Forum » Pomoč in nasveti » BigBang vračilo blaga 1.1
BigBang vračilo blaga 1.1
Mato989 ::
V Bigbangu je zgleda odvisno na katerega zaposlenega naletiš.
Sem imel izkušnjo, da so izdelek sprejeli nazaj brez vprašanj (čeprav sem ga "preizkušal"), drugič pa sem le hotel zamenjati z dražjim izdelkom in so komplicirali v 300PM. Dobesedno sem jim tiščal "take my money", pa so afnali.
(v obeh primerih je šlo za nakup v fizični trgovini)
To samo zato ker se enim ne ljubi in jih boli k če se bo tisto potem prodalo :)
MrStein ::
Ali pa mogoče niso balkanci. Čuda se događaju...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
iKst ::
Edino če te nategnejo, za kar so naši prodajalci specialisti, očitno.
Zakaj nategnejo? A zdaj pa za prodajalce zakon kar naenkrat ne velja, oz. so nateguni, če se ravnajo po zakonu?
Prepisali smo zakonodajo EU....prodajalci pa so še vedno balkanci...
Mogoče pa niso balkanci samo prodajalci, ampak tudi kupci, ki pred fuzbal prvennstvom naročijo 60" LCD, 14 dni gledajo tekme, potem pa TV vrnejo.
edit: sori, ne gledajo. "preizkušajo lastnosti in naravo kupljenega blaga".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst ()
MrStein ::
Mogoče se ves svet moti (kjer imajo take prakse) in imamo edino mi, na balkanu, prav. Le zakaj se vsi ne gledujejo po nam...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
shadeX ::
Mimovrste citat:
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
iKst ::
Določila posameznih trgovcev niso pomembna, zakon določa minimum, ki velja za vse, trgovci pa lahko brez problema ponudijo boljše pogoje.
thramos ::
Mogoče pa niso balkanci samo prodajalci, ampak tudi kupci, ki pred fuzbal prvennstvom naročijo 60" LCD, 14 dni gledajo tekme, potem pa TV vrnejo.
edit: sori, ne gledajo. "preizkušajo lastnosti in naravo kupljenega blaga".
Jeba če zakon to omogoča. Prodajalcem, ki niso sposobni zakonitega delovanja, predlagam da se lotijo česa drugega, saj prodaje preko spleta očitno niso sposobni.
Ampak oni bi se vseeno šli, zakone pa prikrojili po svoje.
Jep, balkanci.
Mato989 ::
Ali pa mogoče niso balkanci. Čuda se događaju...
Kaj niso balkanci, v trgovini imam e 4 mesece na prvem mestu HDMI kabel 2m ki sem ga vzel stranki nazaj (kot moja dobra volja) odprt.... vsak vzame tistega ZA njim ki je zapakiran.... zakaj ne kupijo prvega, ampak se vsakemu ljubi vzet odpakiran kabel dol in vzet zapakiranega in dat nazaj odpakiranega?
Pa je to kabel.... in tako do danes 56 kupcev HDMI kabla ni kupilo odpakiranega ampak zapakiranega :) still counting.
thramos ::
Kaj niso balkanci, v trgovini imam e 4 mesece na prvem mestu HDMI kabel 2m ki sem ga vzel stranki nazaj (kot moja dobra volja) odprt.... vsak vzame tistega ZA njim ki je zapakiran.... zakaj ne kupijo prvega, ampak se vsakemu ljubi vzet odpakiran kabel dol in vzet zapakiranega in dat nazaj odpakiranega?
Pa je to kabel.... in tako do danes 56 kupcev HDMI kabla ni kupilo odpakiranega ampak zapakiranega :) still counting.
Le balkanski trgovec pusti odprt kabel na polici.
gddr85 ::
Ali pa mogoče niso balkanci. Čuda se događaju...
Kaj niso balkanci, v trgovini imam e 4 mesece na prvem mestu HDMI kabel 2m ki sem ga vzel stranki nazaj (kot moja dobra volja) odprt.... vsak vzame tistega ZA njim ki je zapakiran.... zakaj ne kupijo prvega, ampak se vsakemu ljubi vzet odpakiran kabel dol in vzet zapakiranega in dat nazaj odpakiranega?
