» »

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

1
2
3 4 5

darkolord ::

nekikr je izjavil:

Problem je v tem, da imaš sedaj ogromno pacientov, ki na omejitvi 130 vozijo 160. Če je na odseku na AC znak za 100, to zanje pomeni "vozi z nespremenjeno hitrostjo". Omejitev 60? Peljejo 100.

Pri omejitvi 160 bi precej takšnih gladko vozilo blizu 200 km/h. To pa je že problem.

V bistvu problema ni, samo delamo si ga. 130km/h je za današnje avtoceste in avtomobile precej premalo, na mnogih odsekih po Sloveniji bi brez najmanjšega problema lahko dvignili na 160-170km/h. Problem je še, ker "Delo na cesti" ni delo na cesti ampak dve tabli za omejitev 50km/h na desetkilometrskem odseku, 100 stožcev, nikjer pa nihče nič ne dela in potem ljudje vozijo 100 ali še več. In glede na podatke čisto varno.
Catch-22. Table za omejitev imajo nižjo hitrost zaradi norcev, ki vozijo hitreje; norci pa vozijo hitreje ker omejitve kao itak niso realne.

WarpedGone ::

mv2/2 pravi da ja. 2,3x hujši.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Catch-22. Table za omejitev imajo nižjo hitrost zaradi norcev, ki vozijo hitreje; norci pa vozijo hitreje ker omejitve kao itak niso realne.

Nobenega catcha ni tule. Realne omejitve in strogi nadzor nad tem. Zdaj se vozimo hitreje, ker so omejitve nerealne, nadzora pa ni. Ko boš dvakrat v mesecu dni plačal po 5.000€ kazni, ker si šel 180km/h po avtocesti na 160km/h omejitev (omejitev, ne najmanjša priporočljiva hitrost, kot se današnjih 130km/h bere zdaj), se boš držal tega. Sploh, ker boš v naslednjih dveh mesecih peljal trikrat mimo radarjev in boš vedel, da te lahko dobijo vsak teden. 10 let takega stanja, pa bi imeli Avstrijo. Ampak mi imamo raje Balkan.

RedDrake ::

V stvar si se zapičil preveč natančno in premalo inženirsko (tipičen problem teoretikov).

Problem trka vozil je, da se na koncu vsi udeleženci ustavijo.
In njihova končna kinetična energija je 0.
Ta energija mora nekam it, a se strinjava?
Nekaj gre v segrevanje zraka zaradi zračnega upora, nekaj v segrevanje zavornih oblog in diskov/bobnov, gum in asfalta zaradi trenja, ostalo gre pa v segrevanje in mečkanje vozila in stvari, ki pridejo v stik z vozilom.
Ponavadi gre velik del v ta zadnji dogodek, kjer pač 2x večja kinetična energija, povzroči cca 2x več škode (približno, ampak vsekakor več kot samo 44% ...)

Poglejva primer, ki ti bo bližje.
V dve identični leseni kladi ustrelimo dve krogli. Prva tehta m in gre s hitrostjo v. Druga teha m/4 in gre s hitrostjo 4v.
Za opazovalca bo klada zanihala z enako hitrostjo. Kaj pa posledice na kladi? Bodo enake, ali ne?
Predpostavimo enako trdnost materiala ...

pegasus ::

RedDrake je izjavil:

Ta energija mora nekam it
Zato pa zagovarjam max hitrost 75km/h.

Glugy ::

ker če bi kdo to poskušal uvest ..to omejitev bi bil upor velik. Enostavno naša kultura ni usmerjena na samo-omejevalen način.

RedDrake ::

Tretja tehta m/c in gre s hitrostjo c, kakšne bodo posledice, enake ?

