» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
4 / 54
»»

Modri dirkač ::

Smrekar1 je izjavil:

Modri dirkač je izjavil:

Ali se celovito uredijo železnice in posledično zakonsko prisili tovor po tirih ali pa naj zgradijo 8 pasovno AC od Kopra do Prekmurja, hkrati pa zgradijo še manjkajoče krake Postojna-Rupa in Koroška-Bela krajina.


Tovor po tirih pri nas lahko pričakujemo le v sklopu kakega evropskega partnerstva. Slovenija je za to premajhna. Poleg tega je kapaciteta železniških tirov ponekod premajhna - največji problem je točno tam, kjer bi gradili drugi tir.

Če bo tole nekoč zgrajeno pričakujem kako iniciativo, da bi šli tovornjaki na vlake. V sodelovanju z Avstrijo, Madžarsko, Češko, Slovaško, Poljsko in recimo še Nemčijo lahko dosežemo ogromno.

Italijani bi bili fajn, ampak so za kaj takega malček preveč nesposobni.


E, pa o tem govorim, Švabi in Avstrijci so itak eko na kvadrat, po dizel aferi še toliko bolj, nevarnih vzhodnih tovornjakarjev (tako tehnično kot psihofizično stanje) pa tudi ne marajo preveč.

Ampak za to bo potrebna konkretna celovita prenova omrežja, ne samo drugi tir.
Everybody lies!

Malajlo ::

Koper raste vsako leto. Drugi tir bi rast le povečal, stagniral gotovo ne bi. Problematičen je način financiranja. Jaz ne bi spustil nobene države v španovijo. JPD ima boljši predlog, ampak klinc, k politika ne posluša stroke.
Vlada se je namreč iz nepojasnjenih razlogov odločila, da si namesto lastne dodatne zadolžitve prek obveznic (obrestna mera 2,5 % na 30 let) in namesto večjega zneska kredita pri EIB (1,5 % letna obrestna mera), raje sposodi 200 mio evrov pri Madžarski, kateri bi morala plačevati, kot pravi minister, letni donos v višini 4,5 %. Madžarski kredit je torej za okrog dvakrat dražji od zadolžitve na finančnih trgih in trikrat dražji od kredita EIB. V 30 letih bo država Madžarski plačala za 120 mio evrov več, kot če bi se sama zadolžila. Prav zaradi tega se je vlada spomnila, da bi Luki Koper nabila še dodatno takso za pretovor, tovornjakarjem pa pribitek k cestninam. Vendar je to povsem nepotrebno.

Joze_K ::

Jaz ne želim drugega TIRa... če bo referendum sem prepričan, da bo taka volja volivcev..
zato, da bo ena firma lahko imela kak procent večji dobiček se naj država zadolži za 1,4 milijarde €? Pa kdo je tu nor? Zato, da bo cca zaposlenih 1000 ljudi lahko naraslo na 1200 zaposlenih,... zato, da bo 1 mio€ letno večji dobiček...? Pa kdo je tu nor?
Jaz tega ne rabim - in ne dovolim, da se za to sranje v mojem imenu zadolžujejo!

nekikr ::

Malajlo: nehaj no, ti bo še kdo verjel. Koliko je pretovora je precej nepomembno ker je pod črto pomemben samo dobiček, morda še promet, zaradi boljših pogojev pri kreditih.
Luka koper.
Zdaj pa v roke kalkulator. Če si še za se pa sleci in skloni, da te vsaj pošteno nabrišejo.

Smrekar1 ::

nekikr je izjavil:


To ni vprašanje, ker je odgovor znan že zdaj: ne bo. O vsem tem se pogovarjamo le za to, ker se cesarju mudi, da bi še ujel zadnji vlak in v svoj žep pospravil kakšen cekinček, preden postane na naslednjih volitvah gol.


Poskusi prebrati še drugi odstavek iste objave in komentiraj še enkrat. Hvala! :)

nekikr ::

A o boljšem zraku? Si prepričan, da 1,4 milijarde za ta namen ne bi mogli bolje porabiti? Ali o tem, da je dodaten tir zastarele železnice namenjen izključno eni sami firmi nekako projekt vreden 21 stoletja? Morda 100 ČEjev iz drugega prispevka, kako lepo bi bilo, če bi čebula ne imela če in bi šli vsi tovornjaki na teh nekaj kilometrih na železnico? Kaj sem spregledal?

