Forum » Na cesti » Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?
Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?
Temo vidijo: vsi
SimplyMiha ::
Zakaj pospešujem, ko me prehitevate?
Zato, da mi ni treba vohati vašega smrdljivega dizlaša. Voziti za vašimi dizli je kot ruska ruleta - enemu od šestih se črno pokadi in kabino kmalu napolni tisti zoprni smrad, ki kar noče stran. Pol lahko samo še zakoljem.
Hvalabogu, da bo v naslednjih letih dizel ukinjen.
(Ne, saj ne pospešujem, a kadar je mogoče, raje ne vozim za očitno zanemarjenimi dizli.)
Zato, da mi ni treba vohati vašega smrdljivega dizlaša. Voziti za vašimi dizli je kot ruska ruleta - enemu od šestih se črno pokadi in kabino kmalu napolni tisti zoprni smrad, ki kar noče stran. Pol lahko samo še zakoljem.
Hvalabogu, da bo v naslednjih letih dizel ukinjen.
(Ne, saj ne pospešujem, a kadar je mogoče, raje ne vozim za očitno zanemarjenimi dizli.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
M-XXXX ::
SimplyMiha je izjavil:
Zakaj pospešujem, ko me prehitevate?
Zato, da mi ni treba vohati vašega smrdljivega dizlaša. Voziti za vašimi dizli je kot ruska ruleta - enemu od šestih se črno pokadi in kabino kmalu napolni tisti zoprni smrad, ki kar noče stran. Pol lahko samo še zakoljem.
Hvalabogu, da bo v naslednjih letih dizel ukinjen.
(Ne, saj ne pospešujem, a kadar je mogoče, raje ne vozim za očitno zanemarjenimi dizli.)
Predlagam, da v svojem avtu menjaš filtre za potniško kabino, če karkoli notri vohaš.
bambam20 ::
neverjetni99 ::
Zakaj pospešujem, ko me prehitevate?
It's called natural balance, nemore te nekdo prehitevat z neko jajcko ce mas 300 konjev pod haubo, simple as that. Isto kot ne vidis da antilopa napade leva, preprosto negre in je treba take voznike postavit na svoje mesto
It's called natural balance, nemore te nekdo prehitevat z neko jajcko ce mas 300 konjev pod haubo, simple as that. Isto kot ne vidis da antilopa napade leva, preprosto negre in je treba take voznike postavit na svoje mesto
Looooooka ::
lol.
Sam je res taka mentaliteta. Hitreje ne bom vozil, ker ne rabim in se vidi, da grem lahko hitreje ce zelim, ce bos pa probal hitreje ti bom pa to dejstvo demonstriral.
Se boljsi so pa tisti, ki se ti na prehitevalnem zalimajo za rit te prisilijo, da povecas hitrost, ko gres na desni pas, ker ne mislis fasat kazni, se pa spet vrnejo na desni pas in SPET vozijo za ritjo. V upanju , da bodo lahko vozili hitreje kot je dovoljeno, radar in kazen bos pa fasal ti.
Taki so se boljsi :)
Sam je res taka mentaliteta. Hitreje ne bom vozil, ker ne rabim in se vidi, da grem lahko hitreje ce zelim, ce bos pa probal hitreje ti bom pa to dejstvo demonstriral.
Se boljsi so pa tisti, ki se ti na prehitevalnem zalimajo za rit te prisilijo, da povecas hitrost, ko gres na desni pas, ker ne mislis fasat kazni, se pa spet vrnejo na desni pas in SPET vozijo za ritjo. V upanju , da bodo lahko vozili hitreje kot je dovoljeno, radar in kazen bos pa fasal ti.
Taki so se boljsi :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Invictus ::
Rahel pritisk na zavoro, dovolj da se prižgejo zavorne luči in ne zaviraš, take padalce odmakne za precej metrov .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mare2 ::
Se boljsi so pa tisti, ki se ti na prehitevalnem zalimajo za rit te prisilijo, da povecas hitrost, ko gres na desni pas, ker ne mislis fasat kazni, se pa spet vrnejo na desni pas in SPET vozijo za ritjo.
