» »

Nesreča na primorski avtocesti

Nesreča na primorski avtocesti

««
13 / 13
»
»»

perci ::

letmein je izjavil:

Problem je z organizacije TPK/GPP v Kopru, ki jo ima čez SŽ Tovorni promet...če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih..vsak vagon, ki je pripravljen za odpravo, je v luki oz. na postaji Kp tovorna v napoto...in jemlje prostor tistim, ki prihajajo in tako, če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih.. in zato je prišlo do kolapsa sistema prože ako prože, ker se ne vozi po voznih redih, ker ni strojevodij, premalo lokomotiv itd... Skratka ni problem v progi ampak v ORGANIZACIJI ---> ker ima vodenje prometa čez SŽ, ki je hkrati tudi prevoznik.
Drugače pa drugi tir oz. komplet nova proga proti obali je potrebna že iz vidika potniškega prometa. Bedarija je graditi novo 1 tirno traso, hkrati pa potem it še komplet remont stare trase + 2x stroški vzdrževanja ločenih tras, medtem ko bi se investicija, če bi bila nova trasa 2-tirna dvignila za 1/4 cene, hkrati pa staro spremeniš v kolesarsko stezo.

Potniški promet do Kopra? Seriously? Malo poglej statistike.

Take proge se dela med Barcelono in Madridom (obe večmilijonski mesti), ne pa med Divačo in Koprom.

Slovenija nima denarja, da bi si za potniške potrebe zgradila 30 kilometrov super duper železniške proge, zato da se bo lahko tistih par potnikov na 30 kilometrih proge lahko vozilo 300km/h. Preostali del od Ljubljane pa 100km/h. Res ne razumem, kako vam ni to jasno, ko je pa v resnici tako zelo preprosto.

Nihče pa ne govori o gradnji nove enotirne trase (to bi bila res neumnost), ker se lahko stara razširi in preprosto dogradi tir. In razlika v ceni bi bila precej večja kot 1/4.

Kolesarska steza? Fajn je imeti kolesarsko stezo. Vendar za kakšno ceno?

Zato, da imamo Slovenj Gradec odrezan od zelezniskega sveta?
Zato, da bomo naredili dvakrat večjo investicijo, kot bi jo lahko sicer?

Naj se raje posebej izgradi kolesarska steza, ker so zahteve za njeno gradnjo bistveno cenejše kot za železnico. Pri kolesarjenju ne rabiš trase, ki omogoča 20 tonske obremenitve na os - to se upam strinjamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Miha 333 ::

Je pa treba priznati, da je med Divačo in Koprom zelo zahteven hribovit teren, velika višinska razlika, kraški rob, ... tako da so tudi olajševalne okoliščine za zamudo.

Bellzmet ::

Ah izgovori zaradi terena so bedarija.

Mare2 ::

Bellzmet je izjavil:

Ah izgovori zaradi terena so bedarija.

Saj razen Miha 333 se nihče ne izgovarja.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Miha 333 ::

Ni izgovor, sigurno pa ima velik vpliv.

Bellzmet ::

Nikakršnega. Sem 100% prepričan, da če bi bila od Lj -> Kopra čista ravnina, bi bila situacija popolnoma ista kot sedaj.

m0LN4r ::

Torej prisli ste do (karikiram) zakljucka, da vrzem 4mio evrckov v zeleznico in megla se vec nebo krnaenkrat pojavljala na cesti in ljudje bodo znali pravocasno prilagodit hitrost brez tega, da se pobijejo med tem dejanjem.

5.2.2016

PS: Nebi raj prepustil gradnjo zeleznice kitajcem ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Miha 333 ::

Bellzmet je izjavil:

Nikakršnega. Sem 100% prepričan, da če bi bila od Lj -> Kopra čista ravnina, bi bila situacija popolnoma ista kot sedaj.

Torej praviš, da stane izgradnja železnice na čisti ravnini enako kot na zahtevnem hribovitem terenu s 500m višinske razlike na razdalji 12 km?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Bellzmet ::

Tega ne pravim, ne besed polagat v usta, nikjer nisem niti namignil na to. Ampak, še enkrat, v tem primeru "hribovit" teren nima nikakršne veze s trenutnim/prihodnjim stanjem.

Magic1 ::

Sej načeloma ne potrebuješ dveh tirov prav povsod za močno zvečanje prepusnosti. Problematične točke lahko počakajo, sam mal več kordinacije je potrebno, da se par kilometrski del enojne dobro izkoriti.
Magic

jype ::

SimplyMiha> Me veseli, da te še briga za naše ceste.

