» »

Yahoo odpušča, krči in se deli

Yahoo odpušča, krči in se deli

Slo-Tech - Yahoojeva izvršna direktorica je ob razgrnitvi poslovnih rezultatov najavila precejšno reorganizacijo podjetja, zaradi katere bodo odpustili 15 odstotkov zaposlenih, zaprli pet pisarn v tujini in dezinvestirali. Povedala je, da bodo iskali "strateške alternative" za svoj spletno poslovanje, kar vključuje osredotočenje na "manjši portfelj izdelkov, ki poudarjajo Yahoojevo osnovno dejavnost". Igre in pametni televizorji sta primera skupin izdelkov, ki ju bodo v tem letu ukinili. Stremeli bodo k znižanju stroškov, kar bo vključevalo odpuščanje več kot 1700 zaposlenih ter zaprtje pisarn v Dubaju, Ciudad de Mexicu, Buenos Airesu, Madridu in Milanu, s čimer bodo privarčevali 400 milijonov dolarjev.

Marissa Mayer je v težkem položaju, saj iz vrst lastnikov prihajajo čedalje glasnejše zahteve po njeni zamenjavi, saj kljub ambicioznemu začetku ni uspela preobrniti toka dogodkov v Yahooju, ki zadnja leta kaže navzdol. Mayerjeva vse od prevzema vodenja podjetja leta 2012 po malem odpušča, zaradi česar si je podjetje nakopalo tudi nekaj tožb. Nekateri zaposleni namreč vodstvu očitajo arbitrarno postavljanje meril, da so jih laže odpustili. V Kaliforniji mora podjetje ob odpuščanju več kot 50 zaposlenih v 30 dneh vsaj 60 dni pred odpovedjo pogodb zaposlene o tem obvestiti. Yahoo tega ni storil, zato mu grozi izplačilo odškodnino 500 dolarjev na zaposlenega za vsak dan, ko niso bili pravočasno obveščeni o odpovedi pogodbe.

Hkrati je Mayerjeva predstavila poslovne rezultate za minulo četrtletje. Yahoo je lani ustvaril 4,97 milijard dolarjev prihodkov, kar je osem odstotkov več kot leta 2014. V zadnjem četrtletju lanskega leta so prihodki znašali 1,27 milijarde dolarjev. Ob tem so ustvarili 4,4 milijarde dolarjev čiste izgube, v glavnem zaradi prevrednotenja Tumblrja in ostalih manj posrečenih prevzemov. Veliko v Yahooju pričakujejo od programa MaVeNS, kar pomeni mobilno, video, nativno in družabno. Izdelki na teh področjih so lani navrgli 1,6 milijarde dolarjev prihodkov, letos pa naj bi jih 1,8 milijarde dolarjev.

Yahoo je decembra na glas razmišljal o možnosti odprodaje osnovne dejavnosti, v podjetju pa bi obdržali naložbo v Alibabo in Yahoo Japan, s čimer bo postal neke vrste holding. Upravni odbor je odločil, da do konca leta izvedejo reverse spin-off, torej ločitev Alibabe in Yahooja v dve podjetji.

28 komentarjev

PrihajaNodi ::

V Kaliforniji mora podjetje ob odpuščanju več kot 50 zaposlenih v 30 dneh vsaj 60 dni pred odpovedjo pogodb zaposlene o tem obvestiti
.

V 30 ih dneh od česa? Od sklepa upravnega odbora o odpuščanju?

Kakšna statististika o delovnih mestih, ki jih bodo skrčili?

McHusch ::

50 ali več odpovedi pogodb v 30 dneh

stara mama ::

Eeee, to so super ideje o zmanjševanju odkodkov: dajmo odpustit delavce in bomo prišparali :))

Invictus ::

Glede na to da se ščasoma tako ali tako pojavi precej nepotrebnih, lenih in nesposobnih delavcev, je redno odpuščanje lahko kar del poslovnega procesa firme.

Saj to ni vrtec s plačo, ampak podjetje, ki dela za dobiček.

Sicer pa si poglejte naš javni sektor, pa boste vedeli o čem govorim.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WhiteAngel ::

To je tako, ko firmo vodijo poklicni menedzerji, ekonomisti ali pravniki - obenem pa CTOju ne dajo besede. Pa kaj mislijo, da lahko konkurirajo Googlu s tem, ko se grejo financne spekulacije in izposojanje denarja po 0% obrestni meri? Jok brate, ce si visoko tehnolosko podjetje, moras v prvi vrsti imeti mocan R&D ter dober produkt. Kaj tocno je ze Yahoojev produkt?!

