» »

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Temo vidijo: vsi

negotiator ::

bambam20 je izjavil:

negotiator je izjavil:



Hmm, jaz sem povzročil prekršek, ker je tisti par pospešil in me spravil v "škarjice". Naj poudarim še enkrat, da jaz nisem šel prehitevat v škarjice, tisti par pa je pripomogel k temu, da sem na koncu prehiteval v škarjice.

Glede neumnega pisanja: pravi dirkač, res. To, kar si napisal, sploh nima veze s tem, o čemer sva govorila. Nihče ne kupuje "kr neki", kupujejo tisto, kar jim ustreza.


Kaj tebi ni jasno. Ti si tisti, ki je bil na levem pasu in je prehiteval. Ti si bil v prekršku. Tako je. Ne moreš se na desno vozilo zgovarjat, ki je vozilo pravilno. lepo te prosim. vedeš se kot otrok. Vso krivdo nosiš sam.

Resno.

Ni res. večina gledajo na porabo. Kako avto pospešuje večini ni mar.

Malajlo je izjavil:

Blah. Pred dvajset leti smo vsi vozili 50KM gajbe in se prehitevali kot za šalo. Če si znal šaltati. Zdaj je pa problem, ker vsi na dizelski navor računajo.
Sam s 100 bencinskimi konji prehitevam tudi 3.0 tdi, če imam dvojno lufta naprej po cesti. Če ni lufta, pač ne. Ker nikoli ne vem, če se bedak ne bo počutil manjvrednega, ko ga avto za četrtino cene njegovega prehiteva.



Pred 20 leti je bilo konkretno manj vozil na cestah. In ne moreš primerjat leto 1996, ko je večina vozila bencinarje in leto 2016 , ko večina vozi tudbo dizle in turbo bencinarje. Ni primerjave.

S tem, da to tvoje posploševanje, da je leta 96 večina vozila avte s 50 konji malo mimo, kar seveda ni res.


Ja, jaz sem bil na levem pasu in prehiteval, kar je popolnoma legalno. Kdo je pa na desnem pasu, ko bi ga skoraj že prehitel, pospešil in spravil mene in nasproti vozečega v nevarnost? - Ah, nihče, saj tako vedenje je povsem legalno, kajne?

Mi lahko razložiš še, kje sem napisal kaj o pospeških ali porabi avtomobilov, ki jih ljudje kupujejo? Rekel sem samo, da ljudje kupijo tisto, kar potrebujejo, na primer: nekdo, ki prevaža stvari, bo kupil karavana ali enoprostorca, mogoče tudi kombi, nekdo, ki ga skrbi za ugled, si bo kupil novega mercedesa, tistega, ki skrbi poraba, si bo kupil cliota, itd.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

@rupsi31

Mimogrede, koliko časa pa rabiš, da v peti ali šesti pospešiš od 60-100, če dohitiš nekoga? Če praviš, da mora biti avto tak, da je tega zmožen... Ne pozabi, da nimaš cele večnosti, da ga prehitiš.
All easy problems have already been solved.

Utk ::

On fura tono pa pol težko kravo s porabo 5 litrov...kakšno prehitevanje dej dej.

solatko ::

Če prehitevate teko, kot speljujete pri semaforjih, vam jaz po desni uidem, preden vas vidim v ogledalu. Ko vas jaz prehitim, ne veste kaj se vam dogaja in vsak najprej števec pogleda, če slučajno stoji.

Če se pred prehitevanjem pripraviš, menjalnik v 3.-jo, ni šans, da mi bo iz 60 v 5. ali 6. pospešil, da bi me oviral.
Delo krepa človeka

Malajlo ::

solatko je izjavil:

Če prehitevate teko, kot speljujete pri semaforjih, vam jaz po desni uidem, preden vas vidim v ogledalu. Ko vas jaz prehitim, ne veste kaj se vam dogaja in vsak najprej števec pogleda, če slučajno stoji.

Če se pred prehitevanjem pripraviš, menjalnik v 3.-jo, ni šans, da mi bo iz 60 v 5. ali 6. pospešil, da bi me oviral.

A se spet hvalimo s konji? Če hoče s twingotom prehiteti A8, mu ne pomaga nobena nižja prestava, če tisti v A8 stisne gas še v šesti.
Pospeševanje meni pomeni isto kot da bi direkt levo v mene zapeljal. Da me hoče ubiti! Naklepno ali pa nenaklepno, neki ni diht pri takem človeku.
In ja, ogledala ...

