» »

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Zakaj pospešujete, ko vas prehitevam?

Temo vidijo: vsi
««
9 / 9
»
»»

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Če nisi opazil, ne branim voznikov, ki so kakršni so in so vedno slabši, glede na dogajanja v prometu.
Govorim o čisto samozaščitnem ravnanju pešcev in kolesarjev, ne glede na krivde.
Čisto enostavno - če greš čez cesto, ko ni nobenega blizu, te nima kdo povozit.
Ne moreš to pričakovati od otrok in invalidov, komot pa to lahko pričakuješ od vseh med 14-60 let, z normalnim vidom in normalno možnostjo gibanja.

V starejših CPP je celo bilo za pešce določilo, da se morajo najprej prepričat in nakazat namen, v novejših predpisih tega ni, torej imajo pešci absolutno prednost, skočijo na cesto lahko kadar se jim sprdne, voznik je kriv, pešec pa pri svetem Petru. Pogled in malo pazljivosti pa to prepreči. Tako simpl je to.


Tole si lepo napisal. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

negotiator ::

Utk je izjavil:

negotiator je izjavil:


To seveda ni res. Kako hitro greš lahko skozi ovinek določa težišče, širina avta, gume... Poskusi iti čez ovinek s formulo, potem pa še z avtobusom, pa boš videl razliko - res je, da tukaj ne gre za avtomobila, je pa princip enak.

Se pa tale tema že kar fino nagiba v offtopic.

Poglej si link. Up gre hitreje čez tisto izmikanje kot passat. Kdo govori o formulah in avtobusih? Kdo gre hitreje čez tisto od vsakega porscheja in ferrarija, si pa tudi lahko pogledaš.
In ni offtopic, če nekdo trdi, da mali avti ne bi smeli iz mest, ker so nevarni sebi in drugim. Ne. Veliki suvi so nevarni, sebi, pa drugim še bolj.


To sploh nima veze - to pomeni le, da ima očitno pač nižje težišče, pa verjetno tudi bolj prilagojene vzmeti. Jaz govorim o formulah in avtobusih - primerjava pa je čisto na mestu. Ko sem omenil primerjavo med avtobusom in formulo, nisem imel v mislih nič v zvezi s pospeškom ali končno hitrostjo, hotel sem samo reči, da bo formula pri enaki hitrosti dosti lažje speljala ovinek. Recimo, da greš v en "oster" ovinek s formulo 100km/h, prileti v ta ovinek s 100km/h, z avtobusom - ni šans, da ga zvozi, se preprosto prevrne. Pa še napisal sem, da pri formuli in avtobusu sicer ne gre za avtomobila, je pa primerjava čisto na mestu, kljub temu, da je pretirana - to pa zato, da si ostali bralci lažje predstavljajo, kaj hočem povedat - pa očitno ni bilo dovolj dobro napisano, da bi ti razumel.

In še enkrat glede tisih primerjav med passatom in up-om - vse je v tem, kako je avto narejen - težišče, višina, širina, velikost pnevmatik, vzmeti, itd. Enako je z up-om, je pač dobro narejen in passati zanič, to da zvozi hitreje, še ne pomeni, da krši zakone fizike ali kaj hočeš s tem dokazat? - nikjer sploh nisem trdil, da ne zvozi hitreje, kot passat - rekel sem, da clio ali twingo ne zvozita ovinkov hitreje, kot KATERIKOLI drug avto, kot si to trdil v tistem postu. Linka sploh gledal nisem, odgovarjal sem samo na tisto glede cliotov in twingov.
All easy problems have already been solved.

bluefish ::

solatko je izjavil:

Tako simpl je to.
Saj bi ti človek še morda verjel, če ne bi bil v situaciji, ko niti motorizirano 360° vrtenje glave ne bi pomagalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Nimaš pojma. S cliotom, starim ali novim, ali pa s twingotom, se da praktično vsak ovinek speljat glih tako hitro kot s katerimkoli drugim avtom.
Vidim vsak dan. Ko clio prileti za mano v ovinek, pa jaz ne grem hitro, ga odnese na drugi pas (prekrmarjenje), isto velja za twingota in druga francoska vozila. Ko jaz potegnem, pa nimam močnega vozila (81 kw), niti ne povlečem preko max dovoljene hitorsti, se clioti in twingoti pridružijo čez kakšne pol minute, ko jih jasno na vsakem ovinku nekam vozi. Da so vozila taka, da ne zmorejo peljati ovinka po svojem pasu, je menda jasno, ker so enostavno vsa taka. Zjahana ali pa že v osnovi nezmožna speljati ovinek po svojem pasu.
UTK, drži se vračarstva, tam si dober.

