ne vedo, kakšno grožnjo povzročajo s tem.
To veš,da si povzročil prekršek in da bi si zaslužil globo in kazenske pike. V škarjice se ne prehiteva zaboga. za volanom se vedeš neodgovorno in spravlja v nevarnost voznike. Seveda, par je bil kriv, ker si ti ogrožal nasproti vozeče vozilo. Jaz se v tem primeru obrnem, zapišem registersko in bi dobil položnico za nepravilno prehitevanje ( mislim, da je 800 € in 5 kazenskih pik) ..
negotiator je izjavil:
No vidiš, naj si mi režemo žile, ker nimamo avta s 300 konji?
To je neumno pisanje, da veš. Potrebno je imeti pravilno razmerje navor, konji, teža. Večina kupujejo kr neki, važn, da se premika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Malajlo ::
Pa kaj za eno kanto ima, da rabi cel ovinek za pospeševanje na njegovo hitrost, ki je najbrž 60, ker pri 90 ga pa res nima smisla prehitevati, pa še dovoljeno ni na regionalnki?
Glih zato, da je ne more zajebat. Kar nekaterim se pospeševanje medtem ko so prehitevani, nekaj normalnega. Kaj ima(mo) pa ene kante!
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Pozabil sem omenit še en primer, ko sem prehiteval en avto, ki je začel pospeševat ravno, ko sem bil skoraj že pred njim, nasproti pa že leti en drug. Šlo je za par metrov, revež nasproti pa bi skoraj na njivo zapeljal, le zaradi starejšega para, ki sta bila v tistem avtu, ki je pospešil. Da bi se pa nazaj umaknil je bilo pa tudi že prepozno. Nekateri res ne vedo, kakšno grožnjo povzročajo s tem.
To veš,da si povzročil prekršek in da bi si zaslužil globo in kazenske pike. V škarjice se ne prehiteva zaboga. za volanom se vedeš neodgovorno in spravlja v nevarnost voznike. Seveda, par je bil kriv, ker si ti ogrožal nasproti vozeče vozilo. Jaz se v tem primeru obrnem, zapišem registersko in bi dobil položnico za nepravilno prehitevanje ( mislim, da je 800 € in 5 kazenskih pik) ..
negotiator je izjavil:
No vidiš, naj si mi režemo žile, ker nimamo avta s 300 konji?
To je neumno pisanje, da veš. Potrebno je imeti pravilno razmerje navor, konji, teža. Večina kupujejo kr neki, važn, da se premika.
Hmm, jaz sem povzročil prekršek, ker je tisti par pospešil in me spravil v "škarjice". Naj poudarim še enkrat, da jaz nisem šel prehitevat v škarjice, tisti par pa je pripomogel k temu, da sem na koncu prehiteval v škarjice.
Glede neumnega pisanja: pravi dirkač, res. To, kar si napisal, sploh nima veze s tem, o čemer sva govorila. Nihče ne kupuje "kr neki", kupujejo tisto, kar jim ustreza.
All easy problems have already been solved.
Aston_11 ::
Glih zato, da je ne more zajebat. Kar nekaterim se pospeševanje medtem ko so prehitevani, nekaj normalnega. Kaj ima(mo) pa ene kante!Eni prehiteva-te/-jo, kot da vam gre za življenje, če ga/jo ne prehitite. Sploh neki začetniki tu gor so pametni. Ne vem, meni se to, kar se tu gor enim dogaja, enostavno ne dogaja. Še v riti mi že dolgo niso vozili.
link_up ::
prehitevajo samo tanajslabsi vozniki...
pripomogel je, da si sel v skarje? Ne bos verjel ampak lahko odnehas tudi prej...ni nujno, da gres mimo.
pripomogel je, da si sel v skarje? Ne bos verjel ampak lahko odnehas tudi prej...ni nujno, da gres mimo.
In and Out
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: link_up ()
negotiator ::
prehitevajo samo tanajslabsi vozniki...
pripomogel je, da si sel v skarje? Ne bos verjel ampak lahko odnehas tudi prej...ni nujno, da gres mimo.
Ne, ne moreš, če začne on na koncu pospeševat + za njima je bila gneča, ker sta se obirala, če bi odnehal, bi lahko priletel v naslednjega, ki se mu je lepil za rit (prav tako meni, preden sem začel prehitevat).
"prehitevajo samo tanajslabsi vozniki..."
Ah, torej si ti eden takih, ki se vozijo 60 izven naselja in delajo ostale voznike živčne.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Malajlo ::
Glih zato, da je ne more zajebat. Kar nekaterim se pospeševanje medtem ko so prehitevani, nekaj normalnega. Kaj ima(mo) pa ene kante!Eni prehiteva-te/-jo, kot da vam gre za življenje, če ga/jo ne prehitite. Sploh neki začetniki tu gor so pametni. Ne vem, meni se to, kar se tu gor enim dogaja, enostavno ne dogaja. Še v riti mi že dolgo niso vozili.
Ne, lupček. Če imam pred sabo deset minut poti, mi je vseeno. Če pa vem, da se bom moral cijaziti še vsaj 20km za nekom, ki šlata bremzo (ker ne ve, da se zadaj ene lučke prižigajo), potem prehitim. Če poznam cesto, tudi v ovinku. Nič takega. Se mi še ni zgodilo, da bi moral svoje(!) prehitevanje reševati. Sem pa kot nasproti vozeči večkrat že zapeljal na bankino. Tista "tale bo pa neumnost delal".
In ja, drekača prehitiš, ker se raven stresnih hormonov spusti. Če imam pred sabo počasnega, a dinamičnega voznika, mi ni problem prilagoditi načina vožnje, pa čeprav bom prišel na cilj par minut kasneje. Jebemu, da pa mi bremzaka na vsakem ovinku, potem pa na polno goni (in pozabi na divje svinje), je pa preveč.
AndrejO ::
Hja, ne vem, kdo je opičnjak, če me ne spustiš trikrat na ravnini. Potem te moram "glih pred" ravnino prehiteti. Ali kako bi drugače uspel dobiti tistih nekaj km/h razlike, da varno in do konca končam prehitevanje? Na ravnini, seveda. Če prihaja nasproti avto, valjda ne grem prehitevat, o kod ti ta ideja?
