Forum » Na cesti » Krožišča
Krožišča
SimplyMiha ::
Opažam, da na krožiščih z dvema pasoma folk praviloma ne ve, kam se razvrstit. Eni gredo na notranjega tudi ko zapustijo na drugem izvozu, drugi pa vztrajajo na zunanjem pasu več kot en izvoz. Pravilnik določa, da lahko voziš po zunanjem pasu samo če greš ven takoj na naslednjem izvozu.
Kaj je s tem?
Kaj je s tem?
harvey ::
Kaj je s tem?
Ugotovil si pravilno in enako velja, da če si na drugem ali tretjem notranjem pasu in se ne uspeš pravilno razvrstiti za izvoz, ne stojiš pred izvozom in oviraš vozila na drugem pasu temveč narediš še en krog.
Poleg tega imaš izvoze lahko tudi dvopasovne, kar še dodatno lahko zakomplicira situacijo neveščim voznikom.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
R1710 ::
SimplyMiha je izjavil:
Opažam, da na krožiščih z dvema pasoma folk praviloma ne ve, kam se razvrstit. Eni gredo na notranjega tudi ko zapustijo na drugem izvozu, drugi pa vztrajajo na zunanjem pasu več kot en izvoz. Pravilnik določa, da lahko voziš po zunanjem pasu samo če greš ven takoj na naslednjem izvozu.
Kaj je s tem?
Samo če je izvoz iz krožišča obvezna smer. Zamisli si nek mestni dvopasovni rondo, ti pa voziš podaljšan 6,5m kombi, še na zunanjem komaj zvoziš.
Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
Opažam, da na krožiščih z dvema pasoma folk praviloma ne ve, kam se razvrstit. Eni gredo na notranjega tudi ko zapustijo na drugem izvozu, drugi pa vztrajajo na zunanjem pasu več kot en izvoz. Pravilnik določa, da lahko voziš po zunanjem pasu samo če greš ven takoj na naslednjem izvozu.
Kaj je s tem?
Ni čudno, da ljudje ne znajo vozit po njih, če pa še nekdo, ki odpira temo o tem z namenom pametovanja, ne pozna pravil.
SimplyMiha ::
Utk ::
Ne, samo razumeš jih ne.
Koliko krožišč v Sloveniji je dovolj velikih, da je smiselno it na notranji pas, tudi če ni gužve. In koliko izhodov iz krožišč je dovolj narazen, da ti ni treba praktično it na zunanji pas že nekje okoli prejšnega izhoda. Praktično se ne more nekdo vključit not vzporedno s tabo, pa da bi šel ti na naslednjem izhodu ven. Razen v par izjemah v Sloveniji.
Koliko krožišč v Sloveniji je dovolj velikih, da je smiselno it na notranji pas, tudi če ni gužve. In koliko izhodov iz krožišč je dovolj narazen, da ti ni treba praktično it na zunanji pas že nekje okoli prejšnega izhoda. Praktično se ne more nekdo vključit not vzporedno s tabo, pa da bi šel ti na naslednjem izhodu ven. Razen v par izjemah v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
SimplyMiha ::
Jaz grem na notranjega, če ne grem ven na prvem izvozu, sicer grem na zunanjega. Predvidevam, da drugi ravnajo enako, zato sem toliko bolj zbegan, ko gre eden na zunanjega na moji levi, si mislim, da gre ven in zapeljem not, naslednji hip pa mi že besno hupa.
Kolikor sem razbral, vozim po pravilih. Kaj torej delam narobe?
Kolikor sem razbral, vozim po pravilih. Kaj torej delam narobe?
SimplyMiha ::
A tako! Torej je v vsakem primeru treba lepo mirno počakat, da se krožišče sprazni?
Je pa res, da je predvidevanje mati zajebov...
Je pa res, da je predvidevanje mati zajebov...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Invictus ::
Edino pravilo v krožiščih je, da tam ne smeš prehitevati. Ne po levi, ne po desni.
