vir: Ars Technica
Ko umetna inteligenca želi premagati človeka, ji je povsem vseeno, kako to stori. Če pri igranju številnih iger ugotovi, da se kakovost človeške igre po sto potezah zmanjša, ker se ljudje utrudijo, se bo naučila izkoriščati to dejstvo. Podobno je storil Kellin Pelrine, ki je premagal enega izmed najboljših programov za igranje goja KataGo. Pelrine je predhodno ugotovil, da ima KataGo slepe pege in določenih taktik ne razume. To mu je v resnici povedala računalniška analiza, a ko je taktiko usvojil, jo je uporabil brez pomoči. In nato je igral proti KataGoju, ki je izgubil s 14:1.
Kako premagati KataGo, je ugotovila druga umetna inteligenca, ki jo je pripravilo kalifornijsko podjetje FAR AI in ki je odigrala več kot milijon partij s KataGojem. Izsledke teh iger je nato uporabil Pelrine in samostojno premagal KataGo. Ali to pomeni, da je Pelrine premagal umetno inteligenco, je stvar perspektive. Oborožen s predhodnim znanjem, kakorkoli že ga je pridobil, je premagal KataGo. Tega se je lotil, ker velja za najboljši prosto dostopen bot za go, medtem ko AlphaGo sleherniku ni dostopen.
Predvsem pa je Pelrine pokazal, da ima lahko tudi umetna inteligenca hibe. Pri konkretnem primeru je toliko zanimivejše dejstvo, da bi njegovo taktiko vsak človek sorazmerno kmalu prepoznal, KataGo pa je ni vse do bridkega konca. Umetna inteligenca je pri treningu preprosto spregledala to možnost, ker je ni bila nikoli srečala. Mnenja, ali je Pelrine boljši od KataGo, pa se bodo verjetno še kresala.