AndrejO ::

solatko je izjavil:

To je neizvedljivo, paranoike ogroža vsak, ki se nahaja v bližini.

V bistvu si paranoiki samo mislijo, da jih nekaj ali nekdo ogroža. Že dejstvo, da so paranoiki, pove, da njihovo mnenje ni niti blizu objektivne resnice.

Po drugi strani pa je vsakdo, ki mora svojo vožnjo prilagoditi nekomu ali nečemu drugemu, objektivno gledano oviran.

Oviranju se praktično nikoli ne moreš izogniti, ogrožanju pa se pogosto da, kadar pa ne, pa se ga da in ga tudi je potrebno zmanjšati na minimum. Če imaš gumidefekt, postaviš trikotnik, če se ti na AC pokvari motor, odjadraš na odstavni pas, če te kdo prehiteva, najmanj ne pospešuješ, po potrebi pa tudi upočasniš, pa je čisto vseeno, če se prehitevanje dogaja na regionalki ali pa na AC.

Celotna zgodba ZPrCP izjaha ravno iz tega, da je najpomembnejše to, da se v prometu, kolikor je to le v naši moči, čim manj ogrožamo.

negotiator ::

Malajlo je izjavil:

solatko je izjavil:

Če prehitevate teko, kot speljujete pri semaforjih, vam jaz po desni uidem, preden vas vidim v ogledalu. Ko vas jaz prehitim, ne veste kaj se vam dogaja in vsak najprej števec pogleda, če slučajno stoji.

Če se pred prehitevanjem pripraviš, menjalnik v 3.-jo, ni šans, da mi bo iz 60 v 5. ali 6. pospešil, da bi me oviral.

A se spet hvalimo s konji? Če hoče s twingotom prehiteti A8, mu ne pomaga nobena nižja prestava, če tisti v A8 stisne gas še v šesti.
Pospeševanje meni pomeni isto kot da bi direkt levo v mene zapeljal. Da me hoče ubiti! Naklepno ali pa nenaklepno, neki ni diht pri takem človeku.
In ja, ogledala ...


Odvisno, kdaj bi ga opazil in, kako hiter je twingo. Tudi več 100 konjev ti ne koristi pri 1000 obratih, razen, če je avto električen, seveda (maksimalen navor pri 0 obratih).
All easy problems have already been solved.

Spajky ::

Moj Puntič (44kW/5500rpm) z mano vred manj kot 1t ima na 7kRpm nekje dobrih 70konjev. Krava 1,5t dizel na 2kRpm (115kW/4500rpm) ima pa isto takrat, je pa krava težja ;) ... Če se dotični vleče ko megla (špara gorivo in se boji stisnit na gas), ga ob prvi priliki, če je možnost in varno, prehitim; pač zašaltam navzdol in gas do daske ... Tudi jest popiz*m, če sem vštric in mi dotični pospeši med prehitevanjem ... folk sploh ne opazuje prometa (tudi odzadaj) zgleda ... zato je pa toliko karambolov in žrtev ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.

Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.


2 prestavi nižje zato, da res hitro prehitiš. V šesti prestavi pri 70 km/h ne boš prav na hitro prehiteval, pa v peti tudi ne. Avto bo sicer pospeševal, ampak ne tako, da bi padel mimo. Bo šlo bolj za "slonje" dirke.

Sicer pa jaz nič ne šaltam, meni sam avto šalta:
- če pohodim gas do konca šalta 2 prestavi nižje,
- če pohodim nekje do sredine na hitro, prestavi eno prestavo nižje,
- če samo pedal počasi pritisnem, pa v isti prestavi pospešuje (razen, če je kak hrib, potem bo prestavil prestavo nižje, da se motor ne matra).

GrimReaper ::

Kar je mene motilo pri tem, ko sem imel avtomatika, kaj pa če hočeš v klanec gor polni plin v 3. prestavi? Ker meni je dal takoj v 2., čeprav je imel avto več kot dovolj navora in je šel praktično enako hitro v 3., 2. je primerna bolj za atmosferca.
In zarad tega + ostalih podobnih bedastih prestavljanj, oz. tudi neprestavljanj kjer bi moral (recimo klanec dol, ker si imel malo plina, je seveda imel v visoki prestavi), je bila edina rešitev imet 99% časa v manual načinu, ampak to potem ni point avtomatika.
Sploh obstaja kak avtomatik, ki bi prestavljal drugače kot pa samo glede na količino plina? Ker to upam da sem prej dobro razložil, zakaj ni dobro.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

LeQuack ::

Avtomatik ve, kaj je najboljše. A pralnemu stroju tud ustavljaš programe in sam rotiraš boben levo in desno?
Quack !