Stopil si mi na žulj, ker mi razni lokalni "umetniki" (torej z metliškim ali črnomaljskim grbom) pokvarijo vse veselje vožnje preko Gorjancev, ker se mi je že prevečkrat zgodilo, da sem iz prišel iz ovinka ven naravnost v škarje.
Kako si mi stopil na žulj? S tistim, da moraš "skoraj izsiliti prostor vmes". Opičnjak prve klase, če greš prehitevati, ko to ni varno. Ogrožaš sebe, ogrožaš cepca, ki "tailgaita" in ogrožaš kogarkoli, ki bo priletel ven iz naslednjega ovinka s svojimi čisto običajnimi in dovoljenimi 80-90km/h.
Kajti "ravnin", kjer lahko čez Gorjance varno prehitiš dve vozili skupaj je prekleto malo. Pozimi in ponoči morda res nekaj več, ampak ponoči imaš tam dovolj srn, da se ti bi lahko vsah havba malo zasmilila.
Kar se pa tiče koga jaz spuščam ali pa ne, pa ne blodi, ker nisem napisal ničesar o temu, da koga ne bi spuščal ali pa, da morda ne bi znal držati varnostne razdalje. Za razliko od tebe pa tudi ne prehitevam, če za to ni prostora in naokoli ne razlagam o temu, da bi mi bilo kdaj potrebno "skoraj izsiliti prostor". Imam možgane v glavi in želim, da tam ostanejo še dolgo let. Žal mi nekateri "mojstri volana" še zlasti na Gorjancih otežujejo in to do te mere, da se mi sploh več ne zdi varno voziti z najvišjo dovoljeno hitrostjo, ampak raje kakšnih -20 ali -30, da ne bom skupaj z gnojem od gnoja končal v razbitinah.
In še nekaj... "Moraš prehiteti"? Veš kaj "moraš". Samo umreti "moraš". Ostalo lahko počaka. Če misliš, da ne more počakati, potem si že v izhodišču nevaren okolici in bi bilo za okolico mnogo bolje, da se spraviš na skiro ali pa vlak.
Malajlo ::
Da, ravnin, kjer lahko prehitiš dve vozili, je res malo. Ponavadi se nalepijo na rit tisti, ki mislijo prehiteti. In če se to ne zgodi, ga pač prehitiš. In obenem upaš, da ne bo pospešil in ti zaprl luknje, v katero bi se rad vrinil (kar je naslednja slabša varianta naslova te teme). Ne grem pa prehitevat samo tega bedaka, če nimam kam nazaj. Toliko na silo pa res ni treba. Ampak na nekaterih mestih vidiš cesto tudi nekaj ovinkov naprej. Big deal prehiteti tudi tam, pa čeprav dva avtomobila. Po tisti cesti sem se tolikokrat prevozil, da skoraj vem, kdaj bo kateri kmet na kateri njivi oral in bo zapeljal na cesto (malo pretiravam).
Če normalno voziš, imaš dovolj varnostne razdalje pred seboj, potem res ne vem, s čim razjeziš druge, da prehitevajo v škarje.
Zakaj kdo vozi hitreje kot TI MISLIŠ, da BI MORAL, te pa en k. briga. Jaz se nikoli ne bentim, da bi nekdo pa res lahko hitreje vozil (ker vsi vemo, da pa res lahko vsaj 70 pelje, ane). Pitaj boga, kaj mu je.
Vidiš, meni pa tapkalci po bremzi in mečkači in taki, ki neenakomerno vozijo, pokvarijo užitek vožnje tam čez. Zato se raje držim Partizanke.
Če normalno voziš, imaš dovolj varnostne razdalje pred seboj, potem res ne vem, s čim razjeziš druge, da prehitevajo v škarje.
Zakaj kdo vozi hitreje kot TI MISLIŠ, da BI MORAL, te pa en k. briga. Jaz se nikoli ne bentim, da bi nekdo pa res lahko hitreje vozil (ker vsi vemo, da pa res lahko vsaj 70 pelje, ane). Pitaj boga, kaj mu je.
Vidiš, meni pa tapkalci po bremzi in mečkači in taki, ki neenakomerno vozijo, pokvarijo užitek vožnje tam čez. Zato se raje držim Partizanke.
AndrejO ::
Da, ravnin, kjer lahko prehitiš dve vozili, je res malo. Ponavadi se nalepijo na rit tisti, ki mislijo prehiteti. In če se to ne zgodi, ga pač prehitiš. In obenem upaš, da ne bo pospešil in ti zaprl luknje, v katero bi se rad vrinil (kar je naslednja slabša varianta naslova te teme).
Ja, človek res lahko upa. Ampak upanje je običajno bolj slaba tolažba.
Ne grem pa prehitevat samo tega bedaka, če nimam kam nazaj.
Kar si prvič napisal, se je bralo čisto drugače. Vsaj jaz sem razumel, da greš prehitevati, potem pa, če je potrebno, malo na silo izsiliš prostor, da se vključiš nazaj.
Tole sedaj razumem čisto drugače. Če prostor je, potem greš, sicer pa ne.
Ampak na nekaterih mestih vidiš cesto tudi nekaj ovinkov naprej. Big deal prehiteti tudi tam, pa čeprav dva avtomobila. Po tisti cesti sem se tolikokrat prevozil, da skoraj vem, kdaj bo kateri kmet na kateri njivi oral in bo zapeljal na cesto (malo pretiravam).
Ja, sem ravno hotel omeniti traktorje v ovinkih, ampak recimo, da vem kaj misliš in pozimi, še zlasti pa ponoči se resnično vidi kilometre naprej. Ampak ponoči je potem problem v srnah. Sploh okoli Vahte.
Če normalno voziš, imaš dovolj varnostne razdalje pred seboj, potem res ne vem, s čim razjeziš druge, da prehitevajo v škarje.
Nisva se razumela ... ni problem, kadar nekdo prehiteva mene. Problem je, kadar nekdo prehiteva v nasprotni smeri, jaz pa pripeljem iz ovinka direkt pred njegovo havbo. Ljudje, tudi ali zlasti domačini, se preprosto ne zavedajo, da je 90km/h veliko in, da lahko s takšno hitrostjo prevoziš veliko ovinkov. Prehitevajo pa na tistih kratkih odsekih, kjer si mislijo, da če bo že kaj prišlo iz ovinka, da bo prišlo počasi.
