Forum » Igre » Death Stranding
Death Stranding
dronyx ::
Kot sem videl v recenzijah ti v svoji igri vidiš objekte, ki so jih postavili drugi. Recimo lojtre, ceste, mostove itd. Si pa ne predstavljam kako točno deluje ta sistem. Vidiš neke naključne objekte, vse objekte...? Namreč če vidiš vse kar je kdo postavil bo čez čas igra postala prelahka, saj bodo povsod speljane ceste in ostala infrastruktura.
Trupl0 ::
objekte ne vidiš dokler ne pripelješ regije v sistem. Torej prva pot po novi regiji in tako naprej je vedno prazna ali pa je kaka lojtra nastavljena s strani igre.
Tudi objekte nato lahko izklopiš oz. jih ne vidiš v kolikor ne igraš v online načinu. Torej vedno vidiš samo svoje objekte ali pa objekte, ki jih postavi igra.
Deluje pa sistem zelo v redu in vsekakor ne napolni celega sveta s samimi lojtrami in mostovi. Na koncu jih tudi sam ne rabiš uporabit, saj lahko vodijo preko BT področja ali pa preko neumne poti.
Prav tako je v igri prisoten dejavnik (nočem spoilat), ki vso infrastrukturo poškoduje in sčasoma jo moraš tudi obnavljati drugače izgine. Teoretično, če nihče ne bi obnavljal z materiali celotne infrastrukute, bi izginila
Tudi objekte nato lahko izklopiš oz. jih ne vidiš v kolikor ne igraš v online načinu. Torej vedno vidiš samo svoje objekte ali pa objekte, ki jih postavi igra.
Deluje pa sistem zelo v redu in vsekakor ne napolni celega sveta s samimi lojtrami in mostovi. Na koncu jih tudi sam ne rabiš uporabit, saj lahko vodijo preko BT področja ali pa preko neumne poti.
Prav tako je v igri prisoten dejavnik (nočem spoilat), ki vso infrastrukturo poškoduje in sčasoma jo moraš tudi obnavljati drugače izgine. Teoretično, če nihče ne bi obnavljal z materiali celotne infrastrukute, bi izginila
If you are going through Hell, keep going !
oo7 ::
Essential Death Stranding Tips and Tricks
https://www.ign.com/wikis/death-strandi...
Vidim, da si že kar mojster v igri :)
Veš kaj meni ni jasno, ko postavim lestev je potem ne znam zložiti skupaj. Saj mi kaže na ekranu znak kaj pritisniti ampak se mi ne sanja kaj tisti znak pomeni. Sem pritisnil prav vse gumbe pa lestve noče zložiti.
Jaz sem tudi zdaj v tretjem poglavju zdaj sem povezal prvo postojanko.
https://www.ign.com/wikis/death-strandi...
kar se ur tiče sem veliko časa porabil za doseg 5 zvezdic v vseh destinacijah, obnov avtoceste, tepežkanja MULE campov, uničevanja BT koncentracije, pobiranja izgubljenih pošiljk, nadgrajevanja opreme in pridobitev nove opreme (več zvezdic, več nove in boljše opreme)
Je pa velik doprinos uram tudi to, da sem dobil review kopijo in sem lahko začel igrat že 2 tedna prej.
Tretje poglavje je zelo odprto in imaš skorajda celoten zemljevid drugega dela na voljo razen zadnje destinacije, kjer se poglavje tudi zaključi. Medtem sem tudi se vrnil nazaj (ne bom razlagal kako zaradi spojlerjev) in urejal zvezdice tudi na začetnem poglavju.
Enostavno zaženem špil in ure gredo mimo. Že dolgo nisem tako užival v igri.
Zgodba pa tudi vleče naprej. Sem še vedno generacija, ki je imela rada cutscene...
Vidim, da si že kar mojster v igri :)
Veš kaj meni ni jasno, ko postavim lestev je potem ne znam zložiti skupaj. Saj mi kaže na ekranu znak kaj pritisniti ampak se mi ne sanja kaj tisti znak pomeni. Sem pritisnil prav vse gumbe pa lestve noče zložiti.