Aston_11 ::

Enkrat sem vozil thalio po avtocesti v 5 prestavi in pritiiisnil, da bi prehitel kamion. Seveda nisem šaltal, to je pomenilo, da tudi pospeševalo ni. Tako da tem bajkam z malimi vozili, kako prehitevajo A8, ne verjamem. Tole dejansko ne gre popolnoma nikamor proti basic dizlu s turbino, tudi če je še tako težji. Morda edino, če si nabira hitrost zadnja dva kilometra, da potem stegne mimo, seveda ga moraš pustiti, drugače bo vozil po levi še nadaljnja 2 kilometra. Jaz še raje zmanjšam, ker tale jajčka drugače ne bi nikoli prehitela, da so čimprej mimo in da jih čimprej ne vidim več.

solatko ::

S temi jajški greš s tretjo, komot do 140, saj ima enako mašino in menjalnik, kot clio. Ja prehitevat je treba znat.
Delo krepa človeka

next3steps ::

Aston_11 je izjavil:

Tako da tem bajkam z malimi vozili, kako prehitevajo A8,

V drugi do 70, v tretji do 120, v četrti še ostalo.
Štekaš?

GrimReaper ::

LeQuack je izjavil:

Avtomatik ve, kaj je najboljše. A pralnemu stroju tud ustavljaš programe in sam rotiraš boben levo in desno?

Upam da se hecaš, ker se res ne spomnim nobene avtomatike, ki bi delovala dobro. Še en primer, avtomatska klima, menda bom sam bolje vedel kako mi paše, kot pa bo to vedla neka elektronika.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

next3steps ::

Tako je. Upam, da je ne nabiješ na 10 stopinj, medtem ko je zunaj 25.

Aston_11 ::

next3steps je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Tako da tem bajkam z malimi vozili, kako prehitevajo A8,

V drugi do 70, v tretji do 120, v četrti še ostalo.
Štekaš?
Štekam. Vendar nimam časa slediti tem prdelom, ki ne gredo nikamor in dajo v drugo danes, tretjo jutri, četrto pa zeh ne vem kdaj in onanirajo, ko prehitijo A8 (resno?), še bolj pa, če to storijo z BMW-jem. Jaz sem rad istega dne na cilju, nimam cajta z menjalnik mikser fotrat.

GrimReaper je izjavil:

menda bom sam bolje vedel kako mi paše, kot pa bo to vedla neka elektronika.
Si občutljiv kot moja žena, ona tudi zjebe avtomatiko, špbe itd., da ta ne ve več, ali je avtomatika ali samo podaljšek manuala ali pa odrptih oken.

Aston_11 je izjavil:

next3steps je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Tako da tem bajkam z malimi vozili, kako prehitevajo A8,

V drugi do 70, v tretji do 120, v četrti še ostalo.
Štekaš?
Štekam. Vendar nimam časa slediti tem prdelom, ki ne gredo nikamor in dajo v drugo danes, tretjo jutri, četrto pa zeh ne vem kdaj in onanirajo, ko prehitijo A8 (resno?), še bolj pa, če to storijo z BMW-jem. Jaz sem rad istega dne na cilju, nimam cajta z menjalnik mikser fotrat.
AJa, pa tisto onaniranje s šaltanjem kurca sem dal skozi pred 20 leti in imam za sabo ustrezno število km (ne pa kot ti, ko te je bilo sram povedat).

GrimReaper je izjavil:

menda bom sam bolje vedel kako mi paše, kot pa bo to vedla neka elektronika.
Si občutljiv kot moja žena, ona tudi zjebe avtomatiko, špbe itd., da ta ne ve več, ali je avtomatika ali samo podaljšek manuala ali pa odrptih oken.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

Kar je mene motilo pri tem, ko sem imel avtomatika, kaj pa če hočeš v klanec gor polni plin v 3. prestavi? Ker meni je dal takoj v 2., čeprav je imel avto več kot dovolj navora in je šel praktično enako hitro v 3., 2. je primerna bolj za atmosferca.
In zarad tega + ostalih podobnih bedastih prestavljanj, oz. tudi neprestavljanj kjer bi moral (recimo klanec dol, ker si imel malo plina, je seveda imel v visoki prestavi), je bila edina rešitev imet 99% časa v manual načinu, ampak to potem ni point avtomatika.
Sploh obstaja kak avtomatik, ki bi prestavljal drugače kot pa samo glede na količino plina? Ker to upam da sem prej dobro razložil, zakaj ni dobro.