No ... čez nekaj časa sem ugotovil, da je takšnih dovolj, da je za vse nas skupaj bolje, da dejansko vozim tako počasi, kot si ostali umišljajo, da bi moral. Ne zato, ker ne bi šlo hitreje, ampak zato, ker resnično ne vem, kdaj bom dejansko priletel v nekoga, ki je na mojem pasu in v napačni smeri. Glede na to s kakšno pločevinko se vozim, se to zame ne bi končalo dobro.
Zakaj kdo vozi hitreje kot TI MISLIŠ, da BI MORAL, te pa en k. briga.
Obregnil sem se ob tvoj "moraš". Nič ni "moraš" in čisto po pravici povedano ... ves čas, ki ga privarčuješ čez Gorjance ne zadošča za to, da bi pri Libru naročil in dobil kavo. To pa zato, ker je cesta praviloma ali prazna ali pa ima dovolj "počasnel", da potem prehitiš eno samo zato, da nekaj km kasneje dohitiš naslednjo.
Jebiga. Hitro cesto bo potrebno zgraditi ...
Vidiš, meni pa tapkalci po bremzi in mečkači in taki, ki neenakomerno vozijo, pokvarijo užitek vožnje tam čez. Zato se raje držim Partizanke.
No ja, sedaj jo je večino že sanirane. O temu pa, kako tam ljudje vozijo skozi vasi, pa raje ne bi. Pred vasjo jih prehitim, v vasi, kjer se resnično držim omejitve, pa me dohitijo in občasno tudi prehitijo. Potem pa znova in znova. Utrujajoče.
Sam grej raje na NM in potem na AC, ker je na regionalki čisto preveč kamikaz in se mi zdni AC na prevožen kilometer še vedno bolj varna.
r3dkv1c4 ::
Vsi nekam hitite, vsi bi prehitevali(seveda z večjo hitrostjo od največje dovoljene), vsi bi vozili čez vasi po omejitvah, ......vsi bi......
Kaj bi vi vsi?
Radi bi divjali, radi bi bili ta trenutek na točki B ampak vedno vam je nekdo na poti(čudno da se pojavljajo tudi drugi uporabniki cest, ki vas non-stop ovirajo).......
Dejstva pa so jasno vidna na cesti.
Prehitevanje za vas je edino to, da skočite pred nekoga in s tem je zgodba za vas končana.
No, tukaj se zgodba za tistega prehitevanega šele začne, zaradi vas, ki ste nestrpni in živčni na njegovi riti visite pol ure, ga spravljate v stalno nevarnost(poleg tega še sebe in druge), ko pa ga prehitite, mu skočite pred havbo in mu VZAMETE varnostno razdaljo, kar se pa po prebranem, vas ne tiče.
Ja, to je tisti egoizem v naši lepi podalpski, ki ga gledamo 24/7 in potem se čudimo, da je nešteto nesreč.
Imel sem primer, ko je mož nestrpno praskal moj zadnji odbijač, čez nekaj ovinkov je prehitel mene, mi vzel komplet varnostno razdaljo, spredaj pred njim je mož ustavil na prehodu, on pa buuum v njega.
Sam sem pač predvidel situacijo in uspel ustavit pol metra za divjakom.
Hkrati pa sem vse posnel na dashcam.
Ko je prišla policija, je bila položnica ubijajoča, ker sem izročil posnetek policaju in je lepo napisal še druge prekrške, ki jih je povzročitelj naredil momente pred naletom.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kaj je mož s tem početjem pridobil?
Mogoče namesto 5s prednosti, mogoče uro in pol zamude do prihoda na točko B.....res ne vem.....
Boste morali malo spustit nogo z gasa, vam bo v življenju lepše, mirneje in še kaj posledično.
Pa srečno.
Kaj bi vi vsi?
Radi bi divjali, radi bi bili ta trenutek na točki B ampak vedno vam je nekdo na poti(čudno da se pojavljajo tudi drugi uporabniki cest, ki vas non-stop ovirajo).......
Dejstva pa so jasno vidna na cesti.
Prehitevanje za vas je edino to, da skočite pred nekoga in s tem je zgodba za vas končana.
No, tukaj se zgodba za tistega prehitevanega šele začne, zaradi vas, ki ste nestrpni in živčni na njegovi riti visite pol ure, ga spravljate v stalno nevarnost(poleg tega še sebe in druge), ko pa ga prehitite, mu skočite pred havbo in mu VZAMETE varnostno razdaljo, kar se pa po prebranem, vas ne tiče.
Ja, to je tisti egoizem v naši lepi podalpski, ki ga gledamo 24/7 in potem se čudimo, da je nešteto nesreč.
Imel sem primer, ko je mož nestrpno praskal moj zadnji odbijač, čez nekaj ovinkov je prehitel mene, mi vzel komplet varnostno razdaljo, spredaj pred njim je mož ustavil na prehodu, on pa buuum v njega.
Sam sem pač predvidel situacijo in uspel ustavit pol metra za divjakom.
Hkrati pa sem vse posnel na dashcam.
Ko je prišla policija, je bila položnica ubijajoča, ker sem izročil posnetek policaju in je lepo napisal še druge prekrške, ki jih je povzročitelj naredil momente pred naletom.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kaj je mož s tem početjem pridobil?
Mogoče namesto 5s prednosti, mogoče uro in pol zamude do prihoda na točko B.....res ne vem.....
Boste morali malo spustit nogo z gasa, vam bo v življenju lepše, mirneje in še kaj posledično.
