» »

Toyota in Uber postala partnerja

Toyota in Uber postala partnerja

Slo-Tech - Toyota misli resno s samovozečimi avtomobili in ekonomijo deljenje, kažejo njene zadnje investicije. Potem ko so lani najavili 50-milijonsko investicijo v avtonomna vozila, so sedaj napovedali še strateško partnerstvo z Uberjem. Vanj bodo vložili nerazkrito količino denarja, a naj bi po neuradnih informacijah šlo za manj kot 100 milijonov dolarjev.

Ideja je voznikom Uberja ponuditi Toyotina vozila, ki bi jih ti imeli na lizing in odplačevali iz prihodkov z vožnjo za Uber. Projekt naj bi začel brcati v drugi polovici letošnjega leta, sprva pa bo zaživel v ZDA. To pa še zdaleč ni edino tovrstno partnerstvo, saj v zadnjem času proizvajalci vozil kar tekmujejo, kdo bo več vložil v tovrstne projekte. General Motors vlaga v Lyft, Apple vlaga v kitajsko verzijo Uberja z imenom Didi, svoja samovozeča vozila sestavlja celo sam Uber. Zabavi so se minuli mesec pridružila še podjetja Google, Ford, Uber, Volvo in Lyft, ki so ustanovila konzorcij za razvoj avtonomnih vozil.

Nekaj podobnega Uberjevemu in Toyotinemu modelu sta že postavila General Motors in Lyft, kjer lahko vozniki avtomobile najemejo za 100 dolajev mesečno in 12 centov po prevoženem kilometru. Uber pa trenutno v nekaterih mestih že ponuja najem vozil za 210 dolarjev na teden. Nova Toyotina storitev bo te možnosti dopolnila, dodajajo.

9 komentarjev

matobeli ::

Tale Uber sistem mi vedno bolj na nek socialistični kapitalizem vleče:D

pegasus ::

Edino prav. Jaz to hočem. Upam da bo kmalu tudi tam kjer ni tako gosta poseljenost kot v ameriških velemestih ...

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Edino prav. Jaz to hočem. Upam da bo kmalu tudi tam kjer ni tako gosta poseljenost kot v ameriških velemestih ...


Kar ti hočeš ni nujno prav za vse.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matobeli ::

Kdo pa omenja da bo Uber za vse? Samo če se strinjaš z pogoji uporabe lahko koristiš ta servis, kot pač pri vsaki stvari.

Slovenija bi bila lahko čudovit poligon za vse sorte neumnosti/investitorjev, tako pa se raje ukvarjamo z npr. kvotami. Da slučajno ne bo kdo prikrajšan za svoj košček pogače.

buttplugs ::

Unknown_001 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Edino prav. Jaz to hočem. Upam da bo kmalu tudi tam kjer ni tako gosta poseljenost kot v ameriških velemestih ...


Kar ti hočeš ni nujno prav za vse.

Kar Uber dela, ni pošteno do konkurence.

cjen ::

(ta) konkurenca pa ni postena za nas... oz ni primerna.

npr. nocni primestni busi..... ne obstajajo, taxi stane 20EUR, prvi bus ob 6ih.
kje je zdaj tvoja konkurenca za nekega studenta, ki je sel ven?

no.. pa da ne bo protiargument da so to rovte..... to je recimo relacija Ljubljana - Kamnik (najbolj poseljeno suburbano obmocje v Slo).
taxi ti racuna 20EUR,ce se zmenis... seveda (kar pomeni brez racuna).
pa se to... ce gres ven s kolegi s faxa, pomeni, da to niso kamnicani, kar pomeni da si edini, ki rabis prevoz domov v tej smeri...
prevoz te posledicno stane 20EUR (brez racuna).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cjen ()

buttplugs ::

Tudi Uber bi te pri nas stal po ceni 20EUR.
Kajti EU se napram US vsaj na videz trudi odgnati monopoliste/lobiste. Pri nas je moral T2 dvigniti ceno za svoje storitve, saj je bil nekonkurenčen, ko je šel pod ceno. Enako bi se zgodilo z Uberjem. That's why še vedno ni Uberja pri nas. Razen omenjenega, pri nas ni nobene druge bistvene ovire, da Uber ne bi deloval tudi pri nas.

nekikr ::

Seveda bi lahko bil cenejši. Za njih zakoni ne veljajo, kar pomeni, da so lahko cenejši. Tudi zobozdravnik bi lahko bil cenejši, če zakoni o nevarnih odpadkih, higieni in še 100 drugih za njih ne bi veljali.

cjen ::

Se strinjam z obema. Ampak dokler Uberja ne bo v Slovenijo, bo stanje ostalo takšno kot je. Če zna taxist v Ljubljani slovensko je že redkost, ulic razen glavnih tudi ne poznajo, avtomobili so večinoma bolj zjahani kot povprečni avtomobili, med vožnjo so pol časa na telefonu, vozijo brez vsakršnih koli pravil (polne črte, semaforji, smerniki,...), račune izdajajo tako tako, plačani so pa verjetno minimalca (ali pa še to ne).
Zdaj ...ne vem na katere zakone ciljaš, ampak polovico teh avtomobilov ne bi naredilo tehničnega pred 5imi leti, ne pa vsako leto 2x, oz kakor piše v zakonu. Davka tudi prikažejo verjetno pol manj kot bi ga morali, potnike imamo zavarovane praktično vsi vozniki,...
Skratka, jaz ne vidim neke prednosti o podpiranju tega sistema v takšnem stanju kot je.

Pa še ocenjevanje voznikov/vožnje pri Uberju. Pomislite, če bi ocenjevali izkušnjo z zdajšnjimi ljubljanskimi taxisti :).
+ da ne rečem, da so vse moje erasmus kolege nategnili (10€, Glavna postaja - Rožna dolina), da o upokojencih sploh ne govorim.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uber in Lyft povzročata več onesnaževanja in zastojev, kot jih odpravljata

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
377102 (4257) MrStein
»

General Motors predstavil avtonomno vozilo za urbani potniški prevoz Origin

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
83502 (2181) stara mama
»

Uber toži Kalifornijo: naši delavci niso zaposleni!

Oddelek: Novice / Tožbe
96497 (5501) jype
»

New York: prosti trg ne deluje, regulacija Uberja je potrebna

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
479564 (7393) PaX_MaN
»

General Motors investira v Lyft in želi samovozeči avtomobil

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
136779 (5893) Spajky

Več podobnih tem