» »

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Temo vidijo: vsi

AndrejO ::

next3steps je izjavil:


Kje tiči problem ? Če sem v bližini drugih, omejim hitrost na zahtevano ali celo pod omejitvami.

Problem tiči v temu, da pojma nimaš kdo je res v tvoji bližini. Enkrat boš naredil napako in potem ... boš kaj? Revidiral svoje stališče?

next3steps je izjavil:

Ps grem raziskovat, kakšen vpliv imajo predsodki na IQ.

Ko si že pri stvari, preveri še Dunning-Krugerjev učinek.

next3steps ::

Their research also suggests corollaries: high-ability individuals may underestimate their relative competence and may erroneously assume that tasks which are easy for them are also easy for others

Tale stavek je posvečen tebi.

mirator ::

Tudi mene razjezi, ko pred mano nekdo z bolj zmogljivim avtom "cijazi" (beri - vozi počasneje kot jaz) in ga hočem prehiteti, ker je bila moja hitrost pač večja od njegove. Ampak v trenutku, ko sem vzporedno z njim pa mi pokaže hudiča. Pa to je še v redu. Se pa najdejo tudi takšni, ki ti se ne pustijo prehiteti ampak vozijo paraleno s tabo z enako hitrostjo. Ko se umakneš nazaj v vozni pas, pa spet znižajo hitrost.
Drugi zelo pogost problem pa je, da se približujem koloni vozil. V trenutku ko začnem zadnjega v koloni prehitevati, on vskoči pred mene in vozi z enako hitrostjo naprej ali pa pospeši toliko, da prehiti avto pred njim. Pri tem za mano ni bilo nikogar, jaz pa sem moral dodobra preizkusiti svoje zavore.

korenje3 ::

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h).

Šlo je za žensko tam nekje 30-40 let v starem citroenu. Ne za kakšnega smrkavca ali zafrustriranega fotra.

Take stvari opažam že odkar sem na cesti. Ko prehitevaš, začne prehitevani pospeševati. Zgodi se v več kot 50% prehitevanj. Morebiti ne tako ekstremno kot v zgoraj opisanem primeru, ampak vendarle.

Zato je moje vprašanje preprosto. Tisti, ki to počnete, zakaj? Kaj imate od tega?


jap tudi meni se to dogaja. se vidi po močnem črnem izpuhu, ko začnejo pospeševat. kao frajerji si misljo "sam zato ker ma mercedesa me pa že ne bo prehitu"

enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

AndrejO ::

next3steps je izjavil:

Their research also suggests corollaries: high-ability individuals may underestimate their relative competence and may erroneously assume that tasks which are easy for them are also easy for others

Tale stavek je posvečen tebi.

Ja, se bom kar strinjal. Pogosto si mislim, da se pogovarjam z ljudmi, ki imajo vsaj toliko sposobnosti logičnega razmišljanja, kot je imam tudi sam. Pa se žal včasih izkaže, da temu žal ni tako.

MoRp ::

Ali pa AC, tempomat 140km/h, pred mano vozilo z recimo 130km/h, se premaknem na prehitevalni, pridem vštric in kar na1x se voziva vzporedno z enako hitrostjo... Pospesim, da bi ga prehitel in kar ne morem mimo njega, pri 160 odneham in se premaknem nazaj za njega in resetiram nazaj na 140. Ne razumem tega, res ne.

korenje3 ::

pri višjih hitrostih je veliko lažje prehitevat... ker tam do 100km/h že vsaka jetrca znajo met fajn pospeške. potem pri 100-200km/h pa začnejo že pešat.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

SuperVeloce ::

To je res, po drugi strani pa pri nizjih hitrostih takoj razvijes hitrost in si ze mimo, preden ga pikne, da bi te malo zajeb*val
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

LeQuack ::

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?
Quack !

GrimReaper ::

Ne vem kaj je tak problem prehitet po desni, sam bi delal to precej redno, če bi se vsak dan vozil po AC. Pač greš povsem na desno stran voznega pasu, oz. če hočeš bit še bolj siguren, z 1/3 avta na odstavni pas.
Sploh bi se pa lahko ostali že navadili, da se po novem prehiteva tudi po desni, in začeli uporabljati tudi desno ogledalo.
Da bi čakal, da se ostali spomnijo, da so že nekam dolgo časa na prehitevalnem pasu, se pa lahko načakaš.