Pa srečno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Formula 1 ::
Sicer imaš pa vsaj dvoje paciente, eni so taki, ki ti pospešujejo ko jih prehitevaš, z njimi še nisem imel problemov, če se le da se izogibam teh cest in grem na avtocesto. No drugi so pa tej, ki te prehitevajo z malo večjo hitrostjo kot je tvoja, odkar imam avto se mi tudi to ne dogaja ampak ko sem pa imel skuter... Enkrat sem se z 50 ccm skuterjem peljal 50 km/h na 90 omejitve( skuter ne gre hitreje pač, vsaj ne legalno)in se za mano že kakšno minuto vozi nek star Clio. In ko se mi iz nasprotne strani zaćne približevat drug avto se ta stari ata v Cliotu odloči da bi me zdaj pa prehitel, ampak namesto kakšno prestavo dol pa malo bolj po gasu je lepo ene 60 km/h želel mimo mene, avto nasporti valda po omejitvi 90 km/h se je samo začel umikat proti bankini, tudi zapeljal nanjo, jaz tudi čisto k robu ceste in na polno po bremzi(gas sem spustil že ko se je spravil ob mene), da je padel mimo, ata pa nikomur nič in se lepo peljal naprej. Da bi bil še eden od naju, ki sva se umaknila bedak bi pa počilo.
GrimReaper ::
Pa kaj za eno kanto ima, da rabi cel ovinek za pospeševanje na njegovo hitrost, ki je najbrž 60, ker pri 90 ga pa res nima smisla prehitevati, pa še dovoljeno ni na regionalnki?
Zadnjič je šel en Twingo 110, pa je bil zame vseen mal počasen, sam sem imel potem hitro 130 not, on je bil pa kmalu že za celo ravnino za mano. Vmes je bilo brez priključkov, tako da ne mi predavat kako je to nevarno, če imaš avto z dobrimi pospeški, se ni noben problem gibat med 100 in 130. Priključek, zmanjšaš na 100, potem spet potegneš proti 130.
Ampak ok, 110 je tudi zame še sprejemljiva hitrost, tudi sam večinokrat le te ne presežem (razen med samim pospeševanjem iz naselja, kjer je ravnina brez žive duše, tam se ne počutim niti malo krivega, če pospešujem do 130, potem pa vozim okoli 110), ampak dobro vem, da noben potem ne zna odpeljat ovinkov, tako da že iz tega razloga prehitim. Če kdo vozi samo 90 pa ne razmišljam prav dosti, ker to ni nobena hitrost, toliko sta šla včeraj dva Harley-a, pa se mi je zdelo, da ne vesta, če bi šla sploh naprej.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Malajlo ::
Ja, to je pa najboljš. Voziti za kolesarjem in ga počasi prehiteti v trenutku, ko prihaja nasproti drug avto. Ker šaltat ni treba, ker ti ziher ne bo pospeševal. Se pa lahko v takih primerih pošlepaš na njegov špegu.
Nekdo ti vzame komplet varnostno - če si prehitevan, se ponavadi razdalja povečuje. Če vidiš naprej, da je sranje (prehod), že itak zaviraš. Kaj vse se vam dogaja ... samo zato, ker ne znate prilagodii vožnje novi situaciji primerno.
Nekdo ti vzame komplet varnostno - če si prehitevan, se ponavadi razdalja povečuje. Če vidiš naprej, da je sranje (prehod), že itak zaviraš. Kaj vse se vam dogaja ... samo zato, ker ne znate prilagodii vožnje novi situaciji primerno.
r3dkv1c4 ::
Ja, to je pa najboljš. Voziti za kolesarjem in ga počasi prehiteti v trenutku, ko prihaja nasproti drug avto.
to je ustaljena praksa, ne samo dedkov v cliotih ampak sploh tistih ala "grande mobile", mece voznikov, beemve egoistov in podobnih seronj na cestah.
Dejsvo je, da pri nas manjka tolerance do počasnejših, večjih in manj okretnih v prometu.
Pa saj to oblast želi, kajne?
S tem pač polnijo proračun ali po domače...osebne račune vladajoče strukture.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
GrimReaper ::
Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.
Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.
In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.
185 atmosferskih konj, nekaj večja moč od povprečnega 100KM avta ne pomeni, da lahko prehitevam z eno prestavo, kaj šele 2 višje. Še če nobenega ne prehitevam moram biti med pospeševanji v najnižji prestavi, edino ven iz naselja sem se navadil mal potrpet, in grem kar iz tretje namesto druge.
Po eni strani ima atomsferec tudi svoj čar, ampak tudi sam hrepenim po turbaku. Recimo s Cooper S 185 sem primerjal, ta rabi 80-120 vedno eno prestavo manj za enak pospešek.
S 5. in 6. si verjetno mislil vožnjo po AC, ker za regionalko ne vem če bi bilo dovolj 1000KM, da bi lahko prehiteval v 5., sploh v klanec gor. Sploh se pa na glede na moč prehiteva vedno v najnižji prestavi, oz. če imaš res presežka moči, kar tukaj v SLO ne moremo govorit, potem v eni ali dve višje, nikoli pa ne v 6.
Recimo sam imam v 6. pri 80 boljši pospešek kot 60KM avto v 3., pa mi res na kraj pameti ne pride, da bi prehiteval v 6., do sedaj še v 4. nisem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
negotiator ::
Vsi nekam hitite, vsi bi prehitevali(seveda z večjo hitrostjo od največje dovoljene), vsi bi vozili čez vasi po omejitvah, ......vsi bi......
Kaj bi vi vsi?
Radi bi divjali, radi bi bili ta trenutek na točki B ampak vedno vam je nekdo na poti(čudno da se pojavljajo tudi drugi uporabniki cest, ki vas non-stop ovirajo).......
Dejstva pa so jasno vidna na cesti.
Prehitevanje za vas je edino to, da skočite pred nekoga in s tem je zgodba za vas končana.
No, tukaj se zgodba za tistega prehitevanega šele začne, zaradi vas, ki ste nestrpni in živčni na njegovi riti visite pol ure, ga spravljate v stalno nevarnost(poleg tega še sebe in druge), ko pa ga prehitite, mu skočite pred havbo in mu VZAMETE varnostno razdaljo, kar se pa po prebranem, vas ne tiče.
Ja, to je tisti egoizem v naši lepi podalpski, ki ga gledamo 24/7 in potem se čudimo, da je nešteto nesreč.
Imel sem primer, ko je mož nestrpno praskal moj zadnji odbijač, čez nekaj ovinkov je prehitel mene, mi vzel komplet varnostno razdaljo, spredaj pred njim je mož ustavil na prehodu, on pa buuum v njega.
Sam sem pač predvidel situacijo in uspel ustavit pol metra za divjakom.
Hkrati pa sem vse posnel na dashcam.
