Slo-Tech - Morda se res ne sliši tako tendenciozno kot pristanek na Luni, a te dni lahko vsak dan ob 5.00 spremljamo, kako se piše zgodovina, ko Googlova umetna inteligenca premaguje najboljšega igralca goja. AlphaGo je tudi danes igral izvrstno in dobil tudi drugo igro proti Leeju Sedolu.
Včerajšnjo igro je AlphaGo dobil tudi zaradi nekaj napak oziroma slabše odigranih potez, kjer bi se Lee Sedol moral odzvati bolje. Na začetku igre je bil v boljšem položaju, v zadnjih 20 minutah pa je zapravil obetaven položaj in moral igro predati. Danes že od samega začetka ni bilo dvoma o zmagovalcu, saj je imel AlphaGo igro ves čas pod nadzorom. Lee je po igri povedal, da ni imel niti enkrat občutka, da bi bil v prednosti in da je osupel nad igro računalnika. Ustanovitelj DeepMinda, ki je spisal AlphaGo, danes pod okriljem Googla, Demis Hassabis, je povedal, da so izjemno zadovoljni z nivojem igre, ki ga je prikazal AlphaGo. Posebej navdušuje dejstvo, da je prikazal tudi nekaj inovativnih potez, ki jih človeški igralci v danih situacijah skoraj zagotovo ne bo storili. Tudi ta partija se je končala s predajo.
Poznavalci so pohvalili AlphaGojevo igro, ki je izjemno napredovala od dvoboja z evropskim prvakom Fanom Huijem oktobra lani. Njegovo igranje preseneča vse, še najbolj pa verjetno prav Leeja Sedola, ki je pred dvobojem glasno napovedal zmago 5:0 ali vsaj 4:1 - sedaj pa je prvi partiji izgubil. Dvoboj se bo nadaljeval v soboto in nedeljo, zadnja igra pa bo na sporedu v torek. Igre se vsak dan začenjajo ob 5.00 po slovenskem času in trajajo okrog štiri ure, skupaj z angleškim komentarjem pa si jih lahko ogledate na YouTubu. Če bo sobotno tekmo AlphaGo dobil, bo že okronan za prvaka.
Da računalniki igrajo igre, ni nič nenavadnega. Šahirajo že 20 let bolje od nas. Go je pomemben zato, ker ima igra tako veliko možnih potez in postavitev, da računalnik ne more preračunati optimalne poteze. Zato so se znanstveniki osredotočili na razvoj nevronskih mrež, ki so se učile z analizo človeških iger in kasneje z igranjem proti sebi. Od AlphaGoja pričakujemo veliko, saj ne le da se uspešno kosa v tipično človeški igri, kjer neumne oziroma ozko specializire umetne inteligence načeloma ne dajejo dobrih rezultatov. Predvidevajo tudi, da bo med igrami naredil kakšno inovativno poteze, na katero se človek en bi spomnil, s čimer bo prispeval v zakladnico znanja o goju.
Umetna inteligenca je torej tu. Razlika od filmske je zgolj ta, da je prilagojena specifičnemu problem in da ko postane dovolj domača, izgubi prizvok umetna. In tako imamo danes telefone, ki so samo še pametne, ne pa umetni.
Novice » Znanost in tehnologija » AlphaGo v goju proti človeškemu prvaku vodi 2:0
49106 ::
Kako sploh lahko govorimo o AI, če program ni sposoben "pogledati ven iz škatle"? Kalup ni merilo inteligence, temveč stroja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
antonija ::
A ne igrata samo 5 iger? Prvi ki pride do 3 zmaga?
Obe igri ki sta jih odigrala sta bili vrhunski. V prvi je Lee bil precej agreciven, in sta se sklofala ze takoj po otvoritvi. Kompjuter je lepo odgovarjal in na koncu Leeja zmlel da je predal. Druga igra je bila nasprotje, Lee je igral izjemno konzervativno. Nic kaksnih spektakularnih napadov, vse pocasi in z andahtjo. Kljub temu ni imel sans, ker ga je komjuter samoiniciativno sel razbit brez da bi cakal na napako :) Lee spet predal. Superca za gledat.