Če se tega držiš, odpade cel kup butastih primerov tukaj.
Če se tega držiš, odpade cel kup butastih primerov tukaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SimplyMiha ::
To je jasno. In če na krožišču pred izvozom nakažeš desno in se obrneš proti izvozu, se smatra, da greš na tem izvozu ven. Navsezadnje se ravnamo po teh žmigavcih, da vemo, kako stvari stojijo, mar ne?
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
A tako! Torej je v vsakem primeru treba lepo mirno počakat, da se krožišče sprazni?
Je pa res, da je predvidevanje mati zajebov...
A ni v vsakem križišču tako, zakaj bi bilo krožno izjema? Resno greš v križišče, čeprav gre avto proti tebi po pasu, ki ne gre nujno vn, niti nima žmigavca? In odpiraš temo, da ljudje ne znajo vozit? OMG.
SimplyMiha ::
Imel je žmigavc in se je obračal z notranjega proti izvozu, iz katerega sem prihajal.
To pomeni, da zapušča tam, mar ne?
To pomeni, da zapušča tam, mar ne?
SimplyMiha ::
Ok, vse jasno, bom bolj pozoren na take paciente, kot sem že pozoren na tiste, ki po zunanjem prevozijo več izvozov.
Invictus ::
SimplyMiha je izjavil:
Ok, vse jasno, bom bolj pozoren na take paciente, kot sem že pozoren na tiste, ki po zunanjem prevozijo več izvozov.
Ne prehitevaj v krožiščih, pa ne boš imel problemov.
In upoštevaj, da imajo tisti v krožišču prednost.
Tistih par sekund boš že počakal.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Jst ::
Jaz že nekaj let podpiram idejo, da bi vsa semaforizirana križišča nadomestili z krožišči.
--
Je pa zanimivo, ko uvedejo krožišče v kakšnem manjšem mestu. Prvo so vsi zbegani in ne vejo, kaj in kako se obnašati. Trobijo za brezveze (ker ne vejo, da sami delajo napako), izsiljujejo prednost, spet, ker ne poznajo pravila,... po ene parih mesecih se pa stanje normalizira.
Ko uvedejo krožišče, bi moral zraven stati en policaj, vsaj prvi mesec, da pravilno usmerja promet, drugi mesec simbolične kazni ranga 20 EUR, potem pa kamero in avtomatski sistem printanja položnic - ampak ne za neko visoko kazen, ampak v rangu 50 EUR.
--
Saj v večjih mestih se ljudje kar hitro navadijo na "logiko" krožišč. Ampak izven glavnih mest, je ap kar nevarno pričakovati, da se bodo tudi drugi udeleženci krožišča ravnali po CPP pravilno.
Vsaj takšne so moje izkušnje z krožišči...
--
Je pa zanimivo, ko uvedejo krožišče v kakšnem manjšem mestu. Prvo so vsi zbegani in ne vejo, kaj in kako se obnašati. Trobijo za brezveze (ker ne vejo, da sami delajo napako), izsiljujejo prednost, spet, ker ne poznajo pravila,... po ene parih mesecih se pa stanje normalizira.
Ko uvedejo krožišče, bi moral zraven stati en policaj, vsaj prvi mesec, da pravilno usmerja promet, drugi mesec simbolične kazni ranga 20 EUR, potem pa kamero in avtomatski sistem printanja položnic - ampak ne za neko visoko kazen, ampak v rangu 50 EUR.
--
Saj v večjih mestih se ljudje kar hitro navadijo na "logiko" krožišč. Ampak izven glavnih mest, je ap kar nevarno pričakovati, da se bodo tudi drugi udeleženci krožišča ravnali po CPP pravilno.
Vsaj takšne so moje izkušnje z krožišči...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
SimplyMiha ::
Ne prehitevaj v krožiščih, pa ne boš imel problemov.
In upoštevaj, da imajo tisti v krožišču prednost.
Tistih par sekund boš že počakal.