Jaz sem tudi zdaj v tretjem poglavju zdaj sem povezal prvo postojanko.
Trupl0 ::
Misls pospravt jo nazaj al kaj?
Kliknes desni dpad izberes lestev in potem L2 in izberes lokacijo. In lojtra se postav.
Pospravis pa tko da gres do nje pa drzis options... ti ponudi moznost ko si blizje.
Kliknes desni dpad izberes lestev in potem L2 in izberes lokacijo. In lojtra se postav.
Pospravis pa tko da gres do nje pa drzis options... ti ponudi moznost ko si blizje.
If you are going through Hell, keep going !
YesMan ::
Zdaj, po cca. 15 urah, je meni igra precej všeč. Za igralnost bi rekel, da je zanimiva - pač počasna/slow-burn ampak ob koncu dostave ZELO zadovoljujoča/nagrajujoča, če si se na pot dobro pripravil in potem tudi med potovanjem dobro pazil na vse. Obenem se mi tudi zdi bolj kompleksna kot 90% drugih AAA iger, ki sem jih igral v zadnjih letih, tako da res ne vem kaj je folku s temi bednimi komentarji, da ni gameplaya in so samo filmčki.
Ima svoje momente frustracije, definitivno, in verjetno ni in ne bo za vsakega Joža - kljub temu, pa je to prvi špil po predlanskem Divinity Original Sin II, ki me je tako zasvojil. Me zanima, če me bo držalo vse do konca.
Bi pa še dal en spoiler-free nasvet za tiste, ki bodo igro poskusili: Do 3. poglavja se ne ubadajte veliko s stranskimi dostavami.
Ima svoje momente frustracije, definitivno, in verjetno ni in ne bo za vsakega Joža - kljub temu, pa je to prvi špil po predlanskem Divinity Original Sin II, ki me je tako zasvojil. Me zanima, če me bo držalo vse do konca.
Bi pa še dal en spoiler-free nasvet za tiste, ki bodo igro poskusili: Do 3. poglavja se ne ubadajte veliko s stranskimi dostavami.
YesMan ::
yayo ::
začel tudi jaz. Intro del je kar epski do srečanja s predsednico, ki je bilo, kot filmska scena, precej patetično. O gameplyau pa vem malo, nič, ker sem v dveh urah v glavnem hodil in filme gledal.
yayo ::
meni so v bistvu precej všeč, ker istočasno igram igro in film gledam, nasplošno rad preskakujem med žanri, odšekane japonske igre pa so mi vedno dobrodošel predah med bolj klasičnimi igrami. Samo tista konkretna scena z Del Torojem in Lindsay Wagner je res šla čez rob. Moj zgodnji komentar je hotel biti hudomušen, sem odprtih pogledov glede igre, samo čakam, da se "res" začne.
YesMan ::
meho7 ::
https://www.gamesradar.com/death-strand...
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
2dark ::
https://www.gamesradar.com/death-strand...
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
Trailerji so napovedovali streljačino z zombiji in ne simulacijo poštarja.
YesMan ::
https://www.gamesradar.com/death-strand...
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
Trailerji so napovedovali streljačino z zombiji in ne simulacijo poštarja.
Potem pa res ne vem, katere trailerje si ti gledal.
Izi ::
Trailerji so napovedovali streljačino z zombiji in ne simulacijo poštarja.
Oglej si kakšen Trailer za novega Dooma in boš videl kaj je Trailer za streljačino. Jaz sem bil ob gledanju Trailerjev močno skeptičen, ker s ni prav nič omenjalo zgodbe. Že 3 leta nazaj sem vedel, da to ne bo zame.
2dark ::
https://www.gamesradar.com/death-strand...
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
Trailerji so napovedovali streljačino z zombiji in ne simulacijo poštarja.
Potem pa res ne vem, katere trailerje si ti gledal.
YesMan ::
https://www.gamesradar.com/death-strand...
Hypali igro do onemoglosti zadnja 3 leta. Logicno da so bila pricakovanja visoka
Trailerji so napovedovali streljačino z zombiji in ne simulacijo poštarja.
Potem pa res ne vem, katere trailerje si ti gledal.
