» »

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Temo vidijo: vsi

Thuban ::

preprosto, daš levi smerokaz in grš na prehitevalni pas, pospešiš na 130 in se vrneš. (po logiki zakona :D ) Jaz sicer počsai pospešujem vedno do hitrosti kolone in vozim po voznem pasu kjer par km pred mano ni nikogar, na levem prehitevalnem pasu pa je gosta kolona.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

prox je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej ga ne oviraš s tem. On gre že itak hitreje, če te je začel prehitevat, če ti laganini pospešuješ, ni to noben problem za tistega, ki prehiteva. Ker on mora itak pospešit bistveno hitreje, ali pa bolje, da ni niti začel.

Utk Razumem tvoj pogled, sem že bil v takšni situaciji večkrat. Ampak moraš tudi ti biti toliko uvideven, da ga spustiš naprej, pa naj bo ta voznik največji ego, magari politik. Če pospešuješ si tudi ti v prekršku (po zakonu) v takšnem primeru, ker moraš spustiti tistega, ki prehiteva nemoteno naprej, pa če je v ne vem kakšnem prekršku. Žal, tako je.. Če ti je mar za svojo varnost in ostalih nedolžnih, potem pač voziš po pameti in po cesti, ne samo po omejitvah in predpisih, ki tebi ustrezajo.

Sej ga vseeno pustiš naprej. On je štartal hitreje od tebe in še zmeraj pospešuje, z recimo 70, ti 50, ti počasi pospešuješ do 90, on pa tudi, s tem da bo on pred tabo še preden ti prilezeš do 70, ki jih je on itak imel že na začetku prehitevanja. Ne boš se vozil še 10 km 50, če te bojo pol itak stalno prehitevali, ti pa ne boš nikoli pospešil. To je neumnost. Še inštruktor v avtošoli je rekel, da naj kar grem, če gre on v takem primeru prehitevat, je pa že preračunal ali bo šlo al ne. Itak pa vidiš naprej ti glih tolk kot on, če ima prost levi pas.
Na koncu naselja je to najmanjši problem.

prox ::

Utk je izjavil:

prox je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej ga ne oviraš s tem. On gre že itak hitreje, če te je začel prehitevat, če ti laganini pospešuješ, ni to noben problem za tistega, ki prehiteva. Ker on mora itak pospešit bistveno hitreje, ali pa bolje, da ni niti začel.

Utk Razumem tvoj pogled, sem že bil v takšni situaciji večkrat. Ampak moraš tudi ti biti toliko uvideven, da ga spustiš naprej, pa naj bo ta voznik največji ego, magari politik. Če pospešuješ si tudi ti v prekršku (po zakonu) v takšnem primeru, ker moraš spustiti tistega, ki prehiteva nemoteno naprej, pa če je v ne vem kakšnem prekršku. Žal, tako je.. Če ti je mar za svojo varnost in ostalih nedolžnih, potem pač voziš po pameti in po cesti, ne samo po omejitvah in predpisih, ki tebi ustrezajo.

Sej ga vseeno pustiš naprej. On je štartal hitreje od tebe in še zmeraj pospešuje, z recimo 70, ti 50, ti počasi pospešuješ do 90, on pa tudi, s tem da bo on pred tabo še preden ti prilezeš do 70, ki jih je on itak imel že na začetku prehitevanja. Ne boš se vozil še 10 km 50, če te bojo pol itak stalno prehitevali, ti pa ne boš nikoli pospešil. To je neumnost. Še inštruktor v avtošoli je rekel, da naj kar grem, če gre on v takem primeru prehitevat, je pa že preračunal ali bo šlo al ne. Itak pa vidiš naprej ti glih tolk kot on, če ima prost levi pas.
Na koncu naselja je to najmanjši problem.

Pa saj lahko začneš pospeševati, ko te je že prehitel. Med tem pa držiš bolj kot ne konstantno hitrost ali celo zmanjšaš. Pač odvisno od situacije, bolje preventiva kot karamboltiva.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Oberyn ::

Thuban je izjavil:

preprosto, daš levi smerokaz in grš na prehitevalni pas, pospešiš na 130 in se vrneš.