Val202 ::

>> Kaj tocno je ze Yahoojev produkt?!

Haha, natanko tako. Kaj točno že? Yahoo je passé in počasi je čas, da si to priznajo.

Pa še tudi kateri drugi produkt, drugih firm je na tem svetu brez veze. Če samo omenim npr. Bing od Microsofta. Sprašujem se, ali ni škoda ljudi in elektrike, ki gre v ta produkt? Ko v Bing vpišem npr. "Google" dobim kot prvi zadetek Google Afganistan. Pa koga oni zaje******? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Val202 ()

klinker ::

Invictus je izjavil:

Glede na to da se ščasoma tako ali tako pojavi precej nepotrebnih, lenih in nesposobnih delavcev, je redno odpuščanje lahko kar del poslovnega procesa firme.

Saj to ni vrtec s plačo, ampak podjetje, ki dela za dobiček.

Sicer pa si poglejte naš javni sektor, pa boste vedeli o čem govorim.


+1

klinker ::

stara mama je izjavil:

Eeee, to so super ideje o zmanjševanju odkodkov: dajmo odpustit delavce in bomo prišparali :))


Tako to funkcionira, izven javne uprave. Nepotreben in skodljiv balast nima kaj pocet v firmi z resnimi nameni ker skodi produktivnosti. Lenoba je nalezljiva in se jo mimogrede se kak sposoben decko naleze, ko to gleda dnevno ;)

Invictus ::

Malo brez zveze se ti počasi zdi, da za plačo, brez plačanih nadur, delaš cele dneve, loviš roke, nekdo za sosednjo mizo pa odjebe vse po 8 urah in gre domov. Plačo ima pa mogoče celo višjo, ker se zna bolje pogajati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

opeter ::

Invictus je izjavil:

Malo brez zveze se ti počasi zdi, da za plačo, brez plačanih nadur, delaš cele dneve, loviš roke, nekdo za sosednjo mizo pa odjebe vse po 8 urah in gre domov. Plačo ima pa mogoče celo višjo, ker se zna bolje pogajati.


To je čista resnica in ni kaj dodati.

Sicer pa je res odlično vprašanje, kaj Yahoo-ja še sploh drži nad gladino.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

K3kec ::

opeter je izjavil:


To je čista resnica in ni kaj dodati.

Sicer pa je res odlično vprašanje, kaj Yahoo-ja še sploh drži nad gladino.

Finančno gledano njegove dobre naložbe... recimo naložba v Alibabo(po drugi strani imaš pa tudi slabe naložbe, kot je recimo bil Tumblr.)

koramberger ::

Malo brez zveze se ti počasi zdi, da za plačo, brez plačanih nadur, delaš cele dneve, loviš roke, nekdo za sosednjo mizo pa odjebe vse po 8 urah in gre domov. Plačo ima pa mogoče celo višjo, ker se zna bolje pogajati.

Kdor ne zna poskrbeti zase (tako da si delo razporedi v normalni delavnik, s čim manj nadurami, da lahko dela zbrano in da je dovolj naspan in s tem produktiven in si ZARADI TEGA lahko izpogaja plačo, ki si jo zasluži) je večkrat kot ne za to kriv sam.

Samo lažje je igrati žrtev sistema, seksizma, rasizma, kapitalizma, whatever-izma, da ostane EGO cel, pol pa pizdit kako "delaš cele dneve" čeprav ni nič narejeno. Ljudje, ki si znajo izpogajati dobre plače in poleg tega tudi imajo življenje, so ljudje, ki si ponavadi to tudi zaslužijo. So pa zelo redki taki, to pa.

dronyx ::

Moram reči da sploh ne vem s čem se Yahoo ukvarja, ob tako velikem številu zaposlenih. Včasih vem da je bil Yahoo nekakšna ameriška verzija Matkurje (torej nek imenik) in ponujali so računa za e-pošto.

tikitoki ::

PrihajaNodi je izjavil:

V Kaliforniji mora podjetje ob odpuščanju več kot 50 zaposlenih v 30 dneh vsaj 60 dni pred odpovedjo pogodb zaposlene o tem obvestiti
.

V 30 ih dneh od česa? Od sklepa upravnega odbora o odpuščanju?

Kakšna statististika o delovnih mestih, ki jih bodo skrčili?