Utk je izjavil:

Ker vem, da imaš rad VW, ti lahko razkrijem, da gre lupo hitreje čez te ovinke kot katerikoli passat. Če se zabiješ z njim, pa jasno, da boš bolj poškodovan.
Sem imel lupota (50 KM) in imam passata (140 KM) in če bi hotel z Lupotom hitreje skozi iste ovinke, bi moral vstati 1 (en) dan prej. Da ne govorimo, da lupo niti pod razno ne pospešuje, drži pa cesto vseeno malo bolje od popularnih twingo/clio trugic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

rekel sem, da clio ali twingo ne zvozita ovinkov hitreje, kot KATERIKOLI drug avto, kot si to trdil v tistem postu.

Tega sploh nisem napisal. Citiral sem bedaka, ki še vedno trdi, da so clioti po ovinkih bolj nevarni od večjih avtov, kar je neumnost, in sem s svojim linkom to dokazal (ampak njegove izkušnje preko vzratnega ogledala itak več štejejo). Kako si ti vmes vpletel formule in avtobuse mi pa še zmeraj ni jasno.

Sem imel lupota (50 KM) in imam passata (140 KM) in če bi hotel z Lupotom hitreje skozi iste ovinke, bi moral vstati 1 (en) dan prej.

Predvidevam da nisi zletel s ceste niti z enim niti z drugim, ali pa vsaj ne z obema, tako da ne veš kje ima mejo en in kje drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

rekel sem, da clio ali twingo ne zvozita ovinkov hitreje, kot KATERIKOLI drug avto, kot si to trdil v tistem postu.

Tega sploh nisem napisal. Citiral sem bedaka, ki še vedno trdi, da so clioti po ovinkih bolj nevarni od večjih avtov, kar je neumnost, in sem s svojim linkom to dokazal (ampak njegove izkušnje preko vzratnega ogledala itak več štejejo). Kako si ti vmes vpletel formule in avtobuse mi pa še zmeraj ni jasno.
Dokazal seveda nisi ničesar. Dokazi so na cesti, vidim pa jih vsak dan. Ajde, vozniki ste nesposobni, avte imate ultra zmogljive.

Utk je izjavil:

Predvidevam da nisi zletel s ceste niti z enim niti z drugim, ali pa vsaj ne z obema, tako da ne veš kje ima mejo en in kje drug.
Je vse videt že bistveno prej in ljudem z možgani ni treba iti preko meje, da vedo, kdaj bodo šli preko meje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

negotiator ::

Utk je izjavil:

rekel sem, da clio ali twingo ne zvozita ovinkov hitreje, kot KATERIKOLI drug avto, kot si to trdil v tistem postu.

Tega sploh nisem napisal. Citiral sem bedaka, ki še vedno trdi, da so clioti po ovinkih bolj nevarni od večjih avtov, kar je neumnost, in sem s svojim linkom to dokazal (ampak njegove izkušnje preko vzratnega ogledala itak več štejejo). Kako si ti vmes vpletel formule in avtobuse mi pa še zmeraj ni jasno.

Sem imel lupota (50 KM) in imam passata (140 KM) in če bi hotel z Lupotom hitreje skozi iste ovinke, bi moral vstati 1 (en) dan prej.

Predvidevam da nisi zletel s ceste niti z enim niti z drugim, ali pa vsaj ne z obema, tako da ne veš kje ima mejo en in kje drug.


Tega nisi napisal? Kaj pa je potem tole, od včeraj, ob 22:10:32 ?

Nimaš pojma. S cliotom, starim ali novim, ali pa s twingotom, se da praktično vsak ovinek speljat glih tako hitro kot s katerimkoli drugim avtom.


Glede formul in avtobusov; ignorance much?
All easy problems have already been solved.