Mene je motilo da mi je iz 4 prestavil v 3 prestavo na avtocesti po vrhniškem klancu navzgor. Problem je bil v "ulaufavanju" novega motorja in nisem smel preko 3000 obratov, tako da sem ga takrat dal v manual način.
Pa po klancu navzdol (na offroadu) imam manual način, če je spolzko, da mašina drži obrate in da lahko zaviram z motorjem.

Drugače pa nimam nobenih problemov, ki jih ti naštevaš. Pri 50 imam že v četrti, ki ima razpon od 50 do 240km/h. Pa če recimo ne zahodim gasa, mi ne šalta v nižjo, ampak kar v isti prestavi pospešuje. je pa res da je 2500ccm in navaden atmosferc.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Aston_11 - Pri 100 daš komot v tretjo in pohodiš gas, boš mislil, da imaš 150 kavalov. Včasih smo prehitevali s fičoti, pa tudi spaček ni bil od muh, čeprav je imel samo 2 cilindra. Z menjalnikom se da čudeže delat, niti niso toliko kavali pomembni.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

next3steps je izjavil:

Tako je. Upam, da je ne nabiješ na 10 stopinj, medtem ko je zunaj 25.

Dokler se kabina ne shladi na nastavljeno temperaturo, je popolnoma vseeno kolk daš, sam sem imel še pri vseh avtih nastavljeno na 19°C. Ni zdaj to tko, da če je zunaj 30°C, da ne smeš dat pod 25°C, pri 25° itak ne bo hladilo.
Edino kar sam pazim, da mi ne piha na vso moč v glavo, v glavo že obrnem (oz. vmes po potrebi prestavljam za polovico glave v desno), ampak če je jakost nekje na polovici, že sam topel zrak v kabini umiri hladen zrak iz zračnikov. Sicer pa vsak sam zase vidi kdaj ima zaradi klime probleme z zdravjem. Sam letos niti enkrat, vem pa da sem tudi že imel, ker sem zgleda pretiraval.
V sredo mi je pa itak crknila, ravno kakšen dan prehitro, od danes naprej pa do maja je ne bom več rabil, tako da tudi servisa ne bo videla. Pa sploh nisem nič raziskoval, po mojem mnenju v mirovanju ne more prit do kakšne večje škode kot je že.

Drugače pa glede teh jajčkov na AC, za normalno prehitevanje na AC pač rabiš minimalno 140KM, kaj dosti več pa tudi ni potrebno, če se hočeš gibat samo med 130 in 160. Če imaš manj, je pa pač treba znat uporabljat ogledala, in ne začet prehitevat, če vidiš da ima tisti zadaj več pod pokrovom. Z res tiščanjem do konca pa vem da sem lahko pri hitrostih 130-150 s Puntom 1.2 60 sledil Alfi 159 1.9, ampak to je blo treba za pospeševanja 130-140 dajat v 3. Tako da da se že, ampak to je že mal mazohizem, ne vem zakaj si folk enostavno ne kupi avta primernega za tip ceste, 60KM je bolj za po mestu, na regionalki ga moraš že preveč priganjat da se kam premakne.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

krneki0001 ::

klimo jaz uporabljam celo leto. klima odrosi stekla, povleče vlago pozimi iz avta,...
Imam stalno prižgano klimo in potem samo temperaturo nastavljam.

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

Moč motorja oz. konje potrebuješ na regionalki, ne pa na AC...
vw-klub.si

Buggy ::

dj_uro je izjavil:

Moč motorja oz. konje potrebuješ na regionalki, ne pa na AC...


se posebej regionalki v hrib, ko imas kaksne trdozive 70km/h voznike. Sem bil ze parkrat hvalezen mocnemu turbobencinarju, da lahko take pezdete brez tezave, hitro in varno v hrib spricnem kadar cem in vozim potem naprej, ne da se mucim za njim in konstantno predvidevam, katerega kamijona ali kobija, ki bo pripeljam mimo se bo ustrasil in bremzal. Eni so itak na bremzi vedno (luckarji) in potem sploh ne ves kdaj zares konkretno bremzajo. Idioti!