Pa je to kabel.... in tako do danes 56 kupcev HDMI kabla ni kupilo odpakiranega ampak zapakiranega :) still counting.
mogoče treba mal ceno znižat odpakiranemu? :P
thramos ::
Mato989 ::
Kaj niso balkanci, v trgovini imam e 4 mesece na prvem mestu HDMI kabel 2m ki sem ga vzel stranki nazaj (kot moja dobra volja) odprt.... vsak vzame tistega ZA njim ki je zapakiran.... zakaj ne kupijo prvega, ampak se vsakemu ljubi vzet odpakiran kabel dol in vzet zapakiranega in dat nazaj odpakiranega?
Pa je to kabel.... in tako do danes 56 kupcev HDMI kabla ni kupilo odpakiranega ampak zapakiranega :) still counting.
Le balkanski trgovec pusti odprt kabel na polici.
Kam ga pa naj dam? A ga naj šenkam komu ali si ga naj jaz kupim, dobavitelj ga noče nazaj ker je vse ok z njim, zapakirat ga pa ne more v nič oz niti približno v enako folijo kot je... Ali meniš da bi blo najbolje da kar dam v odpis?
Aston_11 ::
En dober popust bi rešil vse. Dan, rabim kabel. Imamo, cena je 30 EUR, če pa vzamete tega odpakiranega, je pa cena 20 EUR. Ni vrag, da ne bi kdo kupil, ti bi pa še vedno imel dobiček.
iKst ::
Načeloma zakon tega ne omogoča. Ne v takšni obliki.
Načeloma nimaš pojma, kar ti je bilo v temi že pakrat pokazano.
Ne bluzi. V mojem primeru kupec TVja ne more vrniti brez posledic. Gledanje fuzbala ne spada pod ravnanje, nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.
Aston_11 ::
Mato989 ::
En dober popust bi rešil vse. Dan, rabim kabel. Imamo, cena je 30 EUR, če pa vzamete tega odpakiranega, je pa cena 20 EUR. Ni vrag, da ne bi kdo kupil, ti bi pa še vedno imel dobiček.
Tako je, in tukaj je stranka ki vrne odgovorna za zmanjšanje vrednosti izdelka.... kot je govora o spletnem nakupu.... dobro moj primer bi itak jaz lahko LEGALNO in zakonsko rešil z zavrnitvijo zamenjave, kerprodajalec ni dolžan zamenjat ali vračat kupnino če je izdelek brezhiben ampak smo le prišli do bistva... da takoj ko ti uporabiš nekaj je vredno 30%+ manj... jaz ni šans da kupim grafo GTX 960 ki je odprta v trgovini razen če je 30%+ popusta...
Zato pa menim da zakonsko bi moralo bit če vrneš brezhiben izdelek ki ima pečat ipd. nazaj, -50% pa lep pozdrav... bi tale tip zgoraj 3x premislo če bo se šel takih "igric"... samo kaj ko zakonodaja ne sledi prevarantom in podobnim tako kot policija ne kriminalcem...
thramos ::
Načeloma zakon tega ne omogoča. Ne v takšni obliki.
Načeloma nimaš pojma, kar ti je bilo v temi že pakrat pokazano.
Ne bluzi. V mojem primeru kupec TVja ne more vrniti brez posledic. Gledanje fuzbala ne spada pod ravnanje, nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.
Bi se dalo debatirat. Po mojem mnenju, ki sicer ni izvedensko, je daljše gledanje TVja nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Buljenje predstavlja osnovno funkcionalnost.
Kakorkoli, ne vem od kje in zakaj si zdaj privlekel v debato "posledice"? Da lažje pretepeš slamnateža?
Tako je, in tukaj je stranka ki vrne odgovorna za zmanjšanje vrednosti izdelka....
Ni.
Zato pa menim da zakonsko bi moralo bit če vrneš brezhiben izdelek ki ima pečat ipd. nazaj, -50% pa lep pozdrav... bi tale tip zgoraj 3x premislo če bo se šel takih "igric"... samo kaj ko zakonodaja ne sledi prevarantom in podobnim tako kot policija ne kriminalcem...