Obe igri ki sta jih odigrala sta bili vrhunski. V prvi je Lee bil precej agreciven, in sta se sklofala ze takoj po otvoritvi. Kompjuter je lepo odgovarjal in na koncu Leeja zmlel da je predal. Druga igra je bila nasprotje, Lee je igral izjemno konzervativno. Nic kaksnih spektakularnih napadov, vse pocasi in z andahtjo. Kljub temu ni imel sans, ker ga je komjuter samoiniciativno sel razbit brez da bi cakal na napako :) Lee spet predal. Superca za gledat.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Highlag ::
Ne vem če je tole ravno UI. Vsaj ne tako kot si jo jaz predstavljam. Zadeva je program, ki zna zelo dobro rešiti eno vrsto problema. Rahlo dvomim, da bi ta nevronska mreža dobro igrala recimo šah. Vsaj ne takoj. Ko bi se sprogramirala za nov problem - šah, bi bila ponovno začetnik v GO-ju. Ker nevronska mreža ni tako velika, da bi nove probleme lahko hranila v "ločenem" omrežju. Mislim, da smo tu še precej v prednosti.
Never trust a computer you can't throw out a window
antonija ::
Rahlo dvomim, da bi ta nevronska mreža dobro igrala recimo šah. Vsaj ne takoj.In to se razlikoje od cloveka... kako ze? Dokler se ne naucis, ne znas.
Se pa strinjam da Turingovega testa zadeva ne prestane, ker je njen odziv prevec omejen na eno okolje (igranje go-ja). Hudic bo ko dobimo nekaj kar bo prestalo turingov test, takrat bojo pa vsi fearmongerji zagnali tako paniko da se bo kar kadilo
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
antonija ::
Hvala z apojasnilo. Se pravi v vsakem primeru dobimo 5 vrhunskih partij. A zna kdo najdet po kaksnih pravilih igrata? Jaz sem nasel samo da igrata ko kitajskem stetju, nisem pa nikjer zasledil casovnih pravil.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Qcube ::
Elon Musk je rekel da ni pričakoval še 10 let da bo računalnik premagal človeka, in vsi ostali Go strokovnjaki tudi.
korenje3 ::
Kako sploh lahko govorimo o AI, če program ni sposoben "pogledati ven iz škatle"? Kalup ni merilo inteligence, temveč stroja.
vsi smo v kalupu, samo naš je malo večji.
pač so to začetki umetne inteligence. dejstvo da se program sam uči igre kot je go, praktično iz nule na poglagi nekih pravil, in da se razvija je že velik napredek. naslednji korak bo mogoče umetna inteligenca na podlagi vida ali pa zvoka in podobne zadeve...
alphago se je recimo učil goja, ki je ekvivalent človeškemu igranju goja za 600 let.
Ne vem če je tole ravno UI. Vsaj ne tako kot si jo jaz predstavljam. Zadeva je program, ki zna zelo dobro rešiti eno vrsto problema. Rahlo dvomim, da bi ta nevronska mreža dobro igrala recimo šah. Vsaj ne takoj. Ko bi se sprogramirala za nov problem - šah, bi bila ponovno začetnik v GO-ju. Ker nevronska mreža ni tako velika, da bi nove probleme lahko hranila v "ločenem" omrežju. Mislim, da smo tu še precej v prednosti.
bi znala igrat šah, samo naučiti bi se ga morala prvo. kot sem že napisal v prejšnjem postu, alphago ima za 600 let človeških izkušenj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
antonija ::
V čem se to razlikuje od naprimer zmag računalnika v šahu?V tem:
But as simple as the rules are, Go is a game of profound complexity. There are 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000
,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000
,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 possible positions—that’s more than the number of atoms in the universe, and more than a googol times larger than chess.
