Forum » Pomoč in nasveti » BigBang vračilo blaga 1.1
BigBang vračilo blaga 1.1
Ziga Dolhar ::
Trgovca boš itak tožil ti, ker ti trgovec ne bo želel vrniti denarja. Trgovec bo, ko ga boš tožil, postavil pobotni ugovor oz. nasprotni zahtevek v višini škode.
https://dolhar.si/
iKst ::
Ampak, načeloma bi ti pa trgovec moral vrniti denar? Tržni inšpektor bi v teoriji lahko trgovca oglobil, če prav razumem?
mn ::
43.d člen
.
.
.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
.
.
.
Iz tega bi jaz razumel, da v tvojem primeru s kladivom odgovarja potrošnik, v primeru z prelomljenim pečatom pa ne.
iKst ::
Ampak kakšna je njegova odgovornost? Nekateri pravijo, da uničeno ali rabljeno blago ne izniči potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.
Spc ::
Lep primer ebay-a:
http://www.ebay.com/itm/NEW-Buffalo-Sup...
Piše tako:
Torej njega ne zamina zakaj vračaš stvar, še poštino ti vrne.
http://www.ebay.com/itm/NEW-Buffalo-Sup...
Piše tako:
100% Money Back Gurantee! No Questions Asked If you are may return your item for a full refund, including shipping both ways.
Torej njega ne zamina zakaj vračaš stvar, še poštino ti vrne.
Mato989 ::
Lep primer ebay-a:
http://www.ebay.com/itm/NEW-Buffalo-Sup...
Piše tako:
100% Money Back Gurantee!
No Questions Asked
If you are may return your item for a full refund,
including shipping both ways.
Torej njega ne zamina zakaj vračaš stvar, še poštino ti vrne.
Tudi od tega se praksa odstranjuje, poznam kar nekaj rednih ebayerjev ki začenjajo zaradi tega ker folk vrača obleke ipd. po enih par nočeh fešte ipd zadeve zaradi remorse buyinga notri zadeve kot je 20% deduction v vračilu kupnine, pa še ti plačaš pošto, kar je prav.... kazen mora bit za vračanje brez razloga. Takih kot si jih našel tukaj bo z časom vedno manj dokler ne bodo v manjšini.
Še tale si bo hitro premislo, nakupiš 100 zadev v intervalih potem pa vračaš eno pa po eno.... me zanima kak dolgo bo toleriral tole kar piše :)
iKst ::
Mato989, v praksi se to enostavno ne dogaja v dovolj veliki meri, da bi predstavljalo resen problem.
Mato989 ::
Mato989, v praksi se to enostavno ne dogaja v dovolj veliki meri, da bi predstavljalo resen problem.
Po pričevanjih Ebayerjev postaja to vsako leto večji problem, torej returni od kupcev :) Ker sem sam ogromno prodajal na Ebayu in poznam sceno dokaj solidno vsaj za določeno branžo, vem kako se zadeve spreminjajo, verjamem da je tudi vzorec v tej branži sličen drugim...
Ko sem začel to sploh ni bilo omenjeno kot težava, danes se o tem piše po forumih, torej težava se stopnjuje.
PugPlug ::
Spoštovani gospod xxxx,
v zvezi z vašim prejetim dopisom vam ponovno sporočamo, da vaša pravica do odstopa ni absolutna, kar smo pojasnili tudi v prejšnjem odgovoru. Drži, da je vaš zahtevek podan znotraj zakonskega roka, a vendar ta ni utemeljen. Naša utemeljitev zavrnitve zahtevka vsebinsko temelji na mnenju Tržnega inšpektorata, ki izrecno navaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe in sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga in ne preizkus blaga, zaradi česar potrošnik izgubi svojo pravico do odstopa.
V vašem primeru je moč sklepati, da ste izdelek neovirano uporabljali 10 dni zaradi časa, ki je potekel do vrnitve blaga in zaradi same narave izdelka, saj potrošniki pri tovrstnih izdelkih takoj po ogledu in prvotnem preizkusu izdelka ugotovijo, da le-ta ne zadostuje njihovim zahtevam oz. pričakovanjem in znotraj nekaj dni od prejema/prevzema (1-3 dni) podajo zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
Kot pojasnjeno, v vašem primeru uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja, ki je potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Skladno z navedenim vam ponujamo možnost vračila izdelka z zmanjšanjem vrednosti vračila kupnine. V vašem primeru gre za visoko tehnološki izdelek, ki tržno vrednost izgubi že s pretrganim pečatom na embalaži, večdnevna uporaba oz. prekomerno preizkušanje pa je vrednost artikla še znižala, zato vam ponujamo vračilo kupnine zmanjšano za 35 % vrednosti plačane kupnine (vračilo v višini 149,49 EUR).
Prosimo, da nam sporočite v kolikor se z rešitvijo zadeve strinjate, da vam vrednost zmanjšane kupnine nakažemo na vaš TRR. Hvala že vnaprej.
Big Bang d.o.o.
XXX, Tajništvo
v zvezi z vašim prejetim dopisom vam ponovno sporočamo, da vaša pravica do odstopa ni absolutna, kar smo pojasnili tudi v prejšnjem odgovoru. Drži, da je vaš zahtevek podan znotraj zakonskega roka, a vendar ta ni utemeljen. Naša utemeljitev zavrnitve zahtevka vsebinsko temelji na mnenju Tržnega inšpektorata, ki izrecno navaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe in sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga in ne preizkus blaga, zaradi česar potrošnik izgubi svojo pravico do odstopa.
V vašem primeru je moč sklepati, da ste izdelek neovirano uporabljali 10 dni zaradi časa, ki je potekel do vrnitve blaga in zaradi same narave izdelka, saj potrošniki pri tovrstnih izdelkih takoj po ogledu in prvotnem preizkusu izdelka ugotovijo, da le-ta ne zadostuje njihovim zahtevam oz. pričakovanjem in znotraj nekaj dni od prejema/prevzema (1-3 dni) podajo zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
Kot pojasnjeno, v vašem primeru uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja, ki je potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Skladno z navedenim vam ponujamo možnost vračila izdelka z zmanjšanjem vrednosti vračila kupnine. V vašem primeru gre za visoko tehnološki izdelek, ki tržno vrednost izgubi že s pretrganim pečatom na embalaži, večdnevna uporaba oz. prekomerno preizkušanje pa je vrednost artikla še znižala, zato vam ponujamo vračilo kupnine zmanjšano za 35 % vrednosti plačane kupnine (vračilo v višini 149,49 EUR).
