» »

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h

«
1
2 3
...
5

radiokills ::

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.
  • zaklenil: dzinks63 ()

bambam20 ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti.



Seveda se lahko a s tem tvegamo kazen, ker kršimo prometne predpise. Omejitev je prenizka in bi jo premaknil na 150 km/H.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zuz3k ()

dj_uro ::

zakaj pa bi bila?
ajd, da slišim...
vw-klub.si

zlobcek ::

Sej jo imaš lahko;) Tempomat z nastavitvijo max hitrosti.

Potem je vseeno če je maksimalna hitrost omejena na maksimalno v posameznih odsekih. Recimo vezano na GPS. Ko se pripeljes na 50 je 50, ko se na 90, 90. Sej bo enkrat tako, ko bodo avtočki čisto zares sami vozili.

Buggy ::

...bolj "pametni" avtomobil...bolj ignorantski in tupav je voznik. Primer danes...mocan naliv, po obvoznici pa se pacienti vozijo s "pametnimi" dnevnimi lucmi prizganimi samo spredaj. Avto zadaj v prsu kapljic popolnoma neviden. Vozniki pa v svetem prepricanju da je vse ok, ker sedijo seveda v pametnem avtomobilu, ki bo delal vse namesto njih, da bodo lahko tipkali po telefonu in se kako drugace preusmerjali pozornost. Zdaj pa dodaj tukaj se druge avtomatske lenobne sisteme, pa bos takoj videl kaj se bo potem po cestah vozilo.

Mene zanima zakaj se striktno ne kaznuje tiste, ki ne posvecajo pozornosti prometu in ne sledijo prometnem toku. Pa mislim da je potrebno tudi kaksen obvezen testni poligon voznje v avtosolah uvest, kjer bi se dogajale izredne prometne sitauacije, saj ljudje v kriticnih situacijah sploh ne znajo reagirati. Pa ko bojo v avtosolah na ravni regionalki vozili 60km/h za njimi pa kolona, ki ne sme prehitevat zaradi polne crte, potem bomo imel tako stanje na cestah kot je in OP-jeva ideja z brezveznimi restrikcijami je se ena v smeri poneumljanja in posplosevanja.
Voznisko kulturo je treba izboljsat, ne pa dodajat se dodatne omejitve. Idiot navkljub OP ideji se zmer lahko otroka povozi v naselju, pa neuk bebast voznik lahko tudi iz ovinka navkljub zgornji omejitvi zleti...ne rabi zato imeti omejitve 130km/h FFS!!!!

Runnagain ::

In potem se zgodi tako kot pri tovornjakih, ki se prehitevajo...par kilometrov vštric, ker gre eden 1km/h hitreje kot drug, da ne bi kršila omejitve hitrosti za tovornjake.

Zgodovina sprememb…

AndrejS ::

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pr

Kje si ti to slišal ? V nemčiji na avtocesti ni omejitev !

jype ::

V Nemčiji na redkih odsekih avtocest ni omejitev.

Bellzmet ::

Ja dobro vprašanje.

Boljših dveh razlogov kot sta tale dva nimam:
- človeštvo je še na prenizki stopnji razvoja (sem prepričan, da 90% sodelujočih v tej temi ne dojame, da omejitev je omejitev in ne smeš hitreje voziti)
- avtomobilski lobij je premočan, da bi kadarkoli to dopustil (ker potem bi šel BMW isto kot Hyundai kar pa za sabo potegne kup enih kompleksov različnih ljudi...)

@andres: nima veze s temo. Ne trolaj.

lp

pmetod ::

Pa še s strani finančnega ministra bi bile pripombe. Kazni so namreč pomembna postavka v proračunu in provide ne bi upravičile svojega dela, če bi vsi vozili po predpisih.

pegasus ::

V nemčiji je omejitev 120, pa še ceste so večinoma slabše kot pri nas.

Moj glas gre za splošno omejitev okrog 70km/h, kar omogoča odstranitev približno ene tone nepotrebnega pleha iz vozil, s tem veliko večjo ekonomičnost in posledično energijsko vzdržnost transporta.

radiokills ::

Tistih par odsekov v Nemčiji brez omejitev IMO ni dovolj velik razlog. Zakonodajalec nam predpisuje max hitrost 130 km/h, a ob enem dovoljuje avtomobile, ki dosežejo 2x tako hitrost. Malo shizofreno ali pa vsaj nedosledno je to. A mislite da tistih nekaj provid res prinese toliko v proračun (sploh ko odšteješ stroške za njihovo 'obratovanje')?

zakaj pa bi bila?
ajd, da slišim...