A tudi taki obstajajo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
ProGo ::
::
Zdrava pamet ti jo.
Zdrava pamet? Kje jo vidiš? Prehitevaš po prehitevalnem pasu počasnejša vozila. Vmes se ti nekdo prilepi na zadek avtomobila. Ti prehitiš do konca in se nato umakneš nazaj na vozni pas. Ne razumem, zakaj je tukaj obvezno pospeševanje (preko omejitve hitrosti)?
bluefish ::
Ker se ti bo v primeru nepredvidene situacije prepotentnež zabil v rit in te potisnil naprej. Jasno, pospeševanje je prav tako potencialno nevarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Tezaab ::
Rahel pritisk na zavoro, dovolj da se prižgejo zavorne luči in ne zaviraš, take padalce odmakne za precej metrov .
Bolj varno je, da si takrat vklopiš čiščenje vetrobranskega stekla. Ko stuširaš še njihov avto, ponavadi razumejo, da so preblizu.
Ne dotikaj se bremze brez razloga.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
SuperVeloce ::
Zakaj bi bilo to bolj varno, da mu pošpricaš (že tako ali tako poflekano) steklo in potem on šprica še enkrat? Saj ni nikjer rekel, da bo pohodil zavoro, le sprožil tipko za zavorno luč. Efekt je verjetno to, da tisti zadaj vsaj spusti nogo z gasa.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
krneki0001 ::
To je že skoraj 1KM/10kg, pod deset sekund je bilo ziher.
Sploh ko ima twingo 850 kg na 92 konjev :).
856kg po specifikacijah. Ja, 1KM na malo manj kot 9kg. Avto je res bil za tiste čase odlična zadeva.
Ampak je bilo hitro premalo konjev, zato sem šel na R19 16V, pa par mesecev kasneje na R5 GTT, ker je R19 16V premalo "butnla", pa ker je bilo še to premalo na saab 9000 aero (2.3 turbo z 215km, po navijanju pa 272km), pa ko je bilo še to premalo na toyoto celico 3.0 GT.
Potem sem se pa umiril in šaltal na 4x4 avtomobile, od takrat naprej pa je osebni avto subaru, doma mora pa vseeno bit še kak taprav terenc.
SuperVeloce ::
uf, lepa zgodovina. R5 turbo je bil tisti "navadni" s 120hp ali tista mid-engine mrcina? So pa papcali benz, kot kakšni V6
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
krneki0001 ::
R5 je bil GT Turbo, torej mašina spredaj in 120KM, predelava mašine je bila pa po navodilih alexa (predelava v tole - http://www.r5gtturbo.ckiweb.org/tech.ht... v N klaso, kjer je imela bolj odprto turbino, liter več olja in 2 litra več hladilne tekočine za boljše hlajenje. Nismo nikoli merili, ampak po pospeških je pa avto dol počil kr nekaj takih bolj športnih avtomobilov.
Tistega s sredinsko mašino sem se stalno trudil dobiti, pa se ga ni dalo. Nikakor v tistih časih. Potem so pa že prišli subaruji in petka je bila pozabljena. Sta bila pa 2 modela alpina s 160KM ali pa R5 maxi s 185km. Mogoče si bom sedaj kakega privoščil in ga obnovil pa predelal za na pisto, da se bom vsake toliko časa znorel na kakem Grobniku.