Prosimo, da nam sporočite v kolikor se z rešitvijo zadeve strinjate, da vam vrednost zmanjšane kupnine nakažemo na vaš TRR. Hvala že vnaprej.
Big Bang d.o.o.
XXX, Tajništvo
Ales ::
Kako bedno nakladanje. Ajde, odmislimo ostale neumnosti, ampak tole je zanimivo:
iz česar se da sklepati, nimajo nobenega drugega dokaza o trajanju preizkusa same kartice, kot čas med nakupom in uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe. Napeljujejo na to, da si si naredil škodo že samo s tem, da si 14-dnevni rok za odstop od pogodbe izkoristil 10. dan in ne recimo 2. dan.
IMHO, debilizem brez primere.
Bodi racionalen. Razmisli, ali ti ponujen dogovor ustreza. Če ne, jim predlagaj drugo cifro. Če ne pridete skupaj ti ne ostane drugega, kot da ukrepaš dalje.
Vsi mi ostali pa si dobro zapomnimo, kake "poslovne" prakse se gre BigBang. Odlično reklamo si delajo.
V vašem primeru je moč sklepati, da ste izdelek neovirano uporabljali 10 dni zaradi časa, ki je potekel do vrnitve blaga in zaradi same narave izdelka, saj potrošniki pri tovrstnih izdelkih takoj po ogledu in prvotnem preizkusu izdelka ugotovijo, da le-ta ne zadostuje njihovim zahtevam oz. pričakovanjem in znotraj nekaj dni od prejema/prevzema (1-3 dni) podajo zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
iz česar se da sklepati, nimajo nobenega drugega dokaza o trajanju preizkusa same kartice, kot čas med nakupom in uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe. Napeljujejo na to, da si si naredil škodo že samo s tem, da si 14-dnevni rok za odstop od pogodbe izkoristil 10. dan in ne recimo 2. dan.
IMHO, debilizem brez primere.
Bodi racionalen. Razmisli, ali ti ponujen dogovor ustreza. Če ne, jim predlagaj drugo cifro. Če ne pridete skupaj ti ne ostane drugega, kot da ukrepaš dalje.
Vsi mi ostali pa si dobro zapomnimo, kake "poslovne" prakse se gre BigBang. Odlično reklamo si delajo.
PugPlug ::
Pisal bom kar v 1. osebi, da ne bo čudno zvenelo.
Torej napisal sem jim, da na 150EUR ne pristanem. Lahko pa se dogovorimo za vračilo 210EUR (kot znak " dobrega" odnosa) in to le v primeru, da se spor takoj zaključi, denar nakaže na TRR - brez dodatne diskusije. V nasprotnem primeru pa bom zahteval polno cifro do zadnjega centa, če je potrebno tudi po sodni poti, s tem, da izkušnje ne bova pozabila deliti z ostalimi zemljani (kar je v neki meri že storjeno ;)). Ob tem bo sledila tudi prijava na TIRS.
Ko bo zadeva zaključena bom na dnu teme prilepil naše dopisovanje v celoti.
Torej napisal sem jim, da na 150EUR ne pristanem. Lahko pa se dogovorimo za vračilo 210EUR (kot znak " dobrega" odnosa) in to le v primeru, da se spor takoj zaključi, denar nakaže na TRR - brez dodatne diskusije. V nasprotnem primeru pa bom zahteval polno cifro do zadnjega centa, če je potrebno tudi po sodni poti, s tem, da izkušnje ne bova pozabila deliti z ostalimi zemljani (kar je v neki meri že storjeno ;)). Ob tem bo sledila tudi prijava na TIRS.
Ko bo zadeva zaključena bom na dnu teme prilepil naše dopisovanje v celoti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
stara mama ::
No, pa le dobrega odvetnika si najdi
(Lepo da so ti na prste stopili, boš vedel za naslednjič.)
(Lepo da so ti na prste stopili, boš vedel za naslednjič.)
johanblond ::
stara mama je izjavil:
No, pa le dobrega odvetnika si najdi
(Lepo da so ti na prste stopili, boš vedel za naslednjič.)
Mogoče še ni dovolj poudarjeno, da je ta odstop od nakupa mišljen predvsem, da se zavaruje potrošnika pred marketinškim pretiravanjem prodajalca.
Npr kupuješ vrtno uto iz kataloga, izgleda na slikah super, sicer je jasno napisano da okrasni predmeti niso del ponudbe, ampak ker ni niti ene slike, ki bi pokazala kako izgleda vrtna uta, točno takšna, kot jo dejansko dobiš, si lahko hitro zaveden in kupiš nekaj, kar ne bi kupil, če imel res verodostojen podatke. In temu je namenjen vračilo izdelka, ker s tem tudi prisili prodajalce, da ne pretiravajo s marketinškimi prijemi, ampak poskušaj očim bolj verodostojno predstavit produkte.
Računalniške komponente (razen periferne opreme, kjer je osebni občutek vseeno pomemben) so pa takšni izdelki, da te prodajalec nikakor ne more zavesti in te "nategnit" po domače. Tudi če si palčko rama res huda bejba zatakne za modrc, dokler je velikost in hitrost RAMA prava, je to to, težko rečes, da si pričakoval nekaj drugega. Tukaj so pa dejansko upravičeno, tako prodajalci in tudi Tržna inšpekcija, zelo zadržani v primerih, ko gre pravzaprav za test proizvoda.
Buggy ::
mislim da je vsem jasno kam v zgornjem primeru pes taco moli. Takih primerov je zal vedno vec in zaradi takih "testerjev" nastradajo potem kupci, za katere ta mehanizem vracila dejansko obstaja.
Ljudje dandanes za svoje zajebe vec ne prevzemajo nobene odgovornosti, videno tudi v drugih sferah zivljenja. Za zaletavost, nepremisljenost ter pomanjkanje znanja so krivi drugi/sistem in vse zive pravne akte in akrobacije se bo izrabilo, samo da se nebi cmok pogoltnil in si priznal.. tokrat sem zajebal, sola za drugic, in odkorakal od situacije z novo izkusnjo in kancek bolj moder
Ljudje dandanes za svoje zajebe vec ne prevzemajo nobene odgovornosti, videno tudi v drugih sferah zivljenja. Za zaletavost, nepremisljenost ter pomanjkanje znanja so krivi drugi/sistem in vse zive pravne akte in akrobacije se bo izrabilo, samo da se nebi cmok pogoltnil in si priznal.. tokrat sem zajebal, sola za drugic, in odkorakal od situacije z novo izkusnjo in kancek bolj moder
Mare2 ::
johanblond je izjavil:
Tukaj so pa dejansko upravičeno, tako prodajalci in tudi Tržna inšpekcija, zelo zadržani v primerih, ko gre pravzaprav za test proizvoda.