Smrekar1 ::

Malajlo je izjavil:

Koper raste vsako leto. Drugi tir bi rast le povečal, stagniral gotovo ne bi. Problematičen je način financiranja. Jaz ne bi spustil nobene države v španovijo. JPD ima boljši predlog, ampak klinc, k politika ne posluša stroke.
Vlada se je namreč iz nepojasnjenih razlogov odločila, da si namesto lastne dodatne zadolžitve prek obveznic (obrestna mera 2,5 % na 30 let) in namesto večjega zneska kredita pri EIB (1,5 % letna obrestna mera), raje sposodi 200 mio evrov pri Madžarski, kateri bi morala plačevati, kot pravi minister, letni donos v višini 4,5 %. Madžarski kredit je torej za okrog dvakrat dražji od zadolžitve na finančnih trgih in trikrat dražji od kredita EIB. V 30 letih bo država Madžarski plačala za 120 mio evrov več, kot če bi se sama zadolžila. Prav zaradi tega se je vlada spomnila, da bi Luki Koper nabila še dodatno takso za pretovor, tovornjakarjem pa pribitek k cestninam. Vendar je to povsem nepotrebno.


Pomojem je tole bolj ekonomska nepismenost novinarja kot financiranje Orbana. Če bi bil na oblasti JJ mogoče, Cerar do njega nima kakšne posebne lojalnosti. Povprečen letni donos investicij je 7%, Madžari verjetno zahtevajo samo garancijo, da donos ne bo manjši od 4,5%.

Mimogrede, če je to realna ocena za donos drugega tira bodo obveznice ob 2% inflaciji zastonj, pri kreditu pri EIB bomo pa celo nekaj malega zaslužili.

nekikr je izjavil:

A o boljšem zraku? Si prepričan, da 1,4 milijarde za ta namen ne bi mogli bolje porabiti?


Preberi 2. odstavek še enkrat in poskusi srečo v tretje. Hvala! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

nekikr ::

Vsekakor gre za vizionarski projekt, vendar se bojim, da ni ekonomsko upravičen. Dobiček Luke Koper bi moral pošteno narasti, da bi se izplačal. To je sicer možno. So tudi drugi bonusi, kakovost življenja ob progi bi se nedvomno povečala in kot družba se moramo odločiti ali nam to odtehta stroške. Primerjava s TEŠ6 je v celoti zgrešena, saj je tisto projekt vreden kvječemu 19. stoletja, ta je več kot vreden 21. stoletja.

1. Vizionarski projekt? A če v peč vržemo tovornjak bankovcev je to vizionarski projekt?
2. Ne, ni ekonomsko upravičen. Nikoli ni bil tako predstavljen.
3. A da bi moral pošteno narasti? A bejž no bejž.
4. Kakovost življenja ob progi bi bila še boljša, če bi vseh teh nekaj ljudi preselili na boljše lokacije. Prihranili bi precej.
5. Nekaj kilometrov zastarele železnice je projekt vreden 21 stoletja? Vizionarski?

Nehaj že glumiti in lepo povej kje si se zatipkal, ker ti ne bom še četrtič tvojih neumnosti razčlenjeval. Vse kar si napisal je spisek nerealnih želja, neupravičenih želja in dejstvo, da projekt ekonomsko ni upravičen. Torej?

r3dkv1c4 ::

Nikjer ne najdem podatka, da je zdajšnja enotirna proga preobremenjena.

Bolj kot ne, so to natolcevanja iz ust tistih, ki naj bi od tega potegnili lep koš pogače.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

avani ::

eden od problemov je, da je nova proga sprojektirana za vlake s hitrostjo 200-300 km/h, a se tovorni vlaki gibljejo veliko veliko pocasneje. tu bi se dalo se precej prisparat

Truga ::

Hm, ja, dajmo v letu gospodovem 2017 delat progo za 60km/h vlak.

Smrekar1 ::

nekikr je izjavil:


1. Vizionarski projekt? A če v peč vržemo tovornjak bankovcev je to vizionarski projekt?
2. Ne, ni ekonomsko upravičen. Nikoli ni bil tako predstavljen.
3. A da bi moral pošteno narasti? A bejž no bejž.
4. Kakovost življenja ob progi bi bila še boljša, če bi vseh teh nekaj ljudi preselili na boljše lokacije. Prihranili bi precej.
5. Nekaj kilometrov zastarele železnice je projekt vreden 21 stoletja? Vizionarski?

Nehaj že glumiti in lepo povej kje si se zatipkal, ker ti ne bom še četrtič tvojih neumnosti razčlenjeval. Vse kar si napisal je spisek nerealnih želja, neupravičenih želja in dejstvo, da projekt ekonomsko ni upravičen. Torej?


Točke 1, 2, 3 in 5 so osnovane na propagandističnem nabijanju in si ne zalužijo drugega kot posmeh. Točka 4 kaže na to, da ne ločiš besedne zveze "kakovost življenja ob progi" od besedne zveze "kakovost življenja ljudi, ki trenutno živijo ob progi". Lahko točko 4 prosim predelaš tako, da boš to spet posmeha vredno napako odpravil? Hvala in veliko sreče! :D

Invictus ::

Slovenija bi mroala narediti tovorno dvotirno železnico, ki bi obšla Ljubljano.