Pa mi recejo, da sem smesen ker bom otroku dal mocen avto. Ce ima vse poslihtan v glavi je mocen avto zaradi takih zgolj varnost in ne tegoba :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krneki0001 ::

Zadnjic smo se nekje 5km vozili za enim bumbarjem, ki že v osnovi vozil konstantno 70km/h po in izven naselja, hkrati pa je ob vsakem avtu, ki je nasproti pripeljal zabremzal na med 30 in 40km/h na ovinkasti cesti. In kot zanalašč je bilo čisto na vsaki ravnini nasproti par avtov, tako da se ga ni dalo prehitet. Smo se ob prvi gostilni ustavil in šli na pijačo, pa počakal pol ure. Najboljša rešitev v takem primeru.

SimplyMiha ::

krneki0001 je izjavil:

Zadnjic smo se nekje 5km vozili za enim bumbarjem, ki že v osnovi vozil konstantno 70km/h po in izven naselja, hkrati pa je ob vsakem avtu, ki je nasproti pripeljal zabremzal na med 30 in 40km/h na ovinkasti cesti. In kot zanalašč je bilo čisto na vsaki ravnini nasproti par avtov, tako da se ga ni dalo prehitet. Smo se ob prvi gostilni ustavil in šli na pijačo, pa počakal pol ure. Najboljša rešitev v takem primeru.

Ste tud napihali?

krneki0001 ::

Iti na pijačo ne pomeni piti alkohola. Razen, če ti ne piješ drugega kot alko?

Spajky ::

GrimReaper je izjavil:

... 60KM je bolj za po mestu, na regionalki ga moraš že preveč priganjat da se kam premakne.
Vožnja z malo "konji" je pač drugačna kot z veliko. Če si se kdaj naučil vozit z malo osli pod havbo, pač ni problem; pičiš obrate pa vzameš zalet pa gre ;) ... ko enkrat dobiš na brzini pa gre ;) ... jest sem se tega naučil že zdavnaj na "spačekih" ... tudi prehitevat z dvemi cilindri in 600 kubiki takrat ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Buggy ::

Veliko konjev se ne pomeni hitrega in varnega prehitevanja. Ce avto ne razvije dosti hitro moci je zavedanje da imas "veliko" konjev pod havbo lahko zavajujice.

Marsikater nov avto, ki je drive-by-wire ima pri WOT ( wide open throttle) lahko zelo veliko zamika. To se v praksi pozna, da avto zahodis in se "skoraj" nic ne zgodi. V kombinaciji z avtomaticnim menjalnikom je tukaj se dodaten "lag", ce pa dodas se All wheel drive pamet (haldex), ki porazporeja navor na kolesa in TC, te zna se tako mocan avto na papirju presenetit!

Presel in FWD 210KM (1650kg) na AWD 285KM (1900kg). Razlika je nenormalna. Prvi je bil eksploziven takoj, drugemu se pod 2Kkm ne dogaja nic, in je za prehitevanja zajeban...pol se mu pa odtrga! Se je potrebno tudi na avto navadit. Ni to kot zobna scetka...zelena ali modra...obe mal podrgnes, pa mislis ,da si zmagal, ker si pravo in super reklamirano pasto gor stisnil.

korenje3 ::

moč motorja je indikator maksimalne hitrosti... bolj kot pospešek. za pospešek je potreben velik navor, to se pa doseže s prestavnim razmerjem. Če bi imel en avto z 200kW motorjem prestavno razmerje tako, da ima maksimalno hitrost 250km/h pri 7000min-1 in drugega ki ima maksimalno hitrost 130km/h pri 7000min-1, bi imel slednji veliko večji pospešek v območju od 0-130km/h kot prvi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Aston_11 ::

Če bi imel ti fiziko v šoli, bi bilo vse skupaj bistveno manj gostilniško napisano.

SimplyMiha ::

krneki0001 je izjavil:

Iti na pijačo ne pomeni piti alkohola. Razen, če ti ne piješ drugega kot alko?

Glede na statistiko "pihanja" težko rečem... Žalostno je, da je sploh potrebna akcija kot je "0,0 šofer".

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

negotiator je izjavil:

@rupsi31

Mimogrede, koliko časa pa rabiš, da v peti ali šesti pospešiš od 60-100, če dohitiš nekoga? Če praviš, da mora biti avto tak, da je tega zmožen... Ne pozabi, da nimaš cele večnosti, da ga prehitiš.


MOj ima samo 5 prestav. In nimam problemov z vozniki, ki vozijo 90-100 km/h, ker vozijo dovolj hitro.