Saj te razumem.
Ti v bistvu trdiš, da je za vesoljsko plovilo enako nevaren 100kg meteor z na ladnjo relativno hitrostjo 2km/h, kot mikrometeorit z 1g in hitrostjo 200.000km/h, right?
Povej fantom gor, da se mikrometeoritov ni treba bat, in so povsem nenevarni, saj je očitno.
Physics says so, right?
Pa še res je, noben od teh dveh trkov ne bo niti najmanj vplival na hitrost vesoljskega plovila s par tonami ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

RedDrake ::

Hitrost c je robni primer, ki je že za delce z maso problematičen, kaj šele za velika telesa.
Ja, delta Wk šteje, ta gre v notranjo in prožnostno in če greš pod pravim kotom začasno tudi potencialno energijo.
In ko se po trku ustaviš (kar se), potem je 2v = 4 delta Wk. Povej kje se motim?

Mislim, pa da vidim, kaj te je zmotilo.
160 in 110, right?
Jaz nisem mislil, da trčita vozili z 160 in 110, ampak gledamo 2 ločena trka:
1) kjer prileti padalec v stoječ šlepar v megli z 160
2) kjer prileti malo bolj previden padalec v šlepar v megli z 110
Posledice so cca 2x hujše, se strinjava?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

RedDrake ::

Ja, oba sta mrtva, my point exactly.
In zato ne rabimo višjih omejitev.

sandmodnigga ::

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h ?
Zato ker se jaz z 18 let starim avtomobilom čez naselje peljem več, kot nekateri z novim čez avtocesto.

korenje3 ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.


zato ker proizvajalci delajo avte za svojo državo, ne pa za tujce. ni povsod 130km/h omejitev, sploh pa na zasebnih cestah.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

GrimReaper ::

Mi imamo skoraj najvišjo omejitev, 140 in brez omejitve ima malo držav:
Speed limits by country @ Wikipedia

Drugače pa tudi če bi imel avto omejeno hitrost na recimo 150 (130 je premal, ker rabiš mal rezerve za prehitevanje), greš ti še vedno lahko 150 tudi izven AC.
Tako da glavno odgovornost vedno nosi šofer.

Moje max hitrosti so bile pa v naselju 125 oz. 115 po merilcu hitrosti, ravno zarad tega sem probaval kolko mi največ pokaže (valda ne glih tisto tipično s pešci, ampak praktično izven naselja, res po pravem naselju sem pa enkrat drugo poteral do konca, se pravi nekje 95), izven 150, na AC pa 185.
Drugače se pa seveda ni za igrat, samo danes vozim normalno 80 (izven naselja, samo tabla za nevarnost stranske ceste iz leve), pa mi najprej pešec praktično iz grmovja skoči čez cesto daleč od kakšne zebre, par metrov naprej pa še avto, ampak tega sem videl in predvideval da bo to storil.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

razerznak ::

V poletnih razmerah se valda da mal hitreje furat, sam osebno ze v dezju vozim precej bolj previdneje in pocasneje, na autocesyi pa kako me je volja ce se mudinja das mal ves gasa, ce pa ne pa fajn lagano
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

jype ::

morbo> Če ne poznaš zakonov si jih preberi:

Kateri zakon pa citiraš?

scipascapa ::

Pri nas so razdalje tako kratke, da se niti goniti po cestah ne splača, ker je preprosto
1 preveč prometa 2 prekratke razdalje 3 preveč semaforjev povsod.

Grey ::

Zakaj ne? Enostavno. Zaradi ega in kretenov, če gledamo po uporabniški strani. Zaradi premalo razlik in zaslužka s strani proizvajalcev. Če imaš omejeno hitrost na tako nizko, potem nima smisla kupovati/proizvajati avtomobilov močnejših od 150 KM. Zakaj tako visoka oz. nizka moč motorja. Zato, ker ni dejanskih razlik med porabo motorja s 150KM in enega pičipokija z 1.0 mašino, ker ga boš teral do amena, da se bo kam premaknil v zglednem času. Včasih je pa potrebno tudi dobro pospešiti z mesta česar s pičipokijem ne moreš varno izpeljati.