Saj sem napisal. Ker se ne itak ne smeš voziti hitreje.

iKst ::

Tistih nekaj odsekov v Nemčiji in dirkališča enostavno pokrijemo z GPSom. Tudi območja z nižjo omejitvijo kot 130. Nissan GTR je imel že pred leti nekaj podobnega. Japonci imajo vse serijske avtomobile omejene na 180kmh. Ko pripelješ na dirkališče, avto sam odstrani omejitev.

Torej, tehnično je zadeva izvedljiva. Podpiram. Samo pred tem bi dvignil omejitve na AC na povsem varnih in udobnih 150, 160kmh.

hojnikb ::

omejitev more bit pri osebku, ki fura avto :)
#brezpodpisa

kuvanasarma ::

Ne smeš se vozit hitreje PRI NAS.
To je nekako kot bi na kolo montiral magnetno zavoro, ker je po kolesarki največja dovoljena hitrost 25km/h..

@jajp sj vem, če greš lahko ti s peciklom 50 se drugi ne smejo hitrej vozit...sicer nemške avtoceste v večini niso boljše kot naše pa vseeno nimaš prav

mal iz wikipedije da se ne mučiš

"German Autobahnen have no federally mandated speed limit for some classes of vehicles.[1] However limits are posted (and enforced) in areas that are urbanized, substandard, accident-prone, or under construction.On speed-unrestricted stretches, an advisory speed limit (Richtgeschwindigkeit) of 130 kilometres per hour (81 mph) applies. A 2008 estimate reported that 52% of the autobahn network had only the advisory speed limit, 15% had temporary speed limits due to weather or traffic conditions, and 33% had permanent speed limits.[2].

Torej 52% ceste nima omejitve, pa vzemimo v zakup da je zdej še 10% manj takih cest je to vseeno dobrih 40%.

          ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.


Jaz v tem zapisu voham nevoščljivca. "Če meni KIA ne potegne, naj se še drugim, uspešnejšim z boljšimi avti prepove".

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

iKst ::

Nemški Autobahn nima veze s to omejitvijo. Služi le kot slab izgovor. Tudi njihovi avtomobili so elektronsko omejeni na 250kmh, japonski, kot že rečeno na 180 itd. Tovarniške omejitve torej že obstajajo, razlika je le v hitrosti.

Jaz v tem zapisu voham nevoščljivca. "Če meni KIA ne potegne, naj se še drugim, uspešnejšim z boljšimi avti prepove".


Ja, to bo to. Ker KIA ne gre več kot 130kmh al kaj :)

          ::

iKst je izjavil:

Ja, to bo to. Ker KIA ne gre več kot 130kmh al kaj :)


Verjetno gre, ampak moraš biti za kaj takega precej korajžen, da ti med vožnjo kaj ne razpade.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sirotka ()

          ::

Drugače pa take omejitve v tujini že obstajajo. Npr. v Švici in v večji meri tudi v Avstriji (ti dve državi poznam zelo dobro, saj sem pogosto po njihovih cestah) že imajo take omejitve, saj praktično ne vidiš avta, ki bi jih kršil.

joze67 ::

kuvanasarma je izjavil:


To je nekako kot bi na kolo montiral magnetno zavoro, ker je po kolesarki največja dovoljena hitrost 25km/h..

Here we go again.
Na kolesarski stezi hitrost ni posebej omejena.

mailer ::

Če ne poznaš zakonov si jih preberi:
Kako hitro smemo voziti kolesarji?

Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

AC_DC ::

radiokills je izjavil:

Hitreje kot 130 kmh SE tako Ali tako ne smemo voziti. Pri danasnjih precej pametnih avtomobilih pa tudi ne bi smel biti problem programsko nastavit max hitrosti. Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom? Ok, izjeme bi lahko bile intervencijska vozila.

Ker se nekateri vozimo(jo) še kje drugje, kot po Slo.

pegasus je izjavil:

V nemčiji je omejitev 120, pa še ceste so večinoma slabše kot pri nas.

Moj glas gre za splošno omejitev okrog 70km/h, kar omogoča odstranitev približno ene tone nepotrebnega pleha iz vozil, s tem veliko večjo ekonomičnost in posledično energijsko vzdržnost transporta.

Trip gone bad ?