K sreči večino boli za tvoje mnenje. Zakonodaja pa dokaj dobro sledi balkanskim trgovcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
Aston_11 ::
Se strinjam. Koliko pa se zmanjša vrednost kabla, ki ni v embalaži in je v vseh lastnostih popolnoma enak kablu, ki je v embalaži? Recimo, da je nabavna vrednost 1 EUR, prodajaš pa ga za 30 EUR. Lahko pa daš bolj natančne podatke, da debatiramo bolj realno.En dober popust bi rešil vse. Dan, rabim kabel. Imamo, cena je 30 EUR, če pa vzamete tega odpakiranega, je pa cena 20 EUR. Ni vrag, da ne bi kdo kupil, ti bi pa še vedno imel dobiček.
Tako je, in tukaj je stranka ki vrne odgovorna za zmanjšanje vrednosti izdelka.....
Mato989 ::
Se strinjam. Koliko pa se zmanjša vrednost kabla, ki ni v embalaži in je v vseh lastnostih popolnoma enak kablu, ki je v embalaži? Recimo, da je nabavna vrednost 1 EUR, prodajaš pa ga za 30 EUR. Lahko pa daš bolj natančne podatke, da debatiramo bolj realno.En dober popust bi rešil vse. Dan, rabim kabel. Imamo, cena je 30 EUR, če pa vzamete tega odpakiranega, je pa cena 20 EUR. Ni vrag, da ne bi kdo kupil, ti bi pa še vedno imel dobiček.
Tako je, in tukaj je stranka ki vrne odgovorna za zmanjšanje vrednosti izdelka.....
Nabavna vrednost je 3,89€ MPC je 9,99€ koliko je DDVja verjamem da boš znal zračunat in s tem tudi RVC tako % kot dejanski.
To da je 56 strank raje kupilo zapakiranega pove dejansko vse o tem koliko ocenjujejo vrednost odprte embalaže na nečem takem kot je HDMI kabel. Kaj šele ko prideva do grafičnih. Če ti pravim da mi je S.P. pripeljal nazaj PC za 900€ navkljub znižani ceni od MPC za cca 11%, zato ker če kupi hoče "intact" mašino ne pa da je že "uporabljeno" čeprav je izdelek samo stal na polici razstavljen za ogled in se niti vklopil ni. :)
Pač tehnike kjer je embalaža odprta noben ne kupuje rad, oz večina je niti noče.
iKst ::
Bi se dalo debatirat. Po mojem mnenju, ki sicer ni izvedensko, je daljše gledanje TVja nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Buljenje predstavlja osnovno funkcionalnost.
Če je namen zakona izenačitev kupcev s tistimi v fizični trgovini, je meja precej jasna. V trgovini si težko vzameš 14 dni časa, povabiš frende na pir in čevape in zraven gledaš fuzbal.
Kakorkoli, ne vem od kje in zakaj si zdaj privlekel v debato "posledice"? Da lažje pretepeš slamnateža?
Ne slediš debati? A ni to cel point? Da kupec ne more vrniti blaga brez posledic. Odgovoren je za zmanjšanje vrednosti, če stvar uporablja več, kot je nujno potrebno.
Aston_11 ::
Če je namen zakona izenačitev kupcev s tistimi v fizični trgovini, je meja precej jasna.Verjetno je. Vendar si napačno predstavljamo, da v trgovini nima nobenih pravic in poskušamo isto prenesti na kupca na daljavo. Torej, da oba nimata nobenih pravic in v trenutku, ko ima en nekaj, kar bi tudi drugi moral imeti, pa ponavadi nima, stopijo na plano neki argumenti, ki to niso (foušija, slamnati možje in podobno).
Leprechaun ::
Če je namen zakona izenačitev kupcev s tistimi v fizični trgovini, je meja precej jasna.Verjetno je. Vendar si napačno predstavljamo, da v trgovini nima nobenih pravic in poskušamo isto prenesti na kupca na daljavo. Torej, da oba nimata nobenih pravic in v trenutku, ko ima en nekaj, kar bi tudi drugi moral imeti, pa ponavadi nima, stopijo na plano neki argumenti, ki to niso (foušija, slamnati možje in podobno).
Ne morem verjeti, da se ti še da ukvarjati z njima. Je bilo na prvih straneh že vse razloženo, kdor ne razume naj gre kar tja pogledat ;).