Malo butasto je čez center mesta imeti tovorni promet.

Zato da bi te tovornjake spravili s cest...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:

Slovenija bi mroala narediti tovorno dvotirno železnico, ki bi obšla Ljubljano.

Malo butasto je čez center mesta imeti tovorni promet.

Zato da bi te tovornjake spravili s cest...


To bi bilo fino, ja.

nekikr ::

Smrekar1 je izjavil:

nekikr je izjavil:


1. Vizionarski projekt? A če v peč vržemo tovornjak bankovcev je to vizionarski projekt?
2. Ne, ni ekonomsko upravičen. Nikoli ni bil tako predstavljen.
3. A da bi moral pošteno narasti? A bejž no bejž.
4. Kakovost življenja ob progi bi bila še boljša, če bi vseh teh nekaj ljudi preselili na boljše lokacije. Prihranili bi precej.
5. Nekaj kilometrov zastarele železnice je projekt vreden 21 stoletja? Vizionarski?

Nehaj že glumiti in lepo povej kje si se zatipkal, ker ti ne bom še četrtič tvojih neumnosti razčlenjeval. Vse kar si napisal je spisek nerealnih želja, neupravičenih želja in dejstvo, da projekt ekonomsko ni upravičen. Torej?


Točke 1, 2, 3 in 5 so osnovane na propagandističnem nabijanju in si ne zalužijo drugega kot posmeh. Točka 4 kaže na to, da ne ločiš besedne zveze "kakovost življenja ob progi" od besedne zveze "kakovost življenja ljudi, ki trenutno živijo ob progi". Lahko točko 4 prosim predelaš tako, da boš to spet posmeha vredno napako odpravil? Hvala in veliko sreče! :D

Hvala, da si pokazal prave barve ;)

pegasus ::

Invictus je izjavil:

Slovenija bi mroala narediti tovorno dvotirno železnico, ki bi obšla Ljubljano.
Nene, zdaj je moderno *pod* mestom delat tunele :D

Invictus ::

Chuck Norris je šel že domov. Smo že zamudili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LeQuack ::

Lahko bi enostavno za 10x podražil cestnino za tovornjake, ali pa za 100x recimo. Rezultat bi bil recimo tudi 100x manj tovornjakov, ampak zaslužek za DARS bi bil isti, država in mesta pa bi imela dosti bolj čist zrak, manj hrupa in manj gužve na cestah. To bi komot že jutri naredili če bi se jim šlo za dobrobit prebivalstva.
Quack !

Mr.B ::

LeQuack je izjavil:

Lahko bi enostavno za 10x podražil cestnino za tovornjake, ali pa za 100x recimo. Rezultat bi bil recimo tudi 100x manj tovornjakov, ampak zaslužek za DARS bi bil isti, država in mesta pa bi imela dosti bolj čist zrak, manj hrupa in manj gužve na cestah. To bi komot že jutri naredili če bi se jim šlo za dobrobit prebivalstva.

Zato, ker v tem casu, da bo Slovenija naredila alternativo, bo slo vecino prometa mimo nje, potem bo pa itak nepomembno, koliko je bila cestnina za...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

LeQuack je izjavil:

Lahko bi enostavno za 10x podražil cestnino za tovornjake, ali pa za 100x recimo. Rezultat bi bil recimo tudi 100x manj tovornjakov, ampak zaslužek za DARS bi bil isti, država in mesta pa bi imela dosti bolj čist zrak, manj hrupa in manj gužve na cestah. To bi komot že jutri naredili če bi se jim šlo za dobrobit prebivalstva.


Eja. Kje se bo pa vozil tovor? Po starih cestah?

avani ::

Truga je izjavil:

Hm, ja, dajmo v letu gospodovem 2017 delat progo za 60km/h vlak.

No no, pretiravat spet ni treba. Polno nalozena tovorna vlakovna kompozicija bo navzgor v klanec zelo tezko peljala vec kot 100 km/h, zato delati progo za 300 km/h ni najbolj smiselna resitev.

Truga ::

Polno nalozen tovorni vlak bo "sibal" 60km/h v vsakem primeru, 300km/h progo naredis zaradi potnikov.

LeQuack ::

Smrekar1 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Lahko bi enostavno za 10x podražil cestnino za tovornjake, ali pa za 100x recimo. Rezultat bi bil recimo tudi 100x manj tovornjakov, ampak zaslužek za DARS bi bil isti, država in mesta pa bi imela dosti bolj čist zrak, manj hrupa in manj gužve na cestah. To bi komot že jutri naredili če bi se jim šlo za dobrobit prebivalstva.


Eja. Kje se bo pa vozil tovor? Po starih cestah?


Mimo Slovenije.
Quack !

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

Slovenija bi mroala narediti tovorno dvotirno železnico, ki bi obšla Ljubljano.