Nissan GTR gps omejitve veljajo samo za JP.
Polegtega sem prepričan, da so jih pametni japonci že davno shekali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

iKst ::

Ker se nekateri vozimo(jo) še kje drugje, kot po Slo.


Razen manjši del nemških avtocest, so omejitve povsod 130 ali manj. Pa še na autobahnu je priporočena hitrost 130kmh.

Nissan GTR gps omejitve veljajo samo za JP.


Gre za to, da je tehnologija že dolgo na voljo. Zelo enostavno bi jo bilo vključiti v nove avtomobile.

illion ::

radiokills je izjavil:

Tistih par odsekov v Nemčiji brez omejitev ...


tistih par odsekov je cca 50% njihovih avtocest.

Master_Yoda ::

mailer je izjavil:

Če ne poznaš zakonov si jih preberi:
Kako hitro smemo voziti kolesarji?

Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.


AFAIK omejitev 25 km/h je bila vcasih po zakonu in so jo odstranili. Tvoj quote quote iz te spletne strani in ne iz zakona.

V zakonu (upam da sem pravega nasel) nisem nasel omejitve 25km/h za kolesa na kolesarski stezi. Prosim poves v katerem clenu to pise ?

win64 ::

illion je izjavil:

radiokills je izjavil:

Tistih par odsekov v Nemčiji brez omejitev ...


tistih par odsekov je cca 50% njihovih avtocest.


Sicer ne pravim, da ni pravilno. Vendar na internetu se dobijo samo podatki iz 2008 in vsi članki po tem se naslanjajo na te iste podatke.
Dokument pa je ta: http://archive.etsc.eu/documents/copy_o...

Od leta 2006 do 2008 se je delež cest z omejitvijo povečalo za 4%:
Autobahn @ Wikipedia

Če ima kdo kaj novejšega, bi priporočal naj doda k temi.

razerznak ::

Zakaj nebi raje vsi pes hodili ane
Ma enim vam se je sfuzlalo
Ce meni avto ne gre 130 se drugim tud ne sme
Ja res je omejitev 130 , ampak pravila in omejitve so , ampak kot ljudje nam je "razburljivo" da se le te krsijo
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

zee ::

Ja res je omejitev 130 , ampak pravila in omejitve so , ampak kot ljudje nam je "razburljivo" da se le te krsijo


Verjetno si hotel napisati tako:
"Ja res je omejitev 130 , ampak pravila in omejitve so , ampak kot Slovencem nam je "razburljivo" da se le te krsijo ..."
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Bellzmet ::

Razburljivo. In to se nekaterim zdi zabavno ja. Dejmo po gasu do konca, sicer lahko koga ubijemo, ampak EJ - je pa razburljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

tomazic89 ::

To je vse precej relativno. Problem je v cestni infrastrukturi, moralo bi biti vec pasov in potem nebi bilo problema ce nekdo vozi 150 ali 160km/h.

Omejitev 130 drzi ze precej casa in realno gledano se nek novejsi avto visjega cenovnega razreda pelje precej varneje pri 160 kot kak starejsi avtomobil pri 110. Ce naprimer gledamo zavorno pot, hitri zavoji, sama morebitna nesreca, etc.. Ampak seveda, ce je voznik konj, nic od tega ne pomaga.
Tezava je le v tem, da ta starejsi avto lahko 'izsili' novejsi avto in je zaradi tega ogrozen s strani hitrejse vozecega. Ce pa bi se to resilo infrastrukturno (da tisti s 130km/h nebi 'skakali' na prehitevalni pas) bi bilo vse skupaj varneje. Volk sit in koza cela.

Mislim da bi se v prvi vrsti moralo dvigniti kulturo voznikov. Kajti ce je ta na visokem nivoju, ni popolnoma nobenih tezav tudi za tistega, kateri vozi nekoliko hitreje (seveda pa se mora predvsem on zavedati odgovornosti svojega pocetja in biti 110% na cesti).

Osebno velikokrat vozim preko omejitev, ampak menim, da sem tudi takrat varnejsi voznik kot tisti sanjac s telefonom v roki na voznem pasu pri 110km/h.

radiokills ::

Hja, tole je ubistvu dober point. Če bi imeli omejitev le novi avtomobili, imamo še vedno problem z legacyjem.

Utk ::

Omejitev 130 drzi ze precej casa in realno gledano se nek novejsi avto visjega cenovnega razreda pelje precej varneje pri 160 kot kak starejsi avtomobil pri 110. Ce naprimer gledamo zavorno pot, hitri zavoji, sama morebitna nesreca, etc..

