» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
5 / 54
»»

Modri dirkač ::

otago je izjavil:

Zakaj bi bila vizija Slovenije, torej naslednja najvecja investicija za 10 let, da smo tranzitna drzava?
Avstrijci so ze skoraj naredili obvoz preko Italije. Prepustimo visek Reki. Za 10mio dobicka Luke Koper in s.p. zaposlene v Luki se gre v milijardno investicijo...

Bolj smotrno bi bilo, ce drzava vsakeme gospodinjstvu da 5k za energetsko obnovo stavbe, se bi konkretno resetiralo gradbenistvo, ali pa solarne panele. In ce bi bila korupcija, bi vsaj nekaj tisoc folka imelo od tega. Pri tes6, ups 2.tir pa par prisklednikov. Teh 300 milijonov evropskih sredstev je tako vaznih, da bomo zapravili 1.3 milijarde.

Nasa vizija je vizija 20. stoletja, pase. Preusmerimo se v turizem, obnovljive vire, nekaj bolj trajnostnega. Ali pa znizajmo davke na zaposlene. Odprodajmo bodoce bancne luknje. Se da en kup stvari bolje naredit, le manj je moznosti za korupcijo.

Ali pa če "trajnostno" prenovimo celotno železniško infrastrukturo po vsej džavi, nove proge, hitri vlaki, povsod dva tira in preusmerimo ljudi in tovor iz ceste na tire.
Everybody lies!

Joze_K ::

@ Otago

200% podpiram to stališče! Metanje denarja skozi okno za mikroparcialni koristek...

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:


To moraš enačiti z zaprtjem luke Koper za čas gradnje (no, zmajnšanjem pretovora za 95% ali več) in izgubo posla v naslednjih letih, ker se bo promet preusmeril v Trst in na Reko. Rekel bi, da je izguba reda velikosti trenutno projektiranega 2. tira. Temu prištej še ceno za tale novi drugi tir in ugotovil boš, da je ta opcija dražja.


Načeloma popolno zaprtje niti ne bi bilo potrebno, ker Duhovnikov predlog predvideva dodatni tir od Kopra do začetka vzpona. Se pač najprej zgradi ta dodatni tir, nato pa se starega popravlja (enako velja za del od vrha klanca do Ljubljane). Zadeva se malo zakomplicira, ampak se da.

matijadmin ::

otago je izjavil:

Zakaj bi bila vizija Slovenije, torej naslednja najvecja investicija za 10 let, da smo tranzitna drzava?
Avstrijci so ze skoraj naredili obvoz preko Italije. Prepustimo visek Reki. Za 10mio dobicka Luke Koper in s.p. zaposlene v Luki se gre v milijardno investicijo...

Bolj smotrno bi bilo, ce drzava vsakeme gospodinjstvu da 5k za energetsko obnovo stavbe, se bi konkretno resetiralo gradbenistvo, ali pa solarne panele. In ce bi bila korupcija, bi vsaj nekaj tisoc folka imelo od tega. Pri tes6, ups 2.tir pa par prisklednikov. Teh 300 milijonov evropskih sredstev je tako vaznih, da bomo zapravili 1.3 milijarde.

Nasa vizija je vizija 20. stoletja, pase. Preusmerimo se v turizem, obnovljive vire, nekaj bolj trajnostnega. Ali pa znizajmo davke na zaposlene. Odprodajmo bodoce bancne luknje. Se da en kup stvari bolje naredit, le manj je moznosti za korupcijo.


Pišeš neumnosti, kaj?

Še nasprotniki obstoječega vladnega predloga tako ne mislijo, le vlada je, preden se je pgrela za novo korito.
Vrnite nam techno!

Joze_K ::

@ matijadmin
Delam v mednarodni trgovini, povezani s pristaniško dejavnostjo.


bi bilo čudno, če bi videl še drugo sliko...

Smrekar1 ::

memnon je izjavil:


Načeloma popolno zaprtje niti ne bi bilo potrebno, ker Duhovnikov predlog predvideva dodatni tir od Kopra do začetka vzpona. Se pač najprej zgradi ta dodatni tir, nato pa se starega popravlja (enako velja za del od vrha klanca do Ljubljane). Zadeva se malo zakomplicira, ampak se da.


Koliko tak pristop omeji promet in za koliko poveča stroške?