In kje je tukaj bilo kako streljanje ali zombiji? Oz. kje je tu bil prikazan kaki gameplay? Zadnji trailer pred izidom je dolg 8 minut, pa pokaže strelno orožje natanko v treh par sekundnih scenah (pa še to iz prizorov iz filmčkov, ne gameplay-a). Na TGS-u septembra, je bilo prikazanih 48 minut gameplay-a in ni bil en naboj izstreljen. Pravtako nikoli ni prikazovalo nobenih zombijev v gameplay-u (ali bilo kaj podobnega zombijem).
Ti si si po moje nek svoj trailer v glavi ustvaril Drugače pa imaš dobesedno na stote zombie streljačin na voljo, ki jih lahko igraš. Ne vem, zakaj trošiš svoj čas v temi na igro, za katero si se odločil da ti pač ne bo všeč, še preden si jo sprobal, ko pa bi lahko igral zombie streljačine.
2dark ::
2dark ::
A je kje podatek, koliko milijonov je stala izdelava igre in koliko so vrgli v oglašavanje in koliko morajo zaslužit, da bo igra finančni uspeh? NIč od tega ne najdem na spletu.
oo7 ::
A je kje podatek, koliko milijonov je stala izdelava igre in koliko so vrgli v oglašavanje in koliko morajo zaslužit, da bo igra finančni uspeh? NIč od tega ne najdem na spletu.
Nič takega ne piše edino, da se igra zelo dobro prodaja na Japonskem in v UK je letos druga najbolj prodajana takoj za COD MW.
Metal Gear Solid 5 so delali 6 let s tem, da so morali narediti še nov pogon FOX Engine in igra jih je stala okoli 80 mio $ z izdelavo in marketingom.
Death stranding so delali 3 leta s tem, da so imeli drug pogon Decima. Se pravi jim ni bilo treba delati pogona so imeli pa nekaj več zvenečih filmskih imen v igri.
Jaz bi rekel, da jih je igra stala približno enako kot Metal gear solid V.
m0f0x ::
Kaj zdaj dečki, nekam tiho je v tej temi. Kakšni so občutki? Zdaj ste že lahko preigrali kar nekaj ur.
yayo ::
jaz pridno igram, po par uric na dan, ampak sem po kakih desetih urah še vedno v tutorialu. Igra mi je trenutno zelo všeč, ampak še nisem veliko videl, tako, da se ne upam ocenjevati. Ravno sem usposobil motor in bom zapustil prvo (tutorial)regijo.
Alien123 ::
Preigranih imam nekje 15 ur. Začne se počasi, potem pa se začne lepota igre z upgrejdi.. žal nimam nekaj dosti časa, tako da bolj ali manj igram po par uric na teden
yayo ::
drugače, ko me kdo vpraša za kaj se pravzaprav gre, povem da igram simulacijo ruralnega poštarja in pestunje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
m0f0x ::
Ok, glede na to, da si poštar-pestunja. Je vsaj zanimivo pri dostavah ali postaja monotono?
YesMan ::
Imam trenutno blizu 30 ur na kontu, in to komaj v 3. poglavju. Po igralnosti ni monotono, saj je toliko različnih mehanik in elementov v igri, pa še vedno se z vsako opravljeno misijo dodajajo in dodajajo. Vizualno je monotono, bi lahko rekli, monotono in pusto, (kar pa tudi daje tisti svoj občutek osamljenosti, včasih straha, včasih pa udobja in sproščenosti, in paše k zgodbi in tematiki). Načrtovanje in potem dostavljanje čim večih naročil hkrati, ter tiskanje/nadgrajevanje infrastrukture (bodisi svoje ali od drugih igralcev), pa je prav zasvajajoče.
Moram pa rečti, da mi je zainteresiranost v zgodbi zdaj malo padla. V 3. poglavju se igra namreč zelo odpere, oz. malo PREVEČ odpere kar naenkrat, zgodba pa zato žal izgubi svoj tempo. Upam, da se počasi spet dvigne.