Ne smem na levi pas, če ni nikogar pred mano, da bi ga prehitel.

Dobro, opisal sem čudno prometno situacijo, kjer v bistvu nimam pojma, kako točno bi ravnal po zakonu. Pa to ni redka situacija, recimo na gorenjski avtocesti na cestninski postaji vsak dan zjutraj in popoldne po 1 uro.

Drugače pa ni res, da po desnem pasu ne smeš prehitevati v nobenem primeru, lahko v nekaterih primerih. Na primer, kadar je na vseh pasovih kolona, ki se premika počasi (zastoji), se kolone na različnih pasovih ponavadi izmenično premikajo z različno hitrostjo in pač lahko prehitevaš tudi po desnem pasu.

Thuban ::

v bistvu ne :)

To je vožnja mimo.
33. >>prehitevanje<< je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

prox ::

Oberyn je izjavil:

Thuban je izjavil:

preprosto, daš levi smerokaz in grš na prehitevalni pas, pospešiš na 130 in se vrneš.

Ne smem na levi pas, če ni nikogar pred mano, da bi ga prehitel.

Dobro, opisal sem čudno prometno situacijo, kjer v bistvu nimam pojma, kako točno bi ravnal po zakonu. Pa to ni redka situacija, recimo na gorenjski avtocesti na cestninski postaji vsak dan zjutraj in popoldne po 1 uro.

Drugače pa ni res, da po desnem pasu ne smeš prehitevati v nobenem primeru, lahko v nekaterih primerih. Na primer, kadar je na vseh pasovih kolona, ki se premika počasi (zastoji), se kolone na različnih pasovih ponavadi izmenično premikajo z različno hitrostjo in pač lahko prehitevaš tudi po desnem pasu.

Se najdejo situacijske izjeme ja, ko ti nekako uspe po desni prehiteti iz nekih čudnih razlogov, ampak to ni pametno prakticirati. Ne rečem v umirjeni koloni, ko se vse pomika počasi, pri visokih hitrostih pa raje 2-10x premisli o takih manevrih.
Teorija ≠ praksa IRL. Najbolj je pa tako važna koncentracija voznika in pozornost.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Heavy ::

Thuban je izjavil:

Seveda ne smeš pospešiti na 130 na desnem pasu če je na levem, PREHITEVALNEM pasu kolona vozil ki vozi 60-70 kmh. Kaj pa če se nekdo odloči vrniti nazaj na vozni pas, ti pa dirjaš tam 130?



Ker v avtošoli nas niso učili uporabljati ogledal in smerokaza ob bilo kakšni menjavi pasu na cestah.

Cestno prometni sistem ne deluje. CPP je knjiga, katero jemljejo manj resno od korana. In potem se čudijo, da so zastoji. Še če bi tro pasovnico na primorski zgradili, bi imel dnevno dozo kretenov, ki bi stalno po prehitevalnem vozili.

Policaji ven iz senčke z radarji pa na avtocesto ustavljati konstantne voznike po prehitevalnem pasu. Bi se kmalu od navadili, če bi 2x zaporedoma dobili kazen 150€.
#TeamFelix

jype ::

Draconis nima pojma.

Formula 1 ::

Oberyn je izjavil:

Thuban je izjavil:

Seveda ne smeš pospešiti na 130 na desnem pasu če je na levem, PREHITEVALNEM pasu kolona vozil ki vozi 60-70 kmh. Kaj pa če se nekdo odloči vrniti nazaj na vozni pas, ti pa dirjaš tam 130?

Ja, saj razumem, ampak zamisli si, da greš ob 4h popoldne iz Lj domov v Kranj. Pred cestninsko postajo je na levem od obeh pasov za vinjeto praktično kolona, ker se ne vem zakaj vsi nabijajo tja. Za postajo potem lahko voziš 60 tja do Kranja, ker na levem pasu so za postajo pospešili, ti pa na desnem pasu tehnično ne smeš, doler jih na levem pasu ne zmanjka, ampak jih ne zmanjka.