Reakcijski čas in zavorna pot je v 30 let starem golfu praktično enako kot pri novem mercedesu. Razlika je zanemarljiva. Je pa res, da boš z novim mercedesom ubil tistega drugega, s 30 let starim golfom pa še sebe.

darkolord ::

iKst je izjavil:

Samo pred tem bi dvignil omejitve na AC na povsem varnih in udobnih 150, 160kmh.
Mislim, da ne bi bil problem dvigniti omejitev (razen seveda na odsekih, kjer je konstrukcijska hitrost nižja).

Problem je v tem, da imaš sedaj ogromno pacientov, ki na omejitvi 130 vozijo 160. Če je na odseku na AC znak za 100, to zanje pomeni "vozi z nespremenjeno hitrostjo". Omejitev 60? Peljejo 100.

Pri omejitvi 160 bi precej takšnih gladko vozilo blizu 200 km/h. To pa je že problem.

Če so ovčke pridne, jim lahko odstraniš ogrado in se bodo gibale prosto. Če imaš vedno par takih, ki bezljajo po svoje, moraš pa ograditi vse.

Zgodovina sprememb…

radiokills ::

'Razburljivo' je en drekec argument. Če hočeš imet 'razburljivo', greš na banđi. Če ti vznemirjenje nudi samo kršenje pravil, maš problem. Pa ne samo ti, vsi okrog tebe majo problem.

SuperVeloce ::

jype je izjavil:

V Nemčiji na redkih odsekih avtocest ni omejitev.

To že 20 let poslušam in po vseh napovedih bi pri njih že zdavnaj moral izginiti "autobahn". A začuda vsakič ko se peljem gor, katerokoli pot izberem, je vedno dokaj veliko odsekov brez omejitev (vsekakor čisto dovolj za nekoga, ki se je vozil X ur in itak ne moreš nonstop 180+)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

SuperVeloce ::

Točno tako @darkolord . In takšnim omejitev 130 ne pomaga. Ker bo razbil v ovinku, na Ypsilonu, mogoče v cestninsko... ali pa polnega v megli v kup pločevine. Ampak delati omejitve nekje, kjer je statistično daleč najmanj problemov, samo zato, ker se visoa cifra hudo sliši... najprej bi mogla kakšna četrtina voznikov oddelati kakšen krog s profesionalnim voznikom ali pa mogoče kar na upravo zamenjati izpit za mesečno bus karto.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

tomazic89 ::

Utk je izjavil:

Reakcijski čas in zavorna pot je v 30 let starem golfu praktično enako kot pri novem mercedesu. Razlika je zanemarljiva. Je pa res, da boš z novim mercedesom ubil tistega drugega, s 30 let starim golfom pa še sebe.


No tole niti priblizno ni res in razlika ni zanemarljiva. Novi avti imajo napredno elektroniko, boljso porazdelitev teze, navadno sirse gume (vec trenja), da o radarskem tempomatu niti ne govorim.

Ampak se enkrat poudarjam: Ce je za volanom osel, je res popolnoma vseeno koliko je avto star in kaksne so gume.

Sicer pa tocno na to temo iz TopGear-a:

sicer star posnetek. V tretji epizodi 22.te sezone so obdelali enako temo, ce koga zanima. Ampak ne najdem na YT

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Problem pri starem Golfu je tudi, da poleg slabše izbire kvalitetnih gum tudi lastniki v povprečju bolj pogosto šparajo vsak cent.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Širše gume ne pomenijo krajše zavorne poti.

jernejl ::

Zakaj drzave tega ne zapovejo uvoznikom?

Kaj točno bi s tem pridobili? Koliko je nesreč zaradi hitrosti nad 130km/h?

Če bi že imeli namen dvigniti cene novih avtomobilov z dodatnimi predpisi, kaj morajo avtomobili vsebovati, je precej drugih bolj učinkovitih stvari, ki bi jih lahko predpisali. To so razni asistenčni sistemi - radarski tempomat in izvedeni "city safety" sistemi, sistem za opozarjanje vozil v mrtvem kotu, sistem prepoznavanja prometnih znakov in prekoračitev hitrosti itd.

stock ::

Širše gume jasno pomenijo krajšo zavorno pot! In v le redkih primerih ni tako (poledica, pojav aquaplaninga)..

Da pa bi se avtomobile omejevalo na 130 ne bo šlo zaradi KAPITALIZMA!