Zdi se mi absurdno, da se subvencionira onesnaževanje.

Mare2 ::

stara mama je izjavil:

Grem stavit gajbo piva da bojo problemi!

Manjši trki in posledično zastoji.


Stara mama, torej? So bili trki? Pijem pivo. Sem iz Ljubljane. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dj_uro ::

jype je izjavil:

SimplyMiha> Me veseli, da te še briga za naše ceste.

Zdi se mi absurdno, da se subvencionira onesnaževanje.

kdo bolj kot avti onesnažuje zrak? - KRAVE...
a čmo tut ''krave na železnice strpat?''
vw-klub.si

jype ::

dj_uro> kdo bolj kot avti onesnažuje zrak? - KRAVE...

Ne drži.

dj_uro ::

amm... drži
vw-klub.si

jype ::

Ne, ne drži. Vsi izpusti goveda so biorazgradljivi. V izpustih ni praktično nobenih težkih kovin in skoraj nobenih majhnih delcev, ki bi se dalj časa zadrževali v atmosferi. Edini omembe vreden plin je metan, ki je človeku v praksi neškodljiv.

RedDrake ::

Ne drži.
CH4 (metan) onesnažuje ravno toliko kot CO2 - nič.
Oboje se da dihat in je za zdravje povsem varno.
Za razliko od raznih PM10, NOx in podobnih strupov, ki te frderbajo prej kot bi mislil ...

EDIT: me je jure malo prehitel ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

dj_uro ::

niti me ne zanima, niti se mi ne da, ker je lep sončk odzunaj, končno v LJ

http://www.mladina.si/44713/krave-kot-e...
vw-klub.si

jype ::

Čeprav je Mladina popolnoma kredibilen medij, temu bullshitu vseeno ne bomo verjeli.

dj_uro ::

sej veš kako pravijo... ako so lagali mene, zdaj lažem jaz tebi ;)
vw-klub.si

strup121 ::

perci je izjavil:


Če kdo kaj meša, si to ti. Veliki organi, kot je Policija, FURS itd, imajo sprejete prekrškovne usmeritve. Ker ni prav, da en policist za isto stvar dosledno kaznuje, drugi pa izdaja opozorila. Te usmeritve/navodila zagotavljajo enotno obravnavo enakih prekrškov po celi državi. In neupoštevanje teh je delovnopravna kršitev.


ne bo držalo. Gre za diskrecijsko pravico policista da se odloči ali bo za recimo varnostni pas dal opozorilo ali pa plačilni nalog. In to ni pogojeno z nobenimi usmeritvami oz. navodili. Obstaja zakonska podlaga za katere prekrške se lahko izreče opozorilo, ampak to ne pomeni da se mora izreči.

letmein ::

perci je izjavil:

letmein je izjavil:

Problem je z organizacije TPK/GPP v Kopru, ki jo ima čez SŽ Tovorni promet...če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih..vsak vagon, ki je pripravljen za odpravo, je v luki oz. na postaji Kp tovorna v napoto...in jemlje prostor tistim, ki prihajajo in tako, če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih.. in zato je prišlo do kolapsa sistema prože ako prože, ker se ne vozi po voznih redih, ker ni strojevodij, premalo lokomotiv itd... Skratka ni problem v progi ampak v ORGANIZACIJI ---> ker ima vodenje prometa čez SŽ, ki je hkrati tudi prevoznik.
Drugače pa drugi tir oz. komplet nova proga proti obali je potrebna že iz vidika potniškega prometa. Bedarija je graditi novo 1 tirno traso, hkrati pa potem it še komplet remont stare trase + 2x stroški vzdrževanja ločenih tras, medtem ko bi se investicija, če bi bila nova trasa 2-tirna dvignila za 1/4 cene, hkrati pa staro spremeniš v kolesarsko stezo.

Potniški promet do Kopra? Seriously? Malo poglej statistike.

Take proge se dela med Barcelono in Madridom (obe večmilijonski mesti), ne pa med Divačo in Koprom.

Slovenija nima denarja, da bi si za potniške potrebe zgradila 30 kilometrov super duper železniške proge, zato da se bo lahko tistih par potnikov na 30 kilometrih proge lahko vozilo 300km/h. Preostali del od Ljubljane pa 100km/h. Res ne razumem, kako vam ni to jasno, ko je pa v resnici tako zelo preprosto.