Zato ker se na voznega vključujejo tovornjaki, ki so prokleto počasni in ko enkrat ostaneš med njimi se boš kar nekaj časa jajcal 90 km/h ali pa boš zapečjal s tako hitrostjo na prehitevalni pas in upal da ne bo ravno kdo priletel 130 mimo da bi te nasadil.

MxxW5 ::

Treba je IMO ločevati dve situaciji:

1. Nekoga začnete prehitevati, pa le-ta začne pospeševati ne glede na vas; konec naselja, stopi po gasu. Konec ovinkov, ravna cesta, stopi po gasu. Njemu je vseeno, če ste vi vklopili žmigavec in ste ob njem. On "vozi svojo dirko", kot je nekdaj govoril priljubljeni F1 komentator Mirsad Ališič. Gre za ljudi, ki vozijo neodvisno od drugih in ne glede na druge. Vozijo, kot da je cesta prazna in le njihova. Brezobzirnost in samozaverovanost. On vozi po svoje, kaj se dogaja za njim in ob njem, ga ne zanima.

2. Nekoga začnete prehitevati, on pa začne pospeševati ravno zato, ker ga vi prehitevate. On pospešuje zato, ker ga vi prehitevate, drugače ne bi. Ravno obratna situacija od prve. Vozniku pod točko 1 je vseeno za vas. Tale ta drugi pa pospešuje zanalašč, iz inata.

Vi govorite v glavnem o voznikih pod točko 1, jaz pa sem imel, ko sem odprl topic, v mislih bolj te pod točko 2 (čeprav sem pri tistih "50% primerov" mislil seveda oboje). Kaj torej mislijo vozniki (in zakaj to počnejo) ki zavestno in zanalašč spravljajo sebe in ostale v situacijo, ki lahko neposredno pripelje do smrtnih žrtev?

WarpedGone ::

Cestno prometni sistem ne deluje. CPP je knjiga, katero jemljejo manj resno od korana. In potem se čudijo, da so zastoji.

Ne, ravno zato ker se (obstoječi) CPP (pre) resno jemlje je stanje takšno kot je.
Garbage in - garbage out.
Folk si najprej zapomni pravice, za kršitve njegovih pravic so pa krivi drugi.

Knjigo CPP bi moral nadomestit en kratek stavek, naliman na sredo volana:

NE OVIRAJ

Nikoli, nikdar, nikjer, nikogar.

Kapiš? Ne, preberi še 20x
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Oviranje je tudi začetek prehitevanja tik pred koncem naselja, ker s tem kao preprečiš tistemu naprej, da bi normalno vozil, se pravi pospešil.

r3dkv1c4 ::

stjan je izjavil:

Zaradi jebanja ljudi v glavo, je najbolj preprost odgovor.
Realno je pa to prepotentnost zafrustriranih slovenčkov in slovenkulj.

Žalostno je to, da policija ne opravlja svojih z zakonom predpisanih nalog in takšnih osebkov ne kaznuje.

Če noben ne poda prijave, je vse brezpredmetno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Oviranje je tudi začetek prehitevanja tik pred koncem naselja, ker s tem kao preprečiš tistemu naprej, da bi normalno vozil, se pravi pospešil.

Če ga prehitiš, se od njega oddaljuješ, torej ustvarjaš prostor, da lahko pospeši. Če mu krona dol ne pade, ker mora 0,5 sek počakati.

WarpedGone je izjavil:

NE OVIRAJ
Kar pomeni, da se držiš nekih od države predpisanih predpisov, pa bo vse ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

LeQuack ::

A ni fajn koliko problemov bodo rešili samovozeči avti.
Quack !

Tezaab ::

LeQuack je izjavil:

A ni fajn koliko problemov bodo rešili samovozeči avti.

Problem je edino v tem, da jih bodo ljudje vozili servisirat domačim "strokovnjakom". Kar pomeni, da kmalu ne bodo več samovozeči. Ampak to je že druga tema.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

LeQuack ::

Tezaab je izjavil:

LeQuack je izjavil:

A ni fajn koliko problemov bodo rešili samovozeči avti.

Problem je edino v tem, da jih bodo ljudje vozili servisirat domačim "strokovnjakom". Kar pomeni, da kmalu ne bodo več samovozeči. Ampak to je že druga tema.