Neke izbire ti pa ostali pri tem res ne dajejo, enako kot meni ne dajejo na regionalkah, ko vozijo 50 kjer sam vsaj 90. Ker to da bi sam vozil 50 ni zame nobena opcija, to je hitrost za naselje, zunaj naselja ni mesta kjer bi moral voziti tako počasi, če ni res 180 ovinek, ali kakšno zožanje, ali pa je na cesti sneg.
Ampak za razliko od AC se v večini primerov (kakšno polno črto sem in tja se spregleda) vsaj da po pravilih prehitet, ker na regionalkah pa noben ne vozi po levem pasu v isto smer.
Največja razlika je pa v klanec gor, če je prazno, sam pridem sigurno do 110 (vem da pridem v 2. do blokade pri 103, potem pa še mal tretje), danes je šel pred mano eden točno 50, popoldne v kontra smer enako, seveda je bilo prisotno še nepotrebno zaviranje (80 se da speljat brez zaviranja). Pa takih se je sedaj že kar nekaj nabralo, max kar zna kdo zvozit ovinkast klanec je pa borih 70. Tako da moram vsak dan v 10km prehitet tudi po 5 avtomobilov, to res ni več normalno. Ampak ok, bolje da vozijo 50 kot pa da bi me še bolj ovirali s 70.
Potem ko pridem na cilj pa ne vem od kje se vzamejo, ker so samo kakšno minuto za mano, ni druge kot da peljejo 70 čez naselje. Ker z vožnjo 50 po ovinkih in naseljih in po ravnini 70, bi bili zadaj vsaj 2 minuti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

GrimReaper> Ne vem kaj je tak problem prehitet po desni, sam bi delal to precej redno, če bi se vsak dan vozil po AC.

Desno je odstavni pas, ki je namenjen temu, da v sili vsakdo lahko takoj, brez obotavljanja zavije tja. To je tudi glavni razlog, da je prehitevanje po desni prepovedano.

GrimReaper ::

jype je izjavil:

Desno je odstavni pas, ki je namenjen temu, da v sili vsakdo lahko takoj, brez obotavljanja zavije tja. To je tudi glavni razlog, da je prehitevanje po desni prepovedano.

Vem jest to, pa saj ni treba s celim avtom na odstavni pas, pa ponavadi je precej lepa preglednost naprej, tako da se vidi, če je odstavni pas zaseden.
Seveda da bi vsi kar takole kršili pravila, ne gre, ampak sem pa tja je pa meni normalno da se najde kdo, ki mu je vse skupaj presedlo.
Enako zjutraj pri rdeči, kjer se drugače čaka 1min 45s, na križišču ni žive duše, pogledam levo in desno in zavijem desno, bmk za vse po spisku.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

janezvalva ::

MxxW5 je izjavil:

...Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h)...

ko ga prehitiš, se postaviš na sredo ceste da te ne more prehitet, spustiš gas, da hitrost pade na živce parajočih 30km/h in tako voziš pred njim cca 5-10minut

Mare2 ::

GrimReaper je izjavil:

Ne vem kaj je tak problem prehitet po desni, sam bi delal to precej redno, če bi se vsak dan vozil po AC. Pač greš povsem na desno stran voznega pasu, oz. če hočeš bit še bolj siguren, z 1/3 avta na odstavni pas.

Praktično bi bilo ja. Ampak je prepovedano. Z izjemami.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

aerie ::

V Italiji je prehitevanje po desni tradicija. Oziroma prehitevanje je v bistvu vijuganje med špurami amo tamo. Na naših cestah je opaziti bolj balkanski pristop, razen v okolici Celja, kjer se radi lepijo na rit. Oboje je skrajno hecno, kot smo slovenceljni že sami po sebi en hecen narod, ki jebe sam sebe.

MasterTade ::

Ta ''balkanski pristop'' ki ga lahko okusiš povsod v Evropi
Mors omnia aequat

Unknown_001 ::

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?


Boš ti s polno naloženim kombijem na rajs bremzal sam da ne boš zakona kršil, ker se idioti na levo nagužvajo v kilometer dolgo kolono ker ena pizda spredaj cijazi z 90 na uro ? To se mi je zadnč naredlo pol mi pa še ker od teh debilov trob. Matr jim nešolano
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

aerie ::

MasterTade je izjavil:

Ta ''balkanski pristop'' ki ga lahko okusiš povsod v Evropi

Niti ne. Pri nas je tak polbalkanski. Čisti balkanski je, da ima večji prednost ne glede na signalizacijo. Severnjaški je obraten. Tam ima pešec prednost. Pri nas pa nikoli ne veš na čem je kdo. Zato recimo da je polbalkanski. Sicer pa volan ni za človeka. To vlogo mora prevzet nek kompjuterc ;)

korenje3 ::

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?


moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

aerie ::

korenje3 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?


moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.