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

@ matijadmin
Delam v mednarodni trgovini, povezani s pristaniško dejavnostjo.


bi bilo čudno, če bi videl še drugo sliko...

Luka Koper je imela pred prihodom Časarja našparanega za krepko več kot polovico najdražje izvedbe 2. tira. Kje je končal denar, vemo.

Celotna panoga, ki je vezana na pristanišče nosi v blagajno. Logisti, proizvajalci in cel kup vpetih SME.
Vrnite nam techno!

memnon ::

Smrekar1 je izjavil:


Koliko tak pristop omeji promet in za koliko poveča stroške?

Težko rečt. Vsekakor bi ponoči vlaki lahko normalno vozili, čez dan pa bi se nekajurnim zaporam najbrž težko izognili.

Duhovnik svoj predlog ocenjuje na 600 milijonov. Vlada svojega na milijardo? (nisem prepričan). Razlika je kar velika. Pri tem je Duhovnik v svoj izračun vključil tudi obnovo večjega dela sedanjega tira (nisem prepričan kako je z vladnim predlogom).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: memnon ()

scipascapa ::

tukaj hoče vlade in ostala gamat nakrast nekaj 100 mio EUR.

pa sej nam/vam letno 100 mio EUR že pokradejo - > RTV PRISPEVEK.

Zgodovina sprememb…

Joze_K ::

matijadmin je izjavil:

Joze_K je izjavil:

@ matijadmin
Delam v mednarodni trgovini, povezani s pristaniško dejavnostjo.


bi bilo čudno, če bi videl še drugo sliko...

Luka Koper je imela pred prihodom Časarja našparanega za krepko več kot polovico najdražje izvedbe 2. tira. Kje je končal denar, vemo.

Celotna panoga, ki je vezana na pristanišče nosi v blagajno. Logisti, proizvajalci in cel kup vpetih SME.


Torej se popolnoma strinjava, da lahko Luka Koper ta "svoj" tir financira sama... saj bo od njega imela skoraj izključne koristi! Ne vem zakaj bi jaz kot davkoplačevalec se zapufal za 1,4 milijarde, da bo potem Luka lahko spet našparala 700 mio€, ki ga bo njeno nespametno vodstvo spet potrošilo za meglo... dolgovi pa ostanejo meni / zaradi investicije v TIR

marS ::

Prav zanima me kakšna vprašanja bodo za (če bo) referendum: :))
- ali se strinjate z vlado in njenim zakonom?DA/NE

jaz bi dal še:
- ste za gradnjo 2.tira? DA/NE
- ali naj Luka Koper financira 2.tir ali davkoplačevalci?

še kaj?
...no more heroes...
https://ilbis.com/

matijadmin ::

Joze_K je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Joze_K je izjavil:

@ matijadmin
Delam v mednarodni trgovini, povezani s pristaniško dejavnostjo.


bi bilo čudno, če bi videl še drugo sliko...

Luka Koper je imela pred prihodom Časarja našparanega za krepko več kot polovico najdražje izvedbe 2. tira. Kje je končal denar, vemo.

Celotna panoga, ki je vezana na pristanišče nosi v blagajno. Logisti, proizvajalci in cel kup vpetih SME.


Torej se popolnoma strinjava, da lahko Luka Koper ta "svoj" tir financira sama... saj bo od njega imela skoraj izključne koristi! Ne vem zakaj bi jaz kot davkoplačevalec se zapufal za 1,4 milijarde, da bo potem Luka lahko spet našparala 700 mioEUR, ki ga bo njeno nespametno vodstvo spet potrošilo za meglo... dolgovi pa ostanejo meni / zaradi investicije v TIR

Pa se ne strinjam. Ne želim se izrekati o sedanjem vodstvu, najbrž ima apetite po prepovedanih sadovih, a tako nespametnega vodstva, kot je bilo tedaj, bo težko še kdaj imela. Časar je namreč v zaporu. Do danes so investirali v prepotrebne notranje infrastrukturne obnove, posredno od celotne panoge pa bo zelo verjetno imel tudi proračun. Še to, morda se strinjava, da bi morali v tak projekt bolj domišljeno in premišljeno, z več sinergijami, brez madžarskega denarja ter ob bolj resno dodelani finančni konstrukciji.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

marS je izjavil:

Prav zanima me kakšna vprašanja bodo za (če bo) referendum: :))
- ali se strinjate z vlado in njenim zakonom?DA/NE

jaz bi dal še:
- ste za gradnjo 2.tira? DA/NE
- ali naj Luka Koper financira 2.tir ali davkoplačevalci?