Pa samo za tiste, ki se sklicujete na "pretirano preizkušanje". Trgovec bo moral potrošniku dokazati da je uporabljal dlje časa, kot pa je to potrebno za določitev dejanskega stanja. Na pretrgan pečat se bo izjemno težko skliceval, ker so mi že v večih fizičnih prodajalnah kdaj kaj odprli. Pri Chiptrade npr. monitor.
Kako pa boš pri grafični kartici dokazal pretirano preizkušanje in koliko časa je sploh potrebnega za določitev dejanskega stanja pa sam bog ve. Nekaj drugega je DSLR ali pa npr. trdi disk oz SSD.
Na koncu, če do tožbe pride, bo lahko imel OP grafično kartico v 2 letnem brezplačnem najemu, BigBang bo tožbo skoraj zagotovo izgubil in bo moral OP-ju vrniti denar in plačati še obresti + stroške. Tudi če bodo dokazali, da bi moral OP primakniti kakšen EUR, bodo še vedno globoko v -. Na koncu pa bodo nazaj dobili še ničvredno grafično kartico.
Da ne omenjam koliko kupcev bodo najbrž zaradi te teme vsaj za nekaj časa izgubili.
Super posel.
Nekaj - bo imel tudi OP, je pa res, da 2 leti ne bo potreboval druge grafične kartice :D.
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Buggy ::
...in tocno to je bistvo te teme! Nateguj sistem dokler se ga da! S tem pokazes najprej svoje kvalitete, potem pa se adaptiras vzorce, po katerih se ravnajo drugi kakorkoli vpleteni sedaj ali pa vsi v prihodnje. Jaz kot sem rekel bi sel tukaj na noz! Dokazovanje iz ene ali druge strani zna biti dolgotrajno, momentum pa se ve kdo ima.
BTW@OP: FYI da ne bos enkrat tozil proizvajalca mikrovalovke zaradi tega, ker nisi vedel da svojega domacega ljubljencka tam ne more posusiti po tem ko si ga okopal. Idiotizem prve klase je tale nas sistem...dobrodosla Amreika!
BTW@OP: FYI da ne bos enkrat tozil proizvajalca mikrovalovke zaradi tega, ker nisi vedel da svojega domacega ljubljencka tam ne more posusiti po tem ko si ga okopal. Idiotizem prve klase je tale nas sistem...dobrodosla Amreika!
Leprechaun ::
Edini ideotizem tukaj zganja BigBang. Sem ti že pojasnil zakaj. Poglej si poslovno prakso v tujini. Če vrneš brezhiben izdelek z vsemi dodatki nikoli ne komplicirajo in denar vrnejo, oz. pošljejo drug artikel. Zdaj pa kdo ima prav, Nemci z miljoni kupcev iz tujine ali slovenski trgovci, ki izgubljajo še lastne (slovenske) kupce? Z podobnim odnosom tam ne bi dolgo delovali.
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Buggy ::
Zanimivo, sem kupil kar nekaj, lazem, vecino stvari v tujini pa nikoli po 10-ih dneh poslal nazaj, ker sem ugotovil, da sem naredil zajeb ali pa da sem vzel grafo zgolj za ektremne benchmarke in svoje zadovoljstvo. Posteno povedano mi niti na misel ni prislo! Ce tako pravis bom naslednjic tocno to naredil. Hvala z nasvet in porocam o rezultatu....zgolj za referenco...kaj pa imam za izgubiti
Ena GTX1080 iz DE za extremni test bi mi res zdej pasala ko sem na dopustu, pa jim jo vrnem nazaj ker se mi zdi da se venti ne vrtijo tko kot sem si zamislu, ampak sele po dopustu ;)
ti sam link dodaj, kje vzet, cena ni vazna...bom vse nazaj dobil
Ena GTX1080 iz DE za extremni test bi mi res zdej pasala ko sem na dopustu, pa jim jo vrnem nazaj ker se mi zdi da se venti ne vrtijo tko kot sem si zamislu, ampak sele po dopustu ;)
ti sam link dodaj, kje vzet, cena ni vazna...bom vse nazaj dobil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Leprechaun ::
Delaj kar te je volja, če te bo to osrečilo si zaradi mene lahko naročiš 3x 1080 in se z njimi 44 dni igraš. Kot razlog pa lahko navedeš, da se ti ob pogledu nanjo ni postavil - namig - razloga ni potrebno navesti.