Čas se ti res nezadržno izteka. Morda bi bil že čas, da začneš čebelarit ali pa ribarit. Morda se najdeš celo v vinogradništvu.

Unknown_001 ::

aerie je izjavil:

korenje3 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?


moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.

Čas se ti res nezadržno izteka. Morda bi bil že čas, da začneš čebelarit ali pa ribarit. Morda se najdeš celo v vinogradništvu.


Jujujhuhu pa pjan z zidance vsak tedn domov...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

MasterTade ::

korenje3 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

korenje3 je izjavil:


enako na avtocesti... vidiš mentaliteto voznikov ko vsi vozijo po levi strani in si prisiljen prehitevat po desni.


Od kdaj pa se prehiteva pod prisilo? Kdo te sili v to?


moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.


Torej si prisiljen kršit CPP ker to počne nekdo drug
Mors omnia aequat

ohnowhy ::

korenje3 je izjavil:

moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.

Potem pa nabavi helikopter, Robinsoni so precej ugodni in zelo hitro učljivi.

Unknown_001 ::

ohnowhy je izjavil:

korenje3 je izjavil:

moj dragocen čas. da mi ga kradejo reveži v renojih in passatih je nesprejemljivo.

Potem pa nabavi helikopter, Robinsoni so precej ugodni in zelo hitro učljivi.


Staro BTR-ko za transport oseb, pa je. Se pocen dobijo zdj. Pol pa hijoooo čez hosta.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

ProGo ::

Sploh ni važno, v kakšnem avtu se cijazi pred tabo, v Maybachu ali Cliotu. Ti si tam da se prepelješ do točke B, verjetno?
Ali zato da vsem na poti pokažeš, da si najhitrejši od vseh?

FiReFTW ::

next3steps je izjavil:

Tudi z 60 konji gre solidno prehitevati. Ampak moraš namesto v 5. brzini in 1500 obrati prehitevati v 3. in 5000 obrati.


Ja samo tu se gre o tem da eni pritisnejo na gas ko hočeš prehitet.
Me zanima kak bi ti prehitel avto z 130KM če bi on pritisnil na gas ko ga poskušaš prehiteti v avtu z 60KM.

solatko ::

FiReFTW - To je zato, ker tega pri nas, razen naključno (ko se v taki situaciji znajde policijsko vozilo, ki nima oznak) nihče ne kaznuje, tako kot konstantno oviranje prometnega toka na prehitevalnem pasu AC in na večini regionalk, ne.

Ko sem učil svojo ženo vozit in obnašat v prometu, je ob planinskem polju vozila skozi ovinke 50-60, ko pa je zagledala ravnino, je hotela po gasu in sem jo ustavil, da so šli yugeci in 101-ke mimo, potem pa je lahko pognala svojih 150KM na dovoljeno hitrost. Na vprašanje zakaj, sem jih lepo dopovedal, za zmeraj, da naj ne ovira drugih, dokler se skozi ovinke ne nauči vozit z dovoljeno hitrostjo, ker imajo tisti zadaj prešvoh motor, da bi jo lahko na ravnem, varno prehiteli.
Kljub temu, da je blond, je lekcijo takoj dojela in se prilagodila, saj se ji je do LJ to zgodilo še najmanj 3x in je lepo počakala, da so se vsi spravli mimo, potem pa po gasu.

Nekateri pač vozijo enako že od takrat, ko so dobili vozniško, saj nimajo nikogar, da bi jim povedal kaj in kako delajo narobe, itak pa so po nekaj 100 prevoženih samostojnih km, prepričani, da so najboljši vozniki, ki se držijo vseh predpisov, saj nikoli ne prekoračijo dovoljene hitrosti, vse ostalo pa itak ni pomembno, potem imajo pa še srečo, da se zaradi njihovih napak zaletavajo drugi, oni pa, ker so varni in zgledni vozniki, nikoli.