Dej preberi še enkrat, ker je popolnoma jasno na kaj se 30 dni nanaša.

stara mama ::

klinker je izjavil:

stara mama je izjavil:

Eeee, to so super ideje o zmanjševanju odkodkov: dajmo odpustit delavce in bomo prišparali :))


Tako to funkcionira, izven javne uprave. Nepotreben in skodljiv balast nima kaj pocet v firmi z resnimi nameni ker skodi produktivnosti. Lenoba je nalezljiva in se jo mimogrede se kak sposoben decko naleze, ko to gleda dnevno ;)

Ja sj se vsekakor strinjam. Sam hec pa je, ko zadeva preseže meje.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

klinker je izjavil:

stara mama je izjavil:

Eeee, to so super ideje o zmanjševanju odkodkov: dajmo odpustit delavce in bomo prišparali :))


Tako to funkcionira, izven javne uprave. Nepotreben in skodljiv balast nima kaj pocet v firmi z resnimi nameni ker skodi produktivnosti. Lenoba je nalezljiva in se jo mimogrede se kak sposoben decko naleze, ko to gleda dnevno ;)


Tak folk se najde v vsaki firmi, če boš ves balast odvrgel, boš dosegel ravno kontra učinek.

PrihajaNodi ::

tikitoki je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

V Kaliforniji mora podjetje ob odpuščanju več kot 50 zaposlenih v 30 dneh vsaj 60 dni pred odpovedjo pogodb zaposlene o tem obvestiti
.

V 30 ih dneh od česa? Od sklepa upravnega odbora o odpuščanju?

Kakšna statististika o delovnih mestih, ki jih bodo skrčili?


Dej preberi še enkrat, ker je popolnoma jasno na kaj se 30 dni nanaša.



Ne ni. Ali 60 dni ali 30 dni.

Senitel ::

PrihajaNodi je izjavil:

tikitoki je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

V Kaliforniji mora podjetje ob odpuščanju več kot 50 zaposlenih v 30 dneh vsaj 60 dni pred odpovedjo pogodb zaposlene o tem obvestiti
.

V 30 ih dneh od česa? Od sklepa upravnega odbora o odpuščanju?

Kakšna statististika o delovnih mestih, ki jih bodo skrčili?


Dej preberi še enkrat, ker je popolnoma jasno na kaj se 30 dni nanaša.



Ne ni. Ali 60 dni ali 30 dni.

Jao... Če odpustijo več kot 50 ljudi v enem mesecu (30 dneh), morajo o tem zaposlene obvestit dva meseca prej (60 dni). Če jih odpustijo 25 prvi mesec in 25 drugi mesec pa ne.

PrihajaNodi ::

En mesec prej ti povedo da te bodo čez 60 dni odpustili. Bolj smiselno bi bilo to obvestilo 90 dni pred prekinitvijo pogodb.

Zgodovina sprememb…

JebatGa ::

Invictus je izjavil:

Malo brez zveze se ti počasi zdi, da za plačo, brez plačanih nadur, delaš cele dneve, loviš roke, nekdo za sosednjo mizo pa odjebe vse po 8 urah in gre domov. Plačo ima pa mogoče celo višjo, ker se zna bolje pogajati.


Zakaj sem jaz kriv, če delam za to da živim in ne živim za to da delam? Spet ta mentaliteta slovencev. Nekdo drug je kriv, za moja dejanja.

Senitel ::

PrihajaNodi je izjavil:

En mesec prej ti povedo da te bodo čez 60 dni odpustili. Bolj smiselno bi bilo to obvestilo 90 dni pred prekinitvijo pogodb.

Slovenija in funkcionalna pismenost...
Tebe lahko odpustijo iz danes na jutri.
Tebe in 40 tvojih sodelavcev lahko tudi odpustijo iz danes na jutri.
Lahko tudi odpustijo tebe danes in 48 tvojih kolegov čez 29 dni.
Če hočejo odpustit tebe in 49 tvojih kolegov morajo pa to napovedat 60 dni prej, ali pa tebe odpustit danes in 49 tvojih kolegov čez 31 dni.
Pismo no... 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

PrihajaNodi ::

Ce je kdo funkcionalno nepismen si to ti. Ze stavek je cudno formuliran. Sicer se pa v Slo temu rece odpovedni rok. Torej 90 dni prej ti povedo da bos na cesti, to je vsa umetnost.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Yahoo je ameriško podjetje, ne slovensko. Slovenska zakonodaja in logika tam ne velja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

djabi ::

PrihajaNodi je izjavil:

Ce je kdo funkcionalno nepismen si to ti. Ze stavek je cudno formuliran. Sicer se pa v Slo temu rece odpovedni rok. Torej 90 dni prej ti povedo da bos na cesti, to je vsa umetnost.