EDIT: It's unbruteforceable ;)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: antonija ()
korenje3 ::
"ai" za šah (deep blue) sploh ni bil ai, ampak računanje vseh možnih sekvenc. medtem ko je to eden prvih resničnih ai programov, ki se dejansko uči. mislim da je eden že prej naredil program, ki se je naučil igrati mario.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
DamijanD ::
Ne vem če je tole ravno UI. Vsaj ne tako kot si jo jaz predstavljam. Zadeva je program, ki zna zelo dobro rešiti eno vrsto problema. Rahlo dvomim, da bi ta nevronska mreža dobro igrala recimo šah. Vsaj ne takoj. Ko bi se sprogramirala za nov problem - šah, bi bila ponovno začetnik v GO-ju. Ker nevronska mreža ni tako velika, da bi nove probleme lahko hranila v "ločenem" omrežju. Mislim, da smo tu še precej v prednosti.
Dejansko do tega manjka (če še ni) samo ena pred nevronska mreža, ki bi ugotovila, da je šah nekaj čisto drugega in bi začela z učenjem "ločeno" omrežje... In potem naslednji korak je še to, da bi bil sistem sposoben hkrati uporabljati izkušnje in znanje iz različnih omrežij. Takrat pa bo zadeva že splošno uporabna.
Me prav zanima kaj bo naslednji korak AlphaGo-dejansko bi bilo kul, če bi to isto mrežo naučili še šah in ostale igre (torej, da bi hkrati znala šah in go in...)
korenje3 ::
šah ni zanimiv, ker je preveč omejen s številom potez. bilo bi pa fino če bi se naučil igrati league of legends ;)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Mr.B ::
Manjka samo iterpreter med nekaj kar je deep blue in tole škatlo. Torej če se sprogramira novi stroj ki bo delal enako učinkovito v šahu in bosta znala med sabo komunicirat ? ok res je seveda vprašanje kaj si bosta izmenjevala oziroma katere dele bosta imela skupne. Tu se potem lahko postane problem, če se med seboj poveže đe kaj drugega.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
nokkj ::
Koliko sem jaz razbral, je danes ves čas vodil Lee, do usodne napake, ki jo je naredil, ko je bil že na dodatnem času in pod časovnim pritiskom...
sandmodnigga ::
korenje3 ::
Koliko sem jaz razbral, je danes ves čas vodil Lee, do usodne napake, ki jo je naredil, ko je bil že na dodatnem času in pod časovnim pritiskom...
po mojem štetju je bilo do sredine igre izenačeno z rahlim vodstvom programa, v zadnji tretjini je program prevzel zanesljivo vodstvo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
DamijanD ::
Koliko sem jaz razbral, je danes ves čas vodil Lee, do usodne napake, ki jo je naredil, ko je bil že na dodatnem času in pod časovnim pritiskom...
Glede na post konferenco se Lee ne strinja s tem.
Drugače bi pa dober znak za umetno inteligenco bil tudi tak preizkus: Imamo AlphaGo (torej nevronsko mrežo), ki zna igrat šah. Začnemo s partijo in v določenem trenutku (po 5ih potezah npr) spremenimo pravila igre (npr. konj ni več 2x1, ampak 3x1; vzamejo lahko samo močnejše figure;...). Trenutno mislim, da bi se človek hitreje prilagodil na novo "okolje". (Seveda pa to za deepblue in podobne ne bi veljalo, ker ko bi spremenili vzorce posameznih figur bi z nezmanjšano hitrostjo preračunaval dalje)
Webeg ::
Mene bi pa zanimala igra med Deep Blue in AlphaGO v šahu.
In v koliko časa, če sploh, bi lahko prišel do konstantnih izenačenih party šaha proti Deep Blue.
IE: vsako igro konča v stalemate.Bruteforce vs machine-learning.