Formula 1 ::

Utk je izjavil:

negotiator je izjavil:


To seveda ni res. Kako hitro greš lahko skozi ovinek določa težišče, širina avta, gume... Poskusi iti čez ovinek s formulo, potem pa še z avtobusom, pa boš videl razliko - res je, da tukaj ne gre za avtomobila, je pa princip enak.

Se pa tale tema že kar fino nagiba v offtopic.

Poglej si link. Up gre hitreje čez tisto izmikanje kot passat. Kdo govori o formulah in avtobusih? Kdo gre hitreje čez tisto od vsakega porscheja in ferrarija, si pa tudi lahko pogledaš.
In ni offtopic, če nekdo trdi, da mali avti ne bi smeli iz mest, ker so nevarni sebi in drugim. Ne. Veliki suvi so nevarni, sebi, pa drugim še bolj.

Samo a je tisto izmikanje isto kot vsak ovinek? Vožnja po mestu je ena stvar, če primerjam pot kjer sem se danes peljal z Laguno zadnjič pa z Cliom je nekako tako, da v nekatere ovinke je bilos Cliotom pri 90 km/h že dokaj neprijeten občutek in sem raje malo zmanjšal pri Laguni sem se pa tudi malo čez omejitev počutil varno (to so lokalne ceste ne avtocesta). Je pa zgodba drugačna ob bolj zaprtih ovinkih kjer bo šlo z Cliom hitreje kot s kakšnim večjim avtomobilom.
Za Up, Twingo in podobno se strinjam da niso ravno za na avtocesto, predvsem so pri večjih hitrostih že dokaj nadležno glasni in ne preveč stabilni. S Cliom sem pa ravno prišel iz morja, prevoženih 300+ km v eno smer, vedno brez problema sledil toku prometa na avtocesti, po lokalnih cestah, po mestu pa sploh precej bolje kot kolega z večjim avtomobilom. Clio je popolnoma spodoben avto, ki mu ne manjka nič in bi zadostil potrebam večine ljudi, govorim za aktualno generacijo s solidno motorizacijo in pa opremo seveda.

Buggy ::

a tukaj vsi na mejah vozite al kako to, da morate vedno tako hedlat avto v ovinkih? Jaz imam na vsakodnevni voznji v siht res same ovinke, vozim dosti bolj hitro kot je prometni tok pa nikoli z nobenim avtom se nisem lovil sprednjega ali zadnjega konca. Res je tudi to, da imam vedno dobre gume, ker to je edini stik avta s cestiscem...sploh ko je to mokro ali kot bo sedaj jeseni, mastno zaradi odpadlega in zmeckanega listja. V tem primeru ne igra v ovinku vloge nobena moc avta ali boljse podvozje, ampak vhodna hitrost ter kvaliteta gume. Teza ter dolzina vecjega avta je v takem primeru bolj hendikep kot pa korist.

Prvi twingo (sem ga imel) je bil zelo agilen v ovinkih, ker je bil relativno sirok. Pa katrca (R4) ki sem jo tudi imel sicer z Dolomit feltnam in dobrim gumam je bila v ovinkih kot prilimana...pa clovek nebi pricakoval :)

solatko ::

Buggy - Katra je bila čisto v redu, dokler je nisi zaguncal. Sem videl, kako se katro prevrne na ravni cesti, pri vožnji med stožci.
V Nemčiji je bila katra razglašena za najnevarnejši, poleg Fiata Tipo, katerega so celo prepovedali prodajat, dokler niso namestili bočnih ojačitev v vrata in blatnike.
Delo krepa človeka

SuperVeloce ::

Prepovedali so tipota prodajati? Prvič slišim, da bi imeli na začetku tako hude probleme glede varnosti... se je pa tipo zelo dobro ceste držal
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Buggy ::

solatko je izjavil:

Buggy - Katra je bila čisto v redu, dokler je nisi zaguncal. Sem videl, kako se katro prevrne na ravni cesti, pri vožnji med stožci.
V Nemčiji je bila katra razglašena za najnevarnejši, poleg Fiata Tipo, katerega so celo prepovedali prodajat, dokler niso namestili bočnih ojačitev v vrata in blatnike.


verjamem, da si bil na testu, ko so "katro" na losov test poslal, jaz sem jo vozil 3 leta in ti poven da je bil to pravi cigumi na cesti(R5 je podobno podvozje), ko imas malo sirse in dobre pnevmatike na lahkih in drugih feltanah (dolomitke imajo vecji ET).