Zanimivo da vsi ti avti ob normalni vožnji niso imeli neke hude porabe. Poraba je nastala šele ko si zlorabljal pedal za gas. Edini, ki je res pil, ko si ga zahodil, je bil pa R5, ki je pil do nekje 17 litrov. Ampak je bilo to potem že konkretno čez 200km/h po avtocesti (recimo na odprtih avtocestah nemčije smo kr dost norel, ker tam je bilo dovoljeno in dobre ceste so bile, v sloveniji nisem upal, ker so ceste bile slabe, pa ga ni junaka, ki bi te rešil, ko ta avto začne peljat po svoje)
Tistega s sredinsko mašino sem se stalno trudil dobiti, pa se ga ni dalo. Nikakor v tistih časih. Potem so pa že prišli subaruji in petka je bila pozabljena. Sta bila pa 2 modela alpina s 160KM ali pa R5 maxi s 185km. Mogoče si bom sedaj kakega privoščil in ga obnovil pa predelal za na pisto, da se bom vsake toliko časa znorel na kakem Grobniku.
Zanimivo da vsi ti avti ob normalni vožnji niso imeli neke hude porabe. Poraba je nastala šele ko si zlorabljal pedal za gas. Edini, ki je res pil, ko si ga zahodil, je bil pa R5, ki je pil do nekje 17 litrov. Ampak je bilo to potem že konkretno čez 200km/h po avtocesti (recimo na odprtih avtocestah nemčije smo kr dost norel, ker tam je bilo dovoljeno in dobre ceste so bile, v sloveniji nisem upal, ker so ceste bile slabe, pa ga ni junaka, ki bi te rešil, ko ta avto začne peljat po svoje)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Malajlo ::
Tole zdaj se je najprej bralo kot da si nekje iz osemdesetih priletel, potem omenjaš Celico, pa avtoceste ... kdaj vraga se je to dogajalo? '98? Sem uganil?
krneki0001 ::
Ja tam nekjem, pa trajalo je nekje do 2005, ko so bile večje racije za predelana vozila in ko so se dogajale zadeve (drag race) na brnčičevi, rutarju in leclerku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Tezaab ::
SuperVeloce je izjavil:
Zakaj bi bilo to bolj varno, da mu pošpricaš (že tako ali tako poflekano) steklo in potem on šprica še enkrat? Saj ni nikjer rekel, da bo pohodil zavoro, le sprožil tipko za zavorno luč. Efekt je verjetno to, da tisti zadaj vsaj spusti nogo z gasa.
Ker lahko ta, ki vozi za tabo v paniki pohodi zavoro (upoštevaj to, da se verjetno boji, da bi mu kdorkoli poškodoval avto). In če ima za sabo nekoga enakega kalibra, lahko hitro pride do nesreče.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
SuperVeloce ::
Po pravici povedano bo takšen idiot mel še isti dan nesrečo, tudi če jo pri tebi ne povzroči
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
videc ::
SuperVeloce je izjavil:
Zakaj bi bilo to bolj varno, da mu pošpricaš (že tako ali tako poflekano) steklo in potem on šprica še enkrat? Saj ni nikjer rekel, da bo pohodil zavoro, le sprožil tipko za zavorno luč. Efekt je verjetno to, da tisti zadaj vsaj spusti nogo z gasa.
Ker lahko ta, ki vozi za tabo v paniki pohodi zavoro (upoštevaj to, da se verjetno boji, da bi mu kdorkoli poškodoval avto). In če ima za sabo nekoga enakega kalibra, lahko hitro pride do nesreče.
Če ima pravilno varnostno razdaljo se ne bo nič zgodilo.
Če je pa nima, je pa kriv tisti, ki je zadaj.
solatko ::
No pa smo spet pri oviranju prometnega toka, kjer jaz skozi trdim, da je za večino hudih prometnih nesreč, zaradi prehitevanja, moralno kriv voznik, ki naredi kolono, s hitrostjo pod dovoljeno.
Vsak, kateremu se nabere za ritjo nekaj vozil in se ne umakne, da bi jim sprostil pot, je kreten.
Vsak, kateremu se nabere za ritjo nekaj vozil in se ne umakne, da bi jim sprostil pot, je kreten.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
krneki0001 ::
Na žalost je teh kretenov vedno več in vedno bolj neumni so.