Ne vem zakaj vsi omenjate inšpekcijo, ki v SLO sploh nima nobenih pooblastil na tem področju. Niti pikice.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
D3m ::
Pisal bom kar v 1. osebi, da ne bo čudno zvenelo.
Torej napisal sem jim, da na 150EUR ne pristanem. Lahko pa se dogovorimo za vračilo 210EUR (kot znak " dobrega" odnosa) in to le v primeru, da se spor takoj zaključi, denar nakaže na TRR - brez dodatne diskusije. V nasprotnem primeru pa bom zahteval polno cifro do zadnjega centa, če je potrebno tudi po sodni poti, s tem, da izkušnje ne bova pozabila deliti z ostalimi zemljani (kar je v neki meri že storjeno ;)). Ob tem bo sledila tudi prijava na TIRS.
Ko bo zadeva zaključena bom na dnu teme prilepil naše dopisovanje v celoti.
Good for you.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Leprechaun ::
Fantje, dajte mi citirat, kje v zakonu piše, da je Odstop od pogodbe mišljen samo za vrtne ute ipd. stvari, za računalniške komponente pa ne? Kako pa naj uporabnik vidi kako kartica izgleda, materiale iz katerih je narejena (hladilnik) in naposled še njeno glasnost? To si najbrž mora predstavljati v glavi (ob ročnem poganjanju ventilatorjev skozi vrečko, da ne bi kje pretrgal pečata) in preleteti vsaj 10 strani, ki so jo testirale?
Pogosto namreč proizvajalci napišejo na embalažo Quiet, cold..., kaj pa če zate ni tiha - gre za subjektivno zadevo? Skoraj nikjer namreč niso zapisani dB.
Potrošnik je v vsakem primeru, vsaj dokler ne pride do sodišča, v podrejenem položaju in firme igrajo na to karto. Me zanima, kako se boste počutili, ko boste vrnili nek poljuben izdelek, pa vas bo trgovina drapnila za 35%?! Potem pa jok pa na forum, sedaj pa glavni pametnjakoviči, ki se naslanjajo nad problemi drugih.
Osebno sem Nemškim spletnim trgovinam vrnil že kar nekaj komponent, še več pa jih kupil in nikoli ni bilo nobene komplikacije, nobene. Nekateri pač vedo, da se zadovoljen kupec vrača. Saj ni čudno, da večina tehničnih trgovin v Sloveniji deluje na finančnem robu.
Edino na Mimovrste še dokaj redno kupujem, dajo nekaj na odnos s kupci, z reklamaciji nikoli imel nobenih težav. V BigBang-u pa se več ne pojavim - hvala OP.
Pogosto namreč proizvajalci napišejo na embalažo Quiet, cold..., kaj pa če zate ni tiha - gre za subjektivno zadevo? Skoraj nikjer namreč niso zapisani dB.
Potrošnik je v vsakem primeru, vsaj dokler ne pride do sodišča, v podrejenem položaju in firme igrajo na to karto. Me zanima, kako se boste počutili, ko boste vrnili nek poljuben izdelek, pa vas bo trgovina drapnila za 35%?! Potem pa jok pa na forum, sedaj pa glavni pametnjakoviči, ki se naslanjajo nad problemi drugih.
Osebno sem Nemškim spletnim trgovinam vrnil že kar nekaj komponent, še več pa jih kupil in nikoli ni bilo nobene komplikacije, nobene. Nekateri pač vedo, da se zadovoljen kupec vrača. Saj ni čudno, da večina tehničnih trgovin v Sloveniji deluje na finančnem robu.
Edino na Mimovrste še dokaj redno kupujem, dajo nekaj na odnos s kupci, z reklamaciji nikoli imel nobenih težav. V BigBang-u pa se več ne pojavim - hvala OP.
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Mare2 ::
Leprechaun je izjavil:
Fantje, dajte mi citirat, kje v zakonu piše, da je Odstop od pogodbe mišljen samo za vrtne ute ipd.
To je trdil johanblond. Z njim se zmeni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
D3m ::
Leprechaun je izjavil:
Fantje, dajte mi citirat, kje v zakonu piše, da je Odstop od pogodbe mišljen samo za vrtne ute ipd. stvari, za računalniške komponente pa ne? Kako pa naj uporabnik vidi kako kartica izgleda, materiale iz katerih je narejena (hladilnik) in naposled še njeno glasnost? To si najbrž mora predstavljati v glavi (ob ročnem poganjanju ventilatorjev skozi vrečko, da ne bi kje pretrgal pečata) in preleteti vsaj 10 strani, ki so jo testirale?
Pogosto namreč proizvajalci napišejo na embalažo Quiet, cold..., kaj pa če zate ni tiha - gre za subjektivno zadevo? Skoraj nikjer namreč niso zapisani dB.
Potrošnik je v vsakem primeru, vsaj dokler ne pride do sodišča, v podrejenem položaju in firme igrajo na to karto. Me zanima, kako se boste počutili, ko boste vrnili nek poljuben izdelek, pa vas bo trgovina drapnila za 35%?! Potem pa jok pa na forum, sedaj pa glavni pametnjakoviči, ki se naslanjajo nad problemi drugih.
Osebno sem Nemškim spletnim trgovinam vrnil že kar nekaj komponent, še več pa jih kupil in nikoli ni bilo nobene komplikacije, nobene. Nekateri pač vedo, da se zadovoljen kupec vrača. Saj ni čudno, da večina tehničnih trgovin v Sloveniji deluje na finančnem robu.
Edino na Mimovrste še dokaj redno kupujem, dajo nekaj na odnos s kupci, z reklamaciji nikoli imel nobenih težav. V BigBang-u pa se več ne pojavim - hvala OP.
Ok. Bom vzel pralni stroj ga uprabljal 15 dni in ga vrnil/odstopil od pogobe zaradi xyz razlogov in zahteval vračilo 100% kupnine.
Sound about right.