Saj ne prehitevam nikogar? Tip je zavijal proti izvozu z vključenim žmigavcem. Praviloma lahko zaviješ na zunanji pas šele za predhodnim izvozom... ali pa se mogoče motim?
Je pa zanimivo, ko uvedejo krožišče v kakšnem manjšem mestu. Prvo so vsi zbegani in ne vejo, kaj in kako se obnašati.
Tudi jaz opažam enako. Posebej zanimivi so tisti, ki zavijejo LEVO, ker se jim ne ljubi narediti celega kroga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Invictus ::
SimplyMiha je izjavil:
[
Saj ne prehitevam nikogar? Tip je zavijal proti izvozu z vključenim žmigavcem. Praviloma lahko zaviješ na zunanji pas šele za predhodnim izvozom... ali pa se mogoče motim?
In kaj te tukaj moti? Saj ti ni presekal poti? Te motita dva pasova? Ne prehitevaj avtomobilov pred sabo, če so na drugem pasu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
KraitPay ::
Mene pa samo nekaj zanima; mislim da sem ugotovil vzor nestrpnosti na cesti. Prosim če odgovrite.
Če imamo tako krožišče.
Ali lahko gre rdeči avto na drugem izvozu ven? Torej da gre naravnost? No pa da slišim mnenja
Če imamo tako krožišče.
Ali lahko gre rdeči avto na drugem izvozu ven? Torej da gre naravnost? No pa da slišim mnenja
HighBane ::
Red v krožiščih bi moral biti nekje bolje opisan in posamezne situacije, kakor križišča na CPP-jih z desnim pravilom, prednostna cesta...
- Kdaj greš z notranjenega pasu proti izvozu? direkt z notranjega na izvoz (kakor dela moj oče), samo grem rajši en izvoz prej na notranjega med izvozom in vključitvijo, tako da zablokiram tistega, ki bi se rad vključil in hkrati ga ne zmedem, da grem tam ven...
- saj je vse logično, če gledam to sliko, samo me vedno skrbi, da me kak papek prehiteva po desni
- Kdaj greš z notranjenega pasu proti izvozu? direkt z notranjega na izvoz (kakor dela moj oče), samo grem rajši en izvoz prej na notranjega med izvozom in vključitvijo, tako da zablokiram tistega, ki bi se rad vključil in hkrati ga ne zmedem, da grem tam ven...
- saj je vse logično, če gledam to sliko, samo me vedno skrbi, da me kak papek prehiteva po desni
Utk ::
dj_uro ::
lahko tudi levo zapelje... ni pa prav;
slikica, ki jo je prilepil HighBane kaže pravi potek!
slikica, ki jo je prilepil HighBane kaže pravi potek!
vw-klub.si
Utk ::
HighBanova slikica kaže idealno prazno križišče z enim avtom, tista druga pa malo bolj realen primer. Zakaj rdeči ne bi šel v križišče, če ima prost pas? Moder mora v vsakem primeru čakat. In če gre not rdeči, kako bo šel na notranji pas, če je tam že nekdo? In tudi če bi šel, zakaj potem ne bi smel it na drugem izhodu ven?
SimplyMiha ::
Na krožiščih z večpasovnimi uvozi se moraš pravilno razvrstiti na ustrezni pas; desnega če greš na prvem ven, sicer levega. Praviloma so dobro označeni z tablami ter oznakami na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
oemdzi ::
Ojoj, zdaj tisti, ki izsiljujejo v krožiščih, odpirajo teme in pridigajo, da drugi ne znajo vozit. Kdo vam je izpit dal ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
KraitPay ::
Če so pasovi ločeni s polno črtno, tam itak nimaš kaj delati čez polno črto. V tem primeru tudi ne moreš na notranji pas, ker je prej polna črta, ki je ne moreš prevoziti.
V mojem primeru je krožišče, ki se uporalja v 80%. Torej črtkana črta okoli krožišča.