Nihče pa ne govori o gradnji nove enotirne trase (to bi bila res neumnost), ker se lahko stara razširi in preprosto dogradi tir. In razlika v ceni bi bila precej večja kot 1/4.

Kolesarska steza? Fajn je imeti kolesarsko stezo. Vendar za kakšno ceno?

Zato, da imamo Slovenj Gradec odrezan od zelezniskega sveta?
Zato, da bomo naredili dvakrat večjo investicijo, kot bi jo lahko sicer?

Naj se raje posebej izgradi kolesarska steza, ker so zahteve za njeno gradnjo bistveno cenejše kot za železnico. Pri kolesarjenju ne rabiš trase, ki omogoča 20 tonske obremenitve na os - to se upam strinjamo.


Če boš gledal samo statistiko je v SLO vse brez veze gradit, razen AC za tranzit Vzhodnoevropskih kamijonov pa še to DARS ne zna(noče?) pokasirat.. sploh pa vprašaj se zakaj se tako malo ljudi sploh pelje z vlakom.. Ne vem kje je govora o hitrih progah(!) - gre za obično progo do 160km/h in na tako hitrost/standard bi bilo potrebno počasi spravit oba glavna železniška kraka v 21. stoletju, če bi imeli odgovorni kaj v glavah tako kot npr. na Češkem. "Problem" drugega tira je samo hiter dvig terena in posledično tuneli kar seveda podraži zadevo.. vse samo zato, da se pride na max 17‰ vzpona, kar je danes standard. Denar je samo se ga vlaga v napačne stvari - maš vsak dan v medijih. Za 1miljardo € imaš 160km/h+ od Divače do LJ za naslednjih xy let.. tako kot to kar je bilo v AO narejeno.
Stare trase ni tako enostavno in poceni razširit kot si ti to predstavljaš + okoljsko po današnjih predpisih ne bi šlo čez(poglej si kod teče del trase.. vodno zajetje cele obale) + že zdaj se je v vse skupaj zmetalo 200mil € za 10-15 vlakov večjo prepustnost dnevno.. Enotirna je bedarija zato, ker delaš 1x tunel polni profil + servisni/ubežni tunel, za 1/4 cene več pa dobiš 2x polni profil tunela in staro neprimerno traso, ki je prav tako potrebna remonta lahko zapreš oz. v "" spremeniš v kolesarsko stezo.

perci ::

strup121 je izjavil:

perci je izjavil:


Če kdo kaj meša, si to ti. Veliki organi, kot je Policija, FURS itd, imajo sprejete prekrškovne usmeritve. Ker ni prav, da en policist za isto stvar dosledno kaznuje, drugi pa izdaja opozorila. Te usmeritve/navodila zagotavljajo enotno obravnavo enakih prekrškov po celi državi. In neupoštevanje teh je delovnopravna kršitev.


ne bo držalo. Gre za diskrecijsko pravico policista da se odloči ali bo za recimo varnostni pas dal opozorilo ali pa plačilni nalog. In to ni pogojeno z nobenimi usmeritvami oz. navodili. Obstaja zakonska podlaga za katere prekrške se lahko izreče opozorilo, ampak to ne pomeni da se mora izreči.

Lej, opozorilo se lahko izreče za prekrške neznatnega pomena ne pa kar vsepovprek.

Če ti rečem, da v moji službi pripravljamo kaznovalne usmeritve za pooblaščene uradne osebe, ki opravljajo funkcijo prekrškovnega organa, mi boš verjel? Ja, lepo jim povemo, da v taki in taki situaciji naj dajo opozorilo, v taki in taki pa direkt plačilca.

matijadmin ::

perci je izjavil:

matijadmin je izjavil:

perci je izjavil:

matijadmin je izjavil:

perci je izjavil:

jype je izjavil:

Sploh policisti, ki bi lahko preprosto ugrabili predsednika vlade in grozili, da ga ubijejo, če ne podpiše višjih plač, ane.

Tudi stavka policistov je prepovedana, ne samo ugrabitev premiera.