Isto bom potlje naredil z avtomobilom.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
stara mama ::
Leprechaun je izjavil:
Fantje, dajte mi citirat, kje v zakonu piše, da je Odstop od pogodbe mišljen samo za vrtne ute ipd. stvari, za računalniške komponente pa ne? Kako pa naj uporabnik vidi kako kartica izgleda, materiale iz katerih je narejena (hladilnik) in naposled še njeno glasnost? To si najbrž mora predstavljati v glavi (ob ročnem poganjanju ventilatorjev skozi vrečko, da ne bi kje pretrgal pečata) in preleteti vsaj 10 strani, ki so jo testirale?
Funkcionalno nepismen ali retardiran?
Teh informacij imaš po internetu več, kot smetja na dinosu.
Pa tud izgled in materiali so menda ful pomembni, ko je zaprta v škatli!
opeter ::
Preizkus je bil opravljen v najmanjšem možnem obsegu za ugotovitev dejanskega stanja. Bilo ni nikakršne uporabe. Ugotovitev dejanskega stanja je nemogoče izvesti brez odprtja embalaže.
Saj, zato pa je rabljena, v trenutku, ko jo odpreš. Spletne trgovine niso namenjene izposoji zadev.
Obenem pa lahko, karkoli si že kupil, daš med male oglase in upaš, da boš prodal po čim višji ceni.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Leprechaun ::
Leprechaun je izjavil:
Fantje, dajte mi citirat, kje v zakonu piše, da je Odstop od pogodbe mišljen samo za vrtne ute ipd. stvari, za računalniške komponente pa ne? Kako pa naj uporabnik vidi kako kartica izgleda, materiale iz katerih je narejena (hladilnik) in naposled še njeno glasnost? To si najbrž mora predstavljati v glavi (ob ročnem poganjanju ventilatorjev skozi vrečko, da ne bi kje pretrgal pečata) in preleteti vsaj 10 strani, ki so jo testirale?
Pogosto namreč proizvajalci napišejo na embalažo Quiet, cold..., kaj pa če zate ni tiha - gre za subjektivno zadevo? Skoraj nikjer namreč niso zapisani dB.
Potrošnik je v vsakem primeru, vsaj dokler ne pride do sodišča, v podrejenem položaju in firme igrajo na to karto. Me zanima, kako se boste počutili, ko boste vrnili nek poljuben izdelek, pa vas bo trgovina drapnila za 35%?! Potem pa jok pa na forum, sedaj pa glavni pametnjakoviči, ki se naslanjajo nad problemi drugih.
Osebno sem Nemškim spletnim trgovinam vrnil že kar nekaj komponent, še več pa jih kupil in nikoli ni bilo nobene komplikacije, nobene. Nekateri pač vedo, da se zadovoljen kupec vrača. Saj ni čudno, da večina tehničnih trgovin v Sloveniji deluje na finančnem robu.
Edino na Mimovrste še dokaj redno kupujem, dajo nekaj na odnos s kupci, z reklamaciji nikoli imel nobenih težav. V BigBang-u pa se več ne pojavim - hvala OP.
Ok. Bom vzel pralni stroj ga uprabljal 15 dni in ga vrnil/odstopil od pogobe zaradi xyz razlogov in zahteval vračilo 100% kupnine.
Sound about right.
Isto bom potlje naredil z avtomobilom.
Oprosti, ampak si prava cvetka, še ljudem gre na jok, ko beremo tvoje nadobluze. Če ti paše ga lahko vrneš po 15+30 dneh uporabe (ampak, ker glede na slednje si z njim več kot zadovoljen in bi bilo vračilo malce neumno) :).V kolikor trgovina-servis lahko dokažeta pretirano preizkušanje boš dobil ustrezno manjši del kupnine.
Če bi znal brati, bi videl, da OP-ju pretiranega preizkušanja ne morejo dokazati, sam pa trdi, da ga ni bilo.
p.s. - upam, da veš, da se avto ne kupuje preko pogodbe na daljavo in kot tak ne spada pod spletne nakupa - samo za vsak primer ;).
Stara mama, seveda, ko zmanjka argumentov pa žalitve. Kaj misliš, da so vsi "iznajdljivi" tako kot nekateri geeki na slo-tech (+ v slovenščini testov praktično ni)? Da ne omenjam koliko izvedenk obstaja za enako kartico. Dobro opravljeno, resnično. Alzheimerjeva bolezen očitno napreduje malce hitreje v zadnjem obdobju.
Preizkus je bil opravljen v najmanjšem možnem obsegu za ugotovitev dejanskega stanja. Bilo ni nikakršne uporabe. Ugotovitev dejanskega stanja je nemogoče izvesti brez odprtja embalaže.
Saj, zato pa je rabljena, v trenutku, ko jo odpreš. Spletne trgovine niso namenjene izposoji zadev.
Obenem pa lahko, karkoli si že kupil, daš med male oglase in upaš, da boš prodal po čim višji ceni.
Pojasni mi, zakaj bi kdo vračal novo blago? To pa bi res bilo skrajno neresno.
Ti citiram mnenje TIRS:
"Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga."
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
D3m ::
Če bi znal brati, bi videl, da OP-ju pretiranega preizkušanja ne morejo dokazati, sam pa trdi, da ga ni bilo.
Ti mu verjemeš jaz pa ne.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Leprechaun ::
Če bi znal brati, bi videl, da OP-ju pretiranega preizkušanja ne morejo dokazati, sam pa trdi, da ga ni bilo.
Ti mu verjemeš jaz pa ne.
Ni pomembno, če mu verjameva ali ne, pomembno je samo to, da mu pretiranega preizkušanja - uporabe ne morejo dokazati. To je več kot razvidno iz njihovim sporočil.
*************************************************************
[SkA] ::
Povzetek je pač tak, da ti trgovec za brezhibno blago, kupljeno v fizični trgovini, ni dolžan vrniti denar. Noben trgovec ne bo za računalniške komponente (pa še mnogo drugih vrst izdelkov) odpiral originalne embalaže in razkazoval vsebine, ker na drugi strani nihče noče potem tak izdelek kupit kot novega (za polno ceno). Je težko dokazovati, kaj je bilo rabljeno in kaj ne ter koliko in kako je bilo rabljeno.
Ne vem, zakaj bi potem pričakoval drugačen rezultat preko spleta - dokler si izdelek, ki si ga prejel preko pošte, lahko ogledaš v enakem obsegu kot v trgovini, je potem normalno pričakovati, da ga boš lahko tudi vrnil, ker te možnosti preko spletne trgovine nisi imel.