še kaj?


To je bedarija, ki jo samo neumni ali pokvarjeni lahko predlagajo; naivni pa pograbijo.

Nihče ne vidi celotne panoge, oz. z njo povezanega preostalega gospodarstva, tu so izvozniki, uvozniki, domači, evropski, tuji, cel kup v logistiko vpetih SME, trgovina z energenti, surovinami, polproizvodi ... Samo slep tega ne vidi. Se pa strinjam, kar sem že davno v tej temi kot svoj gnev zapisal, da so obstoječa prizadevanja in kupčkanje parcialnih interesov (bolj kot politične volje) epsko škodljivih razsežnosti.
Vrnite nam techno!

Cervantes ::

Slovenska država je največja neumnost dvajsetega stoletja.
Sami sebi smo vse pokradli ali preprosto uničili.
In kitajci umirajo od smeha zaradi 27km Drugi Tir komedije.

nekikr ::

Nihče ne vidi celotne panoge, oz. z njo povezanega preostalega gospodarstva, tu so izvozniki, uvozniki, domači, evropski, tuji, cel kup v logistiko vpetih SME, trgovina z energenti, surovinami, polproizvodi ... Samo slep tega ne vidi.

Ker si daleč naokoli edini pameten, ti najbrž ne bo težko nas, neuke plebejce, podučiti o tem in predstaviti kakšne številke? Ker to, da bo FULJ boljš, majkemi, za vse daleč naokoli in tudi širše, govorijo vsi na vladi. Nihče pa nima niti ene številke, projekcije, nič. Samo meglo v stilu Slovenija 2050. Tako kot ministrica za zdravje pravi, da bo dodatnih X milijonov skrajšalo čakalne vrste. Potem pa naslednjih 10 minut mukoma išče prazno slamo, da jo mlati, ker odgovora na to nima. Torej, dragi genij, datumi, številke, procenti. To velja. Brez tega se pa kar sam zapufaj, ne vleci ostalih notri.

Joze_K ::

matijadmin je izjavil:


Nihče ne vidi celotne panoge, oz. z njo povezanega preostalega gospodarstva, tu so izvozniki, uvozniki, domači, evropski, tuji, cel kup v logistiko vpetih SME, trgovina z energenti, surovinami, polproizvodi ...


se strinjam, da bo panoga imela plus... torej naj panoga financira progo... vlada mogoče do nivoja višine davka na dobiček te panoge... volk in koza sita... vsak toliko, kolikor ima profita iz te mega investicije...

in še dodaten plus... če bi to gospodarstvo financiralo - večinsko - sem prepričan, da bi vrednost ibvesticije padla vsaj na polovico - sedaj, ko pa to financiram "jaz" oz. "slovenček", pa je popolnoma nepomembno, če je to cena 1,4 milijarde ali "samo" 600 milijonov!

In to je tisto - zaradi česar SEM PROTI!

Mr.B ::

nekikr je izjavil:

Nihče ne vidi celotne panoge, oz. z njo povezanega preostalega gospodarstva, tu so izvozniki, uvozniki, domači, evropski, tuji, cel kup v logistiko vpetih SME, trgovina z energenti, surovinami, polproizvodi ... Samo slep tega ne vidi.

Ker si daleč naokoli edini pameten, ti najbrž ne bo težko nas, neuke plebejce, podučiti o tem in predstaviti kakšne številke? Ker to, da bo FULJ boljš, majkemi, za vse daleč naokoli in tudi širše, govorijo vsi na vladi. Nihče pa nima niti ene številke, projekcije, nič. Samo meglo v stilu Slovenija 2050. Tako kot ministrica za zdravje pravi, da bo dodatnih X milijonov skrajšalo čakalne vrste. Potem pa naslednjih 10 minut mukoma išče prazno slamo, da jo mlati, ker odgovora na to nima. Torej, dragi genij, datumi, številke, procenti. To velja. Brez tega se pa kar sam zapufaj, ne vleci ostalih notri.