To ni čisto res. Podobno je z delavci v zdravstvu, sodstvu ... Eni celo dodatke prejemajo, ker jim je odvzeta pravica do stavke (v sodstvu recimo, a gre za smešne zneske v centih). Je pa v resnici neodtujiljiva ustavna pravica. Le stavka mora biti izvedena, tako da se nujno in neodložljivo delo še vseeno opravi. Tako, če policisti ne pišejo glob ali se ne odzivajo na predloge za pregon, to še ni nujno kršeno. Kot če zdravnik po triaži ne sprejme dela pacientov z neogrožujočimi stanji (denimo bradavicami ali blagim gastritisom). Tudi sodnik, če razpiše pol manj rednih obravnav, pa za priporne in nujne zadeve še vseeno poskrbi, pač ni stavkal nezakonito.

Ne bluzi. Policisti morajo med stavko izvajati nadzor na cestah v skladu s svojimi pooblastili. To pomeni tudi izvajanje pooblastil prekrškovnega organa. Skratka, neupoštevanje navodil pri izvajanju teh pooblastil je kršitev veljavnih predpisov. To, da vodstvo tega ne upa policajem na glas povedati in izvesti tudi kakega disciplinskega ukrepa je pa drug problem.


Huh, mešaš jabolka in hruške. Eno so pooblastila, drugo pa naloge in organizacija. Prav v pooblastilih je štos, policist, kjer se v skladu s pooblastili lahko arbitrarno odloča o kazni, pač to lahko legitimno ponuca pri izvajanju stavkovnih pritiskov. Prav tako je na zahtevo stavkovnega odbora vodstvo policije dolžno opredeliti, katere naloge iz zadevnega posebnega zakona so neodložljive, tako da stavka poteka zakonito! Če se vodstvo spreneveda ali temu upira, je to grob poseg v ustavno pravico do stavke. Podobno je v sodstvu kadar stavka tehnično administrativno osebje; sodniki so dolžni odrejati jasno in pregledno osebju, katere zadeve so nujne, da pri njih opravijo svoje neodložljive zadolžitve (pri ostalem poslovanju, pa se lahko obrišejo pod nos).

Če kdo kaj meša, si to ti. Veliki organi, kot je Policija, FURS itd, imajo sprejete prekrškovne usmeritve. Ker ni prav, da en policist za isto stvar dosledno kaznuje, drugi pa izdaja opozorila. Te usmeritve/navodila zagotavljajo enotno obravnavo enakih prekrškov po celi državi. In neupoštevanje teh je delovnopravna kršitev.


Bolj kot se repenčiš in samo recipročno uporabljaš moje pridevnike/glagole brez argumentacije, bolj je tvoje pisanje zblojeno.

1) Znotraj usmeritev, oz. navodil so še vedno opredeljeni prekrški, sicer zelo redki in neznatnega pomena, kjer policist lahko arbitrarno namesto izreka denarne kazni kršitelja samo opozori. Ti tako ali tako posebej zanimivi za stavko, če že, se potem pooblastila izvaja preveč dosledno in brez zdrave pameti, kar imenujemo bela stavka.

2) Neupoštevanje navodil vodstva organa/delodajalca ni nujno delovnopravna kršitev (čemu bi bil potemtakem smisel stavke in njene umestitve v ustavo kot pravice?!), če zanje prevzame odgovornost stavkovni odbor. Ob tem pa morajo biti, jasno, navodila stavkovnega odbora zakonita, kar v konkretnem primeru zelo površno povedano pomeni, da njihova posledica ne sme biti ogrožanje varnosti ali premoženja. In izrek opozorila namesto kazni za neuporabo varnostnega pasu ali neko dokaj pogosto prekoračitev hitrosti za razliko od nepridržanja vinjenega kršitelja, kjer obstaja verjetnost, da bo s kršitvami nadaljeval, to pač ni. Jasno, krvne delikte in tatvine pa bodo še zmeraj preganjali enako.

Poglej, ne vem, zakaj se z mano preklaš o tem, ko sem pa kot sindikalni zaupnik prevzemal odgovornost in izdajal navodila za stavko v enem od državnih organov, kjer smo imeli izjemno slabo podporo vodstva.
Vrnite nam techno!

strup121 ::

perci je izjavil:


Lej, opozorilo se lahko izreče za prekrške neznatnega pomena ne pa kar vsepovprek.