Vse ostalo so pa mokre sanje in tolmačenje zakona v napačne smeri.
Ne vem, zakaj bi potem pričakoval drugačen rezultat preko spleta - dokler si izdelek, ki si ga prejel preko pošte, lahko ogledaš v enakem obsegu kot v trgovini, je potem normalno pričakovati, da ga boš lahko tudi vrnil, ker te možnosti preko spletne trgovine nisi imel.
Vse ostalo so pa mokre sanje in tolmačenje zakona v napačne smeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [SkA] ()
shadeX ::
dokler si izdelek, ki si ga prejel preko pošte, lahko ogledaš v enakem obsegu kot v trgovini, je potem normalno pričakovati, da ga boš lahko tudi vrnil, ker te možnosti preko spletne trgovine nisi imel.
Kar pa je nemogoče, brez da bi odprl embalažo in kartico vtaknil v PC. Tukaj pa ne morejo dokazati ali je laufala 1minuto ali 10 dni. End of story..
Leprechaun ::
V tujini je popolnoma normalna praksa, da komponento, ki ti ne ustreza vrneš, zamenjaš, kakorkoli. Denar vrnejo brez vprašanj.
Resnično me preseneča, da še sploh kdorkoli kupuje robo v Sloveniji - ne samo, da so nabite cene, očitno je še odnos na psu. Izjemna so vsaj po mojih izkušnjah Mimovrste (da mi ne bi kdo očital blatenja vsepovprek).
Resnično me preseneča, da še sploh kdorkoli kupuje robo v Sloveniji - ne samo, da so nabite cene, očitno je še odnos na psu. Izjemna so vsaj po mojih izkušnjah Mimovrste (da mi ne bi kdo očital blatenja vsepovprek).
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
iKst ::
dokler si izdelek, ki si ga prejel preko pošte, lahko ogledaš v enakem obsegu kot v trgovini, je potem normalno pričakovati, da ga boš lahko tudi vrnil, ker te možnosti preko spletne trgovine nisi imel.
Kar pa je nemogoče, brez da bi odprl embalažo in kartico vtaknil v PC. Tukaj pa ne morejo dokazati ali je laufala 1minuto ali 10 dni. End of story..
Izdelek si lahko ogledaš v enaki meri kot v trgovini. Če v trgovini ne odpiraš embalaže in ne zmontiraš kartice v računalnik, ni razloga, da bi to lahko počel doma.
Leprechaun ::
Kje pa piše, da v trgovini ne bi odprli embalaže? Še ekran so mi v Chiptrade vzeli iz embalaže in smo ga skupaj preizkusili v prodajalni. Ne, da ne bi bilo mogoče vsaj pogledati, da ne rečem preizkusiti grafične kartice (sploh v kolikor zraven prineseš računalnik).
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
shadeX ::
Izdelek si lahko ogledaš v enaki meri kot v trgovini. Če v trgovini ne odpiraš embalaže in ne zmontiraš kartice v računalnik, ni razloga, da bi to lahko počel doma.
Seveda da bi jo. No vsak resen trgovec bi dovolil embalažo odpreti in preizkusiti kartico v PC-ju, ki si ga prinesel s sabo ali pa v kakšnem njihovem. Sicer pa to ni stalna praksa da bi ljudje nosili svoje PC-je v trgovino.
Tisto kar piše bigbang je samo nabijanje in zelo slaba reklama za vnaprej.
EDIT: Meni so vedno v vsaki trgovini dovolili odpreti embalažo. Tako v big bangu kot v mercator tehniki, ali pa drugi trgovini. In vedno sem zadevo preizkusil preden sem jo kupil. Nikoli ni bilo najmanjšega problema. Ne vem, zakaj bi za grafično veljala drugačna pravila kot npr za TV, ki mi ga tam priključi..
Jaz dostikrat v trgovini prodajalcu obljubim, da bom zagotovo kupil izdelek, če ga odpreva in bo vse OK z njim.
Jp, isto tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Mare2 ::
Leprechaun je izjavil:
Kje pa piše, da v trgovini ne bi odprli embalaže? Še ekran so mi v Chiptrade vzeli iz embalaže in smo ga skupaj preizkusili v prodajalni. Ne, da ne bi bilo mogoče vsaj pogledati, da ne rečem preizkusiti grafične kartice.
Jaz dostikrat v trgovini prodajalcu obljubim, da bom zagotovo kupil izdelek, če ga odpreva in bo vse OK z njim.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
[SkA] ::
Meni je pa trgovec, ki mi poizkuša prodat izdelek kot nov, v odprti originalni embalaži, neresen. Če je bil izdelek vrnjen in ga je sprejel nazaj in ponovno prodaja, naj tudi navede, da gre za "open box".
Mimovrste npr. (med drugimi) ima na svoji strani jasno določeno, kako kategorizirajo artikle: https://www.mimovrste.com/seznami/artik...
In pričakujem, da to tudi spoštujejo, ne da mi potem prodajajo "novo", ki ima v resnici odprto embalažo.
Mimovrste npr. (med drugimi) ima na svoji strani jasno določeno, kako kategorizirajo artikle: https://www.mimovrste.com/seznami/artik...
In pričakujem, da to tudi spoštujejo, ne da mi potem prodajajo "novo", ki ima v resnici odprto embalažo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [SkA] ()
Mato989 ::
dokler si izdelek, ki si ga prejel preko pošte, lahko ogledaš v enakem obsegu kot v trgovini, je potem normalno pričakovati, da ga boš lahko tudi vrnil, ker te možnosti preko spletne trgovine nisi imel.
Kar pa je nemogoče, brez da bi odprl embalažo in kartico vtaknil v PC. Tukaj pa ne morejo dokazati ali je laufala 1minuto ali 10 dni. End of story..
Tako je, zdaj jo lahko reklamira če ne dela, kakšno napako pa je ugotovil? Kartica deluje brezhibno, torej v enaki meri odstop od pogodbe ni mogoče, ker v trgovini je enako, da trgovec ni dolžan po zakonu menjat oz vrnit denarja če z izdelkom ni nič narobe, pa četudi je, ti ostane le stvarna in reklamacija.