Pač takega ustrezno saniraš, najbrž bo tak avto precej izstopal in ga ne bo težko kaznovat.
Quack !

WarpedGone ::

Kar pomeni, da se držiš nekih od države predpisanih predpisov, pa bo vse ok.

Ne. Ko sem sam na cesti z neupotševanjem predpisov ne oviram nikogar.
Kvečjemu tekmujem za darwinovo nagrado.

V gužvi s striknim upoštevanjem CPP *lahko* povzročam v konkretni situaciji nepotrebno štalo.

Pozabte CPP, ne ovirajte.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

WarpedGone je izjavil:

V gužvi s striknim upoštevanjem CPP *lahko* povzročam v konkretni situaciji nepotrebno štalo.
V gužvi imaš toliko faktorjev, da ni šans, da jo boš razvozlal na način, da bodo vsi doma, ker kao ne oviraj.

m0LN4r ::

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h).

Šlo je za žensko tam nekje 30-40 let v starem citroenu. Ne za kakšnega smrkavca ali zafrustriranega fotra.

Take stvari opažam že odkar sem na cesti. Ko prehitevaš, začne prehitevani pospeševati. Zgodi se v več kot 50% prehitevanj. Morebiti ne tako ekstremno kot v zgoraj opisanem primeru, ampak vendarle.

Zato je moje vprašanje preprosto. Tisti, ki to počnete, zakaj? Kaj imate od tega?

Zato, da se potem ne rabis trudit z prehitevanjem xD peles se lepo za njim naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

V gužvi imaš toliko faktorjev, da ni šans, da jo boš razvozlal na način, da bodo vsi doma, ker kao ne oviraj.


Človek ni sposoden dojet enega samega totalno enostavnega pravila "Ne oviraj", od njega pa se pričakuje in zahteva da je dojel in da bo ustrezno uporabil celo knjigo pravil?

Stanje na cestah temu protislovju ustreza v 100%.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

jaz osebno počakam da je avto ki me prehiteva že čisto na desni in nato malo pobremzam da me prej prehiti.

Zakaj pa drugi ne pa ne vem nisem psihiater
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Nauči se prehitevat, druge ni. Če narediš prav, ti njegovo pospeševanje nič ne pomeni. Če nima glih 300 konjev.

Dobra :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

V gužvi imaš toliko faktorjev, da ni šans, da jo boš razvozlal na način, da bodo vsi doma, ker kao ne oviraj.


Človek ni sposoden dojet enega samega totalno enostavnega pravila "Ne oviraj", od njega pa se pričakuje in zahteva da je dojel in da bo ustrezno uporabil celo knjigo pravil?

Stanje na cestah temu protislovju ustreza v 100%.


He, he, se čisto strinjam.

next3steps ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Kaj gre domačinu najbolj na živce, ko pešači skozi svojo vas?
- Nedomačini, ki skozi njegovo vas vozijo > 30 kmh, ko pa lahko od koderkoli nenadoma priteče otrok!

Kaj gre domačinu najbolj na živce, ko se pelje skozi svojo vas?
- Nedomačini, ki skozi njegovo vas vozijo < 70 kmh, ko pa je itak vse pregledno in bi lahko peljali še hitreje, no, vsaj on, ki pot dobro pozna!

Sem v tujini vozil mimo otrok tudi po 50 nad omejitvijo. Ni bilo problemov, razen z motenimi. Obstajajo neka splošna nepisana pravila/smernice za zelo hitro vožnjo. Zaradi velike nesposobnosti na cesti jih sam raje ne razkrivam.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: shmandi ()

LeQuack ::

Kako pa zaobideš pravila fizike? A to je tud skrivnost?
Quack !

rdecaluc ::

Vozim tovornjak.

Skoraj vsak dan dobim paciente, ki se vozijo namenoma prepočasi (npr. 20 kmh v naselju in pri koncu naselja morda 40 kmh) in to samo zato ker vidijo tovornjak.

Nisem nestrpen, puščam razdaljo ampak ko pa me "baše" delovni čas in ure vožnje pa si ne morem privoščit take vožnje.