Če ti rečem, da v moji službi pripravljamo kaznovalne usmeritve za pooblaščene uradne osebe, ki opravljajo funkcijo prekrškovnega organa, mi boš verjel? Ja, lepo jim povemo, da v taki in taki situaciji naj dajo opozorilo, v taki in taki pa direkt plačilca.


tako kot sem napisal, edini pogoj za izdajo opozorila je zakonsko opredeljen. in en policist lahko daje položnice za mobitel, medtem ko bo drugi za isti prekršek daje opozorila.

matijadmin ::

Saj je vseeno, neupoštevanje teh usmeritev ali zakona v skladu z zakonitimi navodili stavkovnega odbora je poanta stavke in ne delovnopravna kršitev. Je pa na stavkovnem odboru, da izda navodila, ki so zakonita (da ne ogrožajo varnosti, pri čemer lahko kršijo zakonsko določene naloge in navodila vodstva).
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

strup121 ::

saj so zakonsko določene naloge katere mora policija izvajati v času stavke. in preko tega ne more it noben stavkovni odbor.

perci ::

Sindikalisti imate ponavadi drugačna stališča kot vodstvo. Nič novega.

Kdor misli, da na diskrecijo pri izbiri uporabe opozorila ali plačilnega naloga, sme vplivati njegova stavkovna opredelitev nima blage veze o tem, kaj diskrecijska pravica je. Diskrecija ne sme biti odvisna od kriterijev, ki nimajo nobene veze s prekrškom (kar stavka definitivno je).

Ali pa recimo, če prekrškovni organ nekoga osebno pozna, nekoga drugega pa ne, ne sme razlikovati med njima. Čeprav ima diskrecijsko pravico. Lahko bi ti zdaj svetoval, da si prebereš kaj o tem kaj diskrecijska pravica v pravu dejansko pomeni, ampak je brezupno, ker sindikalisti teh stvari ne razumete (ali pa jih nočete razumeti).

Imaš pa prav glede nečesa - sem zaključil s preklanjem s tabo.

matijadmin ::

perci je izjavil:

Sindikalisti imate ponavadi drugačna stališča kot vodstvo. Nič novega.

Jasno je, kdo zastopa čigave interese. No, vsaj to, kdo bi moral čigave, je jasno. Sindikalisti so še vseeno skoraj vedno do zdaj otresali gobce in nato nastavili riti ... Tuje, seveda. Podobno počne vodstvo v večini primerov.

V čem je težava, da nekdo odkrito zastopa nek interes? Zakaj bi nujno morala imeti ena stran a priori "prav"?

perci je izjavil:


Kdor misli, da na diskrecijo pri izbiri uporabe opozorila ali plačilnega naloga, sme vplivati njegova stavkovna opredelitev nima blage veze o tem, kaj diskrecijska pravica je. Diskrecija ne sme biti odvisna od kriterijev, ki nimajo nobene veze s prekrškom (kar stavka definitivno je).

Ali pa recimo, če prekrškovni organ nekoga osebno pozna, nekoga drugega pa ne, ne sme razlikovati med njima. Čeprav ima diskrecijsko pravico. Lahko bi ti zdaj svetoval, da si prebereš kaj o tem kaj diskrecijska pravica v pravu dejansko pomeni, ampak je brezupno, ker sindikalisti teh stvari ne razumete (ali pa jih nočete razumeti).

Dobro vem, kaj diskrecijska pravica je in se tudi do ene mere načelno strinjam s tabo. Je pa to kalna voda, ki se jo da fino izrabiti, za belo stavko. Da se za njo skriješ, pa je na videz vse zakonito, pravi namen pa praktično nedokazljiv. Ker zgolj statistika nepobranih kazni ni dovolj, da se policista delovnopravno sankcionira, dokazati je potrebno naklep, da lahko govorimo o zlorabi pooblastil (v zvezi z diskrecijo). Zato sem ob njej omenjal tudi drugo skrajnost, pretirano doslednost pri izvajanju pooblastil in nalog.

In, če meniš, da si premalo plačan ali celo nemara ogrožen, zakaj se ne bi postavil nase? Saj je namen stavke, da delodajalec vendar to občuti! Pa naj bo to tudi državljanska nepokorščina (kamor komot paše previdna zloraba diskrecije).

perci je izjavil:


Imaš pa prav glede nečesa - sem zaključil s preklanjem s tabo.