Tole nategovanje preko spleta je višek perverznosti, upam da zakon spremenijo.
shadeX ::
Kartica deluje brezhibno, torej v enaki meri odstop od pogodbe ni mogoče, ker v trgovini je enako, da trgovec ni dolžan po zakonu menjat oz vrnit denarja če z izdelkom ni nič narobe,
@OP
ventilatorji so občasno sunkovito preskakovali.
Torej če OP govori resnico, grafična ni brezhibno delovala.
Leprechaun ::
Če bi OP uveljavljal stvarno napako bi znal imeti kar precej težav, ker mu je ne bi želeli priznati. IMHO je Odstop od pogodbe bila edina prava odločitev.
V kolikor pa bi mu napisali, da grafična ni brezhibna in jo ne more vrniti, pa bi lahko še vedno uveljavljal stvarno napako.
V kolikor pa bi mu napisali, da grafična ni brezhibna in jo ne more vrniti, pa bi lahko še vedno uveljavljal stvarno napako.
*************************************************************
Mato989 ::
Kartica deluje brezhibno, torej v enaki meri odstop od pogodbe ni mogoče, ker v trgovini je enako, da trgovec ni dolžan po zakonu menjat oz vrnit denarja če z izdelkom ni nič narobe,
@OP
ventilatorji so občasno sunkovito preskakovali.
Torej če OP govori resnico, grafična ni brezhibno delovala.
Torej bi dal v reklamacijo, zato pa obstaja garancija :)
Tale odstop od pogodbe nakupa je itak en velik nateg, in bi ga jaz ukinil, razen če gre za res primere nepoštene poslovne prakse in zavajanja potrošnika z kakšnimi slikami ali specifikacijami ipd...
Bistveno tu je to, da se OP izgovarja o neki kao napaki (sunkovito preskakovanje ventilatorjev) kot razlog za odstop od pogodbe... ampak to je razlog za reklamacijo :)
Buggy ::
OP je pac kupil predpotopno in drago graficno kartico (GTX 960) v trenutku, ko je (morda) na ST prebral, da skoraj za isti denar lahko dobi novejso generacijo, ki je dosti bolj zmogljiva in manj potratna (GTX1060/RX480). Od vsega hudega so se po 10 dneh zaceli ventilatorji cudno obnasati, njemu ...pardon prijatelju, pa dogajati v glavi, kako bi svojo napacno odlocitev cimbolje zaobsel ter na noge dvignil se ene par ljudi, ki mislijo da se mu dela blazna krivica
...tako jaz namrec vse skupaj vidim, pa brez zamere in se oproscam, ce sem koga neosnovano prizadel.
Slisim zadnje case iz svoje okolice podobne "iznajdljive" ideje, zato sem tudi to sordno zgodbo postavil v ta kontekst.
Aja sem pozabil, neveden kupec mora biti kralj in je praviloma vedno v podrejeni poziciji...ti, ti grdi spletni trgovci, ker ce bi isti nakup opravil v fizicni trgovini, se verjetno nebi oglasal...prijatelj seveda
...tako jaz namrec vse skupaj vidim, pa brez zamere in se oproscam, ce sem koga neosnovano prizadel.
Slisim zadnje case iz svoje okolice podobne "iznajdljive" ideje, zato sem tudi to sordno zgodbo postavil v ta kontekst.
Aja sem pozabil, neveden kupec mora biti kralj in je praviloma vedno v podrejeni poziciji...ti, ti grdi spletni trgovci, ker ce bi isti nakup opravil v fizicni trgovini, se verjetno nebi oglasal...prijatelj seveda
Modri dirkač ::
OP je pac kupil predpotopno in drago graficno kartico (GTX 960) v trenutku, ko je (morda) na ST prebral, da skoraj za isti denar lahko dobi novejso generacijo, ki je dosti bolj zmogljiva in manj potratna (GTX1060/RX480). Od vsega hudega so se po 10 dneh zaceli ventilatorji cudno obnasati, njemu ...pardon prijatelju, pa dogajati v glavi, kako bi svojo napacno odlocitev cimbolje zaobsel ter na noge dvignil se ene par ljudi, ki mislijo da se mu dela blazna krivica
...tako jaz namrec vse skupaj vidim, pa brez zamere in se oproscam, ce sem koga neosnovano prizadel.
Slisim zadnje case iz svoje okolice podobne "iznajdljive" ideje, zato sem tudi to sordno zgodbo postavil v ta kontekst.
Aja sem pozabil, neveden kupec mora biti kralj in je praviloma vedno v podrejeni poziciji...ti, ti grdi spletni trgovci, ker ce bi isti nakup opravil v fizicni trgovini, se verjetno nebi oglasal...prijatelj seveda
Tko nekak, ja ...
Everybody lies!
Leprechaun ::
V roku 14 dni lahko odstopiš od pogodbe, ne glede na razlog. Tudi če razlog ni moralen koga briga. Zdaj smo vsi najpametnejši, kako naj bi situacija izgledala. Bistveno je, da to sploh ni pomembno in srž problema.
Zaskrbljujoče je, da je BigBang najprej zavrnil uveljavljanje Odstopa od pogodbe - kar je mimogrede v nasprotju z zakonom in je OP uspel do tega priti šele na lastno pobudo. Kot odgovor na njegovo pritožbo pa so mu ponudili 150€ (vračilo 65% vplačane cene) zaradi uporabnine, ki je ne morejo dokazati (s tem, da naj bi OP vrnil vse zadeve nepoškodovane z vsemi dodatki)?! Da ne omenim, da čas do vračila enačijo z uporabo? To je vse prej kot dobra poslovna praksa - na spletu sem zasledil tudi, da pogosto želijo na ta način vsiliti dobropis namesto vračila.
Vse to bi najbrž bolj neukega ali ne-konfliktnega kupca odvrnilo od vračila izdelka, oz. bi bil iz njihove strani na nek način zaveden.
Prav tako je zaskrbljujoč vaš odziv. Sklepam, da vas večina, ki je odgovorila (z nakladanjem?) dela za pultom v trgovini ali pa ima svojo trgovino. S tega vidika je pač logično, da vas skrbi za lastno korito ;).
Ampak zadeva je drugače popolnoma jasna. Kupcu pripada pravica do Odstopa od pogodbe, prav tako je vračilo zgolj 65% v nasprotju z dobro prakso, ker se izdelki z odprto embalažo običajno prodajajo 10% ceneje. Če še nadaljujem misel, OP-ju nikakor ne morejo dokazati, da je kartico preizkušal več kot je dovolj za ugotovitev dejanskega stanja. Torej mu pripada vračilo vseh 100% in je le njegova dobra volja, če pristane na znižan znesek.