Mi pa gre na jetra tvoje moraliziranje (očitno Slovenci to obvladate(mo)). To meji že na fobijo in blodnje.
Ne tebi ne meni se niti najmanj ne sanja kaj sta OP in znanec delal z grafično zato je vso moraliziranje odveč. Do sedaj mi OP iz svojih prispevkov v tej temi nikjer ni dal razloga, da mu ne bi verjel.
Srž problema pa ni v tem, kaj sta z njo počela, temveč odnos trgovine in več kot očitne kršitve zakonodaje.
Mi pa gre na jetra tvoje moraliziranje (očitno Slovenci to obvladate(mo)). To meji že na fobijo in blodnje.
Ne tebi ne meni se niti najmanj ne sanja kaj sta OP in znanec delal z grafično zato je vso moraliziranje odveč. Do sedaj mi OP iz svojih prispevkov v tej temi nikjer ni dal razloga, da mu ne bi verjel.
Srž problema pa ni v tem, kaj sta z njo počela, temveč odnos trgovine in več kot očitne kršitve zakonodaje.
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Buggy ::
Delaj kar te je volja, če te bo to osrečilo si zaradi mene lahko naročiš 3x 1080 in se z njimi 44 dni igraš. Kot razlog pa lahko navedeš, da se ti ob pogledu nanjo ni postavil - namig - razloga ni potrebno navesti.in ti garantras za to, kot predstavlas ustaljeno prakso s cim...zgolj forumsko avtoriteto? Si to morda ze prakticiral?
Mislim, da smo ta trenutek odkrili zlati rudnik benchanja, pa se ta trenutek je zelo ustezen. Ti kar iz svojih izkusenj nalimaj link, kjer si to prakticral, da ne bo nesporazumov...cel ST ti bo hvalezen! Jaz se ti pa ze sedaj zahvaljujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
Slovenske spletne trgovine se bojo morale zamislit kje imajo prednost pred ostalimi. Cenejše niso, iz cele EU, pa včasih tudi iz Amerike, dobiš stvar najmanj v istem času, pogosto tudi hitreje. Če plačaš, dobiš tudi iz Kitajske v istem času. Iz kjerkoli pride v 4,5 dnevih, katera slovenska trgovina ti garantira isto? Pri računalniških stvareh še kolk tolk, pri ostalih čakaš po 14 dni iz Slovenije.
Garancija in možnost vračila pa veljata dokler ne odpreš škatle. Resno, zakaj sploh še obstajate?
Garancija in možnost vračila pa veljata dokler ne odpreš škatle. Resno, zakaj sploh še obstajate?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Leprechaun ::
Delaj kar te je volja, če te bo to osrečilo si zaradi mene lahko naročiš 3x 1080 in se z njimi 44 dni igraš. Kot razlog pa lahko navedeš, da se ti ob pogledu nanjo ni postavil - namig - razloga ni potrebno navesti.in ti garantras za to, kot predstavlas ustaljeno prakso s cim...zgolj forumsko avtoriteto? Si to morda ze prakticiral?
Mislim, da smo ta trenutek odkrili zlati rudnik benchanja, pa se ta trenutek je zelo ustezen. Ti kar iz svojih izkusenj nalimaj link, kjer si to prakticral, da ne bo nesporazumov...cel ST ti bo hvalezen! Jaz se ti pa ze sedaj zahvaljujem.
Tvoje namere oz. prakse, ki se bi jo rad poslužil ne podpiram, tako, da si podatke poišči sam. In ja začuda, v razviti EU je to običajna poslovna praksa. Boš pa plačal poštnino v obe smeri (Mindfactory), ker slednjo običajno pokrijejo le ob uveljavljanju garancije.
BTW v nasprotju z našimi trgovci (Dinokomp - na garancijsko popravijo napajalnika sem čakal 40 dni) izdelek v garanciji običajno ob prejemu v popravilo takoj zamenjajo z drugim in pošljejo kupcu.Do sedaj sem ga še vedno dobil v roku 9 dni od oddaje pošiljke.
*************************************************************
thramos ::
Če je namen zakona izenačitev kupcev s tistimi v fizični trgovini, je meja precej jasna. V trgovini si težko vzameš 14 dni časa, povabiš frende na pir in čevape in zraven gledaš fuzbal.