Ko je prišla policija, je bila položnica ubijajoča, ker sem izročil posnetek policaju in je lepo napisal še druge prekrške, ki jih je povzročitelj naredil momente pred naletom.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kaj je mož s tem početjem pridobil?
Mogoče namesto 5s prednosti, mogoče uro in pol zamude do prihoda na točko B.....res ne vem.....
Boste morali malo spustit nogo z gasa, vam bo v življenju lepše, mirneje in še kaj posledično.
Pa srečno.
In ti bi prehiteval/prehitevaš tako, da nikoli ne prekoračiš omejitve? Recimo, da gre nekdo pred tabo 70, v tem primeru bi ti pospešil na 90 in ga prehitel? Če bi to šlo kar tako, potem bi bilo prehitevanje skoraj nemogoče, razen na dovolj dolgi, ravni cesti, s popolnoma praznim levim pasom. Mimogrede, če takole prehitevaš, dobesedno iščeš nesrečo, ker bi trajalo leta, preden bi ga prehitel z 20 več - seveda v primeru, da on ne pospeši.
Za tailgating so dostikrat krivi počasni vozniki, ki prav prosijo, da se jim nalimaš na rit - čeprav to ni prav in tega ne počnem, še vseeno razumem tiste, ki to delajo s takim razlogom.
Komu bi zmanjšal varnostno? Ko ga prehitiš, si že več avtomobilov pred njim, pa v nekaj sekundah 100-200m pred njim.
Pri 90 rabiš cca. 3m20s, da prevoziš 5km, pri 70 pa celo minuto več, se pravi, da porabiš skoraj 25% več časa pri 70.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
bbbbbb2015 ::
negotiator je izjavil:
In ti bi prehiteval/prehitevaš tako, da nikoli ne prekoračiš omejitve? Recimo, da gre nekdo pred tabo 70, v tem primeru bi ti pospešil na 90 in ga prehitel? Če bi to šlo kar tako, potem bi bilo prehitevanje skoraj nemogoče, razen na dovolj dolgi, ravni cesti, s popolnoma praznim levim pasom. Mimogrede, če takole prehitevaš, dobesedno iščeš nesrečo, ker bi trajalo leta, preden bi ga prehitel z 20 več - seveda v primeru, da on ne pospeši.
Za tailgating so dostikrat krivi počasni vozniki, ki prav prosijo, da se jim nalimaš na rit - čeprav to ni prav in tega ne počnem, še vseeno razumem tiste, ki to delajo s takim razlogom.
Komu bi zmanjšal varnostno? Ko ga prehitiš, si že več avtomobilov pred njim, pa v nekaj sekundah 100-200m pred njim.
Pri 90 rabiš cca. 3m20s, da prevoziš 5km, pri 70 pa celo minuto več, se pravi, da porabiš skoraj 25% več časa pri 70.
Glede na to, da sem se vozil po regionalnih cestah Belgije in Nizozemske, je moje mnenje, da se jih dosti spravi prehitevat čisto po nepotrebnem.
Primer, da nekdo nekoga obtožuje pospeševanja je že tak.
Sam se, če sem v evidentno šibkejšem avtu ne lotevam prehitevanja. Če imaš npr. 90KM, pa je pred tabo ena povprečna limuzina med 90KM in 115KM, ni šans, da ga pri stanju cest v Sloveniji, prehitiš varno na regionalnih cestah, ne da bi vsaj malo spravil v nevarnost sebe in ostale.
Če bi bil traktor, OK, to razumem.
Ampak če se nekdo vozi 70 km/h, pa bi se nekdo rad 90 km/h, pa bo umrl zaradi teh 20 km/h, konjev pa nima kaj dosti. Ali pa imaš 130KM, pa zelo težak avto, enoprostorec.
Zato je dosti od te debate povsem nepotrebna. Če se pravilno zaženeš, prestaviš dol, prehitiš v hipu. Zelo malo je možnosti za nesrečo.
Malajlo ::
Blah. Pred dvajset leti smo vsi vozili 50KM gajbe in se prehitevali kot za šalo. Če si znal šaltati. Zdaj je pa problem, ker vsi na dizelski navor računajo.
Sam s 100 bencinskimi konji prehitevam tudi 3.0 tdi, če imam dvojno lufta naprej po cesti. Če ni lufta, pač ne. Ker nikoli ne vem, če se bedak ne bo počutil manjvrednega, ko ga avto za četrtino cene njegovega prehiteva.
Sam s 100 bencinskimi konji prehitevam tudi 3.0 tdi, če imam dvojno lufta naprej po cesti. Če ni lufta, pač ne. Ker nikoli ne vem, če se bedak ne bo počutil manjvrednega, ko ga avto za četrtino cene njegovega prehiteva.
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
Hmm, jaz sem povzročil prekršek, ker je tisti par pospešil in me spravil v "škarjice". Naj poudarim še enkrat, da jaz nisem šel prehitevat v škarjice, tisti par pa je pripomogel k temu, da sem na koncu prehiteval v škarjice.
Glede neumnega pisanja: pravi dirkač, res. To, kar si napisal, sploh nima veze s tem, o čemer sva govorila. Nihče ne kupuje "kr neki", kupujejo tisto, kar jim ustreza.
Kaj tebi ni jasno. Ti si tisti, ki je bil na levem pasu in je prehiteval. Ti si bil v prekršku. Tako je. Ne moreš se na desno vozilo zgovarjat, ki je vozilo pravilno. lepo te prosim. vedeš se kot otrok. Vso krivdo nosiš sam.
Resno.
Ni res. večina gledajo na porabo. Kako avto pospešuje večini ni mar.
Blah. Pred dvajset leti smo vsi vozili 50KM gajbe in se prehitevali kot za šalo. Če si znal šaltati. Zdaj je pa problem, ker vsi na dizelski navor računajo.
Sam s 100 bencinskimi konji prehitevam tudi 3.0 tdi, če imam dvojno lufta naprej po cesti. Če ni lufta, pač ne. Ker nikoli ne vem, če se bedak ne bo počutil manjvrednega, ko ga avto za četrtino cene njegovega prehiteva.
Pred 20 leti je bilo konkretno manj vozil na cestah. In ne moreš primerjat leto 1996, ko je večina vozila bencinarje in leto 2016 , ko večina vozi tudbo dizle in turbo bencinarje. Ni primerjave.