In pridemo do prehitevanja... V 85% primerov mi pri prehitevanju pospešijo do te mere, da jih zaradi blokade ne morem prehitet. Potem pa še povrhu vsega določeni pacienti držijo mojo hitrost tudi med naknadnim zaviranjem, da se tudi nazaj vklopit ne morem -.-". Pa s kamjonom skor nikol ne prehitevam izven avtocest, sam take zadeve mi pol utrip nabijejo na streho.

Aja pa še teh pacientov, ki nalašč zavrejo na 60 kmh > po prehitevanju na avtocesti je tedensko veliko. Očitno jim je hudo počakat 20 sekund ko en kamjon druzga prehiteva za take "revanše"

/rant off
Est modus in rebus. ,typos

next3steps ::

LeQuack je izjavil:

Kako pa zaobideš pravila fizike? A to je tud skrivnost?

Zakaj bi zaobšel pravila fizike? Prvo kot prvo je potrebno za prehitro vožnjo opravi par IQ in par EQ testov.
Kdor pač ni sposoben tvegati samo in izključno svojega življenja, naj se vozi počasi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: shmandi ()

krneki0001 ::

rdecaluc je izjavil:

Vozim tovornjak.

Skoraj vsak dan dobim paciente, ki se vozijo namenoma prepočasi (npr. 20 kmh v naselju in pri koncu naselja morda 40 kmh) in to samo zato ker vidijo tovornjak.

Nisem nestrpen, puščam razdaljo ampak ko pa me "baše" delovni čas in ure vožnje pa si ne morem privoščit take vožnje.

In pridemo do prehitevanja... V 85% primerov mi pri prehitevanju pospešijo do te mere, da jih zaradi blokade ne morem prehitet. Potem pa še povrhu vsega določeni pacienti držijo mojo hitrost tudi med naknadnim zaviranjem, da se tudi nazaj vklopit ne morem -.-". Pa s kamjonom skor nikol ne prehitevam izven avtocest, sam take zadeve mi pol utrip nabijejo na streho.

Aja pa še teh pacientov, ki nalašč zavrejo na 60 kmh > po prehitevanju na avtocesti je tedensko veliko. Očitno jim je hudo počakat 20 sekund ko en kamjon druzga prehiteva za take "revanše"

/rant off


Ena izmed "boljših" ta teden, ki sem jo videl in doživel v živo na navadni regionalni cesti:

Prvi avto (audi A4) prehiteva kamion, za njim še en, ki pa je malo švohnješi (mislim da je bilo nekaj z 1.6 motorjem). In prvi, ko pride do kabine kamiona, zmanjša hitrost, da vozi s hitrostjo kamiona in čaka, da nasproti pride avto, potem pa po gasu na hitro mimo kamiona v škarjice, tisti zadaj pa ...

Uglavnem kamion in drugi prehitevalec sta se malo podrajsala, voznik nasproti je na srečo zaradi prvega kretena že bremzal in se uspel ustavit, pa prvi avto za kamionom je dobil malo plastike in stekla po avtu.

Tako da malo pazite pri prehitevanjih, kaj dela tisti pred vami.

d4vid ::

next3steps je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Kako pa zaobideš pravila fizike? A to je tud skrivnost?

Zakaj bi zaobšel pravila fizike? Prvo kot prvo je potrebno za prehitro vožnjo opravi par IQ in par EQ testov.
Kdor pač ni sposoben tvegati samo in izključno svojega življenja, naj se vozi počasi.


Torej divjas poklicno? Gasilec, resevevalec ali policaj ?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

oemdzi ::

Jaz pospešujem in po potrebi tudi trobim ob prehitevanju samo na avtocesti, na prehitevalnem pasu, ko želijo neučakanci med zastoji vse prehiteti po počasnem pasu in potem izkoristiti mojo normalno varnostno razdaljo, da se uštulijo nazaj na prehitevalnega in še naprej voziti slalom na 50cm varnostne razdalje, to je zame big no no, v vseh ostalih primerih pa z veseljem spustim koga, da zamenja pas ali pa se vključi.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

bbbbbb2015 ::

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h).