Dobra trgovina ti da izdelek, ki ga je potrebno preizkusit, na - preizkušnjo.
Slaba, balkanska, pa se ukvarja s tem, kako bo prodala odprt kabel z 100 % maržo.
Ne slediš debati? A ni to cel point? Da kupec ne more vrniti blaga brez posledic. Odgovoren je za zmanjšanje vrednosti, če stvar uporablja več, kot je nujno potrebno.
Jaz sledim a ji ti ne, ker se namenoma izražaš tako, da zavajaš nepozornega bralca - kupca. Balkanski način.
zaraf ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
Fak ste neumni. Je že žiga odgovoril. Pobotni zahtevek v višini škode (pretrgan pečat - verjetno 20-30% ... Trgovec bl dokazoval tudi da je tak izdelek tezko prodati). Pa nevajte že enkrat s tem ali je bila grafična prekomerno rabljena - vsak spodoben ldvetnik bl znal zagovarjati da prelonljen pečat pomeni rabljen izdelek. Vzemi 150 ali pa pojdi na sodišče. Drugega tu nimaš. Kar pa se tiče velikih spletnih trgovin po evropi - gre predvsem za njihovo dobro voljo oz. Poslovno prakso + posebne dogovore s proizvajalci.
Leprechaun ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
Fak ste neumni. Je že žiga odgovoril. Pobotni zahtevek v višini škode (pretrgan pečat - verjetno 20-30% ... Trgovec bl dokazoval tudi da je tak izdelek tezko prodati). Pa nevajte že enkrat s tem ali je bila grafična prekomerno rabljena - vsak spodoben ldvetnik bl znal zagovarjati da prelonljen pečat pomeni rabljen izdelek. Vzemi 150 ali pa pojdi na sodišče. Drugega tu nimaš. Kar pa se tiče velikih spletnih trgovin po evropi - gre predvsem za njihovo dobro voljo oz. Poslovno prakso + posebne dogovore s proizvajalci.
Tožbo bodo pa izgubili in imeli dosti višje stroške, kot sem že zgoraj navedel.
Sta že Žiga in Aston_11 vse razložila.
*************************************************************
scipascapa ::
puplug:
Prijatelj je v BigBangu kupil grafično kartico GTX 960 - preko spleta. Ker z njo ni bil zadovoljen - ventilatorji so občasno sunkovito preskakovali. Torej, danes je prejel odgovor, da izdelka ne more vrniti, ker ga je neovirano uporabljal?
nekaj uric?
1. Kdaj kupljeno?
2. Kdaj javljeno, da nagajajo ventilatorji?
3. Kdaj najavljeno, da bo uveljavil stvarno napako?
Odgovori to, potem gremo dalje.
Prijatelj je v BigBangu kupil grafično kartico GTX 960 - preko spleta. Ker z njo ni bil zadovoljen - ventilatorji so občasno sunkovito preskakovali. Torej, danes je prejel odgovor, da izdelka ne more vrniti, ker ga je neovirano uporabljal?
nekaj uric?
1. Kdaj kupljeno?
2. Kdaj javljeno, da nagajajo ventilatorji?
3. Kdaj najavljeno, da bo uveljavil stvarno napako?
Odgovori to, potem gremo dalje.
iKst ::
Dobra trgovina ti da izdelek, ki ga je potrebno preizkusit, na - preizkušnjo.
Slaba, balkanska, pa se ukvarja s tem, kako bo prodala odprt kabel z 100 % maržo.
Bom v tvojem stilu napisal.
Boli me kurac kaj dela dobra trgovina, važno je, kaj piše v zakonu.
thramos ::
Hočeš rečt, da v zakonu ni predpisano, da mora trgovina dati izdelek v preizkušnjo?
K sreči je na voljo cel kup dobrih trgovin.
Samo naj pol trgovci ne jamrajo na slo-techu, kako ne morejo konkurirat "tujim" trgovinam.
K sreči je na voljo cel kup dobrih trgovin.