Da rataš kolikor toliko voznik, moraš dati skozi kar nekaj pametnih, dobrih voznikov, ki so vam pripravljeni podat nasvete in vas opozorit na napake, da jih ne boste delali celo življenje.
Delo krepa človeka

negotiator ::

FiReFTW je izjavil:

next3steps je izjavil:

Tudi z 60 konji gre solidno prehitevati. Ampak moraš namesto v 5. brzini in 1500 obrati prehitevati v 3. in 5000 obrati.


Ja samo tu se gre o tem da eni pritisnejo na gas ko hočeš prehitet.
Me zanima kak bi ti prehitel avto z 130KM če bi on pritisnil na gas ko ga poskušaš prehiteti v avtu z 60KM.


Jah, če njegov avto tehta 600kg, od tistega s 130KM pa 1500kg, bi se dalo, pa aerodinamika je tudi v igri in še nekaj malenkosti. Res pa je, da nima vsak avto s 60KM samo 600kg in prav tako ne vsak s 130KM 1500kg.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Osebno tega ne delam in tudi opazim ne. Seveda je s 100 KM to veliko lazje in in ni toliko opazno.

negotiator ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Osebno tega ne delam in tudi opazim ne. Seveda je s 100 KM to veliko lazje in in ni toliko opazno.


Ko sem naredil izpit, sem si nabavil prvi avto, ki je imel le 50KM, peljali smo se trije v tem avtu, ko smo izven naselja dohiteli avtošolo, ki je šla s 50km/h, šel sem prehitevat, ker je bilo veliko prostora. Ko sem bil že skoraj mimo njega, se je bedak spravil pritisnit na gas, nasproti pa mi je že peljala kolona vozil (tisti na čelu mi je že blendal) in nisem imel druge izbire, kot da zabremzam in se umaknem za avtošolo. Nimam pojma, kdo je pritisnil na gas (inštruktor ali voznik), kakorkoli že, inštruktor bi to moral v vsakem primeru opazit in ne dovoliti pospeševanja, kaj šele, če je celo sam pospešil. Bilo je pa precej blizu, smo bili kar šokirani. Nikakor ne morem verjet, da te avtošola tako zaj*be. Na srečo imam zdaj močnejši avto (98KM pri cca 1 toni +/- 100kg), tako da to niti ni več tak problem. Zadnjič sem šel spet prehitevat enega polota ali golfa (se ne spomnim), v enaki situaciji (popolnoma prenizka hitrost, izven naselja) katerega je vozilo dekle (kakih 20-25 let). Pridem nekje 5m za njo, pa stopi po gasu. Na srečo ni imela dovolj moči (bili smo pa spet trije potniki, z nekaj prtljage). Ko se prehiteva, prestavljaš nekje, tik pod rdečim območjem, za najboljši rezultat (pri meni je to 6500rpm, ne vem pa, če enako velja za dizle, ki dosegajo max. moč pri nižjih obratih). Kakorkoli, tudi meni gredo taki na živce, saj ogrožajo predvsem tistega, ki prehiteva. Domnevam, da to delajo, ker hočejo dokazat, da nisi edini, ki zna stopit na gas, ne vem pa, zakaj tega ne naredijo že prej, da jih ne rabiš prehitevat - mogoče izziv? Naj pripomnim še, da nikoli ne prehitevam, če ima tisti pred mano ustrezno hitrost, motijo me le tisti, ki se obirajo, vendar včasih imajo tudi razlog za to, tako da se ne obremenjujem in jih prehitim. Me pa nekoliko jezi, ko peljem po regionalki in pridem za rit enemu, s 50km/h, nasproti pa gužva, da se ga ne da prehitet - se zgubi kar dosti časa, kot je že korenj3 omenil. Poleg tega, ne vem, kako sploh dovolijo takim voznikom na cesto - razni starejši ljudje, ki imajo precej podaljšan reakcijski čas niso ravno za na cesto. Enkrat čakam na semaforju za levo in pred mano čaka tudi starejša gospa - ko se prižge zelena, se počasi privleče do sredine križišča (zelo počasi) - ampak to še ni bil big deal, saj so nasproti vozila druga vozila in tako ali tako ne bi mogla zavit - ko pa dobi prosto pot, pa kar čaka (tisti nasproti je bil še kakih 100m stran) in ko končno spelja, speljem za njo, ampak glej ga zlomka, iz nenada se praktično ustavi na koncu zavoja (brez očitnega razloga), proti meni pa že pelje tisto vozilo, ki je bilo prej še daleč stran. Ker sem videl, da tako ne bo šlo, sem jo prehitel po pasu za zavijanje na levo od tistih iz nasprotne strani (na srečo ni bilo nikogar in sem to lahko storil). Mogoče bo kdo rekel, da sem sam kriv, ker sem šel takoj za njo ampak saj tako nas velika večina dela, če vidimo, da je avto nasproti še daleč stran, saj ne pričakujemo, da se bo voznik pred nami, kot nalašč ustavil.
All easy problems have already been solved.