V ZDA marsikje ni odpovednega roka v smislu kot ga poznamo v Sloveniji. Obenem se marsikje plačo izplača v tedenski obliki in se za to ne obremenjujo z nekimi odpovednimi roki ipd.

Morda ste že videli filme, ko zaposlenemu povedo ali pa dobi sporočilo, da je postavljen na cesto in naj pakira še isti/naslednji dan. V določenih firmah pa sploh ne smeš več tja, kjer si delal, ampak vso tvojo kramo dobiš v škatli. Marsikje pa te spremlja celo varnostnik, da ne bi kaj "izmaknil".

To lahko potrdim, ker sem podobno slišal tudi od enega znanca, ki je nekaj časa delal pri eni privat firmi v ZDA.

Invictus ::

djabi je izjavil:


V ZDA marsikje ni odpovednega roka v smislu kot ga poznamo v Sloveniji. Obenem se marsikje plačo izplača v tedenski obliki in se za to ne obremenjujo z nekimi odpovednimi roki ipd.

Morda ste že videli filme, ko zaposlenemu povedo ali pa dobi sporočilo, da je postavljen na cesto in naj pakira še isti/naslednji dan. V določenih firmah pa sploh ne smeš več tja, kjer si delal, ampak vso tvojo kramo dobiš v škatli. Marsikje pa te spremlja celo varnostnik, da ne bi kaj "izmaknil".

Temu se reče wage, ne salary. Je v bistvu bruto plača delavcu. pa naj se on zafrkava z vsemi zavarovanji, ipd.

To z varnostnikom se je dogajalo tudi v Vegi. Odpoved, in 15 minuten rok da vzameš osebne stvari pod nadzorom varnostnika. Čeprav si uradno potem še zaposlen 3 mesece. Sam ni te več v firmi, kjer bi lahko delal škodo. Vsi dostopi blokirani.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

opeter ::

Invictus je izjavil:

djabi je izjavil:


V ZDA marsikje ni odpovednega roka v smislu kot ga poznamo v Sloveniji. Obenem se marsikje plačo izplača v tedenski obliki in se za to ne obremenjujo z nekimi odpovednimi roki ipd.

Morda ste že videli filme, ko zaposlenemu povedo ali pa dobi sporočilo, da je postavljen na cesto in naj pakira še isti/naslednji dan. V določenih firmah pa sploh ne smeš več tja, kjer si delal, ampak vso tvojo kramo dobiš v škatli. Marsikje pa te spremlja celo varnostnik, da ne bi kaj "izmaknil".

Temu se reče wage, ne salary. Je v bistvu bruto plača delavcu. pa naj se on zafrkava z vsemi zavarovanji, ipd.

To z varnostnikom se je dogajalo tudi v Vegi. Odpoved, in 15 minuten rok da vzameš osebne stvari pod nadzorom varnostnika. Čeprav si uradno potem še zaposlen 3 mesece. Sam ni te več v firmi, kjer bi lahko delal škodo. Vsi dostopi blokirani.


Krasno! In to počasi prihaja k nam.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Invictus ::

opeter je izjavil:


Krasno! In to počasi prihaja k nam.

Saj to je edino prav. Ko nekoga vržeš iz službe, nočeš da ti še prčka v firmi.

Ne pa da zdaj še celo pričakujejo da boš delal 110% za firmo, ki te je odpustila.

Mal bolano.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

opeter ::

Ja, to imaš prav.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velika zgodba 90. let končana: Yahoo prodan Verizonu

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
147074 (5384) hendriks
»

Yahoo spet razočaral

Oddelek: Novice / Rezultati
2612842 (10665) BigWhale
»

Yahoo razmišlja o prodaji osnovne dejavnosti

Oddelek: Novice / Ostale najave
229858 (8290) Phantomeye
»

Yahoo povečal dobiček, a oglaševalski prihodki še vedno padajo

Oddelek: Novice / Rezultati
74967 (4341) Tilk
»

Yahoo začenja masovna odpuščanja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2810140 (8747) Gandalfar

Več podobnih tem