Pomembno je da obdržijo službe doler se pač ne upokojijo. SEdaj eni sedaj dobro služijo s svetovanjem in posobnimi zadevami, po možnosti za isto delovno mesto. Tem tudi ni skrbeti pozneje za pokojnine. Potem imap pa sicer iste fante v istih službah, samo da nimajo teh svetovslnih pogodb. Kdo bo pa potem tem plačal pokojnine, pa se vsaj sedaj še ne sprašujejo. Seveda pa ne bo možno izpplačati to kar si sedaj preračunajvajo, zato tudi ideja prvih s svetovalnimi pogodbami, da itak ne bo pokojnin.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

otago ::

Uradni podatek je, da ima Luka Koper cca. 10 mio eur dobicka.

Investicija je vredna 1.6m.

Ce imajo vsa druga panozna podjetja 30-50mio/l dobička, je to še vedno sfaljen projekt.

Prešli smo iz, kako bomo zgradili tir, v kaj je s tabo narobe, da ne podpiras slovenskega gospodarstva(2.tir)? Placala bi drzava, koristili pa zasebniki. 5 let po izgradnji pa bomo prodali SŽ DB, s koncesijo za opravljanje želežniškega prometa za 50 let za nekaj 100mio, ce bomo srecni.

-V porabi 1.6 milijarde evrov za projekt, preplacan, prepleten s korupcijo- pred samim začetkom.
- Gre za prevoznisko branzo, kjer so vozniki tovornjakov itak tujci, ki jih slovenski delodajalci izkoriscajo(mali bruto, placana kilometrina).
-Kjer sama branža naredi ogromno poškodb na vozišču, ogromno je emisij.
-Da ne omenim, da podobno fukcijo opravlja n bližnjih pristanišč.
-Avstrijski, italijanski prevozniki, železnice pa bodo tudi zagotovo prevzele del transporta z dokončanjem s Koralm Tunnel.
-Projekcije rasti tovora so lahko precej sfaljene. Se spomnite še kalkulacij cen premoga za TES6, vsi so sveto obljubili, da se bo projekt izplacal, zdaj imamo pa n*10mio izgube na leto.

Fikcija:
Zgradimo 2. tir, rast pretovora bo manjša kot napovedana. Zato se bo spustila cena, kajti tovor mora rasti. Bosance bodo nadomestili Bolgari ali pa Romuni. Vecja obremenitev infrastrukture za skorajda enak dobicek panoznih podjetij, povprecno slabse ali enake place zaposlenih.

@matijaadmin
Za manj denarja, vkljucno z korupcijo, lahko izgradimo tretjo razvojno os in poflikamo vecino regionalk. Denar bo pristal pri istih ljudeh, le da bomo vsi lahko koristili boljse cesten povezave v svoji okolici ali pa ko gremo nekam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Andrej51 ::

otago je izjavil:

Uradni podatek je, da ima Luka Koper cca. 10 mio eur dobicka.

Investicija je vredna 1.6m.

Ce imajo vsa druga panozna podjetja 30-50mio/l dobička, je to še vedno sfaljen projekt.

Prešli smo iz, kako bomo zgradili tir, v kaj je s tabo narobe, da ne podpiras slovenskega gospodarstva(2.tir)? Placala bi drzava, koristili pa zasebniki. 5 let po izgradnji pa bomo prodali SŽ DB, s koncesijo za opravljanje želežniškega prometa za 50 let za nekaj 100mio, ce bomo srecni.
...


Nekateri prav zavedno zavajate
1) Dobiček luke lani NI bil samo 10 mio. "V Luki Koper so lani ustvarili rekordnih 44,38 milijona evrov čistega dobička, kar je 37 odstotkov več kot leta 2015. " Vir:Delo
2)Cena drugega tira nikoli ni bila 1.6 milijarde, pa tudi 1.4 milijarde že vsaj 6 mesecev ni več (po zadnji oceni iz konca 2016 se drugi tir da zgradit od 900 miljonov-1.1 miljarde z tistim dodatkom za nepredvidena dela, brez pa 100 miljonov manj torej najcenejša verzija 800 miljonov(ne vem pa ali je to z DDV ali brez)).
3) SŽ ne bo nič DB kupu po 5 letih, ker se 49% tovornega prometa že zdaj prodaja(Za zdaj naj bi bili v igri štirje morebitni partnerji za SŽ - Tovorni promet,... Opravili smo skrbne preglede, zdaj potekajo pogajanja s partnerji. Zadeva bo razrešena do konca junija Vir:Finance)

Ne me narobe razumet, ljudstvo ima pravico odločat pri tako velikem projektu in referendum je lahko odlično orodje vendar imam občutek, da gre pri tem referendumu za nabiranje političnih točk.