solatko ::

To moraš pričakovat. Vsako vozilo, ki je pred teboj, lahko izvede nepričakovan manever, zato so varnostne razdalje, zato se pri zavijanju v levo, počaka, da je križišče prazno,....... zato se v končni fazi tudi čim bolj drži omejitev v strnjenih naseljih in zato se, če je le možno, ne počne bedarij na cesti, da ne presenetimo drugih udeležencev.

Včasih so bile v Nemčiji, pri novih voznikih, določen čas, obvezne zelene tablice s črko L-lederer-začetnik, samo zato, da so vsi drugi vedeli, da gre za voznika brez izkušenj in so pazili na njega, kot na avtošolo.
Pri nas je te tablice dajal Jaguar vsakemu, ki je pri njih opravil vozniški izpit, pa dvomim, da je kdo to obesil na odbijač, saj je sramota okolici povedat, da smo vajenci v prometu, pazite na nas.

Pri nas nisi heroj, če obesiš tablico začetnik, si pa heroj, ko poveš, da si prišel mrtvo pijan iz kraja A v kraj B, pa te niso ujeli z glasbenim inštrumentom.

In dokler bo tako razmišljanje v naših glavah, situacija v državi in v prometu, ne bo drugačna. Toleranca za nepravilnosti bi se morala približat ničelni stopnji, vendar ne samo pri hitrosti, temveč povsod.
Delo krepa človeka

Malajlo ::

Kolk enih problemov... Folk večinoma ne gleda okoli sebe on fledajo samo naprej. Vozijo zase.
Tole z malo konji in podobnim pa se naučite prestavljati. Jaz nisem imel niti z jugotom 45 težav prehitevati. Če je bil pred mano bedak, ki je na ravnini pospeševal, sem ga pa že v ovinku začel prehitevati pa še potrobil sem, da se je zbudil.
Večji problem so tailgaterji v koloni, da ne moreš kolone npr. čez Gorjance avto za avtom prehiteti. Potem pa ni druge, kot skoraj izsiliti prostor vmes. Saj potem jim kapne, da je tri metre mogoče le premalo.

AndrejO ::

Malajlo je izjavil:

Kolk enih problemov... Folk večinoma ne gleda okoli sebe on fledajo samo naprej. Vozijo zase.
Tole z malo konji in podobnim pa se naučite prestavljati. Jaz nisem imel niti z jugotom 45 težav prehitevati. Če je bil pred mano bedak, ki je na ravnini pospeševal, sem ga pa že v ovinku začel prehitevati pa še potrobil sem, da se je zbudil.
Večji problem so tailgaterji v koloni, da ne moreš kolone npr. čez Gorjance avto za avtom prehiteti. Potem pa ni druge, kot skoraj izsiliti prostor vmes. Saj potem jim kapne, da je tri metre mogoče le premalo.

Aha, ali si ti potem prototipski opičnjak, ki me vsake toliko ustraši, ko se na koncu ovinka naslika pred menoj, na mojem pasu in v napačni smeri? Jaz nekih 80km/h, on pa .... ne vem, kaj točno, razen tega, da je idiot, ki si misli, da mu ne bo nihče priletel nasproti iz ovinka.

WTF "skoraj izsiliti prostor". Si ti na cesti zato, da izsiljuješ, ali si samo ne znaš pomagati, ker ... kaj jaz vem zakaj že? Da privarčuješ tistih 5min max., kolikor lahko privarčuješ čez Gorjance?