Malo butasto je čez center mesta imeti tovorni promet.

Zato da bi te tovornjake spravili s cest...


Veš kaj je tvoj problem?

Tovornjak.

LeQuack je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Lahko bi enostavno za 10x podražil cestnino za tovornjake, ali pa za 100x recimo. Rezultat bi bil recimo tudi 100x manj tovornjakov, ampak zaslužek za DARS bi bil isti, država in mesta pa bi imela dosti bolj čist zrak, manj hrupa in manj gužve na cestah. To bi komot že jutri naredili če bi se jim šlo za dobrobit prebivalstva.


Eja. Kje se bo pa vozil tovor? Po starih cestah?


Mimo Slovenije.

Tako butastemu razmišljanju se pa drugega, kot smejati res ni smiselno.


Vprašaj mamo, če ti lahko razloži, s čim pripeljejo robo v trgovine?

Ali pa vsaj z goooglom si pomagaj, če si že z možgani ne znaš.



Potem reciva takole, dajmo avtomobile s cest ali pa jim zaračunajmo ogromno cestnino in jih bo potem pol manj.......vi pa bi se lepo vozili z vlakom, kolesom ali pa bi hodili peš.

Tu ne vidim problema.....ga ti vidiš?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

nekikr ::

Truga je izjavil:

Polno nalozen tovorni vlak bo "sibal" 60km/h v vsakem primeru, 300km/h progo naredis zaradi potnikov.

In kako hitreje bodo vsi ti potniki prišli na cilj, ker bodo teh nekaj kilometrov šli 300km/h? Seveda ne pozabi, da takih vlakov nimamo, četudi bi jih imeli, pa bi jih lahko uporabljali le na teh nekaj kilometrih.

ZaphodBB ::

Mimogrede, če je to realna ocena za donos drugega tira bodo obveznice ob 2% inflaciji zastonj, pri kreditu pri EIB bomo pa celo nekaj malega zaslužili.

Riiiiight. Tako kot bomo zaslužili s TEŠ6...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Truga ::

nekikr je izjavil:

Truga je izjavil:

Polno nalozen tovorni vlak bo "sibal" 60km/h v vsakem primeru, 300km/h progo naredis zaradi potnikov.

In kako hitreje bodo vsi ti potniki prišli na cilj, ker bodo teh nekaj kilometrov šli 300km/h? Seveda ne pozabi, da takih vlakov nimamo, četudi bi jih imeli, pa bi jih lahko uporabljali le na teh nekaj kilometrih.

Res je, cimprej rabimo 300km/h progo po celi drzavi, da bo ICE lahko vozil tudi pri nas.

Do tega ne pridemo tako da delamo nove 60km/h proge.

nekikr ::

Tako razmišljaš zato, ker ne veš, zakaj točno se dela ta miniaturen delček proge. Niti se ne boš lotil izračuna kako nesmiselno se je zakreditirati še za 50% BDPja, da bi naredili progo po celi Sloveniji, po specifikacijah, ki si jih želiš. A naj te pomirim, nisi edini. Tega ne ve niti nihče na vladi, zato pa po hitrem postopku sprejemajo vse, da se ne bi pokazali goli. Je bolje, da javnosti obljubiš, da bo potem pa vse fulJ boljše, sploh za vse ob progi. Raja pa v teh časih požre prav vse, matematiko smo pozabili, ekonomije pa nikdar poznali nismo.

Truga ::

Zato pa ne pravim da se zakreditirajmo za 50% GDP da nardimo tako progo po celi sloveniji.

A ce delamo novo progo, naj se nardi novo progo. Staro ze mamo. Bo naslednjic treba za tist vogal kredita manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Fritz ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Veš kaj je tvoj problem?

Tovornjak.

Vprašaj mamo, če ti lahko razloži, s čim pripeljejo robo v trgovine?

Ali pa vsaj z goooglom si pomagaj, če si že z možgani ne znaš.

Ja, tovornjaki so problem, ker z nizkimi cestninami subvencioniramo tuj promet+uničevanje naših cest, gužve in onesnaževanje.

Če bi na naših cestah bili samo slovenski tovornjaki in nekaj regionalnega prometa, sploh ne bi bilo težav (glej AC sever-jug). Ker pa imamo na koridorju vzhod-zahod pol vzhodne Evrope, postaja zadeva počasi problematična. Na desnem pasu se z osebnim vozilom skorajda ne moreš peljati glede na količino tovornih vozil pa tudi če bi se, to ni priporočljivo glede na uničenost vozišča (AC so grajene nekvalitetno ali neustrezno glede na količino tovornega prometa).