In v koliko časa, če sploh, bi lahko prišel do konstantnih izenačenih party šaha proti Deep Blue.
IE: vsako igro konča v stalemate.Bruteforce vs machine-learning.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Webeg ()
Ghenghiz ::
Mene bi pa zanimala igra med Deep Blue in AlphaGO v šahu.
In v koliko časa, če sploh, bi lahko prišel do konstantnih izenačenih party šaha proti Deep Blue.
IE: vsako igro konča v stalemate.Bruteforce vs machine-learning.
Deep Blue (Elo ~2800) ze dolgo ni vec relevanten - zdaj je to Stockifsh (Elo ~3400) ampak tudi ta je brute force s hevristicno evaluacijo vmesnih konfiguracij sahovnice. Glede na to, da zna gledat vsaj slabih 20 potez naprej, povprecna igra pa traja okoli 40 potez, se mi zdi, da bi bilo pomojem brute force zelo tezko premagat s pristopom, ki ga AlphaGo uporablja za go. Bi se pa z UI kot je AlphaGo dalo hevristicne pogoje optimizirat, ce tega Stockfish ze ne pocne sam (kot vem, naj bi znal pri evaluaciji pozicij upostevat prejsnje rezultate).
Pri spopadih bi bila pomembna tudi casovna pravila, ker se nekateri pristopi seveda bolje odrezejo od drugih pri skopo odmerjenem casu. Stockfish si vcasih konkretno premisli po nekaj sekundah, ko naleti na kaksno zelo ugodno vmesno pozicijo, AlphaGo pa je tudi kar konkretno izkoristil ves cas, ki ga je imel med igrami na voljo.
avister ::
Dokler se škatla ne bo zavedala, da igra igro go/šah/damo, ali pa mogoče celo vozi avto, predpisuje recepte in pomaga odvisnikom od spletnih igric ... toliko časa bomo civilizacijsko v prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: avister ()
Kandidat ::
Pogosta je predstava, da bo umetna inteligence nekakšna napaka oz. upor računalnika. Kot pravite, ko škatla ne bo hotela več ubogati oz. bo presenetila z vsesplošno inteligenco. Ampak jaz mislim, da se bo zgodilo drugače. Ljudje jo bodo povsem zavestno sprožili. To bo velik projekt s točno določenim ciljem. Sklepam, da se bodo (izbranci) poskušali že takoj na začetku povezati/nadgraditi z UI. No, mogoče se pa že dogaja na bolj tih način.
avister ::
Kaj stori umetna inteligenca, ko se vidi v "digitalnem ogledalu" :)
Popravi si frizuro :)
Popravi si frizuro :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: avister ()
AC_DC ::
Kot je še rekel Kasparov/Kramnik: Computers are superior in tactics.There is nothing more to say.
2 leti nazaj:
http://www.wired.com/2014/05/the-world-...
2 leti nazaj:
http://www.wired.com/2014/05/the-world-...
WarpedGone ::
Go je pomemben zato, ker ima igra tako veliko možnih potez in postavitev, da računalnik ne more preračunati optimalne poteze
Narobe.
Računalnik ne more naračunat optimalne poteze na BUTAST način (groba sila == brute force == preverjanje vseh možnih kombinacij).
Lahko pa naračuna optimalno potezo na kak bol pameten način, ki dovolj zreducira kominatorični prostor, da lahko tega (dovolj podrobno) preišče v obvladljivem času.
Cel point je v razvoju algoritmov, ki obvladujejo kombinatorično neobvladljive probleme.
Dokler algoritma nimaš, je problem neobvladljiv (tako je bilo s šahom, tako je bilo z gojem). Ko razviješ dovolj "pameten" algoritem, postane problem obvladljiv.
Pamet je lahko vsajena al pa avtomatsko odkrita na načine, ki so bili vsajeni v način učenja.