Šlo je za žensko tam nekje 30-40 let v starem citroenu. Ne za kakšnega smrkavca ali zafrustriranega fotra.

Take stvari opažam že odkar sem na cesti. Ko prehitevaš, začne prehitevani pospeševati. Zgodi se v več kot 50% prehitevanj. Morebiti ne tako ekstremno kot v zgoraj opisanem primeru, ampak vendarle.

Zato je moje vprašanje preprosto. Tisti, ki to počnete, zakaj? Kaj imate od tega?


Po mojih izkušnjah, pa samo letos sem prevozil 50 kkm, je vsaj pol če ne več kot pol krivde na tebi.
Najprej pojasni, kako ti to prehitevaš? Napake, ki jih morda delaš:

- prehiteva se tako, da avto daš v nižjo prestavo, si morda pustiš malo lufta za zalet, ter konkretno pritisneš na gas. Če ti greš kar na levi pas, ter v peti ali šesti tiščiš gas, ter tvoji turbodizelski osli švicajo, to je NO GO
- malo preceniš avto, ki ga prehitevaš. Ko sem imel Renaulta z 150KM, se mi je večkrat zgodilo, da je bila ravna cesta, jaz po gasu, nakar opazim, da se nekdo za mano trudi prehiteti. Ker je bil v slepem kotu, ga pozno opaziš.
- avto mora biti občutno počasnejši. Če on vozi 70km/h, ti pa bi rad 90 km/h, pač malo počakaš pa bo. Če nimaš konkretno več konjev, je razlika majhna, da ti imaš občutek, da te nekdo namerno zafrkava.
- predvidi, kaj bo oni počel pred tabo. Na primer, izvoz na avtocesto. Če oni gre na avtocesto, ti pa tudi, sicer lahko prehitevaš, samo računaj, da bo oni pospeševal.
- si morda nevaren z avtom? Recimo, jaz pogosto vidim voznike, ki imajo ski-box ali kolesa na strehi. Za najboljši Thulejev ski-box je jasno pisalo v navodilih, da ne priporočajo hitrosti višje kot 100 km/h. Jaz vidim voznike, ko gonijo 160 km/h in več. Taki jaz nočem, da so pred mano. Morda me prehitijo, ampak realno se bom potrudil, da pridem pred njih ali na drugi pas.
- si morda ofenziven voznik? Nabiješ se nekomu na rit, nimaš varnostne razdalje, ne daješ smerokazov, voziš po sredi? Meni je to sicer vseeno, samo enim ni. Raje te imajo za sabo, kot pred sabo. Ker če si za njimi, ubiješ sebe. Če si pa pred njimi, pa lahko ubiješ še njih.
- se ti morda kdo ne more umakniti? Sploh na avtocesti. Oni pelje 120 km/h po prehitevalnem paus, šleperji se vozijo 90-100 km/h, to če zaviješ da se nekomu umakneš, sploh v slabši vidljivosti ni najboljše

Skratka, če se ti to večkrat pojavlja, potem razmisli, kje bi lahko bil problem.

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Tako da malo pazite pri prehitevanjih, kaj dela tisti pred vami.
Počakaš, da prvi prehiti, nato greš prehitevat. Nimajo vsi 200 KM, da bi prehiteli na 44 metrih razdalje. Potem se ta drugi nalepi prvemu v rit, ta tega ne prenese, pa da lekcijo. Jih je več "ta pravih" v igri...

next3steps ::

Tudi z 60 konji gre solidno prehitevati. Ampak moraš namesto v 5. brzini in 1500 obrati prehitevati v 3. in 5000 obrati.

bbbbbb2015 ::

MxxW5 je izjavil:

Treba je IMO ločevati dve situaciji:

1. Nekoga začnete prehitevati, pa le-ta začne pospeševati ne glede na vas; konec naselja, stopi po gasu. Konec ovinkov, ravna cesta, stopi po gasu. Njemu je vseeno, če ste vi vklopili žmigavec in ste ob njem. On "vozi svojo dirko", kot je nekdaj govoril priljubljeni F1 komentator Mirsad Ališič. Gre za ljudi, ki vozijo neodvisno od drugih in ne glede na druge. Vozijo, kot da je cesta prazna in le njihova. Brezobzirnost in samozaverovanost. On vozi po svoje, kaj se dogaja za njim in ob njem, ga ne zanima.