Še en primer idiotizma:
Včeraj je tip zapeljal pred mene na avtocesti LJ-MB s 100km/h (je bilo treba kr bremzat in pazit da mi kdo v rit ne prileti) in potem je vozil s to hitrostjo od šentjakoba do izhoda za moravče.
Seveda nisem imel druge izbire, kot da se takoj postavim na desni pas, ker so vozniki za mano oddajali zvočne in svetlobne signale v velikih količinah.
Po desnem pasu sem se potem vozil nekoliko za njem, ker sem pustil prostor za tiste najhujše paciente, ki so ga po desni prehitevali. Prehiteval so ga pa kombiji, audiji bmw-ji, en pasat in celo en s toyoto yaris.
In tako smo se vozili do izhoda za moravče, kjer se je osebek odstranil iz levega pasu, kjer je še malo pobremzal in zapeljal direktno na izvoz, tako da ni skoraj nič vozil po zaustavljalnem pasu.
Avto je bil renault kozolc (senik).
Začel bom snemat vse te zadeve in jih objavljat na spletu. Pa ne samo tiste spredaj. 2 kameri bom montiral, še eno zadaj.
Še en primer idiotizma:
Včeraj je tip zapeljal pred mene na avtocesti LJ-MB s 100km/h (je bilo treba kr bremzat in pazit da mi kdo v rit ne prileti) in potem je vozil s to hitrostjo od šentjakoba do izhoda za moravče.
Seveda nisem imel druge izbire, kot da se takoj postavim na desni pas, ker so vozniki za mano oddajali zvočne in svetlobne signale v velikih količinah.
Po desnem pasu sem se potem vozil nekoliko za njem, ker sem pustil prostor za tiste najhujše paciente, ki so ga po desni prehitevali. Prehiteval so ga pa kombiji, audiji bmw-ji, en pasat in celo en s toyoto yaris.
In tako smo se vozili do izhoda za moravče, kjer se je osebek odstranil iz levega pasu, kjer je še malo pobremzal in zapeljal direktno na izvoz, tako da ni skoraj nič vozil po zaustavljalnem pasu.
Avto je bil renault kozolc (senik).
Začel bom snemat vse te zadeve in jih objavljat na spletu. Pa ne samo tiste spredaj. 2 kameri bom montiral, še eno zadaj.
Invictus ::
Ja, saj kitajske kamere so poceni, pa ene omogočajo konstantno snemanje. Pač stare posnetke presnamejo.
Bo zgleda to nova oprema .
Bo zgleda to nova oprema .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Heavy ::
Pa telefoni tudi. Še bluetooth adapter priklopiš na OBD port pa dobiš informacije o hitrosti...
https://play.google.com/store/apps/deta...
https://play.google.com/store/apps/deta...
#TeamFelix
bambam20 ::
Utk ::
Clio 1,2 16V ima v tretji pri 50 na uro (kjer je števec najbolj točen) 2500 obratov, za 140 v isti prestavi bi torej rabil 7000 obratov. Blokado ima prej, tako da bo težka, razen po klancu navzdol. Lahko pa gre do 6500 obratov s pravo hitrostjo 130, števec pa laže in kaže 140, to je teoretično možno.
Ne vem pa zakaj bi to delal, ker nad 110 začne opazno pešat in se bolj splača dat v 4.
Ne vem pa zakaj bi to delal, ker nad 110 začne opazno pešat in se bolj splača dat v 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
negotiator ::
Ne vem, kaj ima sploh veze, če gre v tretji do 140, lahko bi šel tudi v prvi, vendar bi v takem primeru šlo tja do ene 60km/h pospeševanje precej počasi. Lahko bi pa dal noter motor, ki doseže 20000rpm, pa ne bi rabil menjat prestave do 150km/h, če bi seveda imel dovolj navora pri nizkih obratih. Pri hitrem pospeševanju rabiš veliko moč, majhno težo in dobro aerodinamiko, pa seveda gume, ki se dobro držijo ceste.