Samo naj pol trgovci ne jamrajo na slo-techu, kako ne morejo konkurirat "tujim" trgovinam.
iKst ::
Hočeš rečt, da v zakonu ni predpisano, da mora trgovina dati izdelek v preizkušnjo? :D
Točno to hočem reči. Koliko je dobrih ali slabih trgovin niti nima veze.
shadeX ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
Fak ste neumni. Je že žiga odgovoril. Pobotni zahtevek v višini škode (pretrgan pečat - verjetno 20-30% ... Trgovec bl dokazoval tudi da je tak izdelek tezko prodati). Pa nevajte že enkrat s tem ali je bila grafična prekomerno rabljena - vsak spodoben ldvetnik bl znal zagovarjati da prelonljen pečat pomeni rabljen izdelek.
Nop. Vsak ki posluje preko spleta, pač mora vzeti v zakup ta zakon, ki se ga trgovci morajo držati. Odstop od pogodbe ne velja za nekatere izdelke, ki je logično da jih ne moreš preizkustii in potem vrniti (aktivirana programska oprema, kartuše,..).
Kar pa se tiče velikih spletnih trgovin po evropi - gre predvsem za njihovo dobro voljo
Nop. Gre za to, da se morajo držati zakonodaje.
In brez pretrganega pečata je izdelek nemogoče vzeti ven in preizkusiti...
zaraf ::
Leprechaun je izjavil:
Ziga Dolhar je izjavil:
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
Fak ste neumni. Je že žiga odgovoril. Pobotni zahtevek v višini škode (pretrgan pečat - verjetno 20-30% ... Trgovec bl dokazoval tudi da je tak izdelek tezko prodati). Pa nevajte že enkrat s tem ali je bila grafična prekomerno rabljena - vsak spodoben ldvetnik bl znal zagovarjati da prelonljen pečat pomeni rabljen izdelek. Vzemi 150 ali pa pojdi na sodišče. Drugega tu nimaš. Kar pa se tiče velikih spletnih trgovin po evropi - gre predvsem za njihovo dobro voljo oz. Poslovno prakso + posebne dogovore s proizvajalci.
Tožbo bodo pa izgubili in imeli dosti višje stroške, kot sem že zgoraj navedel.
Sta že Žiga in Aston_11 vse razložila.
Fak kok si ti neumen! A mas sploh relevantno izlbrazbo da tu bluziš? A ti je jasno kakšni so stroški tožbe? Plus to, si lahko prepričan da bo dober odvetnin našel način ... Ker to da ti plačaš procentualno ceno glede na stanje artikla še vedno pomeni, da ga bo trgovina izredno težko prodala. Mislim sej mi je jasno da nimas pojna ne o pravu ne o načelih ne o opravnišken žargonu ampak daj malo pomisli no! Če bi ta zakon dovoljeval to kar predlagaš sploh ne bi bilo potrebno kupovati artiklov!
Ziga Dolhar je izjavil:
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
Fak ste neumni. Je že žiga odgovoril. Pobotni zahtevek v višini škode (pretrgan pečat - verjetno 20-30% ... Trgovec bl dokazoval tudi da je tak izdelek tezko prodati). Pa nevajte že enkrat s tem ali je bila grafična prekomerno rabljena - vsak spodoben ldvetnik bl znal zagovarjati da prelonljen pečat pomeni rabljen izdelek.
Nop. Vsak ki posluje preko spleta, pač mora vzeti v zakup ta zakon, ki se ga trgovci morajo držati. Odstop od pogodbe ne velja za nekatere izdelke, ki je logično da jih ne moreš preizkustii in potem vrniti (aktivirana programska oprema, kartuše,..).
Kar pa se tiče velikih spletnih trgovin po evropi - gre predvsem za njihovo dobro voljo
Nop. Gre za to, da se morajo držati zakonodaje.
In brez pretrganega pečata je izdelek nemogoče vzeti ven in preizkusiti...