S tem, da to tvoje posploševanje, da je leta 96 večina vozila avte s 50 konji malo mimo, kar seveda ni res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
185 atmosferskih konj, nekaj večja moč od povprečnega 100KM avta ne pomeni, da lahko prehitevam z eno prestavo, kaj šele 2 višje. Še če nobenega ne prehitevam moram biti med pospeševanji v najnižji prestavi, edino ven iz naselja sem se navadil mal potrpet, in grem kar iz tretje namesto druge.
Po eni strani ima atomsferec tudi svoj čar, ampak tudi sam hrepenim po turbaku. Recimo s Cooper S 185 sem primerjal, ta rabi 80-120 vedno eno prestavo manj za enak pospešek.
S 5. in 6. si verjetno mislil vožnjo po AC, ker za regionalko ne vem če bi bilo dovolj 1000KM, da bi lahko prehiteval v 5., sploh v klanec gor. Sploh se pa na glede na moč prehiteva vedno v najnižji prestavi, oz. če imaš res presežka moči, kar tukaj v SLO ne moremo govorit, potem v eni ali dve višje, nikoli pa ne v 6.
Recimo sam imam v 6. pri 80 boljši pospešek kot 60KM avto v 3., pa mi res na kraj pameti ne pride, da bi prehiteval v 6., do sedaj še v 4. nisem.
Zdaj se čoham. Na Ac-ju razen, ko grme skozi cestninsko ne prestvaljam iz 5-te prestave , ker ima avto dovolj navora in odzivnost, da z njim prehitevam in vozim ves čas v 5-i prestavi.
Edino enkart, sem dobil nadomestno vozilo na servisu in to je bil CLio 1.2 60 konjski. Tam sem pa dejansko za pospeševanje na AC-ju potreboval prestavljat iz 3 v 5-to prestavo. Jajc od avta in motorja.
Malajlo ::
Kaj tebi ni jasno. Ti si tisti, ki je bil na levem pasu in je prehiteval. Ti si bil v prekršku. Tako je. Ne moreš se na desno vozilo zgovarjat, ki je vozilo pravilno. lepo te prosim. vedeš se kot otrok. Vso krivdo nosiš sam.
Ne. Ko si prehitevan, ne smeš pospeševati. Kaj, a potem lahko tudi v levo zaviješ? Kaj pa dela tisti tam na levem pasu? Prekršek?
bambam20 ::
Kaj tebi ni jasno. Ti si tisti, ki je bil na levem pasu in je prehiteval. Ti si bil v prekršku. Tako je. Ne moreš se na desno vozilo zgovarjat, ki je vozilo pravilno. lepo te prosim. vedeš se kot otrok. Vso krivdo nosiš sam.
Ne. Ko si prehitevan, ne smeš pospeševati. Kaj, a potem lahko tudi v levo zaviješ? Kaj pa dela tisti tam na levem pasu? Prekršek?
Dejansko lahko. Kaznovan bo tisti ki prehiteva. Ti povem iz prve roke , ker se je ravno to zgodilo nama s kolegom na dvopasovnici danes ob 1h ponoči. Jaz na desnem pasu, on na levem. Policija je ustavila njega, čeprav sva se oba peljala 72-74km/H. Mene niso. Jaz sem bil celo hitrejši od njega, ker sva malce postetirala kateri avto bolje pospešuje.
Ob razložitev je bila , da je on prehiteval mene ,ker je bil na levem pasu. Dobil je 3 kazenske pike in položnico za 250€ ( 125€ polovička) .
mene je policist z nakazom roke spustil naprej.
Lp.
Dejansko sva
SuperVeloce ::
nabil ti je ego torej. taksni ste najbolj nevarni
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Malajlo ::
Oba sta vozila prehitro, on pa še hitreje. Na dvopasovnici (če govoriš pravzaprav o štiripasovnici) nikoli ne moreš prehitevati, lahko samo mimo voziš. Policaja sta itak povlekla kar nekaj iz riti, samo da sta še en pildek izpolnila.
r3dkv1c4 ::
In ti bi prehiteval/prehitevaš tako, da nikoli ne prekoračiš omejitve? Recimo, da gre nekdo pred tabo 70, v tem primeru bi ti pospešil na 90 in ga prehitel?
try to get it
zakaj bi takega sploh prehiteval...se prilagodiš vožnji in je zadeva rešena.....
aja, sej res, saj zdaj te bom počasi razumel...ti nisi frajer, če ga ne prehitiš...
Premlečen si še poba, da bi razumel varen cestni promet.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Utk ::
Če gre 70, ga pač "moraš" prehitet, ker to ni več normalna vožnja niti varna. Pri taki vožnji je stalno neko brezvezno zaviranje, "pospeševanje" in splošno jajcanje, cela kolona zadaj pa mora delat isto, namesto da bi se vsi vozili konstantno. Potem si ti v resnici tist, ki dela gužvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Malajlo ::
Ah, če so taki egoti na forumu, me ne čudi, da je na cesti še slabše. JAZ imam prav, MOJ način vožnje je edini pravilen, MENE ne bo nihče prehitel. Potem pa imaš situacijo, kot jo Utk opisuje. Ampak nekaterim se to zdi čisto normalno. Heh.
Skoraj tričetrt življenja vozim, nekaj sem se pa že naučil. Predvsem to, da je bedaka, ki te ne pusti prehiteti in jajca, nujno prehiteti, ker ima očitno fokus čisto drugje kot pa na cesti. Za mano se nikoli ne dela kolona, hence, nekateri se me potem držijo, ker jim kapne, da cesto poznam bolje in je vožnja precej bolj mirna in obenem hitrejša. Se pa najde vedno kdo, ki je hitrejši. Takega pač spustiš naprej, ne pa pospešuješ, ko te prehiteva (čeprav po nnenju nekaterih s tem ni nič narobe).
In sem čisto zadovoljen, če je pred mano nekdo z umirjeno vožnjo, čeprav mogoče vozi par km/h počasneje, kot bi sam vozil. Ampak tapkačev po bremzi pa videt ne morem pred sabo. Tiste rdeče luči delujejo kot rdeča cunja pred bikom. Po možnosti imajo nekateri še tisto rumeno lučko na armaturki prižgano, pa jim ne kapne, da obenem sveti še z rdečo zadaj. Takega je tudi nujno prehiteti. Nujno mislim RES nujno.