Joze_K ::

Andrej51 je izjavil:


Nekateri prav zavedno zavajate


torej , če je tako profitabilno za Luko, panožna podjetja, prevoznike .. torej naj panoga financira progo... vlada mogoče do nivoja višine davka na dobiček te panoge... volk in koza sita... vsak toliko, kolikor ima profita iz te mega investicije...

AMPAK ne - rizika nobenega za podjetja, celoten dolg državi (torej tebi in meni), profiti pa podjetjem - KAJ NE RAZUMEŠ da tega jaz/on ne rabiva - ti/pa Matijaadmin - ki pa v tem osebne koristi vidita - pa na mrtvo tole zagovarjata - a veš prijatelj - moja osebna korist pa je, da ne dobim novega pufa

se pa strinjam z gradnjo, ampak po zgornji formuli !

TESKAn ::

Sej bo plačala luka - preko davkov, zaposlitev, dela, ki ga imajo druga podjetja zaradi luke in tako naprej. Če bi na tak način gradili vse prometne povezave (avtoceste, lokalne ceste in tako dalje), bi se še danes vozili z volovskimi vpregami po kolovozih.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mr.B ::

No tu imate letno poročilo Luke koper. Sedaj pa rašunajte, če ima Luka 20% letno rast, koliko let bi potrebovala za odplačilo dolga, če bi recimo v celoti prevzela investicijo drugega tira. Verjetno je 20% rast no kar zavidljiva, za kaj takega.
No po moje bi bil bolje obnavljati vse proge, da bi zdržale vsaj obremenitve, ki jih zdržijo Avstrijski in Italjsnaki tiri, pa vsaj hitreje "morda" bi prišli v Ljubljano.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

LeQuack ::

Čim prej referendum da se zavrne ta bedarija.
Quack !

PandaFlow2 ::

Luka rabi 2. tir da bo lahko povecevala rast in profitabilnost, ampak Luka ne bi prispevala evrov za 2. tir, ker potem ne bo profitabilna.

Nagradno vprasanje: koliko doktorjev ekonomije rabimo, da nam bo jasno kaj je za narediti?

TESKAn ::

Koliko doktorjev ekonomije rabimo, da bo jasno, kakšna je korist od podjetja, ki zaposluje 1.500 ljudi in da za plače 50M na leto?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Joze_K ::

TESKAn je izjavil:

Koliko doktorjev ekonomije rabimo, da bo jasno, kakšna je korist od podjetja, ki zaposluje 1.500 ljudi in da za plače 50M na leto?


ma eni ste definitvno glu(p/h)i...
saj nobeden tega ne osporava...
trdimo samo, da je to potreba enega podjetja in spremljajoče panoge in da bi bilo pošteno, da sodeluje (večinsko) pri financiranju tega kar rabi - država pa jim naj da oprostitev davka na dobiček (pa magari celo DDVa) in dividend iz naslova lastništva - kar je tisto kar ima država koristi od firme.

A če imaš ti firmo ti bo država tudi kupila npr. gradbene stroje, pa tovornjake,... ali pa CNC stroje,... ? Boš dosti srečen ko boš tole lahko odpisal kot investicijo...

tile pa gre "samo" za 1400 milijonov € je pa samo po sebi umevno, da bomo vsi to plačali, a ne?

trnsy ::

LAhko pa rečem, da Janša bi to razdelil tako da bi zvozli, leva stran je pač leva stran in Pahorjeva administracija je bila pametnejša od Kitajcev teš pa so tudi za svoje pozicije na narod oziroma križ naroda spravli. vsekakor se kristalizira kaj je slovenska politika in slovenski mediji, oni naredijo bolje kot veliki vse česar se lotijo. In SMC je vse kar je storil v Sloveniji pokazal samemu sebi svoje mesto. Jaz še vedno z nasmehoim na obrazu gledam to deželico, razlog pa je moj.

Mr.B ::

TESKAn je izjavil:

Koliko doktorjev ekonomije rabimo, da bo jasno, kakšna je korist od podjetja, ki zaposluje 1.500 ljudi in da za plače 50M na leto?