V realnosti, v 150KM Renault Espacu se je dostikrat zgodilo, da me je nekdo prehiteval, bil je preblizu mene, pa se ni dalo videti tega v vzvratnem ogledalu. Potem je šel na levi pas in tam v eni točki te šofer naprej ne more videti, dokler ni praktično že vštric s tabo.

V realnosti, jaz če imam šibek avto, se ne spravljam prehitevat tam, kjer je jasno, da bo konjev zmanjkalo. Ali vidim, da ima kombi, pa se slabo vidi nazaj.

Vi predvidevate, da je 50% ljudi žleht. Ni res, morda jih je 1-2%, vse ostalo pa ste nekje nekaj spregledali.

Malo tudi gledaš kako ta vozi pred tabo.

Zadnjič je bil en BMW pred mano na Autobanu, 220d sice, imel je čudno navado, če je le mogel, je dal gas do daske, ter potem bremzal.

To takoj vidiš, da vozi ofenzivno, ter se ga ogneš, četudi se v enem trenutku vozi 50km/h. Naslednja prilika bo zopet dal po gasu.

kuall ::

Pospešuje zato, ker je cesta ravna.

jype ::

kuall> Pospešuje zato, ker je cesta ravna.

Ne bi pa smel zato, ker mu zakon to prepoveduje, če ga nekdo prehiteva.

kuall ::

Vem. Če ne zakon pa zdrava pamet. Ampak vsak misli, da se svet vrti okoli njega: Tisti, ki prehiteva avtomatično misli, da tisti katerega prehiteva, vedno misli na njega.

jype ::

Tisti, ki je na cesti, mora ne le misliti na vse okoli sebe, temveč tudi ves čas gledati, kje se nahajajo.

Oberyn ::

next3steps je izjavil:

Zakaj bi zaobšel pravila fizike? Prvo kot prvo je potrebno za prehitro vožnjo opravi par IQ in par EQ testov.
Kdor pač ni sposoben tvegati samo in izključno svojega življenja, naj se vozi počasi.

Torej, kot praviš, s 50 km/h preko omejitve si vozil mimo skupine otrok, pa nisi tvegal njihovega življenja, temveč samo in izključno svoje? Zanimivo. Evo, iz tega sem zaključil, kako se pišeš: Skywalker. Samo tega še ne vem, a si Anakin ali Luke.

Gregor P ::

shmandi je izjavil:

Mogoče pa začneš prehitevat ravno na koncu naselja. Pol se ti pa zdi čudno, zakaj prehitevani pospešuje ravno takrat.
Vidim podobne stvari vsak dan.
Take in podobne primere sem že večkrat doživel, tako da sem sedaj na to še posebej pozoren in ko po koncu omejitve pospešim še preverim, če se je kdo ravno v tem trenutku odločil, da me prehiteva; potem bodisi preneham s pospeševanjem, ali pa zaviram (npr. če bi bila nevarnost škarij ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kuall ::

>Tisti, ki je na cesti, mora ne le misliti na vse okoli sebe, temveč tudi ves čas gledati, kje se nahajajo.

Ja, predvidevat je treba obnašanje drugih udeležencev. Če bi človk, ki prehiteva, imal boljšo sposbnost tega potem bi lahko predvidel, da bo tisti, ki ga prehiteva rad pritisnil na gas, ker je cesta ravna ali ker ga ni videl, in ne bi tako pogosto prehiteval, ker je to precej nevarno početje.

MrStein ::

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h).

Šlo je za žensko tam nekje 30-40 let v starem citroenu. Ne za kakšnega smrkavca ali zafrustriranega fotra.

Take stvari opažam že odkar sem na cesti. Ko prehitevaš, začne prehitevani pospeševati. Zgodi se v več kot 50% prehitevanj. Morebiti ne tako ekstremno kot v zgoraj opisanem primeru, ampak vendarle.