Mimogrede, gledal sem tist video na prejšnji strani, ko lastnik tistega cliota (ali karkoli že je to), kar mirno drži obrate na redline-u, mi je bilo kar težko gledat - potem se pa še po možnosti tak avto proda z opisom, da je bil malo vožen in, da ga je vozila starejša gospa.
PS: je bilo to na ravni cesti, po klancu, ali z dvignjenimi kolesi?
Mimogrede, gledal sem tist video na prejšnji strani, ko lastnik tistega cliota (ali karkoli že je to), kar mirno drži obrate na redline-u, mi je bilo kar težko gledat - potem se pa še po možnosti tak avto proda z opisom, da je bil malo vožen in, da ga je vozila starejša gospa.
PS: je bilo to na ravni cesti, po klancu, ali z dvignjenimi kolesi?
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Aston_11 ::
Cliote in twingote (in ostala jajčka) bi tako ali tako morali prepovedati za izvenmestno vožnjo. Slabo vzdrževani, že v osnovi nevarna vozila, ki ne zmorejo ovinka speljati, slabi vozniki, predvidoma mladi začetniki brez vsake domišljije o tem, kaj lahko gre narobe. Ko sem še bil na zavarovalnici, so najhujše poškodbe doživeli vozniki/sovozniki twingotow - truge na kolesih (zadnje serije vsaj spominjajo na spodobna vozila), ki imajo premočne motorje za svojo maso. Starejše serije so v glavnem vozila za reveže, žal pa ogrožajo vse ostale v prometu (isto tudi vsi drugi, a ne bo pomote).
Človek bi si mislil, da s(m)o vozniki malomarni, vendar s(m)o v glavnem neumni. Če bi bili malomarni, bi to pomenilo, da se vsaj približno zavedaj(m)o nekih predpisov in posledic njih kršitev.
Zadnje dni se je folku utrgalo preko vseh meja.
Človek bi si mislil, da s(m)o vozniki malomarni, vendar s(m)o v glavnem neumni. Če bi bili malomarni, bi to pomenilo, da se vsaj približno zavedaj(m)o nekih predpisov in posledic njih kršitev.
Zadnje dni se je folku utrgalo preko vseh meja.
krneki0001 ::
Aston_11;
Twingo je en izmed najbolj varnih malčkov. Procentualno je nesreč enako kot z ostalimi malčki, ker jih je pa tako veliko število, je tudi nesreč več. Pa to je en izmed najcenejših malčkov.
Je pa sestava twinga taka, da sta voznik in sovoznik kr dobro zavarovana. Mora biti pa avto vzdrževan.
Twingo je en izmed najbolj varnih malčkov. Procentualno je nesreč enako kot z ostalimi malčki, ker jih je pa tako veliko število, je tudi nesreč več. Pa to je en izmed najcenejših malčkov.
Je pa sestava twinga taka, da sta voznik in sovoznik kr dobro zavarovana. Mora biti pa avto vzdrževan.
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
Aston_11; Twingo je en izmed najbolj varnih malčkov.Možno, vendar sem jih imel precej na mizi in pri vseh so bile hude poškodbe spodnjega dela telesa (noge). Pri ostalih vozilih pa ne. In tega sem imel na mizi ogromno skozi cajt. Aja, sem narobe prebral. Varen med malčki.... se strinjam pol.
solatko ::
Aston_11 - Varnega avta ni, pomislite v čem je umrla princesa Diana!!!!!!!!!
Varnost je v znanju, predvidevanju, izkušnjah in strahu zase. Ko paziš nase, paziš na vse.
Mrtvi pešci in kolesarji so vsi do zadnjega plod lastnih napak, tudi takrat, ko niso krivi, saj bi se lahko prepričali, če je to kar počnejo varno.
Zanašat se na predpise in računat na to, da se jih bodo vsi držal, je bedarija prve vrste. Pride do spregleda, raztresenosti, nezbranosti, napake,....... kar vse lahko pešci in kolesarji predvidijo in se pravi čas ustavijo. Gre za sekunde, ki lahko pomenijo življenje.