          ::

Da ne boste mislili, da se tako dogajanje ob prehitevnaju dogaja samo v avtih. Sam cca. 5x na teden kolesarim. Treniram po prigramu, kjer imam predpisane razne zadeve, med drugim tudi območje srčnega utripa. Vozim sam, vedno sledim programu, za ostale se ne menim. Pogosto opažam, da ko se začnem približevati kakšnemu kolesarju, ti začnejo pospeševati, da jih ne bi prehitel. To počnejo še pogosteje v primerih, ko sem sam z gorskim kolesom, oni pa na specialkah. Verjetno mislijo, da vozijo tur ali điro. Tako sem se pred kratkim nekomu približeval v dolgi klanec. Gospod se ni dal, ves čas je živčno pogledoval nazaj in vrtel pedala kot da bi se šlo za žive in mrtve, dokler ni toliko omagal, da je ves izčrpan sestopil s kolesa in se ves zaripel v obraz komaj privlekel do klopice počivališča.

m0LN4r ::

Meni se isto dogaja v trgovinah, ko grem proti blagajni. Ko hocem prehitet vedno pospesijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

LeQuack ::

          je izjavil:

Vozim sam, vedno sledim programu, za ostale se ne menim.


Tvoj post dokazuje, da to ni res.
Quack !

Malajlo ::

Hja, ne vem, kdo je opičnjak, če me ne spustiš trikrat na ravnini. Potem te moram "glih pred" ravnino prehiteti. Ali kako bi drugače uspel dobiti tistih nekaj km/h razlike, da varno in do konca končam prehitevanje? Na ravnini, seveda. Če prihaja nasproti avto, valjda ne grem prehitevat, o kod ti ta ideja?

          ::

LeQuack je izjavil:

          je izjavil:

Vozim sam, vedno sledim programu, za ostale se ne menim.


Tvoj post dokazuje, da to ni res.


Ne menim se v tem smislu, da bi z drugimi tekomoval ali kako drugače prilagajal svoj način in hitrost vožnje (razen kadar je to potrebno zaradi predpisov, varnosti ali drugih očitnih razlogov).

          ::

Malajlo je izjavil:

Hja, ne vem, kdo je opičnjak, če me ne spustiš trikrat na ravnini. Potem te moram "glih pred" ravnino prehiteti. Ali kako bi drugače uspel dobiti tistih nekaj km/h razlike, da varno in do konca končam prehitevanje? Na ravnini, seveda. Če prihaja nasproti avto, valjda ne grem prehitevat, o kod ti ta ideja?


Moja mami prehiteva tako, da pred ovinkom, za katerim je ravnina, onega pred njo spusti malo naprej, ravno toliko, da lahko neovirano pospeši skozi ovinek in pride na ravnino z večjo hitrostjo od sralca pred njo. Če je na ravnini nasprotni pas prost, potem švigne mimo, sicer prilagodi hitrost na začetno. Tak manever ima kar nekaj prednosti. V primeru, da jo ima tisti spredaj namen zajebavati, mu to ne uspe, ker preden opazi mojo mami je ona že mimo. Dobro je tudi to, da ga prehiti na začetku ravnine in s tem da možnost tudi drugim za njo, ki bi prav tako radi prehitevali.

Aston_11 ::

Pa kaj za eno kanto ima, da rabi cel ovinek za pospeševanje na njegovo hitrost, ki je najbrž 60, ker pri 90 ga pa res nima smisla prehitevati, pa še dovoljeno ni na regionalnki?

Jst ::

Moja mami prehiteva tako, da pred ovinkom, za katerim je ravnina, onega pred njo spusti malo naprej, ravno toliko, da lahko neovirano pospeši skozi ovinek in pride na ravnino z večjo hitrostjo od sralca pred njo. Če je na ravnini nasprotni pas prost, potem švigne mimo, sicer prilagodi hitrost na začetno.


Sicer sem že videl in doživel vsega sranja, ampak sem si mislil, da je tole logično vsem, ki imajo IQ malo več od sobne temperature. Sploh pa, ko imaš avto z 160kW, takrat s to tehniko, takoj švigneš mimo.

Vendar, če vozik pred mano vozi po predpisih, jaz ponavadi ne prehitevam, ampak se raje umaknem na večkratno varnostno razdaljo, da se ne bi tisti spredaj počutil kakorkoli "ogrožen" in ko pogleda v ogledalo, me vidi ene 70-90 metrov za njim/njo. Tako se najraje vozim. S tem potem tudi pustim prostor za "najboljše" voznike, ki vedo, da se tukaj lahko vozi namesto 90, vsaj 120.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

          ::

Aston_11 je izjavil:

Pa kaj za eno kanto ima, da rabi cel ovinek za pospeševanje na njegovo hitrost, ki je najbrž 60, ker pri 90 ga pa res nima smisla prehitevati, pa še dovoljeno ni na regionalnki?