En praktičen primer, ki pogosto zgodi:

Voziš 130 po tempomatu in počasi dohitevaš tistega, ki vozi 100-115. Odločiš se prehitevati na varni razdalji in potem tisti pritisne na gas, pospeši do 130 in potem vozita skozi vštric. Nato si v prekršku, ker voziš po prehitevalnem pasu, brez da bi prehiteval. Se odločiš, da greš nazaj na vozni pas tako, da zavreš in se postaviš za njega. Potem cepec spet upočasni na 100-115. Brez da bi ukinili zakon, da je ilegalno konstantno voziti po prehitevalnem pasu ali, da je dovoljeno prehiteti vozilo tudi po desni (ker smo sedaj omejeni hardversko na hitrost), je nesmiselno vpeljevati take hardverske limite.

Če kaj, glede na cene (ki so med višjimi v Evropi) izgradnje cestnih odsekov, bi morali imeti ceste veliko veliko boljše in trajnejše. Vzeti ameriški standard širine pasov ter preciznost nemških avtocest in dvigniti hitrost na 160 km/h, ker so danes avti tehnološko sposobni voziti s takimi hitrostmi in čedalje pametnejši/varnejši postajajo.

Rajši kot omejiti fizično hitrost ali zniževati omejitev, bi morali dodajati pametnejše naprave in senzorje v avtomobile, ki pomagajo vozniku (samodejno zaviranje v primeru naleta, držanje hitrosti avtomobila pred teboj, IR kamera za živali in ljudi ponoči, aktivna stabilizacija itd.) hkrati pa manjšati maso avtomobilov, ki so se kar lepo zredili od prednikov. Namreč, če je toliko pomagal v avtu, oklep ni več tako potreben.

iKst ::

darkolord je izjavil:

iKst je izjavil:

Samo pred tem bi dvignil omejitve na AC na povsem varnih in udobnih 150, 160kmh.
Mislim, da ne bi bil problem dvigniti omejitev (razen seveda na odsekih, kjer je konstrukcijska hitrost nižja).

Problem je v tem, da imaš sedaj ogromno pacientov, ki na omejitvi 130 vozijo 160. Če je na odseku na AC znak za 100, to zanje pomeni "vozi z nespremenjeno hitrostjo". Omejitev 60? Peljejo 100.

Pri omejitvi 160 bi precej takšnih gladko vozilo blizu 200 km/h. To pa je že problem.

Če so ovčke pridne, jim lahko odstraniš ogrado in se bodo gibale prosto. Če imaš vedno par takih, ki bezljajo po svoje, moraš pa ograditi vse.


Zato pa hkrati elektronsko omejiš avtomobile na 160kmh, pa je stvar rešena.

Rajši kot omejiti fizično hitrost ali zniževati omejitev, bi morali dodajati pametnejše naprave in senzorje v avtomobile, ki pomagajo vozniku (samodejno zaviranje v primeru naleta, držanje hitrosti avtomobila pred teboj, IR kamera za živali in ljudi ponoči, aktivna stabilizacija itd.) hkrati pa manjšati maso avtomobilov, ki so se kar lepo zredili od prednikov. Namreč, če je toliko pomagal v avtu, oklep ni več tako potreben.


Vse to se dogaja. Avtomobili so zadnjo generacijo ali 2 shujšali. Radarski tempomat dobiš danes v avtu nižjega srednjega razreda itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst ()

jype ::

Grey> Voziš 130 po tempomatu in počasi dohitevaš tistega, ki vozi 100-115. Odločiš se prehitevati na varni razdalji in potem tisti pritisne na gas, pospeši do 130 in potem vozita skozi vštric. Nato si v prekršku, ker voziš po prehitevalnem pasu, brez da bi prehiteval. Se odločiš, da greš nazaj na vozni pas tako, da zavreš in se postaviš za njega. Potem cepec spet upočasni na 100-115. Brez da bi ukinili zakon, da je ilegalno konstantno voziti po prehitevalnem pasu ali, da je dovoljeno prehiteti vozilo tudi po desni (ker smo sedaj omejeni hardversko na hitrost), je nesmiselno vpeljevati take hardverske limite.

Ta scenarij ti ne podeljuje dovoljenja, da kršiš predpise.