Še pred par leti je država pobirala denar, če si na avto nataknil kak sumljiv spojler kakšne preveč vpadljive "moteče" luči.. Danes vsak nov prestičen avtomobil naredi pravi šov ko gre v ovinek, meglenke, premikajoče-utripajoči smerniki, polno manjših zavitih spojlerjev in plastike, ki verjetno ob trku letijo vse naokoli oz. povzročajo potencialno nevarnost veliko bolj kot so včasih to doma narejeni kompozitni dodatki..

Sicer pa že tako ni več svobode na svetu, zakaj bi želel še sam sebe zatirat.. in se tlačit v škatlo z omejitvami.

Utk ::

tomazic89 je izjavil:

Utk je izjavil:

Reakcijski čas in zavorna pot je v 30 let starem golfu praktično enako kot pri novem mercedesu. Razlika je zanemarljiva. Je pa res, da boš z novim mercedesom ubil tistega drugega, s 30 let starim golfom pa še sebe.


No tole niti priblizno ni res in razlika ni zanemarljiva. Novi avti imajo napredno elektroniko, boljso porazdelitev teze, navadno sirse gume (vec trenja), da o radarskem tempomatu niti ne govorim.

Ampak se enkrat poudarjam: Ce je za volanom osel, je res popolnoma vseeno koliko je avto star in kaksne so gume.

Sicer pa tocno na to temo iz TopGear-a:

sicer star posnetek. V tretji epizodi 22.te sezone so obdelali enako temo, ce koga zanima. Ampak ne najdem na YT

Temu prištej reakcijski čas, pa hitrost 130 pri stari kanti in 160 pri novi, pa boš videl, da se z novim ne ustaviš prej. Niti enako.

nekikr ::

Problem je v tem, da imaš sedaj ogromno pacientov, ki na omejitvi 130 vozijo 160. Če je na odseku na AC znak za 100, to zanje pomeni "vozi z nespremenjeno hitrostjo". Omejitev 60? Peljejo 100.

Pri omejitvi 160 bi precej takšnih gladko vozilo blizu 200 km/h. To pa je že problem.

V bistvu problema ni, samo delamo si ga. 130km/h je za današnje avtoceste in avtomobile precej premalo, na mnogih odsekih po Sloveniji bi brez najmanjšega problema lahko dvignili na 160-170km/h. Problem je še, ker "Delo na cesti" ni delo na cesti ampak dve tabli za omejitev 50km/h na desetkilometrskem odseku, 100 stožcev, nikjer pa nihče nič ne dela in potem ljudje vozijo 100 ali še več. In glede na podatke čisto varno.
Da bi šli pa nekateri pri 170km/h omejitvi 200km/h in več (saj smo Slovenci, ane, omejitve so za nas bolj namig), pa rešiš s kaznijo 50% mesečnega prihodka oz. vsaj 5.000€ recimo. Ali kakšno podobno kaznijo. Ne pa kot je sedaj za pnvematike recimo. Ne splača se jih menjati, ker je kazen manjša od stroška premontaže. Potem se pa zabijajo z letnimi gumami in upočasnjujejo promet povsod. 10.000€ kazni za napačne pnevamtike (ker z zastojem povzročiš zamudo v službo za ostalih nekaj tisoč udeležencev) in se bo raja zresnila. Na lep način ne gre, dajmo pa kazni poštene (ampak pred tem normalne omejitve in ostale predpise).

win64 ::

nekikr je izjavil:

Problem je v tem, da imaš sedaj ogromno pacientov, ki na omejitvi 130 vozijo 160. Če je na odseku na AC znak za 100, to zanje pomeni "vozi z nespremenjeno hitrostjo". Omejitev 60? Peljejo 100.

Pri omejitvi 160 bi precej takšnih gladko vozilo blizu 200 km/h. To pa je že problem.