Za tistih 130kmh, ki jih je znesla je bila po ovinkih vedno zelo stabilna, ceprav se je zibala, da si mislil, da bo slo na bok je ovink lepo vzela in se je dalo mejo pogruntat...sem bil se mulc in pogumen nevednez, pa je ta kozolc kar drzal in grizel ovink. Meni nikoli v ovinku ni proizvajala straha (ko se navadis nagibanja) mi ga je pa na ravnini pri 130kmh, ker jo je premetaval levo desno.

solatko ::

SuperVeloce - Fiat tipo od letnika 1988-1990 je taka truga, da nimaš podobnega vozila na svetu. Za D so delali izključno 2.0 avtomatik, okoli 115 KM, avto je bil lahek, saj je bil brez notranjih blatnikov, brez zaščitnih konstrukcij v vratih in pragovih,... skratka 0,6 pleh, prišvasan na tenko jekleno konstrukcijo.
Ko so imeli nekaj nesreč, v katerih je šel avto dobesedno na pol (bočni naleti), tako, da so na zahtevo zavarovalnic, leta 1990 vsa ta vozila vrnili v Italijo in takrat je Fiat Topo-ta močno predelal, dodali so dobre ojačitve, kar se vidi tudi na obliki (vrata od leta 1990 niso več popolnoma gladka, blatniki izgledajo popolnoma drugače,.... skratka enako vozilo je pridobilo na varnosti in na teži).

Niti nebi vedel za to, pa je kolega za smešno ceno 4kDEM kupil novega Tipo 2,0 avtomatik v Italiji.

Kar se tiče R4 pa ni šlo za losov test, temveč trening dobre vožnje z nič predelano. Dva stožca sta šla lepo, pri tretjem se ni več postavila v pravo lego in je enostavno šla na bok, v nasprotju s spačkom, s katerim si pa lahko v najvišji brzini počel kar si hotel, samo zavore si moral pustiti pri miru.

Sicer je pa večina vozil, če jih predelaš, po navadi, z boljšimi performansami, kot tovarniški.
Delo krepa človeka

Utk ::

Tega nisi napisal? Kaj pa je potem tole, od včeraj, ob 22:10:32 ?

Nimaš pojma. S cliotom, starim ali novim, ali pa s twingotom, se da praktično vsak ovinek speljat glih tako hitro kot s katerimkoli drugim avtom.

Jaz sem napisal "glih tako hitro", da se da z njim hitreje od vseh (tudi formule?), si pa dodal ti.

In ja, losov test ni nujno isto kot ovinek, ti pa pove kako bo sel kak avto ko bo slo kaj narobe. Na Vranskem ni opazit nobene razlike v obnasanju razlicno velikih avtov, ce izenacis elektroniko in gume. Najslabsi so pa itak suvi, ki jih ljudje zaradi laznega obcutka varnosti.

solatko ::

Utk - Na Vranskem se vse dogaja pri nižjih brzinah, kot gre to potem v real life-u. V SLO bi dejansko rabili nek poligon, na katerem bi lahko, na določenih odsekih, dosegel maximalno hitrost vozila.
Šele potem lahko testiraš tudi dogajanja, ki se ti dogajajo v prometu.

In učenje je uspešno šele takrat, ko se neke situacije lahko izvedejo nepričakovano (naprimer žoga s strani, pri hitrosti, ki se dosegajo v prometu (40-130).
Tako lahko testiraš umikanje, zaviranje, umikanje z dodajanjem gasa,..............

Še nekaj je zelo važno, vse vaje moraš ponavljat toliko časa, da ti to pride v podzavest in ob potrebi, reagiraš avtomatsko, brez razmišljanja in pravilno.
Enkraten ali nekaj kraten obisk Vranskega, ne naredi dobrega, temveč, v najboljšem primeru, prestrašenega voznika.
Vsi inštruktorji na Vranskem, so svoje znanje pridobivali na popolnoma drugačnih poligonih in površinah.

Veliko več bi se lahko vozniki naučili v realnih simulatorjih, problem je samo v tem, da za vse tipe vozil, jih enostavno ni.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15221663 (18053) facepalm
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332584 (30336) Heavy
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8817595 (15057) St235

Več podobnih tem