Varnost je v znanju, predvidevanju, izkušnjah in strahu zase. Ko paziš nase, paziš na vse.
Mrtvi pešci in kolesarji so vsi do zadnjega plod lastnih napak, tudi takrat, ko niso krivi, saj bi se lahko prepričali, če je to kar počnejo varno.
Zanašat se na predpise in računat na to, da se jih bodo vsi držal, je bedarija prve vrste. Pride do spregleda, raztresenosti, nezbranosti, napake,....... kar vse lahko pešci in kolesarji predvidijo in se pravi čas ustavijo. Gre za sekunde, ki lahko pomenijo življenje.
Delo krepa človeka
bluefish ::
solatko ::
bluefish - Noben ni rekel tega, ampak to, da se predno stopiš na cesto, prepričaš ali te je voznik opazil in ga po potrebi počakaš, ne pa da mu stopiš na haubo.
Ko sem bil v prvem razredu, so nas parkrat sprehodili iz šole Valentina Vodnika do Figovca in nam pri vsakem prečkanju ceste, dopovedovali - dvigni roko, poglej levo, poglej desno in še enkrat levo, če ni nikogar, greš hitro čez cesto, seveda na zebri.
Če bi se pešci striktno obnašali tako, bi bili vsi pokojni pešci, še vedno med nami.
Se mogoče ne strinjaš s tem?
Za komplet manever varnosti je dovolj 3-5 sekund, tudi če te daje išias.
Kolesarji pa bi morali voziti tako, kot da jih noben voznik ne vidi, torej, po kolesarski stezi, čez križišča počasi, s pogledom na stran, od kjer se pričakuje vozilo, ki zavija,.........
Ko sem bil v prvem razredu, so nas parkrat sprehodili iz šole Valentina Vodnika do Figovca in nam pri vsakem prečkanju ceste, dopovedovali - dvigni roko, poglej levo, poglej desno in še enkrat levo, če ni nikogar, greš hitro čez cesto, seveda na zebri.
Če bi se pešci striktno obnašali tako, bi bili vsi pokojni pešci, še vedno med nami.
Se mogoče ne strinjaš s tem?
Za komplet manever varnosti je dovolj 3-5 sekund, tudi če te daje išias.
Kolesarji pa bi morali voziti tako, kot da jih noben voznik ne vidi, torej, po kolesarski stezi, čez križišča počasi, s pogledom na stran, od kjer se pričakuje vozilo, ki zavija,.........
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Aston_11; Twingo je en izmed najbolj varnih malčkov.Možno, vendar sem jih imel precej na mizi in pri vseh so bile hude poškodbe spodnjega dela telesa (noge). Pri ostalih vozilih pa ne. In tega sem imel na mizi ogromno skozi cajt. Aja, sem narobe prebral. Varen med malčki.... se strinjam pol.
Ja, prednja kolesa hitro odletijo. Sprobano v živo, na žalost. Ampak motor pade pod avto in sprednja požarna stena je jeklena, da ti zaščiti noge.
Sicer ne najdem strukture tastarih twingov, kjer se vidi jeklena struktura okoli voznika in sovoznika. Tisto je res dobro narejeno, vprašanje pa kako je s starostjo in kako je vzdrževano.
bluefish ::
St235 ::
bluefish - Noben ni rekel tega, ampak to, da se predno stopiš na cesto, prepričaš ali te je voznik opazil in ga po potrebi počakaš, ne pa da mu stopiš na haubo.
Ko sem bil v prvem razredu, so nas parkrat sprehodili iz šole Valentina Vodnika do Figovca in nam pri vsakem prečkanju ceste, dopovedovali - dvigni roko, poglej levo, poglej desno in še enkrat levo, če ni nikogar, greš hitro čez cesto, seveda na zebri.
Če bi se BW striktno obnašali tako, bi bili vsi pokojni pešci, še vedno med nami.