Japonsko kanto z malo manj kot 200 konji, AT in 19" gumami.

krneki0001 ::

verjetno narejeno po letu 2005, kar pomeni da ima aisinov menjalnik, ki brez problema ob malo več gasa (samo pohodiš pedal do konca) sam spusti 2 prestavi nižje in te izstreli mimo večine avtomobilov.

          ::

krneki0001 je izjavil:

verjetno narejeno po letu 2005, kar pomeni da ima aisinov menjalnik, ki brez problema ob malo več gasa (samo pohodiš pedal do konca) sam spusti 2 prestavi nižje in te izstreli mimo večine avtomobilov.


Tako je, letnik je 2013.

negotiator ::

All easy problems have already been solved.

Heavy ::

          je izjavil:

Moja mami prehiteva tako, da pred ovinkom, za katerim je ravnina, onega pred njo spusti malo naprej, ravno toliko, da lahko neovirano pospeši skozi ovinek in pride na ravnino z večjo hitrostjo od sralca pred njo. Če je na ravnini nasprotni pas prost, potem švigne mimo, sicer prilagodi hitrost na začetno. Tak manever ima kar nekaj prednosti. V primeru, da jo ima tisti spredaj namen zajebavati, mu to ne uspe, ker preden opazi mojo mami je ona že mimo. Dobro je tudi to, da ga prehiti na začetku ravnine in s tem da možnost tudi drugim za njo, ki bi prav tako radi prehitevali.



Še ena dobra tehnika v nočnem času za take, ki ti ne dovoljujejo prehiteti: voziš za njim na razdalji in počakaš, da čimbolj spusti hitrost. Ko je pregleden odsek ceste daš v nižjo in polno po gasu. Hkrati ugasneš luči in zapelješ na drugo stran ceste. Cesto pred tabo ti bo on osvetlil, opazil pa te bo šele ko bo nos tvojega avtomobila ob njegovih vratih. Takrat lahko vklopiš luči in greš mimo, on ne bo upal tako na hitro nadoknadit hitrosti (nižanje brzine, nadoknadit obrate in hitrost, turbo lag)... To sem enkrat naredil na soški v moji Toyoti :D
#TeamFelix

radiokills ::

Čist si hud. Ugasnit luči, huda ideja. Uau, probam že danes, če bom dovolj spil. Jest mam tud Toyoto.

bambam20 ::

Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.

Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.

In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.

negotiator ::

bambam20 je izjavil:

Jaz bi rekel samo to, da občudujem tiste, ki morajo pri prehitevaju prestavit za 2 prestavi navzdol. To je muka od vožnje, res. Jo poznam tudi sam ampak takšnega vozila si ne žlim nikoli več.

Avto mora biti takšen, da BP prehitevaš v 5-i ali 6-i prestavi ali pa da prestaviš zgolj eno prestavo nižje. Vse ostalo je mučenje.

In ečina tukaj imate po frustracijah pri prehitevanju prešvohotne avte.


Me zanima, kaj bi naredil, če bi prehiteval še močnejši avto od tvojega in te on ne bi spustil? Vedno bo še nekdo hitrejši od tebe, pa ti ne bo govoril, zakaj imaš tako švohoten avto. Nekateri si močnejšega ne morejo privoščit, ali pa ga preprosto ne potrebujejo. Za neko običajno prehitevanje ne rabiš formule.

PS: če bi imel Teslo, ne bi rabil nič prestavljat ;) Ziher bi bila potem muka še kdaj vozit avto z ročnim menjalnikom.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Ko vse tole berem me sploh ne preseneča, da imamo toliko nesreč. Kot, da so nekateri kar kupili vozniško in se pos-rjejo na vse predpise.
Prehiteva se po levi in nič drugače (prehitevanje po odstavnem pasu je vedno prehitevanje po desni, ne glede ali s celim avtom ali z mm avta).
Kakšne avtomobile vozijo nekateri? Takšne, kot si jih lahko privoščijo (če komu to ni všeč, pa naj vsem kupi avtomobile, za katere misli, da ustrezajo njegovi frustraciji) - kaj tukaj ni jasno?
In na cesti smo si vsi enakovredni.
Se pa strinjam, da nekateri vozniki (pa ne glede na moč svojega avta) res počno neverjetne zdrahe, celo tisti z bolj zmogljivimi avti, večje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15221672 (18062) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332589 (30341) Heavy
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8817616 (15078) St235

Več podobnih tem