Zato je moje vprašanje preprosto. Tisti, ki to počnete, zakaj? Kaj imate od tega?

Ni odgovor na vprašanje, ampak: prijaviti. Vsakič. Navsezadnje ogroža življenja.

Glede teh in drugih omenjenih pacientov: Hvala "Gyurcsanyu" za izgradnjo avtocest* da se s takimi srečam le zelo rekdo. Na AC jih je sicer tudi nekaj a precej manj. Pa mimo it tam ni taki problem.
Pa lep dan/večer.

* - tam pač kjer so, nekaj km še manjka
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

gruntfürmich ::

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna...

se samo meni zdi al so res ljudje moteni in ne dojamejo, da po ravni in prazni cesti nobeden ne bo peljal 70, in zato folk začne pospeševat?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

MrStein ::

Lahko je cesta iz zlata, če te kdo prehiteva, nimaš kaj pospeševati. Do 120 pa sploh ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MxxW5 ::

gruntfürmich je izjavil:

MxxW5 je izjavil:

Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna...

se samo meni zdi al so res ljudje moteni in ne dojamejo, da po ravni in prazni cesti nobeden ne bo peljal 70, in zato folk začne pospeševat?


Cel odstavek: Pred mano vozi avto cca. 70 km/h (omejitev seveda 90 km/). Začnem prehitevati, on začne pospeševati, da prideva do cca. 120 km/h. Hvalabogu je cesta ravna in prazna. Ko ga prehitim, mi kmalu izgine iz ogledala, saj je (sklepam) hitrost spustil spet na 70 km/h (jaz sem jo na 90 km/h).


Morebiti si pa ti moten? Ali le funkcionalno nepismen? Mimogrede: cesta je bila ravna že prej; gospa je začela pospeševati takrat, ko sem jo začel prehitevati. In ko sem končal, je spet zmanjšala hitrost (kar sem sicer napisal).



Aja, ljudem, ki me učijo prehitevanja, ne mislim odgovarjati. Se mi zdi za malo. Pa brez zamere.

next3steps ::

Oberyn je izjavil:

next3steps je izjavil:

Zakaj bi zaobšel pravila fizike? Prvo kot prvo je potrebno za prehitro vožnjo opravi par IQ in par EQ testov.
Kdor pač ni sposoben tvegati samo in izključno svojega življenja, naj se vozi počasi.

Torej, kot praviš, s 50 km/h preko omejitve si vozil mimo skupine otrok, pa nisi tvegal njihovega življenja, temveč samo in izključno svoje? Zanimivo. Evo, iz tega sem zaključil, kako se pišeš: Skywalker. Samo tega še ne vem, a si Anakin ali Luke.

Tako je. Kar nekaj zakonov je spisanih za tiste neumne ljudi, ki rabijo izrecno napisano, da ugotovijo kaj je smotrno početi in kaj ne.
Nekaj je tudi takih, ki so spisani s strani birokratov, ki realnega stanja ne poznajo.
Go argue on that.
Tudi če bi se mimo peljal 150 po števcu, bi takrat ogrožal izključno svoje življenje. Ampak naj ti bo, življenje je črno ali belo. Vmes seveda še pogledaš 50 odtenkov sive, če imaš fetiš na to.

PS Na brzih cestah nerad overspeedam, ker se količinsko tam pretoči več ljudi.

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Če bi folk opazoval promet za seboj (za to so ogledala!) tega velikokrat ne bi počeli! Meni je enkrat pred leti to (pospeševanje prehitevanega) napravil tovornjakar na regionalki na nevarnem odseku ponoči, za nami pa policist v civilu in vse opazoval. Sem pač plačal kazen za prehitro vožnjo, tovornjakar pa ga je pa malo bolj na*ebal ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

next3steps ::

Ne uporabljam ogledal. Kaj pa zdaj?

MasterTade ::

Me prav zanima kako bi nekateri kaznovali voznike ki bi predolgo vozili po prehitevalnem pasu :))
Mors omnia aequat


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15221605 (17995) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332544 (30296) Heavy
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8817537 (14999) St235

Več podobnih tem