Problem so tisti, ki vozijo manj, kot je omejitev, čeprav zato ni potrebe ( 60-70 km/h ob omejitvi 90 km/H )

solatko je izjavil:

S temi jajški greš s tretjo, komot do 140, saj ima enako mašino in menjalnik, kot clio. Ja prehitevat je treba znat.


S cliotom 1.2 v 3-ji do 140 km/h .. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Malajlo ::

Problem so tisti, ki vozijo manj, kot je omejitev, čeprav zato ni potrebe ( 60-70 km/h ob omejitvi 90 km/H )

Zakaj bi oa bili taki vozniki problem? Kvečjemu če cikaš na njihovo zbranost, ampak potem tudi čudno vozijo in predstavljajo potencialen fuckup.

2. do 90, 3. do 150. 1116ccm superkvadratni motor iz Kragujevca. Obratov 10.000. Večkrat turiran v te obrate.

solatko ::

rupsi31 - Če je lepo vožen, gre clio brez problema do 140 po števcu s 3. brzino, potem pa začne delovati blokada obratov.
Če nisi vozil, ne komentiraj.
Delo krepa človeka

Formula 1 ::

Meni je tole pospeševanje eden naredil na avtocesti s Fiatom 500 Abarth, sem pospeševal proti 130 in sem se mu precej približal, grem na prehitevalni pas pridem ob njega ampak potem pa mimo nisem mogel, gas vsakič bolj do konca ko sem pogledal na števec sem bil že na 150 km/h. No ja potem je bil pa tudi on že blizu tistega, ki je vozil pred njim tako da je moral spustiti gas in sem padel mimo pa me potem ni več ujel čeprav sem vozil po omejitvi. Sem mislil da imajo komplekse samo tisti, ki imajo večje avte od tebe in se ti ne pustijo prehitet pa izgleda tej z malimi športnimi tudi ne pustijo da jih prehitiš s Cliotom :P

negotiator ::

bambam20 je izjavil:

negotiator je izjavil:

@rupsi31

Mimogrede, koliko časa pa rabiš, da v peti ali šesti pospešiš od 60-100, če dohitiš nekoga? Če praviš, da mora biti avto tak, da je tega zmožen... Ne pozabi, da nimaš cele večnosti, da ga prehitiš.


MOj ima samo 5 prestav. In nimam problemov z vozniki, ki vozijo 90-100 km/h, ker vozijo dovolj hitro.

Problem so tisti, ki vozijo manj, kot je omejitev, čeprav zato ni potrebe ( 60-70 km/h ob omejitvi 90 km/H )

solatko je izjavil:

S temi jajški greš s tretjo, komot do 140, saj ima enako mašino in menjalnik, kot clio. Ja prehitevat je treba znat.


S cliotom 1.2 v 3-ji do 140 km/h .. :)


Ja, kaj sem pa jaz napisal? "Kako hitro pospešiš od 60-100", se pravi, da bi šlo v tem primeru za voznika, ki vozi 60 pred tabo - ne vem, kaj je tukaj nerazumljivega...
All easy problems have already been solved.

bambam20 ::

negotiator je izjavil:



se pravi, da bi šlo v tem primeru za voznika, ki vozi 60 pred tabo - ne vem, kaj je tukaj nerazumljivega...



Ampak takšne ni problem prehiteti.

solatko je izjavil:

rupsi31 - Če je lepo vožen, gre clio brez problema do 140 po števcu s 3. brzino, potem pa začne delovati blokada obratov.
Če nisi vozil, ne komentiraj.



O katerem motorju je tukaj govora?

Da mi ne boš privlekel ven zgodbice o 1.2 motorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krneki0001 ::

1.2 ima končno hitrost uradno 151km/h. Če hočeš na avtocesti pospeševat, moraš šaltat v četrto, ker v peti ta motor ne zna pospeševat.