Stipex ::

V takem scenariju (v kolikor ocenim da je to varno) moram pa js zadovoljiti svoj ego in takemu "cepcu" zaigrati simfonijo R6 motorja :)

Ampak to izjemoma, ponavadi se mi ne da trošiti goriva za take trolle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Dober dan ::

Dobro ste se razgovorili tukaj. Ampak ne pozabite! Veliko kupcem avtomobilov je pospešek, max hitrost in število konjev pomemben faktor za nakup avtomobila, zato dvomim da bo kdaj maksimalna hitrost postavljena na 130, ker je to tržna niša. Je pa tako... Četudi grem jaz v trgovino po novega BMW-ja z 250 konji in nastavljeno max hitrostjo na 130 km, ne pozabite, da je v avtu vgrajen računalnik. Ne vidim težave, da ga ne bi priklopil na računalnik in zadevo nastavil po svoji želji.. GPS se odstrani.. Sicer pa najbolje, da se še malo razjokamo, pa dobimo tahografe v avtomobile, tako kot so v tovornjakih in mir komedije. Policist lahko zahteva vpogled za nazaj za 27 dni in je to to.

Dokler lahko jaz kupim stroj z veliko močjo, so razne blokade, računalniške omejitve in debate podobne tej temi... škoda razpravljat.
Za primer si vzemite 50 kubične Tomosove 4ke (moped). Zadeva bi naj letela 45km/h, kot smrkavec sem si vzel 20 minut časa in že sem se peljal vsaj 1x hitreje..

pegasus ::

Pozabljate, da je hitrost konvoja enaka največji hitrosti najpočasnejše ladje v konvoju.

Torej dokler radarskih tempomatov ne bo imela kripa za 300eur z avto.net, pozabite da ta opcija sploh obstaja.

Cervantes ::

Vse omejitve so itak totalitaristicni fašizem.
Ki se začne tisti trenutek, ko nekdo misli, da je bolj pameten od tebe.
L'etat, c'est moi! Not you, asshole!

Zgodovina sprememb…

Grey ::

jype je izjavil:

Grey> Voziš 130 po tempomatu in počasi dohitevaš tistega, ki vozi 100-115. Odločiš se prehitevati na varni razdalji in potem tisti pritisne na gas, pospeši do 130 in potem vozita skozi vštric. Nato si v prekršku, ker voziš po prehitevalnem pasu, brez da bi prehiteval. Se odločiš, da greš nazaj na vozni pas tako, da zavreš in se postaviš za njega. Potem cepec spet upočasni na 100-115. Brez da bi ukinili zakon, da je ilegalno konstantno voziti po prehitevalnem pasu ali, da je dovoljeno prehiteti vozilo tudi po desni (ker smo sedaj omejeni hardversko na hitrost), je nesmiselno vpeljevati take hardverske limite.

Ta scenarij ti ne podeljuje dovoljenja, da kršiš predpise.

Ne daje dovoljenja, kaže pa na izjemno nekompatibilnost fizičnega omejevanja hitrosti in današnjih CPP. Tako početje (trollanje) pa je lahko povzročanje splošne nevarnosti - road rage - če trollani nima nekega načina, da zaobide trolla.

iKst ::

Lahko pelje za njim.

slikar ::

Kje pa vi vidite avtocesto v Sloveniji,
večino časa so na voznem pasu tovornjaki na prehitevalnem pa osebna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slikar ()

;-) ::

Nekatere honde so imele takšne omejitve ze malo po letu 90, seveda ko si prišel na dirkališče je avto letel normalno :)

harmony ::

Si ne predstavljam v Nemciji cincanja na 4 pasovnici pri 130km/h.

Relacija Minhen - Frankfurt je "raj" za ljubitelje hitre voznje. Omejitve so sicer, trajajo par km potem pa pici misko.

win64 ::

jype je izjavil:

Voziš 130 po tempomatu in počasi dohitevaš tistega, ki vozi 100-115. Odločiš se prehitevati na varni razdalji in potem tisti pritisne na gas, pospeši do 130 in potem vozita skozi vštric.