Zaskrbljujoče je, da je BigBang najprej zavrnil uveljavljanje Odstopa od pogodbe - kar je mimogrede v nasprotju z zakonom in je OP uspel do tega priti šele na lastno pobudo. Kot odgovor na njegovo pritožbo pa so mu ponudili 150€ (vračilo 65% vplačane cene) zaradi uporabnine, ki je ne morejo dokazati (s tem, da naj bi OP vrnil vse zadeve nepoškodovane z vsemi dodatki)?! Da ne omenim, da čas do vračila enačijo z uporabo? To je vse prej kot dobra poslovna praksa - na spletu sem zasledil tudi, da pogosto želijo na ta način vsiliti dobropis namesto vračila.
Vse to bi najbrž bolj neukega ali ne-konfliktnega kupca odvrnilo od vračila izdelka, oz. bi bil iz njihove strani na nek način zaveden.
Prav tako je zaskrbljujoč vaš odziv. Sklepam, da vas večina, ki je odgovorila (z nakladanjem?) dela za pultom v trgovini ali pa ima svojo trgovino. S tega vidika je pač logično, da vas skrbi za lastno korito ;).
Ampak zadeva je drugače popolnoma jasna. Kupcu pripada pravica do Odstopa od pogodbe, prav tako je vračilo zgolj 65% v nasprotju z dobro prakso, ker se izdelki z odprto embalažo običajno prodajajo 10% ceneje. Če še nadaljujem misel, OP-ju nikakor ne morejo dokazati, da je kartico preizkušal več kot je dovolj za ugotovitev dejanskega stanja. Torej mu pripada vračilo vseh 100% in je le njegova dobra volja, če pristane na znižan znesek.
*************************************************************
Buggy ::
Saj na zalost imas glede crke zakona cisto prav. Sicer ne dvomim, da bo prodajalec slejkoprej popustil in OP uspel s pritozbo pod potencialnim pritiskom dolocenih institucij (suhoparno branje zakonov) ali pa pac javnega blatenja, kot je tole. Prodajalec v tem primeru dosti vec izgubi kot pa tisti drobiz...gre pa vseeno za nacela.
Nisem zaposlen v nobeni trgovini ali "za pultom", se mi pa tak nacin vseeno zdi skrajno ogaben in bi sam kot prodajalec enkrat pri takem primeru vzrajal in morda v izogobim kasnejsim podobnim primerom, kaj spremnil. Seveda, ce je kaj na stvari.
Pravis, da ne morejo dokazati "prekomerne uporabe" oz uporabnine.
Jaz recimo grafice kartice, tudi ce bi samo en dan laufalu v compu na benchmarkih (OCCT ali podobni extremi), teoreticno mozno in pretiravam... mocno overvoltana, navita in nehlajena, ki bi svoje probleme zacela zaradi tega kazati kasneje nebi nikoli vzel nazaj. Bi jo ti kot trgovec prodal naslenjemu postenemu kupcu kot novo in brez prekomerne uporabe? Bi zaradi tega mirno spal ali bi se pac sprijaznil in jo prodal za 35% manj kot open-box?
Ce stvar ne dela je zato garancija, ce ni zadovoljiv svojih pricakovanj...jeba, se veckrat se mu bo to zgodilo, ce ima tak modus operandi.
Po eni strani se zgrazamo, kako legalno se v gospodarstvu izkorisca t.i. sive cone po drugi strani pa so take stvari sprejemljive? Malo manj izkoriscanja vsesplosnih pravic, pa malo vec odgovornosti in morale ja...to res manjka dandanes
\rant_over
Nisem zaposlen v nobeni trgovini ali "za pultom", se mi pa tak nacin vseeno zdi skrajno ogaben in bi sam kot prodajalec enkrat pri takem primeru vzrajal in morda v izogobim kasnejsim podobnim primerom, kaj spremnil. Seveda, ce je kaj na stvari.
Pravis, da ne morejo dokazati "prekomerne uporabe" oz uporabnine.
Jaz recimo grafice kartice, tudi ce bi samo en dan laufalu v compu na benchmarkih (OCCT ali podobni extremi), teoreticno mozno in pretiravam... mocno overvoltana, navita in nehlajena, ki bi svoje probleme zacela zaradi tega kazati kasneje nebi nikoli vzel nazaj. Bi jo ti kot trgovec prodal naslenjemu postenemu kupcu kot novo in brez prekomerne uporabe? Bi zaradi tega mirno spal ali bi se pac sprijaznil in jo prodal za 35% manj kot open-box?
Ce stvar ne dela je zato garancija, ce ni zadovoljiv svojih pricakovanj...jeba, se veckrat se mu bo to zgodilo, ce ima tak modus operandi.
Po eni strani se zgrazamo, kako legalno se v gospodarstvu izkorisca t.i. sive cone po drugi strani pa so take stvari sprejemljive? Malo manj izkoriscanja vsesplosnih pravic, pa malo vec odgovornosti in morale ja...to res manjka dandanes
\rant_over
gddr85 ::
problem je, da ne veš, kaj je uporabnik doma delal (lahko si samo predstavljaš), če vrne blago nepoškodovano, razen tega, da je odprl paket in vzel ven gpu
Leprechaun ::
Buggy tisto je bilo napisano bolj v šali. Ampak kar nekaj uporabnikov slo-tech ima spletne trgovine, trgovine ali pa so v njih zaposleni. Včasih pa tako samo izgleda,
Ne ciljam samo na ta problem, ampak sem po spletu zasledil, da so podobne težave kar pogoste. Recimo, sam nimam nikakršnega problema z nakupom izdelka, ki je bil uporabljen, pričakujem pa, da me o tem trgovec obvesti - če mi da še 5% popust nimam seveda nič proti - predpogoj je seveda brezhibno delovanje. Iz DE sem že večkrat dobil kakšno komponento z predhodno odprto embalažo, pa se nisem obremenjeval s tem. Je pa načeloma vse delovalo brezhibno + priloženi so bili dodatki.
Moja nastrojenost proti njim izvira iz tega, ker OP ju že na začetku niso napisali npr. - v osnovi iz njihove očitne nesposobnosti izvira ta tema in slaba reklama.
Grafična kartica je bila v uporabi, xxx, ponujamo vam vračilo npr. 200€ oz. dobropisa itd. Lahko se dogovorimo tudi za zamenjavo za kakšen drug izdelek ipd.