Looooooka ::

Ste se zapičili v konje.
Če ti avto ne omogoča prehitevanja v kratkem času ne prehitevaj. Konc debate. Stoj na desnem pasu in daj mir. To ti že v avtošoli po kmečko povejo. "Prehitevaj, ko lahko to storiš varno". Varno je tudi to, da ne bo človek, ki ga vidiš v ogledalu rabil zaradi tebe bremzati, da se izogne nesreči. Najboljši so pezdeti, ki bi nekoga, ki vozi 110, prehiteli s 130, ker jim avto pač še omogoča varno in ekonomično vožnjo z zakonsko omejitvijo hitrosti, ob tem pa prisili vse frajerje z bmw-jem, ki pač brez problema vozijo 200, da morajo zaradi njih zadnji hip bremzati. Potem po možnosti še pizdijo čez bmw, za katerega bi lahko, če niso čisto omejeni in slepi, predvideli, da bo prej prehitel tako njih kog tistega "polža", ki vozi 110 km/h.
Če pa to njim naredi tovornjakar so pa spet glasni. Pri takih preprosto ne moreš zmagati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

b3D_950 ::

Pri 200km/h narediš kar veliko metrov v eni sekundi. Si zelo hiter skupaj z nekom, ki gre skoraj še enkrat počasnje. K temu še dodaš nedojemaje okolice/občutka za čas/prostor in si tam. Verjetno je bolj smiselno, da ga tiščiš 250-300kmh, tam kjer ni nobenga, da naknodiš razliko in tam kjer je gužva zmanjšaš, da ni takih razlik v hitrosti ali neprijetnih presenečenj.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

LeQuack ::

Še dobro da zdaj končno prihaja sekcijsko merjenje na naše avtoceste. Tisti stacionarni radarji so čisto brez veze, vsi vejo kje so in tam pač za par sekund upočasnijo.
Quack !

aiko ::

LeQuack je izjavil:

Še dobro da zdaj končno prihaja sekcijsko merjenje na naše avtoceste. Tisti stacionarni radarji so čisto brez veze, vsi vejo kje so in tam pač za par sekund upočasnijo.


Upam, da ga bomo uporabili tudi za dajanje kazni pacientom, kateri niso sposobni vozit več kot 90km/h in še to le na prehitevalnem pasu, čeprav je vozni prazen. Opažam pa, da tu vse več "avstrijcev" in "nemcev" vozi izključno in le po levem pasu.

negotiator ::

bambam20 je izjavil:

negotiator je izjavil:



se pravi, da bi šlo v tem primeru za voznika, ki vozi 60 pred tabo - ne vem, kaj je tukaj nerazumljivega...



Ampak takšne ni problem prehiteti.

solatko je izjavil:

rupsi31 - Če je lepo vožen, gre clio brez problema do 140 po števcu s 3. brzino, potem pa začne delovati blokada obratov.
Če nisi vozil, ne komentiraj.



O katerem motorju je tukaj govora?

Da mi ne boš privlekel ven zgodbice o 1.2 motorju.



V kateri? V peti ali šesti jih ni problem prehiteti? (seveda upoštevaj, da nimaš zaleta (kar bi itak izničilo težavo 5. ali 6. prestave), gneča je pa, kot običajno)
All easy problems have already been solved.

GrimReaper ::

Če na regionalki kdo vozi 60, ga je zelo težko prehitet, še dosti težje pa če gre najbolj nadležnih 70. Ja, nekje imaš res dolge pregledne ravnine, in je vseeno če gre 50 ali pa 100.
Ampak tam kjer so kratke ravnine, nepregledne ravnine, sami ovinki, ali pa je ozka cesta, ali pa je vmes samo par 100m do naselja, pa še niti prišel nisem do tega, da je lahko promet tudi na nasprotnem pasu, pa tudi če imaš 300KM, in misliš začet v 2. prestavi, je nemogoče prehitet tudi celih 2km. Kakšno mesto več se najde edino, če spregledaš prometna pravila.
Danes je enemu ratalo tovornjaka takoj za 180 ovinkom (je kar znal potegnit, drugače se spomnim enega, ki je pospeševal povsem do naslednjega ovinka), ampak zame je pa že zmanjkalo prostora. Potem je na srečo pred naslednjim naseljem zavil desno, drugače bi moral čakat še kakšen km.

In ko sem pri tistih 70 voznikih, pred naseljem vozi 70, da sem mu moral že potrobit, češ kaj mu je (itak noben ne šmirgla, ampak škodi vseeno ne, da se mal zbudi in da ve, da nekaj ne dela pravilno), potem čez naselje vozi nekje 65, tolk da je meni s 50 čez 1km naselje ušel že za cel km (vem da se matematično ne izide, ampak sigurno je bilo precej več kot 500m). Potem je bila veliko bolj odprta cesta, in je seveda vozil 100.
Ampak ko pride do tovornjaka, pa spet nekaj nerazumljivega. Vozil mu je 2m za ritjo, zakaj je to dobro res ne vem, sam sem vozil vsaj 10m za obema in nisem bil nič prikrajšan, prehitet se itak ni dalo.
Pa to se ne pojavlja samo pri enem ali dveh, to bi lahko že kar posplošil. Recimo po klancu dol večkrat vidiš kar cel vlak avtomobilov, vsi brez kakršne varnostne razdalje.
V soboto je meni en to naredil, pa sem se ga takoj losal s tem da sem zapeljal na avtobusno.
Glede vožnje 70 pa tudi ne zastopim, tudi če imaš npr. še neogret avto, saj gre vsak avto 90 pri dovolj nizkih obratih, tisti s 6. prestavo tudi 100 in več. Sam recimo se vozim 100 v 6. že 500-1000m od štarta.