Torej, če bi se dober del tranzitnega prometa preusmeril npr. v Avstrijo, ne bi s tem nič izgubili. Tranzitni promet bi lahko že sedaj preusmerili na železnice a to zahteva bolj spodobno organizacijo kot so SŽ in predvsem politično voljo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Malajlo ::

Konec koncev sploh ne rabimo železnice. Pa letališč. Avtoceste ajde, ker imam avto. Javni prevoz je kurac nasploh. Regionalnih cest kjer =! #MojDoma tudi ne rabimo. Kaj se sploh matramo s to državo - ker je itak ne rabimo.
Slovenija je več kot dve tisočletji na strateški poziciji. Od predlani pa ne več. What went wrong?
Meni res ni jasno, kako lahko v komunizmu/socializmu vzgojeni razmišljamo pametneje, kot vsi mladinci, v kruti kapitalizem rojeni. Res ne vem ...
Ja, narobe razmišljamo, itak. Se nič ne izplača. Ker - prekleta država.

Joze_K ::

Malajlo je izjavil:

Konec koncev sploh ne rabimo železnice. Pa letališč. Avtoceste ajde, ker imam avto. Javni prevoz je kurac nasploh. Regionalnih cest kjer =! #MojDoma tudi ne rabimo. Kaj se sploh matramo s to državo - ker je itak ne rabimo.
Slovenija je več kot dve tisočletji na strateški poziciji. Od predlani pa ne več. What went wrong?
Meni res ni jasno, kako lahko v komunizmu/socializmu vzgojeni razmišljamo pametneje, kot vsi mladinci, v kruti kapitalizem rojeni. Res ne vem ...
Ja, narobe razmišljamo, itak. Se nič ne izplača. Ker - prekleta država.


Ma vsaka čast,.. ko razmišljaš iz okvirjev,... seveda rabimo 20km železnic za 1,4 milijarde - za plus enemu podjetju,... pa rabimo TEŠ 6 za plus šaleški politiki in Rotniku in Co., pa bomo rabili tudi novo jedrsko, kjer se bodo lahko veliki milijončki - pardon milijarde obrnile... ker ima nekaj mangrcov pač tako velike vizije (večina predvsem za svoj žep)...

ko pa javno mnenje vprašamo, ki je proti,.. hm, takrat pa smo vsi še iz komunizma in vsemu proti...

res, vsaka čast, da imamo še vsaj nekaj takih vizionarjev! ;(

PaX_MaN ::

ko pa javno mnenje vprašamo, ki je proti,.. hm, takrat pa smo vsi še iz komunizma in vsemu proti...

Hm, referenduma ni bilo, se mi zdi?
al to mislte takšnole "večino":
Javna razprava o Zakonu o omejevanju ali prepovedi pridelave gensko spremenjenih rastlin je pokazala večinsko javno mnenje v Sloveniji, da je treba pridelavo GS-rastlin prepovedati. Poleg tega se je 79 slovenskih občin (več kot 1/3 vseh) opredelilo, da na svojih območjih ne želijo pridelovati GSO.
?
#manjšinajevečina

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Malajlo ::

Joze_K je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Konec koncev sploh ne rabimo železnice. Pa letališč. Avtoceste ajde, ker imam avto. Javni prevoz je kurac nasploh. Regionalnih cest kjer =! #MojDoma tudi ne rabimo. Kaj se sploh matramo s to državo - ker je itak ne rabimo.
Slovenija je več kot dve tisočletji na strateški poziciji. Od predlani pa ne več. What went wrong?
Meni res ni jasno, kako lahko v komunizmu/socializmu vzgojeni razmišljamo pametneje, kot vsi mladinci, v kruti kapitalizem rojeni. Res ne vem ...
Ja, narobe razmišljamo, itak. Se nič ne izplača. Ker - prekleta država.


Ma vsaka čast,.. ko razmišljaš iz okvirjev,... seveda rabimo 20km železnic za 1,4 milijarde - za plus enemu podjetju,... pa rabimo TEŠ 6 za plus šaleški politiki in Rotniku in Co., pa bomo rabili tudi novo jedrsko, kjer se bodo lahko veliki milijončki - pardon milijarde obrnile... ker ima nekaj mangrcov pač tako velike vizije (večina predvsem za svoj žep)...

ko pa javno mnenje vprašamo, ki je proti,.. hm, takrat pa smo vsi še iz komunizma in vsemu proti...

res, vsaka čast, da imamo še vsaj nekaj takih vizionarjev! ;(

Nima veze tukaj komunizem. To me res pogreje ....
Drugi tir se menda lahko naredi za pol manj denarja. In dokler bo to možno, bom na referendumu glasoval proti. Ampak to ne pomeni, da nočem, da skozi državo poteka moderen železniški koridor. Mater, a boste kdaj pogledali čez ograjo? In onemogočili koritnikom pašo v državnih jaslih in za razliko kaj podprli?
Ja, nek2 je tudi projekt. Ampak da ga miniramo, ker "bodo udbomafijci/sds/rdeči/beli/cerkev" profitirali, je fail. Nadzoruj posel, da ne bo denar poniknil. Ne pa minirati.
Če prav razumem sceno, če projekta ne napovemo, smo ob pol mrd eur. Mogoče je pa res ceneje, da par mandlcev ppbaše milijone, mi oa na koncu plačamo isto. Štekaš point? Pristop je napačen. Lobiranje v EU.
Do zdaj smo popušili milijarde EU denarja, ker en drugega drkamo. Ampak gospodarju to ni v napoto ...

pegasus ::

Bravo, nekdo ki je sposoben gledati preko lastnih interesov na skupno dobro. Tega nam zared manjka ...