Skoraj tričetrt življenja vozim, nekaj sem se pa že naučil. Predvsem to, da je bedaka, ki te ne pusti prehiteti in jajca, nujno prehiteti, ker ima očitno fokus čisto drugje kot pa na cesti. Za mano se nikoli ne dela kolona, hence, nekateri se me potem držijo, ker jim kapne, da cesto poznam bolje in je vožnja precej bolj mirna in obenem hitrejša. Se pa najde vedno kdo, ki je hitrejši. Takega pač spustiš naprej, ne pa pospešuješ, ko te prehiteva (čeprav po nnenju nekaterih s tem ni nič narobe).
In sem čisto zadovoljen, če je pred mano nekdo z umirjeno vožnjo, čeprav mogoče vozi par km/h počasneje, kot bi sam vozil. Ampak tapkačev po bremzi pa videt ne morem pred sabo. Tiste rdeče luči delujejo kot rdeča cunja pred bikom. Po možnosti imajo nekateri še tisto rumeno lučko na armaturki prižgano, pa jim ne kapne, da obenem sveti še z rdečo zadaj. Takega je tudi nujno prehiteti. Nujno mislim RES nujno.
LeQuack ::
Ah, če so taki egoti na forumu, me ne čudi, da je na cesti še slabše. JAZ imam prav, MOJ način vožnje je edini pravilen, ...
In potem cel post o tem, zakaj je tvoj način vožnje najboljši. Facepalm.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
AndrejO ::
WarpedGone ::
Na kaj ali koga se pa to nanaša?
Na vse, ki se usedete v avto in na cesti gledate samo naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe
prozax ::
Se pa najde vedno kdo, ki je hitrejši. Takega pač spustiš naprej, ne pa pospešuješ, ko te prehiteva (čeprav po nnenju nekaterih s tem ni nič narobe).
+1
Tukaj je vse napisano.
I always tell the truth, even when i lie.
Pacino @ Scarface
LordNacho ::
WarpedGone je izjavil:
Ne oviraj.
+1 Literally vse kar bi morali vozniki delat, da bi ble ceste varnejše.
Te kdo prehiteva? Ne pospešuj. Te kdo dohiteva? Umakni se. Tebe kdo ovira? Umakni se (Al je to prehitevanje, al je pa to bremzanje)
Malajlo ::
Ah, če so taki egoti na forumu, me ne čudi, da je na cesti še slabše. JAZ imam prav, MOJ način vožnje je edini pravilen, ...
... Takega je tudi nujno prehiteti. Nujno mislim RES nujno.
Ne, RES si nisem mogel pomagati.
Ampak jaz ne vsiljujem svojega načina vožnje drugim. Niti ne špilam šerifa in kao discipliniram druge. Česa ni mogoče razbrati iz zapisanega?
AndrejO ::
WarpedGone je izjavil:
Ne oviraj.
+1 Literally vse kar bi morali vozniki delat, da bi ble ceste varnejše.
Te kdo prehiteva? Ne pospešuj. Te kdo dohiteva? Umakni se. Tebe kdo ovira? Umakni se (Al je to prehitevanje, al je pa to bremzanje)
Ne strinjam se. Vedno se lahko najde nekdo, ki ga boš (ali pa bom) oviral in tudi tebi ali tvojem vozilu se lahko mimogrede in brez možnosti rešitve zgodi, da postane ovira na cesti.
Edino pravilo, ki IMO dejansko velja in mora veljati je "ne ogrožaj".
Tudi, če si ovira na cesti, poskrbiš, da te lahko ostali varno obidejo. Pa je čisto vseeno, če si nepremičnina z gumidefektom ali pa Panamera z 230 na števcu, ki ovira Yugota, ki želi iti 231.
LordNacho ::
Edino pravilo, ki IMO dejansko velja in mora veljati je "ne ogrožaj".
Tudi, če si ovira na cesti, poskrbiš, da te lahko ostali varno obidejo. Pa je čisto vseeno, če si nepremičnina z gumidefektom ali pa Panamera z 230 na števcu, ki ovira Yugota, ki želi iti 231.
Res je. Je "ne ogrožaj" še bolj pravilno.
solatko ::
To je neizvedljivo, paranoike ogroža vsak, ki se nahaja v bližini.
Če pa mislite na promet, pa ogrožaš vse, v momentu, ko vozilo spelješ. Dve sekundi v prometu nista popolnoma enaki in prometa se ne da zbasat v tanko knjižico cestno prometnih pravil.
Najbolj pomembno je, da se imaš toliko rad, da se vsako sekundo čuvaš, saj s tem, najbolje paziš na druge. Največja umetnost je, da pravilno popravljaš napake drugih, pri svojih pa računaš na to, da so tisti okoli tebe, na tvoje napake pripravljeni in so jih tudi zmožni in sposobni popravljat, kadar jih ne, po navadi poči.
Promet je živa kategorija in ne skupek zakonskih določil. Vedno se je potrebno zavedat, da zelo malo voznikov pozna VSA določila zakona in, da se jih tudi v najboljši nameri, ne držijo striktno.
Vedno moraš predvidevat, da bo nekdo zapeljal čez prehod za pešce, skozi rdečo na semaforju, izsiljeval na AC, ko se bo spravil prehitevat, te zrinil s ceste, ko ga boš prehiteval, on pa te ne bo videl, te, kot kolesarja, enostavno spregledal, pozabil na pravilo desnega, zapeljal vzvratno in spregledal, da je nekdo zadaj,..............
Skratka, v prometu je potrebna 100%-na zbranost in uporaba največ 70% resursov, ki so na voljo - sposobnosti voznika, stanje ceste, stanje vozila in seveda velika osebna želja voznika, po preživetju in dospetju iz točke a v točko b.
Vse ostalo so nakladanja ovc.
Če pa mislite na promet, pa ogrožaš vse, v momentu, ko vozilo spelješ. Dve sekundi v prometu nista popolnoma enaki in prometa se ne da zbasat v tanko knjižico cestno prometnih pravil.