To dvoje je v glavnem še problem, drugače opažam na cesti izboljšanje, ni več vožnje po sredini (včasih tudi po 3 komadi na dan), izsiljevanja prednosti so tudi že precej bolj redka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

1.2 ima končno hitrost uradno 151km/h. Če hočeš na avtocesti pospeševat, moraš šaltat v četrto, ker v peti ta motor ne zna pospeševat.


Njemu obrazloži, ker sanja , da gre v 3-ji 140 km/h . Lol Tok gre bMW 1.8i , ne pa Clio 1.2 .

solatko ::

rupsi31 - clio 1,2 16V s 75KM zlahka, če ga še nisi vozil, ne govori. Končna hitrost tega cliota je 170 km/h.
Vsak avto, če znaš, potegne dovolj hitro iz 60-100, za prehitevanje na regionalni cesti.
Še nobena makina mi ni v 5. ali 6.-ti potegnila hitreje, pa so poizkušal in me tudi pozneje ponovno prehiteli.
Tretja brzina je skoraj pri vseh majhnih avtomobilih najdaljša, samo v obrate je potrebno mašino spravit. Iz 50-60 se začne prehitevanje z drugo, potem v tretjo in si mimo, preden tisti v veliki mrcini sploh vidi, da ga prehitevaš.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

clio 1.2 s 60KM ima končno 151, kako je s 16V ne vem, ker ga nisem nikoli vozil. Vseeno pa težko verjamem da gre tretja do 140, mogoče po števcu, ampak takrat števec na teh malčkih že laže vsaj za 20km/h.

S twingom 1.2 (60km in 145/70/13 gumami) sem se peljal po števcu 196km/h, GPS je pa kazal malo čez 160, pa je bila vožnja iz dolenjske proti ljubljani na višnjegorskem klancu po hribu navzdol.

Ko smo pa menjal odmično (malo bolj ostro), prestavili vžig, menjal zračni filter za bolj prepustnega, spremenili mapo v računalniku in odstranili katalizator ter srednji lonec in dali boljši zadnji lonec, je pa števec pokazal "--", ker je šel po števcu več kot 199km/h in ni znal tega pokazat.

Zgodovina sprememb…

Malajlo ::

Vedno me je matralo, kaj se zgodi nad 199 pri twingu. 198 sem ge stisnil po klancu, potem sem moral pa bremzati. Blah.

Na, 140. https://m.youtube.com/watch?v=7DHI4_f7c...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:



S twingom 1.2 (60km in 145/70/13 gumami) sem se peljal po števcu 196km/h, GPS je pa kazal malo čez 160, pa je bila vožnja iz dolenjske proti ljubljani na višnjegorskem klancu po hribu navzdol.

Ko smo pa menjal odmično (malo bolj ostro), prestavili vžig, menjal zračni filter za bolj prepustnega, spremenili mapo v računalniku in odstranili katalizator ter srednji lonec in dali boljši zadnji lonec, je pa števec pokazal "--", ker je šel po števcu več kot 199km/h in ni znal tega pokazat.


Kok sekund si imel do 100 km/h po teh posegih?

krneki0001 ::

Malajlo je izjavil:

Vedno me je matralo, kaj se zgodi nad 199 pri twingu. 198 sem ge stisnil po klancu, potem sem moral pa bremzati. Blah.

Na, 140. https://m.youtube.com/watch?v=7DHI4_f7c...


Na 6250 obratov ima ta avto blokado. Tukaj je očitno blokada ven vzeta, ker gre čez 6500 obratov. Tako da tole ni serijski avto.

bambam20 je izjavil:

Kok sekund si imel do 100 km/h po teh posegih?


Nimam pojma. Merjeno na valjih je mašina po posegu dala na kolesa 92KM.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15221721 (18111) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332619 (30371) Heavy
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8817646 (15108) St235

Več podobnih tem