Fritz ::

Malajlo je izjavil:


Ja, nek2 je tudi projekt. Ampak da ga miniramo, ker "bodo udbomafijci/sds/rdeči/beli/cerkev" profitirali, je fail. Nadzoruj posel, da ne bo denar poniknil. Ne pa minirati.
Če prav razumem sceno, če projekta ne napovemo, smo ob pol mrd eur. Mogoče je pa res ceneje, da par mandlcev ppbaše milijone, mi oa na koncu plačamo isto. Štekaš point? Pristop je napačen. Lobiranje v EU.
Do zdaj smo popušili milijarde EU denarja, ker en drugega drkamo. Ampak gospodarju to ni v napoto ...

Prvo je potrebno poštimati javna naročila in nadzor nad takšnimi projekti ter sankcioniranje lopovov, potem se lahko gremo velikih projektov z ali brez evropskega denarja. Kje je bila ta Vlada do sedaj (tri leta), zakaj zadeve niso bile prej pripravljene in se tako mudi. Tudi pri TEŠ-u se je hudičevo mudilo, parlament je vse požegnal in kdo je sedaj odgovoren? Jah, tedanji poslanci pa že ne, saj so ja predstavniki ljudstva. Ko bo pri drugem TEŠ-u 6 poniknilo naslednjih pol milijarde bo pa kriv kdo? Jah, saj je parlament spet vse potrdil, anede. Al misliš, da bo tožilstvo za lešnike obesilo razne politkomisarje tipa Leben?

Mimogrede, za dolgove TEŠ-a jamči HSE (sicer zaradi tega vsi plačujemo več za dobavo el. energije). Za drugi tir se bo zadolžila neposredno država oz. bo denar šel iz proračuna. Za zdravstvo, kulturo, ceste, policijo itn. se kregajo za 5, 10, 20 milijonov gor ali dol, tukaj pa bi kar pol milijarde podarili? In tista evropska sredstva niso vsa nepovratna temveč je dober del kreditov EBRD.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nekikr ::

pegasus je izjavil:

Bravo, nekdo ki je sposoben gledati preko lastnih interesov na skupno dobro. Tega nam zared manjka ...

A bomo po končanem drugem tiru financirali letališče za moje podjetje? Bi mi prav prišlo. Za cca. milijardo evrov ga lahko spravimo skupaj, bi pa naredili tako, da bi koristilo samo meni seveda, kot drugi tir Luki Koper. Vizionarsko? Kaj pa vem. Matematično in ekonomsko nepismenih bedakov je toliko, da težko zažiganju denarja v imenu "javnega dobrega" rečeš vizionarsko, je že preveč utečena praksa. Bi bilo pa to resnično razmišljanje izven okvirjev. Namesto nekih projektov bi lahko izbranemu krogu dali 30% denarja, ostalo pa zažgali. Bilo bi precej ceneje kot ti naši projekti (Teš6 recimo), kjer nismo zažgali kupa denarja, ampak ga bomo vsako leto še nekaj prinesli na ogenj, da bo lepo toplo gorel še dolgo časa. Drugi tir bo identičen, kar peščica že ve (se pravi tistih, ki so prebrali "finančni načrt"), ostalim se pa zdi super, because javno dobro!

Mr.B ::

Počas boste v Sloveniji potrebovali potovati z železnico dlej, kot v času marije terezije, tako da kar odlašajte. Potem boste ponovno reizumili železniški promet ter razne udarniške akcije ki se jih še spomenjo naktere ate in mamem, pa seveda razni pridigarji o rdeči zvezdi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

avani ::

Za drugi tir so prakticno vsi slovenci. Tu ni debate. Ni pa vseeno ali bo ta stal 600mio, miljardo, dve miljardi ali vec. Zeleznico lahko sprojektiras na tisoce nacinov. Ni zgolj ene optimalne resitve. Sam vidim problem v tem, da je investitor in projektant prakticno ista oseba (DDR in 2TDK), kar je predvsem zelo netransparentno. Po moje bi bilo idealno, da bi izvedli natecaj za projektiranje prog, kjer bi razlicna projektantska podjetja razlicne resitve z razlicnimi ocenami investicije. Tako se jih da a) primerjati b) se v vecjem delu izogniti ocitni korupciji. ker projektanti niso povezani z investitorjem, jim ta ne more "svetovati" zelja madzarskih izvajalcev. In po moje resnicno ne rabimo 300 km/h proge na zelo zahtevnem terenu z vzponom za tovorne vlake, ki ze tako ali tako tezko vozijo hitreje kot 100 km/h. Naj se raje prihranek investira v obvozno progo okoli Ljubljane.