Dolgo že ne bosta tako vozila, ker se bo kmalu pojavilo počasnejše vozilo na desnem pasu in bo moral upočasniti.

harmony ::

win64 je izjavil:

jype je izjavil:

Voziš 130 po tempomatu in počasi dohitevaš tistega, ki vozi 100-115. Odločiš se prehitevati na varni razdalji in potem tisti pritisne na gas, pospeši do 130 in potem vozita skozi vštric.

Dolgo že ne bosta tako vozila, ker se bo kmalu pojavilo počasnejše vozilo na desnem pasu in bo moral upočasniti.

Moras upostevati, da se taksno vozilo velikokrat pojavi tudi na prehitevalnem pasu.

Unknown_001 ::

Trololo tema?

A je to spet ena izmed tistih moralnih pridig kako bi moglo bit da bomo bolj papeški od papeža?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

A si pričakoval kaj drugega?

Ker nekateri ne znajo dati sebe v red, bi v red raje dajali druge ...

Nič novega ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Bellzmet ::

Ja dokler to zadeva mojo varnost, sem/smo do tega čisto upravičeni.

SimplyMiha ::

slikar je izjavil:

Kje pa vi vidite avtocesto v Sloveniji,
večino časa so na voznem pasu tovornjaki na prehitevalnem pa osebna vozila.

Ki letijo 150 - v meglo.

jype ::

Bellzmet> Ja dokler to zadeva mojo varnost, sem/smo do tega čisto upravičeni.

Do kršenja predpisov? Samo takrat, ko se peljete z biciklom.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: nekikr ()

joze67 ::

mailer je izjavil:

Če ne poznaš zakonov si jih preberi:
...

... je rekel in citiral ... Polet!.
Polet pa sam navaja "Tako pravi Evropska listina o varnosti v prometu."
Ta listina ni zakon, niti ni dokument, niti ni na ustrezni spletni strani (http://www.erscharter.eu) enostavno najti (= ne najdem), kje je karkoli omenjenega (kaj šele uzakonjenega) o 25km/h.

Skratka, trdoživ mit.

Bellzmet ::

jype je izjavil:

Bellzmet> Ja dokler to zadeva mojo varnost, sem/smo do tega čisto upravičeni.

Do kršenja predpisov? Samo takrat, ko se peljete z biciklom.


Nope. Do tega:

"Invictus :: danes, 11:31:11
A si pričakoval kaj drugega?

Ker nekateri ne znajo dati sebe v red, bi v red raje dajali druge ...

Nič novega ...
"

jype ::

Ne moreš bistveno vplivat na obnašanje drugih, razen z zgledom.

Bellzmet ::

Ja lahko javno podpiraš kakšen zakon in upaš, da bo nekoč sprejet. Pri tovrstnih šoferjih z zgledom praktično nič ne dosežeš, kvečenmu posmeh in fakiča.

LordNacho ::

Ma zakaj dafaq bi eni kr skos dajali neke arbitrarne omejitve, ki kulturi in varnosti na cesti bol škodijo kot pa pomagajo.

1. Prevelika hitrost na avtocestah ni problem. Problem je to, da ljudje študirajo o vsem drugem kot o vožnji. Omejitev hitrosti pa jim daje 1. false občutek varnosti, ker "če se manj kot je omejitev vozim, se vozim varno" in 2. občutek večvrednosti nad tistimi, ki omejitev kršijo zarad česa se pol dogajajo stvari kot so totalno nespoštovanje prehitevalnega pasa in nespoštovanje varnostne razdalje, kar so tisti glavni razlogi za hujše prometne nesreče na avtocesti.


(+ 2. Država že tako ali tako uničuje osnovne človekove pravice in ustavlja vse vrste napredka. Ne pozabit, da je država kot jo poznamo danes konstrukcija slabih kapitalistov in priviligirancev, ki jim politika služi kot orodje za krajo ljudi (zato se povečuje neenakost). Zakaj bi ljudje prostovoljno dopuščali širjenje tega mehanizma?)

SimplyMiha ::

Kakšen napredek pa vidiš v neodgovorni vožnji?

Unknown_001 ::

SimplyMiha je izjavil:

Kakšen napredek pa vidiš v neodgovorni vožnji?