Ajde dejno 1 Miljarda/50 miljonov = 20 let
Ajde dejno 1,6 Miljarda/50 miljonov = 32 let

Pomoje obstaja poslovni model. Slovenska dr#ava zgradi, mesečne obroke odplačuje Luka Koper, po dvajsetih letih je Luka koper lastnik teh tirov.

PS: še vedno premalo za pokojnine zaposlenih v primorski regiji, se kljub teh 50 miljov nabranih...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Wrop ::

Firme od Logatca pa do Tolmina bi si tudi zaslužile kako avtocesto za 1500 milijonov, da si skrajšajo in olajšajo pot. Ni hudič, da imajo tudi vse te firme vsaj 50 milijonov dobička pred davki. Pa še precej več ljudi bo od krajše vožnje in boljše povezanosti imelo kaj.

TESKAn ::

Joze_K je izjavil:


A če imaš ti firmo ti bo država tudi kupila npr. gradbene stroje, pa tovornjake,... ali pa CNC stroje,... ? Boš dosti srečen ko boš tole lahko odpisal kot investicijo...

Za firmo, kjer delam, je država zgradila ceste in avtoceste, da lahko furamo material sem in izdelke ven. In da se lahko jaz pripeljem na delo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Joze_K ::

TESKAn je izjavil:


Za firmo, kjer delam, je država zgradila ceste in avtoceste, da lahko furamo material sem in izdelke ven. In da se lahko jaz pripeljem na delo.


a država je zgradila SAMO ZA POTREBE tvoje firmo ceste in avtocesto...opa fant,.. pol si pa res v firmi na nivoju... tole je pa moglo še več koštat kot bo tale drobiž za 20 km železnice...

TESKAn ::

A bo po teh 20 km železnice samo luka koper vozila?
In cesta ni samo za firmo, bi bila pa precej slabša ta cesta, če firme ne bi bilo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()

Modri dirkač ::

Najbolje, da se Luko Koper ovira tako dolgo, da bo čez nekaj let ves tovorni promet stekel preko Trsta in Rijeke, luko pa lepo v stečaj.
Vse kar bo nam ostalo je en kup tranzitnih kamionov iz Italije in Hrvaške, en kup nezaposlenih in še ena regija v stilu Bele krajine, Prekmurja ipd.

Če bo Slovenija hotela igrati kakršnokoli gospodarstko vlogo v bližnji ali daljnji prihodnosti, bo potrebno še precej več infrasturkutre zgradit/prenovit, kot pa samo drugi tir, drugače nas bodo počasi in sigurno prehiteli levo in desno.
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

TESKAn je izjavil:

A bo po teh 20 km železnice samo luka koper vozila?
In cesta ni samo za firmo, bi bila pa precej slabša ta cesta, če firme ne bi bilo.


Ne ne bo se samo za Luko Koper vozilo. Še 100 ljudi se po peljalo iz Kopra v LJ v službo in nazaj.
Za ta denar je verjetno bolje, da se zgradi kak del avtoceste več. Pri avtocestah neposredno profitira več ljudi.

Modri dirkač ::

Wrop je izjavil:

TESKAn je izjavil:

A bo po teh 20 km železnice samo luka koper vozila?
In cesta ni samo za firmo, bi bila pa precej slabša ta cesta, če firme ne bi bilo.


Ne ne bo se samo za Luko Koper vozilo. Še 100 ljudi se po peljalo iz Kopra v LJ v službo in nazaj.
Za ta denar je verjetno bolje, da se zgradi kak del avtoceste več. Pri avtocestah neposredno profitira več ljudi.

Kaj pa ko bi ljudi spravili iz ceste na tire in poskrbeli, da so v 45min do max 1h v LJ?
Everybody lies!

TESKAn ::

Ja, dejmo na AC še nekaj več kamijonov, ker jih še ni dovolj.
Pa ko že omenjaš cesto od Logatca do Tolmina, si se kaj vozil zadnjih nekaj let tam čez? So jo precej nadgradili in jo še nadgrajujejo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

DuleKrtola ::

Najbolje, da se Luko Koper ovira tako dolgo, da bo čez nekaj let ves tovorni promet stekel preko Trsta in Rijeke, luko pa lepo v stečaj.