LeQuack ::

avani je izjavil:

Za drugi tir so prakticno vsi slovenci.


Kolikor vem še ni bilo referenduma na to temo.
Quack !

Smrekar1 ::

Naredil bom eno mini predikcijo: ti, ki so zdaj najbolj glasni nasprotniki drugega tira, ga bodo ob morebitni menjavi strank na oblasti, postali njegovi najbolj goreči nasprotniki. Enako je bilo tudi z DUTB.

Kolovodja referendumske pobude Viki Kovačič je dobitnik plakete SDS za zasluge, ki si jih je pridobil s kampanijo okoli primera Novič. Tipična objava:

http://www.publishwall.si/vili.kovacic/...

Delčkov ne bom citiral, ker je zadeva bolj učinkovita, če se jo bere v njenem naravnem okolju. Gre se za tipinega aparačnika v službi partije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

memnon ::

Tale video vsebuje predstavitev alternative sedanji trasi. Imo, je predlog precej boljši.
Na hitro:
Potrebnega je manj tunela (4km -> nižja cena), vzpon je hitrejši. Na območju največjega naklona proge ima lokomotiva pomoč lokalnega elektromotorja.

Slabost je, da predvidevajo obnovo sedanje proge, kar bi pomenilo najmanj moten promet po progi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

matijadmin ::

Motenje obstoječe proge sploh niso opcija. To bi namreč pomenilo konec za pristaniško dejavnost kot jo sedaj poznamo. Potem bi bilo marsikaj drugače. Ključnim partnerjem bi prekinili baltsko jadranski koridor, vse, oz. tisti najbolj želen tovor ne bi zmogli preusmeriti na kamionski promet in primorani bi bili Koper obiti.

Je pa tudi meni (predvsem tehnično) tale rešitev stroke najbolj blizu glede na izhodišča.
Vrnite nam techno!

Andrej51 ::

memnon je izjavil:

Tale video vsebuje predstavitev alternative sedanji trasi. Imo, je predlog precej boljši.
Na hitro:
Potrebnega je manj tunela (4km -> nižja cena), vzpon je hitrejši. Na območju največjega naklona proge ima lokomotiva pomoč lokalnega elektromotorja.

Slabost je, da predvidevajo obnovo sedanje proge, kar bi pomenilo najmanj moten promet po progi.



Ta njegova ideja je zelo nerealna. ZAKAJ?

2) Potisna sila za 1500 t vlak je 1068 kN, če kaj vem so standardni odbojniki stisnjeni za 100 mm od 105 mm hoda pri silo do 1000 kN in absorbirajo do 30 kJ, recimo: http://innova-systech.com/uic-a-categor.... No dr. JD trdi, da odbojniki zmorejo 1500 kN, kar pa je vrednost za tako imenovane "Crash bufferje", ki se nad to vrednostjo deformirajo.
3) Iz določenega razloga je sila potiskanja po slovenskih (SŽ) predpisih maksimalno 240 kN ali skoraj 5x manjša.

*Podatke sem skopiral z foruma vlaki.info

Da ne omenim, da bi bil to svetovni unikat. Dr. Duhovnik se očitno ne zaveda, da vleč 1500+ t v hrib ni enako vleč gondole na Kanin ali pa vzpenjače na Ljubljanski grad.

Skoraj 20 let se dela že na tem projektu in po vseh razpravah, odkupih zemljišč... je skrajno amatersko in nesramno predlagat povsem drugo rešitev tik pred začetkom gradnje.

matijadmin ::

Sam trdi, da že dlje časa čivka(jo), pa jim nihče ni dal priložnosti ... Ne vem, če je to res (tako sam pravi).

Trdi tudi, da so nekateri nemški projektanti in proizvajalci voljni sodelovati, da kao ni problem tehnično to speljati. Sam težko o tem sodim, ker nimam dovolj znanja.

Andrej, hvala.
Vrnite nam techno!

memnon ::

Andrej51 je izjavil:


Ta njegova ideja je zelo nerealna. ZAKAJ?

2) Potisna sila za 1500 t vlak je 1068 kN, če kaj vem so standardni odbojniki stisnjeni za 100 mm od 105 mm hoda pri silo do 1000 kN in absorbirajo do 30 kJ, recimo: http://innova-systech.com/uic-a-categor.... No dr. JD trdi, da odbojniki zmorejo 1500 kN, kar pa je vrednost za tako imenovane "Crash bufferje", ki se nad to vrednostjo deformirajo.
3) Iz določenega razloga je sila potiskanja po slovenskih (SŽ) predpisih maksimalno 240 kN ali skoraj 5x manjša.