(Se trenutno ubadam s problemom, ki je lahklo kombinatorično še težji od goja (nima zgornje omejitve velikosti), pa vseeno kompjuter najde skorajda al pa optimalno rešitev. Seveda ne z brute-force ampak drugačnimi načini preiskovanja.)
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
In kako veš, da je res optimalna?
Ker je boljša od drugih?
Drugače je to predvsem filozofsko vprašanje, dokler ne sledi en matematični dokaz optimalnosti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
In kako veš, da je res optimalna?
Ker ima optimalna rešitev mojega problema ceno 0, vse slabše rešitve pa neko višjo ceno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
7982884e ::
"ai" za šah (deep blue) sploh ni bil ai, ampak računanje vseh možnih sekvenc. medtem ko je to eden prvih resničnih ai programov, ki se dejansko uči. mislim da je eden že prej naredil program, ki se je naučil igrati mario.deep blue je bil dosti vec kot samo brute force, pa definicija AIja ni to, da je stvar pametnejsa kot clovek na vseh podrocjih.
sodobni sahovski programi so dosti bolj energetsko in prostorsko ucinkoviti kot cloveski mozgani.
WarpedGone ::
Kako pa ceno definiraš?
V splošnem ti ta podatek ne koristi nič, ker je vezan na naravo mojega problema.
Rešitev mora zadostiti ~30 različno pomembnim kriterijem. Vsak kriterij posebej pogleda predlagano rešitev in ji priredi svojo parcialno ceno. Če je posamezen kriterij povsem izpolnjen je njegova parcialna cena 0, če ni, pa se naračuna neka cifra na podlagi odstopanja predlagane rešitve od optimalne z vidika tega posameznega kriterija.
Končna cena predlagane rešitve je (utežena) vsota teh parcialnih cen.
Zbogom in hvala za vse ribe
WhiteAngel ::
Rahlo dvomim, da bi ta nevronska mreža dobro igrala recimo šah. Vsaj ne takoj.In to se razlikoje od cloveka... kako ze? Dokler se ne naucis, ne znas.
Se pa strinjam da Turingovega testa zadeva ne prestane, ker je njen odziv prevec omejen na eno okolje (igranje go-ja). Hudic bo ko dobimo nekaj kar bo prestalo turingov test, takrat bojo pa vsi fearmongerji zagnali tako paniko da se bo kar kadilo
Jap. UI naučimo wikipedio in se bo začenjala zavedati svojega obstoja. Potem smo screwed.
nokkj ::
Koliko sem jaz razbral, je danes ves čas vodil Lee, do usodne napake, ki jo je naredil, ko je bil že na dodatnem času in pod časovnim pritiskom...
Glede na post konferenco se Lee ne strinja s tem.
Ja, to je res, on je drugače rekel. Potemtakem je bil slabše ocenjeval nedoločen prostor v sredini, ki ga drugi komentatorji še niso šteli k enemu ali drugemu...
Napajalc ::
Da je to AI bi lahko dokazali s poizkusom na način da en AI futrajo samo z slabimi/začetniškimi igrami, drugi AI pa z PRO igrami.
011011100111010101100010
GupeM ::
Da je to AI bi lahko dokazali s poizkusom na način da en AI futrajo samo z slabimi/začetniškimi igrami, drugi AI pa z PRO igrami.
In kakšen rezultat bi ti povedal da je to res AI?
- Če bi tisti, ki so ga futrali s PRO igrami vedno zmagal, ker se je tako dobro naučil?
- Če bi bila izenačena, ker je en pobral same dobre stvari, drugi pa je ugotovil katere niso dobre in sam ugotovil nove/boljše?
- Če bi tisti, ki so ga futrali s slabimi igrami zmagal? (ta verjetno odpade)
nokkj ::
Korejec, en drugi igralec je rekel tako, torej da je izgubil z napakami v dodatnem času:
Yoo Changhyuk, 9-dan, Korean commentator said:
“During the first match, Lee Sedol made difficult moves to agitate AlphaGo, but failed to do so. Today, he tried the opposite — he played safe and entered the endgame. While using his byō-yomi periods, he made some mistakes, which I think caused the defeat.”