Najbolj pomembno je, da se imaš toliko rad, da se vsako sekundo čuvaš, saj s tem, najbolje paziš na druge. Največja umetnost je, da pravilno popravljaš napake drugih, pri svojih pa računaš na to, da so tisti okoli tebe, na tvoje napake pripravljeni in so jih tudi zmožni in sposobni popravljat, kadar jih ne, po navadi poči.
Promet je živa kategorija in ne skupek zakonskih določil. Vedno se je potrebno zavedat, da zelo malo voznikov pozna VSA določila zakona in, da se jih tudi v najboljši nameri, ne držijo striktno.
Vedno moraš predvidevat, da bo nekdo zapeljal čez prehod za pešce, skozi rdečo na semaforju, izsiljeval na AC, ko se bo spravil prehitevat, te zrinil s ceste, ko ga boš prehiteval, on pa te ne bo videl, te, kot kolesarja, enostavno spregledal, pozabil na pravilo desnega, zapeljal vzvratno in spregledal, da je nekdo zadaj,..............
Skratka, v prometu je potrebna 100%-na zbranost in uporaba največ 70% resursov, ki so na voljo - sposobnosti voznika, stanje ceste, stanje vozila in seveda velika osebna želja voznika, po preživetju in dospetju iz točke a v točko b.
Vse ostalo so nakladanja ovc.
Delo krepa človeka
Malajlo ::
A potem se strinjamo, da je pospeševanje, medtem ko si prehitevan, ogrožanje? Ali pa samo jebanje v glavo.
solatko ::
Malajlo - Npravilno ali nevarno prehitevanje je ogrožanje, pospeševanje iz nižje omejitve na višjo, pa običajni reflex, ki ga morajo tisti, ki se spravijo prehitevat, zavedat in začeti prehitevanje z upoštevanjem tega ali ne začet prehitevat.
Ko se sam spravim prehitevat, prehitevani še ve ne, kaj se dogaja, saj praviloma ne gledajo v ogledala, ko pa sem mimo, pa ni več nevarno.
Pa govorim o avtomobilih vseh kategorij, ki od 60-110 pospešijo dovolj hitro, za še toliko nepripravljenih konjev prehitevanega.
Pri semaforjih imam pri vsaki zeleni luči, vsaj 100m prednosti, preden se prvi za menoj sploh premakne, potem pa me vsi dohitijo, če prav vozim na zgornji meji omejitve, torej morajo voziti čez omejitev.
Enako je, ko se pojavi tabla za prenehanje omejitve ali konec naselja, če je možno prehitet, sem mimo, preden se model zbudi, da bi mi nagajal.
Zavedat se morate, da večina voznikov, poleg vožnje, počne v vozilu še 1001 stvar, tako, da ni problem prehitet nobenega, če si na to pripravljen in je nasproti frej. Če pa hočeš prehitet v 5 ali 6-ti brzini, pa ne bo šlo, če je kavalov pod ritjo tistega spredaj dovolj.
Tu pridejo v upoštev razni občutki, ego, nevoščljivost,...... kateri na cesti v prometu naj nebi imeli kaj delat, vendar so prisotni in to vsak dan, pri večini voznikov, tako kot uporaba telefonov, štelanje radia, v novejšem času pa spremljanje garmina, bolj, kot dogajanja na cesti.
Ko se sam spravim prehitevat, prehitevani še ve ne, kaj se dogaja, saj praviloma ne gledajo v ogledala, ko pa sem mimo, pa ni več nevarno.
Pa govorim o avtomobilih vseh kategorij, ki od 60-110 pospešijo dovolj hitro, za še toliko nepripravljenih konjev prehitevanega.
Pri semaforjih imam pri vsaki zeleni luči, vsaj 100m prednosti, preden se prvi za menoj sploh premakne, potem pa me vsi dohitijo, če prav vozim na zgornji meji omejitve, torej morajo voziti čez omejitev.
Enako je, ko se pojavi tabla za prenehanje omejitve ali konec naselja, če je možno prehitet, sem mimo, preden se model zbudi, da bi mi nagajal.
Zavedat se morate, da večina voznikov, poleg vožnje, počne v vozilu še 1001 stvar, tako, da ni problem prehitet nobenega, če si na to pripravljen in je nasproti frej. Če pa hočeš prehitet v 5 ali 6-ti brzini, pa ne bo šlo, če je kavalov pod ritjo tistega spredaj dovolj.
Tu pridejo v upoštev razni občutki, ego, nevoščljivost,...... kateri na cesti v prometu naj nebi imeli kaj delat, vendar so prisotni in to vsak dan, pri večini voznikov, tako kot uporaba telefonov, štelanje radia, v novejšem času pa spremljanje garmina, bolj, kot dogajanja na cesti.
Delo krepa človeka
negotiator ::
In ti bi prehiteval/prehitevaš tako, da nikoli ne prekoračiš omejitve? Recimo, da gre nekdo pred tabo 70, v tem primeru bi ti pospešil na 90 in ga prehitel?
try to get it
zakaj bi takega sploh prehiteval...se prilagodiš vožnji in je zadeva rešena.....
aja, sej res, saj zdaj te bom počasi razumel...ti nisi frajer, če ga ne prehitiš...
Premlečen si še poba, da bi razumel varen cestni promet.
Frajer? Od kod ti pa to? Nimam se za nobenega frajerja. Edini razlog za moje prehitevanje je to, da ne bom pustil, da nekdo, ki je dobil vozniško dovoljenje v škatli s kosmiči, krade moj čas. Če je pa tebi užitek se cijazit za takimi, pa tudi prav, bom pač prehitel še tebe.
"Premlečen" - hehe, zdaj je vse bolj jasno. Se pravi, si ti verjetno že eden starejših (nad 60 let), katerih velik delež vozi manj ali enako 60, izven naselja.
Kot sem že omenil, nikoli ne prehitevam, če ljudje vozijo normalno. Tudi če pelje nekdo 80, namesto 90, ga v večini primerov ne bom prehiteval, vsaj, če je cesta kratka, ampak 70 je pa že prepočasi. Če bi se imel za "frajerja", zakaj ne bi potem prehiteval tudi tistih, ki vozijo po omejitvah...
All easy problems have already been solved.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24800 (21190) | facepalm |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36318 (34070) | Heavy |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18940 (16402) | St235 |