Se mogoče ne strinjaš s tem?
Za komplet manever varnosti je dovolj 3-5 sekund, tudi če te daje išias.
Kolesarji pa bi morali voziti tako, kot da jih noben voznik ne vidi, torej, po kolesarski stezi, čez križišča počasi, s pogledom na stran, od kjer se pričakuje vozilo, ki zavija,.........
Voznik avta je pa car, ki se lahko požvižga na vse in gazi kar vidi na cesti?
Utk ::
Cliote in twingote (in ostala jajčka) bi tako ali tako morali prepovedati za izvenmestno vožnjo. Slabo vzdrževani, že v osnovi nevarna vozila, ki ne zmorejo ovinka speljati, slabi vozniki, predvidoma mladi začetniki brez vsake domišljije o tem, kaj lahko gre narobe. Ko sem še bil na zavarovalnici, so najhujše poškodbe doživeli vozniki/sovozniki twingotow - truge na kolesih (zadnje serije vsaj spominjajo na spodobna vozila), ki imajo premočne motorje za svojo maso. Starejše serije so v glavnem vozila za reveže, žal pa ogrožajo vse ostale v prometu (isto tudi vsi drugi, a ne bo pomote).
Človek bi si mislil, da s(m)o vozniki malomarni, vendar s(m)o v glavnem neumni. Če bi bili malomarni, bi to pomenilo, da se vsaj približno zavedaj(m)o nekih predpisov in posledic njih kršitev.
Zadnje dni se je folku utrgalo preko vseh meja.
Nimaš pojma. S cliotom, starim ali novim, ali pa s twingotom, se da praktično vsak ovinek speljat glih tako hitro kot s katerimkoli drugim avtom.
Tu imaš hitrosti pri testu izogibanja: http://teknikensvarld.se/algtest/
Ker vem, da imaš rad VW, ti lahko razkrijem, da gre lupo hitreje čez te ovinke kot katerikoli passat.
Če se zabiješ z njim, pa jasno, da boš bolj poškodovan.
crniangeo ::
Glede na prebrano, se sprasujem kje vas najdejo s taksnim egom? Imate dploh kaj prijateljev? Ob napakah so vsi drugi krivi, kajne? :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
negotiator ::
Cliote in twingote (in ostala jajčka) bi tako ali tako morali prepovedati za izvenmestno vožnjo. Slabo vzdrževani, že v osnovi nevarna vozila, ki ne zmorejo ovinka speljati, slabi vozniki, predvidoma mladi začetniki brez vsake domišljije o tem, kaj lahko gre narobe. Ko sem še bil na zavarovalnici, so najhujše poškodbe doživeli vozniki/sovozniki twingotow - truge na kolesih (zadnje serije vsaj spominjajo na spodobna vozila), ki imajo premočne motorje za svojo maso. Starejše serije so v glavnem vozila za reveže, žal pa ogrožajo vse ostale v prometu (isto tudi vsi drugi, a ne bo pomote).
Človek bi si mislil, da s(m)o vozniki malomarni, vendar s(m)o v glavnem neumni. Če bi bili malomarni, bi to pomenilo, da se vsaj približno zavedaj(m)o nekih predpisov in posledic njih kršitev.
Zadnje dni se je folku utrgalo preko vseh meja.
Nimaš pojma. S cliotom, starim ali novim, ali pa s twingotom, se da praktično vsak ovinek speljat glih tako hitro kot s katerimkoli drugim avtom.
Tu imaš hitrosti pri testu izogibanja: http://teknikensvarld.se/algtest/
Ker vem, da imaš rad VW, ti lahko razkrijem, da gre lupo hitreje čez te ovinke kot katerikoli passat.
Če se zabiješ z njim, pa jasno, da boš bolj poškodovan.
To seveda ni res. Kako hitro greš lahko skozi ovinek določa težišče, širina avta, gume... Poskusi iti čez ovinek s formulo, potem pa še z avtobusom, pa boš videl razliko - res je, da tukaj ne gre za avtomobila, je pa princip enak.