Ne glede na to, da sem se nekoč sindikalno udejstvoval v JU (danes sem 100 %-no zasebnik v zasebnem sektorju, vse osebne dohodke pa ustvarim s tujimi korporacijami) se ne bom a priori nikdar postavljal na nobeno stran. Pri nas je na obeh straneh marsikaj zelo narobe, zato bom pač kritičen do vsega kar smatram, da je nepošteno ali nesprejemljivo. Če vzamemo za primerjavo Nemčijo, so pri nas razmerja precej v škodo sindikatov, a je potrebno priznati, da pri nas primanjkuje tako sindikalne kot kapitalistične kulture.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Večina delodajalcev se strinja z vsemi nebulozami, ki jih na mizo vrže gospodarska ali obrtniška zbornica in apriori pljuva po upravičenih zahtevah sindikatov.

Tako se dogaja že od nastanka sindikatov v svetu.

Point sodelovanja je v dogovarjanju in potem držanju dane besede.

Sindikati kakšno stvar celo dobijo na mizo, ki pa je po navadi dana s figo v žepu iz delodajalske strani, zato je potrebno poseči po radikalnejših sredstvih.

Policisti so že 4x dobili na mizo ureditev njihovih zahtev, pa se niti pri eni, delodajalci niso približali obljubljenim in podpisanim dogovorom.

Tisti, ki malo bolj poznajo delo teh skupin delavcev (policaji, medicinske sestre, varnostniki,......), se bodo strinjali, da je minimalna plača, ki jo dobijo te poklici, sramotna in ne pokriva niti osnovnih življenskih stroškov teh kategorij, od katerih pa je odvisno precej.
Tudi razmere v katerih delajo so temu primerne, ravno tako delovni čas in sredstva s katerimi delajo. Delodajalci pa so ob teh zahtevah gluhi in slepi, ko pa pride do stavke, pa je to po njihovem nezakonito dejanje in namesto, da bi se stvari rešile, pljuvajo po izvajalcih.

Ko primerjaš plače teh kategorij v tujini, se vprašaš, kdo sploh še hoče delati taka dela, za minimalno plačilo.

matijadmin - V yu se ti ni bilo treba sindikalno udejstvovat, saj je bil delavec zaščiten, plača je bila dovolj velika za lepo preživetje in ste se sindikalisti ukvarjali samo s pijančki, plavimi (disciplinska), novoletnimi zabavami (obdaritev otrok) in ozimnico, ter nakupi na obroke.

Sam sem bil sindikalni zaupnik v srednje veliki firmi v LJ, od leta 1992 - 1997, ko smo se dejansko z vodstvom borili tako za višino plače (podjetniška pogodba), reorganizacijo za potrebe lastninjenja, neizplačevanjem plač, selitvijo na drugo lokacijo, iskanjem "ekonomskih" viškov in reševanjem le teh,........

Tebi se o tem, kaj je delo sindikata, niti ne sanja, tako kot polovici sindikalistov v centralah. Še danes so prepričani, da lahko pravniki rešijo čisto vse probleme, sam pa vem, da brez močne podpore članstva, ne moreš uredit niti enega vprašanja, temveč dosežeš samo izredno salabe kompromise.
Delo krepa človeka

matijadmin ::

Ti si tudi en bučman, solatko. Od kje tebi, kaj se meni sanja in kaj ne, pa da sem bil sindikalist v Jugoslaviji? Eh, čudne substance uživaš ...
Vrnite nam techno!

solatko ::

Da ne bom samo jaz bučman, si preberi zadnji odstavek lastnega posta. Ne ne sanja se ti, kako naj bi izgledal in deloval sindikat. Če bi se rad podučil, pojdi na ZSSS in prosi za prevod statuta nemškega DGB ali IGM. Še bolje pa, da preštudiraš statut in pravila Avstralskega sindikata kovinarskih ali gradbenih delavcev.

Edino če si mislil z sindikalnim udejstvovanjem v bivši yu to, da si koristil počitniške kapacitete in kupoval cenejšo ozimnico na obroke.

Sicer pa dobim pikce po celm telesu, ko začnejo pametovati o statusnih organizacijah ljudje, ki nikoli v življenju niso imeli hujšega spora z delodajalcem, ob pogajanjih za delavske pravice, ki nikoli v življenju niso zares stavkali in nikoli bili udeleženi disciplinskega (neupravičenega) postopka, zaradi neizvrševanja delovnih nalog.
Delo krepa človeka

dzinks63 ::

Dovolj bo, tema se je izčrpala in zabluzili ste totalno
««
13 / 13
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23838503 (32700) dzinks63
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12626699 (22848) Mare2
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518091 (15160) terezijslo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29271809 (56247) Matako
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8617536 (14106) timej98

Več podobnih tem