Tisti ki so neodgovorni tako vozijo že sedaj. Ne rabiš nibenih pravil omiliti. V tem je problem da zaradi takih retardov drugi fašemo dodatne omejitve. V Italiji so bili recimo tok pr pamet da dovoljo ponekod tud 150km/h na AC. Če že so omejitve naj bodo normalne. Ne pa da mamo fenomen, ko je avtocesta povsem ravna, dolga in z razmeroma redkim prometom ti pa največ 130. Jaz priznam da na AC stisnem kdaj čez omejitev tud za 30+ in to samo zato da lahko tekoče vozim - dovolj hitro prehitevam bolj dinamično uporabljam menjave pasov in sem s takim režimom vožnne realno bolj varen kot nekdo ki gre striktno le do 130 na uro. Pri toliko posameznikih ki vozijo po svoje je utpično da ti slepo držanje cpp garantira varnost. Pa na regionalkah ga kdaj do 100 stisnem. v naseljih pa steiktno po ali pod omejitvijo. Žal je tako da je treba biti prilagodljiv. Edino v naseljih ni prostora za nobeno prilagajanje ker gre hitro lahko kaj narobe. Že 100% po pravilih gre lahko marsikaj narobe. Možnih nepredvidljivih situacij je še pa još.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Ok, postavimo omejitev na 150 km/h. Zdaj neodgovorneži vozijo 200km/h. Kaj zdaj?

Cervantes ::

Vsem so oprali možgane, vsi bi radi še več omejitev, še več prepovedi!
Pa kaj ste nori?
Če se jaz pri 200kmh počutim OK, kdo ste vi, ki bi mi hočete povedati, da je to nesprejemljivo?
Isti kljukci, ki ste pred 200 leti pridigali, da lokomotive pri 40mph plašijo konje??!
Band of idiots.

pegasus ::

Hvala, v teh zapisih vidim še več dokazov da na avtocesti lahko vozim največ 90km/h, čeprav bi raje 70km/h. To mi še nekako daje upanje, da preživim, če me nabaše nekdo "ki se počuti OK".

bambam20 ::

pegasus je izjavil:

Hvala, v teh zapisih vidim še več dokazov da na avtocesti lahko vozim največ 90km/h, čeprav bi raje 70km/h. To mi še nekako daje upanje, da preživim, če me nabaše nekdo "ki se počuti OK".



če boš uporabljal ogladala te ne bo nihče nabasal.

Jupito ::

Tudi sam sem prišel do podobnega vprašanja pri branju teh tem; če lahko pošljemo človeka na luno, zakaj nismo tja poslali tudi vseh "first world" problemov?
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

biorudi ::

pegasus je izjavil:

Hvala, v teh zapisih vidim še več dokazov da na avtocesti lahko vozim največ 90km/h, čeprav bi raje 70km/h. To mi še nekako daje upanje, da preživim, če me nabaše nekdo "ki se počuti OK".

Zakaj se sploh voziš po avtocesti? Prišparaj tistih 110€ sebi in živce ostalim.

nekikr ::

SimplyMiha je izjavil:

Ok, postavimo omejitev na 150 km/h. Zdaj neodgovorneži vozijo 200km/h. Kaj zdaj?

5.000€ kazni brez polovičk. Naslednjič 10.000€ kazni brez polovičk in odvzem vozniške za tri leta. Seveda kontrola na vseh odsekih redno, da se to lahko zgodi znotraj enega tedna. Naslednji problem?

kow ::

pegasus je izjavil:

Hvala, v teh zapisih vidim še več dokazov da na avtocesti lahko vozim največ 90km/h, čeprav bi raje 70km/h. To mi še nekako daje upanje, da preživim, če me nabaše nekdo "ki se počuti OK".


Aha, ti si eden tistih, ki razburijo bolj nestrpne voznike, da kasneje nabasejo nekoga tretjega.

mikojan ::

Pomoje ce bi omejena na 130 nebi bilo skoraj nic manj nesrec.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624452 (20601) Mare2
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226108 (24290) IceIceBaby
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15628965 (26171) ;-)

Več podobnih tem