Moram pa rečti, da mi je zainteresiranost v zgodbi zdaj malo padla. V 3. poglavju se igra namreč zelo odpere, oz. malo PREVEČ odpere kar naenkrat, zgodba pa zato žal izgubi svoj tempo. Upam, da se počasi spet dvigne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
2dark ::
Igra je monotona in dolgočasna. To, da je peščici všeč pa ni noben uspeh. Celo igro počneš točno eno stvar. Prenašaš pakete. .
yayo ::
Ok, glede na to, da si poštar-pestunja. Je vsaj zanimivo pri dostavah ali postaja monotono?
meni je zelo zanimivo od samega začetka, igra ti meče v naročje nonstop neke nove inštrukcije in pravila kar zna biti obremenjujoče ampak se potem v praksi privajaš postopoma. Trenutno mi daje precej občutek survival horrorja tipa RE2 remake: imaš veliko inventory mangementa, ampak ob tem kaj in koliko boš vzel moraš tudi premisliti kako boš razporedil. Obstaja sicer funkcija auto arrange katero obvezno uporabljam, so pa določeni tipi tovora... (ne bom več o temu zaradi spoilerjev) Pomembnejši survival horror element so sovragi katerim se lahko trenutno le izogibam, ker sem brez pravega orožja (ok, imam epruvete s scalnico, lol). In potem tavaš po gozdu pod jedkim dežjem, ki ti razjeda toovor in opremo nakar se spravijo nate še "duhovi"... Igram na hard in je stresa kolikor hočeš, torej je zanimivo. Kot sem napisal pa je veliko prezgodaj, da bi dal oceno. Igram na hard, trenutno se mi igra zdi lahka, zna pa bit, da me bo kasnje kaj disciplinirala. Sem kaj zanimivega povedal? Ne vem.
aja, kot pravi Truplo zaženeš špil in gre pa uric takoj mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
YesMan ::
Igra je monotona in dolgočasna. To, da je peščici všeč pa ni noben uspeh. Celo igro počneš točno eno stvar. Prenašaš pakete. .
Še se nisi naveličal?
Prvo kot prvo, slepiš sam sebe, ker ti je vsak do sedaj povedal, da v igri ni samo preprosto prenašanje paketov, ampak ima globlje mehanike kot katera koli "zombie streljačina", ki si jo ti Einstein verjetno igral v življenju.
Drugo kot drugo, ocena na PS Store-u, kot tudi community-ji, nakazujejo na to da je večini ljudem všeč. Veš, ljudem, ki so igro dejansko SPROBALI in IGRALI, ne pa vnaprej ignorantno pljuvali po njej kot 12 letni šmrkavci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
Alien123 ::
Igra je monotona in dolgočasna. To, da je peščici všeč pa ni noben uspeh. Celo igro počneš točno eno stvar. Prenašaš pakete. .
Še se nisi naveličal?
Prvo kot prvo, slepiš sam sebe, ker ti je vsak do sedaj povedal, da v igri ni samo preprosto prenašanje paketov, ampak ima globlje mehanike kot katera koli "zombie streljačina", ki si jo ti Einstein verjetno igral v življenju.
Drugo kot drugo, ocena na PS Store-u, kot tudi community-ji, nakazujejo na to da je večini ljudem všeč. Veš, ljudem, ki so igro dejansko SPROBALI in IGRALI, ne pa vnaprej ignorantno pljuvali po njej kot 12 letni šmrkavci.
Pri tej igri je treba tudi malo razmišljat, zato nekatere boli.
2dark ::
oo7 ::
Hideo Kojima "would start from zero" with Death Stranding 2
https://www.pcgamesn.com/death-strandin...
Aja menda bo kojima zdaj začel snemati tudi filme :)
https://www.pcgamesn.com/death-strandin...
Aja menda bo kojima zdaj začel snemati tudi filme :)
Berserker ::
Sem v chapter 5, igra je odlična, pogrešam le malce bolj živo okolico, sicer pa samo prenašanje paketov ni tolk moreče, ker ni niti obvezno in špil te sproti zalaga z novimi mehanikami in opremo, ki olajša igranje,
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ghost of Tsushima (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 18922 (466) | Polda |
» | God of War 4 (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 154692 (2087) | jijetelu |
» | Sonyjev direktor se poslavljaOddelek: Novice / Ostale najave | 9163 (7561) | Vazelin |