Eh, "2. tir" ni enako "obstanek luke koper". Če ga ne bo, bo pač promet isti, le rasti ne bo. Tako da dejansko ni vprašanje, če država lahko pokrije investicijo s prihodki od raznih davkov povezanih s celontim sistemom tranzita. Vprašanje je, če bo SAMO POVEČANJE teh prihodkov pokrilo investicijo, ker samo v tem primeru davkoplačevalci ne boste v izgubi.

In tistim, ki jamrate da Slovenija rabi sodobne železnice: Se popolnoma strinjam, ampak zaradi 20km slepega tira ne bojo začeli vozit TGVji kar po celi državi.

ahac ::

naj panoga financira progo

Zakaj pa razne panoge ne financirajo tudi avtocest?
Pa šol? Saj oni rabijo izobražene ljudi, jaz jih ne...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Joze_K ::

ahac je izjavil:

naj panoga financira progo

Zakaj pa razne panoge ne financirajo tudi avtocest?
Pa šol? Saj oni rabijo izobražene ljudi, jaz jih ne...


rabiš, rabiš... da ti bodo za penzijo delali ker bo politika ves denar skozi megaprojekte zapravila...očitno ne vidiš še druge plati zgodbe...

nekikr ::

Vsaka panoga, ki bo rabila svojo avtocesto, jo bo morala kriti sama. Če jaz rabim svoje letališče, ga bom moral plačati sam, ne bo mi ga plačala država. Tisto, kar je v uporabi za vse, pa ne paše v to debato, ne delaj se norca ahac.

TESKAn ::

Proga bo tudi v uporabi za vse.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mr.B ::

Modri dirkač je izjavil:

Najbolje, da se Luko Koper ovira tako dolgo, da bo čez nekaj let ves tovorni promet stekel preko Trsta in Rijeke, luko pa lepo v stečaj.
Vse kar bo nam ostalo je en kup tranzitnih kamionov iz Italije in Hrvaške, en kup nezaposlenih in še ena regija v stilu Bele krajine, Prekmurja ipd.

Če bo Slovenija hotela igrati kakršnokoli gospodarstko vlogo v bližnji ali daljnji prihodnosti, bo potrebno še precej več infrasturkutre zgradit/prenovit, kot pa samo drugi tir, drugače nas bodo počasi in sigurno prehiteli levo in desno.

Malo si pozen, tkarat ko bo "pa magar začnemo jeseni graditi", bodo Italjani, avstrijci in ostali že zdavnaj obvozili. Verjetno.
Pustimo da imamo težave z nosilnostjo tirov. Tako da ja, potrebuješ obnovitev cele železniške infrastukture, ker samo do divače, je res en k.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Wrop ::

Modri dirkač je izjavil:


Kaj pa ko bi ljudi spravili iz ceste na tire in poskrbeli, da so v 45min do max 1h v LJ?


In kako se bo to z drugim tirom za 1,5 milijarde to doseglo? Četudi bi se to lahko, imaš še vedno od Kopra do Lj dobro uro vožnje. Torej isto kot sedaj z avtom oz. avtobusom. Realno bo pridobil samo železniški tovorni promet. Ne verjamem da bo železniški potniški promet po drugem tiru trajal dobro uro od Kopra do Lj. Torej, da se bo čas potovanja zmanjšal iz 2:30 na 1:30 ure. Za 1500 milijonov €, lahko drugi prebivalci precej več pridobijo kot bi pridobili z drugim tirom. Do KP imaš minimalni čas potovanja cca dobro uro, npr. do Tolmina imaš slabi dve. Za isto razdaljo.

Wrop ::

TESKAn je izjavil:

Ja, dejmo na AC še nekaj več kamijonov, ker jih še ni dovolj.
Pa ko že omenjaš cesto od Logatca do Tolmina, si se kaj vozil zadnjih nekaj let tam čez? So jo precej nadgradili in jo še nadgrajujejo.


AC komot poberejo še nekaj več kamionov. DARS pa komot število kamionov regulira s cenami.