Sej ta zakon ni namenjen preizkusanju robe no ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zaraf ()
shadeX ::
Pa dajmo še enkrat, za nepismene.. kot je zaraf.
gov.si
Brez da pretrgam pečat je NEMOGOČE, opraviti preizkus blaga v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če ti temu kot trgovec rečeš "preizkušanje", OK. Ampak še vedno ti bom zadevo vrnil nazaj, če z njo ne bom zadovoljen - Zato ker je zakon na moji strani.
gov.si
Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
Brez da pretrgam pečat je NEMOGOČE, opraviti preizkus blaga v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če ti temu kot trgovec rečeš "preizkušanje", OK. Ampak še vedno ti bom zadevo vrnil nazaj, če z njo ne bom zadovoljen - Zato ker je zakon na moji strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Aston_11 ::
max00slo ::
Pa dajmo še enkrat, za nepismene.. kot je zaraf.
gov.si
Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
Brez da pretrgam pečat je NEMOGOČE, opraviti preizkus blaga v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Če ti temu kot trgovec rečeš "preizkušanje", OK. Ampak še vedno ti bom zadevo vrnil nazaj, če z njo ne bom zadovoljen - Zato ker je zakon na moji strani.
V prodajalni ne morem izprobati električnega brivnika :) Bom naročil preko mimovrste... se obril... vrnil? :)
Si non confectus, non reficiat.
shadeX ::
Ne. Ker za nekatere izdelke odstop od pogodbe ne velja (ker kažejo dejansko uporabo). Kateri izdelki so to, je napisano na spletni strani trgovca, majo pa vsi več ali manj iste izdelke pokrite. In ja, brivnik spada med te izdelke, ki jih ne moreš vrniti nazaj.
Prav tako je v tem primeru tudi zakon na njihovi strani.
V prodajalnah je neobičajno da bi se ti obril.
Prav tako je v tem primeru tudi zakon na njihovi strani.
Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
V prodajalnah je neobičajno da bi se ti obril.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
zaraf ::
Wtf dolhar?
Problem v tem zakonu je, da ti odvetnik ki se spozna na posel v 10 sekundah neovrgljivo dokaže da je šlo za testiranje, ki v fizičnih prodajalnah ni mogoče. In breme dokazovanje pade na tožnika, ki mora dokazati da je v primeru nakupa tehničnega izdelka potrebno razširiti obseg preizkusa, da bi ugotovili dejansko stanje izdelka. Na kar odvetnik toženega odgovori da morda je to res ampak ker zakon ne predvideva preizkusa tehnične robe v trgovini bi bil kupec v spletni prodajalni v neupravičeni prednosti.
Kar pri nakupu oblačila seveda ne velja - stranka lahko na isti način pomeri oblačilo doma in v trgovini.
Tako. Upam da smo sedaj zaključili
Problem v tem zakonu je, da ti odvetnik ki se spozna na posel v 10 sekundah neovrgljivo dokaže da je šlo za testiranje, ki v fizičnih prodajalnah ni mogoče. In breme dokazovanje pade na tožnika, ki mora dokazati da je v primeru nakupa tehničnega izdelka potrebno razširiti obseg preizkusa, da bi ugotovili dejansko stanje izdelka. Na kar odvetnik toženega odgovori da morda je to res ampak ker zakon ne predvideva preizkusa tehnične robe v trgovini bi bil kupec v spletni prodajalni v neupravičeni prednosti.
Kar pri nakupu oblačila seveda ne velja - stranka lahko na isti način pomeri oblačilo doma in v trgovini.
Tako. Upam da smo sedaj zaključili
Ales ::
Zaključili? Kako, če pa kar ni konca neumnostim.
Od kod zaboga ti sploh ideja, da v trgovini ne moreš preizkusiti delovanje tehničnega blaga???
Od kod zaboga ti sploh ideja, da v trgovini ne moreš preizkusiti delovanje tehničnega blaga???
Janac ::
Ne. Ker za nekatere izdelke odstop od pogodbe ne velja (ker kažejo dejansko uporabo). Kateri izdelki so to, je napisano na spletni strani trgovca, majo pa vsi več ali manj iste izdelke pokrite. In ja, brivnik spada med te izdelke, ki jih ne moreš vrniti nazaj.
Prav tako je v tem primeru tudi zakon na njihovi strani.
Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
V prodajalnah je neobičajno da bi se ti obril.
če ga temeljito spucaš?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey NormanuOddelek: Pomoč in nasveti | 3242 (2903) | DePalmo |
» | Vračilo izdelka in uporabnina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9573 (7665) | St235 |
» | Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dniOddelek: Loža | 4362 (3407) | next3steps |
» | Vračilo tablice in doplačilo za drugo - MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 9468 (8664) | pijavka |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10825 (9839) | Schrei |