V bistvu problema ni, samo delamo si ga. 130km/h je za današnje avtoceste in avtomobile precej premalo, na mnogih odsekih po Sloveniji bi brez najmanjšega problema lahko dvignili na 160-170km/h. Problem je še, ker "Delo na cesti" ni delo na cesti ampak dve tabli za omejitev 50km/h na desetkilometrskem odseku, 100 stožcev, nikjer pa nihče nič ne dela in potem ljudje vozijo 100 ali še več. In glede na podatke čisto varno.
Da bi šli pa nekateri pri 170km/h omejitvi 200km/h in več (saj smo Slovenci, ane, omejitve so za nas bolj namig), pa rešiš s kaznijo 50% mesečnega prihodka oz. vsaj 5.000€ recimo. Ali kakšno podobno kaznijo. Ne pa kot je sedaj za pnvematike recimo. Ne splača se jih menjati, ker je kazen manjša od stroška premontaže. Potem se pa zabijajo z letnimi gumami in upočasnjujejo promet povsod. 10.000€ kazni za napačne pnevamtike (ker z zastojem povzročiš zamudo v službo za ostalih nekaj tisoč udeležencev) in se bo raja zresnila. Na lep način ne gre, dajmo pa kazni poštene (ampak pred tem normalne omejitve in ostale predpise).


Če oviraš promet zaradi neuporabe primerne opreme(tudi gume) fašeš višjo kazen kot, če samo nimaš primerne opreme.
To je tudi zdaj že: http://www.triglav.si/svetujemo/kazen-z...

RedDrake ::

In potem bi ljudje mislili, da so varni, ko bi v popolni megli zmanjšali iz 160 na varnih 100, v rit bi jim pa priletel pacient z 180+, ker upočasnijo samo budale, tud če je pred tabo šlepar počez ...

Ljudem, ki bi radi višje omejitve, priporočam obisk rehabilitacijske centra Soča v LJ.
Vam bo odprlo oči ...
Redki so tam zaradi nesreč v conah 30 btw.
Energija s hitrostjo narašča precej bolj kot si večina po občutku predstavlja.
Avto pri varnih 160 ima 2,2x več energije kot pa mečkač pri 110 ...
Posledice nesreče so tudi, neglede na starost avtomobila 2,2x večje ob ostalih pogojih ekvivalentnih, seveda.

          ::

Čudno: v avstriji so kazni precej milejše kakor pri nas, kultura voznikov pa svetlobna leta pred nami.

win64 ::

Ja in ko Avstrijec pride na slovensko cesto vozi ravno tako 160 kot vsi naši vozniki.
Kontrole praktično ni, to je problem.
Voziš celo življenje čez omejitev, pa praktično če 2x v življenju dobiš kazen maš že nesrečo.

nekikr ::

Če oviraš promet zaradi neuporabe primerne opreme(tudi gume) fašeš višjo kazen kot, če samo nimaš primerne opreme.

500€, polovička 250€. Res huda kazen. 10.000 ljudi zamudi zaradi tebe, kakšno nesrečo povzročiš in plačaš 250€. Jojmene!

In potem bi ljudje mislili, da so varni, ko bi v popolni megli zmanjšali iz 160 na varnih 100, v rit bi jim pa priletel pacient z 180+,

Naravna selekcija. Tudi Avstrijci so imeli kaj takega, preden so se naučili, da je omejitve, še bolj pa zdravo pamet, treba upoštevati.

Buggy ::

Naravna selekcija. Tudi Avstrijci so imeli kaj takega, preden so se naučili, da je omejitve, še bolj pa zdravo pamet, treba upoštevati.


omenjitve postavljene z razlogom dejansko varnosti na cesti ne pa zaradi tega ker se je sosedova micka spomnila da bi imela 30 cono ker se ji perilo bolj susi takrat al pa da niso omejitve 40/50 zato, da lahko mestno redarstvo malo pojaca obcinski proracun in ne zato ker je resnicno potreba po omejitve tega reda. Pa glede zjebanih cest je se najbolje reseno...postavis omejitev 40km/h, ce bo pizdarije se bos skliceval da si pa ja vse v svoji moci naredil kot funkcionar...pol pa cez cas se en radar nalimas, cez gamat bedna kaj pa norite tukaj kjer je taka omeijitev...pa naj bo to magari sred polja, ravna cesta na razdalji naslednjih 3km, ob cesti pa na tej razdalji mogoce stiri hise ;((

Ja zdrava pamet je tista, ki je izvzeta iz enacbe na eni in na drugi strani...se popolnoma strinjam. Samo tega pri nas se lep cas ni za pricakovati.

razerznak ::

Spet en prej reju da bi eni skozi melgo 160+ , vsak razumen clovek v jasnem soncnem dnevu bi lahko zgal avto do 170+ , valda ko pa je megla pa nebo dirkal z enakimi hitrosti, prosim vsaj logicno razmisljaj
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624451 (20600) Mare2
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226108 (24290) IceIceBaby
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15628964 (26170) ;-)

Več podobnih tem