Cesta od Logatca pa do Tolmina je cca 70 km. Od tega se je prenovilo in se prenavlja od Dolenje Trebuše pa do Želina. Cca 12 km ceste. Cel projekt je bil ocenjen na 21 milijonov €. Po tistem novem delu se človek vsaj normalo lahko vozi (brez bojazni, da te na kakem ozkem ovinku kamijon pahne v Idrijco). Povprečna hitrost pa se je na tistem delu verjetno zvišala iz 50 km/h na 70 km/h. Za dobrih 20 mio €. Kaj bi lahko šele naredili z 200 mio €? Ostalih 1000 milijonov pa bi šlo lahko še v druge kraje, ki imajo podobne probleme. Samo ne, bolj je važen 27 kilometerski 2. tir za 1500 milijonov, ki prinese koristi predvsem enemu podjetju, pa petim turistom na dan.

Fritz ::

Glede na stanje v SŽ in na mešetarjenje v Luki Koper, bi morda res bilo najbolje, če ju država (nesposobna kot je) proda DB-ju pa naj si ta sam zgradi novo progo. Zadrži se manjšinski delež, ki omogoča nadzor nad tem kaj se v podjetjih dogaja.

Koper, Trst in Reka skupaj ne dosežejo prometa enega Rotterdama ali Hamburga. Dela ni samo dovolj temveč preveč za kapacitete vseh treh. Za nadaljnjo rast tako eni kot drugi in tretji potrebujejo boljše prometne povezave in širjenje luške infrastrukture.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Malajlo ::

Le kaj so razmišljali leta 1850, ko je nekdo dal idejo, da bi železnico z Dunaja na morje potegnil ... Obenem je največji izziv bil ravno barje in najvišja točka trase v Postojni. Budale, res ...
Drugi tir rabimo (ne vzporedni). Samo cena in partnerji so vprašljivi. Madžarov ne maram v infrastrukturnem projektu. Naj si naredijo progo do Reke.
Sploh pa izgleda, da bo višina investicije počasi narasla na dve mrd. Sodeč po komentarjih, vsak še malo doda. Izhodiščna cena je bila pa slaba mrd. S tem da bi polovico dobili iz EU. Kaj je narobe s slabo dvajsetino cene naših AC (ki so menda katastrofa)?

nekikr ::

Edina budala je tisti, ki ne razume, da za 1,4 milijarde ne dobimo drugega tira po celi Sloveniji za vse ampak 20km dodatne proge za eno samo firmo, ki tega niti ne rabi in še nekaj časa ne bo (po lastnih podatkih, če jih ne prebereš tako senzacionalistično kot to ponujajo mediji in vlada) niti tega sama nikoli in nikdar ne bo mogla poplačati. Potem to enači z avtocestnim križem, celotno železnico, pa še s čim. In dokler se na projekt gleda tako, je očitno, da ga ne smemo speljati. Nepismeni bebci in ljudje, ki ne znajo seštevati govorijo o tem, da bo za vse fulJ boljš, majkemi.

bbbbbb2015 ::

nekikr je izjavil:

Vprašanje je samo, kdo bo posodil eur za financiranje takega norega projetka.

Nihče ne bo posodil, so že povedali naši vrli umotvori. Rekli so, da če ne bo dala Evropa (ki ni tako neumna, da bi dala za tak projekt), potem bomo pa iz proračuna vzeli. Precej očitno je, da je tole novi TEŠ, kjer bodo vsi pri koritu prišli do lepih nagrad.


Morda je na tem mestu umesatno vprašanje, "kdo" je ta Evropa?

Na kratko, to smo (zopet) mi vsi. Denar iz "Evrope" pride tako, da mi vplačamo "Evropi", t.j. R Slovenija plača na račun v Bruselj keš. Torej, če smo prepričali "Evropo", smo dejansko prepričali sebe.

Da ne bi kdo mislil, jao, kako bomo zdaj nategnili "Evropo".

Mr.B ::

Dokler smo bruto prejemniki, bo verjetno ok.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nekikr ::

En del bomo dali sami, en del Evropa, tretjega dela pa sploh ne bomo dali, ker bo dala ECB posojilo. Nekako ljudje ne razumejo tega stavka najbolje. Se pravi, da je naš lastni del naš del, evropska sredstva so naš denar, posojilo je pa treba enkrat vrniti. Počasi bi lahko spet matematiko in ekonomijo začeli poučevati, saj nista bili tako slabi.
««
5 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297136 (2167) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6211004 (8457) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845132 (38373) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385766 (4412) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636777 (30850) DuleKrtola

Več podobnih tem