vir: The New York Times
Verizon ni novo ime med kandidati za prevzem. Nasprotno, že dlje časa se je omenjal kot najverjetnejši kupec, zato vest ni presenečenje. Prevzel bo Yahoojevo osnovno dejavnost, torej spletno oglaševanje in iskanje (Yahoojevo iskanje, Yahoo Mail, Yahoo Sports, Tumblr, oglaševanje) ter nepremičnine. Večino Yahoojeve vrednosti pa predstavlja Yahoojeva naložba v Alibabo, ki je vredna okrog 30 milijard dolarjev in bo ostala v holdinškem podjetju, ki bo ostalo od Yahoojeve lupine. Prav tako v omenjenih pet milijard dolarjev ni vključena intelektualna lastnina, ki ni povezana z osnovno dejavnostjo - z drugimi besedami, patentni portfelj. Tega naj bi prodali posebej, po Yahoojevem mnenju pa je vreden več sto milijonov dolarjev.
Verizon že ima v lasti AOL, tako da bo Yahoo primerna dopolnitev dejavnosti. Že dolgo niso več le mobilni operater, temveč ponuja vrsto drugih storitev, od širokopasovnega interneta do oglaševanja. S prevzemom Yahooja bo Verizon postal tretja največja oglaševalska platforma, za Googlom in Facebookom. Verizon si želi za oglaševanje uporabiti tudi podatke, ki jih ima o ljudeh iz naročniških razmerij, čemur FCC ostro nasprotuje. Verizon lobira za spremembo zakonodaje, ki bi jim omogočala združevanje vseh osebnih podatkov iz naročnin, AOL-a in Yahooja, kar bi ustvarilo vsevednega oglaševalskega mastodonta. Ko je Google storil nekaj podobnega v vseh svojih storitvah, je EU to prepovedala in zahtevala spremembe. V ZDA varovanje osebnih podatkov ni tako močno.
Verizon letno ustvari 132 milijard dolarjev prihodkov, za AOL pa je lani odštel 4,4 milijarde dolarjev. Yahoo in Verizon ne dajeta komentarjev.