BigBang pa so že v osnovi uporabili precej nesramne in zavajajoče metode, vsaj glede na njihova dopisa.
Ne strinjam se z izjavo, da OP blati trgovca - trgovec se blati izključno sam. Naj mu nakažejo tisti denar pa bo mir hudiča. Kartico pa prodajo, ker bo izključno samo še izgubljala na vrednosti.
Mislim, da se v praksi ta pravica ne izkorišča pretirano, saj je trgovec vedno v boljšem položaju kot potrošnik. V sodni spor z njimi se bo spustil zelo majhen odstotek kupcev.
Če sem pravilno preračunal je OP pristal na nakazilo cc 20€ manj, kot jih je plačal za kartico, tako da tukaj res ne vidim nobenega izkoriščanja.
Ne ciljam samo na ta problem, ampak sem po spletu zasledil, da so podobne težave kar pogoste. Recimo, sam nimam nikakršnega problema z nakupom izdelka, ki je bil uporabljen, pričakujem pa, da me o tem trgovec obvesti - če mi da še 5% popust nimam seveda nič proti - predpogoj je seveda brezhibno delovanje. Iz DE sem že večkrat dobil kakšno komponento z predhodno odprto embalažo, pa se nisem obremenjeval s tem. Je pa načeloma vse delovalo brezhibno + priloženi so bili dodatki.
Moja nastrojenost proti njim izvira iz tega, ker OP ju že na začetku niso napisali npr. - v osnovi iz njihove očitne nesposobnosti izvira ta tema in slaba reklama.
Grafična kartica je bila v uporabi, xxx, ponujamo vam vračilo npr. 200€ oz. dobropisa itd. Lahko se dogovorimo tudi za zamenjavo za kakšen drug izdelek ipd.
BigBang pa so že v osnovi uporabili precej nesramne in zavajajoče metode, vsaj glede na njihova dopisa.
Ne strinjam se z izjavo, da OP blati trgovca - trgovec se blati izključno sam. Naj mu nakažejo tisti denar pa bo mir hudiča. Kartico pa prodajo, ker bo izključno samo še izgubljala na vrednosti.
Mislim, da se v praksi ta pravica ne izkorišča pretirano, saj je trgovec vedno v boljšem položaju kot potrošnik. V sodni spor z njimi se bo spustil zelo majhen odstotek kupcev.
Če sem pravilno preračunal je OP pristal na nakazilo cc 20€ manj, kot jih je plačal za kartico, tako da tukaj res ne vidim nobenega izkoriščanja.
*************************************************************
gali ::
Hvala za posredovane izkušnje z BigBangom in vračilom po spletu kupljene grafične kartice. Tudi sam sem imel že težave z reklamacijami stvari kupljenih v BigBangu in sedaj vidim, da to ni osamljen primer, zato v bodoče zelo verjetno ne bom več kupoval v BigBangu.
Buggy ::
hvala, da delis koristno informacijo z nami, a v temi ni govora o uveljavljanju garancije. Tudi sam sem bil velik bebec, ko sem v BB kupil zadnjo 50" plasmo in vzel njihovo "se zgodi" zavarovanje od katerega po prebranem lahko pricakujem nic, ceprav ima TV na levem robu ze konkretno anomalijo (cca 1x3 cm preliv). TV je iz garancije, zavarovanje pa tega ne krije, razen, ce "simuliram" nezgodo, pa se tam bom ta kratko potegnil. Moja sola za drugic...svoj debilizem in naivnost pozrem stoicno, packa pa mi je vedno bolj simpaticna in doda individulani pridih k izkusnji...v bistvu bi jo pogresal, sploh zdej, ko ni vec plasme za dobit
Mato989 ::
hvala, da delis koristno informacijo z nami, a v temi ni govora o uveljavljanju garancije. Tudi sam sem bil velik bebec, ko sem v BB kupil zadnjo 50" plasmo in vzel njihovo "se zgodi" zavarovanje od katerega po prebranem lahko pricakujem nic, ceprav ima TV na levem robu ze konkretno anomalijo (cca 1x3 cm preliv). TV je iz garancije, zavarovanje pa tega ne krije, razen, ce "simuliram" nezgodo, pa se tam bom ta kratko potegnil. Moja sola za drugic...svoj debilizem in naivnost pozrem stoicno, packa pa mi je vedno bolj simpaticna in doda individulani pridih k izkusnji...v bistvu bi jo pogresal, sploh zdej, ko ni vec plasme za dobit
Pa saj tisto "nezgodo" je zelo na lahko simulirat, izgubiš pač lastni delež in dobiš dobropis... simpl. najbolj tečen del je čakanje na telefonu na 080 številki :P
Buggy ::
ne hvala, se imam prevec rad...cas in nacela odtehtajo. Zal mi je zgolj, da sem takrat preplacal s tem nepotrebnim zavarovanjem item za brezveze. Se pa ne bom nikomu pritezeval, kot se nisem tudi takrat da sem bil zaveden, ko sem vzel kredit v CHF namesto v EUR...pac moja racunica :)
iKst ::
V roku 14 dni lahko odstopiš od pogodbe, ne glede na razlog. Tudi če razlog ni moralen koga briga. Zdaj smo vsi najpametnejši, kako naj bi situacija izgledala. Bistveno je, da to sploh ni pomembno in srž problema.
Ja, lahko odstopiš. Razen takrat, ko ne moreš, ker si blago uporabljal več, kot je nujno potrebno za pregled dejanskega stanja.
Mato989 ::
V roku 14 dni lahko odstopiš od pogodbe, ne glede na razlog. Tudi če razlog ni moralen koga briga. Zdaj smo vsi najpametnejši, kako naj bi situacija izgledala. Bistveno je, da to sploh ni pomembno in srž problema.
Ja, lahko odstopiš. Razen takrat, ko ne moreš, ker si blago uporabljal več, kot je nujno potrebno za pregled dejanskega stanja.
Tako je in dokazat ne boš mogo da nisi :)
Aston_11 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey NormanuOddelek: Pomoč in nasveti | 3242 (2903) | DePalmo |
» | Vračilo izdelka in uporabnina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9574 (7666) | St235 |
» | Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dniOddelek: Loža | 4362 (3407) | next3steps |
» | Vračilo tablice in doplačilo za drugo - MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 9468 (8664) | pijavka |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10825 (9839) | Schrei |