Ne bom učil posameznikov, da se v mojem primeru pri nas ne sme iti okoli, ampak mora rdeči avtomobil zapustiti krožišče na prvem izvozu. Na žalost je tako zapisano na CPP. Citiram:
No ko greš pa malo po svetu, na cestah ugotoviš, da imajo pa malo drugačno pravilo. No ravno zaradi tegale, sem bil skoraj ob avto. Očitno pa Slovenci mislimo, da se vozimo po tujini?
Prosim spoštujte naše CPP.
V mojem primeru je krožišče, ki se uporalja v 80%. Torej črtkana črta okoli krožišča.
Ne bom učil posameznikov, da se v mojem primeru pri nas ne sme iti okoli, ampak mora rdeči avtomobil zapustiti krožišče na prvem izvozu. Na žalost je tako zapisano na CPP. Citiram:
Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
No ko greš pa malo po svetu, na cestah ugotoviš, da imajo pa malo drugačno pravilo. No ravno zaradi tegale, sem bil skoraj ob avto. Očitno pa Slovenci mislimo, da se vozimo po tujini?
Prosim spoštujte naše CPP.
Utk ::
Ne vidim kje v citatu piše to kar ti trdiš.
Kako lahko trdiš, da mora it rdeči v Maribor, če hoče v Celje? In po katerem prometnem znaku ali oznaki ne sme v Celje?
Kako lahko trdiš, da mora it rdeči v Maribor, če hoče v Celje? In po katerem prometnem znaku ali oznaki ne sme v Celje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KraitPay ::
Če so pasovi ločeni s polno črtno, tam itak nimaš kaj delati čez polno črto. V tem primeru tudi ne moreš na notranji pas, ker je prej polna črta, ki je ne moreš prevoziti.
V mojem primeru je krožišče, ki se uporalja v 80%. Torej črtkana črta okoli krožišča.
Ne bom učil posameznikov, da se v mojem primeru pri nas ne sme iti okoli, ampak mora rdeči avtomobil zapustiti krožišče na prvem izvozu. Na žalost je tako zapisano na CPP. Citiram:
Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
No ko greš pa malo po svetu, na cestah ugotoviš, da imajo pa malo drugačno pravilo. No ravno zaradi tegale, sem bil skoraj ob avto. Očitno pa Slovenci mislimo, da se vozimo po tujini?
Prosim spoštujte naše CPP.
Če greš ven na naslednjem ostaneš na zunanjem, če greš na drugem ali naslednjem, greš na notranjega zaradi večje pretočnosti. To pa ne pomeni, da se po zunanjem lahko voziš okoli in okoli, ne pozabi tisti ki je znotraj ima prednsot, tudi tisti, ki je znotraj krožnega na tvoji levi, česar verjetno nisi vedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KraitPay ()
SimplyMiha ::
Ne vidim kje v citatu piše to kar ti trdiš.
Kako lahko trdiš, da mora it rdeči v Maribor, če hoče v Celje? In po katerem prometnem znaku ali oznaki ne sme v Celje?
In ti o pametovanju o predpisu?
Glej table in se ustrezno razvrsti. Ne moreš kar spati vse do krožišča, nato pa se zbuditi in gledati kam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
R1710 ::
SimplyMiha je izjavil:
Na krožiščih z večpasovnimi uvozi se moraš pravilno razvrstiti na ustrezni pas; desnega če greš na prvem ven, sicer levega. Praviloma so dobro označeni z tablami ter oznakami na cesti.
Ni res, zgoraj sem citiral CPP pravilo, če ne znaš brat, se zadrži pisanja.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
No ko greš pa malo po svetu, na cestah ugotoviš, da imajo pa malo drugačno pravilo. No ravno zaradi tegale, sem bil skoraj ob avto. Očitno pa Slovenci mislimo, da se vozimo po tujini?
Prosim spoštujte naše CPP.
CPP je enak povsod po EU. Linkal si ZDA CPP.