Se pa tale tema že kar fino nagiba v offtopic.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
solatko ::
Lakotnik29 - Če nisi opazil, ne branim voznikov, ki so kakršni so in so vedno slabši, glede na dogajanja v prometu.
Govorim o čisto samozaščitnem ravnanju pešcev in kolesarjev, ne glede na krivde.
Čisto enostavno - če greš čez cesto, ko ni nobenega blizu, te nima kdo povozit.
Ne moreš to pričakovati od otrok in invalidov, komot pa to lahko pričakuješ od vseh med 14-60 let, z normalnim vidom in normalno možnostjo gibanja.
V starejših CPP je celo bilo za pešce določilo, da se morajo najprej prepričat in nakazat namen, v novejših predpisih tega ni, torej imajo pešci absolutno prednost, skočijo na cesto lahko kadar se jim sprdne, voznik je kriv, pešec pa pri svetem Petru. Pogled in malo pazljivosti pa to prepreči. Tako simpl je to.
Govorim o čisto samozaščitnem ravnanju pešcev in kolesarjev, ne glede na krivde.
Čisto enostavno - če greš čez cesto, ko ni nobenega blizu, te nima kdo povozit.
Ne moreš to pričakovati od otrok in invalidov, komot pa to lahko pričakuješ od vseh med 14-60 let, z normalnim vidom in normalno možnostjo gibanja.
V starejših CPP je celo bilo za pešce določilo, da se morajo najprej prepričat in nakazat namen, v novejših predpisih tega ni, torej imajo pešci absolutno prednost, skočijo na cesto lahko kadar se jim sprdne, voznik je kriv, pešec pa pri svetem Petru. Pogled in malo pazljivosti pa to prepreči. Tako simpl je to.
Delo krepa človeka
Utk ::
negotiator je izjavil:
To seveda ni res. Kako hitro greš lahko skozi ovinek določa težišče, širina avta, gume... Poskusi iti čez ovinek s formulo, potem pa še z avtobusom, pa boš videl razliko - res je, da tukaj ne gre za avtomobila, je pa princip enak.
Se pa tale tema že kar fino nagiba v offtopic.
Poglej si link. Up gre hitreje čez tisto izmikanje kot passat. Kdo govori o formulah in avtobusih? Kdo gre hitreje čez tisto od vsakega porscheja in ferrarija, si pa tudi lahko pogledaš.
In ni offtopic, če nekdo trdi, da mali avti ne bi smeli iz mest, ker so nevarni sebi in drugim. Ne. Veliki suvi so nevarni, sebi, pa drugim še bolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Buggy ::
negotiator je izjavil:
To seveda ni res. Kako hitro greš lahko skozi ovinek določa težišče, širina avta, gume... Poskusi iti čez ovinek s formulo, potem pa še z avtobusom, pa boš videl razliko - res je, da tukaj ne gre za avtomobila, je pa princip enak.
Se pa tale tema že kar fino nagiba v offtopic.
Poglej si link. Up gre hitreje čez tisto izmikanje kot passat. Kdo govori o formulah in avtobusih? Kdo gre hitreje čez tisto od vsakega porscheja in ferrarija, si pa tudi lahko pogledaš.
In ni offtopic, če nekdo trdi, da mali avti ne bi smeli iz mest, ker so nevarni sebi in drugim. Ne. Veliki suvi so nevarni, sebi, pa drugim še bolj.
mene je pa na tej lestvici najbolj sokiral visok dizel "terencek" Nissan X-Trail dCi 130 4×4 z terenskimi "krof" gumami, ki opravi s testom enako dobro kot sirok, nizek in mocan Audi R8 4,2 FSI...oba sta opravila z 80kmh delata pa druzbo vsem zivim Porschejem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24787 (21177) | facepalm |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36291 (34043) | Heavy |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18937 (16399) | St235 |