*Podatke sem skopiral z foruma vlaki.info

Da ne omenim, da bi bil to svetovni unikat. Dr. Duhovnik se očitno ne zaveda, da vleč 1500+ t v hrib ni enako vleč gondole na Kanin ali pa vzpenjače na Ljubljanski grad.

Skoraj 20 let se dela že na tem projektu in po vseh razpravah, odkupih zemljišč... je skrajno amatersko in nesramno predlagat povsem drugo rešitev tik pred začetkom gradnje.


2) Odbojnikov najbrž ni ravno težko zamenjati. Vagoni in oprema, ki se prevaža po železnici se v vsakem primeru obrabi in zamenja, železnica pa se dela za mnogokratno življenjsko dobo opreme. To se meni sploh ne zdi težava.

3) Težava so torej pravila - se pač za tisi odsek vnese izjemo. Višja potisna sila pri nižjih hitrostih se mi sploh ne zdi problematična, če vagoni (odbojniki to dopuščajo).

Dejansko edina težava, ki jo jaz vidim, je zaprtje proge za Luko. Govorim laično (moje mnenje), si bom pa še malo na vlaki.info prebral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

matijadmin ::

Delam v mednarodni trgovini, povezani s pristaniško dejavnostjo. Vlaki imajo že sedaj zamude, vsak krajši zastoj pa povzroči še dodatne kasnitve (tudi nekajurno čiščenje podora, ki je bil pred kratkim). Na SŽ z obstoječo progo delajo čudeže. Vse več logistov in naročnikov logističnih storitev pa si od te povezave veliko obeta. Po progi gredo od razmeroma čistega tovora, kot so avtomobili, kontejnerji, generalci, pa do premoga, rud in naftnih derivatov. Škoda bi bilo odgnati avtomobilsko industrijo, ki se je na naše tire dobro navadila - vrnila se ne bi nikoli več.

Zelo sem razočaran nad nezmožnostjo, da se kot družba poenotimo in predvsem na nad dejstvom, da je politika tako nezrela in nori brez zavor v prepad. Vsi želijo samo svoje lastne parcialne interese uveljavljati, vlada in predvsem vladajoča stranka, uprava in z njo zlizan NS Luke Koper, koprski župan, ker ga nihče ne vzame zraven itd., saj je seznam upajočih pokvarjenih deležnikov še dolg. Pri tem pa se zlorabljajo razne sindikalne in idr. civilnodružbene organizacije. Greznica, skratka.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Meni to izgleda precej naravno stanje. Kamorkoli se obrneš, zgodovinsko ali geografsko, je bilo, je in bo tako.

Naš problem je zgolj to, da smo tako majhni, da se vsi poznamo med seboj in za vse sosede vemo, kaj so že vse ušpičili in kdaj nameravajo še kaj ušpičiti ...ker to se pa ne sme, vsaj ne preveč javno :)

otago ::

Zakaj bi bila vizija Slovenije, torej naslednja najvecja investicija za 10 let, da smo tranzitna drzava?
Avstrijci so ze skoraj naredili obvoz preko Italije. Prepustimo visek Reki. Za 10mio dobicka Luke Koper in s.p. zaposlene v Luki se gre v milijardno investicijo...

Bolj smotrno bi bilo, ce drzava vsakeme gospodinjstvu da 5k za energetsko obnovo stavbe, se bi konkretno resetiralo gradbenistvo, ali pa solarne panele. In ce bi bila korupcija, bi vsaj nekaj tisoc folka imelo od tega. Pri tes6, ups 2.tir pa par prisklednikov. Teh 300 milijonov evropskih sredstev je tako vaznih, da bomo zapravili 1.3 milijarde.

Nasa vizija je vizija 20. stoletja, pase. Preusmerimo se v turizem, obnovljive vire, nekaj bolj trajnostnega. Ali pa znizajmo davke na zaposlene. Odprodajmo bodoce bancne luknje. Se da en kup stvari bolje naredit, le manj je moznosti za korupcijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Dejansko edina težava, ki jo jaz vidim, je zaprtje proge za Luko.


To moraš enačiti z zaprtjem luke Koper za čas gradnje (no, zmajnšanjem pretovora za 95% ali več) in izgubo posla v naslednjih letih, ker se bo promet preusmeril v Trst in na Reko. Rekel bi, da je izguba reda velikosti trenutno projektiranega 2. tira. Temu prištej še ceno za tale novi drugi tir in ugotovil boš, da je ta opcija dražja.
««
4 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297139 (2170) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6211008 (8461) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845141 (38382) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385770 (4416) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636797 (30870) DuleKrtola

Več podobnih tem