Če greš ven na naslednjem ostaneš na zunanjem, če greš na drugem ali naslednjem, greš na notranjega zaradi večje pretočnosti. To pa ne pomeni, da se po zunanjem lahko voziš okoli in okoli, ne pozabi tisti ki je znotraj ima prednsot, tudi tisti, ki je znotraj krožnega na tvoji levi, česar verjetno nisi vedel.
Konj na roke delan, prednost ima zunanji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: R1710 ()
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Na krožiščih z večpasovnimi uvozi se moraš pravilno razvrstiti na ustrezni pas; desnega če greš na prvem ven, sicer levega. Praviloma so dobro označeni z tablami ter oznakami na cesti.
Ni res, zgoraj sem citiral CPP pravilo, če ne znaš brat, se zadrži pisanja.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Mešaš pasove na krožišču s pasovi na uvozih/izvozih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
dj_uro ::
HighBanova slikica kaže idealno prazno križišče z enim avtom, tista druga pa malo bolj realen primer. Zakaj rdeči ne bi šel v križišče, če ima prost pas? Moder mora v vsakem primeru čakat. In če gre not rdeči, kako bo šel na notranji pas, če je tam že nekdo? In tudi če bi šel, zakaj potem ne bi smel it na drugem izhodu ven?
čaki, saj mora tudi rumenega počakati, saj ima prednost, ker je že v križišču...
rumen gre prvi mimo obeh, nato modri in šele nato rdeči, če misli it ven pri drugem izvozu
vw-klub.si
R1710 ::
SimplyMiha je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
Na krožiščih z večpasovnimi uvozi se moraš pravilno razvrstiti na ustrezni pas; desnega če greš na prvem ven, sicer levega. Praviloma so dobro označeni z tablami ter oznakami na cesti.
Ni res, zgoraj sem citiral CPP pravilo, če ne znaš brat, se zadrži pisanja.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Mešaš pasove na krožišču s pasovi na uvozih/izvozih.
Ne mešam. Lahko si na skrajno desnem in se voziš v krogu, v kolikor ni izvoz obvezna smer.
SimplyMiha ::
Krožno križišče
48. člen
(1) Na krožnem križišču mora biti promet s prometno signalizacijo urejen tako, da ima voznik na vozišču krožnega križišča prednost pred voznikom, ki se vključuje na to vozišče.
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas, vozišča krožnega križišča.
(4) Preden zapusti križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu.
(5) Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.
(6) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim, tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
(7) Z globo najmanj 1.000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali petim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 100.000 tolarjev.
Nikjer ne piše o nadaljevanju vožnje na zunanjem pasu, piše pa da greš na notranji pas, v kolikor ne greš na prvem ven.
Torej, če na HighBeanovemu krožišču hočeš ven pri drugem ali tretjem izvozu, se razvrsti na levi pas uvoza. Če ostaneš na desnem, ustvarjaš konflikt na prvem izvozu, tudi če to ni posebej prepovedano.
Utk ::
HighBanova slikica kaže idealno prazno križišče z enim avtom, tista druga pa malo bolj realen primer. Zakaj rdeči ne bi šel v križišče, če ima prost pas? Moder mora v vsakem primeru čakat. In če gre not rdeči, kako bo šel na notranji pas, če je tam že nekdo? In tudi če bi šel, zakaj potem ne bi smel it na drugem izhodu ven?
čaki, saj mora tudi rumenega počakati, saj ima prednost, ker je že v križišču...
rumen gre prvi mimo obeh, nato modri in šele nato rdeči, če misli it ven pri drugem izvozu
Rdeči ne rabi čakat rumenega, ker se nič ne motita. Zato pa je notranji pas, da se lahko še kdo vključi. Modri pa mora čakat.
Ko pa je rdeči not, se lahko odloči po svoje, lahko gre na notranji pas, lahko gre na prvem izvozu ven, lahko na drugem.
Iz njegove začetne pozicije ne moreš rečt, da ne sme it na drugem izhodu ven.