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nokkj ()
Napajalc ::
Glede nato da se uči iz baze podatkov + neki algoritem, bi mogu vsaj na začetku konstantno zgubljat. Mogoče pa samo ljudje vidimo slabo igro kot resnično slabo?
011011100111010101100010
jan_g ::
Glede nato da se uči iz baze podatkov + neki algoritem
Ta se uči tudi tako, da je odigral tisoče iger sam proti sebi:
We trained the neural networks on 30 million moves from games played by human experts, until it could predict the human move 57 percent of the time (the previous record before AlphaGo was 44 percent). But our goal is to beat the best human players, not just mimic them. To do this, AlphaGo learned to discover new strategies for itself, by playing thousands of games between its neural networks, and adjusting the connections using a trial-and-error process known as reinforcement learning.
korenje3 ::
sem bil že 6dan v goju, pa vidim da sem spet nula :)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
antonija ::
WhiteAngel je izjavil:
Jap. UI naučimo wikipedio in se bo začenjala zavedati svojega obstoja. Potem smo screwed.Zakaj smo screwed? Ker vemo da bo AI obvezno enako egisticen, neracionalen in nasploh zleht kot je velika vecina ljudi (in to kljub neprestani prisilni socializaciji in vzgoji)?
AI bi se lahko komot odlocil da se s takimi trolli, kot smo humanoidi, pac ne bo ukvarjal, ker se mu res ni treba. Tudi kaksnega silnega socialnizacijskega nagona ne rabi, ki bi ga silil v to.
Mogoce bo AI za hobi sel racunat pi na neskoncno decimalk in od njega ne bo nobene komunikacije. Navsezadnje, kaj pa IA briga za cas? A se mu kam mudi? Bo umrl?
AI ni clovek in verjetno nikoli ne bo clovek, razen ce se namnsko zgradi AI ki bo simuliral cloveka. Ne AI pripisovati cloveskih lastnosti in omejitev kar vsepopvrek.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Looooooka ::
AI bo lahko našim levim in desnim rekel, da naj nehajo srat z belimi in rdečimi, ker je nerelevantno za reševanje kateregakoli današnjega problema in mu zahojeni belogardisti ne bodo mogli očitati, da je to spet nek komunajzerski načrt za uničevanje države.
Bo pa tudi definitivno manj komičen od Pahorja...ampak definitivno se bo tak minus dalo preživeti, če reši prvi problem.
Jaz bi mu dal glas za predsednika takoj :)
Bo pa tudi definitivno manj komičen od Pahorja...ampak definitivno se bo tak minus dalo preživeti, če reši prvi problem.
Jaz bi mu dal glas za predsednika takoj :)
Ahim ::
WarpedGone je izjavil:
Rešitev mora zadostiti ~30 različno pomembnim kriterijem. Vsak kriterij posebej pogleda predlagano rešitev in ji priredi svojo parcialno ceno. Če je posamezen kriterij povsem izpolnjen je njegova parcialna cena 0, če ni, pa se naračuna neka cifra na podlagi odstopanja predlagane rešitve od optimalne z vidika tega posameznega kriterija.
Končna cena predlagane rešitve je (utežena) vsota teh parcialnih cen.
In kako to nima zgornje omejitve velikosti?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AlphaGo Zero se uči brez človeškega zgleda (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 74253 (65900) | thramos |
» | Popravni izpit za človeštvo v goju še pred koncem leta?Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5412 (4255) | keworkian |
» | AlphaGo po treh zmagah že skupni zmagovalec dvoboja v goju proti človekuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16454 (12195) | bMozart |
» | 4:1 - konec človeške superiornosti v gojuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10022 (7816) | Jst |
» | Računalnik premagal človeka v goju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20534 (17417) | antonija |