Nikjer ne piše o nadaljevanju vožnje na zunanjem pasu, piše pa da greš na notranji pas, v kolikor ne greš na prvem ven.
Torej, če na HighBeanovemu krožišču hočeš ven pri drugem ali tretjem izvozu, se razvrsti na levi pas uvoza. Če ostaneš na desnem, ustvarjaš konflikt na prvem izvozu, tudi če to ni posebej prepovedano.
razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
SimplyMiha ::
Tole je pomembno:
Prekinjena črta = dovoljeno zavijanje z notranjega na zunanji pas. To pomeni, da je zunanji prometni pas samo za zavijanje desno, kar pomeni, da vožnje po zunanjem pasu krožišča ne smeš nadaljevati! Če si na zunanjem pasu, moraš zapustiti pri prvem izvozu!
(5) Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.
Prekinjena črta = dovoljeno zavijanje z notranjega na zunanji pas. To pomeni, da je zunanji prometni pas samo za zavijanje desno, kar pomeni, da vožnje po zunanjem pasu krožišča ne smeš nadaljevati! Če si na zunanjem pasu, moraš zapustiti pri prvem izvozu!
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
Tole je pomembno:
(5) Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.
Prekinjena črta = dovoljeno zavijanje z notranjega na zunanji pas. To pomeni, da je zunanji prometni pas samo za zavijanje desno, kar pomeni, da vožnje po zunanjem pasu krožišča ne smeš nadaljevati! Če si na zunanjem pasu, moraš zapustiti pri prvem izvozu!
Ti pa res bol malo razumeš. To velja samo v primerih, ko ima zunanji pas polno črto in te odpelje na prvi izhod, takrat sigurno. Ampak to je izjema. In če smo že pri tem, zakaj taka križišča obstajajo, če bi moral zmeraj it na prvem izhodu ven?
SimplyMiha ::
Mislim, da se razhajava v interpretaciji prometnih predpisov. Mogoče bi bilo dobro, če bi zadevo razjasnila strokovna oseba, ne zgolj "izkušen voznik".
Utk ::
Če rabiš strokonjaka, da ti razloži 5 členov dolgo pravilo, potem pa res bog pomagaj. A si ti en od tistih, ki je kupil takrat izpit?
Invictus ::
Mene pa samo nekaj zanima; mislim da sem ugotovil vzor nestrpnosti na cesti. Prosim če odgovrite.
Če imamo tako krožišče.
Ali lahko gre rdeči avto na drugem izvozu ven? Torej da gre naravnost? No pa da slišim mnenja
To je tak butast, dvoumen primer.
Oba bi morala počakati...
Plus tega pa, kaj ima za početi dvopasovno krožišče na enopasovni cesti? Razen za butaste debate na forumih in predrkavanje kvazi strokovnjakov za promet?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
Mislim, da se razhajava v interpretaciji prometnih predpisov. Mogoče bi bilo dobro, če bi zadevo razjasnila strokovna oseba, ne zgolj "izkušen voznik".
Če rabiš strokovnjaka, da ti razloži 5 členov dolgo pravilo, potem pa res bog pomagaj. A si ti en od tistih, ki je kupil takrat izpit?
Še enkrat; česa na sliki ne razumeš?
Jaz vse razumem, samo vi ne ločite med pravili in "pravili". Se naj bi praviloma vozilo tako kot je na sliki? Da. Je po zakonu obvezno? Ni.
KraitPay ::
Glej lepo ti piše:(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
To ni priporočilo, niti "pravilo" ampak dejansko pravilo, ki ga dejansko veliko folka ne uporablja. Zakaj, ne vem?
To ni priporočilo, niti "pravilo" ampak dejansko pravilo, ki ga dejansko veliko folka ne uporablja. Zakaj, ne vem?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12624 (10366) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7906 (6405) | bsslo |
» | Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13679 (12473) | darkolord |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49949 (45902) | floyd1 |
» | Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 26126 (22515) | ThinkPad |